Gran Turismo 5
4030 svar till detta ämne
Postad 08 april 2011 - 20:56
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Ett par frågor angående Endurance races efter lvl 25.
Ta tex. Nubürgring 24H. Är det verkligen 24h tävling i realtid? Och i så fall, kan man spara mitt i tävlingen och fortsätta sen? För man kan ju inte sitta 24 h framför tv. Man kan heller inte pausa och låta PS3 stå på för att fortsätta när man önskar, låter lite knasigt.
En annan fråga, är det någon här som kört färdigt någon Endurance race? Vore kul att höra hur det gick och vad ni tyckte.
Postad 08 april 2011 - 21:01
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Ta tex. Nubürgring 24H. Är det verkligen 24h tävling i realtid? Och i så fall, kan man spara mitt i tävlingen och fortsätta sen? För man kan ju inte sitta 24 h framför tv. Man kan heller inte pausa och låta PS3 stå på för att fortsätta när man önskar, låter lite knasigt.
En annan fråga, är det någon här som kört färdigt någon Endurance race? Vore kul att höra hur det gick och vad ni tyckte.
I en framtida uppdatering ska man kunna gå in på depån o spara race:t. Men inte just nu. Själv tänkte jag köra första endurance racet ikväll men började istället grinda races som jag inte fullföljt tidigare. Dream Car och Nascar i Extreme Serien. Dream Car hängde sig inför laddningen av sista racet vilket var sjukt jobbigt. Fick köra om 4 tävlingar som tog minst en timma extra ikväll... Vann alla loppen och har nu nått lvl 30 och kan köpa RedBull-bilen om jag vill. Eller har pengar. :S
Postad 08 april 2011 - 21:02
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Realtid ja. A-spec går att pausa, B-spec går inte att pausa. Det är på gång att man ska kunna spara inuti ett race, men ingen vet när det kommer. Jag har kört Le Mans 24h på B-spec och håller just nu på med Nurburgring 24h, sista racet. Bara att låta PS3:an stå på så sköter den sig själv.
Postad 08 april 2011 - 21:07
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
I en framtida uppdatering ska man kunna gå in på depån o spara race:t. Men inte just nu. Själv tänkte jag köra första endurance racet ikväll men började istället grinda races som jag inte fullföljt tidigare. Dream Car och Nascar i Extreme Serien. Dream Car hängde sig inför laddningen av sista racet vilket var sjukt jobbigt. Fick köra om 4 tävlingar som tog minst en timma extra ikväll... Vann alla loppen och har nu nått lvl 30 och kan köpa RedBull-bilen om jag vill. Eller har pengar. :S
Ja den där RedBull-bilen lär ta lite tid för mig att köpa, jag inte så mycket cred. Vet dock inte hur mycket den kostar. Realtid ja. A-spec går att pausa, B-spec går inte att pausa. Det är på gång att man ska kunna spara inuti ett race, men ingen vet när det kommer. Jag har kört Le Mans 24h på B-spec och håller just nu på med Nurburgring 24h, sista racet. Bara att låta PS3:an stå på så sköter den sig själv. 
Ja, konstigt att dom inte tänkt på detta från början (att man ska kunna spara). Men det lär komma när som helst. Men det låter grymt kul detta med endurance race, speciellt Nüburgring 24H eftersom det är en min favoritbana. Jag tar ha semester om 1 vecka så då blir det endurance races. Ser fram emot det!
Postad 08 april 2011 - 22:52
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Men när ska dom få arslet ur vagnen och göra så man kan jämföra sina tider på banor med sina vänner och andra i världen? Det har väl i stort sett alla andra racingspel?
Postad 09 april 2011 - 19:37
_skar_
-
_skar_
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Jaa de vore underbart med ett spar läge ! Tänkte på en annan sak.. Har köpt en logitec G25 ratt och testat lite. Går det att ändra någonstans i spelet att när man svänger 900 grader att bilen oxå gör det? För när man sitter i Copit wiew så svänger man ju bara ett kvarts varv. Är ju omöjligt t ex att försöka häva en sladd..
Postad 10 april 2011 - 05:21
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Jaa de vore underbart med ett spar läge ! Tänkte på en annan sak.. Har köpt en logitec G25 ratt och testat lite. Går det att ändra någonstans i spelet att när man svänger 900 grader att bilen oxå gör det? För när man sitter i Copit wiew så svänger man ju bara ett kvarts varv. Är ju omöjligt t ex att försöka häva en sladd..
Se inlägg https://www.minhembi...s...t&p=3238100
Postad 10 april 2011 - 14:28
_skar_
-
_skar_
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Tack men är inte det bara kännsligheten ? Har det nått att göra med rattutslaget?
Postad 10 april 2011 - 18:03
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Tack men är inte det bara kännsligheten ? Har det nått att göra med rattutslaget?
Prova.. själv är jag nöjd med default  Edit: eller va? Om du svänger ratten 900 grader så skulle det betyda att hjulen står i en viss riktning.. om du vill svänga bilen 900 grader så får du ju helt enkelt hålla ratten så ända tills du har uppnått en sväng på svängt 900 grader.. Jag har aldrig sett hjulen stå mer än sisådär 60 grader på en bil... 90, då har man någon special hjulupphägning.. 900 grader.. då kör man nog runt i en kundvagn från ICA
Redigerat av novaland, 10 april 2011 - 18:09.
Postad 10 april 2011 - 18:31
_skar_
-
_skar_
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Ha Ha jo d e sant inte riktigt så jag mena men de gjorde saken lite bättre att pilla med dem inställningarna. Tycket fortf de är sjukt svårt att försöka drifta eller att reda ut en bred sladd.. Känns verkligen inte som på riktigt men men man får la träna lite så kanske man kommer på hur det funkar i spelet med
Postad 10 april 2011 - 18:31
Ghorun
-
Ghorun
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Tyvärr går det mig veterligen inte att ändra rattutslaget i spelets inställningar, på vissa rattar går det att tvinga med knappkombination (Driving Force Pro kan det har jag för mig).
Redigerat av Ghorun, 10 april 2011 - 18:32.
Postad 10 april 2011 - 22:39
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Ha Ha jo d e sant inte riktigt så jag mena men de gjorde saken lite bättre att pilla med dem inställningarna. Tycket fortf de är sjukt svårt att försöka drifta eller att reda ut en bred sladd.. Känns verkligen inte som på riktigt men men man får la träna lite så kanske man kommer på hur det funkar i spelet med 
Personligen kör jag med handkontrollern när man ska drifta.. känns lite naturligare då drifting är inte att köra bil.. det är mer som att spela nått tv-spel..
Postad 11 april 2011 - 13:55
Mr_TC
-
Mr_TC
-
Amatör
-
-
57 inlägg
[quote name='King D' date='Apr 8 2011, 22:07 ' post='3259311'] Ja den där RedBull-bilen lär ta lite tid för mig att köpa, jag inte så mycket cred. Vet dock inte hur mycket den kostar. Den kostar 20 mille.. Men om du är lvl 30 kan du satsa på att vinna den i special events, det räcker med 3 brons för att du ska få en. "En annan fråga, är det någon här som kört färdigt någon Endurance race? Vore kul att höra hur det gick och vad ni tyckte." Jag har kört färdigt alla utom de 2 sista 24h loppen i A-spec. Har kört alla racen med en X2010 för att på så sätt korta ner racen lite. Indy 500 racet tar exakt 2 timmar då och på ex 4h Nurburgring(som jag tycker är den roligaste) räcker det att köra i 2timmar och 45 min (Ca 30 varv) sen kan du stå still och vänta ut tiden vid mållinjen utan att de andra hinner komma ikapp. det är oxå det racet som lönar sig bäst per minut när det gäller xp. 9h Tsukuba va verkligen as tråkigt! Mest för att jag inte gillar banan, men med en X2010 räcker det att köra ca 5-6 timmar och sen vänta ut tiden. Endurance racen är ok men jag föredrar att köra cuperna i extreme serien istället, det är lite roligare, dessutom måste man köra endurance racen om och om och om igen för att levla klart till 40..
Postad 11 april 2011 - 15:14
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Jag har kört 2 st endurance races i helgen. Grand Valley Speedway på 60 varv igår kväll. Men första i fredags var den mest händelserika. Nötte 200 varv på en ovalbana med Formula Gran Turismo. Det enda man behövde göra var att väja sig för andra bilar så man inte krockade i baken på dom.
Efter 10 varv kände jag att det blev ruskigt tråkigt.
Efter 150 varv, vid midnatt, somnar jag till bakom ratten, kraschar in i en barriär och flyger in i depån och vaknar av att ratten håller på vrider armarna av mig. En lång arbetsvecka, boredom + en generös stallchef som tillåter groggar bakom ratten får anses som bovar i dramat.
Längtar tills man kan köra på Nürburgring. Tsukuba och 1000km på Suzuka ser jag INTE fram emot.
Postad 11 april 2011 - 15:19
Myllerman
-
Myllerman
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Enklast att bli lvl 35 i b-spec och få x2010. man får jue XP både via endurance och remote-racing samtidigt. Så behöver man inte tråka ut sig heller. Köra endurance själv blir lite drygt efter ett tag.
Postad 11 april 2011 - 15:51
Mr_TC
-
Mr_TC
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Jag har kört 2 st endurance races i helgen. Grand Valley Speedway på 60 varv igår kväll. Men första i fredags var den mest händelserika. Nötte 200 varv på en ovalbana med Formula Gran Turismo. Det enda man behövde göra var att väja sig för andra bilar så man inte krockade i baken på dom.
Efter 10 varv kände jag att det blev ruskigt tråkigt.
Efter 150 varv, vid midnatt, somnar jag till bakom ratten, kraschar in i en barriär och flyger in i depån och vaknar av att ratten håller på vrider armarna av mig. En lång arbetsvecka, boredom + en generös stallchef som tillåter groggar bakom ratten får anses som bovar i dramat.
Längtar tills man kan köra på Nürburgring. Tsukuba och 1000km på Suzuka ser jag INTE fram emot.
Hahaha, inte dåligt att det mest enformiga racet blev det mest händelserika Nürburgring kan du se fram emot, den är helt ok. Båda Tsukuba racen är dö tråkiga men Suzuka funkar bra att köra, dock lite lång.. 24h racen får allt vänta tills save funktionen kommer för min del. Vill inte sitta 24h i streck och vill inte ha PS3an stående så länge, upptagen av ett enda race.
Postad 24 april 2011 - 09:15
Unregisteredf53f9190
-
Unregisteredf53f9190
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Vart kan man få tag i redbull bilen x2010 hört att man får den vid level 35 i b-spec ere sant??
och har kört alla race man kan i b-specen men är bara uppe i början av level29 pust varför?
hur ska jag göra hur gjorde ni?
Mvh Jag
Postad 24 april 2011 - 09:55
Unregisteredf53f9190
-
Unregisteredf53f9190
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
dum fråga utan ha läst upptill :\
Postad 24 april 2011 - 10:01
Mr_TC
-
Mr_TC
-
Amatör
-
-
57 inlägg
IMG_4399.JPG 976,89K
8 Antal nerladdningar
ÄNTLIGEN!!!
Postad 24 april 2011 - 10:27
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
IMG_4399.JPG 976,89K
8 Antal nerladdningar ÄNTLIGEN!!! 
sweet man skulle kanske ta tag i det där igen
Postad 24 april 2011 - 10:34
Mr_TC
-
Mr_TC
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Ja varför inte kerren, va jag fatta det som på dina tidigare inlägg i tråden så har du väl inte så långt kvar..?
Postad 24 april 2011 - 10:48
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
nä det är inte alls långt kvar men när man väl lagt undan det så är det svårt att komma in i det igen
Postad 24 april 2011 - 21:16
Widar
-
Widar
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Stort grattis, TC! Jag är mycket imponerad. Undrar om man orkar ge sig på det igen... dumma X2010.
Postad 24 april 2011 - 22:46
milde
-
milde
-
Användare
-
-
226 inlägg
Stort grattis, TC! Jag är mycket imponerad. Undrar om man orkar ge sig på det igen... dumma X2010.
Håller med, grymt imponerande! Antar att du kör med ratt, för med en ds3a känns vettel eventen omöjlig att gulda.
Redigerat av milde, 24 april 2011 - 22:48.
Postad 24 april 2011 - 23:22
Mr_TC
-
Mr_TC
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Håller med, grymt imponerande! Antar att du kör med ratt, för med en ds3a känns vettel eventen omöjlig att gulda.
Tack så mycket widar och milde! Jag är ingen trophy mästare direkt som dem i trophy liga tråden men denna platinan känns som att inte vem som helst tar och är rolig att ha. Ja milde, som jag tidigare har skrivit i tråden så kör jag med en G25 och en wheelstandpro. Och jag lyfter verkligen på hatten för den som guldar vettel challenge med en DS3a! Men även med en ratt för det va f**n inte lätt. Och widar; om du lyckas gulda vettel så lyckas du ta platina med tålamod, det är utan tvekan det svåraste i hela spelet! Vill dock varna lite för X2010an. Jag körde väldigt mycket med den de sista i endurance racen för att levla klart. Och när jag var klar och skulle spela med de vanliga bilarna igen online så kändes det som att börja om i spelet.. Den är ju så överdriven att det änna va svårt att köra de andra igen. Kändes nästan som att den förstörde spelet lite för mig.. Men det är ju ändå bara en vanesak. Har satt alla mina X2010or online nu.. Någon som gillar att köra online så är mitt online id: Danskmark, adda mig gärna:) Kör även CoD. Mvh: TC
Postad 11 juni 2011 - 08:23
(SiC)
-
(SiC)
-
Beroende
-
-
1 025 inlägg
Update 1.10 ska visst vara släppt, har inte testat själv än men den verkar ganska stor. Here's what's new in Gran Tursimo 5 update 1.10:
Major Changes and New Features Racing Gear A new racing gear category with racing helmets and racing suits has been implemented. You can use these for your A-Spec driver or any of the "My Drivers" in B-Spec. There are many variations to the racing gear, and in addition to several sets being given out as gifts when you start GT Mode, you can also gain new ones when you win in online events. You can even take a photo of your driver wearing your favorite gear, and use that custom photo for your driver profile. For details, refer to "Racing Gear" under Main Menu - [Manual] - [GT Mode] in the in-game manual. Special Online Event Promotion For a limited time, all event prizes will be tripled, and all cars appearing in the Online Dealership will be brand new (0 mileage) and at half price. Introducing Prizes for Online Events In some online events you can now win racing gear items and cars as prizes, based on your performance. The content of the prizes and the conditions for winning them will vary per event. Please check out the details of the events through [GT Life] - [Online Events]. Purchasing Parts through the Settings Screen In the settings screen, parts you have not yet purchased will now have a shopping cart icon appear next to them. You can now purchase these parts on the spot. Purchased parts will immediately be equipped onto your car. For details, refer to Top Menu - [Manual] - [GT Life] - [Settings] in the in-game manual. Improved Opponent AI Algorithm The search range of opponent AI has been expanded, and their intelligence algorithm has been improved. Interrupting and Resuming Championship Races In championship races of A-Spec and B-Spec within [GT Life], there is now a "Suspend" option in the quick menu which appears after completing individual races. If the suspend option is pressed, the event will be interrupted and your record up to that point will be saved, and the game will end. The next time you start the game, you can continue the championship race from where you left off. Additional Soundtrack After playback of the ending movie (short version), "Day To Live/daiki kasho" will be added as a bonus music track.
Other Changes You can now check the physical strength of drivers that are resting in the B-Spec endurance races. You can now sort the garage by [Last Car Driven] In [Weight Adjustment] of [Settings], you can now see changes in the front to rear weight balance when the ballast position is changed. Your A-Spec driver is now displayed in the profile screen. In the pit menu of B-Spec, the time limit for being able to direct pit work has been changed from reaching "0" in the count down, to "Until the car comes to a complete stop". The sorting order in the Music Library has been improved. When selecting a course created in Course Maker from Arcade Mode or GT Mode, you can now run single races with up to 16 cars (except for courses created before the update, and dirt tracks). It is now possible to take 3D photographs even without connecting a 3D compatible TV. You can now export 3D photographs to [Photo] on the XMB.
Fixes We have corrected an issue where the maximum speed set in the transmission settings of the setting menu was different from the actual top speed of the car. This will affect almost all cars equipped with aftermarket transmission, as well as racing cars. Cars for which each gear ratio was adjusted manually with a Fully Customizable Transmission in versions 1.07 and earlier will not be affected. An issue with the increase and decrease of the online log-in bonus has been corrected. An issue where the player's and opponent's cars braked at the wrong timings in the pit lane during B-Spec has been corrected. A problem where racing sound effects were turned off after changing settings in the quick menu has been corrected. An issue has been corrected where the engine oil condition did not match the mileage of the used car purchased. An issue where some of the driver gear colors had changed after the 1.06 update has been corrected. An issue in the championships of GT Life where opponent cars kept using the same tires in the second race and onwards has been corrected. An issue where the menu BGM was being played during remote racing rather than the race BGM has been corrected. An issue of the program freezing when opening a garage containing nearly the maximum number of cars has been corrected.
Postad 11 juni 2011 - 13:02
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Härligt att alla "event prizes are tripled". Blir till att nöta lite asfalt i helgen.
Postad 12 juni 2011 - 10:17
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Sitter å tittar på Le mans 24H på Eurosport HD.. När man ser view ifrån cockpit så blir man avundsjuk på de fina kurvtagningarna och undrar varför man aldrig lyckas med sådanna kurvor :-(
Postad 06 september 2011 - 14:43
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
sweet man skulle kanske ta tag i det där igen 
tänkte precis på samma tankar kerren  inte rört GT5 sen i ja jag kommer fan inte ihåg. Februari!?
Postad 06 september 2011 - 16:26
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
tänkte precis på samma tankar kerren 
inte rört GT5 sen i ja jag kommer fan inte ihåg. Februari!?
Samma här, snart dax igen
Postad 06 september 2011 - 17:06
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Jag ska nog också återuppta rejsandet lite jag med i några veckor innan fotbollen och krigandet kommer ta upp all min tid (Fifa11 och BF3  ).
Älskar GT5 för det är ett perfekt spel att gå tillbaka till när det blir speltorka. Det finns banne mig alltid något man inte har klarat av.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 06 september 2011 - 17:08.
Postad 07 september 2011 - 07:59
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Jag ska nog också återuppta rejsandet lite jag med i några veckor innan fotbollen och krigandet kommer ta upp all min tid (Fifa11 och BF3 ). Älskar GT5 för det är ett perfekt spel att gå tillbaka till när det blir speltorka. Det finns banne mig alltid något man inte har klarat av.
Yep och ALDRIG kommer klar av med en DS3a, i swear!! *ilska*
Postad 08 september 2011 - 08:59
Unregistered4546b37c
-
Unregistered4546b37c
-
Användare
-
-
155 inlägg
Jag ska nog också återuppta rejsandet lite jag med i några veckor innan fotbollen och krigandet kommer ta upp all min tid (Fifa11 och BF3 ). Älskar GT5 för det är ett perfekt spel att gå tillbaka till när det blir speltorka. Det finns banne mig alltid något man inte har klarat av.
True dat. Det slog mig att jag slutade spela GT5 när det nästan blev som roligast, då man precis har köpt sin första superbil och ska delta i dom snabba och hektiska racen. Blir absolut att plocka upp snart
Postad 08 september 2011 - 11:24
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Någon som vet om GT5 stödjer 3D? Jag tänkte om man vill köpa Sonys nya headmout 3D-skärm så slipper man bli störd av omgivningen och kan sitta i soffan å spela medan tjejen sitter å glor på sin TV
Redigerat av novaland, 08 september 2011 - 11:25.
Postad 08 september 2011 - 13:06
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
Någon som vet om GT5 stödjer 3D? Jag tänkte om man vill köpa Sonys nya headmout 3D-skärm så slipper man bli störd av omgivningen och kan sitta i soffan å spela medan tjejen sitter å glor på sin TV 
Har inte provat det, men GT5 stöder 3D och det skall vara riktigt bra som jag förstår det. Några tidigare i tråden har kört det vet jag.
Postad 09 september 2011 - 08:19
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Drog in GT5skivan igår och fick börja med att ladda ner typ 400MB efter det så ploppar det upp att det är service på servern..... bra där cel... bra
Postad 20 september 2011 - 13:14
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Hur läggar man vantarna på en Bugatti Veyron?
Postad 20 september 2011 - 13:21
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Hur läggar man vantarna på en Bugatti Veyron?
Jag köpte min på begagnat-marknaden.. tror jag pröjsade 2 mille för den eller nått.. måste ha varit rabatt
Postad 20 september 2011 - 13:41
ganksta1
-
ganksta1
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Sonys "Personal Viewer" har fått så där betyg. Recensenten föredrar en 3DTV.
Postad 20 september 2011 - 13:59
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Sonys "Personal Viewer" har fått så där betyg. Recensenten föredrar en 3DTV.
Jo, har hört det, men jag vill inte skaffa nån 3D-TV, för då får det va. Känslan av att se 3D på bio eller på TV är för mig helt dött.. som att dra .. i ett element; varmt, hårt å trångt, men känslan finns inte där. Att ha en helmut på skallen så kanske man iallafall kan låtsas som att det verkar bra  Åt minstonde får man va i fred.
Postad 20 september 2011 - 14:11
XaNoR
-
XaNoR
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Det funkar med 3D! Jag har goda vänner som kör med 3D-TV För alla er som är HARDCORE Racers så har vi en Europeisk Super GT500 liga. GTForum.eu Välkommna dit... (Sorry om man inte får posta länkar)
Redigerat av XaNoR, 20 september 2011 - 14:12.
Postad 20 september 2011 - 15:54
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Jag har sett och hört att man skulle kunna vinna bugattin om man tar guld i alla lopp under Professional Level 14 Gran Turismo World Championship! Nuär det så här att jag har guld i alla loppen där men har inte fått någon bil. Visserligen på ikonen för det eventet så finns ingen guldpokal, men om man klickar in där så ligger guldpokalerna där så stiligt. Undrar ifall man måste köra igång tävlingarna via den där flaggan längst till vänster?
Som ni förstår så är man en smula sugen på bilen ifråga!!!
Postad 20 september 2011 - 16:08
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2 004 inlägg
Jag har sett och hört att man skulle kunna vinna bugattin om man tar guld i alla lopp under Professional Level 14 Gran Turismo World Championship! Nuär det så här att jag har guld i alla loppen där men har inte fått någon bil. Visserligen på ikonen för det eventet så finns ingen guldpokal, men om man klickar in där så ligger guldpokalerna där så stiligt. Undrar ifall man måste köra igång tävlingarna via den där flaggan längst till vänster? Som ni förstår så är man en smula sugen på bilen ifråga!!!
Jo, du får en veyron om du klarar championshippet, dvs alla race i rad.. det har inget med att ta guld i alla, utan ta guld i championshippet
Postad 20 september 2011 - 16:50
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Jo, du får en veyron om du klarar championshippet, dvs alla race i rad.. det har inget med att ta guld i alla, utan ta guld i championshippet
Tack då vet jag! Fast nu fick jag en toyota minolta när jag loggade in nu precis! Hyffsat klipp i den också!
Postad 21 september 2011 - 22:25
milde
-
milde
-
Användare
-
-
226 inlägg
Tack då vet jag! Fast nu fick jag en toyota minolta när jag loggade in nu precis! Hyffsat klipp i den också!
Ja så mycket bättre än minoltan blir det ju tyvär inte, synd att man får den så tidigt och enkelt bara.
Postad 23 september 2011 - 08:05
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Hur kommer det sig att denna tråd börjat skicka ut mail vid VARJE svar, dvs inte ett tills man läst, utan VARJE svar får jag ett mail med!
/Jocce
Postad 23 september 2011 - 11:42
milde
-
milde
-
Användare
-
-
226 inlägg
Hur kommer det sig att denna tråd börjat skicka ut mail vid VARJE svar, dvs inte ett tills man läst, utan VARJE svar får jag ett mail med!  /Jocce
Du prenumererar på tråden.
Postad 23 september 2011 - 13:20
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Du prenumererar på tråden.
Läs gärna mitt inlägg igen, eller så kan jag förklara. Jag prenumererar på tråden. Ja. Sen länge. Vid normal prenumeration får man ett mail när någon svarat. Även om 10 st svarar efteråt så får man inget mer mail. Nu får jag ett mail för VARJE person som svarar, lagom irriterande... Dvs svarar 10 personer så får jag 10 mail... /Jocce
Postad 23 september 2011 - 13:59
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
Läs gärna mitt inlägg igen, eller så kan jag förklara. Jag prenumererar på tråden. Ja. Sen länge. Vid normal prenumeration får man ett mail när någon svarat. Även om 10 st svarar efteråt så får man inget mer mail. Nu får jag ett mail för VARJE person som svarar, lagom irriterande... Dvs svarar 10 personer så får jag 10 mail... /Jocce
Vet att det finns olika inställningar, en får man varje gång och en annan får man bara ett mail, om jag inte minns fel. Siten verkar ju fått sig en uppdatering också, kanske har sabbat något med dina inställningar, det gjorde det för mig nämligen. /f
Postad 23 september 2011 - 18:34
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Man får svar från vid varenda nytt inlägg i varje tråd man prenumerar på numera, ruskigt irriterande.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|