![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
7 år sedan |
Postad 17 mars 2009 - 02:57
Fan vilken tid det skulle ta för dig att fatta det då, ~78 timmar...Jag har hittat en ny kärlek, single shot bössan som sabotören har.

Postad 17 mars 2009 - 08:03
Fan vilken tid det skulle ta för dig att fatta det då, ~78 timmar...
Jaja, jag testade den en gång men då gick det inget vidare för det var på den tiden man körde spray 'n' pray, hade inte tid att sikta ju.

Men jag spelade lite public precis och hade väl iaf över 70 kills med den bössan.
Man blir bra mycket försiktigare när man har ett vapen som skjuter slött som den bössan, dör ju inte mycket mer än 20ggr per runda nu om jag har runt 50 kills så det är ju på rätt håll iaf.

Postad 17 mars 2009 - 08:14
Jaja, jag testade den en gång men då gick det inget vidare för det var på den tiden man körde spray 'n' pray, hade inte tid att sikta ju.
![]()
Men jag spelade lite public precis och hade väl iaf över 70 kills med den bössan.
Man blir bra mycket försiktigare när man har ett vapen som skjuter slött som den bössan, dör ju inte mycket mer än 20ggr per runda nu om jag har runt 50 kills så det är ju på rätt håll iaf.
Så sant, skulle vara kul att lira en match där alla hade den bössan!
Jag gillar den också, 1-2 skott brukar oftast räcka.
Nu har jag beställt Killzone 2-boken från bokus, nördigt värre men det bjuder jag på!
Kan tänka mig att tjejen kommer få sig ett gott skratt när jag sitter och läser den, hahaha!
Redigerat av BrittBastard, 17 mars 2009 - 08:14.
Postad 17 mars 2009 - 08:29

Akerren>> Jag såg inte ditt meddelande om match förrän det var för sent.....
Postad 17 mars 2009 - 08:38
Kan ju bero på att jag å l2ickard hade runt 90 kills den matchen.Sorry om jag hoppade in och ut igår gubbar men jag hade tvättstuga så det blev lite ryckigt för min del. Det var riktigt kul att spela igår dock.....den matchen vi spelade på MHB-servern gick ju riktigt bra. Sen blir man ju alltid lite sur när man har ihjäl 65 pers och springer runt som en liten gnu men ändå bara är 4:a.....
![]()
Akerren>> Jag såg inte ditt meddelande om match förrän det var för sent.....

Postad 17 mars 2009 - 09:11
Nu har jag beställt Killzone 2-boken från bokus, nördigt värre men det bjuder jag på!
Kan tänka mig att tjejen kommer få sig ett gott skratt när jag sitter och läser den, hahaha!
"Sitter du och läser en bok om ett spel? Vad nördig du är!" Lär hon säga.

Ska alla spela med den bössan så får inte morlock vara med.

Postad 17 mars 2009 - 09:27
"Sitter du och läser en bok om ett spel? Vad nördig du är!" Lär hon säga.
Ska alla spela med den bössan så får inte morlock vara med.
Exakt, det är nog precis vad hon lär säga. Därefter följer ett hånskratt. Hahahaha!
Postad 17 mars 2009 - 09:36
Vilken guide köpte du? Ser att bokus har 3 olika Killzone2-guider...vilken e bäst tro?Nu har jag beställt Killzone 2-boken från bokus, nördigt värre men det bjuder jag på!

Postad 17 mars 2009 - 09:46
Vilken guide köpte du? Ser att bokus har 3 olika Killzone2-guider...vilken e bäst tro?
Den enda skillnaden mellan de 2 från Future Press är ju ryggen ( "pocket" eller hård ).
Den från BradyGames är inte den officiella, men den kan säkert vara bra ändå.
Jag beställde dock den officiella från Future Press.
Postad 17 mars 2009 - 09:56
Får kolla upp det i kväll. En turret har 300 HP och jag är ganska säker på att en flygande dron också har 300 HP. 300 HP = 12 träffar med ISA bössan. Så en vild gissning är att även Mounted Gun har 300 HP, men på dig låter det som om det vore mer... För övrigt, kan man inte ta inte över fiendens Mounted Gun med Repair Tool utan att förstöra den först?random111: Kan du kika i boken om det står något om hur mycket en Mounted Gun tål, sköt som fasen på en fiendedito för att ta över den men den vile inte gå sönder.
Postad 17 mars 2009 - 10:01
Får kolla upp det i kväll. En turret har 300 HP och jag är ganska säker på att en flygande dron också har 300 HP. 300 HP = 12 träffar med ISA bössan. Så en vild gissning är att även Mounted Gun har 300 HP, men på dig låter det som om det vore mer... För övrigt, kan man inte ta inte över fiendens Mounted Gun med Repair Tool utan att förstöra den först?
Det tror jag inte, med ammo-boxarna VET jag att det är så. Man kan inte plocka ammo från fi's lådor.
Postad 17 mars 2009 - 10:06
Kan ju bero på att jag å l2ickard hade runt 90 kills den matchen.
Gick runt 60 kills + den matchen, dog bara 20 ggr.
Jag tror t om att l2ickard hann upp i 126 kills ......
Postad 17 mars 2009 - 10:25
Postad 17 mars 2009 - 10:34

Postad 17 mars 2009 - 10:35
Den enda skillnaden mellan de 2 från Future Press är ju ryggen ( "pocket" eller hård ).
Den från BradyGames är inte den officiella, men den kan säkert vara bra ändå.
Jag beställde dock den officiella från Future Press.
Jo, såg att beskrivningen var samma på de två från Future Press. Dock lite märkligt att den ena har 280 och den andra 400 sidor...men de kanske har olika format, eller så står det fel helt enkelt...
Postad 17 mars 2009 - 10:42
Nu har jag kastat iväg 2 utmaningar till ikväll... Om det blir ja på båda är den första matchen en 8vs8 kl 21, den andra en 5vs5 kl 22:15.
Härligt frass!
Jag är också med!
Postad 17 mars 2009 - 10:46
Testat lira detta ett par timmar online nu... askul är det... MEN... vad tycker ni om fulla 32spelar servrar? Tycker personligen att bara blir en jädrans röra, och svårt att koncentera sig på uppdragen... och dåligt som tusan går det med... men när det ca 16-24p, blir det genast samarbete och inte denna röriga soppa!
![]()
Klart det blir rörigt med 32 pers, helt plötsligt jagar alla kills för missions går knappt att köra med så mycket folk som yrar runt överallt.
Koncentrerar man sig på missions så dör man direkt för ingen hjälper en, man går mer eller mindre själv om det är 32st som spelar.
Postad 17 mars 2009 - 10:46
Testat lira detta ett par timmar online nu... askul är det... MEN... vad tycker ni om fulla 32spelar servrar? Tycker personligen att bara blir en jädrans röra, och svårt att koncentera sig på uppdragen... och dåligt som tusan går det med... men när det ca 16-24p, blir det genast samarbete och inte denna röriga soppa!
![]()
Håller med. Spelar mest på 16p servrar nuförtiden.
---
Ang matcherna ikväll så är jag på också.
Postad 17 mars 2009 - 10:49
Håller med. Spelar mest på 16p servrar nuförtiden.
Samma här, mer teamwork och inte fiender vilket håll du än går.
Postad 17 mars 2009 - 10:52
Samma här, mer teamwork och inte fiender vilket håll du än går.
Håller med jag också, dock så kan det funka att lira 16vs16 när det bara är Bodycount.
Självklart också när vi kör MHB-server, då försöker ju iallafall nästan alla att hålla sig till "uppdraget" och inte bara springa omkring och jaga kills som det är på random servers.
Postad 17 mars 2009 - 10:55
jag gillar mest servrarna som brukar heta 100K 30min eller liknande, då tar det inte slut så snabbt, speciellt inte om det är 10-12 st, då är det riktigt roligt tycker jag
Postad 17 mars 2009 - 11:13

Postad 17 mars 2009 - 11:38
Är ganska många i klanen som inte spelat en klanmatch ännu. Kanske skulle göra en intresselista!?Skulle kunna vara med på 8vs 8 matchen ikväll om ja får förstås
Postad 17 mars 2009 - 11:44
Är ganska många i klanen som inte spelat en klanmatch ännu. Kanske skulle göra en intresselista!?
Över vilka i klanen som är intresserade av att lira klanmatcher eller menade du att vi ska göra en intresselista per klanmatch vi ska lira?
Ikväll har följande anmält sitt intresse:
-frass3
-l2ickard
-einhaerjar
-Britt78
-Voldoo
Du morlock?
Det kommer ju säkert bli så att vi många gånger blir fler som anmäler sitt intresse än vad det finns platser till i själva matchen. Jag tycker generellt att vi ska låta dom som är bäst lira, och det säger jag för att jag tycker så. Jag är ändå inte en av dom bästa så det är inte för att jag själv ska få lira som jag skriver så.
Men i vissa fall så kan man kanske köra "först till kvarn"-principen också. Vad tycker ni andra?
Redigerat av BrittBastard, 17 mars 2009 - 11:50.
Postad 17 mars 2009 - 11:48
Loading 8vs8Förresten frasse vilka utmanade du?
casual playstationers 5vs5
Postad 17 mars 2009 - 12:00
Det kommer ju säkert bli så att vi många gånger blir fler som anmäler sitt intresse än vad det finns platser till i själva matchen. Jag tycker generellt att vi ska låta dom som är bäst lira, och det säger jag för att jag tycker så. Jag är ändå inte en av dom bästa så det är inte för att jag själv ska få lira som jag skriver så.
Men i vissa fall så kan man kanske köra "först till kvarn"-principen också. Vad tycker ni andra?
Eftersom man inte kan sitta klistrad här jämt så är det "bäst går först" som får gälla vid klanmatcherna just nu...
Postad 17 mars 2009 - 12:02
Eftersom man inte kan sitta klistrad här jämt så är det "bäst går först" som får gälla vid klanmatcherna just nu...
Håller med, och ibland får man ju helt enkelt ta dom som finns online i spelet.
Postad 17 mars 2009 - 13:54
Postad 17 mars 2009 - 13:58
Postad 17 mars 2009 - 13:59
Äntligen fick man melee medaljen, den satt hårt inne. Boosta runt skjuta ett skott med m4 för att sen knocka dem, tog ett par matcher.
ja du frass, det var grymt bra jobbat! Det är nog den enda jag inte ens kommer försöka ta.
Nja, kanske Air Supporten också...
Är det någon som tagit Air Support-medaljen?
Postad 17 mars 2009 - 15:16
jag var inne på game idag å tänkte plocka med mig den men 199spän är lite mycket
Postad 17 mars 2009 - 15:18
jag var inne på game idag å tänkte plocka med mig den men 199spän är lite mycket
Jag beställde den på Bokus. Tog den begränsade utgåvan. 199:- är standard för guide-böcker.
Har alla guideböcker från FFVII-FFXII utom FFXI
Postad 17 mars 2009 - 15:26
ja jag tycker det gäller fram tills vi fått våra 50 vinster så vi har äver 100 000 valor då kan vem som helst får spela 10valors matcher men det är just därför att vi skulle startat många claner med 16 i varje så hade alla mer eller mindre fått spela å vi hade kunnat dra ihop egna mhbturneringar
Grattis! Funderar på att ändra kontrollen bara för den medaljen, meleea med R3 är ingen hit. Skulle haft den på R2 istället eller L2. Bara 7 sådana ribbons kvar. =)
alltid trevligt att man är före morlock med något jag har bara 3 eller 4 kvar:P dom ploppar upp i sin egen takt
jag är gärna med ikväll
sen har jag lovat level7 att vi kan ställa upp med gubbar till träningsmatcher ikväll så där kan nog bli en 6-8 platser de kommer skriva här när de öppnar en server då skriver de hur många de vill ha med å vilket lag ni ska välja å lösen då såklart
Redigerat av kerren, 17 mars 2009 - 15:29.
Postad 17 mars 2009 - 15:46
ja jag tycker det gäller fram tills vi fått våra 50 vinster så vi har äver 100 000 valor då kan vem som helst får spela 10valors matcher men det är just därför att vi skulle startat många claner med 16 i varje så hade alla mer eller mindre fått spela å vi hade kunnat dra ihop egna mhbturneringar
alltid trevligt att man är före morlock med något jag har bara 3 eller 4 kvar:P dom ploppar upp i sin egen takt
jag är gärna med ikväll
sen har jag lovat level7 att vi kan ställa upp med gubbar till träningsmatcher ikväll så där kan nog bli en 6-8 platser de kommer skriva här när de öppnar en server då skriver de hur många de vill ha med å vilket lag ni ska välja å lösen då såklart
Jag tror inte att det är något problem, än...vad gäller vilka som ska spela.
Vi är ju ett gäng på ca 10 som spelar nästan varje kväll. Och vi vet ju alla vilka 5-6 av dom 10 som är bäst.
Tycker man att man inte får spela tillräckligt många klanmatcher kan man ju välja att gå ur klanen och starta en egen klan. Men som du säger, när vi har kommit upp i 50 vinster kan ju vilka som helst få lira en match om 10, eller 100 valor, känns som det kvittar då.
Postad 17 mars 2009 - 20:53
Det finns ingen HP angivet för Emplaced StA3 Light Machine Gun, så man skulle kunna tro att det inte går att skjuta sönder den!? Går det att förstöra den med Repair Tool? Det står i boken att fiendens ammunitionslådor och fasta kulsprutor kan förstöras och sedan repareras med Repair Tool för det egna laget, men det står inte tydligt hur man först ska förstöra dem.random111: Kan du kika i boken om det står något om hur mycket en Mounted Gun tål, sköt som fasen på en fiendedito för att ta över den men den vile inte gå sönder.
Postad 17 mars 2009 - 21:01
Postad 17 mars 2009 - 21:32
Postad 17 mars 2009 - 21:33
Låter iofs vettigt, man vill ju inte att den ska explodera för ingenting när man själv står och använder den. Körde med ISA bössan så jag tömde ett mag och en granat på den. Hagelbössan gör nog ett snabbare och bättre jobb.
tycker det brukar räcka med ett mag ca 20 träffar om man burstar
Postad 17 mars 2009 - 21:34
Jaha, är väl jag som är kass bara då.tycker det brukar räcka med ett mag ca 20 träffar om man burstar
Postad 17 mars 2009 - 21:37
OK, då låter som om den har 300 HP. Ett alternativ till hagelbössan skulle då vara 4 skott med revolvern. Både snabbare och inget slöseri med ammo.Tar ca 4-5 hagelsvärmar att ha sönder en mounted MG.
Postad 17 mars 2009 - 21:38
OK, då låter som om den har 300 HP. Ett alternativ till hagelbössan skulle då vara 4 skott med revolvern. Både snabbare och inget slöseri med ammo.
så revolvern ger 75 skada vad ger den vanliga pistolen 20?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar