Blu-ray Filmer
9284 svar till detta ämne
Postad 16 oktober 2008 - 15:12
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5 967 inlägg
Nu är det svårt att jämföra bilderna från bondfilmen då de är i olika storlek.
Men vid lite granskning, så finner jag att UE står sig mycket bra mot BD
Skall bli spännande att se skillnaderna på de lite nyare filmerna.
Nu är det ju så, att lyften för dessa filmer, var just de äldre när UE kom
så man är bra nöjd med dom.
Tycker dock inte skillnaden är så stor, att det motiverar ett omedelbart köp
av alla filmerna. När man redan har alla i UE ....
Maveric
Postad 16 oktober 2008 - 15:21
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Förstår inte riktigt allt gnäll på Discshop. Jag har handlat hundratals filmer där, alltid lev dagen efter och förbeställningar på releasedag. Fick ju t ex Gudfadernboxer och Transformers på BD igår. Jag har säkert bara haft tur då... . Att de är dyra är ju en sak, men leveranserna är de fan i mig bäst på (därav att jag handlar det mesta där).
När det gäller mig var kritiken att få produkten på releasedag - igår kom faktiskt Gufadern men jag orkade inte ta mig till macken för att plocka ut den. Det har hänt ett flertal gånger att man skickar på eller dag efter release vilket jag inte tycker är godkänt när man som en annan förbokar och förbokar å förbokar å... Annars är DS förträffliga. (utom priserna dådå)
Postad 16 oktober 2008 - 16:03
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
DiscShop har ju köp 3 Blu-ray, betala för 2:D
SKa beställa 4st, får därmed en gratis och ingen frakt:D
Postad 16 oktober 2008 - 16:57
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Den har säkerligen varit uppe förut men man är ju sugen på att lägga en förbokning..!!
Dark Knight Bat Pod Display Case Limited Edition(Blu-ray) (Pre-order/Dec 9)(Region ABC)
dark_20knight_20bat_20pod.jpg 232,24K
0 Antal nerladdningar
Postad 16 oktober 2008 - 17:16
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2 926 inlägg
Jag älskar film och älskar fräcka boxar etc. Men jag har aldrig förstått mig på det häftiga i att äga en leksaksprydnad. Och verkligen inte lägga pengar på det.
Postad 16 oktober 2008 - 17:21
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Någon som fått Matrix ännu ?
Det står att den släpps den 14de,men min är ännu inte skickad.
Postad 16 oktober 2008 - 17:43
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Nu är det svårt att jämföra bilderna från bondfilmen då de är i olika storlek. Men vid lite granskning, så finner jag att UE står sig mycket bra mot BD Skall bli spännande att se skillnaderna på de lite nyare filmerna. Nu är det ju så, att lyften för dessa filmer, var just de äldre när UE kom så man är bra nöjd med dom.
Tycker dock inte skillnaden är så stor, att det motiverar ett omedelbart köp av alla filmerna. När man redan har alla i UE ....
Maveric
Jag tycker att BD-screengrabsen ser markant klarare och trevligare ut. DVD-bilderna är klart suddigare.
Postad 16 oktober 2008 - 17:44
Chris Ya
-
Chris Ya
-
Forumräv
-
-
665 inlägg
Den har säkerligen varit uppe förut men man är ju sugen på att lägga en förbokning..!!
Dark Knight Bat Pod Display Case Limited Edition(Blu-ray) (Pre-order/Dec 9)(Region ABC)
dark_20knight_20bat_20pod.jpg 232,24K
0 Antal nerladdningar
Var är bäst att beställa den ifrån? Tar man den via HDMS sålär man ju åka på tull, moms o allt vad det heter Eller? Var finns den mer? Hoppas den dyker upp på axelmusic.
Postad 16 oktober 2008 - 18:01
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Har inte letat så mycket men HDMS finns den ju såklart hos.... Undrar om det var den som det stod nåt i stil med " this product will NOT be sold at axelmusic"....?? Kan vara så....
