Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 18 december 2009 - 10:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Som sagt, vill minnas ett jäkla gnäll om shotgunnen i KillZone2, vet inte varför igentligen, den var ju sån i spelet så då är det väl ok? (den hade en autoaim när man höll en knapp)
Jag slutade lira KZ2 mycket pga av autoaimen, skittråkigt helt enkelt.
Autoaimen var en bugg som tillkom för att folk gnällde till sig att man måste kunna hålla in siktesknappen, istället för on/off på siktet. När de rättade till det så slutade folk att spela för att spelet var för svårt...
Postad 18 december 2009 - 11:08
Unregistered6f4e89a3
-
Unregistered6f4e89a3
-
Forumräv
-
-
887 inlägg
Angående något helt annat. Är det bara jag som tycker att motståndet är betydligt svårare mellan typ 00.00 och 03.00 än tidigare på kvällen? Tycker man möter mycket fler klaner då. Bättre klaner. Då inte amerikanare utan kanske spanjorer, fransmän o s v. VÄLDIGT lite amerikanare tycker jag faktiskt.
Ja kanske, jag tycker man springer på fler svenskar mot cod4 när man kör mot random tdm troligvis slumpen men iaf
Postad 18 december 2009 - 11:27
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Dom kanske har gjort något med "Matchmaking" systemet, tycker det har varit bättre ping på senare tid...
Postad 18 december 2009 - 11:44
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Matchmakingen försöker undvika interatlantiska drabbningar nuförtiden vilket är superbra. På udda speltider (mitt på dagen, sent på natten osv.) så är det väl mest de lite mer hängivna spelarna som sitter o lirar och de är ju oftast duktigare än snittet.
Postad 18 december 2009 - 12:36
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Som sagt var, man får faktiskt inte så mycket mer xp på S&D. Visst, man får mer per kills men då gäller det ju att få minst 5-6 kills för att det ska "löna" sig. Helst ska man ju planta och defusa minst 1 gång vardera per match också. Jag och Status drog in ca 25000XP var när vi lirade Domination igår. Tror Status lyckades dra in 45000XP på 2 matcher. Det man kan få mycket XP för är ju vissa challenges så kolla vilka challenges som är relativt enkla att klara av och ger mycket poäng i förhållande till "besväret"=lättförtjänta XP.
På fyra matcher inatt drog jag in runt 85k xp. Det var en hel del 10k challenge som tex 1000 kills med UMP45 och FAMAS. Nu får man vänta tills 2500 kills för nästa reward. Underligt steg.
Postad 18 december 2009 - 12:39
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Är det okay om man addar majoritetet av er som ofta hänger i denna tråden? Jag skriver inte så ofta men jag läser varenda inlägg i tråden. Så det skulle vara kul att ha er in-game också så man kan se hur man ligger till  Många är ju riktigt grymma och det skulle vara roligt att dregla lite över era stats
Men man kan visst få "fullt" i friends listan så det kanske inte går med alla, men annars gör jag ett försök i helgen.
Postad 18 december 2009 - 12:44
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Är det okay om man addar majoritetet av er som ofta hänger i denna tråden? Jag skriver inte så ofta men jag läser varenda inlägg i tråden. Så det skulle vara kul att ha er in-game också så man kan se hur man ligger till Många är ju riktigt grymma och det skulle vara roligt att dregla lite över era stats 
Men man kan visst få "fullt" i friends listan så det kanske inte går med alla, men annars gör jag ett försök i helgen.
Hahaha, mina stats är inte mkt att dregla över, iallafall inte k/d-ration. Men heller inget jag bryr mig om. Jag bryr mig om att vinna matcherna, vilket jag tycker syns ganska bra. Ligger väl på ca 2,50 där.
Postad 18 december 2009 - 12:54
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Jag tycker det är konstigt att lagen inte möbleras om mellan matcherna i Ground War.
Det har hänt ett par gånger nu att det är 12-15st mot 3st i matchen, och sen är det samma lag igen när nästa match startar.
Och jovisst var jag i laget med 12st, och visst fick vi storstryk....
Två gånger, dessutom olika tillfällen.
En i domination ofattbart nog, men 3 duktiga har ju 12 kassa som dom kan slakta hela tiden....
Tror dom låg på över 50 kills var, dom tre som vann.....
Postad 18 december 2009 - 12:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag tycker det är konstigt att lagen inte möbleras om mellan matcherna i Ground War. Det har hänt ett par gånger nu att det är 12-15st mot 3st i matchen, och sen är det samma lag igen när nästa match startar.
Och jovisst var jag i laget med 12st, och visst fick vi storstryk.... Två gånger, dessutom olika tillfällen. En i domination ofattbart nog, men 3 duktiga har ju 12 kassa som dom kan slakta hela tiden.... Tror dom låg på över 50 kills var, dom tre som vann.....
Låter mycket märkligt då man max kan vara 9st i ett party, totalt 18st i en match. I COD4 kunde det hända ibland att det ena laget ( i Ground War då ) blev 10 pers men inte att det blev 3-6 pers mer än "tillåtet". Det var inte så att det var 9 mot 3? Att lagen inte möbleras om behöver inte vara konstigt, om dom var i ett party innan dom hoppade in så behålls ju det partyt intakt hela tiden.
Redigerat av BrittBastard, 18 december 2009 - 13:00.
Postad 18 december 2009 - 13:11
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
jjag tycker generellt sett att man möter många fler klaner nu än i cod4. inte bara ett visst klockslag utan hela tiden. sen är det trevligt att man möter väldigt många svenskar och norskar istället för gapiga kissblöjebarn från england eller america
Postad 18 december 2009 - 13:18
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Låter mycket märkligt då man max kan vara 9st i ett party, totalt 18st i en match. I COD4 kunde det hända ibland att det ena laget ( i Ground War då ) blev 10 pers men inte att det blev 3-6 pers mer än "tillåtet". Det var inte så att det var 9 mot 3?
Att lagen inte möbleras om behöver inte vara konstigt, om dom var i ett party innan dom hoppade in så behålls ju det partyt intakt hela tiden.
Jaha, fylls inte lagen upp med andra spelare om det bara är tre i ett party då? Och jag är ganska säker på att vi var 12 i ena laget, men jag kan ha räknat fel i frustrationen förstås  EDIT: Jag var inte med i nåt party utan det var random för min del iaf.
Redigerat av JockeJ, 18 december 2009 - 13:19.
Postad 18 december 2009 - 13:20
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1 428 inlägg
jjag tycker generellt sett att man möter många fler klaner nu än i cod4. inte bara ett visst klockslag utan hela tiden. sen är det trevligt att man möter väldigt många svenskar och norskar istället för gapiga kissblöjebarn från england eller america
Är ju dock ännu värre med norska/danska/finska. Då förstår man ju inte ens babblet.
Postad 18 december 2009 - 13:26
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jaha, fylls inte lagen upp med andra spelare om det bara är tre i ett party då? Och jag är ganska säker på att vi var 12 i ena laget, men jag kan ha räknat fel i frustrationen förstås 
Jo, självklart ska laget med 3 pers fyllas upp. ---- Lite om Callsigns:  "Get knifed by an enemy using this title." Nån måste ju haft den här från början,hmm..nån från IW gissar jag. Jag "fick" den faktiskt igår.   "Challenge: "Counter-MVP" - Kill the #1 player on the enemy team 10 times in a single match." Tror faktiskt inte jag har den, skulle vara nice.  "Challenge: "Enemy of the State" - Kill 3 enemies while you are the only surviving member of your team." Känns också bra att få den, men kanske ännu skönare att just döda 3 pers när man är ensam kvar. Tror att jag har den, är lite osäker.  Challenge: "Flawless" - Play an entire full-length match without dying. Ganska häftig om man har gjort det "på riktigt", inte bara genom att hålla sig undan/springa och gömma sig. Vad har ni för "favoriter"? Ni kan kolla här: http://callofduty.wi.../wiki/Callsigns
Redigerat av BrittBastard, 18 december 2009 - 13:31.
