Försöker jag skicka en bild via MMS så vägrar den minska storleken på bilden så att den ryms i MMS:et
Har jag fel ROM i luren? (Kör 2.03.413.2 SVE)
Redigerat av Photek, 22 April 2009 - 18:42.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 21 April 2009 - 10:27
Blir man trött på denna lur nu eller? Trodde de hade fixat MMS-funktionen på luren...
Försöker jag skicka en bild via MMS så vägrar den minska storleken på bilden så att den ryms i MMS:et Har jag fel ROM i luren? (Kör 2.03.413.2 SVE) Redigerat av Photek, 22 April 2009 - 18:42. Postad 22 April 2009 - 07:26 prova meny-komprimera-sen komprimera igen. /W Postad 22 April 2009 - 15:30
Löste mitt eget problem genom att kontakta HTCs support, så här såg svaret ut: "Dear valued HTC customer, Thank you for contacting our Customer Support Center. We are dedicated to providing you with the best quality service and answering all of your questions and concerns. On you pc make sure that you have windows mobile device center 6.1 installed, if not, application available for download from www.microsoft.com. On your phone make sure that you uncheck the 'activate advanced network functionality' tickbox, Start Settings Connections Usb to PC uncheck the 'activate advanced network functionality' tickbox ok to save settings. Advanced network allows your device to connect to your computer as if it was another computer on the network.This enables increased functionality and communication speed. Some applications,such as firewalls and script blockers,do not allow this type of connection and will block it. If the above steps do not resolve your issue, we invite you to visit the support area on our Web site. Please go to: http://www.htc.com/www/support.aspx Or you can go to: http://www.htc.com/select_country.htm, select your country and then click on the Support tab. You can also call our Call Center at: +46-085-055-6438 if you have further questions. Thank you once again for your continued patronage. Best regards, Europe customer support team HTC Corp. Global Service Division" Alltså, ladda ner Mobile Device Center 6.1 från Microsofts hemsida Postad 22 April 2009 - 19:23
En sak som jag kom och tänka på för någon dag sedan. Kommer man kunna använda HTC Touch Diamond 2's Touch Flo i den gamla diamanten? För det var ju grymt mycket mer utvecklat än det gamla. Någon som vet något om det?
Postad 23 April 2009 - 15:42
Hej köpte en diamond i vecken men mina kontakter ser konstiga ut typ tomten/1 osv, finns det något program som man kan koppla telefonen till datorn och redigera den vägen?
Postad 04 May 2009 - 12:16
Har sett att det finns några ROM som bygger på Toch2 på XDA, har inte testat något av dom men är sugen... ser riktigt mycket snyggare ut.. Postad 07 May 2009 - 11:39
Någon mer än jag som har fått problem med kalibrering av touchskärmen?
Spelar ingen roll om man utför en justering av skärmen eller inte så reagerar den på fel ställe i sidled. Funkar en stund efter kalibrering . Detta märks mest när man tex ska skrolla i ett dok eller skriva en text med tangentbord //Roger Postad 12 May 2009 - 14:02
Tjena,
Vill veta om någon annan har samma problem. När jag spelar in video med mobilen och sedan spelar upp så finns det inget ljud. Har gått in på Youtube och mediaspelaren och där funkar ljudet. Det är inte att jag sätter för fingret osv. Utan den spelar inte upp ljudet. Någon som vet mer? Tacksam för svar. Postad 13 May 2009 - 10:31
Hjälp! Jag har haft min touch diamond sedan den kom i juli/augusti förra året. Jag uppdaterade den då med den senaste från HTC, som kom i samband med det (juli 2008). För några veckor sedan uppdaterade jag min lur igen till den som kom i februari, och har faktiskt upplevt en del försämringar (även om en del saker är bra). Det som är på tok försämrat är min batteritid!! Vad kan det bero på? Jag har inte gjort några inställningar alls nu och minns inte vad jag hade gjort för egna tweeks med förra romen, så nu vill jag ha er hjälp! Det är knappt så jag vågar ha mobilen som morgonalarm av rädsla för att mer än halva batteriet ska sticka när jag sover!! Dessutom fungerar surfningen i opera sämre än innan, när jag zoomar in på vissa sidor så flyter allt ihop och det går inte att navigera. Tack på förhand!
