LG B7, C7, E7, G7 och W7 2017
5776 svar till detta ämne
Postad 11 January 2018 - 18:25
Sisko
-
Sisko
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Står det i PDF att man ska anmäla sitt intresse för Netflix-abonnemanget till LG o att sista anmälningsdag är den 23/12?
Sisko, kan du vara snäll o kolla detta? Det skulle vara till hjälp för mig..
Ja det är den PDFen som Mike länkade till som jag har nersparad och där står det att man måste nyttja erbjudandet senast den 23e december.
På tal om 6 månaders Netflix, av er som inte fick upp erbjudandet i TV:n, har nån fått en fungerande kod? Jag har inte fått nån än i alla fall och jag anmälde mitt intresse innan den 23:e december.
Jag har inte fått någon kod än. Jag mailade igen i mellandagarna när de första användarna här hade fått koder. Och då svarade de att de jobbade febrilt med att få fram koder till alla och att jag inte var bortglömd. Jag har lite svårt att förstå vad det är som är så svårt med detta och varför de inte fixar koder till alla på en gång.
Postad 11 January 2018 - 18:54
Unregistered8244c3d5
-
Unregistered8244c3d5
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
fråga om arc...jag har kopplat en hdmikabel mellan tv:n arc å till min förstärkare..
men när jag tittar på netflix så tänds inte dts/5.1 osv i förstärkaren...jag får ljud i alla 5 högtalare...hur ska jag då veta om det är 5:1 ljud som går ut i högtalarna
Postad 11 January 2018 - 19:00
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Jag håller faktiskt inte med där, kompromissar inte det minsta. Har varken dålig skärpa eller minsta tendens till ryckningar och hack på min 65 Oled B7.
Inte heller lyckats hitta någon banding på min panel.
Dessutom spelar bildkvaliteten i en helt annan liga än LCD ( har 4 andra LCD apparater o jämföra med hemma)
Alldeles för stor skillnad för att ens argumentera mot.
Men såklart väldigt tråkigt för dem som fått en defekt panel med mycket banding etc. när man köpt TV:n för mycket pengar. Inte kul alls, men många problem med defekta paneler finns ju även på LCD som alla vet. Så lite konstigt att ställa defekta OLED mot defekta LCD när man jämför.
Själva bildkvaliteten, på de paneler som fungerar som de ska, är ju vida överlägsen på en OLED skärm. Lite svårt att tala emot det. Sedan märker man tydligt att ju bättre kvalitet på källa/signal/du matar OLED med desto större blir skillnaden mellan dessa apparater.
Har ändå väldigt svårt att tro att jag sitter på en trasig panel. Har sett den i både butik och hos bekant och tycker väl att det ser ungefär likadant ut. Att LG har dålig rörelsehantering är vida känt och de som påstår att den inte rycker har en annan uppfattning om vad ryckighet är (24Hz film utan interpolering anser jag rycker...p.g.a. låg bilduppdatering).
Ska jämföra med min LCD med avstängd motionhantering och återkomma.
Sedan tycker jag inte min OLED är dålig, men lååångt ifrån perfekt
Fanns dessa uppgifter på Elgigantens sida? Det var där jag köpte TVn..
Du har inte fått Netflixabonnemanget av Elgiganten..det hanteras helt separat som en Bonus från LG enligt LGs villkor. Om LG inte sköter sig så har elgiganten lite med saken att göra.
Postad 11 January 2018 - 19:09
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Sådär då har jag kollat med mot min gamla Sony LCD som jag tycker har så bra hantering....och den rycker ju tusan precis lika mycket 
Inget att klaga på LGn OLEDen alltså. Som vanligt när man köper nått nytt så tittar man med kritiska ögon och 65 tum är myyycket större än 55 tum (vilket även gör sånna här saker tydligare).
Har även tyckt att min OLED är lite halvblek men insåg att den gamla TVn hoppas över i standardläget så klart som tusan att den ser blekare ut (kör bioläget eller isf läget)
Provade även att flytta mitt Playstation4 till OLEden och jösses sicken skillnad..riktigt nice
Redigerat av e3henri, 11 January 2018 - 19:13.
Postad 11 January 2018 - 19:21
aeqvist87
-
aeqvist87
-
Forumräv
-
-
591 inlägg
Sådär då har jag kollat med mot min gamla Sony LCD som jag tycker har så bra hantering....och den rycker ju tusan precis lika mycket 
Inget att klaga på LGn OLEDen alltså. Som vanligt när man köper nått nytt så tittar man med kritiska ögon och 65 tum är myyycket större än 55 tum (vilket även gör sånna här saker tydligare).
Har även tyckt att min OLED är lite halvblek men insåg att den gamla TVn hoppas över i standardläget så klart som tusan att den ser blekare ut (kör bioläget eller isf läget)
Provade även att flytta mitt Playstation4 till OLEden och jösses sicken skillnad..riktigt nice
Storleken tror jag är viktig att ha i åtanke, 55" vs 65" är ungefär 40% mer skärmyta. Jag bytte från 50" det är 69% mer skärmyta så det blir lite skillnad. Men som du säger, när man köper något nytt kollar man med otroligt kritiska ögon, ofta står man nära och kollar efter minsta lilla fel. Tror man lurar sig själv många gånger. Man ska bara se och njuta istället 
Redigerat av aeqvist87, 11 January 2018 - 19:22.
Postad 11 January 2018 - 19:35
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Hej, tänkte byta min 50" Panasonic G30-plasma mot en LG B7 65"
Kom in på AVS-forum och där finns det över 100 sidors tråd om vertikal banding.
Hur upplever ni detta, hur stort är problemet vid vanligt tittande?
Sen undrar jag om storleken, sitter 3.5 meter från TV:n... är 65" det nya 50"?
Eller ska man satsa på 55"?
Tack på förhand.
På din sista fråga så säger jag 65" annars lär du ångra dig rätt fort, särskillt när du går från 50".
Jag gick från Panasonic G30 plasma 46" till LG B7 65" som jag haft i drygt två veckor nu, jag sitter ca 3m från och tycker att den absolut inte är för stor.
Sen angående banding, oskärpa, hackande, dålig ljudsync mm som tas upp här så har jag under dessa två veckor inte märkt av det vid vanligt tittande via flertalet olika källor. Har testat den omtalade Marco Polo scenen där man ska se banding men kan inte se några störande banding problem där. Körde den genom inbyggda Netflix. Sen har jag kollat på bandingtest-klipp på youtube och där kan jag om jag tittar noga urskilja lite verikala band i gråskalorna runt 5-10% men inte vid vanligt användande.
Det jag kan möjligen klaga på är att det i mörka scener kan bli lite väl mörkt. Men efter att ha avaktiverat energy saving så stör det ytterst sällan. Fotboll och hockey ser jag heller inga problem med, testat både 4k, HD och SD där.
De enheter jag kör mot tv:n är Comhem HD box, PS4:an samt Shield första gen med 4K inställning där jag kör kodi, netflix samt youtube och andra appar. Dessa anslutna genom Onkyo txnr656 receiver. Sen kör jag Boxer med HD modul direkt i tv:n samt de inbyggda apparna Netflix, Youtube och media streaming. De inbyggda högtalarna är inte dåliga men använder ARC för att få ut ljudet till Onkyon.
Såg filmen Bright i Dolby Vision på Netflix igår och fick återigen wow känsla, inte för att filmen är särskillt bra men bilden, ljuset och färgerna är underbara.
Så sammanfattningsvis så upplever jag inga problem vid tittande/spelande med ovanstående enheter/appar. För min del så tycker jag hittills att den varit värd de 22k jag pungade ut med.
Redigerat av Mrxx, 11 January 2018 - 19:56.
Postad 11 January 2018 - 19:55
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
fråga om arc...jag har kopplat en hdmikabel mellan tv:n arc å till min förstärkare..
men när jag tittar på netflix så tänds inte dts/5.1 osv i förstärkaren...jag får ljud i alla 5 högtalare...hur ska jag då veta om det är 5:1 ljud som går ut i högtalarna
Jag kör ARC med B7:an mot min Onkyo txnr656 och där får jag tex Dolby digital + på recievern med DD tänt i displayen. Jag har ställt in Digital sound out på auto
Postad 11 January 2018 - 20:36
Unregistered8244c3d5
-
Unregistered8244c3d5
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Jag kör ARC med B7:an mot min Onkyo txnr656 och där får jag tex Dolby digital + på recievern med DD tänt i displayen. Jag har ställt in Digital sound out på auto
var hittar du inställningen digital sound out
Postad 11 January 2018 - 20:55
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
var hittar du inställningen digital sound out
http://kr.eguide.lga...e_a_t__swe.html
Postad 11 January 2018 - 20:56
Chamber
-
Chamber
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Var det någon här som använde bluetooth-hörlurar med deras OLED? Borde väl funka rätt smidigt eller?
Postad 11 January 2018 - 22:13
Templo
-
Templo
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Testade en gång, funkade utan problem.
Postad 11 January 2018 - 22:21
EVOVII
-
EVOVII
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Det där är ju väldigt intressant, man sitter där med sin gamla TV som man haft ett tag och vant sig med och inte ser problemen som finns där. Sen köper man nått nytt och nästan bokstavligen tar fram förstoringsglaset och börjar leta fel. Och självklart hittar man en del problem som man sen ventilerar t ex. här på detta forum och sen kollar nästa person samma sak och sen är cirkusen igång Många kanske inte gör som du och kollar eller ens har kvar sin gamla TV och kan kolla om problemen fanns även innan.
Postad 11 January 2018 - 22:30
Chamber
-
Chamber
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Ja jag brukar alltid bli knäpp i skallen när jag får en ny skärm oavsett vad är det för skärm. Det har släppt för mig nu med E7, är för det mesta väldigt nöjd faktiskt!
Men nu undersöker jag C7 med förstoringsglaset.  Får en känsla att den inte är lika bra som min E7 och går fram och tillbaka och jämför hela tiden haha.
Postad 11 January 2018 - 22:55
EVOVII
-
EVOVII
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Ja jag brukar alltid bli knäpp i skallen när jag får en ny skärm oavsett vad är det för skärm. Det har släppt för mig nu med E7, är för det mesta väldigt nöjd faktiskt!
Men nu undersöker jag C7 med förstoringsglaset. Får en känsla att den inte är lika bra som min E7 och går fram och tillbaka och jämför hela tiden haha.
Haha, ja man kan lätt bli lite fanatisk C7 och E7 ska ju vara identiska på pappret, men E7 är väl "picture on glass"? Kan det göra att panelen blir jämnare rent fysiskt och att det kan spela in? När man tittat på B och C från sidan ser man att panelerna kan bukta och svänga lite.
Postad 11 January 2018 - 23:17
Chamber
-
Chamber
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Haha, ja man kan lätt bli lite fanatisk C7 och E7 ska ju vara identiska på pappret, men E7 är väl "picture on glass"? Kan det göra att panelen blir jämnare rent fysiskt och att det kan spela in? När man tittat på B och C från sidan ser man att panelerna kan bukta och svänga lite.
Ingen aning faktiskt men bilden är något skarpare på E7 och har lite mer "tryck".
Postad 11 January 2018 - 23:55
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Får upp meddelanden om att min Magic controll inte funkar riktigt som den ska i mellanåt, speciellt när jag är i Netflix, men även när jag tittar på vanliga kanaler, någon som vet något om detta fenomen?
Postad 12 January 2018 - 05:36
FenioN
-
FenioN
-
Lärjunge
-
-
332 inlägg
Uppdatera igår Netflix till ultra. Och när jag nu kollar på Marco polo ser bilden jättebra ut! Men sätter jag på filmen Bright och kollar i mörka scener så blir det svarta ibland röd nyans blinkar till med rött typ och hamnar på olika ställen. Kör dolby vision och biosalong läget
Någon som har samma eller är det bara hos mig det är fel?
Postad 12 January 2018 - 06:39
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Uppdatera igår Netflix till ultra. Och när jag nu kollar på Marco polo ser bilden jättebra ut! Men sätter jag på filmen Bright och kollar i mörka scener så blir det svarta ibland röd nyans blinkar till med rött typ och hamnar på olika ställen. Kör dolby vision och biosalong läget
Kan kolla, någon speciell tidpunkt in i filmen du märker det?
Postad 12 January 2018 - 06:49
FenioN
-
FenioN
-
Lärjunge
-
-
332 inlägg
Såg nu att det är när jag spelar från Apple TV 4k . Funkade i inbyggda appen. Börjar tvivla på appel tv faktiskt många småproblem med bilden i den tycker jag!
Annars är det i dom mörka scenerna när han skjuter dina kollegor kommer inte ihåg tiden är å jobbet nu
Postad 12 January 2018 - 09:15
Matte Hedström
-
Matte Hedström
-
Användare
-
-
198 inlägg
Såg nu att det är när jag spelar från Apple TV 4k . Funkade i inbyggda appen. Börjar tvivla på appel tv faktiskt många småproblem med bilden i den tycker jag!
Annars är det i dom mörka scenerna när han skjuter dina kollegor kommer inte ihåg tiden är å jobbet nu
Tror jag läst att AppleTV 4K har problem med Dolby Vision och att de jobbar på det.
Postad 12 January 2018 - 09:18
FenioN
-
FenioN
-
Lärjunge
-
-
332 inlägg
Tror jag läst att AppleTV 4K har problem med Dolby Vision och att de jobbar på det.
Okej vad bra då får jag använda inbyggda appen under tiden
Postad 12 January 2018 - 09:22
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Det är Dolby som har problem med överföringen via HDMI Därför fungerar apparna..
https://www.forbes.c...y/#2504a0392906
Postad 12 January 2018 - 11:33
FenioN
-
FenioN
-
Lärjunge
-
-
332 inlägg
Känns skönt. Hinner inte läsa hela . Men är det samma fel från iTunes mm med DV då? Där märker jag inget iaf
Postad 12 January 2018 - 11:51
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Känns skönt. Hinner inte läsa hela . Men är det samma fel från iTunes mm med DV då? Där märker jag inget iaf
Enligt artikeln ska all överföring genom HDMI inte vara korrekt med Dolby signalen med just LG Oled bl,a, men här (tråden) verkar det vara precis tvärtom? 
Redigerat av mcmike, 12 January 2018 - 11:51.
Postad 12 January 2018 - 12:02
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Ca 43 min in i filmen, ser ingen röd nyans där. Felet är Apple-tv då
Kolla när ljuset tänds 1:26:52 in i filmen Bright, det är riktigt snyggt, var tvungen spola tillbaka flera ggr för att se det igen
Postad 12 January 2018 - 12:24
Mysen
-
Mysen
-
Rookie
-
5 inlägg
Har skaffat en 65B7V och är väldigt nöjd men det är en grej jag inte riktigt får grepp på. Jag har TVn kopplad via ARC till en Onkyo TX-NR676E men det verkar bara gå en 2-kanalssignal ut oavsett vad jag kollar på (TV, Netflix eller annat). När jag väljer "Direct" som ljudåtergivning på receivern så går det bara ut ljud på fronthögtalarna och jag kan inte ens välja Dolby Digital. Jag har ljudinställningen på Ljud ut (Optical/HDMI ARC) och på Digitalt ljud ut har jag testat både PCM och auto utan skillnad. Någon som har koll på vad jag kan ha gjort fel?
Redigerat av Mysen, 12 January 2018 - 12:25.
Postad 12 January 2018 - 12:28
Mysen
-
Mysen
-
Rookie
-
5 inlägg
Oops. Jag hade nog inte testat tillräckligt mycket när jag ändrade till till auto på digitalt ljud ut och nu verkar allt funka. Ignorera den här frågan och jag sätter på mig skämskepsen. 
Har skaffat en 65B7V och är väldigt nöjd men det är en grej jag inte riktigt får grepp på. Jag har TVn kopplad via ARC till en Onkyo TX-NR676E men det verkar bara gå en 2-kanalssignal ut oavsett vad jag kollar på (TV, Netflix eller annat). När jag väljer "Direct" som ljudåtergivning på receivern så går det bara ut ljud på fronthögtalarna och jag kan inte ens välja Dolby Digital. Jag har ljudinställningen på Ljud ut (Optical/HDMI ARC) och på Digitalt ljud ut har jag testat både PCM och auto utan skillnad. Någon som har koll på vad jag kan ha gjort fel?
Redigerat av Mysen, 12 January 2018 - 12:28.
Postad 12 January 2018 - 16:17
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10561 inlägg
Enligt artikeln ska all överföring genom HDMI inte vara korrekt med Dolby signalen med just LG Oled bl,a, men här (tråden) verkar det vara precis tvärtom? 
Det fungerar ju via diverse bluray spelare ej från Apple?
Såg just denna har säkert vart uppe redan https://www.youtube....h?v=Sa0fc34ph5U
Vita huds i spel ska va närmast bergsäkra verkar de som?
Postad 12 January 2018 - 16:32
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Det fungerar ju via diverse bluray spelare ej från Apple?
Jasså vilka då? Har du ens läst artikeln?
Redigerat av mcmike, 12 January 2018 - 16:33.
Postad 12 January 2018 - 16:36
Pick_Salami
-
Pick_Salami
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hej alla,
Ville bara meddela att jag nu har fått min 6 månaders kampanjkod till Netflix idag ifrån LG och det funkade galant. Presentkrediten e laddad med 834:-
Köpte tvn på BF innan midnatt till 24/11-18, dock har jag lämnat tillbaka tvn på öppet köpt, och beställt en annan som jag nu väntar på.
Mvh
Redigerat av Pick_Salami, 12 January 2018 - 16:42.
Postad 12 January 2018 - 16:38
aeqvist87
-
aeqvist87
-
Forumräv
-
-
591 inlägg
Hej alla,
Ville bara meddela att jag nu har fått min 6 månaders kampanjkod till Netflix idag ifrån LG och det funkade galant. Presentkrediten e laddad med 834:-
Köpte tvn på BF innan 23/11-18, dock har jag lämnat tillbaka tvn på öppet köpt, och beställt en annan som jag nu väntar på.
Mvh
Vart skickar man in för att få koden? Har ni någon mailaddress att ge mig? 
Postad 12 January 2018 - 16:46
Pick_Salami
-
Pick_Salami
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Mailade bara till LGs kundtjänst /mjukvarurelaterad kontakt.
Bigogade kvitto på köp, namn, adress samt att det framstår att man köpte tvn innan deras (LG) kampanj gick ut, vilket va 23/11 har jag för mig alltså va du tvungen att köpa tvn den 22:a innan midnatt.
Postad 12 January 2018 - 17:52
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Du kommer inte att få någon kod om du inte anmält ditt intresse för en före den 23/12..
Postad 12 January 2018 - 17:58
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Kör gratismånad på Netflix. Hur VET jag att jag verkligen ser 4K? Har en adsl-uppkoppling som ger 15-16Mb, räcker det? Ställer panelen per automatik in sig på HDR, eller hur funkar det? Tittar jag på DbVision så får jag ett bildläge som heter "Hemma", en variant jag inte hittar annars i bildlägeslistan..
Postad 12 January 2018 - 17:59
Jdad
-
Jdad
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Nog är jag nöjd med bilden men förbryllas av några egenheter:
1) TVn tycks känna sig manad att sporadiskt upplysa mig om att "Det trådburna nätverket är inkopplat" (eller säger den "aktiverat"?). Eftersom den har haft ethernetanslutning sen dag ett förstår jag inte varför jag måste bli påmind om det?
2) Hade besök av en kompis, vi tittade på Amazon Prime och fick märkliga ljudstörningar då och då. Efter ett tag föll polletten, de inträffade när min kompis Android-mobil fick notiser om t. ex. nytt sms eller meddelande i andra appar, eller när han swipade skärmen för att väcka telefonen ur låst läge. Inget jag gör på min iPhone kan frammana liknande störningar.
I hans mobil syns också WebOS som bluetooth-enhet men inte på iPhone.
Så min enkla fråga till 1) och 2) är: Vad fasen händer och vad kan man göra åt problemen?
Redigerat av Jdad, 12 January 2018 - 19:00.
Postad 12 January 2018 - 18:25
aeqvist87
-
aeqvist87
-
Forumräv
-
-
591 inlägg
Du kommer inte att få någon kod om du inte anmält ditt intresse för en före den 23/12..
Funkar nog om man bifogar kvitto osv som Pick_Salami skriver men tror jag skiter i det, kommer nog inte kolla på det ändå 
Postad 12 January 2018 - 18:34
Pick_Salami
-
Pick_Salami
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Funkar nog om man bifogar kvitto osv som Pick_Salami skriver men tror jag skiter i det, kommer nog inte kolla på det ändå 
Det funkar, har man bara köpt eller genomfört köpet innan midnatt till den 23/11 så ska man få en kod, punk slut.
Behövde varken anmäla intresse eller förklara mig. Det enda man behövde förklara e att man inte fick tvn innan kampanjen gick ut då den där bannern inte heller syntes eftersom man fick tvn efter att kampanjperioden gick ut men köpte tvn innan.
Det tar bara typ 3 - 4 rader, o man vill bara kolla 4K o DV efter ett ha test kollat det på NF 
Postad 12 January 2018 - 18:42
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10561 inlägg
Jasså vilka då? Har du ens läst artikeln?
https://www.forbes.c...w/#2c46a3a66994
Postad 12 January 2018 - 19:02
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Det funkar, har man bara köpt eller genomfört köpet innan midnatt till den 23/11 så ska man få en kod, punk slut.
Behövde varken anmäla intresse eller förklara mig. Det enda man behövde förklara e att man inte fick tvn innan kampanjen gick ut då den där bannern inte heller syntes eftersom man fick tvn efter att kampanjperioden gick ut men köpte tvn innan.
Det tar bara typ 3 - 4 rader, o man vill bara kolla 4K o DV efter ett ha test kollat det på NF 
Felpost..
Redigerat av Unregistered46b3322a, 12 January 2018 - 19:05.
Postad 12 January 2018 - 19:05
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Jag fick iaf ingen kod trots inköp på BF, jag fick TVn innan kampanjen gick ut men hade ingen aning om att man behövde anmäla sitt intresse för en kod. Tycker också att det viktiga är att TVn är inköpt före den 23/11, allt annat är ju bara teknikaliteter de använder sig av för att slippa göra rätt för sig..
Postad 12 January 2018 - 19:20
Dockland
-
Dockland
-
Lärjunge
-
-
318 inlägg
Kör gratismånad på Netflix. Hur VET jag att jag verkligen ser 4K? Har en adsl-uppkoppling som ger 15-16Mb, räcker det? Ställer panelen per automatik in sig på HDR, eller hur funkar det? Tittar jag på DbVision så får jag ett bildläge som heter "Hemma", en variant jag inte hittar annars i bildlägeslistan..
Här står lite
https://help.netflix.com/sv/node/306
Postad 12 January 2018 - 19:21
Jdad
-
Jdad
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Jag fick iaf ingen kod trots inköp på BF, jag fick TVn innan kampanjen gick ut men hade ingen aning om att man behövde anmäla sitt intresse för en kod. Tycker också att det viktiga är att TVn är inköpt före den 23/11, allt annat är ju bara teknikaliteter de använder sig av för att slippa göra rätt för sig..
Av länken på ELGs sida framgick väl ändå rätt tydligt vad som gällde för kampanjen? Jag fick då ingen känsla av att LG försökte slippa undan.
Postad 12 January 2018 - 21:13
axion84
-
axion84
-
Forumräv
-
-
748 inlägg
Jag såg grå bars på chromecast ultra och atv 4k på "Bright" men inte på inbyggda appen på b6.
Det är Dolby som har problem med överföringen via HDMI Därför fungerar apparna..
Nu vet man anledningen. https://www.forbes.c...y/#2504a0392906
Redigerat av axion84, 12 January 2018 - 21:53.
Postad 12 January 2018 - 21:19
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Elgigantens januari rea från ca: 18 000 kr till ca: 13 990 kr på LG OLED55B7V till 14 januari har blivit ett fastpris på 14 990 redan 12 januari. Hur har de burit sig åt?
Låg och väntade på att bestämma mig men nu struntar jag i det tills vidare.
Redigerat av ruva, 12 January 2018 - 21:20.
Postad 12 January 2018 - 21:22
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Av länken på ELGs sida framgick väl ändå rätt tydligt vad som gällde för kampanjen? Jag fick då ingen känsla av att LG försökte slippa undan.
Har inget minne av någon länk, men det stod alltså där ätt man skulle anmäla intresse för en kod hos LG före den 23/12?
Postad 12 January 2018 - 21:31
aeqvist87
-
aeqvist87
-
Forumräv
-
-
591 inlägg
Har haft netflix en månad så vet hur det ser ut men inget i 4k eller DV intresserar mig, då hjälper kvalitén föga, finns för lite material tyvärr...
Postad 12 January 2018 - 21:35
mrchisholm
-
mrchisholm
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Postad 12 January 2018 - 22:00
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10561 inlägg
Elgigantens januari rea från ca: 18 000 kr till ca: 13 990 kr på LG OLED55B7V till 14 januari har blivit ett fastpris på 14 990 redan 12 januari. Hur har de burit sig åt?
Låg och väntade på att bestämma mig men nu struntar jag i det tills vidare.
Väntar man på att bestämma sig så bestämmer man sig väl aldrig? Definitionen av waiting game?
Postad 12 January 2018 - 22:24
Dockland
-
Dockland
-
Lärjunge
-
-
318 inlägg
Min gamla 36" CRT-TV jag köpte 2001 kostade 19000:- (vägde 96 kg)
Denna 55" OLED med soundbar ligger på 19000
Postad 12 January 2018 - 23:38
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Precis jag länkade den tidigare i tråden 
Hänger inte med, men utveckla gärna i denna tråd..!
https://www.minhembi...howtopic=332982
Redigerat av mcmike, 13 January 2018 - 00:12.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|