Postad 18 december 2009 - 13:38
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Nej, ingen lösning på "problemet" men alla har ju samma förutsättningar och jag tycker inte man kan gnälla på vapnena i sig för att det råkar vara så att vissa kan hantera dom bättre än andra. That's life. Jag har i o f s svårt att tro att räckvidden ändras på dom när man kör Akimbo. Eller?! I mina ögon är det just räckvidden som är lite för bra. Att dom blir mer dödliga på nära avstånd med Akimbo gör mig inget. Återigen, vi vet ju alla att det finns fler vapen som har alldeles för lång räckvidd, UMP:en t ex.
Men som du skrev förut Döden, det här är ju faktiskt "bara" ett spel... 
Föstår inte riktigt hur du fått in skillsen debatten? Det som det handlar om är att det inte behövs skills i samma utsträckning så länge inte alla kör med "fuskbössorna", men vill vi verkligen att det ska behöva vara så? Tycker att allt ska ha för och nackdelar och att verkliga vapen ska ha någerlunda förankring till verkligheten, och enda nackdelen med antikvapnen är väl möjligtvis att man inte kan sikta in sig i så noga, men att sikta är ju ändå överskattat med dessa vapen... Kan inte förstå varför utvecklingen av infanterivapen inte avstannade på 1800talet när perfektion ju redan var nådd i och med dessa bössor?
Postad 18 december 2009 - 13:39
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1 298 inlägg
Fick också den där Infected igår. Man fick ju 1000xp när nån dödade en, så det va ju sweet. Nu gäller det bara att smitta andra
Redigerat av ROCA, 18 december 2009 - 13:40.
Postad 18 december 2009 - 13:40
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Vad har ni för "favoriter"?
750px_TITLES_12.jpg 12,84K
0 Antal nerladdningar
Postad 18 december 2009 - 13:42
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Föstår inte riktigt hur du fått in skillsen debatten?
Det som det handlar om är att det inte behövs skills i samma utsträckning så länge inte alla kör med "fuskbössorna", men vill vi verkligen att det ska behöva vara så?
Tycker att allt ska ha för och nackdelar och att verkliga vapen ska ha någerlunda förankring till verkligheten, och enda nackdelen med antikvapnen är väl möjligtvis att man inte kan sikta in sig i så noga, men att sikta är ju ändå överskattat med dessa vapen...
Kan inte förstå varför utvecklingen av infanterivapen inte avstannade på 1800talet när perfektion ju redan var nådd i och med dessa bössor?
Det är ett SPEL. Ingen krigssimulator. Jag släpper den här diskussionen nu.
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Är ju dock ännu värre med norska/danska/finska. Då förstår man ju inte ens babblet.
norska och danska är inga problem . dock så har jag både dansk och norsk släkt + att jag bor precis vid norska gränsen så det kan ju vara därför  finska är ju lite värre. men jag stör mig inte på språken utan att engelsmännen har en tendens att skrika så förbannat i headsetet. angående 1887 bössorna så köper jag inte riktigt argumentet "de spelar ju ingen roll för det är ju lika för alla" hade alla haft tillgång till nuken efter en kill hade de ju inte blivit kul att spela ändå fast det var lika för alla. akimbo stör jag mig inte på heller eftersom det ändå bara krävs ett skott från 100m håll för att man ska bli dödad. bara dom ändrar räckvidden på bössorna så blir jag nöjd... inte riktigt rättvist att man står 100 meter bakom en gubbe och börjar skjuta honom med scar, han märker då att han blir träffad och vänder sig om och drar iväg en salva och dödar mig med en halvmiss. annars stör jag mig inte på nånting egentligen i spelet. kanske bandesignen på highrise där man inte hinner ut ur sitt eget hus innan man blir dödad av ett sniperskott. blir liksom inget spel då när man spelar sd
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2 625 inlägg
haha klockren morlock
EDIT: 3 inlägg under en minut, det är fart i den här tråden
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 18 december 2009 - 13:43.
Postad 18 december 2009 - 13:45
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
0 Antal nerladdningar
Haha! Ok då. Jag köper det.  ... kanske bandesignen på highrise där man inte hinner ut ur sitt eget hus innan man blir dödad av ett sniperskott. blir liksom inget spel då när man spelar sd
Ja, folk börjar ju lära sig var dom ska stå för att kunna skjuta med sniperbössan genom hela banan efter bara nån sekund. Men å andra sidan borde man då också ha lärt sig var man INTE ska springa för att bli skjuten.
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Föstår inte riktigt hur du fått in skillsen debatten?
Ja inte mycket skills för att döda med 1887 i akimbo, siktet i allmän riktning och tryck på L1+R1 samtidigt = win. Rangen blir effektivt mycket längre då man kan göra dubbelt så myket skada på samma avstånd iom att du kan skjuta två skott simultant. Det svåra med dessa bössor är att hålla tillbaka på avtryckarNA i närstrid, så man kan skjuta ner fler utan att behöva ladda om bägge bössorna samtidigt, annars är det löjligt lätt att döda med dem. Enda bössan som verkligen känns helt obalanserad.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 december 2009 - 13:46.
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
0 Antal nerladdningar
Den skriver jag under på!
Postad 18 december 2009 - 14:03
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
På fyra matcher inatt drog jag in runt 85k xp. Det var en hel del 10k challenge som tex 1000 kills med UMP45 och FAMAS. Nu får man vänta tills 2500 kills för nästa reward. Underligt steg.
Lillhögberg drog en 36500 XP runda förra veckan (utan att få 10k challenges)... jag var riktigt impad!!!
Postad 18 december 2009 - 14:06
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Jo, självklart ska laget med 3 pers fyllas upp.
----
 "Challenge: "Counter-MVP" - Kill the #1 player on the enemy team 10 times in a single match." Tror faktiskt inte jag har den, skulle vara nice.
fick den igår vet inte riktigt hur då jag hade 10-1 den rundan lite långsökt att det skulle vara samma snubbe varje gång
Postad 18 december 2009 - 14:10
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Kom inte hit o släng skit på en MHB-legend. Det är du som fuskat, inte han.
Ännu mer off topic: Jedrar va gött det var med balsam i håret. Aldrig testat det innan men nu slängde jag på lite av kärringens balsam o jösses så gött det e att sitta o pilla sig i det mjuka håret nu. Nästan så att jaghellre gör det ikväll än spelar mw2 ikväll 
HAHAHAHAHA....det var det roligaste OT inlägget på länge... Oj vad det lät gayigt!! Sitta och pilla på sig själv så där...... För övrigt tycker jag det får vara slutgnällt nu!
Postad 18 december 2009 - 14:10
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
ja det är väl en sak att sitta hemma och pilla på sig själv, men att sen skriva här inne hur skönt det var...
Postad 18 december 2009 - 14:14
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
ja det är väl en sak att sitta hemma och pilla på sig själv, men att sen skriva här inne hur skönt det var... 
hihi...ja precis!!! ja det är väl en sak att sitta hemma och pilla på sig själv, men att sen skriva här inne hur skönt det var... 
hihi...ja precis!!!
Postad 18 december 2009 - 14:16
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Postad 18 december 2009 - 14:21
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Man får alltså poäng beroende vilka callsigns man använder? Känns helt galet.... Jag har kört på svenskflaggan sen jag såg den å har då mao missat poängmöjligheter?
Så kan det väl ändå inte vara?? Tokit i så fall! Jag kör ju på Iranska flaggan och med tanke på att det är ett amerikanskt spel så lär väl mina XP minska så länge som jag kör med den :-)
Postad 18 december 2009 - 14:43
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Man får alltså poäng beroende vilka callsigns man använder? Känns helt galet.... Jag har kört på svenskflaggan sen jag såg den å har då mao missat poängmöjligheter?
nä du kan vara lugn du får inte mer xp för att du kör med någon annan callsign
Postad 18 december 2009 - 14:48
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
fick den igår vet inte riktigt hur då jag hade 10-1 den rundan lite långsökt att det skulle vara samma snubbe varje gång
Hmm, ja det lät skumt. Det var S&D du lirade antar jag? Ja, det låter grymt långsökt att du skulle ha dödat samma snubbe alla dom 10 gångerna. Lite smått fantastiskt faktiskt! Men ingenting är omöjligt...så det är bara att gratulera!
Redigerat av BrittBastard, 18 december 2009 - 14:52.
Postad 18 december 2009 - 14:57
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Hmm, ja det lät skumt. Det var S&D du lirade antar jag? Ja, det låter grymt långsökt att du skulle ha dödat samma snubbe alla dom 10 gångerna. Lite smått fantastiskt faktiskt! Men ingenting är omöjligt...så det är bara att gratulera!
vart sabotage jag spelade men kom fram till att det räcker att det är den snubben som ligger högst upp i derans lista som jag dödar så det behöver inte vara samma alla 10 ggr men ändå så verkar det helsjukt
Postad 18 december 2009 - 14:57
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Det var S&D du lirade antar jag? Ja, det låter grymt långsökt att du skulle ha dödat samma snubbe alla dom 10 gångerna. Lite smått fantastiskt faktiskt! Men ingenting är omöjligt...så det är bara att gratulera!
Ja faktiskt. Har aldrig spelat en S&D-match i 10 omgångar.
Postad 18 december 2009 - 15:01
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
vart sabotage jag spelade men kom fram till att det räcker att det är den snubben som ligger högst upp i derans lista som jag dödar så det behöver inte vara samma alla 10 ggr men ändå så verkar det helsjukt
Ja, just det. Så är det nog. Den som ligger högst upp i listan för tillfället är det ju säkert som gäller. Inte den som ligger högst upp på slutet. Men ja, att på bara 10 kills lyckas pricka in det är bra gjort! Eller kanske lite, lite tur.  Ja faktiskt. Har aldrig spelat en S&D-match i 10 omgångar. 
Jaja, den bjuder jag på.
Postad 18 december 2009 - 15:50
Tiva73
-
Tiva73
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Yepp håller med om att det är skönt att slippa höra på en pubertal 14 åring med brittisk accent som just uppfunnit ordet fuck....eller nån som tjatar om att jag står i hans fönster .....
Postad 18 december 2009 - 16:11
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
Yepp håller med om att det är skönt att slippa höra på en pubertal 14 åring med brittisk accent som just uppfunnit ordet fuck....eller nån som tjatar om att jag står i hans fönster .....
man lär sig nya svärord på finska utöver "perkele" "vittu" :-) tycker faktisk det funkar bra med matchmaking kalaset, sällan dålig connection och byte av host när det blir mycket rödt.
Postad 18 december 2009 - 16:15
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Jupp, det är roligare att höra norrmän istället som svär när de blir nedköttade. Norska svordomar is the shit!  EDIT: Har fullt upp nu fram till kvällen (julbord och födelsedagskalas tar sin lilla tid), men vid 21:00 ska jag försöka finnas tillgänglig i MW2.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 18 december 2009 - 16:16.
Postad 18 december 2009 - 16:47
relg
-
relg
-
Användare
-
-
184 inlägg
Jag tycker att ni får bli bättre på att bjuda in till spel!
Så ###### dålig är jag inte.
Postad 18 december 2009 - 17:07
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
Jag tycker att ni får bli bättre på att bjuda in till spel! Så ###### dålig är jag inte. 
trick för att komma med i mhb spel: - adda några aktiva i denna tråd...dom/vi spelar varje kväll typ - när du står i lobbyn titta om det värkar som om man spelar i hop, t.ex om 2-5stk på din lista kör domination på afghan är man säkert "in a party". tryck "join game" om det går, ofta kommer man då med i motståndarlaget men det brukar lösa sig vartefter:-)...om inte det går att joina, skicka invite till nån som är inne...skicka till flera om en inte responderar. poengen är att om man redan spelar med en 4-5mhb`are så inviter man inte nödvändigvis aktivt flera...man får pressa sig på, tjata lite :-) headset och jobba för seger hjälper på framtida invites, tystnad och självisk spelbeteende gör det inte:-)
Postad 18 december 2009 - 17:20
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
headset och jobba för seger hjälper på framtida invites, tystnad och självisk spelbeteende gör det inte:-)
Word! Folk som sitter i ett hörn och stirrar på sin K/D och inte tar baser, flagger etc får inte invites framöver.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 december 2009 - 17:20.
Postad 18 december 2009 - 17:30
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
trick för att komma med i mhb spel: - adda några aktiva i denna tråd...dom/vi spelar varje kväll typ - när du står i lobbyn titta om det värkar som om man spelar i hop, t.ex om 2-5stk på din lista kör domination på afghan är man säkert "in a party". tryck "join game" om det går, ofta kommer man då med i motståndarlaget men det brukar lösa sig vartefter
Fast tyvärr är det jeefligt jobbigt att komma in i motståndarlaget bara, man får ställa in sig på att döden dö väääldigt många gånger bara..... Hänt mig att jag kommit in motståndarlaget, varvid vi (motståndarlaget) får pisk, alla i laget utom jag lämnar matchen och man befinner sig i spawn-limbo, spawn-dö-spawn-dö... suger.... Fast man får ju "most time watching kill-cam", det värmer ju.
Redigerat av what17ever, 18 december 2009 - 17:31.
Postad 18 december 2009 - 17:37
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Fast man får ju "most time watching kill-cam", det värmer ju.
Verkligen.
Postad 18 december 2009 - 18:12
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Ni har rätt i att man inte behöver döda samma kille 10ggr om det inte är han som leder hela tiden vill säga.. men rätt bra kerren å pricka in den med 10 kills...  "The Denier" - Kill an enemy just before they earn a 10 or higher killstreak reward. Tyckte jag kändes extra skön för jag fick den när jag skjöt morlock engång. Dock använder jag inte den.. använder den som man får för prestigerundan..
Postad 18 december 2009 - 19:33
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
testade MW2 i MP efter att ha monterat upp den provisoriska bioduken
hade inte en tanke på att det skulle funka, eftersom jag kört trådlöst tidigare,
men snacka om förvåning när jag får 37% signalstyrka - och detta med 2 betongväggar + 40m mellan router - ps3
nu blir det MW2 för hela slanten ikväll, nån som skall lira MP?
psn: najksorn (eller var det najkks) ?
Postad 18 december 2009 - 19:39
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Postad 18 december 2009 - 19:41
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Kommer du in senare Frasse?
Postad 18 december 2009 - 20:00
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Blir nog rätt sent ikväll... upptagen tv ställer till vissa fördröjningar.. runt 23 kanske..
Postad 18 december 2009 - 20:42
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Låter bra det. Får köra solo här.
Postad 18 december 2009 - 22:43
Danne24
-
Danne24
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Vad är det som händer? Konstigaste "match" jag spelat  Har inget headset, det hade kanske förklarat en del
Postad 18 december 2009 - 23:55
Unregisteredf4fc9dc9
-
Unregisteredf4fc9dc9
-
Användare
-
-
190 inlägg
Vill återigen be om ursäkt för kvällens misstag. Fick en invite av Jarre008 (hade spelat med honom innan), jag går in och ser att det är free for all på Rust, med bara MHB:are. Kul tänkte jag och börjar skjuta på allt jag ser, det tog ett tag innan jag fattade att ni höll på med något, sen fattade jag att det gällde experimentet. Blev lite svettig ett tag, trodde jag hade sabbat allt. Sorry grabbar!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|