Tyckte inte det var något fel på svaren, snarare att det var väldigt få och tråkiga frågor.
Nej svaren var ok men det var också de absolut tråkigaste frågorna man kunde ställa. DVR var ok fråga.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 06 August 2013 - 08:23
Nej svaren var ok men det var också de absolut tråkigaste frågorna man kunde ställa. DVR var ok fråga. Postad 06 August 2013 - 08:25
Ja hur länge hade Ryan McCaffrey filat på dom där, över fikarasten?
Whitten är som vanligt 10/10 Postad 06 August 2013 - 09:25
Tänk om Whitten hade varit frontfigur från början när PR maskineriet började rulla.
Skönt att Microsoft börjar komma på rätt köl igen. Postad 06 August 2013 - 09:44
whitten är det som ms behöver för sin xbox-avdelning, totally agreed.
men som johan skriver, det hade kunnat finnas med en massa betydligt mer intressanta frågor. i alla fall enligt mig. och johan då =) molnet vill jag höra mer om. jag vill höra mer om xbone-kontrollen också. har den liknande feats som den otroligt magiska ps4-kontrollen som alla flashar om? ljudnivån vill vi höra (eller inte höra). eh... ja, massor av såna saker tack. gör intervjuer om xbones styrkor (som att den *troligtvis* kommer att vara tystare än ps4), berätta mycket mer om molnet osv. fixa! nu! Postad 06 August 2013 - 10:05
Inte för att det det i slutändan spelar någon roll, men jag skulle vilja veta lite mer om specifikationen på Xbox One (bara för nyfikenhetens skull).
Alltså sånt som är bekräftade av Whitten eller någon annan på Microsoft. Det mesta av det som florerar just nu är bara rykten när det gäller hårdvaran. Sedan vill jag se mer hur själva boxen fungerar. Hur snabb är den, låter den mycket, mer demo på Kinect osv. Postad 06 August 2013 - 13:56 Vad är det du vill veta mer om Xbox One-kontrollen, de har redan släppt en hel del info om den. Och vad är det som är speciellt med PS4-kontrollen? Tänkte bara om jag missat nåt de senaste veckorna. Har Xbox-kontrollen fått en touchpanel?! Redigerat av SejLax, 06 August 2013 - 13:57. Postad 06 August 2013 - 22:17 Jag har inte läst något om dom sagt något om förändringar i styrspakarna eller en mer avancerad rumble som kan få det att kännas som att kintrollen skiftar vikt. Hållbarhet från fulladdad är också en sak som alla företag verkar ha lite svårt med i början tycker jag Fö... touchpanel på en kontroll? Dafuq? Det kostar säkert mer än det smakar *asg* Postad 07 August 2013 - 06:39
får väl se hur touchplattan på ps4ans handkontroll fungerar. Fast man har ju händerna fulla ändå så, tja, jag vet inte
Postad 07 August 2013 - 07:15 Visste du inte att PS4-kontrollen har en touchpad? Om Xbox One kontrollen: http://www.xbox.com/...-and-charge-kit http://www.ign.com/w..._One_Controller Ja, jag är skeptisk. Samtidigt så förstår man ju att funktionen är genomtänkt och testad. Har svårt att se möjligheterna med den just nu, men det är nog bara min brist på fantasi. Har läst lite idéer om den. Typ att man skulle kunna zooma runt på en karta med den osv, istället för att använda spakarna. Tja, jag vet inte. Känns som den är för liten för att användas med speciellt hög precision. Iofs är den väl kanske inte jättemycket mindre än en touchpad på en bärbar dator, men jag gillar inte såna touchpads heller så. Den funkar säkert bra för att swipea vänster och höger men då kan man väl lika gärna använda de vanliga knapparna. Återstår att se vad spelutvecklarna hittar på. Postad 07 August 2013 - 17:46
POLK IS XBOX ONE SOUND PARTNER, DEBUTS SOUNDBAR
http://www.flatpanel...letter_sub1_jpg Redigerat av Zerox_no1, 07 August 2013 - 17:46. Postad 07 August 2013 - 22:38
Skype, OneGuide, SmartMatch, Game DVR är all tjänster som kommer kräva Live Gold.
Så blir nog inte mycket free candy på Xbone. Postad 07 August 2013 - 22:48
Och internet explorer, allt som helt enkelt kräver internet kräver gold
http://www.xbox.com/...S/Live#features Redigerat av Johan_i_burken, 07 August 2013 - 22:49. Postad 08 August 2013 - 07:25
Smartmatch vore konstigt om det skulle fungera med Xbox Live Silver då det är en multiplayerfunktion.
Postad 08 August 2013 - 09:10
Jodå, jag har full koll på att ps4 har touch på kontrollen. Jag är inte oväntat skeptisk och orolig för att man ska forcera användande av den i spel på något sätt.
Postad 08 August 2013 - 09:56 Men det var väl väntat att allt sånt kräver gold? Eller? Är det bara jag som fått för mig att abonnemang krävs för att få göra saker online med dom kommande konsollerna? Inte för att på något sätt kicka på ps4, men det är väl samma sak där? Postad 08 August 2013 - 10:45
"The PlayStation Plus paywall for online gaming on the PS4 does not hide media applications, like Netflix, behind itself either. Free users can still use media apps without needing PS+, unlike Xbox Live." http://gaminghype.co...lay-on-the-ps4/ Lite nya videor har dykt upp http://youtu.be/T4FV2wfDVeY http://youtu.be/veanVvMJT_o Redigerat av Johan_i_burken, 08 August 2013 - 10:50. Postad 08 August 2013 - 10:50
http://youtu.be/s0YxqmoCQSM
Gick visst bara att ha två stycken videos i samma inlägg Redigerat av Johan_i_burken, 08 August 2013 - 10:51. Postad 08 August 2013 - 10:51
Just ja, netflix skulle inte kräva medlemsskap. Ja, det ger ju valmöjlighet, vilket är rätt bra, men jag tror själv att många med ps4 kommer köpa både och, onlinelirande är ju skoj. Och destiny kommer. Nuff said!
Postad 08 August 2013 - 14:55
Inte så mycket nytt där men snyggt paketerat. Jävlar vad stor kinectsensorn är dock, mitt Wii U är ju knappt större.
Postad 08 August 2013 - 15:12
Snyggt och ok, bra med kabel och headset. men......fortfarande för dyr jämfört med PS4. Postad 08 August 2013 - 15:24
Jag gillar den. Vad händer om jag kör in HDMI från min Canal Digital satellitbox till X1 HDMI in? Funkar det alls?
Postad 08 August 2013 - 15:29 Tjaa, de skickar ju med mkt junk för pengarna iaf, många lådor blir det... Vad hände med "tv-spel = en låda man stoppar i tv:n"? Postad 08 August 2013 - 16:19
Som du sa Humming, den bör hålla hur länge som helst eftersom man kan köra utan batterier. Thank lord.
Postad 08 August 2013 - 16:44
ja det funkar. Varför du nu skulle vilja det är en annan sak. Postad 08 August 2013 - 16:50 Lägger du på kameran på PS4 är det, vaddå 60 dollar till? Skillnad är ju i princip kinecten på priset känns på ett sätt ganska logiskt. Det har ju varit MS arbetsmodell med Live i över tio år och de tjänar pengar på det. Varför sluta tjäna pengar? Så länge de har 30-40 miljoner abbonenter skulle jag också lägga in en massa saker i gold för att få fler personer att betala. Postad 08 August 2013 - 16:57
Säger inte emot men det är tufft när de flesta vet att Xbox One i realiteten är en svagare maskin att ta ut 100 USD mer. De som ser värdet i 100 USD är nog färre än de som ser en grym konsol för 399 USD. Menar bara att Microsoft har bränt sig. Postad 08 August 2013 - 17:08 Fail tycker jag med extrem PSU. Men den extern tillsammans med ett stort chassi gör nog XBO till den tystaste konsolen next gen. Låter PS4 lika mycket som PS3-slim blir nog skillnaden försumbar. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 August 2013 - 17:09. Postad 08 August 2013 - 17:11 MS har bara bränt sig om man förlorar konsolkriget med stor marginal Postad 08 August 2013 - 17:13
En tanke som slog mig, det skall ju vara bättre chat, mer spelare i mp, molnet och allt var det är med internet. Kommer mitt adsl klara av detta? Nu går det ju bra fast det laggar om jag lirar och frugan kör netflix.
Postad 08 August 2013 - 17:14
Vad jag läst ska det inte krävas särskilt höga hastigheter alls så det går nog bra.
Postad 08 August 2013 - 17:21
1.5 mbps har väl rekommenderats?
Xbonen är mindre än jag trodde. Mycket mindre. Postad 08 August 2013 - 17:48 Dvs, inte alls särskilt höga hastigheter Här kan man kolla om man klarar sig! Postad 08 August 2013 - 18:16
Är det bara jag som skulle betala 100 USD mer bara för att det är en Xbox (oavsett Kinect eller ej)? Skulle jag välja PS4 så har det inget med att den är billigare med att göra. Postad 08 August 2013 - 18:48
Jag behåller förbokningarna på båda tills vidare. Kan ju vara kul att ha en av varje om inte annat.
Postad 08 August 2013 - 20:16 Skulle aldrig falla mig in att massa de exklusiva spelen på någon av dem. Postad 08 August 2013 - 20:27
Xboxen ser riktigt snygg ut, klart bättre än PS4. Får se vilken man löser ut den månaden dom behagar dyka upp
Postad 08 August 2013 - 20:28 Sen hänger inte allt på prestanda, kolla på 360 vs PS3 Postad 08 August 2013 - 20:40
Sämre spelprestanda en PS4? Troligtvis. Svagare paket? Mer tveksamt. Känns som att MS försöker göra en spelvärldens Apple. Sen om de lyckas eller ej återstår att se... Postad 08 August 2013 - 20:47
Bra att de backade på att headsetet inte skulle ingå.
Verkar dock vara av modell extremt billigt och plastigt, med tanke på hur mycket micen fladdrade i den videon. Postad 08 August 2013 - 22:13
Carmack har sagt att det är inte särskilt stor skillnad mellan konsoler snarare förvånadsvärt lite. Jag litar på Carmack.
Vi får se hur avgörande priset blir. Undra var brytpunkten för MS går innan man sänker priset. 10 %? 20 %? 30 % efter Sony. Det är väl en fråga om intäkter också misstänker jag, att ligga 10 % efter med en konsol som är 100 dollar dyrare är inte så farligt. Postad 08 August 2013 - 22:19
Jag TROR att just de 100 dollarna inte är lika viktiga som antal användare med tanke på inkomster från live och dylikt. De slänger ju även med kinekten så det är ju inte så att de går 100 dollar plus på sony per konsol. Postad 09 August 2013 - 06:09
Publicerades det inte siffror på vad båda konsollerna kostade i materialkostnader någonstans? Där är en fingervisning. Tror dock att ms haft rejält mycket högre utvecklingskostnader. Kinect var nog inte billig att ta fram.
Postad 09 August 2013 - 07:20
tyckte den såg större ut än jag trodde den skulle vara. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |