Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 November 2010 - 08:32

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Ska klämma Antichrist, Martyrs, eller Irreversible ikväll. :(

Postad 10 November 2010 - 09:31

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Ok.. Ha en "otrevlig" kväll då :(

Jag ångrar att jag har sett Anti-Christ över huvud taget.
De andra filmerna har jag inte sett så de kan jag inte uttala mig om.

Postad 10 November 2010 - 10:24

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Vilken var låten på Machine Head Burn My Eyes som jag skulle kräma på med?

Postad 10 November 2010 - 10:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Bytte över till Raised Fist - Sound Of The Republic. Eller varför inte Veil Of Ignorance det är tungt inspelad musik!

Redigerat av Evil Homer, 10 November 2010 - 10:54.

Postad 10 November 2010 - 13:16

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
http://www.blocket.s...e__30622024.htm

:rolleyes: :lol: :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brydde mig inte om skärmdump, tror inte dom blir sålda i första taget... :D

Postad 10 November 2010 - 15:52

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

:lol: :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P

Brydde mig inte om skärmdump, tror inte dom blir sålda i första taget... :D

Allt går att sälja, till rätt pris. Men det där var fanimej över 10ggr mer än jag skulle betala för dom! :rolleyes:

Postad 10 November 2010 - 17:49

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Bytte över till Raised Fist - Sound Of The Republic. Eller varför inte Veil Of Ignorance det är tungt inspelad musik!

MMMM, Mummmma! Har du mer tips på sådan underbar musik...? :D

Postad 10 November 2010 - 17:56

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Sistnämda är så inni**** bra oxå!
"Davidian" heter låten på burn my eyes.

Postad 10 November 2010 - 19:06

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

:lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P

Brydde mig inte om skärmdump, tror inte dom blir sålda i första taget... :lol:

Ungefär samma pris som jag har tänkt mej för ett par Kappa 600... :D
Nu lär jag aldrig bli av med dom... :rolleyes:
Dom där var det ju jättestora element i... :lol:
Sen var dom ju dessutom svarta... :P
Nästan pianolack... :lol:

Postad 10 November 2010 - 19:06

LTMS
  • LTMS
  • Forumräv

• 845 inlägg
  • 0
Har du fått nå slutsteg från Emotiva? Bagarn

Postad 10 November 2010 - 19:09

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Prova Machine Head´s "Davidian" på 0 nu...

Har du fått nå slutsteg från Emotiva? Bagarn

Nope.. Blev lite sen med betalningen eftersom mitt Paypalkonto var tvungen att bli verifierat.
Skulle komma imorrn, fredag, eller måndag. Hängde på den svenska posten.
Av erfarenhet av dom skulle jag bli glad om det dök upp någon gång under nästa vecka...

Postad 10 November 2010 - 19:18

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
Eller som min reklamation av ett monolith-element... där posten hade levererat det utan att ha levererat det. letades i typ en månad innan man själv lyckades få tag på rätt person och fixa allt :D

Postad 10 November 2010 - 19:21

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

MMMM, Mummmma! Har du mer tips på sådan underbar musik...? :rolleyes:

Gillar du RIKTIGT arga killar, som man faktiskt hör vad dom sjunger så är det Blood For Blood - Outlaw Anthems.
Den är om möjligt ÄN farligare i bilen än Raised Fist :D

Låten där han sjunger om ett tidigare flickvänn är INTE snäll, så har du känsliga öron så skall du nog inte lyssna på dom.

Var tvungen att leta rätt på texten till låten som jag syftar på. Den heter "So Common, So Cheap"
Den börjar såhär...

"Fucking your pussy was like fucking the wound from a shotgun blast... With gangrene!
Sorry ladies but this song goes out to all the guys out there
that have been fucked over by that lie known as love
Bottoms up."

Postad 10 November 2010 - 20:13

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Gillar du RIKTIGT arga killar, som man faktiskt hör vad dom sjunger så är det Blood For Blood - Outlaw Anthems.
Den är om möjligt ÄN farligare i bilen än Raised Fist :D

Låten där han sjunger om ett tidigare flickvänn är INTE snäll, så har du känsliga öron så skall du nog inte lyssna på dom.

Var tvungen att leta rätt på texten till låten som jag syftar på. Den heter "So Common, So Cheap"
Den börjar såhär...

"Fucking your pussy was like fucking the wound from a shotgun blast... With gangrene!
Bottoms up."

Ska du lyssna på roliga texter så du får garva riktigt ska du lyssna på Steel Panther. :rolleyes:

"I would give you the stars in the sky, but it´s too far away. If you were a hooker you know i´d be happy to pay.
If suddenly you were a guy, i´d be suddenly gay.
Cause my heart belongs to you. My love is pure and true. My heart belongs to you.
But my cock is community property.

:lol:

Postad 10 November 2010 - 20:23

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Snackade med bror. Han tyckte inte att jag skulle titta på någon av dom filmerna ni tipsade om...
Jag gillar ju inte såna filmer, men jag tänkte "SÅ farliga kan dom väl inte vara", men brorsan höll med er...
Får se hur jag gör... Har dom ju hemma nu... Otäcka filmer med barn i, tycker jag är JÄVVLIGT obehagligt...

Postad 10 November 2010 - 21:33

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Snackade med bror. Han tyckte inte att jag skulle titta på någon av dom filmerna ni tipsade om...
Jag gillar ju inte såna filmer, men jag tänkte "SÅ farliga kan dom väl inte vara", men brorsan höll med er...
Får se hur jag gör... Har dom ju hemma nu... Otäcka filmer med barn i, tycker jag är JÄVVLIGT obehagligt...

annars så finns det tyska kaviar filmer .

Postad 10 November 2010 - 21:39

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Ungefär samma pris som jag har tänkt mej för ett par Kappa 600... :D
Nu lär jag aldrig bli av med dom... :rolleyes:
Dom där var det ju jättestora element i... :lol:
Sen var dom ju dessutom svarta... :P
Nästan pianolack... :lol:

:lol:

Förresten på tal om sjuka filmer, kan jag INTE rekomendera denna film... :lol:

Postad 10 November 2010 - 23:04

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

:rolleyes:

Förresten på tal om sjuka filmer, kan jag INTE rekomendera denna film... :D

Fast den är ju sjuk på ett helt annat sett..
En kanonfilm för folk som gillar att käka bajs.

Postad 11 November 2010 - 00:31

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Salo är sjuk, ja!
Men Anti-Christ är fan värre.. :s

Tung musik..
Devildriver - pray for villans

Postad 11 November 2010 - 00:31

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Sistnämda är så inni**** bra oxå!
"Davidian" heter låten på burn my eyes.

Tack! Imorron ska det spisas Machine Head....! :D

Den är om möjligt ÄN farligare i bilen än Raised Fist :)

Den börjar såhär...

Bottoms up."

Gött..:! :D Fyfan vad piPs ska få jobba...! :angry:

Postad 11 November 2010 - 01:15

Criill
  • Criill
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

MMMM, Mummmma! Har du mer tips på sådan underbar musik...? :angry:

The Walk

Sjukt bra proddad hårdrock. Inte min kopp av te, men ni verkar ju gilla hårdrock här.

Man behöver dock ett ordentligt bra rum och anläggning för att det verkligen ska komma till sin rätt. Men du kan ju fråga vad David tyckte om just den här låten i brorsans rum i Kramfors. ######r vad David drog på volymen här. :) Han är inte frisk... Iaf inte när det gäller hög volym och en anläggning som inte distar i första taget. :D

/Christian

Redigerat av Criill, 11 November 2010 - 01:16.

Postad 11 November 2010 - 07:47

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Salo är sjuk, ja!
Men Anti-Christ är fan värre.. :s

Tung musik..
Devildriver - pray for villans

Sikkfisk har ju bra musiksmak! Den här plattan är förbaskat skön,självklart på tinitusnivå :)

Lite tråkigt att mina ML inte riktigt gillar distande guror på samma volume som jag gör bara :angry:

Postad 11 November 2010 - 08:19

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Sikkfisk har ju bra musiksmak! Den här plattan är förbaskat skön,självklart på tinitusnivå :)

Lite tråkigt att mina ML inte riktigt gillar distande guror på samma volume som jag gör bara :angry:

Varför har man ett par högtalare som inte grejar all musik på den nivån man vill spela på ?

Postad 11 November 2010 - 09:06

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
http://www.hifimagas...?annonsID=22507

Rotel 1090, detta kommer vara borta innan dagen är slut. Om nu inte ägaren vill ha rena fantasipriser.

Varför har man ett par högtalare som inte grejar all musik på den nivån man vill spela på ?

Haha, ja tänk om man hade allt man ville ha du. Då skulle jag behöva vara multimiljonär :)
Varför har inte du rummet du drömmer om, varför har inte du högtalarna du drömmer om, varför har du inte subbar som mäter rakt ner till 5hz @ 130db.... Listan kan göras lång.

Postad 11 November 2010 - 09:18

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Ja du, det kanske du kan svara på?? :)

Postad 11 November 2010 - 09:41

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Ne nu skall man iväg och se om det där med 3D kan vara något att hänga i granen, blir ett besök på
https://www.minhembio.com/nyheter/2219

Postad 11 November 2010 - 14:44

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

The Walk

Sjukt bra proddad hårdrock. Inte min kopp av te, men ni verkar ju gilla hårdrock här.

Man behöver dock ett ordentligt bra rum och anläggning för att det verkligen ska komma till sin rätt. Men du kan ju fråga vad David tyckte om just den här låten i brorsans rum i Kramfors. ######r vad David drog på volymen här. :D Han är inte frisk... Iaf inte när det gäller hög volym och en anläggning som inte distar i första taget. :D

/Christian

Den låten e fin :)

HAHAH! Ja, vet, han är sjuk, inget att göra åt tyvärr...! Han kommer hit imorron så får väl halft stryk när han läser detta :D

Vad tror ni om en:

Till att driva iPs..?
Kan man säga att det är en: En hyffsad Dac med många anslutningsmöjligheter, en allsidig och halvsnygg Förförstärkare, och 6 st bra monosteg. Sedan är inge problem att haka på lite surrar om man vill ha det nångång :angry:

Det som är so grymt med denna är att den har delbart För-Och Slusteg, vilket inga har annars....!

Redigerat av Timpolanen, 11 November 2010 - 14:50.

Postad 11 November 2010 - 17:42

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
En fråga sådär rätt ut bara, vad är dom optimala måtten för ett rum att lyssna på musik i, och hembio då såklart.

H*B*L Och vad tar farbror Öhman för att komma och fixa till det om man verkligen skulle slå på stort.

Postad 11 November 2010 - 18:53

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

En fråga sådär rätt ut bara, vad är dom optimala måtten för ett rum att lyssna på musik i, och hembio då såklart.

H*B*L Och vad tar farbror Öhman för att komma och fixa till det om man verkligen skulle slå på stort.

Fy på din a kassa så får du nog ingen större konsultation han tar ca 3000 per timme enligt manifest sen är priset lite svävande så om du konsultar några madrasser på vägen till att börja med och testar hur det låter själv har jag öppen plan lösning på 50kvm och det är inget problem att få till en bra akustik
Sen kan lägga på lite mattor så kommer det att bli skillnad.

Redigerat av Unregistered1728, 11 November 2010 - 19:02.

Postad 11 November 2010 - 19:03

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Fy på din a kassa så får du nog ingen större konsultation han tar ca 3000 per timme enligt manifest sen är priset lite svävande så om du konsultar några madrasser på vägen till att börja med och testar hur det låter själv har jag öppen plan lösning på 50kvm och det är inget problem att få till en bra akustik

Mattor ja...

Nä nu var jag allt elak mot farbror SDX :)

Postad 11 November 2010 - 19:12

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Det är ju inte nu som det skall fixas något rum :)

Men det måste finnas ett par gyllene regler som man skall följa, eller är det bara åt andra hållet. Hur man inte får bygga.

Har ju inte ens råd att unna mig en leksak utav hampe90 för en 500ing, då är det illa :angry:

Mattor ja...

Nä nu var jag allt elak mot farbror SDX :D

Ap ap, inte kasta pil i gummibåt!

När man fortfarande bor hemma hos mamma och inte ens har högtalarstativ så skall man nog inte gapa allt för mycket :D

Redigerat av Evil Homer, 11 November 2010 - 19:10.

Postad 11 November 2010 - 19:15

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Det är ju inte nu som det skall fixas något rum :)

Men det måste finnas ett par gyllene regler som man skall följa, eller är det bara åt andra hållet. Hur man inte får bygga.

Har ju inte ens råd att unna mig en leksak utav hampe90 för en 500ing, då är det illa :angry:

Ap ap, inte kasta pil i gummibåt!

När man fortfarande bor hemma hos mamma och inte ens har högtalarstativ så skall man nog inte gapa allt för mycket :D

Haha, inte kasta glas i stenhus :D
Högtalarstativ jo, mina M-65 har agerat stativ ett bra tag. Lite höga men det har väl ingen dött av? :D Och nu har jag en malm-byrå som stativ för båda högtalarna ;P

Nä, men du klarar dig nog med att läsa en del på internet.
Jag har läst http://www.6moons.co.../theroom/1.html och jag tycker att det är läsvärt, även fast det tar ett tag att läsa igenom hela.

Postad 11 November 2010 - 19:19

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Lite tråkigt att mina ML inte riktigt gillar distande guror på samma volume som jag gör bara :D

Jag är en "sucker" för bra batterister.. Därav min kärlek för devildriver, Cavalera Conspiracy, Soulfly, sepultura och slipknot mfl mfl (var trumslagare själv, dock inte bra :angry:

Skulle kalla min musiksmak bred, då jag även gladeligen spelar blues, pop, Singer/songwriter.. Allt utom hiphop typ.

Postad 11 November 2010 - 19:20

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
JO kul med bred musik smak! Folk blir lite förvånad när man byter låt ifrån Raised Fist till Melody Gardot :) Lyssnar på allt utom klassikt nästan :angry:

Han tar bara betalt för effektiv tid, alltså när han ritar mäter osv. Även väldigt effektiv..! Vad jag har hört av många iaf :D
Rummet gör på pass mycket på ljudet så man förstår sig inte på folk som köper sjukt dyra prylar men igen akustik, märkligt!

Men har hört att flygandemattor ska göra susen på akutiken...!

Redigerat av Timpolanen, 11 November 2010 - 19:23.

Postad 11 November 2010 - 19:27

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Ska vi starta en fond? :)

typ "vi som spar pengar till akustik"

Postad 11 November 2010 - 19:32

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

JO kul med bred musik smak! Folk blir lite förvånad när man byter låt ifrån Raised Fist till Melody Gardot :)

Själv så har man lyssnat på Meshuggah mest hela dagen men när mamma kom hem vid 6-tiden blev det hörlurar på och lite Sister Hazel :angry:

Postad 11 November 2010 - 19:35

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Mattor ja...

Nä nu var jag allt elak mot farbror SDX :)

Om du vill ha lite h fint så är det helt okej för mig men jag skiter i vad som ligger på golvet och hur det ser ut för jag har andra prioteringar såsom ljudet.

Postad 11 November 2010 - 19:37

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Om du vill ha lite h fint så är det helt okej för mig men jag skiter i vad som ligger på golvet och hur det ser ut för jag har andra prioteringar såsom ljudet.

Ursäkta om jag trampade på en öm tå, var bara menat som ett skämt :)
Själv så har jag en gammal trasmatta på golvet, den har legat där senaste året :angry: Sedan så agerar ju golvet garderob också :D

Postad 11 November 2010 - 19:37

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

JO kul med bred musik smak! Folk blir lite förvånad när man byter låt ifrån Raised Fist till Melody Gardot :) Lyssnar på allt utom klassikt nästan :angry:

Risken är att då upptäcker du hur dåligt det låter.

Postad 11 November 2010 - 20:24

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Exodus sortiment är inte så dyrt i holland... Undrar hur mycket man kan pressa priserna om man köper många element..
Sen är det ju inte mer än typ 100 mil enkel resa att åka och hämta.. Då kan man ju mygla lite också...

Postad 11 November 2010 - 20:47

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Risken är att då upptäcker du hur dåligt det låter.

Vad skulle låta dåligt? Mina piP äter allt! :)

Postad 11 November 2010 - 21:02

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Exodus sortiment är inte så dyrt i holland... Undrar hur mycket man kan pressa priserna om man köper många element..
Sen är det ju inte mer än typ 100 mil enkel resa att åka och hämta.. Då kan man ju mygla lite också...

+ Fylla upp ölförrådet :)

Hur många element är du spekulant på?

Postad 11 November 2010 - 22:01

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Vad skulle låta dåligt? Mina piP äter allt! :)

Nä det gör dom inte

du kan väl maila dom och fråga eller så väntar du och köper ett gäng med sdx 15 mkll som kommer att bli bättre än vad tempesten är

Redigerat av Unregistered1728, 11 November 2010 - 22:04.

Postad 11 November 2010 - 22:25

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Nä det gör dom inte

Jo då jag har sett det! Dem är tom pK :)

Lite om hur rummet ska vara:

Svar: Mycket mer än de flesta tror. Detta område är av tradition (?) det mest förbisedda i hela ljudåtergivningskedjan. Att kunskaper om akustik ofta är bristfälliga har heller inte underlättat erkännandet av betydelsen av detta område.
Enkelt förklarat kan man dela upp rumsakustiken i fyra olika samverkande delar: Vågrörelselära, Statistisk akustik, Strålgångsakustik och Psykoakustik. Vågrörelselära beskriver vågors utbredning och interferens i tiden och rummet. Statistisk akustik handlar om efterklang. Strålgångsakustik behandlar reflektioner och psykoakustiken förklarar hur människor uppfattar och tolkar ljud. Alla dessa aspekter bör det tas hänsyn till när man ska behandla ett lyssningsrum. I korta drag resulterar detta vanligtvis i åtgärder för att förkorta efterklangen i rummet, eliminering av tidiga reflexer, minimering av stående vågor samt lämplig utplacering av högtalare och lyssnare. Allt detta bör göras med hänsyn till psykoakustiken, vilket tyvärr är ett område som även etablerade akustiker kan ha mycket bristande kunskaper om, eftersom psykoakustik är ett relativt outforskat område.

Då varje rum är unikt, är det svårt att ge generella rekommendationer. Det kan lika gärna bli fel, men följande råd är enkla och någorlunda ”säkra”:

1. Inga öppningar till rummet, inga öppna fönster eller öppna dörrar.

2. Välj ett lagom stort rum, 4,5 m som minsta mått på bredden, men gärna bredare och betydligt längre. Rummet bör vara tyst, dvs isolera mot yttre störningar.

3. Mycket mattor, stoppade möbler, bokhyllor och saker på väggar. För minimering av destruktiv efterklang är detta viktigare ju större rummet är, eftersom stora rum automatiskt får längre efterklang. Ett tjockt draperi bakom högtalarväggen kan ofta ge en positiv men mild inverkan på tidiga reflexer och efterklang.

4. Placera högtalare och lyssnare på rumsellipsen, där bra klangbalans råder. Samtidigt bör lyssnaren sitta minst 80cm från bakvägg. Dessa två önskemål är tyvärr svåra att uppfylla i små rum, såvida man inte använder delade system med basmoduler och sidosystem. För mer information om rumsellipsen, se MoLt nrX-95

Vad mer man bör göra för att uppnå god återgivning är det dock bättre att du läser om i MoLt, där detta har avhandlats på olika ställen ett flertal gånger.

Mårten K

Redigerat av Timpolanen, 11 November 2010 - 22:25.

Postad 11 November 2010 - 22:59

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Nä det gör dom inte

du kan väl maila dom och fråga eller så väntar du och köper ett gäng med sdx 15 mkll som kommer att bli bättre än vad tempesten är

Det finns ju större element än tempesten... Maelstrom X har ju en pumpförmåga på 10 liter på ett fullt utslag..
Tänk tio såna... Att kunna flytta 100 liter luft...
Bara tankar... :)

Postad 11 November 2010 - 23:30

ekolnskungen
  • ekolnskungen
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Det finns ju större element än tempesten... Maelstrom X har ju en pumpförmåga på 10 liter på ett fullt utslag..

Idag flyttade jag 100 liter luft på 3 sekunder, det kändes skönt efteråt.

Postad 12 November 2010 - 09:34

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

• 1825 inlägg
  • 0

Behöver väl inte mygla inom EU, eller du kanske menar något annat än moms, tull och högtalare :)
Innan man åker de 200 milen tur o retur kan det vara värt att kolla upp om de har något på lager,
annars kommer du tomhänt tillbaks...

Postad 12 November 2010 - 13:03

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Men :) Du lovade ju att det skulle bli MYCKET värre än det där bygget med 10st 18"Fi

Det där kommer väl inte spela något menar jag :)

Redigerat av Evil Homer, 12 November 2010 - 15:45.

Postad 12 November 2010 - 17:48

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Jag var och hämtade två sjukt stora, och sjukt tunga kartonger idag... :(

Postad 12 November 2010 - 17:50

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Hörru din trippelpostar bandit, vi vill se bilder när när kapporna brinner :(

3 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.