Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 20 April 2010 - 15:47

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Du kan även flytta på ikonerna om du vill...

Postad 22 April 2010 - 11:41

Jabbex
  • Jabbex
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Nu har man lyckats installera Android OS på en iPhone, helt otroligt vill jag säga.
Man kan tydligen också köra det valiga iPhone OS tillsammans med Android OS!

Jag har skrivit ett inlägg på iPhonePyssel för er som vill läsa lite mer, eller rent av prova detta själv:).

http://iphonepyssel....iphone-nyheter/

Är detta något ni skulle testa?

Postad 22 April 2010 - 12:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Nu har man lyckats installera Android OS på en iPhone, helt otroligt vill jag säga.
Man kan tydligen också köra det valiga iPhone OS tillsammans med Android OS!

Jag har skrivit ett inlägg på iPhonePyssel för er som vill läsa lite mer, eller rent av prova detta själv:).

http://iphonepyssel....iphone-nyheter/

Är detta något ni skulle testa?

Vem vill köra en Porsche med Fiat motor? :)

Postad 22 April 2010 - 19:17

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Det här är säkert skitenkelt, men gjorde en återställning av min ipod och säkerhetskopierade allt enligt anvisningarna, men hur får jag sen tillbaka den data som jag säkerhetskopierade?

om jag väljer återställa nu så vill den göra en ny säkerhetskopia, vill inte gärna riskera att skriva över allt jag säkerhetskopierat redan.

Hur göra?

Postad 22 April 2010 - 21:16

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

Gör så här:

- Lägg all musik på garderobsdatorn (om du inte redan gjort det)
- Starta iTunes på den nya datorn
- Gå in i Preferences->Advanced-> och kryssa UR "Copy files to iTunes Media Folder when adding to library"
(Inställningar->Avancerat-> "Kopiera filerna till iTunes Media Folder när blablabla"
- Ta bort all musik som redan finns i iTunes
- Dra in alla låtar från garderobsdatorn till iTunesfönstret. (kan ta en stund...)

Så, sen är det bara att synka som vanligt. Om du vill lägga till ny musik i iTunes så är det bara att "dra-och-släpp":a in musiken till iTunes.

Nu är det dock viktigt att du inte ändrar om i filstrukturen i din musikmapp på garderobsdatorn.

Sen är det givetvis bättre som du ger garderobsdatorn en dedikerad ip-adress... Gå in i din routers inställningar och fixa det.

Kanon, nu funkar det toppen.

Märkte ett nytt problem som dök upp.
Jag kan nu mera inte blanda min musik, väljer jag all musik och sen blanda så tar den en låt på repeat, man måste manuellt välja ny låt varje gång, testade att ta bort spotify, har tagit bort all musik och lagt in ny, återställt telefonen och har senaste programvara, JB är borta också.

Postad 22 April 2010 - 22:10

Jabbex
  • Jabbex
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Vem vill köra en Porsche med Fiat motor? ;)

Haha jo det e ju sant:), men utsidan ser snygg ut iallafall.

Postad 22 April 2010 - 22:18

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

jo, hårdvaran är lite ålderdomlig...

Postad 23 April 2010 - 06:53

Malbo
  • Malbo
  • Lärjunge

• 260 inlägg
  • 0

Word!

Postad 23 April 2010 - 08:11

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0
Jag undrar om det går att titta på youtube och annat Flash i iPhonen? Då menar jag utan att jailbreaka eller liknande. Dvs out of the box.

Postad 23 April 2010 - 08:32

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Jag undrar om det går att titta på youtube och annat Flash i iPhonen? Då menar jag utan att jailbreaka eller liknande. Dvs out of the box.

YouTube är integrerat i telefonen som standard genom en app. Övrig Flash fungerar inte men skulle du t ex besöka YouTube via webbläsaren och klicka på ett klipp så kommer just denna app att starta och då spela det klippet du ville se istället för att det görs i webbläsaren.

Som en parentes så är Flash snart ett minne blott och då har HTML5 med h.264 tagit över över.

Det här är säkert skitenkelt, men gjorde en återställning av min ipod och säkerhetskopierade allt enligt anvisningarna, men hur får jag sen tillbaka den data som jag säkerhetskopierade?

om jag väljer återställa nu så vill den göra en ny säkerhetskopia, vill inte gärna riskera att skriva över allt jag säkerhetskopierat redan.

Hur göra?

När du har enheten ansluten till datorn och iTunes igång så den syns i listan till vänster så högerklickar du på den och kan då välja att lägga på en specifik befintlig säkerhetskopiering.

Redigerat av zinned78, 23 April 2010 - 08:34.

Postad 23 April 2010 - 11:41

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Lämnade in min iPhone 3GS idag pga att metall listen runt telefonen hade börjat släppa och hade jag hade ett stort dammkorn + en sju jäkla massa små dammkorn. Plockar dom bara isär och rengör eller får man en ny tro?

Troligtvis en renoverad lur. Inte så troligt att du skulle få en helt ny.

Reparationsdetaljer: Utbytt mot ny swap. Står det på min order nu så jag antar jag får en ny.

Postad 23 April 2010 - 14:06

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Reparationsdetaljer: Utbytt mot ny swap. Står det på min order nu så jag antar jag får en ny.

Korrigering - Du får en s k "refurbished", ingen ny ;)

Postad 23 April 2010 - 14:25

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Korrigering - Du får en s k "refurbished", ingen ny ;)

Helt nytt yttre iaf om jag fattar saken rätt. Min såg ju inte alltför fint ut utvändigt.

Postad 24 April 2010 - 03:30

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Vill bara lägga till att många renodlade flashsidor skapat egna apps till iPhone också så att även vi ska kunna få ta del av deras material, t.ex. SVTPlay och TV4Play.

Postad 24 April 2010 - 06:37

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Blev en Sena ultra slim pouch från usa. Beställde den 23/11. Levererad idag till kneget tack vare fedex. Det var rackarns fort. 233 kr kostade det mig. applestore i sve skall ha 375 kr inkl frakt.

Från tidigare i tråden:

http://www.senacases...LTRA-SLIM-POUCH

Sena kostar c:a 30 dollar + 10 dollar FedEx frakt. Men det finns en kupongkod som cirklat runt på nätet som ger 20 % rabatt och den fungerade fortfarande. Man anger PCWIPNK11 i fältet "Coupon Code" som kommer fram efter att man angett sitt kreditkortsnummer. INTE i "Gift certificate".

Fipplade bort min fina sena case. Så jag beställde 2 nya. Kan meddela att coupon code fungerar fortfarande och man får 20% rabatt ;)

Postad 24 April 2010 - 14:23

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Dock har tullen börjat fakturera moms på paket från sena tyvärr.. Fick en räkning på 100kr efter några veckor.

Postad 30 April 2010 - 13:33

Malbo
  • Malbo
  • Lärjunge

• 260 inlägg
  • 0
Kör mBox mail i min telefon för att kunna hantera hotmail på ett bra sätt.
Det jag saknar är att kunna hantera kalendern i hotmail via min iPhone, är det
någon som vet om det finns någon bra app för detta?

Postad 30 April 2010 - 14:06

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Kanske inget svar på frågan men jag kör min hotmail i telefonens inbyggda mail! Behöver inget app för det!
Använde denna guide http://iphoneguiden....mail-pa-iphone/

Man kan enligt microsoft inte synka Hotmail-kalendern med iPhones inbyggda kalender:
http://windowslivehe...58-7c589f4d70ae

Postad 01 May 2010 - 01:27

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Dock har Hotmail endast stöd för POP och inte IMAP tyvärr..

Postad 05 May 2010 - 09:54

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Hello!
Nyss skilt mig från HTC Magic /Sense Android OS efter 9 månaders förhållande.
Finns det möjlighet att se antal bokstäver då man skriver SMS i 3GS - 3.1.3 v?

Postad 05 May 2010 - 11:54

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Hello!

Nix - inte i själva appen. Finns lite krångliga varianter att gå runt det. Här är ett förslag!

Postad 05 May 2010 - 12:02

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Nix - inte i själva appen. Finns lite krångliga varianter att gå runt det. Här är ett förslag!

haha-- okay.. man få väl leva med det. synd annars.. hoppas att det kommer i 4.0 FFS.
Hur som helst jag blev fast me iPhone. Njuter helt enkelt.
tack för svaret

Postad 05 May 2010 - 14:24

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Hello!

Men skulle inte detta komma i OS 4.0 ?
Jag har för mig att jag såg det på deras keynote.

Postad 05 May 2010 - 16:51

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

• 991 inlägg
  • 0
Ska imorgon hämta lådan med en 3GS16GB till dottern. Jag undrar om det finns något display skydd med i lådan från start?

Vill inte hon ska hinna repa den innan jag skaffat lite tillbehör för att undvika det.

Postad 05 May 2010 - 17:08

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Ska imorgon hämta lådan med en 3GS16GB till dottern. Jag undrar om det finns något display skydd med i lådan från start?

Vill inte hon ska hinna repa den innan jag skaffat lite tillbehör för att undvika det.

Nej det finns det inte. Men kan rekommendera invisible shield. Teknikmagasinet och diverse andra butiker brukar ha dem. Finns en "Full-Body" som täcker hela telefonen. Men den ska man nog inte ha om man har en vit telefon då plasten på baksidan snabbt fick en "gul" look. Fungerar nog bättre på svart.

Postad 05 May 2010 - 18:22

T.P.
  • T.P.
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Hello!

iPhone OS 4

Men skulle inte detta komma i OS 4.0 ?
Jag har för mig att jag såg det på deras keynote.

Du har helt rätt, det kommer med OS 4.

Postad 06 May 2010 - 12:14

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Kan inte längre se telefonens "usage" och "standby". Har bara två sträck i stället för olika värden man fick i början under "time since last fullcharge".
Tips allt annat än factory reset?

Postad 06 May 2010 - 12:22

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
En liten rolig "reklamfilm" från Ellen DeGeneres. Har visst retat upp Apple :)
http://www.youtube.c...player_embedded

Postad 06 May 2010 - 12:38

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
^
Mest retarderad om du frågar mig. (Har ingen iPhone eller Appleprodukt)

Postad 06 May 2010 - 16:31

Nopod
  • Nopod
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Hej, helt plötsligt så kan jag inte skicka MMS längre. SMS och Epost funkar som vanligt. Har en 32 gb 3gs som inte är jailbreakad och har senaste programvaran. Vad kan detta bero på? Jag har inte ändrat några inställningar, har Telia abonnemang. Ungefär samtidigt slutade den automatiska inloggningen till Telia homerun att fungera. Men det har jag förstått är ett utbrett problem så det har säkert ingen koppling. Jag använde sökfunktionen men hittade inget om just detta med MMS problem. Tacksam för råd!

Postad 06 May 2010 - 16:54

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Hej, helt plötsligt så kan jag inte skicka MMS längre. SMS och Epost funkar som vanligt. Har en 32 gb 3gs som inte är jailbreakad och har senaste programvaran. Vad kan detta bero på? Jag har inte ändrat några inställningar, har Telia abonnemang. Ungefär samtidigt slutade den automatiska inloggningen till Telia homerun att fungera. Men det har jag förstått är ett utbrett problem så det har säkert ingen koppling. Jag använde sökfunktionen men hittade inget om just detta med MMS problem. Tacksam för råd!

http://support.apple.com/kb/TS2755 ?

"for some reason my 3gs has lost the camera icon next to the messages and therefore my ability to send pictures.. im wondering what happened.. its frustrating and it only happened recently.. i did a full restore on the phone newest OS and still same issue no picture messaging.. not even an option to..

fixed it.. stupid apple updates screw with your settings..."

Redigerat av x-rat3d, 06 May 2010 - 17:01.

Postad 07 May 2010 - 05:59

Nopod
  • Nopod
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

http://support.apple.com/kb/TS2755 ?

fixed it.. stupid apple updates screw with your settings..."[/i]

Tack för länken, ha testat allt utom att köra en full "restore" som är sista steget. Innan jag gör de måste jag kolla att jag inte förlorar all information jag har i t.ex pocket informant. Har enormt mycket arbetsinfo där som vore katastrof att tappa...Telia kunde inte mera än det du länkade till, ska ringa dem igen idag. Om någon vet säkert att all info går att säkra i back-up för pocket informant är jag tacksam för lite råd även där...helt sjukt att en funktion som MMS bara lägger av...

Postad 07 May 2010 - 07:22

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Hade köpt en app -Byline- men då köpte jag den via telefonen och inte via iTune. Efter ett par timmar avinstallerade jag appen utan att tänka på för mycket. Är appen nu förlorad för gott eller finns chans att återfå den eftersom jag har betalat för den. [har inte syncat mobilen med iTune efter inköpet]
Vad händer med sina betalda apps om man råkar för en OS krasch och är tvungen att installera OSet från scratch?

Postad 07 May 2010 - 07:59

Spata
  • Spata
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Hade köpt en app -Byline- men då köpte jag den via telefonen och inte via iTune. Efter ett par timmar avinstallerade jag appen utan att tänka på för mycket. Är appen nu förlorad för gott eller finns chans att återfå den eftersom jag har betalat för den. [har inte syncat mobilen med iTune efter inköpet]
Vad händer med sina betalda apps om man råkar för en OS krasch och är tvungen att installera OSet från scratch?

Nu är jag inte helt hundra, men har för mig att Apple har koll på vilka appar du laddar ner. Oavsett ifall du gör det via telefonen eller iTunes. Leta upp samma app igen och se om du kan ladda ner den utan att betala för den igen.

Postad 07 May 2010 - 09:23

Nopod
  • Nopod
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Nu fungerar MMS igen. Telia fick ta bort tjänsten och lägga tillbaka den igen. Kan ju vara bra att känna till om det drabbar någon annan.

Postad 07 May 2010 - 10:17

danielmotala
  • danielmotala
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Om jag köper en iphone 3GS idag kommer jag kunna uppgradera till OS4 gratis eller kostar det pengar?
/Daniel

Postad 07 May 2010 - 10:43

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Nu är jag inte helt hundra, men har för mig att Apple har koll på vilka appar du laddar ner. Oavsett ifall du gör det via telefonen eller iTunes. Leta upp samma app igen och se om du kan ladda ner den utan att betala för den igen.

Har redan provat att ladda ner den igen men får "BUY NOW" meddelandet.

Edit.

Chansade och valde "Buy Now"..även om jag slulle bli av med 30 kr och fick meddelandet att jag hade redan köpt den..och fick tanka den "for free" igen.

Om jag köper en iphone 3GS idag kommer jag kunna uppgradera till OS4 gratis eller kostar det pengar?
/Daniel

För iPhone ska vara gratis att uppgradera via iTunes.

Postad 07 May 2010 - 10:45

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

/Daniel

Alla uppdateringar har hittills varit gratis, dessutom kommer det göras mycket nya appar med stöd för de nya funktionerna som kommer med OS4. Uppdateringen kommer alltså att vara gratis.

Postad 09 May 2010 - 06:33

Adamski
  • Adamski
  • Lärjunge

• 484 inlägg
  • 0
ITunes är mitt värsta datorleraterade hatobjekt någonsin! Och jag har hållit på sen 80-talet, atari, basic mm.

Itunes har alltid varit en pina på windowsburkar, (apples straff till de "otrogna") men nu kan jag inte synka min iPhone alls. Om inte för synkens skull, så skulle skiten åka ut genom fönstret med det samma.

Efter en total ominstallation av datorn och bytet från Vista till Win 7, nyinstallation av iTunes, så tar synken aldrig slut. Jag synkar inte hela biblioteket utan typ 10 plattor, 2 podcaster, några e-böcker, telefonboken och mina appar. Jag har läst på forumen att version 9 är seg och att den tar mycket lång tid att synka, hänger sig osv. Igår väntade jag i typ 3 timmar, sen fick iPhonen ett sms och då började skiten om från början. Jag har provat att rensa hela synk och backup-historiken, men inget hjälper.

Måste jag verkligen skaffa mig en androidlur bara för att den förbaskade mjukvaran från Apple inte fungerar?

Hjälp någon?

Redigerat av Adamski, 09 May 2010 - 06:44.

Postad 09 May 2010 - 14:04

jeffkan
  • jeffkan
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

ITunes är mitt värsta datorleraterade hatobjekt någonsin! Och jag har hållit på sen 80-talet, atari, basic mm.

Itunes har alltid varit en pina på windowsburkar, (apples straff till de "otrogna") men nu kan jag inte synka min iPhone alls. Om inte för synkens skull, så skulle skiten åka ut genom fönstret med det samma.

Efter en total ominstallation av datorn och bytet från Vista till Win 7, nyinstallation av iTunes, så tar synken aldrig slut. Jag synkar inte hela biblioteket utan typ 10 plattor, 2 podcaster, några e-böcker, telefonboken och mina appar. Jag har läst på forumen att version 9 är seg och att den tar mycket lång tid att synka, hänger sig osv. Igår väntade jag i typ 3 timmar, sen fick iPhonen ett sms och då började skiten om från början. Jag har provat att rensa hela synk och backup-historiken, men inget hjälper.

Måste jag verkligen skaffa mig en androidlur bara för att den förbaskade mjukvaran från Apple inte fungerar?

Hjälp någon?

är luren ny?

luktar som behov av återställning av luren

Postad 10 May 2010 - 09:09

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Min 2 åriga grabb råkade tappa min lur i ett glas cola för ca 3 veckor sen, jag torka den direkt och trodde att det va kört med nej den fungerar fortfarande utan några som helst problem. Jag trodde att iPhone var mycket känslig mot vatten eller är jag ute och cyklar?
Jag har ju inga garantier heller (tror jag!) eftersom den köptes olåst från Australien.

Redigerat av Lias08, 10 May 2010 - 09:32.

Postad 10 May 2010 - 10:15

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0
Nej, garantin gäller endast i Australien.

Postad 10 May 2010 - 13:08

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Min 2 åriga grabb råkade tappa min lur i ett glas cola för ca 3 veckor sen, jag torka den direkt och trodde att det va kört med nej den fungerar fortfarande utan några som helst problem. Jag trodde att iPhone var mycket känslig mot vatten eller är jag ute och cyklar?
Jag har ju inga garantier heller (tror jag!) eftersom den köptes olåst från Australien.

Problem med fukt är när det får ligga och gro länge - eller om man fortsätter att använda telefonen utan att torka den innan. Har räddat många telefoner som tappats i vatten genom att lägga dem i varmluftsugnen på 50 grader i två timmar direkt efter händelse.

Däremot så har de flesta telefoner idag en fuktindikator inbyggd - så om du får ett problem senare så kan fuktindikatorn lösts ut vilket betyder problem att hävda garanti.

Finns förresten lite youtubevideos hur iPhone klarar vatten: http://www.youtube.c...r...r test&aq=0

Postad 10 May 2010 - 13:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Problem med fukt är när det får ligga och gro länge - eller om man fortsätter att använda telefonen utan att torka den innan. Har räddat många telefoner som tappats i vatten genom att lägga dem i varmluftsugnen på 50 grader i två timmar direkt efter händelse.

Däremot så har de flesta telefoner idag en fuktindikator inbyggd - så om du får ett problem senare så kan fuktindikatorn lösts ut vilket betyder problem att hävda garanti.

Finns förresten lite youtubevideos hur iPhone klarar vatten: http://www.youtube.c...r...r test&aq=0

Jag torka den med handduk och toa papper, tjejen ville torka den med hårtork men jag vågade inte chansa.
Bara den håller tills den nya 4G:n kommer i juni då är nöjd, jag har lovat tjejen att ta över min 3GS. ;)

Postad 11 May 2010 - 13:23

Unregistereda6d4ebb6
  • Unregistereda6d4ebb6
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Blev av med min Automatiska tidsinställning när jag låste upp min 3GS 3.1.2
Automatisk tidsinställning finns inte kvar som val. Har TRE som operatör.

Hur kan jag få tillbaka det valet? Ändra i någon fil? Kan man få inställningar (carrier bundle?) uppdaterade av TRE för att få tillbaka funktionen?
--P--

Postad 12 May 2010 - 07:05

Unregistered18f1941b
  • Unregistered18f1941b
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
hej jag orka inte läsa igenom hela tråden efter nån som har köpt en iphone

kan nån säga om den är bra
den är dyr men det bry jag inte om

hjälp tack

Postad 12 May 2010 - 07:31

Unregistered1842
  • Unregistered1842
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Jag testar just nu att konvertera en mkv med Handbrake så att jag kan kolla på den i min Iphone. Det finns nu en funktion i Handbrake för att importera subtitles (srt) och detta ska då gå att göra på två vis. Antingen "Hard" eller "Soft" där skillnanden är att i Hard läggs texten på, på filmen och du har sedan inte möjlighet att stänga av eller på den.
Jag har valt soft då jag vill kunna älja att stänga av och på texten, men min fråga är ju om iphonen hanterar att av och påstängning av sutitles?

Postad 12 May 2010 - 08:14

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1992 inlägg
  • 0
Nej

Postad 12 May 2010 - 09:00

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0

hej jag orka inte läsa igenom hela tråden efter nån som har köpt en iphone

kan nån säga om den är bra
den är dyr men det bry jag inte om

hjälp tack

Den är jätte bra och bäst. Man kan inte leva utan den när man väl har en. Borde narkotika klassas.

//Micke

Postad 12 May 2010 - 09:18

Seriefigur
  • Seriefigur
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Den är jätte bra och bäst. Man kan inte leva utan den när man väl har en. Borde narkotika klassas.

//Micke

Kan bara hålla med :blush:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.