Postad 07 January 2015 - 08:22
Postad 07 January 2015 - 08:29
Jag som älskade Jones i början. Nu känns det som att han ballar ur mer och mer. Börjar likna Tyson nästan...
Väldigt långt ifrån Tyson ändå... Dessutom är det ju ingen personlighetstävling. Han är ju lika bra fortfarande. Störig är han absolut.
Postad 08 January 2015 - 09:35
Postad 10 January 2015 - 20:59
Det är ju iofs all kampsport mer eller mindre, men här har man ju liksom tagit det hela ett steg längre. Misshandel i bur, Jippi!! Kan ju förstå att två polare i bästa samförstånd sysslar med detta, en grabbgrej helt enkelt. Men som åskådarsport? Nej tack!
Postad 10 January 2015 - 21:00
Har inte läst igenom tråden, men är jag ensam om att tycka sporten är knäpp?
Det är ju iofs all kampsport mer eller mindre, men här har man ju liksom tagit det hela ett steg längre. Misshandel i bur, Jippi!! Kan ju förstå att två polare i bästa samförstånd sysslar med detta, en grabbgrej helt enkelt. Men som åskådarsport? Nej tack!
Vad är din åsikt om boxning?
Postad 10 January 2015 - 21:09
Du är nog ensam bland de som skriver här. Du är definitivt inte ensam om det i allmänhet.Har inte läst igenom tråden, men är jag ensam om att tycka sporten är knäpp?
Men varför ens kommentera en FAN-tråd av något du så pass ogillar?
Postad 10 January 2015 - 21:10
Som sagt, tycker egentligen all kampsport mer eller mindre är konstig. "Jag vet, vi gör en sport av att mosa varandras huvud". Nä, knäppt helt enkelt.Vad är din åsikt om boxning?
Blir överhuvudtaget mer och mer trött på våld även i filmer. Verkligheten är illa nog.
Postad 10 January 2015 - 21:11
Har inte läst igenom tråden, men är jag ensam om att tycka sporten är knäpp?
Det är inte misshandel när båda är med på det. Är porr våldtäkt?
Birkanoff: Vad spelar det för roll om boxning är bra eller dåligt?
Postad 10 January 2015 - 21:11
Sant, onödigt egentligen.Du är nog ensam bland de som skriver här. Du är definitivt inte ensam om det i allmänhet.
Men varför ens kommentera en FAN-tråd av något du så pass ogillar?
Postad 10 January 2015 - 21:16
Som sagt, tycker egentligen all kampsport mer eller mindre är konstig. "Jag vet, vi gör en sport av att mosa varandras huvud". Nä, knäppt helt enkelt.
Blir överhuvudtaget mer och mer trött på våld även i filmer. Verkligheten är illa nog.
Okej, du gillar inte kampsport. Inget fel med det och du är berättigad din åsikt. Jag anser det vara den renaste formen utav kraftmätning.
Det är inte misshandel när båda är med på det. Är porr våldtäkt?
Birkanoff: Vad spelar det för roll om boxning är bra eller dåligt?
Var inte min fråga. Min fråga var bara om laddie hade en annan uppfattning om boxning.
Postad 10 January 2015 - 21:23
Var inte min fråga. Min fråga var bara om laddie hade en annan uppfattning om boxning.
Jag förstår inte frågan bara, vad skulle det göra för skillnad oavsett vad han tyckte om den? Som jag tolkade honom var alla kampsporter förkastliga men mma snäppet värre, dvs det finns grader i ****t.
Är lite defensiv som boxningfan efter att ha lyssnat mycket på JRE på slutet
Redigerat av Kamui, 10 January 2015 - 21:24.
Postad 10 January 2015 - 21:26
Jag köper det som kraftmätning två grabbar emellan, inom rimliga gränser förstås. Men tycker det är obehagligt att titta på.Okej, du gillar inte kampsport. Inget fel med det och du är berättigad din åsikt. Jag anser det vara den renaste formen utav kraftmätning.
Tack för ert tålamod, nu skall jag inte störa mer.
Postad 10 January 2015 - 21:32
Jag förstår inte frågan bara, vad skulle det göra för skillnad oavsett vad han tyckte om den? Som jag tolkade honom var alla kampsporter förkastliga men mma snäppet värre, dvs det finns grader i ****t.
Är lite defensiv som boxningfan efter att ha lyssnat mycket på JRE på slutetHan ska ju alltid framställa mma som helt säkert och boxning som farligt i något försök till att få bort diskussionen från all "head trauma" i mma. Trodde du fiskade efter "men boxning är värre" vilket man ju knappast vet än eftersom mma är en så ung sport och man saknar helt enkelt data i samma utsträckning som från boxning eller NFL. Många mma-fans som inte gillar boxning brukar gå den vägen nämligen. Om det inte var det du fiskade efter ber jag såklart om ursäkt.
Nej det är lugnt. Bara det att många fördömer MMA men har inga problem med boxning så jag tycker att det är intressant att höra varför. Har ju själv hållt på med boxning.
Postad 10 January 2015 - 21:41
Nej det är lugnt. Bara det att många fördömer MMA men har inga problem med boxning så jag tycker att det är intressant att höra varför. Har ju själv hållt på med boxning.
Det är väl lite för att mma marknadsförs ju på ett sätt som är oerhört wt. Det är döskallar, tribals och blod typ. Affliction gör väl universums fulaste kläder?
Postad 10 January 2015 - 21:44
Det är väl lite för att mma marknadsförs ju på ett sätt som är oerhört wt. Det är döskallar, tribals och blod typ. Affliction gör väl universums fulaste kläder?
Boxning framställs mer som en ädel konst (inte i (S)verige dock, men globalt). I själva verket är ju båda sporterna lika farliga.
Ja exakt, plus att inramningen med en bur ger det hela ett mer rått intryck. Hade ju samma fördomar innan man satte sig in i sporten.
Postad 10 January 2015 - 21:47
Ja exakt, plus att inramningen med en bur ger det hela ett mer rått intryck. Hade ju samma fördomar innan man satte sig in i sporten.
Hade fortfarande föredragit ring. Svårt med stalling mot buren då...
Postad 10 January 2015 - 21:56
Hade fortfarande föredragit ring. Svårt med stalling mot buren då...
Bättre sikt live också.
Word! Bring back Pride.
Postad 12 January 2015 - 15:16
Hade det varit Anderson innan han fick däng av Weidman hade jag ju skrattat åt att han skulle mäta Diaz eftersom Nick är skräddarsydd till att förlora mot Anderson. Nu vet man ju inte hur Anderson är. Kanske helt psykiskt knäckt efter senaste fighten? Diaz är ju otroligt tuff och tål ju enormt mycket stryk. Men det gjorde ju Leben också innan Silva-fighten... Känns ändå som att Anderson borde ta det här via domslut.
Postad 15 January 2015 - 15:48
Jag är mest fundersam till hur denna matchen kom till från början?
Någon som följt Jones T/E prov mer i detalj? Vad hände sedan?
Postad 15 January 2015 - 21:50
Jag skulle bli väldigt förvånad om inte Andersson vinner (har dock haft fel förr). Han har hållit UFC-bältet i mellanviktsdivisionen länge, av många ansedd goat, samt att han normalt är en viktklass över Diaz (han har dessutom vart uppe i lätt-tungvikt vid tillfällen). Det enda orosmomentet är väl om något satt sig i psyket efter skadan? Jag sätter ändå mina slantar på Andersson i denna.
Jag är mest fundersam till hur denna matchen kom till från början?
Någon som följt Jones T/E prov mer i detalj? Vad hände sedan?
Det blir nog inget av den historien, men Conte sa ju att värdet i princip garanterade att han preppade... Men men.
Postad 22 January 2015 - 09:16
Postad 22 January 2015 - 09:20
Galan i helgen börjar kl 23. Det blir en sen tillställning... Börjar nästan ångra att jag skall gå dit.
Har du barn? Det skulle jag aldrig orka sedan jag fick barn, dygnsrytmen är ju som för en 75-åring nu. Vid 21 börjar jag bli trött
Postad 22 January 2015 - 11:26
Postad 22 January 2015 - 15:07
Galan i helgen börjar kl 23. Det blir en sen tillställning... Börjar nästan ångra att jag skall gå dit.
Men för fan solo!
Man får ju adrenalinpåslag även när man sitter i publiken tycker jag så det ska nog gå bra.
Men hela söndagen lär ju försvinna i ett enda stort sömnmoln.
Postad 23 January 2015 - 12:45
Postad 23 January 2015 - 18:11
Ser ni ett gäng drängiga bönner på stan ikväll kan det vara vi.
Postad 23 January 2015 - 19:21
Postad 23 January 2015 - 19:37
Bakre parkett D5...
Förresten, säljer de alkohol på galan?
Postad 23 January 2015 - 21:55
Postad 24 January 2015 - 22:08
Postad 24 January 2015 - 22:39
Är det csports som gäller om man vill se live eller finns det nån bättre sida?
Tv12 funkar kanske ?
Postad 24 January 2015 - 22:57
Tv12 funkar kanske ?
Måste kolla vi nätet så antingen csports eller tv4play premium. Vilken har stabilast stream när det gäller bildkvaliten?
Edit:
30 dagar provtid på tv4 play så det är väl bara att köra på. Gick ju att logga in med csports kontot.
Redigerat av Zerox_no1, 24 January 2015 - 23:02.
Postad 24 January 2015 - 23:39
Alexanders match är alltså 02?
Nah, den verkar inte bli av förrän just efter 03:00.
F.ö. riktigt bra stream på tv4play premium.
Redigerat av Zerox_no1, 24 January 2015 - 23:40.
Postad 24 January 2015 - 23:55
Kollar själv på tv12 nu, å de sänder hela galan.
Med slut vid 04:30 enligt tablåerna.
Kommer själv titta på c more extreme från kl.02 då jag hellre lyssnar på Joe Rogan å Mike Goldberg.
Postad 25 January 2015 - 13:39
Om man inte vill veta resultatet kanske det inte är skitsmart att läsa tråden "finns det några MMA-fans här"?
Då får man nog skylla sej själv.
Postad 25 January 2015 - 13:43
Postad 25 January 2015 - 13:50
Davis är väl aldrig med i några underhållande fighter? Hur kan man vara så trist?
Synd med Hendo även om jag gillar Mousasi. Hoppas han lägger av snart. 44 år gammal liksom.
Varför svartlägga texten?
Om man inte vill veta resultatet kanske det inte är skitsmart att läsa tråden "finns det några MMA-fans här"?
Då får man nog skylla sej själv.
Håller helt med. Spoliertaggen behövs inte i denna tråd.
Edit: "Akira" blev knockad också. Ha.
Redigerat av Kamui, 25 January 2015 - 13:52.
Postad 25 January 2015 - 14:46
Postad 25 January 2015 - 14:51
He, har kollat fighten nu. Allt vänder direkt efter att amerikanen fick ett finger i ögat. Tydligen har Alex tränare då i den lilla pausen som blev sagt till honom att skicka iväg en hög spark, vilket Johnson hör. Alex gör detta så fort matchen återupptas och blir träffad av amerikanens kontringsslag. Efter det så blir Alex pulvriserad.
Apropå fingret i ögat.... Fattar inte varför de inte tar i med hårdhandskarna mot detta. Han skickar ju ut handen med utsträckta fingrar. Det borde ge poängavdrag direkt. Du ska inte få göra så IMO.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
86 bilder
1544 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?