![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
Postad 08 december 2008 - 23:42
Postad 09 december 2008 - 04:23
Jag har kört med kokt Rom (senast udk) och har alltså en osignerad hardSPL.
Det som hänt nu är att efter batteriet hade laddat ur sig totalt så kan jag varken ladda eller sätta på telefonen.
1. När jag försöker sätta på den så händer ingenting. Telefonen reagerar inte alls om inte strömsladden sitter i.
2. När jag anslutit kontakten så börjar ringen lysa som den ska när den laddas, men efter en kort stund så tänds displayen och texten "Touch Diamond" dyker upp. Sedan bootar den om sig , om och om igen och ringen lyser inte längre som den bör göra när den laddar batteriet. Telefonen befinner sig en lop och försöker starta, misslyckas, starta, misslyckas osv.
Eftersom jag har en kokt Rom och inte heller har orginal Spl så kan jag inte lämna in min telefon till 3 för reparation om jag inte lyckas återställa min telefon.
Det jag har lyckats med är att ansluta telefonen till datorn och jag kommer in i Bootloader läget.
Jag tankade ner den officiella ROMen från HTC till min dator och jag har lyckats installera den via Bootloadern.
Samma problem består trots det: Batteriet är väl helt urladdat och med strömsladden kopplad till telefonen så försöker den boota men misslyckas och försöker om och om igen.
Kan tilläggas att telefonen (sedan problemet började i går) efter någon minut med strömsladden i sig försöker starta telefonen, det är inte jag som sätter på powerknappen, utan den får en liten dos ström i sig och då tänds skärmen och startförsöken sker om och om igen.
Någon som vet vad jag kan göra?
Tips och råd mottages tacksamt.
Någon som vet var jag kan hitta original SPL:en så jag kan köra in den och sedan lämna in min telefon på service?
Har inte lyckats hitta den på xda.
Redigerat av crest, 09 december 2008 - 04:24.
Postad 09 december 2008 - 10:11
Nu har jag fått ett stort problem med min Diamond och jag hoppas någon kan hjälpa mig.
Jag har kört med kokt Rom (senast udk) och har alltså en osignerad hardSPL.
Det som hänt nu är att efter batteriet hade laddat ur sig totalt så kan jag varken ladda eller sätta på telefonen.
1. När jag försöker sätta på den så händer ingenting. Telefonen reagerar inte alls om inte strömsladden sitter i.
2. När jag anslutit kontakten så börjar ringen lysa som den ska när den laddas, men efter en kort stund så tänds displayen och texten "Touch Diamond" dyker upp. Sedan bootar den om sig , om och om igen och ringen lyser inte längre som den bör göra när den laddar batteriet. Telefonen befinner sig en lop och försöker starta, misslyckas, starta, misslyckas osv.
Eftersom jag har en kokt Rom och inte heller har orginal Spl så kan jag inte lämna in min telefon till 3 för reparation om jag inte lyckas återställa min telefon.
Det jag har lyckats med är att ansluta telefonen till datorn och jag kommer in i Bootloader läget.
Jag tankade ner den officiella ROMen från HTC till min dator och jag har lyckats installera den via Bootloadern.
Samma problem består trots det: Batteriet är väl helt urladdat och med strömsladden kopplad till telefonen så försöker den boota men misslyckas och försöker om och om igen.
Kan tilläggas att telefonen (sedan problemet började i går) efter någon minut med strömsladden i sig försöker starta telefonen, det är inte jag som sätter på powerknappen, utan den får en liten dos ström i sig och då tänds skärmen och startförsöken sker om och om igen.
Någon som vet vad jag kan göra?
Tips och råd mottages tacksamt.
Någon som vet var jag kan hitta original SPL:en så jag kan köra in den och sedan lämna in min telefon på service?
Har inte lyckats hitta den på xda.
Jobbigt problem, du har ingen kompis som har en TD vars batteri du kan låna?
Om jag kommer ihåg rätt så ska det väl vara över 50% batteri kvar annars går det inte att flasha.
För stock spl kolla på post 20 länk
Postad 09 december 2008 - 12:27
Jobbigt problem, du har ingen kompis som har en TD vars batteri du kan låna?
Om jag kommer ihåg rätt så ska det väl vara över 50% batteri kvar annars går det inte att flasha.
För stock spl kolla på post 20 länk
Tack!
Ska ladda ner och installera stock spl på telefonen.
En kompis kommer hem till mig efter jobbet och då ska jag kolla med hans batteri.
Jag har testat mina två batterier: original och den tjockare varianten, men uppstarts-loopen uppstår efter cirka 10 sekunder så fort den är ansluten till strömmen.
Men som jag skrev går det ändå bra att komma in i Bootloader (och då loopar den inte) och jag testade att byta Rom till den vanliga svenska och bytet verkade fungera bra. Uppdateringsindikatorn gick till 100% iallafall.
Nu måste jag köra in Tres Rom och därefter installera stock spl.
Därefter får jag väl lov att lämna in den.
Typiskt: Jag som precis skulle sälja min Diamond eftersom jag mest använder min Xperia X1 och Touch HD förnärvarande.
Redigerat av crest, 09 december 2008 - 12:29.
Postad 09 december 2008 - 16:30
Nån som vet om man kan byta dessa och vad det kan tänkas kosta?
Postad 10 december 2008 - 17:40
Installerade följande två CAB-filer så får du dels svenskt T9 och svenskt layout på "Compact QWERTY". Tillse att svenska är valt som inmatningsspråk. Tror den sätter norska som standard, och då blir onscreen-knapparna för QWERTY-läget små... anpassat efter QVGA-upplösning tror jag - och inte VGA-upplösning som Diamond är.Någon som vet om det går att ställa in svensk t9 qwerty på duttys 3.4 ?
Kan inte ladda upp filer här på forumet... men de två filerna du behöver är följande:
* "T9 Input 14 Languages Update.cab"
* "Illodin's Finnish_Swedish Keys T9.cab"
Filerna finns på XDA-Developers i följande inlägg:
http://forum.xda-dev...amp;postcount=3
Redigerat av sibbor, 10 december 2008 - 17:41.
Postad 11 december 2008 - 18:43
Installerade följande två CAB-filer så får du dels svenskt T9 och svenskt layout på "Compact QWERTY". Tillse att svenska är valt som inmatningsspråk. Tror den sätter norska som standard, och då blir onscreen-knapparna för QWERTY-läget små... anpassat efter QVGA-upplösning tror jag - och inte VGA-upplösning som Diamond är.
Kan inte ladda upp filer här på forumet... men de två filerna du behöver är följande:
* "T9 Input 14 Languages Update.cab"
* "Illodin's Finnish_Swedish Keys T9.cab"
Filerna finns på XDA-Developers i följande inlägg:
http://forum.xda-dev...amp;postcount=3
Du vet inte vart hur man gör för att ha både svensk och engelsk t9? Ingen fler som har köpt en Mini USB till 3,5 mm jack kabel?
Postad 11 december 2008 - 20:14
Men nu ett dygn senare sitter jag med ett smil på läpparna vilken otrolig leksak, överväger starkt att skippa iphone beställningen som telia i alla fall inte verkar få iväg!
Mitt enda bekymmer: går det att styra tex windows media player gemon telefonen? Eller tex itunes det vore det optimala för min del! Har sökt mycket på detta men verkar inte hitta något svar.
Hur gör jag?
Mvh
Postad 12 december 2008 - 16:12

MvH
Isaac
Postad 12 december 2008 - 19:01
Mitt enda bekymmer: går det att styra tex windows media player gemon telefonen? Eller tex itunes det vore det optimala för min del! Har sökt mycket på detta men verkar inte hitta något svar.
Hur gör jag?
Mvh
Testa och styr (windows) datorn med detta programmet.
http://t2remotetouch.blogspot.com/
Postad 13 december 2008 - 13:19
Tack för visad hänsyn! //Berggren - Admin
Redigerat av Berggren, 15 december 2008 - 21:48.
Postad 15 december 2008 - 10:24
Hej. Fick nyss en Diamond! Superb telefon
Men har dock ett problem, jag kan inte skicka sms! Jag har Tele2 som operatör. När jag ska skicka sms kommer det upp att jag har fel adress till meddelandetjänsten. Men hur ändrar jag detta? Hjälp!
MvH
Isaac
Har också problem med meddelanden, fast i mitt fall är det MMS som inte funkar. Har Tele2 som operatör och får också det där felmeddelandet till och från. Har tidigare funkat att skicka ett MMS till sig själv så har det fixat problemet, men inte nu...
Någon som vet lösningen?
Postad 15 december 2008 - 10:42
Postad 15 december 2008 - 23:47
Att länka till sidor där det finns olagligt material är inte tillåtet här på Minhembio
Tack för visad hänsyn! //Berggren - Admin
Förlåt, jag borde ha kollat upp sidan innan jag länkade. Såg bara att det fanns massa program och blev ivrig att dela med mig men uppenbarligen var inte allt lagligt tyvärr. Tycker det är svårt att hitta vettiga översiktssidor med freeware och vettiga betalprogram med trialversioner så man inte köper grisen i säcken. Någon som hittat en sådan?
Postad 16 december 2008 - 01:29
Förlåt, jag borde ha kollat upp sidan innan jag länkade. Såg bara att det fanns massa program och blev ivrig att dela med mig men uppenbarligen var inte allt lagligt tyvärr. Tycker det är svårt att hitta vettiga översiktssidor med freeware och vettiga betalprogram med trialversioner så man inte köper grisen i säcken. Någon som hittat en sådan?
Du kan ju alltid kolla i Windows Mobile tråden här på forumet.

Första inlägget i tråden innehåller en programlista som uppdateras med jämna mellanrum.
Alla som vill kan bidra med länkar och tips till nyheter och program.
Redigerat av crest, 16 december 2008 - 01:32.
Postad 16 december 2008 - 18:28
Har också problem med meddelanden, fast i mitt fall är det MMS som inte funkar. Har Tele2 som operatör och får också det där felmeddelandet till och från. Har tidigare funkat att skicka ett MMS till sig själv så har det fixat problemet, men inte nu...
Någon som vet lösningen?
ok! Men hur gjorde du när du fick det felmeddelandet då? Jag kan inte skicka mms heller men dock ta emot

Postad 17 december 2008 - 00:07
Läste på ett engelskt forum igår att ngn hade fått tag på ny ROM från en operatör som heter Tellus?, ROMen är numera bortplockad från deras sida men finns att få tag på via nätet, på sedvanliga ställen.Någon som vet mer om de rykten som gick om att det skulle komma en ny rom i december? Från HTC.
Nyare Radioversion samt lite annat småt och gott, batteritiden hade tydlgien ökat enligt en del med 20-30%, men det låter lite för bra för att vara sant.
Men det verkar ju som om det är ngt på G när det gäller ny ROM i alla fall.
Såhär stod det:
The key points about this update:
New Radio! v0.99.99V > v1.04.05V.
Many have reported better battery performance as well as signal.
New OS! CE OS 5.2.19965 Build 19965 > CE OS 5.2.19972 Build 19972.
This updates the Diamond to the same OS version as the Pro, as well as the Diamond from a few other carriers who have recently released it. 19972 is faster and more stable, and should give a noticable performance increase.
Det gäller som sagt bara operatören Telus!!
Men nu har de släppt den officiellt i alla fall så det är nog på G kan man hoppas i övriga världen också och via andra operatörer.
Telus uppgradering
Redigerat av Berggren, 17 december 2008 - 00:17.
Postad 17 december 2008 - 09:35
Jag kan inte vidarebefodra MMS.
Jag fick ett mms från syrran och när jag försöker vidarebefodra det så går inte det. Själva "texten" vidarebefodra är grått och går inte att välja...
Fler med samma problem?
Postad 17 december 2008 - 10:51
Verkar vara ett bra forum detta.

Hämtade ut min HTC Touch Diamond igår och den är underbar.

Har bara anänt Symbian innan så jag är inte helt hemma ännu.
Några frågor:
1. Trots att jag stänger av alarmet plingar den till kort med jämna mellanrum en stund efter, varför?
2. Tänkte installera Advanced Config tool. Laddat hem som CAB. Var i telefonen ska jag placera filen för att klicka och installera?
3. Hur vet jag om telefonen har anslutit sig? Den verkar göra det själv ibland? Kan man begära att den frågar om lov?
Tackar på förhand!
Någon som vet mer om de rykten som gick om att det skulle komma en ny rom i december? Från HTC.
Inget rykte för uppgifterna kom från HTC.

Postad 17 december 2008 - 18:38
När du står på meddelandet så trycker du MER (nere till vänster)Jag kan inte hitta vart man vidarebefodrar alls
Markera sedan meddelandet(inte öppna det).
Sedan MENY, Svara... Där under finns vidarebefodra. Men det går inte att använda ju!!
Postad 18 december 2008 - 16:11
När jag trycker på länkarna så är de döda, Rapidshare, och får "500 internal Server Error" på
http://forum.xda-dev...ad.php?t=402121
någon som har annat tips vart jag kan finna CAB filerna som behövs för att få igång T9 Svenska??
Tack på förhand!!
Postad 18 december 2008 - 16:34
T9Input14LanguagesUpdate.cab
Illodin 27s Finnish_SwedishKeysT9.cab
Redigerat av Unregistereda349202f, 18 december 2008 - 16:37.
Postad 19 december 2008 - 00:23
Du vet inte vart hur man gör för att ha både svensk och engelsk t9? Ingen fler som har köpt en Mini USB till 3,5 mm jack kabel?
Är det någon som har provat detta på den senaste svenska original romet?
http://forum.xda-dev...ad.php?t=460872
Postad 19 december 2008 - 12:17
Man kan nämligen bara vidarebefodra om man är i en konversation....
Från HTC;
Var god ga in i en SMS konversation. När du väl är där inne och ser listan av sms du har där så med den runda mittenknappen under telefonen sa trycker du uppåt med den knappen så kommer ett sms bli blått. När du har markerat ditt sms så tryck på meny och sen på vidarebefodra.
Postad 19 december 2008 - 13:26
Finns det något sätt att ändra vad som visas på "idag" när man kör med TochFLO.
Nu är det ju klockan, samtalshistorik och kalender som visas. Skulle vilja ha andra länkar.
/ Jonas
Postad 19 december 2008 - 14:15
Postad 19 december 2008 - 15:02
Man kan ju lägga in SPB mobile shell eller liknande.Hejsan!
Finns det något sätt att ändra vad som visas på "idag" när man kör med TochFLO.
Nu är det ju klockan, samtalshistorik och kalender som visas. Skulle vilja ha andra länkar.
/ Jonas
DÅ får man bättre översikt över kalendern osv.
Postad 19 december 2008 - 19:00
Jag har Cruisern och försökte få in svenska T9, varning säger bara jag.. tangenbordet försvann, fick rooma om igen för att få tillbaka det..
Antar att man får leva med engelsktangentbord ett tag... Lite segt.. samtidigt blev luren bra mycket bättre efter senaste uppdateringen!
Ha en trevlig afton!
Postad 20 december 2008 - 17:34
Jag har Cruisern och försökte få in svenska T9, varning säger bara jag.. tangenbordet försvann, fick rooma om igen för att få tillbaka det..
http://forum.xda-dev...ad.php?t=410524
Fungerar ypperligt för mig.

Postad 20 december 2008 - 22:10
Jag är inne på min 5 nu och får inte mms att funka med tele2 ett av tio går i väg som dom ska .Har också problem med meddelanden, fast i mitt fall är det MMS som inte funkar. Har Tele2 som operatör och får också det där felmeddelandet till och från. Har tidigare funkat att skicka ett MMS till sig själv så har det fixat problemet, men inte nu...
Någon som vet lösningen?
Det är en riktig skit telefon .
Postad 20 december 2008 - 23:31
Det kan ju ha med operatören att göra också och att denna inte ordnat med inställningar för mms.Jag är inne på min 5 nu och får inte mms att funka med tele2 ett av tio går i väg som dom ska .
Jag har inga problem med mms och tele2.
Postad 20 december 2008 - 23:34
Det är inte bara mms som strular hela telefonen är typ skit ..Det kan ju ha med operatören att göra också och att denna inte ordnat med inställningar för mms.
Jag har inga problem med mms och tele2.
Postad 21 december 2008 - 01:09
hej!
kan man använda mobilen som modem även om man har en mac?
Yes, via bluetooth! Har dock ej lyckats få macen o Cruisern att snacka med varandra via kabeln... verkar inte vara kompisar..
Postad 21 december 2008 - 13:38
Jag är inne på min 5 nu och får inte mms att funka med tele2 ett av tio går i väg som dom ska .
Men är du igång igen nu din lilla pajas... Hur fan kommer det sig att du är inne på DIN 5:E telefon!!! Du har ända sedan du hade din 1:a gnällt om hur ###### dålig den är... Byt till din superlur LG som du nu tyckte va helt suverän, så man slipper höra ditt ###### gnällande...
Du har absolut rätt att tycka den är skit!!! men det räcker med att du säger det 1 gång!!!!
Jag är oxå att vissa saker är lite irriterande på denna...som att skriva sms o mms t ex... men så är det med touch telefoner och det beror lika mycket på mig själv som på telefonen. Överlag så tycker jag det är en jättebra telefon men man måste ha lite intresse och sätta sig in i den ordentligt för den är ju ganska avanserad... är man inte det så blir man lätt irriterad.....
Postad 21 december 2008 - 14:18
Vad är det som är skit med telefonen?Det är inte bara mms som strular hela telefonen är typ skit ..
Eller är det ägare och telefon som inte riktigt passar ihop.
Postad 22 december 2008 - 17:24
Hur fan kommer det sig att du är inne på DIN 5:E telefon!!! Du har ända sedan du hade din 1:a gnällt om hur ###### dålig den är... ..

Postad 22 december 2008 - 18:54
Om han/hon är så missnöjd varför inte bara lämna tilbaka telefonen.
Ja precis! Jag tycker att man borde ha insett att man skulle ha bytt märke innan man är inne på sin 5:e tel... Men jag blir så less för denna person har varit negativ ända från början och spytt galla över hur dålig denna tel är... Dom flesta tycker den ju är ok trots allt..
Redigerat av suzuki2, 22 december 2008 - 18:55.
Postad 23 december 2008 - 01:25
http://forum.xda-dev...ad.php?t=410524
Fungerar ypperligt för mig.
Tjena, tack för hjälpen.. men det funkar bara inte... tappar tangentbordet efter installation.. Vette F---n vad man ska göra för att få T9 svenska med senaste update på romen (Cruiser)...
Postad 23 december 2008 - 11:32
Fy fan vilken liten skit du är ta och lägg ner ditt ###### arsel ..Men är du igång igen nu din lilla pajas... Hur fan kommer det sig att du är inne på DIN 5:E telefon!!! Du har ända sedan du hade din 1:a gnällt om hur ###### dålig den är... Byt till din superlur LG som du nu tyckte va helt suverän, så man slipper höra ditt ###### gnällande...
Du har absolut rätt att tycka den är skit!!! men det räcker med att du säger det 1 gång!!!!
Jag är oxå att vissa saker är lite irriterande på denna...som att skriva sms o mms t ex... men så är det med touch telefoner och det beror lika mycket på mig själv som på telefonen. Överlag så tycker jag det är en jättebra telefon men man måste ha lite intresse och sätta sig in i den ordentligt för den är ju ganska avanserad... är man inte det så blir man lätt irriterad.....
Hur ska jag kunna göra någe åt att det inte går att sända iväg mms ??? alla inställningar är som dom ska men har den inte full täckning så går dom inte iväg och det räcker att ett streck är borta .
Och att skärmen lägger av och blir helt ###### mysko det är väl handhavande fel det med eller ???
Ta och lägg ner ditt ###### tugg som du håller på med .
Och jag kommer skriva att denna tel är skit så länge den går sönder och krånglar för allt är inte guld och gröna skogar med denna lur . IDIOT !!!!!
Och jag har rätt att gnälla hur mycket jag vill det har inte du ett ###### piss med att göra .
Ja precis! Jag tycker att man borde ha insett att man skulle ha bytt märke innan man är inne på sin 5:e tel... Men jag blir så less för denna person har varit negativ ända från början och spytt galla över hur dålig denna tel är... Dom flesta tycker den ju är ok trots allt..
Ta och lägg ner idiot ..
Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 23 december 2008 - 11:35.
Postad 23 december 2008 - 11:39
sköt om er!
Postad 23 december 2008 - 13:42
Fy fan vilken liten skit du är ta och lägg ner ditt ###### arsel ..
Hur ska jag kunna göra någe åt att det inte går att sända iväg mms ??? alla inställningar är som dom ska men har den inte full täckning så går dom inte iväg och det räcker att ett streck är borta .
Och att skärmen lägger av och blir helt ###### mysko det är väl handhavande fel det med eller ???
Och jag kommer skriva att denna tel är skit så länge den går sönder och krånglar för allt är inte guld och gröna skogar med denna lur . IDIOT !!!!!
Och jag har rätt att gnälla hur mycket jag vill det har inte du ett ###### piss med att göra .
Ta och lägg ner idiot ..
Om du reagerar med att bli upprörd över att nån spyr galla över dig, vad förväntar du dig att uppnå genom att göra samma sak?

