Postad 13 April 2014 - 13:44
Postad 13 April 2014 - 15:37
Han försöker väl få till en tredje med Mir innan han lägger av. Det är nog bäst. En jäkla slägga från Big Country dock.
Om man läser Josh Barnetts Twitter så ser man att det kanske vore aktuellt med en till fight mellan Nog och Barnett. Känns lite onödigt för Barnett men den blir troligtvis underhållande! Har gått en del rykten om att Nog är snudd på blind på ena ögat så jag hoppas inte att den fighten blir av... Mir tror jag fortfarande att han kan ta, han låg ju enormt bra till i förra fighten innan Mirs Hail Mary sub.
Postad 13 April 2014 - 16:01
Om man läser Josh Barnetts Twitter så ser man att det kanske vore aktuellt med en till fight mellan Nog och Barnett. Känns lite onödigt för Barnett men den blir troligtvis underhållande! Har gått en del rykten om att Nog är snudd på blind på ena ögat så jag hoppas inte att den fighten blir av... Mir tror jag fortfarande att han kan ta, han låg ju enormt bra till i förra fighten innan Mirs Hail Mary sub.
Hade varit en kul match-up faktiskt.
Jag reagerade faktiskt på att Nog's ena öga såg konstigt ut efter att fighten var över.
Postad 14 April 2014 - 10:58
Big Nog får kanske gå ner lite i motstånd... Mir som flera av er nämnt tycker jag också vore riktigt intressant!
Postad 06 June 2014 - 14:15
Postad 06 June 2014 - 14:19
För övrigt, "The Mauler"... Hemskt smeknamn
Postad 10 June 2014 - 20:16
Postad 11 June 2014 - 07:04
Postad 11 June 2014 - 07:52
Postad 11 June 2014 - 08:19
Nja, hellre släpp doping fri helt då än att folk försöker fejka och påstå sig behöva läkarvård (buhuuuuuuuu) för sin låga T-halt. Blir det fritt slipper vi ju snyfthistorier från Overeem mfl om hur akut deras behov är
Word! Också får man mer för pengarna. Det finns en anledning till att det knappt finns pengar i natural BB.
Postad 12 June 2014 - 06:59
http://m.mixedmartia...nces-retirement
Iole synar såklart bluffen:
http://m.mixedmartia...-excuse-is-lame
Postad 15 June 2014 - 21:06
Tråkigt.
Postad 15 June 2014 - 21:13
Schaub-Arlovski var ju en j*vla "bra" fight också
Postad 15 June 2014 - 22:16
Ja, jag tror fan att min mormor skulle kunna ta en smäll från DJ. Killen verkar ju slå lösare än Sonnen!
Sista gången jag ser en fight med honom.
Schaub-Arlovski var ju en j*vla "bra" fight också
Haha ja jag snoozade faktiskt en 5 minuter under den fighten.
Postad 16 June 2014 - 00:14
Kollar på main eventet utav senaste UFC och jag tänkte citera min egen post för att beskriva upplevelsen...
Ungefär som The Ultimate Fighter säsongen som går nu!
Vilka tråkiga matcher det är.
Postad 16 June 2014 - 13:19
Ungefär som The Ultimate Fighter säsongen som går nu!
Vilka tråkiga matcher det är.
Ja jag har läst lite att det skulle vara en riktigt usel säsong nu. Har faktiskt helt gett upp TUF nu när de bara fullkomligt spyr ut sig 2-3 stycken åt gången.
Likadant med galorna för övrigt. Det var fan roligare innan när det bara var 1-2 per månad. Då blev carden späckade och riktigt spännande. Nu är det fan bara mediokra main events tycker jag.
Postad 16 June 2014 - 13:25
Nu är det fan bara mediokra main events tycker jag.
Men... Men... Men... Rousey då! Enligt DW är hon den bästa fightern någonsin och knockar manliga proffsboxare på träning?! Hon säljer ju mer än GSP och Lesnar. Han ljuger väl inte?
Börjar också ledsna på UFC... Det behövs konkurrens mellan organisationerna annars blir det såhär.
Postad 16 June 2014 - 13:36
Men... Men... Men... Rousey då! Enligt DW är hon den bästa fightern någonsin och knockar manliga proffsboxare på träning?! Hon säljer ju mer än GSP och Lesnar. Han ljuger väl inte?
Börjar också ledsna på UFC... Det behövs konkurrens mellan organisationerna annars blir det såhär.
Haha jo det förstås, hon är ju ljuset i tunneln. Klart som korvspad att DW aldrig skulle ljuga
Som så många gånger påtalats i denna tråd: Bring back Pride!
Postad 16 June 2014 - 14:17
Sonnen lägger av när han inte får preppa fritt längre:
http://m.mixedmartia...nces-retirement
Iole synar såklart bluffen:
http://m.mixedmartia...-excuse-is-lame
Såg en strikeforce gala med Cormier där kommentatorerna sa att han va den enda MMA fightern som aldrig klarat ett doping test haha
Tycker förövrigt brudarna klarar sig jävligt bra, tror ja sett alla som sänts på UFC och ingen har gjort bort sig, fullt ös alla 3 ronder riktigt brawl
Postad 16 June 2014 - 14:55
Såg en strikeforce gala med Cormier där kommentatorerna sa att han va den enda MMA fightern som aldrig klarat ett doping test haha
Tycker förövrigt brudarna klarar sig jävligt bra, tror ja sett alla som sänts på UFC och ingen har gjort bort sig, fullt ös alla 3 ronder riktigt brawl
Cormier? Skulle han ha bommat massa tester? Låter ju väldigt osannolikt att detta isf ska ha tagits upp i officiella kanaler av kommentatorerna på en gala och sedan inte diskuterats efteråt? Vilken gala isf?
Jag höjde på ögonbrynen när Rogan spekulerade kring Wands eventuella preppande nyligen i sin podcast. Detta vore ju ännu märkligare.
Postad 16 June 2014 - 22:28
Redigerat av Degpojken, 16 June 2014 - 22:31.
Postad 28 June 2014 - 13:44
s*tan så jävla puckad människa.
Postad 28 June 2014 - 14:24
Och kämparna vill väl ha mer av kakan kan jag tänka mig.
Postad 29 June 2014 - 08:55
Läste detta på UG förut. Haha. Lustiga diskussioner där nu efter Sonnens otroligt dåliga ursäkter om varför han hade dom andra substanserna i blodet, är detta också för att få barn? Man undrar ju hur länge han kört med EPO? Därav hans bra flås under karriären...
Postad 30 June 2014 - 13:09
Mer humor kring ynkryggen Sonnens lögner. Var är du Birkanoff?
Postad 30 June 2014 - 13:19
http://sports.yahoo....-074921183.html
Mer humor kring ynkryggen Sonnens lögner. Var är du Birkanoff?
TL;DR
Alla jävlar preppar. Det är bara vissa som är sämre på att dölja det inför testen.
Och bara för att jävlas lite tillbaka. Var är ditt älskade spindelkräk?

Postad 30 June 2014 - 13:32
Nu står hoppet till Penn, hoppas han tvålar till glinet Edgar.
Däremot är det STOR skillnad att (troligtvis) preppa och hålla koll på cyklerna och vara "av" när det är match mot att uppenbarligen ligga med höga nivåer konstant som Fael. Dessutom för ju Sonnen ett korståg mot prepp och hävdar att folk dragit på sig cancer av det osv. Tycker du inte att det är värre? Till och med du som Sonnen-fantast måste ju se humorn i det?
Det är ju roligare att ta del av hans tester än hans trista fighter iofs
Postad 30 June 2014 - 13:36
Hah, Anderson är slut på den nivån - det har jag redan insett. Läste att han inte söker en tredje match mot Weidman vilket nog är klokt! Lite trist för CW att båda fighterna slutade på såna sätt att vissa vill få det till tur bara eftersom det inte var det. Hoppas få slippa se Anderson i buren igen...
Nu står hoppet till Penn, hoppas han tvålar till glinet Edgar.
Däremot är det STOR skillnad att (troligtvis) preppa och hålla koll på cyklerna och vara "av" när det är match mot att uppenbarligen ligga med höga nivåer konstant som Fael. Dessutom för ju Sonnen ett korståg mot prepp och hävdar att folk dragit på sig cancer av det osv. Tycker du inte att det är värre? Till och med du som Sonnen-fantast måste ju se humorn i det?
Det är ju roligare att ta del av hans tester än hans trista fighter iofs
Wat? Kör han korståg mot prepp? Har jag inte läst något om men jo den ironin kan man inte kringgå.
Men Chael har väl dragit sig tillbaka från UFC? Vet att han skulle vara med i en BJJ-turnering nu snart men MMA:n skulle vara slut med fick jag för mig.
Postad 30 June 2014 - 13:54
Wat? Kör han korståg mot prepp? Har jag inte läst något om men jo den ironin kan man inte kringgå.
Men Chael har väl dragit sig tillbaka från UFC? Vet att han skulle vara med i en BJJ-turnering nu snart men MMA:n skulle vara slut med fick jag för mig.
Japp, han har ju sagt att Pride sög pga preppandet (lyssna på JRE) och att Lance Armstrong dragit på sig cancern pga prepp. Och sen åker han dit själv gång på gång? Hihi.
Han slutar ju endast för att han åkte dit igen. NSAC gillar verkligen inte honom efter försöken till undanflykter senaste gången han åkte dit. Nu bestämde dom sig ju för ett oannonserat blodtest, hade dom nöjt sig med urinprov (standard) hade dom inte sett att han går på GH och förmodligen inte EPO:n heller. Nu får han aldrig licens i Nevada igen.
(Vitor är väl tyvärr också körd på den fronten, synd för han var ju så sjukt underhållande.)
Trist att en sån ynkrygg som Sonnen snackat sig till tre titelfighter även om det var roligt att se honom avslutad alla tre gångerna.
Ja han skulle vara med i Metamoris men jag vet inte hur det blir nu med all negativ press? Då slipper han ju bli trianglad igen iaf
Redigerat av Kamui, 30 June 2014 - 13:55.
Postad 30 June 2014 - 14:31
Vi får som sagt se vad som händer med Vitor. Tycker det vart förvånansvärt tyst om både honom och Wand. Vitor eftersom han åkte dit i ett test och Wand för att han flydde från ett test. I guess time will tell... Skulle gärna sett en Vitor vs Rockhold igen.
Till något helt annat så gick Nico match i helgen, tänkte bara nämna det utifall att någon missat.
Postad 15 July 2014 - 20:21
Så jäkla skön kille Floyd
För övrigt tar det nog priset av allt idiotiskt DW sagt att hon skulle spöa Floyd
Postad 15 July 2014 - 20:34
Såg denna på UG: http://www.boxingsce...-who-he---79957
Så jäkla skön kille Floyd
För övrigt tar det nog priset av allt idiotiskt DW sagt att hon skulle spöa Floyd
Haha! Dana för fan...
Postad 24 July 2014 - 12:37
http://www.mmamania.com/2014/7/23/5931035/ufc-178-alexander-gustafsson-forced-out-of-jon-jones-rematch-injured-knee-mma
Suck!!!
Då slapp han ju bli mosad iaf! Gillar DC-fighten bättre än Gustavsson så jag klagar inte på hur det blev.
Postad 30 July 2014 - 06:17
Årets fight 2015 redan klar
Postad 30 July 2014 - 10:24
Men blir det av så håller jag till fullo på Diaz. Stockton son!
Postad 30 July 2014 - 10:35
Oh snap! Trodde faktiskt inte att Nick skulle ta den fighten men är väldigt nöjd med att han gjorde det. Fast när det kommer till honom så vet man aldrig. Lång tid kvar och han har många tillfällen till att hamna i onåd med DW.
Men blir det av så håller jag till fullo på Diaz. Stockton son!
Stockton... Någon som varit där? Jag har släkt där och vilket jäkla rövhål till stad det är! Så fruktansvärt skabbigt. De måste vara ironiska med 209-snacket. Har dock hälsat på (alltså sagt hej och snackat lite) bröderna Diaz när jag var där vilket var jäkligt mäktigt. Nate är inte så tanig som han brukar se ut på TV, annars brukar ju folk se mesigare ut än på TV men inte i detta fallet.
Postad 30 July 2014 - 10:40
Stockton... Någon som varit där? Jag har släkt där och vilket jäkla rövhål till stad det är! Så fruktansvärt skabbigt. De måste vara ironiska med 209-snacket. Har dock hälsat på (alltså sagt hej och snackat lite) bröderna Diaz när jag var där vilket var jäkligt mäktigt. Nate är inte så tanig som han brukar se ut på TV, annars brukar ju folk se mesigare ut än på TV men inte i detta fallet.
Nej och tror inte att jag hade velat befinna mig där heller
Postad 30 July 2014 - 10:57
Nej och tror inte att jag hade velat befinna mig där heller
Ja Nate kan ju se lite tanig efter att ha dränerat sig och när han står bredvid framförallt kortare snubbar. Men man har ju sett lite vardagsfilmer på honom och då upplevs han som så mycket större.
Väldigt fin natur däruppe, men vilken ångest man får av att vara i själva staden. Hemskt.
Läste förresten något skvaller om att det fanns en möjlighet att JDS-Overeem eventuellt blir av framöver. Det vore ju en konkurrent till Diaz-Silva som årets fight, herregud.
Postad 30 July 2014 - 11:01
Väldigt fin natur däruppe, men vilken ångest man får av att vara i själva staden. Hemskt.
Läste förresten något skvaller om att det fanns en möjlighet att JDS-Overeem eventuellt blir av framöver. Det vore ju en konkurrent till Diaz-Silva som årets fight, herregud.
Oh ja OM nu The Reem brukar allvar och inte tappar luften direkt. Fast han verkar ju hålla igång rätt bra nu.
Men träffar JDS så är det night-night.
Postad 31 July 2014 - 06:39
Hah, Casey kunde jag ju avslöja som preppare genom blotta ögat - titta på killen! Drysdale verkar inte inse att han inte kan köra som för två år sedan med sin TRT.
Postad 04 August 2014 - 20:43
http://www.mmamania.com/2014/8/4/5967637/ufc-178-video-jon-jones-vs-daniel-cormier-staredown-turns-into-wild-brawl-las-vegas-mma
FIGHT FIGHT FIGHT!!!
Blir väldigt intressant att se den här fighten. För tillfället ser jag inga fler riktiga hot mot honom, så skulle han slå DC (vilket han borde) så har han ju rensat divisionen. Men det dyker väl alltid upp fler utmanare vad det lider. I egenskap av bittert Anderson-fan vore det skoj att se honom spöa Weidman
Edit: Det lär ju varit riggat. UFC känns mer och mer som WWE.
Redigerat av Kamui, 04 August 2014 - 20:50.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
124 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?