![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 19 december 2009 - 02:05
Postad 19 december 2009 - 02:13

Tack för ikväll.
/MarkusGun
Postad 19 december 2009 - 03:00
Försöker ha i medvetande hela tiden att blinka, annars blir det precis som du skriver.Någon mer än jag som glömmer att blinka när man spelar? Till slut så svider det i ögonen och det kommer några stackars tårar

Du var förresten grymt jobbig att möta i natt. Jag tror du smög upp en 4-5 gånger med kniven och satte den i ryggen på mig. Då var det bra nära att jag kastade handkontrollen i TV:n.

Kul spel ikväll Tiva, shaman, patgu m.fl! Det gick rätt bra för mig tills jag fick den briljanta idén att gå prestige... Nu så här i efterhand skulle jag nog väntat med det då jag sög hårt och brutalt de efterföljande matcherna. Jag blev verkligen totalt handikappad utan SCAR:en med RDS + FMJ och Coold Blod-perken. Droppen var jarres formstopp sista matchen när han spelade i motståndarlaget. Jag har aldrig sett ett MHB-lag bli så mycket köttfärs som vi blev.

Nej, nya friska tag någon annan dag!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 19 december 2009 - 03:01.
Postad 19 december 2009 - 09:06

Vi har 140 fjuniga tonårsrookies som lanar i två dygn, ska bli jäkligt skönt när jag går av mitt skift klockan 10 och får gå hem och sova/ta semester till 10:e januari.
/Lasse
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 19 december 2009 - 09:06.
Postad 19 december 2009 - 11:51
Har jobbat i 25 timmar i streck nu! Så här ser det just nu ut i vår matsal:
Fan får man jobba så länge...?? Ivf som helst så är det respekt....
Postad 19 december 2009 - 13:01
Omkring 19-20 - 01

Postad 19 december 2009 - 14:06
Vill återigen be om ursäkt för kvällens misstag. Fick en invite av Jarre008 (hade spelat med honom innan), jag går in och ser att det är free for all på Rust, med bara MHB:are. Kul tänkte jag och börjar skjuta på allt jag ser, det tog ett tag innan jag fattade att ni höll på med något, sen fattade jag att det gällde experimentet. Blev lite svettig ett tag, trodde jag hade sabbat allt. Sorry grabbar!
Jag gjorde precis samma sak. Upplevde ett lyckorus i ett par minuter och tänkte "Fan va bra det går nu". Tills jag insåg att det var BARA jag som sköt. Alla andra sprang mest runt och tittade

Postad 19 december 2009 - 14:30
Jag gjorde precis samma sak. Upplevde ett lyckorus i ett par minuter och tänkte "Fan va bra det går nu". Tills jag insåg att det var BARA jag som sköt. Alla andra sprang mest runt och tittade
Ledsen om jag sabbade något
Men e inte detta fel forumtråd?
skall väl postas i den andra om mw2 -intresse för specialgrejer

Postad 19 december 2009 - 16:35

Kul att callsigns betyder mer än att bara vara ett klistermärke.
Postad 19 december 2009 - 16:38
Försöker ha i medvetande hela tiden att blinka, annars blir det precis som du skriver.
Du var förresten grymt jobbig att möta i natt. Jag tror du smög upp en 4-5 gånger med kniven och satte den i ryggen på mig. Då var det bra nära att jag kastade handkontrollen i TV:n.
Kul spel ikväll Tiva, shaman, patgu m.fl! Det gick rätt bra för mig tills jag fick den briljanta idén att gå prestige... Nu så här i efterhand skulle jag nog väntat med det då jag sög hårt och brutalt de efterföljande matcherna. Jag blev verkligen totalt handikappad utan SCAR:en med RDS + FMJ och Coold Blod-perken. Droppen var jarres formstopp sista matchen när han spelade i motståndarlaget. Jag har aldrig sett ett MHB-lag bli så mycket köttfärs som vi blev.
![]()
Nej, nya friska tag någon annan dag!
Det gick bra ett tag

Postad 19 december 2009 - 16:40
trick för att komma med i mhb spel:
- adda några aktiva i denna tråd...dom/vi spelar varje kväll typ
- när du står i lobbyn titta om det värkar som om man spelar i hop, t.ex om 2-5stk på din lista kör domination på afghan är man säkert "in a party". tryck "join game" om det går, ofta kommer man då med i motståndarlaget men det brukar lösa sig vartefter:-)...om inte det går att joina, skicka invite till nån som är inne...skicka till flera om en inte responderar.
poengen är att om man redan spelar med en 4-5mhb`are så inviter man inte nödvändigvis aktivt flera...man får pressa sig på, tjata lite :-)
headset och jobba för seger hjälper på framtida invites, tystnad och självisk spelbeteende gör det inte:-)
Jag brukar joina men man faller bort när gruppen "backar" och söker ny match.
Får väl börja skicka lite invites.

Postad 19 december 2009 - 16:43
Fast man är med i ett party så kan det hända att man blir kickad när matchen börjar eller att halva partyt hamnar i någon annan match osv. Men det ska väl fixas till förhoppningsvis.Jag brukar joina men man faller bort när gruppen "backar" och söker ny match.
Får väl börja skicka lite invites.
Postad 19 december 2009 - 17:13
Postad 19 december 2009 - 17:21
"@FourZeroTwo #MW2 PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon"
Dock endast i usa än så länge enligt mina källor.
Postad 19 december 2009 - 17:38
Härligt! Då ska jänkarna få känna på hur det är att vara indian i natt.Dock endast i usa än så länge enligt mina källor.
Postad 19 december 2009 - 17:52
Fler som kommer in kring 21.30 -snåret, och sitter till sent i natt?

psn: najkks (eller var det najksorn) ?
haha.. fan måste lära mig det där snart
Postad 19 december 2009 - 17:58
Ledsen om jag sabbade något
Hahaha!

Du hade din livs match där ett tag?

Postad 19 december 2009 - 18:27
Postad 19 december 2009 - 19:12

Postad 19 december 2009 - 19:30
Found it.
weapon chart
http://callofduty.wi...rfare_2_Weapons
Nu har inte jag lirat sen imorse, är patchen m a p bland annat 1887:orna live?
Även för PS3 då...
Postad 19 december 2009 - 19:50
Postad 19 december 2009 - 20:36

Postad 19 december 2009 - 20:38
För många ligger redan på prestege 10 så jag har lagt ner spelandet ett tag. Trist med allt fuskande hit och dit och kampare överallt. Blir bara förbannad.
Dom åker väl snart bort/ner vad man har hört. Dom som fuskat alltså. Man märker rätt snabbt att det är många när en jäklar massa har höga "lvl" men när man möter dom (ligger själv på måttliga lvl55) så är dom relativt lätta att ta dö på.
Postad 19 december 2009 - 20:42
Jag va med vid nuken, min första faktiskt, va en perfekt avslutning på natten...Det gick bra ett tag
Jag hade några MHBare med i mitt lag när jag Nukeade "Jaha va faen är det som händer nu då?" hördes det när jag släppte bomben
![]()

Är på ikväll igen, blir till att prestigea efter dryga tre och ett halvt dygn!!

Postad 19 december 2009 - 20:45

Postad 19 december 2009 - 21:49

Men akta er för frass3, jag träffade honom på stan och han lovade att ställa till med ett ******** hallaballoo på "The Death Experiments". Haha!
Redigerat av BrittBastard, 19 december 2009 - 21:51.
Postad 19 december 2009 - 22:59
Postad 19 december 2009 - 23:11
gäller att mhb:arna kör lite teamwork och inte "every man for himself" för att dra hem lite vinster!
Postad 19 december 2009 - 23:54
Jag är inne på 15min, med kämpanda och headset!
gäller att mhb:arna kör lite teamwork och inte "every man for himself" för att dra hem lite vinster!
What? När jag lirar med MHB:are känns det som om man vinner 90% av matcherna just för att man har teamwork.
Postad 20 december 2009 - 01:11
KLAGAREN
ok first of all about the 1887's waaaahhhh they got a fricking rifle barrel which = better range and now i'm getting out powered by a frigging spas this is bs. if this is going to not change then bring back over kill so us snipers have a way to defend our selves with some range now we might as well run rangers with the ridiculous range we got now. no i'm not a camping noob that sits with the 1887 camping they are really a good asset to deal with medium range battles while sniping now i wont even use them seeing i am only about 100 kills from getting gold emblem that really sucks. bring back overkill!!!
this is about as stupid as socom players whining about the famas and it's accuracy it isn't balanced it's broke now. ppl who complained are people who have no luck/skill dual wielding them themselves.[/quote]
SVARET FRÅN MODERATORN
sorry but there is plenty of stuff you can use to protect yourself
1. A M18A1 Claymore Mine
2. PP2000 Machine Pistol
3. A dropped enemy gun
4. AT4-HT Rocket Launcher
Postad 20 december 2009 - 01:17
Man får ganska snabba besked om när det är dax för en "skitkväll". Sparkade igång spelet nyss & begåvades med lös ammunition. Kunde bränna av allt jag hade i vapnet utan resultat. Förutom att man själv då blir knäppt av ETT skott.Jag gav upp efter en timme. Antingen blir man dödad av en campare eller nån jäkla tomte med dubbla shotguns. Suck.
En vända till sen skiter jag i det här för idag/natt.
Postad 20 december 2009 - 05:11

Postad 20 december 2009 - 09:49
Postad 20 december 2009 - 11:57

Matchen därefter var det en medspelare som tog sig fram i slow motion.
Antar det bara är å gilla läget. Även om det såklart förstör en del för spelupplevelsen.
Postad 20 december 2009 - 12:56
Man får ganska snabba besked om när det är dax för en "skitkväll". Sparkade igång spelet nyss & begåvades med lös ammunition. Kunde bränna av allt jag hade i vapnet utan resultat. Förutom att man själv då blir knäppt av ETT skott.
En vända till sen skiter jag i det här för idag/natt.
Kolla så att du har fyra gröna staplar i pingen, har man 3 eller färre så är du doomed.
Postad 20 december 2009 - 13:09

Postad 20 december 2009 - 13:18
Det känner jag igen!Kolla så att du har fyra gröna staplar i pingen, har man 3 eller färre så är du doomed.
Kolla även om de andra har fyra gröna pluppar.
Det händer att man har nackdel om man är den enda med bra anslutning.
De andras dåliga anslutning till servern påverkar åt båda hållen.
Jag har råkat ut för att bli skjuten "runt hörn" ett antal gånger när jag själv haft bra anslutning.
Trevliga matcher i fredags kväll.
Blev först inbjuden till ffa på terminal.
Det var lite förvirrande när jag såg alla stå nere på plattan och inte göra något, men jag rättade in mig i ledet (bokstavligen) bara för att bli knivad av döden

Synd att det inte verkar finnas på video. Det var en "intressant" syn

/patgu995
Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 20 december 2009 - 13:18.
Postad 20 december 2009 - 13:58
De va riktigt smutt på killzone 2 iaf, då blir de på samma vilkor för alla
Postad 20 december 2009 - 14:00

Postad 20 december 2009 - 14:13
Riktigt dassigt upplägg när man ska börja lira multiplayer o hoppar in i nått FFA eller team DM. själv springer man runt med en liten ärtbössa medans alla andra som ligger på lvl 50+ (vilket består av ca 80% av dom som lirar) kutar runt me ###### monstervapen. Går de att ställa in så man bara lirar med folk i samma rank som en själv ?
De va riktigt smutt på killzone 2 iaf, då blir de på samma vilkor för alla
nej det finns inget sådant upplägg. men när du kommer till level 4 får du tillgång till "create a class" där du kan kombinera egna vapen och perks. sen låser du upp fler vapen och perks och andra saker ju mer du levlar.
ett bra system tycker jag.
någon som vet vad patch 1.07 innehåller? har dom fixat 1887 bössorna kanske? hoppas på de

Redigerat av andreassofus, 20 december 2009 - 14:14.
Postad 20 december 2009 - 14:38
Postad 20 december 2009 - 14:55
Vart en grym kväll/natt! 31 vinster i rad på demolition satt fint även om Jarre och zdarlight gjorde grovjobbet
Teamwork kungen, teamwork

Postad 20 december 2009 - 14:57
Vad hände med det egentligen?
Aha, var därför det inte gick att joina er, försökte på brottarns invite.Teamwork kungen, teamwork
Synd att vi var tvungna att ladda ner patchen mitt i allt och precis när min winstreak började röra på sig
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar