Onlinestatsen ligger på server någonstans.
Redigerat av JockeJ, 25 October 2010 - 07:04.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 25 October 2010 - 07:02
Det beror på om du sålde save-filerna på PS3:an också
Onlinestatsen ligger på server någonstans. Redigerat av JockeJ, 25 October 2010 - 07:04. Postad 25 October 2010 - 08:03
Tja save filerna påverkar ju bara offline läget i spelet
blire jobbigare Postad 25 October 2010 - 08:09 Nix Dock så "måste" du lägga pengar på VIP koden, som inte är tillgänglig om man köper spelet beg. Gör man inte det så får man väl bara typ 3-4kartor/spellägen. Postad 25 October 2010 - 08:21
Nja den ligger ju på konsollen så att säga.
Jag har tillgång till mina "vip saker" på båda mina konsoller. Dessutom har folk som spelar på sina konton på mina konsoller tillgång till det oxå. Postad 25 October 2010 - 08:40 Där ser man, jag som trodde att det var kopplat till skivan Postad 25 October 2010 - 08:57
Ja blev lika förvånad jag. Eftersom ja köpt spelet 2ggr så har ja 2 vipkoder.
Men den ena har ja inte behövt knappa in än iaf Postad 25 October 2010 - 23:44 Skumt, hos mig funkar det bara på ena PS3'an. Får med mig allt (stats, rank/kills och maps) men inte vapen? Haha, är det DICE som spökar? Offtopic: J*vla dig Rick att du går och säljer Bad Company 2! Är det ont om pengar i hushållet så säg till för f*n för du kan ju inte bara ge upp detta spelet?! Postad 26 October 2010 - 00:00
Tyckte spelet bara blev mer och mer monotont sedan är jag inte så intresserad av vietnam expansionen.
Men vi kan faktiskt fortsätta att spela ihop. Köp Mag från zavvi, 200kr inkl frakt. Tror jag kommer pendla mellan det och GT5 m.m Bad company har spelat ut sin roll och jag återkommer lagom till battlefield 3 Postad 26 October 2010 - 08:38
Ja du har en poäng, dock så tycker jag att alla spel blir monotona. MAG har sin tjusning, kommer nog börja spela mer när jag platinerat allt på bfbc2. Bilspel är jag helt av kartan på, där kan vi snacka repetitiva spel, varv efter varv leta efter den perfekta linjen, vart ska man stå på bromsen, när ska man gasa vilken växel... Nä sådana spel gör bara att horn växer ur pannan. Ni som kör bilspel seriöst? Kör ni med ratt och stol? Eller kör ni med handkontrollen? Jag hoppas bara att vietnam blir riktigt "skitigt" gillar när det är lite close combat i spelen Postad 26 October 2010 - 09:02
Ja skulle vilja påstå att de är sällskapet som gör att spel blir monotona!
Jag som har äran att spela med ett gäng kanon killar som ja fan saknar om ja INTE spelar tycker inte spelet är så monotont. Längtar som fan efter Vietnam! Postad 26 October 2010 - 09:43
Jag utgår från att man spelar med folk, går ju inte alls att spela själv. Jag skulle dock uppskatta någon bana till, eller åtminstone att servrarna växlar mellan befintliga, ibland hamnar man ju i extremt tråkiga loopar, riktigt tråkigt blir det om man har lyckats fylla hela servern med folk man vanligtvis spelar med också. Men jag ligger på +835 timmar och jag är inte less på något sätt, skulle inte ha fortsatt att spela då. En sak jag märker mer och mer är att jag börjat uppskatta battlefield moments mer och mer, de här lite mer speciella killsen, som igår när jag hade extra c4a och smällde bägge tankarna + quaden på laguna presa. Det värmde i hjärtat. Naturligtvis satt det folk i, men bara 4st. Sedan måste jag rekommendera klanmatcher, det är en riktig pulshöjjare att möte koordinerade lag. Postad 26 October 2010 - 16:28
De personerna jag spelade med på bad company 3 var enda anledningen till att jag ploppade i spelet. Men även då så det enda jag gjorde för att fördriva tiden var att endast kniva annars vill jag påstå att spelet inte hade någon tjusning alls.
Vietnam kommer varken göra till eller från för mig. Jag har spelat 1943 och det får räcka. Nu säker jag nya utmaningar på andra spel. Postad 26 October 2010 - 18:22
Nya banor hade inte varit fel.
Tänk om DICE istället för Vietnam gjort ~8nya kartor! Postad 28 October 2010 - 02:09
Härligt klipp
Är det bara jag som allt som oftast råkar ut för arga PSN-meddelanden? Stör mig absolut inte, blir bara roligare då men tänkte mest hur pass vanligt det är? Ikväll har jag fått 5 meddelanden under en två timmars period på olika servar, måste dock översätta ett långt meddelande som kom av en rank 50 på tyska, lät dock inte allt för trevligt haha. Är det bara jag som tycker att man skämmer ut sig genom att skriva olika grejer efter att man har blivit ägd och ev. knivad x antal gånger under en runda? Framförallt är alla dessa meddelanden från rank 50 personer och ja, jag knivade dom ett antal gånger haha men det var inte så att jag gick ut på knivslakt utan mer passade på när chansen gavs. Förstår däremot om man skulle skicka till en sniper som suttit på samma ställe i 100 rundor på raken.. Postad 28 October 2010 - 07:28
Svara att dom nu är anmälda och snart kommer att stängas av från spelet
Postad 28 October 2010 - 08:56 Det har bara inträffat vid ett fåtal tillfällen, oftast är det "högrankade" som tycker att man är noob när man springer runt med MG3:an i småutrymmen och bara mejar på... Gör man det dessutom flera gånger i rad så Postad 28 October 2010 - 15:28 Vissa människor bör seriöst förstå att det är ett spel dom spelar haha. Nog för att det är bra att vara tävlingsinriktad, men det har sina gränser! Igår knivade jag iofs 4-5 st 50 rankare åtminstone 2-3 gånger per person under max 2 rundor men dom satt som potäter i grupp med ryggarna vända, eller den härliga situationen när man springer på någon och börjar dansa runtomkring, där brukar jag både skjuta och kniva haha. Så om ni har tråkigt, sök upp gänget STG, alla är 50 rankare och gillar att svära på tyska.. Översatte det han skrev till mig och jag tror jag blir avstängd om jag skriver det här på MHB haha Postad 28 October 2010 - 17:29
Ska man sälja xboxen och bc2 och köpa en ps3 istället med samma spel, that is the question.
Postad 31 October 2010 - 00:24
Phille är detta du?
http://www.youtube.c...real_rn-2r-9-HM http://www.youtube.c...h?v=X5Lv0LfwYbw Du brukade bli lite sur på spelet ifall du inte fick hänga med i helikoptern Redigerat av Pip, 31 October 2010 - 00:28. Postad 31 October 2010 - 01:35
Vilken skön avslutning på natten! Riktigt roligt att lira mot lite MHB'are ikväll. Godnatt på er! Postad 31 October 2010 - 09:18
Det var roligt och spel mot er MHB igår ( andi_one och holipoli
hoppas vi möts igen på the field Bra teamwork thomasson! Postad 31 October 2010 - 09:31
Så sjukt att ja hamna emot er!
Ja satt o kolla på entourage när ja blev sugen på o lira lite. Hade Distantholler o HolliPolli online på min lista som ja ville lira med. Så skicka ett psn meddelande kortfattat BFBC2? Fick svar från Holi att han bara skulle testa AC2 lite. Så ja drog igång spelet o såg att även DistantHoller drog igång det. Så ja starta en squad o skicka invite. Efter 2 min gav ja upp och klicka search game med Arica såklart i sökfältet. O döm av min förvåning när ja fick se er i motståndarlaget. De va trevligt o sätta kniven i dig igen Ola. Va ett tag sedan man hade chansen så gäller o ta den när tillfälle bjuds Men laget vi spela med va inte mkt o hänga i granen fan. När vi försvara på Port Valdez va vi 3 i squaden o 5 i laget halva banan, O de andra 2 lyckades inte ens ta en enda poäng Lira till 05 i natt o är redan vaken nu.. Känns rätt skapligt fel vill ja säga. 5 timmar sömn en lördag till söndag är inte sunt för mig! ^^ Postad 31 October 2010 - 09:55
vi var minst 6-7 svenskar i våra lag.
jag fick in en kniv på dig andi_one och 2 på holipoli fan det är nått fel, mening med helg är att man ska sova ut, gick och lag mig efter Port Valdez rond vid 3 och vakna vid 8 och är hur pig som helst. Det roligt är att spela emot iallafal iställe för att lämna Postad 31 October 2010 - 10:02
Haha ja den bjuder jag på den var inte oväntad kan jag säga, jag satt också och tänkte på att det måste ha varit ett djekla sammanträffande. PV var ju dock sista banan jag var med på, mapparna innan var ju lagen mer korrekt antalsmässigt i varje fall. Hade dock önskat att jag skulle kunna fortsätta lira men jag var tvungen att lägga mig småbarns far och ansvarsfull som man är //Ola Postad 31 October 2010 - 10:04
fan andi, jag som trodde du gett upp vid 12 tiden när jag tänkte dra igång. Satt och funderade på vad jag skulle spela men somnade och och vaknade efter 20 min helt förstörd. Så då gav jag fan i de.
Postad 31 October 2010 - 11:54
Lirade igår runt 2-4 tiden, vad är det med servrarna bara halv bemanning hela tiden.
provade alla spel lägen. Postad 31 October 2010 - 19:47 Hahaha Rickeeey.. Känner igen mig hårt alltså! Hahaha men jag saknar dina härliga svordomar och kommentarer, sjukt synd att du sålde ditt BC2 och det vet jag att du också tycker! Postad 31 October 2010 - 20:41
Ja och jag va väl inte heller så mycke att hänga i granen. Snackade ju hela tiden och med min simultanförmåga inebär det att jag mest yrar omkring och nästan glömer vilket lag jag är med i Postad 31 October 2010 - 22:01
OT: Undrar vilken TV/Projje ni spela på har en LG 50" PK350N, men jag är tydligen känslig för fosfor-lag
så grafiken hänger inte med riktigt, blir regnbågs liknande effekter, sugen på byta tv.. har vant mig ganska bra nu men det är fortfarande jobbigt att spela tex. BC2. Postad 01 November 2010 - 01:35
Kör pioneer krp-500a, har inga problem vad jag vet om i varje fall. Postad 01 November 2010 - 08:05 ok, men dom är lite svår att få tag på.. Postad 01 November 2010 - 08:17
Är det någon av er som har svårt att logga in på online på? Jag har ibland suttit och försökt logga in i 10-15m. Får hela tiden upp "Connection to server lost". Hade aldrig problem med detta i början.
Postad 01 November 2010 - 08:47
Kylspray: Riktigt ###### intresant inlägg!
Jag är ju lite sugen på o köpa en LG 60PKvalfri. Men ja som lirar endå en hel del BFBC2 om dagarna prioreterar ju såklart att ja ska kunna fortsätta lira även på den! I dagsläget kör ja på 90" Panasonic PT-AE2000 o de funkar hur ###### bra som helst! Så ja försöker väl inombords övertala mina onödiga "köpa"nytt tankar egentligen. Men fan, de är svårt! Postad 01 November 2010 - 09:04
Blir äntligen game on ikväll! måste få lite krigande innan GT5 kommer
saknat MHBboysen! Postad 01 November 2010 - 09:28 Ja det är ju inte alla som är känslig mot fosfor-lag, tv & film går bra på min LG 50" PK350N men snabba fps,fighting spel blir jobbigt att spela.. bäst är att ta med tv-spelet till butik o testa, kanske man får ta o göra det.. tror du inte att du kommer ångra dig om du byter från 90" till 60" ? måste vara härligt att spela på 90" Postad 01 November 2010 - 09:56
Min generella plan är väl att sätta upp tv`n på väggen.
Ta bort min ramspända duk och köpa en motordriven dito. Har en ny lampa till projen som ja inte ens satt i den än. Så den har iaf 1-2 år kvar o ge utan problem. O köper ja en 60" så kommer projen leva ännu längre om ja bara lirar ibland och framförallt ser på film o vissa matcher på den. Postad 01 November 2010 - 09:56 Sorry för OT: Jag störde mig mer på "spegeleffekterna" på den där TVn, fy fan så vidrig. Jag har precis kommit i ordning i nya lägenheten och var tvungen att ha en stor TV eftersom jag inte vågade, ville, eller orkade sätta upp projjan. Men det tog inte lång stund innan motivationen kom tillbaka. Nog för att plasma TVn hade bättre svärta och såg något bättre ut men inte fan är det värt det när man ser sig själv och resten av rummet i TV-glaset... Så projjan är uppsatt, även jag har 90", tyvärr tänds overheat lampan på min Infocus X10.(Inlämnad hos klubben nu) Så nu sitter man på en LG 32"... hehe, helt klart. Man kan inte gå "ner sig" i tum... Postad 01 November 2010 - 10:18 Jag hade säkert sett det i butiken också, men den var "ny" och inte uppackad i butiken. Så det var i min lägenhet, jag försökte göra rummet så mörkt som möjligt men minsta lilla ljuskälla reflekterades i TV-glaset(Ett värmeljus, En hall lampa som är tänd etc) Skandal om du frågar mig, hur många köper en TV för att ha i ett kolsvart källarrum? Köpt på Siba Karlstad, jag var nere och hävde köpet, det var inga problem. Kanske är det så här på alla plasmor? Jag vet inte, jag har aldrig haft någon innan och kommer nog aldrig skaffa en heller... Du ska inte gå ner från 90" till 60", tänk dig noga för innan du gör något så galet Postad 01 November 2010 - 11:46 Altså de händer lite då o då att ja lirar på min 40" då ja inte orkar mörklägga för o dra igång projen O som sagt, de är inte så att ja tänker slänga ut min proj bara för ja köper en 60" Angående reflektionerna så är nog de en vanesak. Hur mkt man stör sig på det. Värmeljus e inte riktigt min grej t ex O som sagt idag kör ja proj i mitt vardagsrum så ja e van med o mörklägga Postad 02 November 2010 - 15:40
Fan grabbar va tråkigt vi kommer få på lördag
Postad 02 November 2010 - 16:06
Jag gjorde en riktigt snygg sak på en av snöbanorna häromdan, rush. Vi defendar M-COM så varför inte hjälpa FI att spränga skiten. Massor av C4 på ett av husen där det finns en M-COM på andra våningen.
BAROOOM!!!! .... -500 poäng! Men det slutade på runt -200 poäng då jag lyckades få med mig 3 FI i raset så det var det värt Postad 02 November 2010 - 16:15 Ja det och ett foto med mario kan det bli annat än succé . Postad 02 November 2010 - 16:41
synd att det inte är tillåtet med personangrepp på forumet. Skulle verkligen vilja häva ur mig vad jag tycker om folk som defendar och avsiktligt spränger egen M-COM... Postad 02 November 2010 - 17:24 Ja det är för jävligt, jag teamkillar också så bäst du passar dig... I just detta fall så var den förlorad oavsett. Postad 02 November 2010 - 18:09
Haha, ja du kom iaf med ett bra svar =) Postad 03 November 2010 - 12:46
Får tacka får gårdagens knivfajter, fan vad kul det är haha!
Reevo , du ligger nu 1 på min lista, 26 dogtags 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |