Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

* Officiell TrÄd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 20 January 2009 - 08:34

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
har ett irriterande problem, hur f*n lyckas man ringa upp ett nr i sms-inboxen, utan att antingen memorera det eller skriva ner det pÄ papper? :D

Postad 20 January 2009 - 13:49

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0

har ett irriterande problem, hur f*n lyckas man ringa upp ett nr i sms-inboxen, utan att antingen memorera det eller skriva ner det pÄ papper? :)

Med SMS:et framför dig i "Meddelanden" (i Touch Flo menyn):
tryck mitt-knappen för att öppna meddelandet
BlÀddra med upp resp ner knappen tills numret markerats och tryck Ok/Ring/lur eller klicka helt enkelt pÄ numret.

Postad 20 January 2009 - 14:32

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • AnvĂ€ndare

• 160 inlĂ€gg
  • 0

har ett irriterande problem, hur f*n lyckas man ringa upp ett nr i sms-inboxen, utan att antingen memorera det eller skriva ner det pÄ papper? :)

Om du menar ett nummer som du har fÄtt i ett SMS, sÄ blir det understrucket och du behöver bara klicka pÄ det sÄ hamnar man i tele delen.

/ Adam

Postad 20 January 2009 - 16:36

bono82
  • bono82
  • LĂ€rjunge

• 311 inlĂ€gg
  • 0
tÀnkte pÄ avsÀndaren, var jag som började i fel Ànde och leta efter en svÄr lösning till ett simpelt problem dÄ, inte ovanligt :)
tack för hjÀlpen!

Postad 20 January 2009 - 23:38

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3967 inlĂ€gg
  • 0

Jag har ocksÄ mÀrkt att S2U2 Àr tillbaks nÀr man ska svara i telefon!! Trots Hard reset med formaterat internminne.
Programmet verkar inte installerat, men trots det finns delar kvar. Verkar som vissa program lÀgger sig i nÄgon "Autorun" tillsammans med bla Touch Flo installation, Opera mm.... S2U2 hade jag avinstallerat innan omflashning, konstigt!
NÄgon som vet hur man redigerar vad som körs under första konfigen?

S2U2 eller en egen variant har de lagt in i denna ROM, jag har ALDRIG haft det installerat pÄ min telefon tidigare och nu har jag ngt som liknar S2U2 nÀr det ringer. SÄ det Àr inte en bugg utan en ny feature :(

Postad 21 January 2009 - 07:34

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0

S2U2 eller en egen variant har de lagt in i denna ROM, jag har ALDRIG haft det installerat pÄ min telefon tidigare och nu har jag ngt som liknar S2U2 nÀr det ringer. SÄ det Àr inte en bugg utan en ny feature :(

Men varför sÀger dom dÄ inget pÄ supporten....? Otroligt. IstÀllet hotar dom med att garantin slutar gÀlla mm.
Ok, en följdfrÄga: Om du stÄr i startlÀget och hÄller ner "Off hook" knappen: LÄser sig din telefon dÄ?
Min blinkar bara till.... eller tar fram snabbmenyn om jag stÀllt in det sÄ (LÄngt tryck pÄ sluttangent) men kan inte lÄsa den vÀgen heller.

Postad 21 January 2009 - 09:30

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • AnvĂ€ndare

• 160 inlĂ€gg
  • 0
Nu sÄ kör man nya officiella romen, vilken skilnad i snabhet och den nya svara sliden Àr grymt bra... Men saknar fortfarande smilys :( :D hur svÄrt kan det vara..

Ska bli kul att se om man slipper att starta om luren efter nÄgon dags anvÀndning nu med nya romen, med den gamla sÄ vart min Diamond ruskigt seg efter tvÄ dagars anvÀndning.. vÀrkade nÀstan som att det var Windows i mobilen :P ;)

Postad 21 January 2009 - 09:38

pepz
  • pepz
  • Wannabe

• 19 inlĂ€gg
  • 0
Ingen som hört nÀr den nya romen kommer till 3 telefoner??

Mvh Pepz

Postad 21 January 2009 - 11:26

Ka11e
  • Ka11e
  • Amatör

• 85 inlĂ€gg
  • 0
Nya firmwaren fungerar utmÀrkt. Ett stort steg frammÄt nÀr det gÀller responstiden i menyer etc.

Postad 21 January 2009 - 14:51

KonradA
  • KonradA
  • AnvĂ€ndare

• 196 inlĂ€gg
  • 0

Nu sÄ kör man nya officiella romen, vilken skilnad i snabhet och den nya svara sliden Àr grymt bra... Men saknar fortfarande smilys :) :) hur svÄrt kan det vara..

Ska bli kul att se om man slipper att starta om luren efter nÄgon dags anvÀndning nu med nya romen, med den gamla sÄ vart min Diamond ruskigt seg efter tvÄ dagars anvÀndning.. vÀrkade nÀstan som att det var Windows i mobilen :P ;)

Var fÄr man tag pÄ den senaste romen :P? Minneslucka skyller vi pÄ ^^

Postad 21 January 2009 - 15:21

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • AnvĂ€ndare

• 160 inlĂ€gg
  • 0

Var fÄr man tag pÄ den senaste romen :)? Minneslucka skyller vi pÄ ^^

Den finns hÀr..

http://www.htc.com/e.......&news_id=44

Postad 21 January 2009 - 15:34

KonradA
  • KonradA
  • AnvĂ€ndare

• 196 inlĂ€gg
  • 0
JÀttesnÀllt! :)

Postad 21 January 2009 - 20:43

Unregistered32b75245
  • Unregistered32b75245
  • Rookie

• 3 inlĂ€gg
  • 0

ska man behöva sitta och vÀnta pÄ en speciell ROM för 3mobiler nu igen?

nÀr kommer denna, för det fungerar uppenbarligen inte med den som finns nu.

kan installera den nyaste ROM:en pÄ nÄgot sÀtt ÀndÄ, typ genom att lÄsa upp mobilen eller nÄtt?

Kör en hard SPL sÄ kan du flasha den nya romen.

Postad 21 January 2009 - 21:02

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0
Vad skönt, jag Àr inte galen!!!
FrÄn http://www.wmexperts...-touch-diamond:
"Also found that the long key press to lock no longer works!"
Bugg i nya ROMen alltsÄ.
Berggren: tack för att du var observant pÄ "Slide-answer-historien"!

Redigerat av Pexer, 21 January 2009 - 21:03.

Postad 21 January 2009 - 23:50

Berggren
  • Berggren

• 3967 inlĂ€gg
  • 0

Vad skönt, jag Àr inte galen!!!
FrÄn http://www.wmexperts...-touch-diamond:
"Also found that the long key press to lock no longer works!"
Bugg i nya ROMen alltsÄ.
Berggren: tack för att du var observant pÄ "Slide-answer-historien"!

Inga problem alls, bara roligt att man kan hjÀlpa till ibland. Dock sÄ har jag INGA problem alls med att lÄsa telefonen genom att trycka lÀnge pÄ "lÀgga pÄ lurknappen". Knepigt.

Postad 22 January 2009 - 06:33

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlĂ€gg
  • 0

Inga problem alls, bara roligt att man kan hjÀlpa till ibland. Dock sÄ har jag INGA problem alls med att lÄsa telefonen genom att trycka lÀnge pÄ "lÀgga pÄ lurknappen". Knepigt.

Jag har heller inte nÄgra problem, den funkar som ett smÀck nu, jobbigt bara att göra om alla instÀllningar!
MÀrker nu att den grÄa knappen man skall trycka pÄ för att lÄsa upp den har blivit lite större och att texten har annat format, lite smidigare nu helt enkelt!

/McLintoc

Redigerat av McLintoc, 22 January 2009 - 06:36.

Postad 22 January 2009 - 19:27

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0

Skumt, men en följdfrÄga bara: Har du "KnapplÄs aktiverat" och synkar du mail med en Exchange server?
Enligt HTC funkar inte LÄngt tryck->lÄs om man har sÄ... (men jag kan svÀra pÄ att det gjorde det förrut!)
Men ok, problemet Àr inte större Àn att man uppnÄr nÀstan samma sak genom att trycka pÄ on/off knappen...

Redigerat av Pexer, 22 January 2009 - 19:28.

Postad 22 January 2009 - 22:24

Berggren
  • Berggren

• 3967 inlĂ€gg
  • 0

Skumt, men en följdfrÄga bara: Har du "KnapplÄs aktiverat" och synkar du mail med en Exchange server?
Enligt HTC funkar inte LÄngt tryck->lÄs om man har sÄ... (men jag kan svÀra pÄ att det gjorde det förrut!)
Men ok, problemet Àr inte större Àn att man uppnÄr nÀstan samma sak genom att trycka pÄ on/off knappen...

Synkar inte mot en exchangeserver, men har knapplÄs aktiverat.

Postad 23 January 2009 - 16:17

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlĂ€gg
  • 0
Àr det nÄgon som har koll pÄ hur man gör för att spara sina kontakter till sim UTAN att man ska fÄ dubletter av dom?? fick detta dÄ jag köpte telefonen sÄ jag tog bort alla kontakter frÄn sim efter att ha synkat med outlook. nu ligger alla mina kontakter i telefonen och vÄgar inte kopiera dom till sim om detta skulle hÀnda igen. hjÀlp?

Postad 23 January 2009 - 19:16

brb66
  • brb66
  • Wannabe

• 14 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som kan lÀgga upp nyaste romen pÄ rapidshare eller liknade sÄ att jag som har egentligen har en tre lur kan fÄ fatt pÄ den utan att vÀnta tvÄ mÄnader.. min lur Àr upplÄst sÄ jag kan instalera den :P

Löst problemet via XDA
Funkade med uppdateringen fast jag kör Windows 7...

Redigerat av brb66, 23 January 2009 - 23:09.

Postad 26 January 2009 - 14:48

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlĂ€gg
  • 0
Finns nu en svensk "custom" ROM för de som Àr intresserade. ;)

http://forum.xda-dev...ad.php?t=472956

Postad 26 January 2009 - 16:51

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
har lÄst upp min telefon nu, tror jag i alla fall:) , men nÀr jag ska installera den senaste ROMEN sÄ startar den inte?

den stannar pÄ 0% och inget hÀnder.

nÄgon som har nÄgon aning om vad som e fel?

Redigerat av whj, 26 January 2009 - 16:52.

Postad 27 January 2009 - 16:57

grandstoff
  • grandstoff
  • AnvĂ€ndare

• 113 inlĂ€gg
  • 0

Kör en hard SPL sÄ kan du flasha den nya romen.

Vilken hardSPL Àr det som gÀller?

Postad 27 January 2009 - 17:54

Vestlund
  • Vestlund
  • Amatör

• 84 inlĂ€gg
  • 0
Hejsan,

Är detta en telefon att rĂ€kna med i dagslĂ€get? Varit sugen pĂ„ den ett bra tag och nu har min nuvarande telefon ballat ur totalt sĂ„ jag har kikat Ă€nnu mer pĂ„ denna. DĂ€remot Ă€r jag lite osĂ€ker, har hört mycket krĂ„ngel om den med buggar i programvaran etc.

Hur Àr det idag? Fungerar senaste programvaran bra eller Àr det fortfarande fullt med buggar? Fortfarande problem med seghet? Etc..

Vore trevligt om nÄgon kunde svara hÀr sÄ jag slapp gÄ igenom alla 126 sidor för att leta pÄ ett svar. :)

/ Anders

Postad 27 January 2009 - 18:21

Isaaku
  • Isaaku
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0
Hej. NĂ€r jag kollar i telefonboken finns min kontakt "Älskling" lĂ€ngst ner men sĂ„ lĂ„ng ner att den knapp syns. Det gĂ„r inte heller scrolla lĂ€ngre ner pga att sista bokstaven Ă€r Z i telefonboken. Detta Ă€r bra störande har ni upplevt samma sak? HjĂ€lp!? :)

Postad 27 January 2009 - 18:32

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • AnvĂ€ndare

• 160 inlĂ€gg
  • 0
Är det fortfarande klaxon som gĂ€ller som alarm/vĂ€ckarklocka eller har det kommit nĂ„got roligare??

Postad 27 January 2009 - 18:42

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0

Hejsan,

Är detta en telefon att rĂ€kna med i dagslĂ€get? Varit sugen pĂ„ den ett bra tag och nu har min nuvarande telefon ballat ur totalt sĂ„ jag har kikat Ă€nnu mer pĂ„ denna. DĂ€remot Ă€r jag lite osĂ€ker, har hört mycket krĂ„ngel om den med buggar i programvaran etc.

Hur Àr det idag? Fungerar senaste programvaran bra eller Àr det fortfarande fullt med buggar? Fortfarande problem med seghet? Etc..

Vore trevligt om nÄgon kunde svara hÀr sÄ jag slapp gÄ igenom alla 126 sidor för att leta pÄ ett svar. :)

/ Anders

Klart bÀsta telefonen jag haft. Snygg, praktisk, anpassningsbar, perfekt som GPS med Route66.
Jag anvÀnder den med Bluetooth headset och har inga prob med batteritid som för mig rÀcker 1dag med rÀtt mycket anvÀndning vilket motsvarar min förra SE mobil. Tycker aldrig telefonen har varit direkt seg, men den Àr snabbare med nya uppdateringen.
Jag kan inte hitta nÄgon annan direkt bugg Àn att knapplÄset (verkar bara vara min???) som inte funkar klokt.
Jag tycker telefonen funkat bra i stort och skulle verkligen rekomendera den till dig... ...om jag visste att du Àr lika teknikintresserad som jag!
Du behöver stÄ ut med att det Àr svÄrt att hantera den ibland (tex rÄka ringa upp folk nÀr man blÀddrar i menyerna/kontakterna), men det Àr nog mer ett handhavandeproblem Àn en bugg.
Testa menyerna innan köp!
Redigerat: Se buggen nedan... klart störande, men förÀndrar inte mitt totala omdöme.

Redigerat av Pexer, 27 January 2009 - 18:53.

Postad 27 January 2009 - 18:50

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0

Hej. NĂ€r jag kollar i telefonboken finns min kontakt "Älskling" lĂ€ngst ner men sĂ„ lĂ„ng ner att den knapp syns. Det gĂ„r inte heller scrolla lĂ€ngre ner pga att sista bokstaven Ă€r Z i telefonboken. Detta Ă€r bra störande har ni upplevt samma sak? HjĂ€lp!? :)

I kontaktvyn: VĂ€lj meny->alternativ. Krysa i "Visa alfabetiskt index". Du fĂ„r ÅÄÖ, men du missar "slide"-funktionen... Uruselt.

Postad 27 January 2009 - 19:12

Vestlund
  • Vestlund
  • Amatör

• 84 inlĂ€gg
  • 0

Klart bÀsta telefonen jag haft. Snygg, praktisk, anpassningsbar, perfekt som GPS med Route66.
Jag anvÀnder den med Bluetooth headset och har inga prob med batteritid som för mig rÀcker 1dag med rÀtt mycket anvÀndning vilket motsvarar min förra SE mobil. Tycker aldrig telefonen har varit direkt seg, men den Àr snabbare med nya uppdateringen.
Jag kan inte hitta nÄgon annan direkt bugg Àn att knapplÄset (verkar bara vara min???) som inte funkar klokt.
Jag tycker telefonen funkat bra i stort och skulle verkligen rekomendera den till dig... ...om jag visste att du Àr lika teknikintresserad som jag!
Du behöver stÄ ut med att det Àr svÄrt att hantera den ibland (tex rÄka ringa upp folk nÀr man blÀddrar i menyerna/kontakterna), men det Àr nog mer ett handhavandeproblem Àn en bugg.
Testa menyerna innan köp!
Redigerat: Se buggen nedan... klart störande, men förÀndrar inte mitt totala omdöme.

