har aldrig varit så nöjd förut
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 20 May 2008 - 11:44
har aldrig varit så nöjd förut
Postad 20 May 2008 - 11:54
dr death,, ber om ursäkt för att jag inte tackade ja till dina invites igårkväll.. spelade ihop med ett par kompisar hela kvällen. lite synd att jag inte spelade med er igår så ja kunde visa vad jag egentligen går för, för igår kväll var en riktig bra kväll för mig och hade mellan 9 och 12 kills på varje S&D match och kom etta många gånger..
har aldrig varit så nöjd förutmåste varit motståndarna som var dåliga för så bra brukar ja inte va
Ingen fara!
Kul att det gick bra för dig igår, kan inte säga detsamma..
Vissa dagar stämmer allt bara, samt att man kanske har lite tur med motståndet....
Postad 20 May 2008 - 11:59
...och ibland, som börjar bli oftast funkar ingenting. De senaste dagarna har jag själv bara lyckats skrapa ihop en 4-5 kills på en omgång känns det som. Sen en massa oflyt som igår när jag står bakom ryggen den sista killen på Broadcast i en HS&D-match, skjuter med min G3a säkert 5-6 skott och alla skott missar, trots att man har siktet mitt i ryggen hela tiden killen vänder sig om och höftar iväg lite skott med akn och jag dör och ronden förloras. Då blir man bara less...Ingen fara!
Vissa dagar stämmer allt bara, samt att man kanske har lite tur med motståndet....
Postad 20 May 2008 - 12:21
HAhahah....Så gjorde jag oxå en gång på pipeline, blev lite vresig för att nån snubbe snodde bomben mitt framför ögonen på mig i början (alla vet ju att jag ÄGER bomben, och den är BARA min
), så jag sprang bakom honom och viftade med kniven i vanlig ordning på skoj, tills jag kom ifatt honom (extreme condition) och hade ihjäl honom, tog bomben och sprang och plantade...
Såg inget vidare snyggt ut och jag blev rätt överrraskad när han dog, tur att det var en nisse som inte tillhörde MHB (vi var nog bara4-5st från MHB den gången).
Behöver jag säga att jag fick ett skott i nacken rundan efter?
Bad om ursäkt sen var det glömt, och vi var ju kvitt...
jag såg en liknande grej i H S&D en snubbe som defusade och hans lagmedlemm slände en special granade så han som defusade dog och sedan defusade han bomben själv medans det tjöt som ******** i öronen på honom
Postad 20 May 2008 - 12:29
Bra jobbat Merger! Hur många dygns spelande tog det?
erlander, de där guldkorsen vi mötte på båten va inte att leka med! Iofs var våra lagkamrater ingenting att hänga i granen precis
hehe nä det måste vara det västa jag varit med om. Och sicket samarbete de hade. Galet. Ingen i vårat lag kom igenom första passagen ens sista omgången. Gick nog på 10-15 sekunder.
Man kan säga att det var droppen för mig. Spelade bara sämre o sämre igårkväll och så kom den omgången...
Jag stängde ner direkt efteråt o drog kontrollen i bordet så att den sprack upp. Tryckte tillbaka den så att den funkade igen iaf. Tur att man kan behärska sig ibland....
Postad 20 May 2008 - 12:34
Ingen fara!
jepp tycker om sånna dagar
Postad 20 May 2008 - 13:08
Ja, jag såg att du försvann snabbt efter dethehe nä det måste vara det västa jag varit med om. Och sicket samarbete de hade. Galet. Ingen i vårat lag kom igenom första passagen ens sista omgången. Gick nog på 10-15 sekunder.
Man kan säga att det var droppen för mig. Spelade bara sämre o sämre igårkväll och så kom den omgången...
Jag stängde ner direkt efteråt o drog kontrollen i bordet så att den sprack upp. Tryckte tillbaka den så att den funkade igen iaf. Tur att man kan behärska sig ibland....
Postad 20 May 2008 - 13:58
I bland har man bara oflyt helt enkelt.......och ibland, som börjar bli oftast funkar ingenting. De senaste dagarna har jag själv bara lyckats skrapa ihop en 4-5 kills på en omgång känns det som. Sen en massa oflyt som igår när jag står bakom ryggen den sista killen på Broadcast i en HS&D-match, skjuter med min G3a säkert 5-6 skott och alla skott missar, trots att man har siktet mitt i ryggen hela tiden killen vänder sig om och höftar iväg lite skott med akn och jag dör och ronden förloras. Då blir man bara less...
Jag (och kerren) hade några sådana rundor i helgen....
Jag stod bakom ett hus (Ambush) och en granat dimper rakt mer i huvudet på mig!!!!! Den måste kastakts GRYMT högt för att ha en sådan bana att det faller rakt ner i mitt huvud intill väggen bakom ett hus!
Sedan på i nästa runda blev jag skjuten under ett hus
Grymt irriterande
Postad 20 May 2008 - 14:27
Huh? Vilket hus var det?Sedan på i nästa runda blev jag skjuten under ett hus
hur stor sannolikhet är det då?
Grymt irriterande
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 May 2008 - 14:29.
Postad 20 May 2008 - 14:51
Trähuset (till vänster när du skyddar baserna i S&D, till höger när du har bomben och ska planta) på banan med missilerna...Huh? Vilket hus var det?
En lirare lägger sig ned på andra sidan huset och skjuter mig under huset
Postad 20 May 2008 - 14:59
Smart ställe.Trähuset (till vänster när du skyddar baserna i S&D, till höger när du har bomben och ska planta) på banan med missilerna...
En lirare lägger sig ned på andra sidan huset och skjuter mig under huset
Lite som cisternen på Downpour.
Postad 20 May 2008 - 15:05
Smart ställe.
Där har man ju legat och skjutit folk i fötterna.......
En annan grej som jag lärde mig av erlander igår är på strike.........om någon har plantat på A och gömt sig i hörnet längst in till höger närmast bombplats b så kan man springa in till höger i den lilla återvändsgränden innan dörröppningen i muren och kasta en granat över muren längst in där.....
Postad 20 May 2008 - 16:15
Förstår inte riktigt var du menar..Där har man ju legat och skjutit folk i fötterna.......
![]()
En annan grej som jag lärde mig av erlander igår är på strike.........om någon har plantat på A och gömt sig i hörnet längst in till höger närmast bombplats b så kan man springa in till höger i den lilla återvändsgränden innan dörröppningen i muren och kasta en granat över muren längst in där.....
Där brukar man kunna plocka 1 eller 2 på S&DSmart ställe.
Postad 20 May 2008 - 16:55
GRATTIS MERGER!!!
Starkt jobbat mannen!
Du har spelat rätt intensivt va sista tiden?
Nu har vi 5 guld-korsare i klanen?
(Morlock, Jens_lu, Rickard, Kerren, Merger) har jag glömt någon?
Bra jobbat killar!!!
jag har LÅNGT kvar
Grattis Merger, hehe jag har också långt kvar. Rank 55 på första prestigen.
Postad 20 May 2008 - 18:01
jepp tycker om sånna dagar
sen spelade vi en match mot en klan som inte var att leka med,, tror dom hade 2 eller 3 guldkors och dom andra va på prestige 8 och 9.. dom va grymt taktiska och körde över oss totalt och vann med 4-0 hur snabbt som helst.. kommer dock inte ihåg vad klanen hette
MHB?
Postad 20 May 2008 - 18:10
Har dock lite problem med dum***** som skall ställa sig en meter framför en när man snipar. Blir ju en o annan teamkill.
Här menar marger:
Strike.jpg 74.31K
0 Antal nerladdningar
Postad 20 May 2008 - 18:24
Dock gjorde jag några snygga team kills. Tror alla jag gjorde var på bloc (inte min bana kanske).
Först satt jag mig mellan träden rakt fram när man skall defenda och siktar in min baretta på skallen på en som kommer upp i andra huset, trycker på avtryckaren, då kommer morlock springande framför å jag skjuter så klart honom och den andra killen (man klarar inte colleteral damage med en teamkill). Fast värst måste ha varit när vi anfaller senare på samma bana och vi är 4 som springer till muren och kastar granater, så skall jag kasta min sista granat och slinter lite på kontrollen och ser hur den träffar husväggen samtidigt som de andra 3 hoppar över muren. Vart 3 teamkills i en smäll plus att jag självdog för att jag teamkilla. Mycket bra runda.
Postad 20 May 2008 - 20:28
Postad 20 May 2008 - 21:41
Postad 20 May 2008 - 22:32
Tack för ikväll grabbar. Det var riktigt kul att skjuta av sig lite efter en dag av pluggande, men nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen. Det gäller att inte tappa greppet nu precis innan studenten
Postad 21 May 2008 - 06:03
Men skit vad beroende man är av UAV å kartan. Saknar oxå killcam å poängsiffrorna som kommer efter varje kill, nu vet man inte om man dödat egna eller ej förens då man trycker select.
Ja, det blev inte så långt igår. Var ju tvungen att snabbkolla lite film med nya projen oxå. Väntar bara på 15 m HDMi så jag kan sätta den där den skall sitta, den skall inte stå på en stol hela tiden. (kolla galleri)
Postad 21 May 2008 - 06:17
I måndags gick det hur bra som helst.
Igår funka ingenting tyckte jag...
Antingen ska man inte spela när man är trött eller så kanske man ska ge det en brejk ett par dagar,
en dag kanske iaf. Lira lite GTA istället ikväll...eller kanske inte...
Postad 21 May 2008 - 08:04
Det var riktigt roligt med Hardcore S&D med 90% MHB igår. Det är dock typ första gången jag kör Hardcore, därav mina snygga Teamkills på pipline, tog två raka. Men inte självdör man väl av teamkill? Däremot så var anledning till teamdödanet att det inte dök upp några namn å det tenderar inte att göra det om det är fienden, det verkar ta längre tid då så då sköt jag villt. Sorry.
Men skit vad beroende man är av UAV å kartan. Saknar oxå killcam å poängsiffrorna som kommer efter varje kill, nu vet man inte om man dödat egna eller ej förens då man trycker select.
Ja, det blev inte så långt igår. Var ju tvungen att snabbkolla lite film med nya projen oxå. Väntar bara på 15 m HDMi så jag kan sätta den där den skall sitta, den skall inte stå på en stol hela tiden. (kolla galleri)
Om man dödar flera under kort tid så självdör du tror ja, vet inte exakt hur det funkar men självdör gör man iaf...
Det står ganska tydligt i rött när man dödat någon av sina egna, står även när man dödat en fi, mindre tydligt till vänster.
Postad 21 May 2008 - 09:01
Det var riktigt roligt med Hardcore S&D med 90% MHB igår. Det är dock typ första gången jag kör Hardcore, därav mina snygga Teamkills på pipline, tog två raka. Men inte självdör man väl av teamkill? Däremot så var anledning till teamdödanet att det inte dök upp några namn å det tenderar inte att göra det om det är fienden, det verkar ta längre tid då så då sköt jag villt. Sorry.
Har också märkt det att inte namnet på spelaren inte dyker upp på lagkamrater ibland
Annars gick det så sunkigt igår så jag gick över till GTA istället, men hann bli impad av bubukalas
Redigerat av jarre008, 21 May 2008 - 09:03.
Postad 21 May 2008 - 09:28
Jag gjorde nog en av mina roligaste/konstigaste kills i går i en domination match på vacant i rummet där ena laget börjar (i S&D t. ex)
En av baserna är där och jag skulle ta den när FI kommer och börjar skjuta på mig.
Jag tar skydd till vänster om en betong pelare och kastar samtidigt en granat.
FI flyttar sig till andra sidan om pelaren och fortsätter skjuta...
jag har inte så mycket kvar innan jag erövrar basen och flyttar mit till höger om betongpelaren för att få skydd av den.
Fi gör samma sak för att kuna sjkuta på mig och så gör vi fram och tillbaka några gånger då han plötsligt dör av granaten som jag kastade i desperation när jag såg honom
Det såg nog rätt patetiskt ut när vi lekte katt och råtta på varsin sida om den där betongpelaren
Ni som spelade med mig på Vacant i går, vet nu varför jag började skratta hysteriskt helt plötsligt.
Postad 21 May 2008 - 09:33
Jag utnämner mig själv till sämst på att upptäcka claymores. Jag springer in i dem hela tiden. Det är helt galet.
Bombsquad låter som något för dig....
Jag utnämner mig till den mist begåvade MHB spelaren...
Ja fattade först i går at M4 är ett helautomatiskt vapen
Jag trodde det var halvautomat och har suttit och "tappat" på knappen för att avfyra ett skott i taget
Inte undra på att jag har tyckt att det är ett pissvapen
Helt plötsligt gick det ju att ha ihjäl FI och inte bara skadeskjuta dem
Postad 21 May 2008 - 09:48
Behöver jag säga att Döden dog? Tyvärr tog Akerren mig strax efter å mitt headset la av så jag kunde inte skratta åt Döden mer en för mig själv.
Postad 21 May 2008 - 09:50
MUHAHAHAHAHAHAJag trodde det var halvautomat och har suttit och "tappat" på knappen för att avfyra ett skott i taget
Ja den var rolig du!
Redigerat av h_z, 21 May 2008 - 09:51.
Postad 21 May 2008 - 09:58
Bombsquad låter som något för dig....
Jag trodde det var halvautomat och har suttit och "tappat" på knappen för att avfyra ett skott i taget
Själv upptäckte jag MP5:an igår, hade nog aldrig startat med det vapnet själv innan, utan plockat upp den någonstans och alltid undrat vad det varit för vapen
Postad 21 May 2008 - 10:06
Ja hur dum får man va?MUHAHAHAHAHAHA
Ja den var rolig du!
Favvovapen på S&D, silencer och UVA jammer och Claymores....Bombplanter here i come!!Själv upptäckte jag MP5:an igår, hade nog aldrig startat med det vapnet själv innan, utan plockat upp den någonstans och alltid undrat vad det varit för vapen
Postad 21 May 2008 - 10:31
Hahaha
mp5'an är nog det mest använda vapnet överlag skulle jag tro..Själv upptäckte jag MP5:an igår, hade nog aldrig startat med det vapnet själv innan, utan plockat upp den någonstans och alltid undrat vad det varit för vapen
men jag använde den aldrig heller i början, nu går den varm dock
Postad 21 May 2008 - 10:35
Jag får väl det....Du får skylla på att du är gammal!
Hahaha
M4 var mitt favorit vapen förut, men nu använder jag den aldrig.. har upptäckt att det finns så mycket bättre vapen, bla Ak47, mp5, m16, p90 är bra men kan inte hantera den med silencer, det är dock ett måste att ha increased bullet damage med M4 för den har kass damage..
mp5'an är nog det mest använda vapnet överlag skulle jag tro..![]()
Jag gillar AK47, AK74 och M16 starkt!
Redigerat av Numero1, 21 May 2008 - 10:37.
Postad 21 May 2008 - 11:06
Själv är jag rätt nöjd med hur jag hade ihjäl DrDöd på Chinatown igår. Hade machinegun för att hindra Akerren att stå å snipa vid gallret vid bombplats B. Döden gick bakvägen vilket jag upptäckte. Jag stod bakom hörnet å började skjuta innan jag klev fram, machinegunen är ju så segstartad men har ju gott om skott så det gäller att ligga skottet före så att säga.
Behöver jag säga att Döden dog? Tyvärr tog Akerren mig strax efter å mitt headset la av så jag kunde inte skratta åt Döden mer en för mig själv.
Den irriterade mig starkt, mest för att jag började skjuta alldeles för tidigt så du dog ju inte utan kom undan genom att ställa dig bakom muren, sen hörde man brakandet dra igång, och givetvis stod man snällt kvar väluppfostrad som man är...
Hade jag bara tagit det lite lugnt och väntat med att skjuta eller tom. knifat dig istället så hade utgången blivit annorlunda, allt jag gjorde nu var att avslöja mig, såg ju att du hade ögonen på nåt annat intressant, Akerren tydligen...
Redigerat av Dr. Death, 21 May 2008 - 11:07.
Postad 21 May 2008 - 11:17
Hände ett par tre gånger, var HELT säker på att det var kört alla tre, särskilt när man ligger ner (av misstag), försöker vända ( i slow motion), och fastnar (måste alltså resa sig för komma vidare), för att sen råka lägga sig IGEN av misstag osv. allt detta samtidigt som man skjuter vilt!
MP5:an med ljuddämpare rockar by the way...
Redigerat av Dr. Death, 21 May 2008 - 11:18.
Postad 21 May 2008 - 11:51
Postad 21 May 2008 - 12:05
Första matchen på countdown på slutet när (tror det var ragge) var ensam kvar med 5 andra å de kallade in en UAV och man såg ur alla kom springade från alla håll på banan mot honom, var riktigt skoj att se, men han tog väl 4st men sen låg döden (oväntat?) och fick honom.
Dock måste jag spela upp lite vapen igen, saknar ljuddämparen på min mp5a.
Postad 21 May 2008 - 12:17
Kändes bra att skjuta doro flera rundor irad med jaktgeväret.
Sorry Rilly (?) för t-bagandet på Chinatown, kunde inte låta bli att testa det
Postad 21 May 2008 - 12:25
Tycker det är lite tråkigt att alla använder det vapnet i S&D. Körde också med det nästan jämt tidigare men brukar växla bland lite olika vapen nu för tiden. Blir roligare så, även att köra utan dämpare leder till roligare spel för då vet man att fienden vet var man är direkt när man dödar något.mp5'an är nog det mest använda vapnet överlag skulle jag tro..
![]()
MP5an är dock weapon of choice när jag kör en overkillklass. Synd bara att det tar en bråkdel för lång tid att byta mellan SMG och Sniper med overkillklassen. Har dött hur många gånger som helst för att jag inte hunnit få fram vapnet när jag bytt från sniper. Senast igår på backlot. Sitter man med sniper och hör precis hur det kommer nån från sidan och hinner inte få fram ett annat vapen. Lagomt irriterande.
Tack för TT sen igår akerren och frasse. Vi vann väl de flesta matcher. Dock var han hyffsat jobbig den där LMG-killen på BOG.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 May 2008 - 12:36.
Postad 21 May 2008 - 12:44
Tycker det är lite tråkigt att alla använder det vapnet i S&D. Körde också med det nästan jämt tidigare men brukar växla bland lite olika vapen nu för tiden. Blir roligare så, även att köra utan dämpare leder till roligare spel för då vet man att fienden vet var man är direkt när man dödar något.
MP5an är dock weapon of choice när jag kör en overkillklass. Synd bara att det tar en bråkdel för lång tid att byta mellan SMG och Sniper med overkillklassen. Har dött hur många gånger som helst för att jag inte hunnit få fram vapnet när jag bytt från sniper. Senast igår på backlot. Sitter man med sniper och hör precis hur det kommer nån från sidan och hinner inte få fram ett annat vapen. Lagomt irriterande.
Tack för TT sen igår akerren och frasse. Vi vann väl de flesta matcher. Dock var han hyffsat jobbig den där LMG-killen på BOG.
Han var riktigt jobbig, var faktiskt riktigt duktig med LMGn. Jag får skylla på att jag inte har hunnit låst upp rd varken på m16 el m4 å mp5 är inte spec bra på den banan.
Kom väl in en annan klan som tycket det skulle bli skoj med klan match men dom lämnade snabbt efter en sabotage på ambush samt en tdm i killhouse som båda slutade i vinst åt oss
Postad 21 May 2008 - 13:00
Spelade ni private match då eller?Ja det var riktigt kul med 12st MHB:are på S&D igår.
Sorry Rilly (?) för t-bagandet på Chinatown, kunde inte låta bli att testa det(många andra brukar ju göra det...
)
låter grymt kul, var dock tvungen att testa lite GTA igår..
Postad 21 May 2008 - 13:02
Jag vet inte hur de lyckades, men jag tror primare körde party med döden och någon till sen lyckades de fylla hela matchen med MHB:are eftersom.Spelade ni private match då eller?
![]()
låter grymt kul, var dock tvungen att testa lite GTA igår..
Bra spelat för övrigt primare, du hade nog ihjäl mig på varenda runda på Downpour.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 May 2008 - 15:07.
Postad 21 May 2008 - 13:14
Ja det är ju en j-vla bedrift!Kändes bra att skjuta doro flera rundor irad med jaktgeväret.
Postad 21 May 2008 - 13:20
Jag vet inte hur de lyckades, men jag tror primare körde party med döden och någon till sen lyckades de fylla hela matchen med MHB:are eftersom.
Bra spelat för övrigt primare, du kampade nog ihjäl mig på varenda runda på Downpour.
Vi var typ 5 pers först som startade en match å någon av oss vart host, så kom det inte in någon alls på bra länge så vi skickade väl invites till samtliga på våra listor å vips så var vi 12 st, morlock du knep sista platsen. Sen var det synd att man inte kunde vara 14 st då både erlander och högberg å kanske någon mer vart utanför.
Postad 21 May 2008 - 13:36
Postad 21 May 2008 - 14:27
T-bagande? Vad är det? Kom ihåg att jag är nyJa det var riktigt kul med 12st MHB:are på S&D igår.
Sorry Rilly (?) för t-bagandet på Chinatown, kunde inte låta bli att testa det(många andra brukar ju göra det...
)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
46 filmer
5 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?