Jag vet att jag ställt denna fråga vid flera tillfällen förut, men jag har aldrig fått något svar. Varför väljer du att hänga kvar vid denna telefon? Det är inte rimligt! Du har bytt telefon gång på gång men är fortfarande missnöjd, varför inte byta till en annan modell?
Postad 23 december 2008 - 15:12
Om du reagerar med att bli upprörd över att nån spyr galla över dig, vad förväntar du dig att uppnå genom att göra samma sak?
![]()
Jag vet att jag ställt denna fråga vid flera tillfällen förut, men jag har aldrig fått något svar. Varför väljer du att hänga kvar vid denna telefon? Det är inte rimligt! Du har bytt telefon gång på gång men är fortfarande missnöjd, varför inte byta till en annan modell?
Jag håller med till 100%... Jag har oxå frågat varför han inte byter till ett annat märke men jag vet inte vad det sitter i om man är inne på sin 5:lur och bara tycker den är skit... Men klagar man på att det hörs dåligt ur hörluren (som han gjorde i ett tidigare inlägg) och man har SKYDDSPLASTEN!!!! kvar... då är det ju bara för mycket.... Det är ju som nån annan skrev... ungefär som att dra plastpåsar över sterohögtalarna hemma o klaga på att det låter lite taskigt....*suck*
Fy fan vilken liten skit du är ta och lägg ner ditt ###### arsel ..
Ta och lägg ner idiot ..
*suck* o gäääääsp*
Postad 23 december 2008 - 17:11
Jag har skyddsplasten på nu med och en plastpåse över och den låter bra nu gämfört med den första den var totalt kass .Jag håller med till 100%... Jag har oxå frågat varför han inte byter till ett annat märke men jag vet inte vad det sitter i om man är inne på sin 5:lur och bara tycker den är skit... Men klagar man på att det hörs dåligt ur hörluren (som han gjorde i ett tidigare inlägg) och man har SKYDDSPLASTEN!!!! kvar... då är det ju bara för mycket.... Det är ju som nån annan skrev... ungefär som att dra plastpåsar över sterohögtalarna hemma o klaga på att det låter lite taskigt....*suck*
*suck* o gäääääsp*
Och om du tittar på omdömena om denna nalle så är inte jag ensam om att såga den .
Om det är det du nu hakat upp dig på ,
Du verkar ju älska denna tel av allt annat på denna jord som du försvarar den .
Jag tycker det är riktigt skit .
Jag har en annan modell med och ett annat märke har skiten på jobbet nu den får överleva där . Men för det så tycker jag det är riktigt skit .Om du reagerar med att bli upprörd över att nån spyr galla över dig, vad förväntar du dig att uppnå genom att göra samma sak?
![]()
Du ska inte tro jag tar vilket skit som helst av den där suzka idioten .Om du reagerar med att bli upprörd över att nån spyr galla över dig, vad förväntar du dig att uppnå genom att göra samma sak?
![]()
Postad 23 december 2008 - 17:31
Jag har skyddsplasten på nu med och en plastpåse över och den låter bra nu gämfört med den första den var totalt kass .
Och om du tittar på omdömena om denna nalle så är inte jag ensam om att såga den .
Om det är det du nu hakat upp dig på ,
Du verkar ju älska denna tel av allt annat på denna jord som du försvarar den .
Jag tycker det är riktigt skit .
Jag har en annan modell med och ett annat märke har skiten på jobbet nu den får överleva där . Men för det så tycker jag det är riktigt skit .
Du ska inte tro jag tar vilket skit som helst av den där suzka idioten .
ja ja ja.... det är bra nu... Vi vet nu att det är den sämsta skittelefonen du har haft... Va snäll o använd den så lite som möjligt då så slipper du bli så upprprörd...
Som jag sagt så tycker jag det är en mycket bra och snygg telefon. Men det är alltid två sidor på ett mynt... Vissa saker bra, andra mindre bra, men överlag en mycket kompentent lur....
Postad 23 december 2008 - 18:11
Får man fråga vad den är kompetent på för sätt ???ja ja ja.... det är bra nu... Vi vet nu att det är den sämsta skittelefonen du har haft... Va snäll o använd den så lite som möjligt då så slipper du bli så upprprörd...
Som jag sagt så tycker jag det är en mycket bra och snygg telefon. Men det är alltid två sidor på ett mynt... Vissa saker bra, andra mindre bra, men överlag en mycket kompentent lur....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar