Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 16 december 2009 - 06:47
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2 249 inlägg
Nemen hej MHB pojkar...
För det första får jag tacka för matcherna igår, ni spelade bra, vi spelade ej bra.
Vi var iaf 1 gubbe mindre å det gör sitt, sen har vi väldigt låg gnista just nu.(Dock påväg att tändas igen, vi ska återstarta gamla SweD)
Jag gillar inte heller NooBTubes, men de är en del av CoD så inget att tjata om så sett.
Sen vill jag säga att jag personligen respekterar MHBs topp, eftersom jag tycker det är ett duktigt gäng spelare, och jag själv började lira CoD med just MHB.
Angående det här med prestige 10 hoppet.
Jag är rätt besviken på MW2 överlag, enligt mig är spelet gjort mer för den stora tonårs massan, banor osv är byggda för att passa extrema campers och aimers, dessa folk kan verkligen få ut MKT av sitt spelsätt i MW2, bandesignen suger enligt mig ganska hårt.
Lådorna ska enligt mig tas bort-det ska bara finnas "rena" killstreaks.
I CoD4 så handlade det defenitivt mer om personlig skicklighet, ett campande gäng/clan hade INGET att säga till om-i MW2 kan det därimot funka.......
Redigerat av dallan1981, 16 december 2009 - 06:49.
Postad 16 december 2009 - 07:06
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2 249 inlägg
(Skriver genom PS3an, så fortsätter här)
........relativt bra, saker som dessa och en massa annat irriterande småskit, som tex, laggproblem, "magicbullets", väldigt svårt att undvika eld genom att springa runt hörnet, lägga sig bakom EJ FMJ penetrerande material osv, har fått mig att inte se och ta detta spel helt seriöst helt enkelt.
Jag har drygt 6 dygns speltid och var på tredje varvet, och hade tänkt stanna där på lvl 70, pga bristande inspiration.
Sen kom då detta lilla "trick", och jag gjorde det, so fuckin what!
Det är ju bara ett spel...(CoD4 är inte bara ett spel, men MW2 är just det, bara ett spel!!)
Det jag får ut av detta personligen är en FUL dödskalle icon jämte mitt namn, och en känsla av att visa att, är MW2 oseriöst mot mig, så är jag det tillbaka.
Thats it..
Mvh
Dallan___Sweden
Postad 16 december 2009 - 08:12
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Jag tror ärligt talat att MW2 skiter i vilket......med tanke på att det är ett dött ting......det du gör dock Dallan är att du pissar på alla som kämpar på ett ärligt sätt för att nå nivå 10.....och vi kanske bryr oss......
Postad 16 december 2009 - 08:15
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Nä fjärrsprängning av PS3:an är det enda som hjälper. Och hoppas på att dom finniga 14 åringarna sitter väldigt nära konsollen.
Hahahaha! Fjärrsprängning! Jag håller med dig doro! Troligtvis sitter dom ganska nära eftersom dom säkerligen spelar på en liten 22" datorskärm.  --- Igår gick det riktigt jvla skitdåligt! Hade väl 1-2 matcher som jag var nöjd med, varav den ena var den "sista" matchen, då fick man ju nytändning och trodde det hade vänt. Men icke, spelade som en gammal skurtrasa redan matchen efter. Sen var det tack och godnatt. Hahaha! Bland det roligaste på hela kvällen var när vi, ganska tidigt på kvällen, var ett gäng MHB:are som lirade mot varandra. Zdaarlight dödade ekaa 3-4 gånger på raken. Hahahaha! Har nog aldrig skrattat så mkt! Oj, vad arg han var! Jo förresten, en kul grej till: det var en finne (?) i lobbyn som senare sa att "I't sucks to be sober" (eller nåt liknande) i lobbyn. Tror alla i hela lobbyn började asgarva. Troligtvis var han bakis som ett djur. Kul var det iallafall!
Postad 16 december 2009 - 08:21
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Veckans höjdare var väl när du Britt la dig ovanpå en kille som skulle planta/defusa? en bomb, vet inte om han hade bomben men när han ställde sig upp så knivade du honom. Mycket bra!
Postad 16 december 2009 - 08:22
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Nej nej nej britt......det som var kul var ju att han sa "this GAME sucks when you´re sober".......
Och det var nog snarare så att han var rätt dragen......
Redigerat av Unregistered32f0b602, 16 december 2009 - 08:23.
Postad 16 december 2009 - 08:26
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Preparing an in depth #MW2 Status Report for players to stay aware of what we're addressing & how it's progressing. Lots of updates in works
Det twittras friskt om MW2 på Iamfourzerotwo's sida och en hel del om "prestigehacket". Betyder förhoppningsvis att dom också jobbar med att fixa glitchar o s v. Snabbt hoppas jag. Veckans höjdare var väl när du Britt la dig ovanpå en kille som skulle planta/defusa? en bomb, vet inte om han hade bomben men när han ställde sig upp så knivade du honom. Mycket bra!
Jag skulle ju göra en "Ninja defuse", men eftersom jag inte hade Ninja Pro så måste han ha hört mig och plantade aldrig. Så jag satte först bara på honom lite och sen knivade jag honom som tack för ligget.  Nej nej nej britt......det som var kul var ju att han sa "this GAME sucks when you´re sober"....... 
Och det var nog snarare så att han var rätt dragen......
Hahaha, du har rätt primören, så var det! Hur som helst så var det grymt kul! Hahaha! Men jag vill minnas att han var ganska duktig? Han borde kanske spela full oftare?
Postad 16 december 2009 - 08:28
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Instämmer! N00bTUBE! Trött på folk som inte kan spela riktigt och bara skjuter granater. -.-
Kan för mitt liv inte fatta det resonemanget ! Granater är ett vapen som alla andra och om man inte gillar det så skulle man bara tillåta spel med sköld och kniv så det blev "riktigt spel för folk som kan spela". Sedan om jag blir döden dödad av någon j*vla sniper som ligger och skakar av skräck bakom en gran längst bort i banan så blir jag ju enormt sne, men det är ju bara att gilla läget....
Postad 16 december 2009 - 08:52
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Jag spelar för att jag tycker att det är kul. Just nu tycker jag att det är mycket kul att springa med granatkastaren och skjuta på folk :-) Kalla mig noob, jag tycker fortfarande att det är lika kul!!
Däremot gillar jag inte campare eller ännu värre den förbannade skölden men det är en del i spelet och jag håller med, det är bara att gilla läget! Hade varit rätt trist om det bara fanns TDM, en kniv och en M9a att springa runt med, så jag välkomnar både campare och skölden och allt annat som kan vara irriterande men som ökar variationen i spelet.
Postad 16 december 2009 - 08:54
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Hahahaha! Fjärrsprängning! Jag håller med dig doro! Troligtvis sitter dom ganska nära eftersom dom säkerligen spelar på en liten 22" datorskärm. 
---
Igår gick det riktigt jvla skitdåligt! Hade väl 1-2 matcher som jag var nöjd med, varav den ena var den "sista" matchen, då fick man ju nytändning och trodde det hade vänt. Men icke, spelade som en gammal skurtrasa redan matchen efter. Sen var det tack och godnatt.
Hahaha! Bland det roligaste på hela kvällen var när vi, ganska tidigt på kvällen, var ett gäng MHB:are som lirade mot varandra. Zdaarlight dödade ekaa 3-4 gånger på raken. Hahahaha! Har nog aldrig skrattat så mkt! Oj, vad arg han var! Jo förresten, en kul grej till: det var en finne (?) i lobbyn som senare sa att "I't sucks to be sober" (eller nåt liknande) i lobbyn. Tror alla i hela lobbyn började asgarva. Troligtvis var han bakis som ett djur. Kul var det iallafall!
Det var roligare när jag, l2ickard och morlock kom in och spelade mot er, visst ni vann de 2 första matcherna och sen förlorade ni 1 match så bara drog ni.
Postad 16 december 2009 - 08:55
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Fatta att jag var "the lone defender" igår
höll A helt ensam på Afghan igår och gjorde det med stil!
fick backup 1 gång och det slutade med att jag garvade och fick höra Akkeren "VAFAN!?" göra brutalt självmord med att spränga bilen
Postad 16 december 2009 - 08:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Det var roligare när jag, l2ickard och morlock kom in och spelade mot er, visst ni vann de 2 första matcherna och sen förlorade ni 1 match så bara drog ni.

Ja, det var väl smart? Då vann vi ju med 2-1! Hahaha, vi backade för att det var fler som ville vara med i "partyt".
Postad 16 december 2009 - 09:01
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Meanmach: Det var inte kul att spela i ett lag där alla andra satt vid ett och samma ställe typ hela matcherna....
Vad höll de på med egentligen??
Sedan var det inte någon höjdare att spela vi två mot 6 polacker med HS.....
Tack Ekaa och döden för supporten i någon match, det behövdes verkligen!
Helt plötsligt blev det lite jämnare....
Postad 16 december 2009 - 09:01
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
(Skriver genom PS3an, så fortsätter här)
........relativt bra, saker som dessa och en massa annat irriterande småskit, som tex, laggproblem, "magicbullets", väldigt svårt att undvika eld genom att springa runt hörnet, lägga sig bakom EJ FMJ penetrerande material osv, har fått mig att inte se och ta detta spel helt seriöst helt enkelt.
Jag har drygt 6 dygns speltid och var på tredje varvet, och hade tänkt stanna där på lvl 70, pga bristande inspiration.
Sen kom då detta lilla "trick", och jag gjorde det, so fuckin what! Det är ju bara ett spel...(CoD4 är inte bara ett spel, men MW2 är just det, bara ett spel!!)
Det jag får ut av detta personligen är en FUL dödskalle icon jämte mitt namn, och en känsla av att visa att, är MW2 oseriöst mot mig, så är jag det tillbaka.
Thats it..
Mvh Dallan___Sweden
Håller med på MÅNGA punkter, känner dock inte ett behov av att göra det ÄNNU sämre genom att fuska i värsta fjortis-stil.
Postad 16 december 2009 - 09:02
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Ja, det var väl smart? Då vann vi ju med 2-1! Hahaha, vi backade för att det var fler som ville vara med i "partyt".
Den har man hört förr.
Postad 16 december 2009 - 09:04
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Den har man hört förr. 
Ursäkter är till för att användas. Du är väl inte bitter Härjarn? Ni kan få vinna och lämna nästa gång.
Postad 16 december 2009 - 09:33
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Glömde säga att jag kör utan tråslös router, kör kabel direkt från modemet ifrån BBB. Dock kan det vara så att jag ej får bättre ping från min ISP, vad vet jag.
Men du kan öppna portar i modemet? Jag är absolut ingen dataexpert, men portar har t o m jag lyckats öppna. Du får googla om det, det finns nån sida med alla modem modeller och hur man går till väga.
Postad 16 december 2009 - 10:24
Unregisteredf4fc9dc9
-
Unregisteredf4fc9dc9
-
Användare
-
-
190 inlägg
Meanmach: Det var inte kul att spela i ett lag där alla andra satt vid ett och samma ställe typ hela matcherna.... Vad höll de på med egentligen?? Sedan var det inte någon höjdare att spela vi två mot 6 polacker med HS.....
Tack Ekaa och döden för supporten i någon match, det behövdes verkligen! Helt plötsligt blev det lite jämnare....
Nej, det var inte så kul. Fast med dig vid min sida trodde jag ett tag vi skulle fixa det. Jag fattar inte varför så många hoppar ur när väl matchen har börjat. /M
Postad 16 december 2009 - 10:28
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Nej, det var inte så kul. Fast med dig vid min sida trodde jag ett tag vi skulle fixa det. Jag fattar inte varför så många hoppar ur när väl matchen har börjat. /M
Tack för ditt förtroende men två mot sex är riktigt dåliga odds brorsan!! Nä trist att sitta och vänta för att sedan upptäcka att 4 av 6 hoppat ur när väl matchen startar....
Postad 16 december 2009 - 10:38
Unregisteredf4fc9dc9
-
Unregisteredf4fc9dc9
-
Användare
-
-
190 inlägg
Roligt att köra med er igår Bele, Sorken, Hado, Zekezaz (nykomlingen). Var bara random111, Stifler, Tony4456 som fattades, sen hade hela gamla MHB+ gänget från KZ2 varit samlade. Vissa rundor hade vi bra samarbete.
/MeanMach
Postad 16 december 2009 - 11:17
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Det var väl slump att vi mötte varandra igår? Vi skulle bara lira lite mosh tills jag hade spelat upp 1887 till 1000 kills sen skulle vi hoppa ur å lira SD, så igentligen skulle vi hoppas efter HQ matchen. Men HQ matchen var riktigt skoj å jämn...
Döden till ditt experiment kan jag säga att man kan få en trippel kill med ett skott med 1887...
Postad 16 december 2009 - 11:19
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Frasse, detta är inte skryttråden...
Hata 1887 å hoppas de fixar dem i nästa patch....
Postad 16 december 2009 - 11:26
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Det var väl slump att vi mötte varandra igår? Vi skulle bara lira lite mosh tills jag hade spelat upp 1887 till 1000 kills sen skulle vi hoppa ur å lira SD, så igentligen skulle vi hoppas efter HQ matchen. Men HQ matchen var riktigt skoj å jämn... Döden till ditt experiment kan jag säga att man kan få en trippel kill med ett skott med 1887...
Det var väl t o m en trippel MHB-kill va?
Postad 16 december 2009 - 11:33
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
fan va förstört de här spelet är.. såg precis en kille i mitt lag på SD som glitchade som typ ufo fenomenet nyss.. han svävade inte högt upp i luften utan han gick omkring långt upp i luften som om det fanns ett osynligt golv där uppe.
det var på derail.
Postad 16 december 2009 - 11:39
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
Jag spelar för att jag tycker att det är kul. Just nu tycker jag att det är mycket kul att springa med granatkastaren och skjuta på folk :-) Kalla mig noob, jag tycker fortfarande att det är lika kul!! Däremot gillar jag inte campare eller ännu värre den förbannade skölden men det är en del i spelet och jag håller med, det är bara att gilla läget! Hade varit rätt trist om det bara fanns TDM, en kniv och en M9a att springa runt med, så jag välkomnar både campare och skölden och allt annat som kan vara irriterande men som ökar variationen i spelet.
håller med! vad är det som är "rätt" sätt att spela? inte får man agera sniper och smyga i nåt fönster, inte får man springa rundt med akimbobössor, tactical knife. Inte får man använda tube... jag tycker folk får göra som man vill så länge man forsöker följa spelformen! stör mig oerhört över folk som inte forsöker planta, defusa, ta HQ flaggan etc.. ligger man back 1-2 på capture the flag är det inte läge att halva laget tok-campar på egna flaggan. blir full av skratt när man blir jagad av nån sköldpadda varv efter varv rundt ett hus :-)
Postad 16 december 2009 - 11:43
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Men du kan öppna portar i modemet? Jag är absolut ingen dataexpert, men portar har t o m jag lyckats öppna. Du får googla om det, det finns nån sida med alla modem modeller och hur man går till väga.
Jag får kolla upp det där. Jag sitter med BBB och vad jag vet är dom sämre nu när Telenor har köpt upp dem. Funderar på att byta till Telia.
Postad 16 december 2009 - 12:07
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Det var väl t o m en trippel MHB-kill va? 
jajemännsan.. tror det var morlock, härjarn å evil_rodge som kom på led..
Postad 16 december 2009 - 12:18
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Du var grymt jobbig med de där cowboysarna igår frasse!
Postad 16 december 2009 - 12:27
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Hata 1887 å hoppas de fixar dem i nästa patch....
Mmm....håller med!!! I går sköt (och förhoppningsvis träffade) jag med tre salvor M16 skott och en nisse pangade tillbaka med akimbo shotgun och jag dog.... Trodde att M16 hade lite bättre räckvidd än hagelsprakare (men vad vet jag jag har ju bara jägarlicens....) men har man två verkar dessutom räckvidden fördubblas??? ZzzZzz.... Jag får kolla upp det där. Jag sitter med BBB och vad jag vet är dom sämre nu när Telenor har köpt upp dem. Funderar på att byta till Telia.
Tror att BBB tekniken är den samma trots ägarbytet... har själv BBB och tycker att det funkar ok. Det var värre för mig med CoD4. Vad har du för router sa du? Min Netgear 3500, funkar som sagt rätt bra....
Postad 16 december 2009 - 12:31
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Vore ju katastrof om de fipplade med cowboysarna i någon patch.. det är ju det man ser fram emot på varje prestige runda.. så grymt roliga att springa runt med...
Postad 16 december 2009 - 12:39
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Vore ju katastrof om de fipplade med cowboysarna i någon patch.. det är ju det man ser fram emot på varje prestige runda.. så grymt roliga att springa runt med...
Säljer du spelet om dom sänker "powern" och räckvidden på 1887:orna?  Jag ser fram emot ett hardcore S&D. Inga attachments på vapnen, inga killstreaks alls, inga shotguns, ingen uav.
Postad 16 december 2009 - 12:49
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Tror att BBB tekniken är den samma trots ägarbytet... har själv BBB och tycker att det funkar ok. Det var värre för mig med CoD4.
Vad har du för router sa du? Min Netgear 3500, funkar som sagt rätt bra....
Jag kör enbart med BBB:s modem eftersom vad jag har förstått så försämrar man pingen om ytterligare en router kopplas till.
Postad 16 december 2009 - 12:49
Pean
-
Pean
-
Användare
-
-
119 inlägg
Nån mer som inte kommer in just nu???
Postad 16 december 2009 - 12:50
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Nån mer som inte kommer in just nu???
Frasse och jag är inne o lirar nu.
Postad 16 december 2009 - 12:52
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
jag kommer inte förbi connecting to matchmaking server
Postad 16 december 2009 - 12:52
Pean
-
Pean
-
Användare
-
-
119 inlägg
Frasse och jag är inne o lirar nu.
stod nått om att mitt id hade ändrats??? kommet bara till man ska klicka på online-----connecting to server
Postad 16 december 2009 - 12:53
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
ja lirade med frasse nyss men blev utkastad nyss.. kommer inte in i spelet längre.. men jag ser att både han och status fortfarande spelar. ekaa har samma problem som mig
Postad 16 december 2009 - 12:53
Pean
-
Pean
-
Användare
-
-
119 inlägg
jag kommer inte förbi connecting to matchmaking server 
då e det kanske inte mitt det e fel på....
Postad 16 december 2009 - 13:08
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Samma problem här med....
Postad 16 december 2009 - 13:11
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Jag har inga problem med de olika typerna av vapen, även om man kan bli duktigt irriterad på snipers ibland, men det är ju bara naturligt.
Det som är problemet är verkliga vapen som har overkliga fömågor, tex. cowboybössorna som man kan skjuta hur som helst med utan att kanppt behöva sikta och träffa dödligt på avstånd som är rena skämtet.
Dessutum så verkar det som att om man kör akimbo(gäller även tactical knife) så får man nån slags försprång som
gör att man måste vara extremt långsam för att förlora en duell. Är precis som att de skott som kommer från motståndaren anulleras bara för att man har två antika bössor i nävarna, förutom när man möter en annan snubbe med akimbo...
Så man har tre fördelar, behöver knappt sikta, kan skjuta dödliga skott på långa avstånd samt att man har nån slags
företräde i dueller.
Som sagt är det ju så med tactical knife oxå, märks DIREKT när man möter en annan med Tactical Knife eller akimbo, då blir det helt plötsligt rättvist igen ang. "företrädet".
Men hur kul blir spelet om alla måste köra med samma bössor för att ha en ÄRLIG chans?
Förstår ju oxå att det kan vara kul att själv köra med dessa ting, kör ju själv mycket med kniven, men det kan ju
säkert vara väldigt kul att köra med glitchar oxå som tex. automateld med obegränsad ammo till tuben, men hur
kul blir det i LÄNGDEN och hur mycket gynnar det spelet IGENTLIGEN?
Vad jag menar är att bara för nåt är tillgängligt UTAN fusk så kan det vara fuskigt ändå, eller menar folk att
dom hade tyckt att det är helt ok med automateld och obegränsad ammo på tuben om det varit tillgängligt för
alla i spelet utan glitch?
Hoppas som sagt att det kommer en fix...
Postad 16 december 2009 - 13:13
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Det är en konsekvens av senaste patchen.....så att inte ni slackers ska få för stort försprång i prestigejakten jämfört med oss ansvarsfulla arbetande människor.....
Postad 16 december 2009 - 13:13
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Kollade på MW2's officiella forum och tydligen har amerikanarna samma problem. Det står inget på Twitter om iflall serverbolagen gör något, men kan ju vara så eftersom kl e 4 eller nått i USA så passar dom kanske på när inte dom lirar så mkt.... Denna tråd fylls hela tiden på med folk från olika länder som skriver om samma problem!! http://www.infinityw...i...28&t=218700
Postad 16 december 2009 - 13:18
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Hagelbössor har ju iof i verkligheten en ganska bra räckvid. Däremot så har lmg´erna overklig precision och mycket annat är förstås overkligt i detta spel men jag försvarar inte cowboysarna även om jag tycker det är roligt att spela med dem. Tycker det är värre att bli skjuten av noobtube än cowboysarna och blir hellre snipad än tubad och hellre snipad, tubad och cowboysad än skjuten av en puta med LMG
Postad 16 december 2009 - 13:23
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Grejen är väl att ALLA som når lvl 67 kan använda 1887 å akimbo på dem efter 10 kills utan att behöva fuska det minsta, så det är väl knappast jämförbart med unlimited tubskott eller döskalle fusk osv.. det är ett vapen man låser upp vid en viss lvl å alla kan använda det..
Postad 16 december 2009 - 13:26
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Tuben är ju bara störig, inte overklig...
I CoD4 var den dock overkligt UNDERPOWERED, kunde inte ha ihjäl nån med den där, nu så är den avändbar.
LMG är inte heller nån favorit, varken att skjuta eller bli skjuten av, ser dock inget overkligt med den, spray and pray lixom...
Men vad jag menar med cowboybössorna ihop med akimbo är att de är 10ggr BÄTTRE än automathaglet, och det känns ju lite lätt löjligt...
Redigerat av Dr. Death, 16 december 2009 - 13:27.
Postad 16 december 2009 - 13:27
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Grejen är väl att ALLA som når lvl 67 kan använda 1887 å akimbo på dem efter 10 kills utan att behöva fuska det minsta, så det är väl knappast jämförbart med unlimited tubskott eller döskalle fusk osv.. det är ett vapen man låser upp vid en viss lvl å alla kan använda det..
I vilket modernt krig, ta för sjutton vilket som helst, springer seals i groddräckt omkring med dubbla havsågade hagelgevär? Det är en miss från början, vaken 1887 eller ranger borde varit med.....
Postad 16 december 2009 - 13:31
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
När springer de omkring med kniv å pickadol då, eller heartbeatsensor eller... finns rätt många grejjer som folk inte springer runt med i krig....
Redigerat av frass3, 16 december 2009 - 13:33.
Postad 16 december 2009 - 13:32
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Så du hade tyckt att automattub med obegränsad ammo hade varit helt ok om det funnits i spelet och man låst upp den vid tex. L68? Du hade inte stört dig det minsta på det och tyckt spelet varit lika roligt som någonsin? Inser att det är en rätt grov jämförelse med dock en korrekt sådan. Tror det är alla dessa saker som gör att man medvetet och omedvetet tröttnar på spelet BETYDLIGT mycket snabbare än CoD4...
Postad 16 december 2009 - 13:32
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
När springer de omkring med kniv å pickadol då?
Det ser jag som mer troligt än att dom har med sig två st avsågande gamla hagelstormare. Kniv och pistol är basic del av deras utrustning iallfall.
Postad 16 december 2009 - 13:34
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Tuben är ju bara störig, inte overklig...
I CoD4 var den dock overkligt UNDERPOWERED, kunde inte ha ihjäl nån med den där, nu så är den avändbar.
Tuben i fyran var mer sport  Men den var effektiv om man träffade rätt...
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|