Fick igång det nu, lägg till mig om det är nån som vill lira
prnkzeh på PSN
Funkade det bara eller gjorde du något speciellt?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 10 October 2014 - 08:03
Frun är ledig i helgen, men kan hända att jag kommer in någon timme ändå.
Funkade det bara eller gjorde du något speciellt? Postad 10 October 2014 - 08:24 Svor några gånger, for och gymmade och när jag kom hem så fungerade det Postad 10 October 2014 - 08:46
Är glad så länge jag ligger på plus, spelar mest på PC, har lite svårt för HK, men bevisligen funkar det ju ibland. Spelar CQ eller TDM, för mig som är gammal bf räv sen bf1942, är CQ=BF! Men sedan kan det va gött bara döda lite och försöka låsa upp saker till vapnen man låst upp Postad 12 October 2014 - 08:00
Körde igång BF4 igår efter ett lååångt uppehåll och vilken jäkla skillnad!
Hade skitkul i ett par matcher domination där det faktiskt gick bra för mig med bra hit-det, noll rubber-banding och bara tre deaths bakom uppenbart skydd. Nu kanske man kan börja spela det här igen och faktiskt ha kul. :-) Postad 12 October 2014 - 12:53
Riktigt roligt att lira Rush igår, eller hur Djungel?
Rush har verkligen blivit bra med omplaceringen av mcoms, borttagandet av Commander och mindre fordon. Redigerat av beat_strandh, 12 October 2014 - 12:53. Postad 13 October 2014 - 06:27
Mitt PSN är samma som här Postad 13 October 2014 - 06:28
Kolla in den här, vet inte hur många som är aktiva för tillfället men men https://www.minhembi...l=&fromsearch=1 Postad 13 October 2014 - 06:41
Som alltid finns något nytt roligt efter en uppdatering.
https://www.youtube....h?v=ogdPG2W0Ngw Upptäckte även om man joinar någon via battlelogen och hamnar på kö kan man inte välja att avsluta "joiningen". Men man kan blättra och skapa uppdrag i bakgrunden, även om det svårt när man inte riktigt ser vad man gör.
Lirar lite till och från beroende på familjen. SurPappa som PSN iallafall. Ser du mig sitta i något party är det bara att hoppa in. Postad 14 October 2014 - 06:41
Eftersom det var någon strejk hemma hos mig och jag varken kunde ansluta eller skapa ett party så lirade jag lite Rush för mig själv.
Måste säga vilken skillnad det är! Känns betydligt mer balanserat och motståndarlaget kommer plötsligt inte med 2 tanks eller 14 helis. Börjar få in känslan efter den stora uppdateringen oxå så nu får man ju kål på folk igen. Postad 14 October 2014 - 07:13
Grymt. Ja rush känns fräscht just nu. Nästa gång jag hoppar in å lirar vill jag köra rush och inget annat Postad 14 October 2014 - 07:30
Håller faktiskt med och vem vet, kanske vi syns på slagfältet Ps, upptäckt att man kan ju faktsiskt snipra folk numera oxå. Postad 15 October 2014 - 13:36
Va tvungen att gå in och testa rush nu efter patchen! det är ju ett helt annat spel det är skitkul!
Spelade med sniper och dmr. Dmr kändes väldigt mycket bättre än vad dem varit har dem buffat dem? Postad 15 October 2014 - 22:00 Ja, äntligen så har rush blivit lite mer infanteri-betonat och det tillsammans med omplaceringen av flertalet bombbaser har lyft spelsättet rejält. Tack förresten för kul spel under kvällen! Jäklar vad bra det gick hela kvällen. Postad 16 October 2014 - 07:08
Tackar själv. Hade en riktigt, riktigt roligt fast det inte var underbara Rush. Lite sur på mig själv på Hainan Resort att jag hoppade ur som gunner på LAV och förstörde min statestik. Gick 18-1 och chauffören gick 41-0! Postad 16 October 2014 - 07:49
fan, jag skulle ha hoppat in med er istället för att sitta själv och vara frustrerad på TLOU
Postad 16 October 2014 - 08:18
Djungel, satsvear och beatstrandh, vad är era PSN får jag lägga till er.
Postad 16 October 2014 - 08:43
Skulle du inte lira det endast på fritiden?
SurPappa, blir nog lite lir för mig helgen om inte nån av grabbarna sitter där. Är jag i något party är det bara att hoppa in. Postad 16 October 2014 - 08:52
Soli var ju inte online, då är det fritid för mig
mitt PSN är samma som här. bara att adda på Postad 16 October 2014 - 10:07
De har gjort ett bra jobb med rush har helt klart blivit roligare att spela. Skönt att slippa allt för mycket fordon. .....och Jag som satt och funderade på att spela igår men istället fastnade framför tv:n! Postad 16 October 2014 - 11:23
Jag har inte provat BF4 på ett bra tag... Men jag hoppas att dem inte har ändrat på dawnbreaker i rush allt för mycket. Tycker att mängden fordon på den banan är faktiskt rätt okej medan andra banor får de gärna ha fixat.
Postad 16 October 2014 - 13:12
Kommer inte ihåg hur många fordon det var innan på den banan men jag vet att det är den enda vanilla banan som dem itne ändrat placering av mcoms. Så tror den spelar mer eller mindre likadant som förr. Postad 16 October 2014 - 17:05
Någon som kollat den nya battleloggen på ipad, hittar inte hur man väljer region eller hur man ser ping... Verkar va helt
Värdelös utan dom funktionerna.... Redigerat av MrJ1981, 16 October 2014 - 17:06. Postad 16 October 2014 - 17:39
Wow! Billigt Premium på PS Store. Blev ett köp.
Jag läste att alla fem DLC-paket är gratis då men jag kan bara räkna fram 4. Kommer det ett till i framtiden? Postad 17 October 2014 - 07:23 Vad kostade det? Mitt PSN fu*ckade upp igår Postad 17 October 2014 - 07:26
De var nog inte bara ditt tyvärr, mycke problem nu känns det som. Postad 17 October 2014 - 07:39
http://www.battlefie...cks/final-stand Det har varit ute på de så kallade testserverna CTE. De ska finputsa lite och kommer snart... Postad 17 October 2014 - 11:55
Jag kommer nog in senare, dock har jag ej premium än. Plenty of räkningar kom denna månad, så får se när jag fixar premium...
Postad 17 October 2014 - 12:48
Lugnt, jag kan köra vaniljbanorna (det gör vi oftast eftersom 17 är snål och inte köper premium) Postad 17 October 2014 - 14:49
Om inte sonen hamnar framför tvn före mig och jag inte somnar in soffan så kommer jag nog in med en liten wirre ikväll... Rush, vanilj kan ju vara något
Postad 17 October 2014 - 21:42
161 kr med PS+ rabatten. Postad 18 October 2014 - 13:31
Är nog inne vid 20snåret ikväll och iallafall tills frun är hemma om du är lirasugen Postad 19 October 2014 - 08:53
Satt redan i ett party och frugan var sugen på lite tid efter jobbat kväll typ hela veckan, så ledsen att jag dissade dig. Hänger på nästa gång. Postad 19 October 2014 - 13:58
Blä vad det gick dåligt för mig igår, har inte vant mig efter patchen sen drack jag en fem GTs igår ockcså så det kan nog ha spelat roll haha
Tack för spel iallafall Soli och Kelvin! Postad 19 October 2014 - 14:39
Det var riktigt roligt, din fylle rage var fin haha! Det funkar riktigt bra efter patchen, men 5 skott för att döda istället för 4 är lite gay Postad 19 October 2014 - 21:38
Har alltid ragen inombords när jag spelar, men alkoholen gör det mer framträdande haha Postad 19 October 2014 - 21:42
Så här buggigt och laggigt som det är nu har det fan aldrig varit, jag har kollat min uppkoppling för jag trodde att det var den det var fel på men så är inte fallet. Så här många runt hörnet kills och uteblivande av hitmarkeringar har jag aldrig upplevt. Spelsätt spelar ingen roll, inte ens hur många som är inne på servern spelar roll, jag har testat defuse 2 vs 2 med samma resultat,SKANDAL!
Vilket j*vla skitspel! Redigerat av Limitz, 19 October 2014 - 21:43. Postad 19 October 2014 - 21:56
En stor eloge till ni som fortfarande krigar på kontinuerligt.
Har prövat spelet ett par matcher efter senaste patchen,och spelet är i mitt tycke mycket bättre.Men suget efter att forsätta match efter match är borta..synd. Upplevde fortfarande vissa buggar. Lägger mitt hopp på BF5/BFBC/3. Postad 20 October 2014 - 06:21
Hade lite svårt för det från början, men har nu vant mig vid det och tänker inte på saken längre. Tycker det funkar bättre än någonsin. Efter alla uppdateringar och sånt har jag nog hittat en ny favorit så hoppas de ger fasiken i att ändra igen. Kör med A-91 mumma! Postad 20 October 2014 - 06:38
Låter konstigt. Vad har du för internet och svarstid?
Känner igen den där beskrivningen Postad 20 October 2014 - 07:27
Ja nu har det blivit en del speltid, tycker spelet är grymt skoj och lagg/fpsdrop/ping påverkas bara nån gång ibland men då i ganska kraftig tappning
Varvar BF4 med Destiny nu, otroligt olika varandra men båda är grymt skoj Postad 20 October 2014 - 07:32
Jag upplever samma sak den senaste tiden. Jag har Com Hems bredband 50/10 å ligger oftast högre än så vid mätning. Men det har börjat lagga igen, fattar ingenting. Satsvear, jag joinade på dig igår, på Dawnbreaker fick jag nog och hoppade ur.... laggade det inget för dig då? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |