Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 20 december 2009 - 15:05
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Innan spelet var släppt snackades det om att de skulle kunna köra live-updates, dvs fixa glitchar etc genom den vanliga nedladdningen av spellistor, som man gör varje gång man går online i spelet.
Vad hände med det egentligen?
Aha, var därför det inte gick att joina er, försökte på brottarns invite.
Ja vi laddade nog ner den efter kl 02 någon gång
Postad 20 december 2009 - 18:42
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Till o med de ja lirar med säger jag laggar/hoppar fram.
Fick höra samma sak från ekaa när jag högg honom i FFA för några dagar sen
Postad 20 december 2009 - 19:56
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Jag tycker inte att MW2 är lika beroendeframkallande som CoD4... Kanske beror det på prestige-hacket som tog bort en hel del motivation eller så är det helt enkelt så att banorna inte är lika roliga... Styrningen o bössorna ä ju klockrena men det är nåt som saknas...
Postad 20 december 2009 - 20:20
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Jag tycker inte att MW2 är lika beroendeframkallande som CoD4... Kanske beror det på prestige-hacket som tog bort en hel del motivation eller så är det helt enkelt så att banorna inte är lika roliga... Styrningen o bössorna ä ju klockrena men det är nåt som saknas...
EXAKT så känner jag med, det är NÅT som saknas!
Postad 20 december 2009 - 20:22
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Kanske nåt med att det inte är lika revolutionerande och nyskapande som när COD 4 först kom?  håller med om att vapenhanteringen är fasiken så mycket smidigare än i COD4
Postad 20 december 2009 - 20:41
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Jag tycker banorna är rätt trista... känns som att man kör samma banor hela tiden
/Christian
Postad 20 december 2009 - 21:03
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
COD 4 var mer trimmat. Inte så jäkla mkt lull lull. Den ngt snurriga vapenbalansen ställer till det en del för MW2. Dessutom beter sig spelet alldeles för ojämnt från omgång till omgång pga lagg, fuskare osv.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 20 december 2009 - 21:04.
Postad 20 december 2009 - 21:13
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Jag tycker banorna är rätt trista... känns som att man kör samma banor hela tiden 
/Christian
Banorna är ju iaf lite större, lite mer "öppna" så till vida att man kan röra sig relativt fritt överallt.. COD4-banorna var ju mer inrutade, otroligt mycket färre campar-ställen också  Vilka är med ikväll kring 22?
Postad 20 december 2009 - 21:15
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Banorna är ju iaf lite större, lite mer "öppna" så till vida att man kan röra sig relativt fritt överallt.. COD4-banorna var ju mer inrutade, otroligt mycket färre campar-ställen också 
Vilka är med ikväll kring 22?
jag är gärna med ikväll  PSN : Axxident
Postad 20 december 2009 - 21:25
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
jag är gärna med ikväll 
PSN : Axxident
Addar, så kör vi.. gärna en TDM eller Domination
Postad 20 december 2009 - 21:44
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1 379 inlägg
Banorna är ju iaf lite större, lite mer "öppna" så till vida att man kan röra sig relativt fritt överallt.. COD4-banorna var ju mer inrutade, otroligt mycket färre campar-ställen också 
Vilka är med ikväll kring 22?
Jag är på  Polly_hbg
Postad 20 december 2009 - 21:48
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Jupp, jag får inte alls samma sug att spela MW2 som jag fick ibland med COD4. Spelet är onekligen bra, men jag gillar inte banorna lika mycket och så är jag så förbannat trött på alla helikoptrar, harriers, steathbombers och gud vet vad som man får över sig.
Postad 20 december 2009 - 22:13
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1 379 inlägg
Alla som är inne är ju på olika banor. Skall vi kanske göra så att alla spelar tsm? (Ingen tvång)
Postad 20 december 2009 - 23:36
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1 379 inlägg
Lol, Dog 2 gånger på Rundown(Domination) av att jag fick granat kastade på mig. Utan att sprängas
Postad 20 december 2009 - 23:40
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Addar, så kör vi.. gärna en TDM eller Domination 
Förlåt! Hann inte med förrän nu  Kommer snart online.
Postad 21 december 2009 - 08:42
Unregistereda701611d
-
Unregistereda701611d
-
Användare
-
-
140 inlägg
Tycker banorna är bra, men kanske lite för få. Det här är mitt första COD-spel, brukar det komma map packs?
Postad 21 december 2009 - 08:51
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Kanske nåt med att det inte är lika revolutionerande och nyskapande som när COD 4 först kom? 
håller med om att vapenhanteringen är fasiken så mycket smidigare än i COD4
Ska jag vara ärlig så tror jag att det var just enkelheten som gjorde att fyra blev så bra... Inte FÖR många möjlighter/vapen/lull-lull helt enkelt. Det var många "tänk om" & "fan, man borde kunna" i CoD4, men det gjorde ju att skillsen kom fram betydligt bättre än vad de gör i detta spelet, för mycket annat skit som spelar in hur spelet/slutresultatet kommer att se ut.
Postad 21 december 2009 - 09:07
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Jag tycker det är bra i MW2, lite för få banor med för lite variation annars helt ok. Känns kanske iofs som om assultvapnen är lite för många.
Släpp ett MAP-pack.
Skippa FFA i Mosh Pit
Öka variationen i Mosh Pit
Ta bort alla "springa hit hoppa där ramla ner här kryp upp dit ställen" där man kan stå å snipa över hela banan.
Postad 21 december 2009 - 09:11
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
****! varför måste jag jobba idag!?
Snart, snart kommer min ###### lvl 1 prestige!
varför dog inte dom inte igår!?
kan MP5an vara det sämsta vapnet i MW2? enligt våra CTFrundor igår JAA! u pice of shit!
Varför är Morlock så ###### bra? u are one sick man!
varför har jag fått ett sådant hat för Estate? (HATE IT!  )
suck.... fan det är måndag
Postad 21 december 2009 - 09:16
anttoon
-
anttoon
-
Användare
-
-
131 inlägg
cod5,an är ju bättre oxå.
jag tycker grafiken känns så plastig och ljudet är lite tunt.
sen är som spelet gjort för campare. jag satte i cod5,an å det kändes så mycket mer välgjort på nått sätt.
jag tycker grafiken å ljudet är mycket bättre där. Även kanpanjen tyckte jag va bättre i 5an
fast det är ju skönt att slippa se mp40 och jugger,n
Postad 21 december 2009 - 09:20
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Postad 21 december 2009 - 09:33
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Killen i nukevideon använder snipervapnet, intervention heter det va?
Det verkar ju som om man inte behöver sikta med det. Spelade mot och med en kille igår så var hetl ûberduktig med det vapnet, måste köra det lite tror jag.
Jag har mest kört med WA2000, verkar som en ärtbössa i jämförelse....
Postad 21 december 2009 - 10:24
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
cod5,an är ju bättre oxå. jag tycker grafiken känns så plastig och ljudet är lite tunt. sen är som spelet gjort för campare. jag satte i cod5,an å det kändes så mycket mer välgjort på nått sätt. jag tycker grafiken å ljudet är mycket bättre där. Även kanpanjen tyckte jag va bättre i 5an fast det är ju skönt att slippa se mp40 och jugger,n 
COD 5?? kom igjen mannen! takk för spel i går grabbar! många roliga matcher.... synd man inte kan tvinga folk att stanna kvar i matcher, som dom störiga fjortis-norrmennen vi mötte och var tuffa som tusan i lobbyn men som drog när dom fick motstånd:-) hur många vapen drar ni hela vägen(1000kills) på ett prestigevarv? eller brukar ni varva många vapen? jag håller mig till några stycken, scar, m4a1, barrett, ACR...pluss div shotguns:-)
Postad 21 december 2009 - 10:49
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
COD 5?? kom igjen mannen!
takk för spel i går grabbar! många roliga matcher.... synd man inte kan tvinga folk att stanna kvar i matcher, som dom störiga fjortis-norrmennen vi mötte och var tuffa som tusan i lobbyn men som drog när dom fick motstånd:-)
hur många vapen drar ni hela vägen(1000kills) på ett prestigevarv? eller brukar ni varva många vapen? jag håller mig till några stycken, scar, m4a1, barrett, ACR...pluss div shotguns:-)
När jag inte kommit upp till sista prestige så bryr jag mig inte så mkt eftersom jag är på jakt efter 1000 headshots och det hinner man knappt på ett prestigevarv. Framförallt inte med vapen som man låser upp sent. Men 1000 kills kommer autmatiskt med M16, UMP:en och FAMAS. Tror inte jag kommer komma upp i det med FAL:en. Riktigt dassigt upplägg när man ska börja lira multiplayer o hoppar in i nått FFA eller team DM. själv springer man runt med en liten ärtbössa medans alla andra som ligger på lvl 50+ (vilket består av ca 80% av dom som lirar) kutar runt me ###### monstervapen. Går de att ställa in så man bara lirar med folk i samma rank som en själv ? De va riktigt smutt på killzone 2 iaf, då blir de på samma vilkor för alla
Vadå ärtbössa? Både UMP:en och FAMAS:en är ju två av dom bättre/kraftigare. Så det där håller jag inte alls med om.
Postad 21 december 2009 - 10:58
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
hur många vapen drar ni hela vägen(1000kills) på ett prestigevarv? eller brukar ni varva många vapen? jag håller mig till några stycken, scar, m4a1, barrett, ACR...pluss div shotguns:-)
Jag brukar spela med FAMAS, SCAR och M16 av AR. Springer ofta runt med stinger eller annan raket som sekundär så blir inte så mycket shotgun-kills..  Körde igenom M4an detta varv men gilla verkligen inte det vapnet, alldles för mycket sprejande med det vapnet, det biter ju ingenting... Sen mycket intervention. Enda snipern jag spelar med, de andra är för dåliga... Är ju lite kul att det finns prestige-challenges på vapnena, kan man tracka hur mycket man har ihjäl med dem. Börjar närma mig 2500 på M16 och SCAR där iaf. Bara 140 HS med Intervention dock ännu på prestige-challengen.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 december 2009 - 11:03.
Postad 21 december 2009 - 11:11
AndyRebel
-
AndyRebel
-
Användare
-
-
119 inlägg
cod5,an är ju bättre oxå. jag tycker grafiken känns så plastig och ljudet är lite tunt. sen är som spelet gjort för campare. jag satte i cod5,an å det kändes så mycket mer välgjort på nått sätt. jag tycker grafiken å ljudet är mycket bättre där. Även kanpanjen tyckte jag va bättre i 5an fast det är ju skönt att slippa se mp40 och jugger,n 
Håller med fullständigt, atmosfären är helt annorlunda. Skitigt, lite mystiskt, gamla hederliga vapen utan massa bling. Det känns som man verkligen landat i krigszon. I MW 2 känns det lite mer som när man lekte krig med grannungarna i kvarteret med ärtbössor och vattenballonger, förutom att nån ###### unge hade hittat gammalfarfars luftgevär från 1887, det gjorde ont som fan.
Postad 21 december 2009 - 11:33
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Håller med fullständigt, atmosfären är helt annorlunda. Skitigt, lite mystiskt, gamla hederliga vapen utan massa bling. Det känns som man verkligen landat i krigszon. I MW 2 känns det lite mer som när man lekte krig med grannungarna i kvarteret med ärtbössor och vattenballonger, förutom att nån ###### unge hade hittat gammalfarfars luftgevär från 1887, det gjorde ont som fan.

Finns en hel del campar-ställen, men oftast så finns det ju flera alternativa vägar till campar-stället, så lägger man inte ut en massa trampminor så blir det ju svårt för en ensam fi att hålla ett helt ställe själv..
Postad 21 december 2009 - 12:04
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag brukar spela med FAMAS, SCAR och M16 av AR. Springer ofta runt med stinger eller annan raket som sekundär så blir inte så mycket shotgun-kills.. Körde igenom M4an detta varv men gilla verkligen inte det vapnet, alldles för mycket sprejande med det vapnet, det biter ju ingenting...
Är ju lite kul att det finns prestige-challenges på vapnena, kan man tracka hur mycket man har ihjäl med dem. Börjar närma mig 2500 på M16 och SCAR där iaf. Bara 140 HS med Intervention dock ännu på prestige-challengen.
M4:an sucks imo. Där har vi verkligen ärtbössan #1. Dock så har den väl ganska bra ROF så det är väl därför många som har problem med siktandet kör med den. Så den behöver ju knappast du lira med morlock.  Själv ligger jag nog närmast 2500 med FAMAS:en och UMP:en. Ja, det är riktigt kul att det finns prestige challenges på alla vapen. Men som sagt var; den på 1000 headshots lär man få kämpa med ett tag.
Postad 21 december 2009 - 12:52
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
ligger på drygt 2000 på SCAR-H och TAR-21 har skrapat ihop över 2500 kills och nästan 250hs med M4:an
750 kills och uppåt med övriga Assaultbössor
intervension har jag på 11oo kills och 170hs
67helisat med stingern det kommer ta evigheter att skrapa ihor 2500st
Redigerat av kerren, 21 december 2009 - 12:54.
Postad 21 december 2009 - 12:55
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Är alla höga killsnivåer ett tecken på att det kommer dröja lääänge innan MW3 kommer ut?
Postad 21 december 2009 - 12:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
ligger på drygt 2000 på SCAR-H och TAR-21 har skrapat ihop över 2500 kills och nästan 250hs med M4:an 750 kills och uppåt med övriga Assaultbössor
intervension har jag på 11oo kills och 170hs
67helisat med stingern det kommer ta evigheter att skrapa ihor 2500st
TAR-21? Är den skön? Har jag inte lirat 1 sekund med tror jag.
Postad 21 december 2009 - 13:09
brottarkungen
-
brottarkungen
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
TAR-21? Är den skön? Har jag inte lirat 1 sekund med tror jag.
Jag tycker den är okej, inte mer. Väldigt kraftfull och bra ROF men inget vidare på längre håll IMO. Som en SMG på steroider typ. Mina favoriter när det gäller assault är Scar och ACR än så länge. Någon som kört ordentligt med F2000 eller vad den heter? Vad gäller den allmänna kritiken mot spelet så tycker jag själv att spelet blir roligare ju mer man spelar. Jag kan köpa att ni som gillade fyran för realismen är besvikna men själv gillar jag att det är så extremt åt alla håll. Även om det finns en del billiga knep så finns det ju i regel en bra kontring mot det mesta (tactical knife med alla löpgrejer mot campers tex). Vidare så kör jag i princip aldrig själv utan alltid med goa gubbar, främst härifrån och det gör ju så himla mycket när man kör uppdragsbaserade lägen. Om ingen är inne så brukar jag satsa på att fixa challanges och sånt.
Postad 21 december 2009 - 13:17
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Hmmm, är väl kanske lite VÄL elakt att jämföra MW2 med ett bottennapp som CoD5 (för utom zombiemode). DET om något kändes halvdant och B både rörelsemässigt och grafikmässigt. Iofs. så var ju steppskorna alla sprang omkring med i 5:an rätt roliga, men de vägde inte upp för allt det dåliga i övrigt...
Postad 21 december 2009 - 13:18
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag tycker den är okej, inte mer. Väldigt kraftfull och bra ROF men inget vidare på längre håll IMO. Som en SMG på steroider typ. Mina favoriter när det gäller assault är Scar och ACR än så länge. Någon som kört ordentligt med F2000 eller vad den heter?
Vad gäller den allmänna kritiken mot spelet så tycker jag själv att spelet blir roligare ju mer man spelar. Jag kan köpa att ni som gillade fyran för realismen är besvikna men själv gillar jag att det är så extremt åt alla håll. Även om det finns en del billiga knep så finns det ju i regel en bra kontring mot det mesta (tactical knife med alla löpgrejer mot campers tex). Vidare så kör jag i princip aldrig själv utan alltid med goa gubbar, främst härifrån och det gör ju så himla mycket när man kör uppdragsbaserade lägen. Om ingen är inne så brukar jag satsa på att fixa challanges och sånt.
Verkar ju ha gått bra för er när ni lirade Demolition (igår?), jag gillar nog Demolition bäst av alla spellägen och kan tänka mig att enbart lira det ikväll. Iallafall några timmar. Sugen?
Postad 21 december 2009 - 13:18
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
[
Redigerat av Dr. Death, 21 december 2009 - 13:27.
Postad 21 december 2009 - 13:31
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Verkar ju ha gått bra för er när ni lirade Demolition (igår?), jag gillar nog Demolition bäst av alla spellägen och kan tänka mig att enbart lira det ikväll. Iallafall några timmar. Sugen?
Kommer nog bli en hel del lirande ikväll/natt. Dock spelar jag helst Mosh Pit. Demolition brukar dyka upp en del där. Börjar tycka FFA är lite halvkul de få gånger de dyker upp också. Spelar jag själv kör jag dok TDM, är hopplöst att spela med randomfolk på objective-lägena.
Postad 21 december 2009 - 13:46
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Kommer nog bli en hel del lirande ikväll/natt. Dock spelar jag helst Mosh Pit. Demolition brukar dyka upp en del där. Börjar tycka FFA är lite halvkul de få gånger de dyker upp också.
Spelar jag själv kör jag dok TDM, är hopplöst att spela med randomfolk på objective-lägena.
Där ser man, ännnu ett exempel på att man kan ändra sig, jag vill minnas att du ville ha bort FFA från Mosh Pit-listan i början? Jag gillar det fortfarande inte, FFA är kul men då väljer jag det om jag vill spela det. Håller med dig angående att lira objective-lägen själv, hopplöst! Då lirar jag FFA eller TDM istället. Håller även med brottarn om att jag gillar spelet mer och mer, men håller också med diverse övriga att det inte riktigt når upp till COD4-klass men det beror nog mycket på att COD4 var först helt enkelt.
Redigerat av BrittBastard, 21 december 2009 - 13:47.
Postad 21 december 2009 - 13:48
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
Kommer nog bli en hel del lirande ikväll/natt. Dock spelar jag helst Mosh Pit. Demolition brukar dyka upp en del där. Börjar tycka FFA är lite halvkul de få gånger de dyker upp också.
Spelar jag själv kör jag dok TDM, är hopplöst att spela med randomfolk på objective-lägena.
Mosh pit är bra, fint att variera spelformerna, man måste ha spelprofilerna redo bara! ground war kör jag om det blir med randomfolk... fattar inte att ni tycker så mycket om intervention jämfört med Barrett, samma power men singleshot? en fråga: är man odödlig när man styr predator missile, chopper gunner, ac130? har aldrig blvit avbruten när jag styr predator....
Postad 21 december 2009 - 13:51
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Vill man ha segrar ska man lira med MHB-folket  Fast igår när vi delades upp & jag hamnade bl.a. ett gäng snattrande holländare (Habib någon?) var det inte lika kul. Förutom att de beskyllde er för att campa & sen i matcherna därefter när samtliga holländare hamnade i samma lag verkligen inte gjorde annat än å campa. Vad det nu gjorde för nytta... muhahaha!!
Postad 21 december 2009 - 13:59
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
fattar inte att ni tycker så mycket om intervention jämfört med Barrett, samma power men singleshot?
Intervention upplever jag har betydligt bättre acc. Barettan har längre anläggningstid också om jag inte har fel, spelar sällan med den... Sleight of hand pro med intervention är man riktigt snabb. en fråga: är man odödlig när man styr predator missile, chopper gunner, ac130? har aldrig blvit avbruten när jag styr predator....
Du kan bli dödad när du ligger på marken men aldrig avbruten. Där ser man, ännnu ett exempel på att man kan ändra sig, jag vill minnas att du ville ha bort FFA från Mosh Pit-listan i början?
Jag röstar alltid skip när FFA kommer upp.... men det blir det ändå ibland och det är inte så tokigt om det är rätt banor. Dvs ej scrapyard, rust eller annan trång bana. Man får ju chansen att svära åt MHB-spelare ivf, haha!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 december 2009 - 13:59.
Postad 21 december 2009 - 14:04
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag röstar alltid skip när FFA kommer upp.... men det blir det ändå ibland och det är inte så tokigt om det är rätt banor. Dvs ej scrapyard, rust eller annan trång bana. Man får ju chansen att svära åt MHB-spelare ivf, haha! 
Rust...fy fan...spawnkillad hela tiden tycker jag. Dock skulle den banan ha varit riktigt kul om den hade varit lite större tror jag. Påminner om nån KZ2 bana (kommer inte ihåg vad den heter men det gör säkert du). Hahaha, ja bättre att svära åt nån som förstår än nån som inte gör det.
Postad 21 december 2009 - 14:08
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
All FFA i Mosh Pit innebär ju spawnkill.
Postad 21 december 2009 - 14:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Påminner om nån KZ2 bana (kommer inte ihåg vad den heter men det gör säkert du).
Pyrrhus Rise. Skillnaden är väl att KZ2-banan är 10ggr större och 100 gånger mer awesome.
Postad 21 december 2009 - 14:17
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Jag har t o m slutat rösta bort FFA när det dyker upp, kul med lite variation
Postad 21 december 2009 - 14:20
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Pyrrhus Rise.
Skillnaden är väl att KZ2-banan är 10ggr större och 100 gånger mer awesome. 
Ja, eller nån karta som var med i nåt map-pack tänkte jag nog närmare på. Men när det gäller Pyrrhus Rise så har du helt rätt. Haha, vore kul att få alla KZ2-kartorna importerade in i MW2. Skulle vara riktigt kul tror jag!
Postad 21 december 2009 - 14:53
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
de skulle va riktigt grymt för kartorna i kz va riktigt bra tycker jag. nu blev jag faktiskt väldigt sugen på att spela killzone igen
Postad 21 december 2009 - 15:04
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
de skulle va riktigt grymt för kartorna i kz va riktigt bra tycker jag. nu blev jag faktiskt väldigt sugen på att spela killzone igen  https://www.minhembi...s...&start=4320
Postad 21 december 2009 - 15:10
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
försöker du locka mig att börja spela kz igen eller vill du att jag skulle skriva de i den tråden ? 
har gjort mig av med spelet "tyvärr" för längesen så ja kan iinte spela de
Postad 21 december 2009 - 15:12
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
försöker du locka mig att börja spela kz igen eller vill du att jag skulle skriva de i den tråden ?  har gjort mig av med spelet "tyvärr" för längesen så ja kan iinte spela de
Klant...
Postad 21 december 2009 - 16:02
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
ja vet. har känt lite ibland att det var dumt gjort
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|