Postad 16 oktober 2008 - 18:13
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5 366 inlägg
Postad 16 oktober 2008 - 18:25
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5 967 inlägg
Jag tycker att BD-screengrabsen ser markant klarare och trevligare ut. DVD-bilderna är klart suddigare.
Har du anpassat bilderna till samma storlek innan du gjorde den jämförelsen ? Maveric
Postad 16 oktober 2008 - 20:20
Spygg
-
Spygg
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Har du anpassat bilderna till samma storlek innan du gjorde den jämförelsen ?
Maveric
Jag har testat just detta i Photoshop, och ojojoj vad mycket skarpare BD-bilden är. Sen är ju grejen dessutom den att du måste skala upp DVD-bilden typ 500 procent för att få samma storlek som BD-bilden, så rent logiskt är det ju inte så konstigt att den blir suddigare oavsett, men nu råkar ju dessutom BD:n vara en grym transfer så då blir skillnaden än mer spektakulär.
Postad 16 oktober 2008 - 20:28
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag har testat just detta i Photoshop, och ojojoj vad mycket skarpare BD-bilden är. Sen är ju grejen dessutom den att du måste skala upp DVD-bilden typ 500 procent för att få samma storlek som BD-bilden, så rent logiskt är det ju inte så konstigt att den blir suddigare oavsett, men nu råkar ju dessutom BD:n vara en grym transfer så då blir skillnaden än mer spektakulär.
Du får gärna posta bilder här på om du jämför:)
Postad 16 oktober 2008 - 21:33
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5 967 inlägg
Har precis sett ett par minuter av Dr.No på Blu Ray och det är skillnad när den väl kommer upp på duken
Maveric
Postad 16 oktober 2008 - 22:09
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Har precis sett ett par minuter av Dr.No på Blu Ray och det är skillnad när den väl kommer upp på duken
Maveric
Såg ett litet klipp på filmen, och det såg faktiskt väldigt bra ut! Över förväntan. Såg ett annat från Gudfadern 2, och det var ju bara skit. Tycker jag... Blir att köpa när det kommer till Sverige, dvs början av November, right?
Postad 16 oktober 2008 - 22:18
Unregistered81406615
-
Unregistered81406615
-
Forumräv
-
-
887 inlägg
Den verkade vara riktigt fin. Dock noterade jag extra dom här bilderna:

Där jag faktiskt gillar färgerna från DVD utgåvan bättre. (många kanske inte håller med mig och ser det som en "fake-tan" dock ) Annars var det mesta till fördel för Blu utgåvan av det som syns på sidan. Säger inte för mycket förrän jag sett filmerna själv.
Ja bättre en solbränd brutta än en kräftkokt. Ser ju faktiskt inte alls bra ut. Fast som du säger så ser det bättre ut på alla andra bilder
Postad 17 oktober 2008 - 01:25
diabolo
-
diabolo
-
Mästare
-
-
3 548 inlägg
Postad 17 oktober 2008 - 08:22
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Thunderball review.
bond11.doc 448K
24 Antal nerladdningar
Postad 17 oktober 2008 - 17:24
limpet
-
limpet
-
Användare
-
-
108 inlägg
Verkar vara tjocka (fula...) fodral på fler och fler filmer som släpps, fick hem Gudfadern filmerna, Transformers, Incredible Hulk samt Cloverfield idag och alla hade tjocka fodral. Beror det på vilket bolag som ger ut filmerna eller är det styrt på annat sätt?
Beror nog på bolaget. Paramount (är det väl?) som har gett ut både Iron Man och Transformers i dubbel-disc-utgåva kanske väljer tjocka fodral rakt av pga detta.
Postad 18 oktober 2008 - 02:46
diabolo
-
diabolo
-
Mästare
-
-
3 548 inlägg
Postad 18 oktober 2008 - 08:22
Postad 18 oktober 2008 - 16:21
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2 523 inlägg
När det gäller mig var kritiken att få produkten på releasedag - igår kom faktiskt Gufadern men jag orkade inte ta mig till macken för att plocka ut den. Det har hänt ett flertal gånger att man skickar på eller dag efter release vilket jag inte tycker är godkänt när man som en annan förbokar och förbokar å förbokar å...
Annars är DS förträffliga. (utom priserna dådå)

kan nästan lova att det inte har något med discshop att göra. dom är nog ganska hårt hållna av filmbolagen att inte skicka filmerna för tidigt då det blir ett himla liv då.
Postad 18 oktober 2008 - 20:15
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
kan nästan lova att det inte har något med discshop att göra. dom är nog ganska hårt hållna av filmbolagen att inte skicka filmerna för tidigt då det blir ett himla liv då.
Ummm,, kan så vara men tex webbhallen är grymma på att leverera på releasedag. Samma sak med flera utländska sajter, (hdma,axel m.m.) ett flertal gånger har filmerna lämnat före releasedag. Petitesser - javisst men ak så viktigt...
Postad 18 oktober 2008 - 20:49
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5 366 inlägg
Tyska utgåvor av Dark knight ena Steelbook , bilder hämtade från Amazon.de!!
Tycker de är riktigt läckra!! snyggt med Jokern på ena omslaget!!
51y6I6_0OIL__SS400_.jpg 38,37K
0 Antal nerladdningar
51L_kO_50FL__SS500_.jpg 36,73K
0 Antal nerladdningar
Postad 19 oktober 2008 - 09:08
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Jag vill ha steelbooken fast med Jokern på omslaget....!!
Postad 19 oktober 2008 - 12:19
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Ska köpa 3:10 To Yuma idag hos WEbhallen. Någon som köpt den där? Inte Import. Någon som vet ifall det är ett brett/tjockt fodral som nya Transformers eller smalt vanligt?
Postad 19 oktober 2008 - 12:23
toadilicious
-
toadilicious
-
Amatör
-
-
99 inlägg
Vad spelar det för roll ifall det är smalt eller tjockt fodral?
Postad 19 oktober 2008 - 12:26
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Vad spelar det för roll ifall det är smalt eller tjockt fodral? 
För att jag tycke det tjocka är fula. Dessutom brukar jag skriva ut andra fodral till vissa filmer. Det här är en sådan, ville bara veta innan. Kanske om det fanns olika versioner av den? Om Webhallen har tjocka med CDON smala. Men Amazon har smala, tror jag.
Postad 19 oktober 2008 - 12:31
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Ska köpa 3:10 To Yuma idag hos WEbhallen. Någon som köpt den där? Inte Import. Någon som vet ifall det är ett brett/tjockt fodral som nya Transformers eller smalt vanligt?
Hej, den från Webhallen är import står det.Ser att det finns 1 kvar i Sundbyberg. Du kan annars köpa den via discshop,svensk utgåva och billigare.
Postad 19 oktober 2008 - 12:34
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Hej, den från Webhallen är import står det.Ser att det finns 1 kvar i Sundbyberg. Du kan annars köpa den via discshop,svensk utgåva och billigare.
Que? http://www.webhallen...od.php?id=89367Svenskt väl? Och tyvärr är sumpan stängd, ligger ju 100m från min skola, men morsan var i stan nu och skulle köpa där.
Postad 19 oktober 2008 - 12:39
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
haha lustigt vet inte var jag tittade på webhallen,men det va ju bra att det fanns en kvar.
Postad 19 oktober 2008 - 12:42
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Mm, men är det normalt fodral? Btw, varför finns det två st olika smala fodral?
Postad 19 oktober 2008 - 15:34
KingCat
-
KingCat
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Gjorde en order från inetvideo.com, allt är i sin ordning, dem drar summan direkt från kontot jag betalar med, och jag väntar bara på att dem ska skicka filmerna, men istället mailar dem det här. Jag har redan betalat, och varför måste jag nu godkänna min egen order jag gjort hos dem skriftligen ?? Har detta hänt er från inetvideo någon gång?
Please fill out the following as a way to complete this transaction. We require the below information for all first time international orders over $150.00 USD.
We thank you for your cooperation.
Date
Credit Card Authorization
I authorize iNetVideo.com to charge my credit card account for this purchase of
merchandise. This is a blanket authorization for all orders that I place with
Inetvideo.com and which are shipped by Inetvideo.com for
Company name (or person)
located at address
I understand that iNetVideo.com does not have an imprint of my credit card and
approve the use of this authorization as a substitute
My credit card account information is as follows:
Account type (circle one) Master Card Visa
Account number
Expiration date
Validation code
Name on account
Street address
City, Province, State
Postal code, Zip code
Approved by (printed)
Signature
Please fax or scan return to [email protected] or Fax: 514 956 7450
Best Regards,
----------------------------
Customer Service Department
iNetVideo
Postad 19 oktober 2008 - 16:21
Unregistered89a7be48
-
Unregistered89a7be48
-
Veteran
-
-
2 082 inlägg
 LÄSKIGT!!!!!!
Postad 19 oktober 2008 - 17:21
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2 926 inlägg
Mm, men är det normalt fodral? Btw, varför finns det två st olika smala fodral?
Det omslaget är import. Svenska releasen (inte den du länka till) har iallafall smalt. Men orka bry sig om det är smalt eller inte. Tänk om din favoritfilm släpps i tjockt fodral. Kommer du inte köpa den då eller? Såååååååååååååååå töntigt.
Postad 19 oktober 2008 - 18:27
CGremby
-
CGremby
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Det omslaget är import. Svenska releasen (inte den du länka till) har iallafall smalt. Men orka bry sig om det är smalt eller inte. Tänk om din favoritfilm släpps i tjockt fodral. Kommer du inte köpa den då eller? Såååååååååååååååå töntigt.
Chilla:P Klart jag köper i alla fall. Köpte ju Transformers och den är tjock. Bara undrar om det fanns två olika versioner på fodralen på svenska releaser så skulle jag vilja ha den som passar mig:P Har i alla fall köpt den nu och det är rätt fodral:)
Postad 19 oktober 2008 - 18:38
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10 389 inlägg
Postad 19 oktober 2008 - 18:48
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2 473 inlägg
KIngcat, själv skulle jag aldrig skriva på den... Den ger väl, vad jag begriper, Inetvideo fullmakt att debitera ditt konto såsom de själva behagar. Sen om det är juridiskt bindande vet jag inte, men jag skulle aldrig chansa iallafall utan försöka hitta en annan återförsäljare som kanske kostar några kronor mer, men det skulle det vara värt för min sinnesro iallafall.
Postad 19 oktober 2008 - 18:51
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Postad 19 oktober 2008 - 18:57
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5 366 inlägg
KIngcat, själv skulle jag aldrig skriva på den... Den ger väl, vad jag begriper, Inetvideo fullmakt att debitera ditt konto såsom de själva behagar. Sen om det är juridiskt bindande vet jag inte, men jag skulle aldrig chansa iallafall utan försöka hitta en annan återförsäljare som kanske kostar några kronor mer, men det skulle det vara värt för min sinnesro iallafall.
Det är knappast en fullmakt utan ett godkännande för debitering av befintlig order!! Detta gör de ju bara för att skydda dig som privatperson mot att nån handlar på ditt kort. Därav en åtgärd som sätts in vid en första order på en större summa! Vi är ju många som handlat från inet och de verkar ju seriösa iaf. Även om det såg extremt ut!! Jag handla från en sida och råkade ut för nåt liknande DVDcrave va det och då sa de att de dragit en liten random summa från mit kon to och ville jag skulle bekräfta hur mkt det var!! sen inget mera men det var på ett litet köp och kändes väldigt overkill!!
Postad 19 oktober 2008 - 23:17
Unregistered81406615
-
Unregistered81406615
-
Forumräv
-
-
887 inlägg
Gjorde en order från inetvideo.com, allt är i sin ordning, dem drar summan direkt från kontot jag betalar med, och jag väntar bara på att dem ska skicka filmerna, men istället mailar dem det här. Jag har redan betalat, och varför måste jag nu godkänna min egen order jag gjort hos dem skriftligen ?? Har detta hänt er från inetvideo någon gång?
Please fill out the following as a way to complete this transaction. We require the below information for all first time international orders over $150.00 USD. We thank you for your cooperation. Date Credit Card Authorization I authorize iNetVideo.com to charge my credit card account for this purchase of merchandise. This is a blanket authorization for all orders that I place with Inetvideo.com and which are shipped by Inetvideo.com for Company name (or person) located at address
En näthandlare som råkar ut för ett bedrägeri får mycket stora kostnader. För amerikanska handlare kan det röra sig om att de får BETALA kortbolaget mer pengar än vad ordern var på, plus det ursprungliga beloppet. De kan alltså för en 150 dollars order få ge tillbaka de 150 dollarna, betala diverse avgifter på kanske 200 dollar och är av med skivorna de skickat. Inte konstigt att ett 'mindre' bolag är försiktiga. Du ska vara glad du inte bor i Ryssland eller en del andra östländer då hade detta varit standard på nästan alla USA köp. Genom att faxa ditt godkännande bekräftar du att det var du själv som gjorde ordern och ingen bedragare. För kommande order som du gör (och endast dessa) bekräftar du samma sak. Det betyder att dom inte behöver fråga nästa gång (så länge du inte byter adress). Uttrycket blanket autorisation kanske känns skrämmande men det refererar endast till order du gör. De har ingen rätt att dra pengar hur som helst.
Postad 20 oktober 2008 - 01:27
KingCat
-
KingCat
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Och om jag inte skulle fylla i blanketten så skickar dem helt enkelt inte ordern och förhoppningsvis återbetalar summan till mitt konto asap ?
Tycker det är drygt att slösa tid på att skriva ut, scanna och maila, för att göra ett så simpelt köp.
Postad 20 oktober 2008 - 09:14
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Hur är det att köpa svenska utgåvor utav BD-filmer? H
ade några filmer jag var sugen på att köpa, men om man köper de på discshop i jämförelse med HDMS och Axelmusic så sparar man 200kr. Frågan är om det är värt det, eller om kvaliten blir lidande ( t.ex. Rambo IV ).
Postad 20 oktober 2008 - 09:17
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5 366 inlägg
Finns ju en tråd om Rambo 4 den hade ju en del problem tydligen
Postad 20 oktober 2008 - 09:22
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Finns ju en tråd om Rambo 4 den hade ju en del problem tydligen
Jo, frågan är om det var en engångsförteelse eller om det är så att svenska utgåvor kanske inte håller lika hög standard som region A från t.ex. USA.
Postad 20 oktober 2008 - 13:39
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Daywatch / Nightwatch Preliminärt releasedatum: 2008-10-24
Redigerat av toska, 20 oktober 2008 - 13:40.
Postad 20 oktober 2008 - 13:53
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Jo, frågan är om det var en engångsförteelse eller om det är så att svenska utgåvor kanske inte håller lika hög standard som region A från t.ex. USA.
Den svenska utgåvan av Rambo 4 är unikt kass  95% av de svenska utgåvorna är samma som i USA. Ibland har vi t.o.m. bättre.
Postad 20 oktober 2008 - 13:59
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5 967 inlägg
Vad gäller Rambo så är det inget engångs misstag. Bolaget som ger ut filmen har aldrig varit bra och kommer aldrig att bli bra. De har inte ens förstått att de gjort fel och ägs av någon maffiasnubbe som skiter i vilket. Maveric
Postad 20 oktober 2008 - 14:34
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Vad gäller Rambo så är det inget engångs misstag. Bolaget som ger ut filmen har aldrig varit bra och kommer aldrig att bli bra. De har inte ens förstått att de gjort fel och ägs av någon maffiasnubbe som skiter i vilket.
Maveric
Så man skall med andra ord hålla sig borta från Noble Entertainment ( om de var de som gav ut den).
Postad 21 oktober 2008 - 06:43
diabolo
-
diabolo
-
Mästare
-
-
3 548 inlägg
Any Given Sunday on Blu-ray in Time for Super Bowl
Warner Home Video has announced the Oliver Stone football drama Any Given Sunday starring the impressive cast of Al Pacino, Cameron Diaz, Dennis Quaid, Jamie Foxx, LL Cool J, James Woods, Ann-Margaret, Dick Butkus, Jim Brown, Lawrence Taylor and Charlton Heston will kick off its HD debut on Blu-ray Disc January 27, timed just before the Super Bowl.
Warner will present the director's cut running 156 in widescreen 1.85:1 1080p video and either 5.1 Dolby Digital or Dolby TrueHD audio.
The impressive list of supplements from the previously released DVD are all included on the Blu-ray version as outlined below.
Commentary by director Oliver Stone Commentary by Jamie Foxx Full Contact: The Making Of Any Given Sunday HBO's First Look documentary Jamie Foxx audition tape and screen tests Football Home Vide Screen Test #1 The Lunch Screen Test #2 Willie and Vanessa at the Cordoza Hotel 14 deleted/ extended scenes with optional commentary by director Oliver Stone Madman's pre-game ritual Game 1 - Sanderson tunnel speech/Madman and angry fan Game 1 - Sharks tackle/Beastman's broken finger Game 1 - Press conference Viscaya party - Dr. Mandrake sets the rules for Dr. Powers Tony and son breakfast Game 3 - Butkus vs. referee Post Game 3 - Miami win over Crusaders Sharks locker room - Willie and Christian Sharks party - Hot tub scene/Willie meets Ray Fields J- Man at home/watching Willie Pre-game 5 -- J-Man makes up with Willie/Monte urges on the team Game 5 - Sanderson and Dr. Powers14 Post Game 5 Victory Gag Reel Football outtakes montage Miscellaneous landscapes and outtakes montage Music-Only Audio Track "Rock and Roll Part 2" by Gary Glitter "Cruisin" by Smokey Robinson "Stompbox" by Overseer "My Niggas" by DMX "Take California" by Propellerhead "Revolution" by Kirk Franklin "Como Ves" by Ozomatli "Willie Beamen" by Jamie Foxx "Garciosa" by Moby "Twilight Zone" by 2 Unlimited "Use Me" by Bill Withers "Soul Sunday" by Goodie Mob featuring Outkast "Twisted Hair" by Robbie Robertson "Introduction from Run Lola Run" by Tom Tykwer, Johnny Klimek and Reinhold Heil "Any Given Sunday" by Jamie Foxx Instant Replay (direct access to exciting game moments) Hit on "Cap" Beam throws first TD Beam runs with the Football Beamen runs for a TD The Monsoon Bowl "Cap" runs for a TD Dallas game scoring drives 4th and 1 - Shark goes down Comanche 4 seconds left The Art of Selling - theatrical poster campaign and design exploration slide show Stills Gallery production stills slide show with music Music Videos "Shut 'Em Down" by LL Cool J "My Name is Willie" by Jamie Foxx "Any Given Sunday" by Jamie Foxx Theatrical trailer Any Given Sunday: Director's Cut on Blu-ray will carry an SRP of $28.99. Check back for high-res cover art in the days ahead.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|