DÄ sÄ. DÄ var det klarlagt, det blir en sÄdan. :)
Om jag nu inte hör massa mer dÄligt om den, men det tror jag vÀl inte. Synd att absolut ingen ÄterförsÀljare har den i lager i vitt bara. Letat runt för att fÄ se hur den ser ut live i vitt, men ingen har ens en dummy. Alla har den i svart bara. Helt klart trist.

Har fÄtt för mig att den inte Àr lika fingeravtrycksvÀnlig i vitt, samt att den Àr riktigt snygg pÄ nÀtet och lite ovanligare!

Postad 27 January 2009 - 19:29

Pexer
  • Pexer
  • LĂ€rjunge

• 395 inlĂ€gg
  • 0

DÄ sÄ. DÄ var det klarlagt, det blir en sÄdan. :)
Om jag nu inte hör massa mer dÄligt om den, men det tror jag vÀl inte. Synd att absolut ingen ÄterförsÀljare har den i lager i vitt bara. Letat runt för att fÄ se hur den ser ut live i vitt, men ingen har ens en dummy. Alla har den i svart bara. Helt klart trist.

Har fÄtt för mig att den inte Àr lika fingeravtrycksvÀnlig i vitt, samt att den Àr riktigt snygg pÄ nÀtet och lite ovanligare!

Jag har den vita, kika i mitt galleri.
Jag tycker den Àr snyggare och ja: Den Àr inte lika avtryckskÀnslig.
En sak bara: Extra batteriet finns bara med svart lucka till!

Postad 27 January 2009 - 22:06

Unregistered32b75245
  • Unregistered32b75245
  • Rookie

• 3 inlĂ€gg
  • 0

Vilken hardSPL Àr det som gÀller?

http://forum.xda-dev...ad.php?t=299659

Denna funkar fint för mig och jag har ocksÄ tre. Kolla http://trinityguides.info för mer info.

Postad 27 January 2009 - 23:22

Vestlund
  • Vestlund
  • Amatör

• 84 inlĂ€gg
  • 0

Jag har den vita, kika i mitt galleri.
Jag tycker den Àr snyggare och ja: Den Àr inte lika avtryckskÀnslig.
En sak bara: Extra batteriet finns bara med svart lucka till!

MUMS!

FÄr se om nÄgon i GÀvle kan plocka fram en vit dummy dÄ. Vill sÄ gÀrna se den innan jag köper den.

Postad 28 January 2009 - 08:42

grandstoff
  • grandstoff
  • AnvĂ€ndare

• 113 inlĂ€gg
  • 0

http://forum.xda-dev...ad.php?t=299659

Denna funkar fint för mig och jag har ocksÄ tre. Kolla http://trinityguides.info för mer info.

Lysande! Tack för hjÀlpen. :)

Postad 28 January 2009 - 12:39

Unregistereda349202f
  • Unregistereda349202f
  • Wannabe

• 18 inlĂ€gg
  • 0
Jag har den nya customromen frÄn Dilligaf och mÄste sÀga att den kÀnns riktigt bra.

Lika snabb som den officiella men med lite bÀttre features. Det jag saknar Àr dÀremot mÄnga program som man mÄste ladda ned sjÀlv (typ Google Maps och RSSHub).

Keep up the good work!

http://forum.xda-dev...ad.php?t=472956

Postad 28 January 2009 - 18:28

Unregistered431b4216
  • Unregistered431b4216
  • Wannabe

• 21 inlĂ€gg
  • 0
Hej, jag har en ny (original) Diamond och jag försöker fÄ ett bluetooth headset att fungera, headsetten som jag har provat Àr HTC:s BH S100, Nokia Bh-215 (mono) och Ericsson 220. Jag ska bara anvÀnda headsetet för att prata med ingen musik. Jag har inga problem med att para ihop nÄgot av dom med telefonen och i menyn för respektive headset mar jag angivit "ange som handsfree" alt "ange som trÄdlöst headset".
Problemet Àr att knapparna pÄ headseten fugerar men inget ljud i varken mic eller högtalare.
Samma problem pÄ en Sony X1 sÄ jag förmodar att det Àr nÄgot med mobile 6.1 (alla headset funkar pÄ Samsung och HTC med 6.0)

Vad kan vara fel, ytterst tacksam för hjÀlp!

rom 1.93.413.3 SVE datum 080527 (som vid leverans)

Redigerat av Unregistered431b4216, 28 January 2009 - 18:30.

Postad 28 January 2009 - 20:06

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlĂ€gg
  • 0
frĂ„gar er igen...Ă€r det NÅGON som lyckats fĂ„ till det med en bakgrundsbild i den nya romen???? och isĂ„fall hur?

Postad 28 January 2009 - 22:07

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
jag har nu Àven testat med duttys rom och inte heller den fungerar den börjar aldrig ladda utan stann pÄ 0% nÄgon som har nÄgon aning om vad som kan vara fel?

jag har gjort allt man ska göra vad jag vet sÄ varför laddar den inte?

kan nÄgon hjÀlpa mig?

edit: kan det ha nÄgot att göra med att jag inte anvÀnder orginal kabeln?

jag har nÄgon liknande kabel Àr till för mp3 eller nÄtt sÄnt egentligen, ser inte exakt likadan ut men det funkar att ansluta mobilen till datorn, sÄ tror ni att det kan pÄverkar nÀr man ska uppdatera Romen`?

Redigerat av whj, 28 January 2009 - 22:17.

Postad 29 January 2009 - 07:28

skalle2
  • skalle2
  • Amatör

• 63 inlĂ€gg
  • 0
Jag har problem med att telefonen slÄr av varje gÄng jag försöker köra in en hard-SPL sÄ den tappar kontakten, nÄn som har nÄ tips pÄ varför?

Postad 29 January 2009 - 10:13

Wilgot
  • Wilgot
  • LĂ€rjunge

• 475 inlĂ€gg
  • 0

frĂ„gar er igen...Ă€r det NÅGON som lyckats fĂ„ till det med en bakgrundsbild i den nya romen???? och isĂ„fall hur?

Ja.

GÄ in i verktyg i touch flow temat och sedan bakgrund. Touch flows bakgrund instÀllning gÀller framför windows mobiles. Om det inte fungerar kan det kanske ha med att jag anvÀnt TF3D conf för att Àndra teman osv och ÄterstÀllt HTC black temat.

/W

Postad 29 January 2009 - 17:56

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlĂ€gg
  • 0

Ja.

GÄ in i verktyg i touch flow temat och sedan bakgrund. Touch flows bakgrund instÀllning gÀller framför windows mobiles. Om det inte fungerar kan det kanske ha med att jag anvÀnt TF3D conf för att Àndra teman osv och ÄterstÀllt HTC black temat.

/W

har försökt förstÄ vad du menar, men fÄr inte ut sÄ mycket av det. har inget i touch flow som heter verktyg. skulle du kunna förklara steg för steg om det inte Àr för jobbigt?

Postad 29 January 2009 - 18:43

Vtunabo
  • Vtunabo
  • ForumrĂ€v

• 583 inlĂ€gg
  • 0
GÄ till slidemenyn InstÀllningar (bredvid vÀder)
Tryck pÄ bakgrund
vÀlj bild, om du hamnar i fel katalog sÄ gÄ till \interminne\content\wallpaper

Är det begripligt?

Postad 29 January 2009 - 19:08

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlĂ€gg
  • 0
Jag anvÀnder det senaste romet, nÀr jag ringer ett samtal kan jag inte fÄ fram nÄgon "curtain" (den som ska dyka upp automatiskt som en gardin och tÀcka för skÀrmen). Kan man stÀlla inte det nÄnstans? Har ni andra fÄtt det att fungera?

Postad 29 January 2009 - 21:39

Vtunabo
  • Vtunabo
  • ForumrĂ€v

• 583 inlĂ€gg
  • 0

Jag anvÀnder det senaste romet, nÀr jag ringer ett samtal kan jag inte fÄ fram nÄgon "curtain" (den som ska dyka upp automatiskt som en gardin och tÀcka för skÀrmen). Kan man stÀlla inte det nÄnstans? Har ni andra fÄtt det att fungera?

Den fÄr du installera sjÀlv, den ingÄr inte i romen

Postad 29 January 2009 - 21:53

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlĂ€gg
  • 0

Den fÄr du installera sjÀlv, den ingÄr inte i romen

Va? gör den inte det. Jag menar en sÄn pÄ bilden, den till vÀnster.
http://www.fuzemobility.com/?p=1540

Vart kan jag hitta den, jag har inte sett nÄgot pÄ HTC hemsida..

EDIT:

http://gadgetmix.com...ag=phone-dialer

DÀr stÄr det att den ska ingÄ i det nya romet.

Redigerat av Unregistered5cab8372, 29 January 2009 - 21:55.

Postad 29 January 2009 - 22:34

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlĂ€gg
  • 0

GÄ till slidemenyn InstÀllningar (bredvid vÀder)
Tryck pÄ bakgrund
vÀlj bild, om du hamnar i fel katalog sÄ gÄ till \interminne\content\wallpaper

Är det begripligt?

ibland tror man att det Àr krÄngligare Àn vad det Àr :s
tack tack!

Postad 30 January 2009 - 20:14

Vtunabo
  • Vtunabo
  • ForumrĂ€v

• 583 inlĂ€gg
  • 0

EDIT:

Det Àr vÀl ointressant vad som stÄr i en artikel nÀr den inte ens Àr korrekt, den finns inte pÄ min eller din eller nÄgon annans som orginal, thats it.
SjÀlv tycker jag inte att den behövs lÀngre eftersom skÀrmen slÀcker sÄ snabbt numera.

Postad 02 February 2009 - 09:24

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • AnvĂ€ndare

• 160 inlĂ€gg
  • 0

EDIT:

Den nya slide to answer Àr riktigt bra, synd att dom inte la in gardinenen oxÄ i den nya romen.

Postad 03 February 2009 - 15:28

Tosh10
  • Tosh10
  • Wannabe

• 13 inlĂ€gg
  • 0

Den finns hÀr..

http://www.htc.com/e.......&news_id=44

Kan nÄgon vara vÀnlig att ladda ner filen och dela den. Vi stackare som har 3-brandade lurar kan inte ladda ner med vÄra serienummer :)

Postad 03 February 2009 - 18:45

Vtunabo
  • Vtunabo
  • ForumrĂ€v

• 583 inlĂ€gg
  • 0

Kan nÄgon vara vÀnlig att ladda ner filen och dela den. Vi stackare som har 3-brandade lurar kan inte ladda ner med vÄra serienummer :)

Den finns utlagd sedan lÀnge se nedanstÄende citat

Nya svenska officiella romen har lÀckt ut :)
Det sÀgs att HTC skall lÀgga ut den pÄ mÄndag, men vem orkar vÀnta tills dess
http://forum.xda-dev...ad.php?t=471705

Hade glömt hur jÀ*la trist det var att skruva till alla instÀllningar sÄ att den funkar som man vill.

Den kÀnns verkligen blixt snabb, all lagg i menyer o TF3D Àr borta, tycker nÀstan att skillnaden Àr större Àn vid förra uppgraderingen.

Den enda synliga skillnaden som jag kunnat se Àr att Slide 2 Answer ingÄr nu (en sak mindre att installera)

Rekommenderas starkt

Postad 03 February 2009 - 18:46

KimStrandberg
  • KimStrandberg
  • Rookie

• 9 inlĂ€gg
  • 0
Tjena, TÀnkte köpa en HTC Touch Diamond.. TÀnkte kolla om det finns nÄgra bra program som gör den snabbare o smidigare, Och sen lite andra program som Àr viktiga att ha!

/mvh kim

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.