Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

.-*- Min Hembio Clan -*-.

8045 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Resistance: Fall of Man (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.527776 (35) 189:-
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3) (PlayStation 3-spel) 6 9.340424 (46) 149:-
SOCOM: Confrontation (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9.476562 (383) Inga priser
Warhawk (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.666666 (2) Inga priser
Resistance 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7.61111 (17) Inga priser
48 relaterade trådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg) 5 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Resistance 2 (390 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 14 år sedan
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg) 14 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 14 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Warhawk (1167 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg) 15 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 15 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 15 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 15 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 16 år sedan
SOCOM: Confrontation (307 inlägg) 16 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 16 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 16 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 17 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 17 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 17 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 17 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 17 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 17 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 17 år sedan
CoD 5 vs Resistance 2 (16 inlägg) 17 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 17 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 17 år sedan
ps3 (12 inlägg) 17 år sedan
Import från England (1 inlägg) 17 år sedan
Resistance: Fall of Man (168 inlägg) 17 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
call of duty 4 (8 inlägg) 18 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 18 år sedan

Postad 20 May 2008 - 11:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
dr death,, ber om ursäkt för att jag inte tackade ja till dina invites igårkväll.. spelade ihop med ett par kompisar hela kvällen. lite synd att jag inte spelade med er igår så ja kunde visa vad jag egentligen går för, för igår kväll var en riktig bra kväll för mig och hade mellan 9 och 12 kills på varje S&D match och kom etta många gånger..

har aldrig varit så nöjd förut :blink: måste varit motståndarna som var dåliga för så bra brukar ja inte va :)

Postad 20 May 2008 - 11:54

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

dr death,, ber om ursäkt för att jag inte tackade ja till dina invites igårkväll.. spelade ihop med ett par kompisar hela kvällen. lite synd att jag inte spelade med er igår så ja kunde visa vad jag egentligen går för, för igår kväll var en riktig bra kväll för mig och hade mellan 9 och 12 kills på varje S&D match och kom etta många gånger..

har aldrig varit så nöjd förut :) måste varit motståndarna som var dåliga för så bra brukar ja inte va :)

Ingen fara! :blink:

Kul att det gick bra för dig igår, kan inte säga detsamma.. :D

Vissa dagar stämmer allt bara, samt att man kanske har lite tur med motståndet.... :)

Postad 20 May 2008 - 11:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Ingen fara! :)

Kul att det gick bra för dig igår, kan inte säga detsamma.. :blink:

Vissa dagar stämmer allt bara, samt att man kanske har lite tur med motståndet.... :)

...och ibland, som börjar bli oftast funkar ingenting. De senaste dagarna har jag själv bara lyckats skrapa ihop en 4-5 kills på en omgång känns det som. Sen en massa oflyt som igår när jag står bakom ryggen den sista killen på Broadcast i en HS&D-match, skjuter med min G3a säkert 5-6 skott och alla skott missar, trots att man har siktet mitt i ryggen hela tiden killen vänder sig om och höftar iväg lite skott med akn och jag dör och ronden förloras. Då blir man bara less... :D

Postad 20 May 2008 - 12:21

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Så gjorde jag oxå en gång på pipeline, blev lite vresig för att nån snubbe snodde bomben mitt framför ögonen på mig i början (alla vet ju att jag ÄGER bomben, och den är BARA min :blink: ), så jag sprang bakom honom och viftade med kniven i vanlig ordning på skoj, tills jag kom ifatt honom (extreme condition) och hade ihjäl honom, tog bomben och sprang och plantade...
Såg inget vidare snyggt ut och jag blev rätt överrraskad när han dog, tur att det var en nisse som inte tillhörde MHB (vi var nog bara4-5st från MHB den gången).

Behöver jag säga att jag fick ett skott i nacken rundan efter? :D

Bad om ursäkt sen var det glömt, och vi var ju kvitt... :)

HAhahah....

jag såg en liknande grej i H S&D en snubbe som defusade och hans lagmedlemm slände en special granade så han som defusade dog och sedan defusade han bomben själv medans det tjöt som ******** i öronen på honom :)

Postad 20 May 2008 - 12:29

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Bra jobbat Merger! Hur många dygns spelande tog det? :)

erlander, de där guldkorsen vi mötte på båten va inte att leka med! Iofs var våra lagkamrater ingenting att hänga i granen precis :blink:

hehe nä det måste vara det västa jag varit med om. Och sicket samarbete de hade. Galet. Ingen i vårat lag kom igenom första passagen ens sista omgången. Gick nog på 10-15 sekunder.
Man kan säga att det var droppen för mig. Spelade bara sämre o sämre igårkväll och så kom den omgången...
Jag stängde ner direkt efteråt o drog kontrollen i bordet så att den sprack upp. Tryckte tillbaka den så att den funkade igen iaf. Tur att man kan behärska sig ibland....

Postad 20 May 2008 - 12:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Ingen fara! :)

Kul att det gick bra för dig igår, kan inte säga detsamma.. :blink:

jepp tycker om sånna dagar :D sen spelade vi en match mot en klan som inte var att leka med,, tror dom hade 2 eller 3 guldkors och dom andra va på prestige 8 och 9.. dom va grymt taktiska och körde över oss totalt och vann med 4-0 hur snabbt som helst.. kommer dock inte ihåg vad klanen hette

Postad 20 May 2008 - 13:08

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

hehe nä det måste vara det västa jag varit med om. Och sicket samarbete de hade. Galet. Ingen i vårat lag kom igenom första passagen ens sista omgången. Gick nog på 10-15 sekunder.
Man kan säga att det var droppen för mig. Spelade bara sämre o sämre igårkväll och så kom den omgången...
Jag stängde ner direkt efteråt o drog kontrollen i bordet så att den sprack upp. Tryckte tillbaka den så att den funkade igen iaf. Tur att man kan behärska sig ibland....

Ja, jag såg att du försvann snabbt efter det :) Har haft såna dagar jag med...

Postad 20 May 2008 - 13:58

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

...och ibland, som börjar bli oftast funkar ingenting. De senaste dagarna har jag själv bara lyckats skrapa ihop en 4-5 kills på en omgång känns det som. Sen en massa oflyt som igår när jag står bakom ryggen den sista killen på Broadcast i en HS&D-match, skjuter med min G3a säkert 5-6 skott och alla skott missar, trots att man har siktet mitt i ryggen hela tiden killen vänder sig om och höftar iväg lite skott med akn och jag dör och ronden förloras. Då blir man bara less... :blink:

I bland har man bara oflyt helt enkelt....
Jag (och kerren) hade några sådana rundor i helgen....
Jag stod bakom ett hus (Ambush) och en granat dimper rakt mer i huvudet på mig!!!!! Den måste kastakts GRYMT högt för att ha en sådan bana att det faller rakt ner i mitt huvud intill väggen bakom ett hus!

Sedan på i nästa runda blev jag skjuten under ett hus :) hur stor sannolikhet är det då?

Grymt irriterande

Postad 20 May 2008 - 14:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Sedan på i nästa runda blev jag skjuten under ett hus :) hur stor sannolikhet är det då?

Grymt irriterande

Huh? Vilket hus var det?

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 May 2008 - 14:29.

Postad 20 May 2008 - 14:51

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Huh? Vilket hus var det?

Trähuset (till vänster när du skyddar baserna i S&D, till höger när du har bomben och ska planta) på banan med missilerna...

En lirare lägger sig ned på andra sidan huset och skjuter mig under huset :)

Postad 20 May 2008 - 14:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Trähuset (till vänster när du skyddar baserna i S&D, till höger när du har bomben och ska planta) på banan med missilerna...

En lirare lägger sig ned på andra sidan huset och skjuter mig under huset :blink:

Smart ställe. :)

Lite som cisternen på Downpour.

Postad 20 May 2008 - 15:05

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Där har man ju legat och skjutit folk i fötterna....... :blink:

En annan grej som jag lärde mig av erlander igår är på strike.........om någon har plantat på A och gömt sig i hörnet längst in till höger närmast bombplats b så kan man springa in till höger i den lilla återvändsgränden innan dörröppningen i muren och kasta en granat över muren längst in där.....

Postad 20 May 2008 - 16:15

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Där har man ju legat och skjutit folk i fötterna....... :)

En annan grej som jag lärde mig av erlander igår är på strike.........om någon har plantat på A och gömt sig i hörnet längst in till höger närmast bombplats b så kan man springa in till höger i den lilla återvändsgränden innan dörröppningen i muren och kasta en granat över muren längst in där.....

Förstår inte riktigt var du menar.. :blink: :D

Där brukar man kunna plocka 1 eller 2 på S&D :)

Postad 20 May 2008 - 16:55

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

GRATTIS MERGER!!!
Starkt jobbat mannen!
Du har spelat rätt intensivt va sista tiden?

Nu har vi 5 guld-korsare i klanen?
(Morlock, Jens_lu, Rickard, Kerren, Merger) har jag glömt någon?
Bra jobbat killar!!!

jag har LÅNGT kvar :)

Grattis Merger, hehe jag har också långt kvar. Rank 55 på första prestigen. :blink:

Postad 20 May 2008 - 18:01

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

jepp tycker om sånna dagar :) sen spelade vi en match mot en klan som inte var att leka med,, tror dom hade 2 eller 3 guldkors och dom andra va på prestige 8 och 9.. dom va grymt taktiska och körde över oss totalt och vann med 4-0 hur snabbt som helst.. kommer dock inte ihåg vad klanen hette

MHB? :blink:

Postad 20 May 2008 - 18:06

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

MHB? :)

döden nu får du se till att komma så vi kan lira

Postad 20 May 2008 - 18:10

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Spelar bara hardcore nu o jedrar så sköj det är! (Kanske för att man börjat döda folk).
Har dock lite problem med dum***** som skall ställa sig en meter framför en när man snipar. Blir ju en o annan teamkill.

Här menar marger:

Bifogad fil  Strike.jpg   74.31K   0 Antal nerladdningar

Postad 20 May 2008 - 18:24

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Var riktigt skoj och spela H S&D igår.
Dock gjorde jag några snygga team kills. Tror alla jag gjorde var på bloc (inte min bana kanske).
Först satt jag mig mellan träden rakt fram när man skall defenda och siktar in min baretta på skallen på en som kommer upp i andra huset, trycker på avtryckaren, då kommer morlock springande framför å jag skjuter så klart honom och den andra killen (man klarar inte colleteral damage med en teamkill). Fast värst måste ha varit när vi anfaller senare på samma bana och vi är 4 som springer till muren och kastar granater, så skall jag kasta min sista granat och slinter lite på kontrollen och ser hur den träffar husväggen samtidigt som de andra 3 hoppar över muren. Vart 3 teamkills i en smäll plus att jag självdog för att jag teamkilla. Mycket bra runda.

Postad 20 May 2008 - 18:46

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Tack erlander....lite lättare att förstå när man får se en karta...... :P

Postad 20 May 2008 - 20:28

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
tack erlander, nu tror jag att jag förstår :P men merger skrev ju om man plantar på a och ställer sig i hörnet närmast bombplats b ? det fattar jag inte hur du menar ? :)

Postad 20 May 2008 - 21:41

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Inte helt klockren beskrivning....skulle nog ha lagt till hörnet precis i närheten av bomben.....det närmast bombplats b

Postad 20 May 2008 - 22:11

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

MHB? :P

hehe nej de va faktiskt inte de :)

Postad 20 May 2008 - 22:32

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Jag utnämner mig själv till sämst på att upptäcka claymores. Jag springer in i dem hela tiden. Det är helt galet. Jag kan inte säga att mycket annat gick bra för mig idag heller, men det var väl bara för att man spelade mot bara MHB:are :P

Tack för ikväll grabbar. Det var riktigt kul att skjuta av sig lite efter en dag av pluggande, men nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen. Det gäller att inte tappa greppet nu precis innan studenten :)

Postad 21 May 2008 - 06:03

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Det var riktigt roligt med Hardcore S&D med 90% MHB igår. Det är dock typ första gången jag kör Hardcore, därav mina snygga Teamkills på pipline, tog två raka. Men inte självdör man väl av teamkill? Däremot så var anledning till teamdödanet att det inte dök upp några namn å det tenderar inte att göra det om det är fienden, det verkar ta längre tid då så då sköt jag villt. Sorry.

Men skit vad beroende man är av UAV å kartan. Saknar oxå killcam å poängsiffrorna som kommer efter varje kill, nu vet man inte om man dödat egna eller ej förens då man trycker select.

Ja, det blev inte så långt igår. Var ju tvungen att snabbkolla lite film med nya projen oxå. Väntar bara på 15 m HDMi så jag kan sätta den där den skall sitta, den skall inte stå på en stol hela tiden. (kolla galleri)

Postad 21 May 2008 - 06:17

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Jag blir inte riktigt klok på det här spelet.
I måndags gick det hur bra som helst.
Igår funka ingenting tyckte jag...
Antingen ska man inte spela när man är trött eller så kanske man ska ge det en brejk ett par dagar,
en dag kanske iaf. Lira lite GTA istället ikväll...eller kanske inte...
:P

Postad 21 May 2008 - 08:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Det var riktigt roligt med Hardcore S&D med 90% MHB igår. Det är dock typ första gången jag kör Hardcore, därav mina snygga Teamkills på pipline, tog två raka. Men inte självdör man väl av teamkill? Däremot så var anledning till teamdödanet att det inte dök upp några namn å det tenderar inte att göra det om det är fienden, det verkar ta längre tid då så då sköt jag villt. Sorry.

Men skit vad beroende man är av UAV å kartan. Saknar oxå killcam å poängsiffrorna som kommer efter varje kill, nu vet man inte om man dödat egna eller ej förens då man trycker select.

Ja, det blev inte så långt igår. Var ju tvungen att snabbkolla lite film med nya projen oxå. Väntar bara på 15 m HDMi så jag kan sätta den där den skall sitta, den skall inte stå på en stol hela tiden. (kolla galleri)

Om man dödar flera under kort tid så självdör du tror ja, vet inte exakt hur det funkar men självdör gör man iaf...
Det står ganska tydligt i rött när man dödat någon av sina egna, står även när man dödat en fi, mindre tydligt till vänster.

Postad 21 May 2008 - 09:01

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Har också märkt det att inte namnet på spelaren inte dyker upp på lagkamrater ibland :P

Annars gick det så sunkigt igår så jag gick över till GTA istället, men hann bli impad av bubukalas :)

Redigerat av jarre008, 21 May 2008 - 09:03.

Postad 21 May 2008 - 09:28

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Tack kul spell i går killar.

Jag gjorde nog en av mina roligaste/konstigaste kills i går i en domination match på vacant i rummet där ena laget börjar (i S&D t. ex)

En av baserna är där och jag skulle ta den när FI kommer och börjar skjuta på mig.
Jag tar skydd till vänster om en betong pelare och kastar samtidigt en granat.
FI flyttar sig till andra sidan om pelaren och fortsätter skjuta...
jag har inte så mycket kvar innan jag erövrar basen och flyttar mit till höger om betongpelaren för att få skydd av den.
Fi gör samma sak för att kuna sjkuta på mig och så gör vi fram och tillbaka några gånger då han plötsligt dör av granaten som jag kastade i desperation när jag såg honom :P

Det såg nog rätt patetiskt ut när vi lekte katt och råtta på varsin sida om den där betongpelaren :)
Ni som spelade med mig på Vacant i går, vet nu varför jag började skratta hysteriskt helt plötsligt.

Postad 21 May 2008 - 09:33

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Jag utnämner mig själv till sämst på att upptäcka claymores. Jag springer in i dem hela tiden. Det är helt galet.

Bombsquad låter som något för dig....

Jag utnämner mig till den mist begåvade MHB spelaren...
Ja fattade först i går at M4 är ett helautomatiskt vapen :P
Jag trodde det var halvautomat och har suttit och "tappat" på knappen för att avfyra ett skott i taget :)
Inte undra på att jag har tyckt att det är ett pissvapen ;)
Helt plötsligt gick det ju att ha ihjäl FI och inte bara skadeskjuta dem :)

Postad 21 May 2008 - 09:48

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Själv är jag rätt nöjd med hur jag hade ihjäl DrDöd på Chinatown igår. Hade machinegun för att hindra Akerren att stå å snipa vid gallret vid bombplats B. Döden gick bakvägen vilket jag upptäckte. Jag stod bakom hörnet å började skjuta innan jag klev fram, machinegunen är ju så segstartad men har ju gott om skott så det gäller att ligga skottet före så att säga.
Behöver jag säga att Döden dog? Tyvärr tog Akerren mig strax efter å mitt headset la av så jag kunde inte skratta åt Döden mer en för mig själv.

Postad 21 May 2008 - 09:50

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag trodde det var halvautomat och har suttit och "tappat" på knappen för att avfyra ett skott i taget :P
Inte undra på att jag har tyckt att det är ett pissvapen :)

MUHAHAHAHAHAHA
Ja den var rolig du!
;)

Redigerat av h_z, 21 May 2008 - 09:51.

Postad 21 May 2008 - 09:58

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Bombsquad låter som något för dig....

Jag trodde det var halvautomat och har suttit och "tappat" på knappen för att avfyra ett skott i taget :)

Själv upptäckte jag MP5:an igår, hade nog aldrig startat med det vapnet själv innan, utan plockat upp den någonstans och alltid undrat vad det varit för vapen :D

Postad 21 May 2008 - 10:06

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

MUHAHAHAHAHAHA
Ja den var rolig du!

Ja hur dum får man va?

Själv upptäckte jag MP5:an igår, hade nog aldrig startat med det vapnet själv innan, utan plockat upp den någonstans och alltid undrat vad det varit för vapen :)

Favvovapen på S&D, silencer och UVA jammer och Claymores....Bombplanter here i come!!

Postad 21 May 2008 - 10:19

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Ja hur dum får man va?

Du får skylla på att du är gammal!

Postad 21 May 2008 - 10:31

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Hahaha :D M4 var mitt favorit vapen förut, men nu använder jag den aldrig.. har upptäckt att det finns så mycket bättre vapen, bla Ak47, mp5, m16, p90 är bra men kan inte hantera den med silencer, det är dock ett måste att ha increased bullet damage med M4 för den har kass damage..

Själv upptäckte jag MP5:an igår, hade nog aldrig startat med det vapnet själv innan, utan plockat upp den någonstans och alltid undrat vad det varit för vapen :lol:

mp5'an är nog det mest använda vapnet överlag skulle jag tro.. :D
men jag använde den aldrig heller i början, nu går den varm dock :D

Postad 21 May 2008 - 10:35

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Du får skylla på att du är gammal!
:)

Jag får väl det....

Hahaha ;) M4 var mitt favorit vapen förut, men nu använder jag den aldrig.. har upptäckt att det finns så mycket bättre vapen, bla Ak47, mp5, m16, p90 är bra men kan inte hantera den med silencer, det är dock ett måste att ha increased bullet damage med M4 för den har kass damage..

mp5'an är nog det mest använda vapnet överlag skulle jag tro.. :P
men jag använde den aldrig heller i början, nu går den varm dock :)

Jag gillar AK47, AK74 och M16 starkt!

Redigerat av Numero1, 21 May 2008 - 10:37.

Postad 21 May 2008 - 11:06

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Själv är jag rätt nöjd med hur jag hade ihjäl DrDöd på Chinatown igår. Hade machinegun för att hindra Akerren att stå å snipa vid gallret vid bombplats B. Döden gick bakvägen vilket jag upptäckte. Jag stod bakom hörnet å började skjuta innan jag klev fram, machinegunen är ju så segstartad men har ju gott om skott så det gäller att ligga skottet före så att säga.
Behöver jag säga att Döden dog? Tyvärr tog Akerren mig strax efter å mitt headset la av så jag kunde inte skratta åt Döden mer en för mig själv.

Den irriterade mig starkt, mest för att jag började skjuta alldeles för tidigt så du dog ju inte utan kom undan genom att ställa dig bakom muren, sen hörde man brakandet dra igång, och givetvis stod man snällt kvar väluppfostrad som man är... :)

Hade jag bara tagit det lite lugnt och väntat med att skjuta eller tom. knifat dig istället så hade utgången blivit annorlunda, allt jag gjorde nu var att avslöja mig, såg ju att du hade ögonen på nåt annat intressant, Akerren tydligen... :P

Redigerat av Dr. Death, 21 May 2008 - 11:07.

Postad 21 May 2008 - 11:17

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Jag hade ett par riktigt hispiga kills på l2ickard igår, la mig ner, sköt, fastnade, sköt, satte mig, ställde mig, la mig osv. tills jag lyckdes döda honom i ren PANIK, nästan pinsamt, måste sett jäkligt roligt ut, smått förvirrande kan jag tänka mig! :)

Hände ett par tre gånger, var HELT säker på att det var kört alla tre, särskilt när man ligger ner (av misstag), försöker vända ( i slow motion), och fastnar (måste alltså resa sig för komma vidare), för att sen råka lägga sig IGEN av misstag osv. allt detta samtidigt som man skjuter vilt! :P

MP5:an med ljuddämpare rockar by the way...

Redigerat av Dr. Death, 21 May 2008 - 11:18.

Postad 21 May 2008 - 11:51

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Hehe blev lite less där ett tag, vet juh att du ska lägga dej ner men han inte sikta ner på backen innan jag var död :P Tur man fick dej några gånger i rad sen, kändes det genast bättre :)

Postad 21 May 2008 - 12:05

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Riktigt skoj var det igår med 2 fulla lag. Var hyffsat jämt många matcher med overtime å 1 ur vardera lag kvar på slutet.

Första matchen på countdown på slutet när (tror det var ragge) var ensam kvar med 5 andra å de kallade in en UAV och man såg ur alla kom springade från alla håll på banan mot honom, var riktigt skoj att se, men han tog väl 4st men sen låg döden (oväntat?) och fick honom.

Dock måste jag spela upp lite vapen igen, saknar ljuddämparen på min mp5a.

Postad 21 May 2008 - 12:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ja det var riktigt kul med 12st MHB:are på S&D igår.

Kändes bra att skjuta doro flera rundor irad med jaktgeväret. :P

Sorry Rilly (?) för t-bagandet på Chinatown, kunde inte låta bli att testa det ;) (många andra brukar ju göra det... :))

Postad 21 May 2008 - 12:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

mp5'an är nog det mest använda vapnet överlag skulle jag tro.. :P
men jag använde den aldrig heller i början, nu går den varm dock :)

Tycker det är lite tråkigt att alla använder det vapnet i S&D. Körde också med det nästan jämt tidigare men brukar växla bland lite olika vapen nu för tiden. Blir roligare så, även att köra utan dämpare leder till roligare spel för då vet man att fienden vet var man är direkt när man dödar något. :)

MP5an är dock weapon of choice när jag kör en overkillklass. Synd bara att det tar en bråkdel för lång tid att byta mellan SMG och Sniper med overkillklassen. Har dött hur många gånger som helst för att jag inte hunnit få fram vapnet när jag bytt från sniper. Senast igår på backlot. Sitter man med sniper och hör precis hur det kommer nån från sidan och hinner inte få fram ett annat vapen. Lagomt irriterande. :D

Tack för TT sen igår akerren och frasse. Vi vann väl de flesta matcher. Dock var han hyffsat jobbig den där LMG-killen på BOG. ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 May 2008 - 12:36.

Postad 21 May 2008 - 12:44

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Tycker det är lite tråkigt att alla använder det vapnet i S&D. Körde också med det nästan jämt tidigare men brukar växla bland lite olika vapen nu för tiden. Blir roligare så, även att köra utan dämpare leder till roligare spel för då vet man att fienden vet var man är direkt när man dödar något. :P

MP5an är dock weapon of choice när jag kör en overkillklass. Synd bara att det tar en bråkdel för lång tid att byta mellan SMG och Sniper med overkillklassen. Har dött hur många gånger som helst för att jag inte hunnit få fram vapnet när jag bytt från sniper. Senast igår på backlot. Sitter man med sniper och hör precis hur det kommer nån från sidan och hinner inte få fram ett annat vapen. Lagomt irriterande. ;)

Tack för TT sen igår akerren och frasse. Vi vann väl de flesta matcher. Dock var han hyffsat jobbig den där LMG-killen på BOG. :)

Han var riktigt jobbig, var faktiskt riktigt duktig med LMGn. Jag får skylla på att jag inte har hunnit låst upp rd varken på m16 el m4 å mp5 är inte spec bra på den banan.

Kom väl in en annan klan som tycket det skulle bli skoj med klan match men dom lämnade snabbt efter en sabotage på ambush samt en tdm i killhouse som båda slutade i vinst åt oss :)

Postad 21 May 2008 - 13:00

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Kändes bra att skjuta doro flera rundor irad med jaktgeväret. :)

Sorry Rilly (?) för t-bagandet på Chinatown, kunde inte låta bli att testa det :D (många andra brukar ju göra det... ;))

Spelade ni private match då eller? :)
låter grymt kul, var dock tvungen att testa lite GTA igår.. :P

Postad 21 May 2008 - 13:02

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Spelade ni private match då eller? :)
låter grymt kul, var dock tvungen att testa lite GTA igår.. :)

Jag vet inte hur de lyckades, men jag tror primare körde party med döden och någon till sen lyckades de fylla hela matchen med MHB:are eftersom. :P
Bra spelat för övrigt primare, du hade nog ihjäl mig på varenda runda på Downpour. ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 May 2008 - 15:07.

Postad 21 May 2008 - 13:14

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Kändes bra att skjuta doro flera rundor irad med jaktgeväret. :P

Ja det är ju en j-vla bedrift!

Postad 21 May 2008 - 13:20

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Jag vet inte hur de lyckades, men jag tror primare körde party med döden och någon till sen lyckades de fylla hela matchen med MHB:are eftersom. :P
Bra spelat för övrigt primare, du kampade nog ihjäl mig på varenda runda på Downpour. ;)

Vi var typ 5 pers först som startade en match å någon av oss vart host, så kom det inte in någon alls på bra länge så vi skickade väl invites till samtliga på våra listor å vips så var vi 12 st, morlock du knep sista platsen. Sen var det synd att man inte kunde vara 14 st då både erlander och högberg å kanske någon mer vart utanför. :)

Postad 21 May 2008 - 13:36

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Man får tacka för inviten igår... första gången jag lirade med ett gäng [MHB]'are... riktigt kul...! Synd bara att man inte pallade med mer än 2 rundor , sprang på 39,5 gradig feber men det gick ju trots det inte helt åt helsike...!! :P Det är iaf jag som heter Anderstorp....!!

Postad 21 May 2008 - 13:53

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Här har ni lite info, hur helin beter sig t.ex

Bifogad fil(er)

Postad 21 May 2008 - 14:27

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Kändes bra att skjuta doro flera rundor irad med jaktgeväret. :)

Sorry Rilly (?) för t-bagandet på Chinatown, kunde inte låta bli att testa det :) (många andra brukar ju göra det... ;))

T-bagande? Vad är det? Kom ihåg att jag är ny :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.