#3801
Postad 18 November 2017 - 09:01
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Stort grattis!
Den färgen är riktigt snygg.
Vinter fälgarna på?
Det är ju en Honda då vågar man chansa! 
Inget avis alls nej då inte det minsta! 
Så fånigt nöjd med kulören, sjukt härlig.
Visst är det vinterpuckar monterat, lite surt med de skrikande alufälgarna, skulle ha lackat dem.
Men det får bli nästa vinter
#3802
Postad 18 November 2017 - 10:14
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ja, då va man med ny bil iaf.
Tog ca: 5 veckor efter beställning, klart godkänt.
Även då haft en lånebil under tiden.
Honda Civic Type R 2017
Grattis den är riktigt snygg 
Redigerat av mcmike, 18 November 2017 - 11:06.
#3803
Postad 18 November 2017 - 13:03
Pinnen
-
Pinnen
-
Forumräv
-
-
916 inlägg
Hade man kunnat få den med en lite mer civiliserad vinge hade jag definitivt varit en spekulant. Som den ser ut nu är den bara lite för mycket för mig...... Eller det kanske man kan?
#3804
Postad 18 November 2017 - 15:53
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Är väl bara att ta bort vingen om man vill det, men den är ju där av en anledning så att säga.
#3805
Postad 18 November 2017 - 20:38
phil neal
-
phil neal
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
Hade man kunnat få den med en lite mer civiliserad vinge hade jag definitivt varit en spekulant. Som den ser ut nu är den bara lite för mycket för mig...... Eller det kanske man kan?
Haha ja, designern har verkligen gått bananas på den där inte bara med vingen.....
#3806
Postad 18 November 2017 - 21:12
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Nu är min Golf GTE byggd och på väg :-D verkar ju gå mycket snabbare än tidsplanen var, den skulle levereras i Januari. Så kanske nästa vecka står man med en sprillans bil :-D
#3807
Postad 18 November 2017 - 22:14
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Skön känsla, som fan tillåmed 
#3808
Postad 19 November 2017 - 12:21
laddie15
-
laddie15
-
Guru
-
-
4190 inlägg
För mig är nog nya Civic R något av det mest osannolika i designväg som hittills frisläppts på marknaden. Kommer ta ett bra tag för hjärnan förlika sig. Ofta är ju designers "ett steg före", men här är det snarare tio. Om några år är den säkert klockren.
#3809
Postad 19 November 2017 - 13:08
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
personligen tycker jag den påminner om en Subaru i designen, förutom vortexgeneratorerna å vingen.
Sen att det är onödiga 20" till sommarhjul är väl en annan sak.
#3810
Postad 19 November 2017 - 13:31
bahama
-
bahama
-
Forumräv
-
-
977 inlägg
För att vara riktigt tråkig och jobbig. Vad går skatten på på din nya honda??
#3811
Postad 19 November 2017 - 13:33
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
#3812
Postad 19 November 2017 - 13:44
bahama
-
bahama
-
Forumräv
-
-
977 inlägg
Verkar ju helt ok
Blev lite sugen kan jag erkänna
Redigerat av bahama, 19 November 2017 - 13:45.
#3813
Postad 19 November 2017 - 13:50
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
För mig är nog nya Civic R något av det mest osannolika i designväg som hittills frisläppts på marknaden. Kommer ta ett bra tag för hjärnan förlika sig. Ofta är ju designers "ett steg före", men här är det snarare tio. Om några år är den säkert klockren. 
+1 men smaken är som .....
#3814
Postad 19 November 2017 - 16:08
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Ville ha nåt lite roligare att köra men ändå kombi, och eftersom pengarna inte räckte till en ny RS6! så fick det bli en Seat Cupra istället, väldigt trevlig bil att köra.
Redigerat av hippo6, 19 November 2017 - 16:09.
#3815
Postad 19 November 2017 - 17:34
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ville ha nåt lite roligare att köra men ändå kombi, och eftersom pengarna inte räckte till en ny RS6! så fick det bli en Seat Cupra istället, väldigt trevlig bil att köra.
Jösses vilka fina bilar ni köper Grattis 
#3816
Postad 20 November 2017 - 00:25
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Ville ha nåt lite roligare att köra men ändå kombi, och eftersom pengarna inte räckte till en ny RS6! så fick det bli en Seat Cupra istället, väldigt trevlig bil att köra.
Såg riktigt fin ut hippo. Grattis 😊
#3817
Postad 20 November 2017 - 18:30
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Så fånigt nöjd med kulören, sjukt härlig.
Visst är det vinterpuckar monterat, lite surt med de skrikande alufälgarna, skulle ha lackat dem.
Men det får bli nästa vinter 
Måste ta en testtur i en sådan nån dag... lite synd bara att den är lite VÄL tilltagen i fejkade luftintag, vingar mm. Tilltalar inte riktigt mig tyvärr. Subaru WRX tycker jag har lite mer diskret design, men avgassystemet och fjädringen på den var lite i tuffaste laget. Som vardagsbil kan det bli lite mycket, men som andrabil hade det funkat klockrent. 
Min Forester XT hade gärna fått vara lite roligare i designen och det hade inte skadat om man kunde stänga av antisladd****t helt också! 
Lite sugen på att chippa upp den till närmare 300hk och montera ett roligare avgassystem.. men är osäker på hur växellådan klarar sig. Har inte fullt förtroende för CVT-lådorna.
#3818
Postad 20 November 2017 - 18:39
Hoggeman
-
Hoggeman
-
Användare
-
-
243 inlägg
Måste ta en testtur i en sådan nån dag... lite synd bara att den är lite VÄL tilltagen i fejkade luftintag, vingar mm. Tilltalar inte riktigt mig tyvärr. Subaru WRX tycker jag har lite mer diskret design, men avgassystemet och fjädringen på den var lite i tuffaste laget. Som vardagsbil kan det bli lite mycket, men som andrabil hade det funkat klockrent. 
Min Forester XT hade gärna fått vara lite roligare i designen och det hade inte skadat om man kunde stänga av antisladd****t helt också! 
Lite sugen på att chippa upp den till närmare 300hk och montera ett roligare avgassystem.. men är osäker på hur växellådan klarar sig. Har inte fullt förtroende för CVT-lådorna.
Är själv lite sugen på en BRZ...
#3819
Postad 20 November 2017 - 19:09
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Måste ta en testtur i en sådan nån dag... lite synd bara att den är lite VÄL tilltagen i fejkade luftintag, vingar mm. Tilltalar inte riktigt mig tyvärr. Subaru WRX tycker jag har lite mer diskret design, men avgassystemet och fjädringen på den var lite i tuffaste laget. Som vardagsbil kan det bli lite mycket, men som andrabil hade det funkat klockrent. 
Min Forester XT hade gärna fått vara lite roligare i designen och det hade inte skadat om man kunde stänga av antisladd****t helt också! 
Lite sugen på att chippa upp den till närmare 300hk och montera ett roligare avgassystem.. men är osäker på hur växellådan klarar sig. Har inte fullt förtroende för CVT-lådorna.
Fejkade luftintag håller jag med om, men vingen, vortexgenratorerna är downforcegivande, ensam i klassen med ett fungerande sådant.
Bara funktion.(förutom luftintagen då) 
Men sen hur saker funkar i vardagen är väl mest vad man är van med.
Redigerat av JonnyVT, 20 November 2017 - 19:09.
#3820
Postad 21 November 2017 - 11:17
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Fejkade luftintag håller jag med om, men vingen, vortexgenratorerna är downforcegivande, ensam i klassen med ett fungerande sådant.
Bara funktion.(förutom luftintagen då) 
Men sen hur saker funkar i vardagen är väl mest vad man är van med.
Låter ju fine & dandy om du kör på bana... men i rondellen på väg till ICA...!? 
Då ger jag mer för active tourque vectoring, diffar och sånt som styr kraftöverföringen. Men, tar man ut den på bana nån gång om året så helt klart, då gör vingarna bra nytta! 
Skall man dessutom mest ligga och pressa landsväg så vill man ha så lite vingar som möjligt för att minska motståndet.
Hur som helst så är det en kul bil och jag hade gärna haft en i mitt garage! Hoppas bara Honda släpper en bil i mellanklassen likt Accord med lite roligare motor inom en snar framtid! De har ju ganska trevliga Acura modeller i staterna som dom hade kunnat plocka av!
#3821
Postad 21 November 2017 - 15:13
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Haha, kör man fort så är det ju bra vart man än är 
Men såklart man ska köpa bil efter sig själv.
Tror att Accord kan vara påväg tillbaka, möjligtvis med en k20 med turbo(fk2,fk8) fast med 255hk eller så.
Men det märks väl om ett tag.
#3822
Postad 21 November 2017 - 16:29
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1195 inlägg
Ny bil beställd. Leverans december-januari.
Jag tvekade länge mellan D4 och T5, men valet föll på förnuftiga D4, mest på grund av det erbjöds en "edition" på D4 med "generösa" paketerbjudande jmfrt. med T5... Jag var helt inställd på bensin den här gången.
EK
Precis hemkommen från bilhallen med den nya bilen!
Diffusorn och de intrigerade avgasrören var restade och kommer monteras den 24:e...
EK
#3823
Postad 21 November 2017 - 17:29
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
trevlig, måste åka som en redig direktör på landsvägarna, å motorvägar för den delen.
#3824
Postad 21 November 2017 - 18:02
Prism
-
Prism
-
Forumräv
-
-
856 inlägg
#3825
Postad 21 November 2017 - 19:05
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1195 inlägg
trevlig, måste åka som en redig direktör på landsvägarna, å motorvägar för den delen.
Tack, jag det skall göra.
Tack.
EK
#3826
Postad 21 November 2017 - 19:18
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
riktigt snygg Erikderek. ser lyxig ut 
#3827
Postad 21 November 2017 - 19:58
FederalMano
-
FederalMano
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
riktigt snygg Erikderek. ser lyxig ut 
Volvo är lyxigt  när det blir dax för uppdatering på kombifronten så ligger Volvo väldigt bra till hos mig!
#3828
Postad 21 November 2017 - 20:33
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1195 inlägg
riktigt snygg Erikderek. ser lyxig ut 
Volvo är lyxigt när det blir dax för uppdatering på kombifronten så ligger Volvo väldigt bra till hos mig!
Tack båda två. Ja, det är ett rejält steg upp från XC70:n (som inte alls var en dålig bil).
EK
#3829
Postad 21 November 2017 - 21:12
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Tyckte inte det först, men nu tycker jag faktiskt S90:n har en mer lyckad design än V90. Sval, stilig pärla som dessutom gör sig bättre i verkligheten än på bild.
Och verkligen på alla sätt raka motsatsen till förra sidans Civic, kul med ytterligheter. Och var och en till sitt, förstås.
Redigerat av pacman, 21 November 2017 - 21:17.
#3830
Postad 22 November 2017 - 09:01
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Precis hemkommen från bilhallen med den nya bilen!
Diffusorn och de intrigerade avgasrören var restade och kommer monteras den 24:e...
EK
Läcker! Gillar verkligen Volvos nya designspråk!
Antar att Volvo börjar rea ut alla förbeställda D4'or nu när dieselintresset börjar sjunka!?
#3831
Postad 22 November 2017 - 10:42
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1195 inlägg
Tyckte inte det först, men nu tycker jag faktiskt S90:n har en mer lyckad design än V90. Sval, stilig pärla som dessutom gör sig bättre i verkligheten än på bild.
Och verkligen på alla sätt raka motsatsen till förra sidans Civic, kul med ytterligheter. Och var och en till sitt, förstås. 
S90n ger ett mer balanserat intryck än V90 så jag håller med dig helt och hållet. Det enda är linjerna på akterpartiet, det är en eller två splitlines för mycket kring nummerplåtshållaren, men det har Volvo Cars rättat i till i Polestar coupen 
Läcker! Gillar verkligen Volvos nya designspråk!
Antar att Volvo börjar rea ut alla förbeställda D4'or nu när dieselintresset börjar sjunka!?
Ja, verkligen det är ett rejält lyft både exteriört och interiört. Touch-skärmen är en av mina favorit detaljer.
EK
Redigerat av Unregisteredcec18524, 22 November 2017 - 10:44.
#3832
Postad 22 November 2017 - 11:01
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
S90n ger ett mer balanserat intryck än V90 så jag håller med dig helt och hållet. Det enda är linjerna på akterpartiet, det är en eller två splitlines för mycket kring nummerplåtshållaren, men det har Volvo Cars rättat i till i Polestar coupen 
EK
Just linjerna på bakluckan är nog det enda som stör mig på S90, men de är ju olika tydliga beroende på färg och vinkel.
Även om S90 är snygg så föredrar jag V90 mer, tycker den ser maffigare ut helt enkelt.
Oavsett så är det en fin bil du skaffat dig, grattis!
#3833
Postad 22 November 2017 - 14:40
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Just linjerna på bakluckan är nog det enda som stör mig på S90, men de är ju olika tydliga beroende på färg och vinkel.
Även om S90 är snygg så föredrar jag V90 mer, tycker den ser maffigare ut helt enkelt.
Oavsett så är det en fin bil du skaffat dig, grattis!
Ja, med tanke på att gamla formspråket (typ S80) togs fram på 80-talet med Volvo ECC, så är det på tiden att man hittade på någonting nytt.
#3834
Postad 22 November 2017 - 20:58
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tycker S90 är mycket snyggare än V90.
Skulle dock inte tacka nej till nån av dem 😀
#3835
Postad 22 November 2017 - 22:14
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1195 inlägg
Kul att ni gillar S90n!
Jag nämnde tidigare att jag är väldigt nöjd med touch screenen, jag tog en bild på den idag där ett av mina absolut favorit options syns på...
(hur jag än redigerar bilden lägger den sig på tvären...)
EK
Redigerat av Unregisteredcec18524, 22 November 2017 - 22:15.
#3836
Postad 23 November 2017 - 04:24
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Ganska kul att man diggar båda bilarna som har varit på tapeten sista sidan i tråden nu trots stora skillnader. 
Civic Type-R älskar jag som bara den gammal Honda nörd som man är.
Nya Civicen är nästan lika stor invändigt som gamla accorden så den är precis lagom stor.
S90 är så snygg och spöar alla tyskarna om ni frågar mig både exteriört och interiört.
Dock saknar man lite större motorer.
#3837
Postad 23 November 2017 - 10:13
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Ja, med tanke på att gamla formspråket (typ S80) togs fram på 80-talet med Volvo ECC, så är det på tiden att man hittade på någonting nytt.
Tänkte mer på att det känns som en linje för mycket...
#3838
Postad 23 November 2017 - 10:30
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Den dagen Volvo producerar en bil som man faktiskt kör och inte åker i skall jag börja fundera.... har fram till dags datu inte hittat en Volvo där man inte upplever att man sitter på bilen snarare än i bilen.
Har inte ägt en Volvo på många år men är stammis på Hertz och kört allt från V40 till XC90 av senare modell.
Snygga? Absolut, gillar formspråket och att man lyckats få till en sportigare look. Skulle jag basera bilköp endast på utseende och låta patriotism spela in så hade jag antagligen åkt XC60.
#3839
Postad 23 November 2017 - 15:24
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Den dagen Volvo producerar en bil som man faktiskt kör och inte åker i skall jag börja fundera.... har fram till dags datu inte hittat en Volvo där man inte upplever att man sitter på bilen snarare än i bilen.
Har inte ägt en Volvo på många år men är stammis på Hertz och kört allt från V40 till XC90 av senare modell.
Snygga? Absolut, gillar formspråket och att man lyckats få till en sportigare look. Skulle jag basera bilköp endast på utseende och låta patriotism spela in så hade jag antagligen åkt XC60.
Den nya XC60 byggs ju även i Sverige (mestadels) så då blir det lite extra patriotiskt 
#3840
Postad 23 November 2017 - 15:38
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1195 inlägg
Ang. motorer, varför inte bygga om två kompakta 4-cylinder Volvo motorer till en 8-cylinder... borde ju få plats i de stora bilarna, 90-serien, i alla fall.
EK
Redigerat av Unregisteredcec18524, 23 November 2017 - 15:39.
#3841
Postad 23 November 2017 - 16:26
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Nu kan man privatleasa en Volkswagen Passat 2018 för 2690kr/månad inkl service. Den blev jag grymt sugen på alltså.
Känns som ett riktigt grymt pris.
Någon som har erfarenhet av bilen? är dom bra/bekväma att köra?
#3842
Postad 23 November 2017 - 16:44
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Det var ett väldigt bra pris.
Jag har haft en passat men det var en 02:a så det är nog inte relevant för dig...
#3843
Postad 23 November 2017 - 17:36
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Nu kan man privatleasa en Volkswagen Passat 2018 för 2690kr/månad inkl service. Den blev jag grymt sugen på alltså.
Känns som ett riktigt grymt pris.
Någon som har erfarenhet av bilen? är dom bra/bekväma att köra?
Helt okej att köra... med kvalitet som en VW förståss! 
Men, en barskrapad Passat är väl inte så dyr om man köper loss heller, runt 260' för en ny passat oprutat. Så 2700,- i månaden är ju ingen superdeal direkt! Men en överkomlig summa none the less!
#3844
Postad 23 November 2017 - 17:41
bedrup
-
bedrup
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Har sett några Volvo med kombinationen DRL + tända bakljus (på kvällen), senast en XC60 idag. Har inte sett Volvo med den kombinationen tidigare. Är det nytt? (Trodde inte den kombinationen var tillåten)
#3845
Postad 23 November 2017 - 18:01
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Helt okej att köra... med kvalitet som en VW förståss! 
Men, en barskrapad Passat är väl inte så dyr om man köper loss heller, runt 260' för en ny passat oprutat. Så 2700,- i månaden är ju ingen superdeal direkt! Men en överkomlig summa none the less!
vet inte vad det är för utrustning när den är "barskrapad" men här är den jag tänker på
https://www.blocket....16.htm?ca=7&w=3
känns som den har samma utrustning som dom flesta bilar idag.
om jag köper bilen istället för att leasa då? räcker det verkligen att amortera 2690kr under tre år för att täcka värdeminskningen? Känns som att en ny bil sjunker väldigt mycket under dom första åren.
#3846
Postad 23 November 2017 - 19:11
Pinnen
-
Pinnen
-
Forumräv
-
-
916 inlägg
vet inte vad det är för utrustning när den är "barskrapad" men här är den jag tänker på
https://www.blocket....16.htm?ca=7&w=3
känns som den har samma utrustning som dom flesta bilar idag.
om jag köper bilen istället för att leasa då? räcker det verkligen att amortera 2690kr under tre år för att täcka värdeminskningen? Känns som att en ny bil sjunker väldigt mycket under dom första åren.
Känns spontant som en bra deal! Att leasa alltså
Skulle tro att det är lagerbilar de vill få ut snabbt
Redigerat av Pinnen, 23 November 2017 - 19:12.
#3847
Postad 23 November 2017 - 19:15
Hoggeman
-
Hoggeman
-
Användare
-
-
243 inlägg
vet inte vad det är för utrustning när den är "barskrapad" men här är den jag tänker på https://www.blocket....16.htm?ca=7&w=3
känns som den har samma utrustning som dom flesta bilar idag.
om jag köper bilen istället för att leasa då? räcker det verkligen att amortera 2690kr under tre år för att täcka värdeminskningen? Känns som att en ny bil sjunker väldigt mycket under dom första åren.
Kolla med säljaren vad ett billån med restvärde och 4500 mil på 3 år skulle kosta. Då kan du jämföra på riktigt.
Vet inte exakt vad VW har servceintervall nu för tiden men det borde vara 3000 mil el dylikt. Då har du 1,5 service att ta med i din kalkyl. Övriga tillkommande kostnader är ju ganska låga inom garantier som igår vid nybilsköp.
Frågan är ju även hur långt du tänker köra per år. Sedan är ju även frågan vad * bakom priset står för. Brukar vara en massa finstilta undantag alt tillkommande kostnader.
Redigerat av Hoggeman, 23 November 2017 - 19:23.
#3848
Postad 23 November 2017 - 19:22
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Känns spontant som en bra deal! Att leasa alltså
Skulle tro att det är lagerbilar de vill få ut snabbt
ja så kan det vara. har sett det ibland att helt plötsligt finns det många bilar av samma modell som dom leasar ut. gäller nog att passa på då för har sett många till bra pris då
Kolla med säljaren vad ett billån med restvärde och 4500 mil på 3 år skulle kosta. Då kan du jämföra på riktigt.
ja det skulle man kunna göra. jag tror absolut det blir dyrare med billån, sen vet du aldrig om du får sålt den efter 3 år, eller för hur mycket.
#3849
Postad 23 November 2017 - 19:23
Pinnen
-
Pinnen
-
Forumräv
-
-
916 inlägg
Kolla med säljaren vad ett billån med restvärde och 4500 mil på 3 år skulle kosta. Då kan du jämföra på riktigt.
Bra förslag! Om det nu handlar om lagerbilar så finns det säkert bra prutmån vid ett köp också. Man ska dock tänka på att man själv står risken för restvärdet i det fallet
#3850
Postad 23 November 2017 - 19:32
ZooN_86
-
ZooN_86
-
Användare
-
-
157 inlägg
Det finns säkert lagerbilar också, men 2695;- är vw pris när du beställder ny också.
Bläddra ner en bit så kommer passaten där
https://privatleasin.../privatleasing/
Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|