Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 January 2009 - 08:34

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
har ett irriterande problem, hur f*n lyckas man ringa upp ett nr i sms-inboxen, utan att antingen memorera det eller skriva ner det på papper? :D

Postad 20 January 2009 - 13:49

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

har ett irriterande problem, hur f*n lyckas man ringa upp ett nr i sms-inboxen, utan att antingen memorera det eller skriva ner det på papper? :)

Med SMS:et framför dig i "Meddelanden" (i Touch Flo menyn):
tryck mitt-knappen för att öppna meddelandet
Bläddra med upp resp ner knappen tills numret markerats och tryck Ok/Ring/lur eller klicka helt enkelt på numret.

Postad 20 January 2009 - 14:32

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

har ett irriterande problem, hur f*n lyckas man ringa upp ett nr i sms-inboxen, utan att antingen memorera det eller skriva ner det på papper? :)

Om du menar ett nummer som du har fått i ett SMS, så blir det understrucket och du behöver bara klicka på det så hamnar man i tele delen.

/ Adam

Postad 20 January 2009 - 16:36

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
tänkte på avsändaren, var jag som började i fel ände och leta efter en svår lösning till ett simpelt problem då, inte ovanligt :)
tack för hjälpen!

Postad 20 January 2009 - 23:38

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3967 inlägg
  • 0

Jag har också märkt att S2U2 är tillbaks när man ska svara i telefon!! Trots Hard reset med formaterat internminne.
Programmet verkar inte installerat, men trots det finns delar kvar. Verkar som vissa program lägger sig i någon "Autorun" tillsammans med bla Touch Flo installation, Opera mm.... S2U2 hade jag avinstallerat innan omflashning, konstigt!
Någon som vet hur man redigerar vad som körs under första konfigen?

S2U2 eller en egen variant har de lagt in i denna ROM, jag har ALDRIG haft det installerat på min telefon tidigare och nu har jag ngt som liknar S2U2 när det ringer. Så det är inte en bugg utan en ny feature :(

Postad 21 January 2009 - 07:34

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

S2U2 eller en egen variant har de lagt in i denna ROM, jag har ALDRIG haft det installerat på min telefon tidigare och nu har jag ngt som liknar S2U2 när det ringer. Så det är inte en bugg utan en ny feature :(

Men varför säger dom då inget på supporten....? Otroligt. Istället hotar dom med att garantin slutar gälla mm.
Ok, en följdfråga: Om du står i startläget och håller ner "Off hook" knappen: Låser sig din telefon då?
Min blinkar bara till.... eller tar fram snabbmenyn om jag ställt in det så (Långt tryck på sluttangent) men kan inte låsa den vägen heller.

Postad 21 January 2009 - 09:30

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Nu så kör man nya officiella romen, vilken skilnad i snabhet och den nya svara sliden är grymt bra... Men saknar fortfarande smilys :( :D hur svårt kan det vara..

Ska bli kul att se om man slipper att starta om luren efter någon dags användning nu med nya romen, med den gamla så vart min Diamond ruskigt seg efter två dagars användning.. värkade nästan som att det var Windows i mobilen :P ;)

Postad 21 January 2009 - 09:38

pepz
  • pepz
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Ingen som hört när den nya romen kommer till 3 telefoner??

Mvh Pepz

Postad 21 January 2009 - 11:26

Ka11e
  • Ka11e
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Nya firmwaren fungerar utmärkt. Ett stort steg frammåt när det gäller responstiden i menyer etc.

Postad 21 January 2009 - 14:51

KonradA
  • KonradA
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Nu så kör man nya officiella romen, vilken skilnad i snabhet och den nya svara sliden är grymt bra... Men saknar fortfarande smilys :) :) hur svårt kan det vara..

Ska bli kul att se om man slipper att starta om luren efter någon dags användning nu med nya romen, med den gamla så vart min Diamond ruskigt seg efter två dagars användning.. värkade nästan som att det var Windows i mobilen :P ;)

Var får man tag på den senaste romen :P? Minneslucka skyller vi på ^^

Postad 21 January 2009 - 15:21

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Var får man tag på den senaste romen :)? Minneslucka skyller vi på ^^

Den finns här..

http://www.htc.com/e.......&news_id=44

Postad 21 January 2009 - 15:34

KonradA
  • KonradA
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Jättesnällt! :)

Postad 21 January 2009 - 20:43

Unregistered32b75245
  • Unregistered32b75245
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

ska man behöva sitta och vänta på en speciell ROM för 3mobiler nu igen?

när kommer denna, för det fungerar uppenbarligen inte med den som finns nu.

kan installera den nyaste ROM:en på något sätt ändå, typ genom att låsa upp mobilen eller nått?

Kör en hard SPL så kan du flasha den nya romen.

Postad 21 January 2009 - 21:02

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
Vad skönt, jag är inte galen!!!
Från http://www.wmexperts...-touch-diamond:
"Also found that the long key press to lock no longer works!"
Bugg i nya ROMen alltså.
Berggren: tack för att du var observant på "Slide-answer-historien"!

Redigerat av Pexer, 21 January 2009 - 21:03.

Postad 21 January 2009 - 23:50

Berggren
  • Berggren

• 3967 inlägg
  • 0

Vad skönt, jag är inte galen!!!
Från http://www.wmexperts...-touch-diamond:
"Also found that the long key press to lock no longer works!"
Bugg i nya ROMen alltså.
Berggren: tack för att du var observant på "Slide-answer-historien"!

Inga problem alls, bara roligt att man kan hjälpa till ibland. Dock så har jag INGA problem alls med att låsa telefonen genom att trycka länge på "lägga på lurknappen". Knepigt.

Postad 22 January 2009 - 06:33

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Inga problem alls, bara roligt att man kan hjälpa till ibland. Dock så har jag INGA problem alls med att låsa telefonen genom att trycka länge på "lägga på lurknappen". Knepigt.

Jag har heller inte några problem, den funkar som ett smäck nu, jobbigt bara att göra om alla inställningar!
Märker nu att den gråa knappen man skall trycka på för att låsa upp den har blivit lite större och att texten har annat format, lite smidigare nu helt enkelt!

/McLintoc

Redigerat av McLintoc, 22 January 2009 - 06:36.

Postad 22 January 2009 - 19:27

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Skumt, men en följdfråga bara: Har du "Knapplås aktiverat" och synkar du mail med en Exchange server?
Enligt HTC funkar inte Långt tryck->lås om man har så... (men jag kan svära på att det gjorde det förrut!)
Men ok, problemet är inte större än att man uppnår nästan samma sak genom att trycka på on/off knappen...

Redigerat av Pexer, 22 January 2009 - 19:28.

Postad 22 January 2009 - 22:24

Berggren
  • Berggren

• 3967 inlägg
  • 0

Skumt, men en följdfråga bara: Har du "Knapplås aktiverat" och synkar du mail med en Exchange server?
Enligt HTC funkar inte Långt tryck->lås om man har så... (men jag kan svära på att det gjorde det förrut!)
Men ok, problemet är inte större än att man uppnår nästan samma sak genom att trycka på on/off knappen...

Synkar inte mot en exchangeserver, men har knapplås aktiverat.

Postad 23 January 2009 - 16:17

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
är det någon som har koll på hur man gör för att spara sina kontakter till sim UTAN att man ska få dubletter av dom?? fick detta då jag köpte telefonen så jag tog bort alla kontakter från sim efter att ha synkat med outlook. nu ligger alla mina kontakter i telefonen och vågar inte kopiera dom till sim om detta skulle hända igen. hjälp?

Postad 23 January 2009 - 19:16

brb66
  • brb66
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Någon som kan lägga upp nyaste romen på rapidshare eller liknade så att jag som har egentligen har en tre lur kan få fatt på den utan att vänta två månader.. min lur är upplåst så jag kan instalera den :P

Löst problemet via XDA
Funkade med uppdateringen fast jag kör Windows 7...

Redigerat av brb66, 23 January 2009 - 23:09.

Postad 26 January 2009 - 14:48

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0
Finns nu en svensk "custom" ROM för de som är intresserade. ;)

http://forum.xda-dev...ad.php?t=472956

Postad 26 January 2009 - 16:51

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
har låst upp min telefon nu, tror jag i alla fall:) , men när jag ska installera den senaste ROMEN så startar den inte?

den stannar på 0% och inget händer.

någon som har någon aning om vad som e fel?

Redigerat av whj, 26 January 2009 - 16:52.

Postad 27 January 2009 - 16:57

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Kör en hard SPL så kan du flasha den nya romen.

Vilken hardSPL är det som gäller?

Postad 27 January 2009 - 17:54

Vestlund
  • Vestlund
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Hejsan,

Är detta en telefon att räkna med i dagsläget? Varit sugen på den ett bra tag och nu har min nuvarande telefon ballat ur totalt så jag har kikat ännu mer på denna. Däremot är jag lite osäker, har hört mycket krångel om den med buggar i programvaran etc.

Hur är det idag? Fungerar senaste programvaran bra eller är det fortfarande fullt med buggar? Fortfarande problem med seghet? Etc..

Vore trevligt om någon kunde svara här så jag slapp gå igenom alla 126 sidor för att leta på ett svar. :)

/ Anders

Postad 27 January 2009 - 18:21

Isaaku
  • Isaaku
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Hej. När jag kollar i telefonboken finns min kontakt "Älskling" längst ner men så lång ner att den knapp syns. Det går inte heller scrolla längre ner pga att sista bokstaven är Z i telefonboken. Detta är bra störande har ni upplevt samma sak? Hjälp!? :)

Postad 27 January 2009 - 18:32

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Är det fortfarande klaxon som gäller som alarm/väckarklocka eller har det kommit något roligare??

Postad 27 January 2009 - 18:42

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Hejsan,

Är detta en telefon att räkna med i dagsläget? Varit sugen på den ett bra tag och nu har min nuvarande telefon ballat ur totalt så jag har kikat ännu mer på denna. Däremot är jag lite osäker, har hört mycket krångel om den med buggar i programvaran etc.

Hur är det idag? Fungerar senaste programvaran bra eller är det fortfarande fullt med buggar? Fortfarande problem med seghet? Etc..

Vore trevligt om någon kunde svara här så jag slapp gå igenom alla 126 sidor för att leta på ett svar. :)

/ Anders

Klart bästa telefonen jag haft. Snygg, praktisk, anpassningsbar, perfekt som GPS med Route66.
Jag använder den med Bluetooth headset och har inga prob med batteritid som för mig räcker 1dag med rätt mycket användning vilket motsvarar min förra SE mobil. Tycker aldrig telefonen har varit direkt seg, men den är snabbare med nya uppdateringen.
Jag kan inte hitta någon annan direkt bugg än att knapplåset (verkar bara vara min???) som inte funkar klokt.
Jag tycker telefonen funkat bra i stort och skulle verkligen rekomendera den till dig... ...om jag visste att du är lika teknikintresserad som jag!
Du behöver stå ut med att det är svårt att hantera den ibland (tex råka ringa upp folk när man bläddrar i menyerna/kontakterna), men det är nog mer ett handhavandeproblem än en bugg.
Testa menyerna innan köp!
Redigerat: Se buggen nedan... klart störande, men förändrar inte mitt totala omdöme.

Redigerat av Pexer, 27 January 2009 - 18:53.

Postad 27 January 2009 - 18:50

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Hej. När jag kollar i telefonboken finns min kontakt "Älskling" längst ner men så lång ner att den knapp syns. Det går inte heller scrolla längre ner pga att sista bokstaven är Z i telefonboken. Detta är bra störande har ni upplevt samma sak? Hjälp!? :)

I kontaktvyn: Välj meny->alternativ. Krysa i "Visa alfabetiskt index". Du får ÅÄÖ, men du missar "slide"-funktionen... Uruselt.

Postad 27 January 2009 - 19:12

Vestlund
  • Vestlund
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Klart bästa telefonen jag haft. Snygg, praktisk, anpassningsbar, perfekt som GPS med Route66.
Jag använder den med Bluetooth headset och har inga prob med batteritid som för mig räcker 1dag med rätt mycket användning vilket motsvarar min förra SE mobil. Tycker aldrig telefonen har varit direkt seg, men den är snabbare med nya uppdateringen.
Jag kan inte hitta någon annan direkt bugg än att knapplåset (verkar bara vara min???) som inte funkar klokt.
Jag tycker telefonen funkat bra i stort och skulle verkligen rekomendera den till dig... ...om jag visste att du är lika teknikintresserad som jag!
Du behöver stå ut med att det är svårt att hantera den ibland (tex råka ringa upp folk när man bläddrar i menyerna/kontakterna), men det är nog mer ett handhavandeproblem än en bugg.
Testa menyerna innan köp!
Redigerat: Se buggen nedan... klart störande, men förändrar inte mitt totala omdöme.

Då så. Då var det klarlagt, det blir en sådan. :)
Om jag nu inte hör massa mer dåligt om den, men det tror jag väl inte. Synd att absolut ingen återförsäljare har den i lager i vitt bara. Letat runt för att få se hur den ser ut live i vitt, men ingen har ens en dummy. Alla har den i svart bara. Helt klart trist.

Har fått för mig att den inte är lika fingeravtrycksvänlig i vitt, samt att den är riktigt snygg på nätet och lite ovanligare!

Postad 27 January 2009 - 19:29

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Då så. Då var det klarlagt, det blir en sådan. :)
Om jag nu inte hör massa mer dåligt om den, men det tror jag väl inte. Synd att absolut ingen återförsäljare har den i lager i vitt bara. Letat runt för att få se hur den ser ut live i vitt, men ingen har ens en dummy. Alla har den i svart bara. Helt klart trist.

Har fått för mig att den inte är lika fingeravtrycksvänlig i vitt, samt att den är riktigt snygg på nätet och lite ovanligare!

Jag har den vita, kika i mitt galleri.
Jag tycker den är snyggare och ja: Den är inte lika avtryckskänslig.
En sak bara: Extra batteriet finns bara med svart lucka till!

Postad 27 January 2009 - 22:06

Unregistered32b75245
  • Unregistered32b75245
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Vilken hardSPL är det som gäller?

http://forum.xda-dev...ad.php?t=299659

Denna funkar fint för mig och jag har också tre. Kolla http://trinityguides.info för mer info.

Postad 27 January 2009 - 23:22

Vestlund
  • Vestlund
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Jag har den vita, kika i mitt galleri.
Jag tycker den är snyggare och ja: Den är inte lika avtryckskänslig.
En sak bara: Extra batteriet finns bara med svart lucka till!

MUMS!

Får se om någon i Gävle kan plocka fram en vit dummy då. Vill så gärna se den innan jag köper den.

Postad 28 January 2009 - 08:42

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

http://forum.xda-dev...ad.php?t=299659

Denna funkar fint för mig och jag har också tre. Kolla http://trinityguides.info för mer info.

Lysande! Tack för hjälpen. :)

Postad 28 January 2009 - 12:39

Unregistereda349202f
  • Unregistereda349202f
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jag har den nya customromen från Dilligaf och måste säga att den känns riktigt bra.

Lika snabb som den officiella men med lite bättre features. Det jag saknar är däremot många program som man måste ladda ned själv (typ Google Maps och RSSHub).

Keep up the good work!

http://forum.xda-dev...ad.php?t=472956

Postad 28 January 2009 - 18:28

Unregistered431b4216
  • Unregistered431b4216
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Hej, jag har en ny (original) Diamond och jag försöker få ett bluetooth headset att fungera, headsetten som jag har provat är HTC:s BH S100, Nokia Bh-215 (mono) och Ericsson 220. Jag ska bara använda headsetet för att prata med ingen musik. Jag har inga problem med att para ihop något av dom med telefonen och i menyn för respektive headset mar jag angivit "ange som handsfree" alt "ange som trådlöst headset".
Problemet är att knapparna på headseten fugerar men inget ljud i varken mic eller högtalare.
Samma problem på en Sony X1 så jag förmodar att det är något med mobile 6.1 (alla headset funkar på Samsung och HTC med 6.0)

Vad kan vara fel, ytterst tacksam för hjälp!

rom 1.93.413.3 SVE datum 080527 (som vid leverans)

Redigerat av Unregistered431b4216, 28 January 2009 - 18:30.

Postad 28 January 2009 - 20:06

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
frågar er igen...är det NÅGON som lyckats få till det med en bakgrundsbild i den nya romen???? och isåfall hur?

Postad 28 January 2009 - 22:07

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
jag har nu även testat med duttys rom och inte heller den fungerar den börjar aldrig ladda utan stann på 0% någon som har någon aning om vad som kan vara fel?

jag har gjort allt man ska göra vad jag vet så varför laddar den inte?

kan någon hjälpa mig?

edit: kan det ha något att göra med att jag inte använder orginal kabeln?

jag har någon liknande kabel är till för mp3 eller nått sånt egentligen, ser inte exakt likadan ut men det funkar att ansluta mobilen till datorn, så tror ni att det kan påverkar när man ska uppdatera Romen`?

Redigerat av whj, 28 January 2009 - 22:17.

Postad 29 January 2009 - 07:28

skalle2
  • skalle2
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Jag har problem med att telefonen slår av varje gång jag försöker köra in en hard-SPL så den tappar kontakten, nån som har nå tips på varför?

Postad 29 January 2009 - 10:13

Wilgot
  • Wilgot
  • Lärjunge

• 475 inlägg
  • 0

frågar er igen...är det NÅGON som lyckats få till det med en bakgrundsbild i den nya romen???? och isåfall hur?

Ja.

Gå in i verktyg i touch flow temat och sedan bakgrund. Touch flows bakgrund inställning gäller framför windows mobiles. Om det inte fungerar kan det kanske ha med att jag använt TF3D conf för att ändra teman osv och återställt HTC black temat.

/W

Postad 29 January 2009 - 17:56

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Ja.

Gå in i verktyg i touch flow temat och sedan bakgrund. Touch flows bakgrund inställning gäller framför windows mobiles. Om det inte fungerar kan det kanske ha med att jag använt TF3D conf för att ändra teman osv och återställt HTC black temat.

/W

har försökt förstå vad du menar, men får inte ut så mycket av det. har inget i touch flow som heter verktyg. skulle du kunna förklara steg för steg om det inte är för jobbigt?

Postad 29 January 2009 - 18:43

Vtunabo
  • Vtunabo
  • Forumräv

• 583 inlägg
  • 0
Gå till slidemenyn Inställningar (bredvid väder)
Tryck på bakgrund
välj bild, om du hamnar i fel katalog så gå till \interminne\content\wallpaper

Är det begripligt?

Postad 29 January 2009 - 19:08

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Jag använder det senaste romet, när jag ringer ett samtal kan jag inte få fram någon "curtain" (den som ska dyka upp automatiskt som en gardin och täcka för skärmen). Kan man ställa inte det nånstans? Har ni andra fått det att fungera?

Postad 29 January 2009 - 21:39

Vtunabo
  • Vtunabo
  • Forumräv

• 583 inlägg
  • 0

Jag använder det senaste romet, när jag ringer ett samtal kan jag inte få fram någon "curtain" (den som ska dyka upp automatiskt som en gardin och täcka för skärmen). Kan man ställa inte det nånstans? Har ni andra fått det att fungera?

Den får du installera själv, den ingår inte i romen

Postad 29 January 2009 - 21:53

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Den får du installera själv, den ingår inte i romen

Va? gör den inte det. Jag menar en sån på bilden, den till vänster.
http://www.fuzemobility.com/?p=1540

Vart kan jag hitta den, jag har inte sett något på HTC hemsida..

EDIT:

http://gadgetmix.com...ag=phone-dialer

Där står det att den ska ingå i det nya romet.

Redigerat av Unregistered5cab8372, 29 January 2009 - 21:55.

Postad 29 January 2009 - 22:34

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Gå till slidemenyn Inställningar (bredvid väder)
Tryck på bakgrund
välj bild, om du hamnar i fel katalog så gå till \interminne\content\wallpaper

Är det begripligt?

ibland tror man att det är krångligare än vad det är :s
tack tack!

Postad 30 January 2009 - 20:14

Vtunabo
  • Vtunabo
  • Forumräv

• 583 inlägg
  • 0

EDIT:

Det är väl ointressant vad som står i en artikel när den inte ens är korrekt, den finns inte på min eller din eller någon annans som orginal, thats it.
Själv tycker jag inte att den behövs längre eftersom skärmen släcker så snabbt numera.

Postad 02 February 2009 - 09:24

Unregistereda3b082eb
  • Unregistereda3b082eb
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

EDIT:

Den nya slide to answer är riktigt bra, synd att dom inte la in gardinenen oxå i den nya romen.

Postad 03 February 2009 - 15:28

Tosh10
  • Tosh10
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Den finns här..

http://www.htc.com/e.......&news_id=44

Kan någon vara vänlig att ladda ner filen och dela den. Vi stackare som har 3-brandade lurar kan inte ladda ner med våra serienummer :)

Postad 03 February 2009 - 18:45

Vtunabo
  • Vtunabo
  • Forumräv

• 583 inlägg
  • 0

Kan någon vara vänlig att ladda ner filen och dela den. Vi stackare som har 3-brandade lurar kan inte ladda ner med våra serienummer :)

Den finns utlagd sedan länge se nedanstående citat

Nya svenska officiella romen har läckt ut :)
Det sägs att HTC skall lägga ut den på måndag, men vem orkar vänta tills dess
http://forum.xda-dev...ad.php?t=471705

Hade glömt hur jä*la trist det var att skruva till alla inställningar så att den funkar som man vill.

Den känns verkligen blixt snabb, all lagg i menyer o TF3D är borta, tycker nästan att skillnaden är större än vid förra uppgraderingen.

Den enda synliga skillnaden som jag kunnat se är att Slide 2 Answer ingår nu (en sak mindre att installera)

Rekommenderas starkt

Postad 03 February 2009 - 18:46

KimStrandberg
  • KimStrandberg
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Tjena, Tänkte köpa en HTC Touch Diamond.. Tänkte kolla om det finns några bra program som gör den snabbare o smidigare, Och sen lite andra program som är viktiga att ha!

/mvh kim

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Använda filter
    johan b-lund
    2026-09-02 18:54:35
  • LFE reference och Center ch
    johan b-lund
    2026-09-02 18:43:15
  • Resultat
    johan b-lund
    2026-08-29 19:05:31
  • johan b-lund
    2026-08-29 18:55:18
  • More is Always Better
    johan b-lund
    2026-08-29 18:47:07
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.