Postad 13 May 2009 - 23:12
Hej,
Har inte uppdaterat min diamant på flera månader nu och när jag ändå tänkt installera lite nya program nu tänkte jag passa på att slänga in en ny rom. Vilken spl är det som gäller numera? Och vilka roms är bra? fortfarande Duttys eller? Och ska man slänga in en ny radio? eller det följer kanske med romen? Som sagt väldigt längesen jag pillade och kommer inte riktigt ihåg allt ;P Tacksam för svar, letade lite i tråden men har tyvärr inte tid att läsa igenom massa sidor =/ Redigerat av wbm, 13 May 2009 - 23:15. Postad 29 May 2009 - 07:29
Jag har fått en ny telefon!!!
Ett tips till er som känner att ni vill förnya eran telefon testa.. Med SPB Mobile Shell 3.1 blir din Diamant som ny! Bästa som hänt sedan jag fick den. http://www.spbsoftwa...re/mobileshell/ Har testat ett par dagar och hittar massor av bra funktioner som tex, använda kontaktbilder från facebook! Den version som jag kör är iofs en 15 dagars trial, men 29usd är det absolut värt. Bifogad fil(er)Postad 01 June 2009 - 12:20
Okay nu har jag ett nytt litet problem. Jag har märkt att jag har grova problem med att skicka MMS, varje gång jag skickar iväg ett MMS så går mätaren upp till typ 100% och sen efter många försök så kommer ett felmeddelande som säger att MMS'et har lagt sig i utkast.
Går jag in på "inställningar", "anslutningar", "avancerat", "välj nätverk" så är Telia Online förmarkerat i båda rutorna (jag har ju TELE2, så jag tänkter att detta kan vara felet.) Väljer jag sedan att använda "TELE2 MMS" i båda fälten och klickar på OK så hoppar den bara tillbaka till Telia Online (för ca 2 månader sen lånade jag en dag ett Telia sim-kort för att kunna surfa med mobilen) men annars har jag bara använt TELE2, att ringa går ju utmärkt iallafall. Men det skulle ju va kul att kunna skicka iväg ett MMS nån gång ibland. Vågra idéer på hur jag kan lösa det här? Tack på förhand KRAM Postad 02 June 2009 - 16:00
Idag så har jag yttligare suttit och pillat på min diamond ochnu så märker jag att inte ens en progress-bar dyker upp längre och inget fellmeddelande kopmmer när jag skickar iväg ett MMS utan MMS'et lägger sig bara direkt i "utkast"... känns fett jobbit. Är det bara en hård full reset som gäller? Postad 05 June 2009 - 22:56
Aja, nu har jag i alla fall löst problemet genom att göra en Hard-reset! Postad 12 June 2009 - 08:43
Hej!
Idag när jag vaknade upptäckte ett extremt jobbigt problem. Skärmen har slutat fungera -den visar allt den skall men jag kan inte längre använda touchscreenen, den vägrar helt enkelt att bry sig om att jag trycker på den. De fysiska knapparna funkar som de skall men som sagt,touchscreen funkar inte alls. -Inte på något sätt. Någon som vet hur jag skall lösa det? Provat att starta om osv men inget funkar hittills. MVH Josef Postad 12 June 2009 - 09:39
Min skärm flippar också ur ibland, vägrar helt känna av några skärmtryckningar, framför allt i kameraläget. Enda som hjälper är att trycka på "Home-tangenten" för att komma ur kameraläget... Postad 12 June 2009 - 10:02
önskar det vore så enkelt för mig, skärmen vägrar helt enkelt att svara vad jag än gör. Bara att lämna in tro? Eller någon som vet hur man återställer utan att använda skärmen?
Postad 12 June 2009 - 13:57
Jag får inte MSN att fungera på min lur.
När jag öppnar MSN applikationen så får jag logga in med anv och lösen, tycker nästa, då kommer jag till om jag vill visa Windows live osv, tycker nästa, får välja om jag vill synka epost osv, tycker nästa och får då upp: Synkroniseringen misslyckades, kontrollera att du har täckning bla bla....... Spelar ingen roll vad jag kryssar i i alla val eller var jag befinner mig när jag gör detta, fungerar aldrig ? Några tips? Har telenor som operatör. Postad 13 June 2009 - 23:14
Hejsan!
Nu är det så att det va riktigt länge sen jag var inne här, lika länge sen är det sen jag uppdaterade rom/radio på min diamond. Vilken är det som gäller nuförtiden? Fortfarande Duttys? Såg nån ny som hette "Energyrom" som helt klart va intressant men det kanske inte är något att ha. Nå, låt höra! Tack å bock! // Anders Postad 15 June 2009 - 17:35
Hej!
Har ett stort problem med min Diamond. Bor i Göteborg, och där har jag ej detta problem. Utan det kommer när jag är hos mina föräldrar i Uddevalla. Telefonen verkar inte klara av att hålla nätet, får i princip aldrig fram 3G-ikonen utan det är G-ikonen som kommer. Men väldigt ofta när jag pratar i den så avbryts samtalet och den tappar täckningnen och ibland kommer den Ifyllda 3G-ikonen fram. Jag ringer igen och det händer samma och detta fortsätter. Nätet i lilla Uddevalla ( 50 000 invånare) är självklart mindre än i Göteborg, men detta borde endå inte ske! Någon som har haft detta problem, eller vet hur man kan lösa det? Väldigt tacksam för svar då min telefon inte fyller sin funktion att ringa med. /Fredrik Postad 16 June 2009 - 13:01
Hejsan. Ditt problem beror på att du har en automatisk inställning av 3G/GSM switch i inställningarna. När 3G nätet dör så växlar den till GSM och tvärtom. För många år sen läste jag att några operatörer hade problem med bytet. speciellt de som inte äger egna 3G nät utan "leasar" från någon annan operatör. Vet dock inte om detta är en förklaring till det. Jag har ungefär samma problem i min lägenhet i GBG. Bor i centrala delarna och har katastrof 3G täckning. Jag har två alternativa förklaringar. 1. Tele2 2. Avskärmande betong (då ej heller radio signaler verkar trivas i lägenheten). /W Redigerat av Wilgot, 16 June 2009 - 13:03. Postad 16 June 2009 - 17:18
Det du säger låter juh som rimlig förklaring, för idag när jag ringde och var ute fungerade det kanon och när jag gick in så dog de hela tiden. Detta problem har jag dock aldrig haft på andra mobiler, bara med denna. Känns som telefonen har något fel, eller någon insställning som kan göras. Får prova med annan leverantör och se om det är samma där /Fredrik Postad 19 June 2009 - 14:31
går ju att byta Radio i telefonen och då ändras ju mottagning/wifi/batteri-tid
Postad 30 June 2009 - 12:36
Internet via bluetooth och HTC Diamond
Hej! Har grymt stora problem att få detta att fungera... Har en liten netbook som jag parat ihop med min HTC Diamond via bluetooth. Kör Comviq/Tele2 och har 3G som jag skulle vilja köra via datorn i stället för att surfa på telefonen. Hur jag än gör så lyckas jag inte koppla upp mig via bluetooth bara om jag har en USB kabel mellan telefon och dator. Någon som fått detta att fungera? Ringer *99# som tydligen ska vara det nummer man ringer för uppkoppling men det går inge vidare... Postad 01 July 2009 - 10:52
För er som vill ha en liten ansiktslyftning på er Diamond kan jag varmt rekommendera detta:
http://www.smartphon...6.html?p=343787 http://probex.ca/SPJ/TF7X-preview.png Riktigt snyggt tycker jag och dessutom gratis (men skänk gärna en slant till skaparen, det är han värd!) Postad 08 July 2009 - 15:43
har en diamond som är ca 1,5 år gammal, har haft lite småproblem med den till och från men nu..
Nu kan jag inte längre överföra bilder mellan dator o telefon, datorn hittar inga nya bilder i den, trots att det finns säkert 40 nya bilder o 10 videor.. Jag måste ha kvar dessa mediafiler o undrar nu hur jag ska gå tillväga? Är det någon annan som har haft samma problem? Postad 14 July 2009 - 12:50
Går det inte att i anslutningar gå in och sätta den som usb disk och på det sättet föra över filerna istället för att synka? Postad 22 July 2009 - 18:20
Hej!
Har kollat på den här telefonen ett tag nu och funderar på att köpa den. Jag har dock ett par frågor! -Kan man köpa ett batteri som förlänger batteritiden något? -Undrar också lite över hur det här med GPSen fungerar i telefonen. Är det något program eller liknande som man måste köpa till eller är det en tjänst som kostar pengar medan man använder den? Är det överhuvudtaget en användbar GPS? -Såg någonstans (minns inte var) att det finns någon/några personer som upplever den här telefonen som långsam, stämmer det? :S Har inte haft chansen själv att faktiskt prova den då den alltid är avslagen i varenda butik man lyckas hitta den i. -Finns det några övriga nackdelar med den här telefonen? Hoppas det finns någon som har lust att svara! Trevlig kväll Postad 23 July 2009 - 16:38
Lite kommentarer efter lite småpill på en diamond Redigerat av TheSaurus, 23 July 2009 - 16:39. Postad 24 July 2009 - 18:36
Tack för svaret! Det låter inte som att det finns så himla mycket som är negativt med den, vilket ju är bra Postad 27 July 2009 - 20:59
Världens sämsta mobiltelefon alla kategorier!?
Har haft denna i 10 månader och har haft flera olika mobiler tidigare, mest Ericsson och Nokia och har aldrig haft en sämre mobil. Min operatör är Telia vilka har sveriges bästa täckning. Det enda som fungerar tillfredställande är väderprognosen! Jag har även uppdaterat BIOS utan resultat. Jag har full förståelse för mannen som gav omdömet där han kastade mobilen i backen för den tanken har slagit mig många gånger. Nackdelarna: - Mobiltäckningen, samtal avbryts! - Att enkelt kunna slå, svara etc. - Den är seg i menyerna. - Värdelös batteri tid, klarar inte en dags användande! - Knappsatsen (inte touch skärmen) är inkonsekvent och hänger sig. - Om du har mobilen i fickan och det ringer och så tar du upp telefonen så i 50% av fallen så kommer du åt touchskärmen och beroende på vilken knapp du kommer åt så svarar du direkt eller lägger på! - Låg ljudvolym! - Hänger sig! - Klockan går/blir fel med hela 4 min per månad! - Dålig ordlista för svenska och ordfel i menyer! - Att skriva sms är en plåga pga av alla ordförslag och ologisk knappsats! - Kamera o videokamera har så dålig kvalitet och speciellt skärpa att det är pinsamt! - Tappar bluetoth kopplingar! - Larm signal fungerar ej om mobilen är avstängd tex under natten! Redigerat av Patrik Molander, 30 July 2009 - 21:21. Postad 30 July 2009 - 22:15
Förlåt att jag bryter in men några frågor ploppar upp vid en sågning av denna typ: 1. Har du testat med en annan radio? Täckningsproblem kan åtgärdas med radiobyte och bara för att det är Telia innebär det ingen garanterad framgång. Det kan finnas radioskugga. 2. Kan åtgäras med annan ROM/dialer om inte den medföljande anses bra. 3. Seghet åtgärdas med uppgradering/annan ROM med bättre optimering. 4. Kontrollera vilka program som körs och kolla förbrukningen med Homescreen++ t.ex. En uppgradering/byte av ROM hjälper också, samt radiobyte. 5. Uppgradering/byte av ROM löser det problemet. 6. Beror på vilken ficka den förvaras i. 7. Uppgradering/byte av ROM löser ev volymproblem. Kolla även att mastervolymen är uppdragen, i vissa fall har musikspelare egen volymkontroll och är då mastervolymen neddragen får man inte full volym trots att spelaren är inställd på det. 8. Uppgradering/byte av ROM löser hängningar. Städning med SK Tools med visst intervall löser också sådana problem. 9. Klockan ställs vid synk med dator. Normalt synkar man ett antal ggr per månad - vilket gör att det problemet inte uppenbarar sig. I en ideal värld skulle dock en mobiltelefon synka klockan via mobilnätet t.ex 1 gång/dag eller liknande. 10. Uppgradering/byte av ROM löser det. Engelska är att föredra - inte minst för enklare handhavande med tredjepartsprogram. 11. Det finns andra skärmtangentbord att använda. Nyare Ezinput, FingerKeyboard, SPB Keyboard m.fl. 12. Kamera och video är inte den starkaste sidan, prioriterar man det är en N-serie från Nokia is.f bättre val. 13. BT-problem kan lösas med byte av ROM. 14. Installera G-Alarm så är alarmproblemet löst. Personligen skulle jag välja en annan WM-lur än just Touch Diamond. Ett skäl överskuggar alla andra: ingen minneskortplats. 4 GB inbyggt minne utan minneskortplats är alldeles för lite på en sådan kapabel lur. Bra att tänka på om köp planeras. När det gäller buggig programvara går det att ordna - att totalsåga produkten då man kör originalprogramvara trots stora problem är inte riktigt rätt. Korrekt då är antingen att reklamera direkt inom lämplig tid eller lägga in en bra custom-ROM. Postad 06 August 2009 - 17:12
Jag tappade bort min penna till min HTC Touch Diamond i helgen och undrar var man kan få tag på den ny. Jag hade för mig att det låg en extra penna i kartongen men har slarvat bort den med. Någon vänlig själ som har en extra penna till försälning?
Postad 07 August 2009 - 06:37
Här kan du köpa stylus (pennor) : Katching där pennorna verkar vara en beställningsvara. Dustin som verkar kunna få in pennorna inom några få dagar Komplett har pennorna i lager just nu. Redigerat av crest, 07 August 2009 - 06:38. Postad 11 August 2009 - 11:22
Frågorna är säkert redan besvarade men tråden är så otrooooligt lång...
Slutar tidigare installerade program att fungera om jag uppdaterar med alla uppdateringar som finns på HTCs hemsida? Har fått in Tom Tom och vill verkligen inte att det försvinner. Tycker att ÅÄÖ är lite väl otillgängligt när man smsar, kan man få in åäö i tangentbordet på sid 1 om någon fattar hur jag menar? Sist men viktigast! Går det att stänga av touchskärmen vid inkommande samtal så man bara svarar på "hårdvaruknapparna"???????? Postad 21 August 2009 - 15:56
Kan svara på första frågan: om du uppdaterar din HTC Touch Diamond via den officiella hemsidan så försvinner alla installerade applikationer så som Tom Tom. Om du inte vill bli av med Tom Tom föreslår jag att du undviker att uppdatera firmware Postad 23 August 2009 - 07:55
Jag har klagat mycket på denna telefon, men efter att ha råkat bada med den i en pool under ca 20 minuter, tänkte jag att nu var det kört. Dock är jag av en envis natur och tog tag i hårfönen dagen efter och tro det eller ej, telefonen fungerar. Skärmen är något mörkare i tonen än innan, men allt fungerar som det ska (ja iallafall som innan badet).
Postad 25 August 2009 - 11:32
Men är det verkligen ingan annan än jag som har mobilen i fickan?
Går det att stänga av touchskärmen vid inkommande samtal så man bara svarar på "hårdvaruknapparna"???????? Postad 27 August 2009 - 21:35 Om du uppdaterar till senaste ROM är din touch screen låst vid inkommande samtal och låses upp med en slide-funktion. Jag antar att du har Tomtom installerat på minneskortet och då räcker det att du installerar om eller fixar till genvägen för att det ska fungera efter uppdateringen. Vad gäller "tagentbord" så finns det flera alternativa. Kolla på xda-developers.. Hoppas det va till lite hjälp i alla fall. Postad 28 August 2009 - 07:42
Tack! Får kolla upp det då! Postad 28 August 2009 - 10:20
Nya problem! Körde uppdateringen, sparade undan tomtommappen till internminnet. Tomtom funkar fortfarande men det går inte att lägga till programgenvägen? Ungefär på samma sätt som man inte kan ha en MP3 som ringsignal utan att lägga den i ringsignalmappen så kanske man måste flytta Tomtommappen på något vis?
Postad 30 August 2009 - 13:04
När jag ska uppdatera min telefon med t.ex en ny ROM så stannar den alltid på 0% är det någon som har nån aning om vad som kan vara fel? Vill vara fixa det här problemet och använda orginal rom igen, men det inte att uppdatera till orginal rom heller.
Har testat en hardreset nu och ska se om det funkar nu så fort mobilen laddats upp till 50%, men om det inte gör det någon som har nån idee? Sen så finns det något bättre program för att låsa upp mobilen nu? (har inte använt mobilen på flera månader) Innan fanns det ett program men det var väldigt jobbigt att använda kommer jag ihåg. har spl-1.30.olinex på mobilen. Om någon skulle kunna förklara steg för steg på svenska så skulle det vara bra då jag inte förstår någonting när jag läst på engelska på t.ex xda. Redigerat av whj, 30 August 2009 - 14:40. Postad 31 August 2009 - 17:12
Hej!
Jag har en dimanond som jag vill sälja då jag fått jobbmobil (htc hero Postad 06 September 2009 - 21:28
Imorgon så börjar mitt nya simkort från Telia gälla (har precis bytt från Tele2) men nu kommer mitt problem... Hur får flyttar jag över kontakterna från mitt gamla Sim-kort till mobilen? Håller på att bli galen... det ända jag hittar är hur man flyttar över kontakterna från mobilen till Sim-kortet, jag vill ju göra tvärt om.
Tack på förhand! EDIT: Lyckades komma på hur man gjorde! Tydligen så verkar "spara som kontakt" samma som spara från Sim till mobil. 1. Start > Programs > SIM Manager 2. The program should populate a list with all of your SIM contacts 3. Tools > Select All to highlight all of the SIM contacts * You can also select individual contacts using the navigation keys 4. Select Tools > Save To Contacts to copy all of the contacts to the device address book Redigerat av Duffman88, 06 September 2009 - 21:45. Postad 08 September 2009 - 11:34
Tar mig lite tid att försöka hjälpa dig med problem du har i din telefon jag märkte att föregående som svarade inte tog upp alla lösningar som finns. 1. samtal som avbryts kan antingen bero på dålig firmware för radio eller att du helt enkelt kommer åt knapparna på touchdisplayen under samtal. Samtal parkeras om du inte är försiktig med att ha släckt skärmen innan samtalet kopplas fram. Tryck bara på powerknappen efter att du tryck lur så kommer du inte klicka samtal själv längre. 2. Att slå nummer är också enkelt bara att trycka lur så får du upp meny där du knappar in nummer så din kritik där är obefogad. 3. segheten i meny försvinner i ny firmware och genom att använda dig av touchflo 3d config som finns gratis hos xda developers. Om du fortfarande inte är nöjd med menyn så kan du byta till SPB shell som är rugigt snabb meny men lite fulare(smaksak). Sedan beror segheten på att displayen är väldigt högupplöst i jämförelse med t.ex. Iphone så det kräver mer av mobilen att animera allt. 4. Finns större batteri att köpa om man tycker att batteritiden är kass men då är inte telefonen lika slimmad. HTC har marknadsfört telefon för att den är tunnaste och snyggaste smartphonen på marknaden och då har dessvärre batteritiden blivit lidande. Om du tar och stänger av 3g kommer du tjäna en hel del. 6. problemet med att telefonen svarar själv när du tar upp den avhjälps i ny firmware men du kan även låsa telefonens knappsats och skärm genom att hålla lägga på knappen nertryckt ett tag då kommer du garanterat inte lägga på eller svara när du inte vill. ljudvolym kan fixas med firmware eller så finns det en guide på internet över hur du kan skära bort en del av skyddet till högtalaren så att den är mer fri men då försvinner garantin på telefonen. Den slutar hänga sig om du ser till att alla onödiga program verkligen stängs av, det gör dom inte som grundinställning på telefonen men det går att ställa in. Sen att telefonen inte ringer om den är avstängd så ser jag inte varför du ska stänga av den överhuvudtaget, det är bara att sätta den på tyst så ringer larmen som vanligt men du störs inte av telefonen. Eller så stänger du av antennen så är all data/samtalstrafik av men allt annat funkar som det ska. hoppas det hjälper dig en del med telefonen. Den är väldigt svåranvänd i förhållande till andra icke smartphone telefoner men det är extremt kapabel i utbyte. Postad 08 September 2009 - 13:28
Håller med dig där...fan vad svårt det är att lära sig använda den och utnyttja all kapacitet den har. Håller på som bäst just nu och det märks att man börjar bli till åren (34) Postad 13 September 2009 - 10:54 Det har hjälpt föga med ny rom och sliden *S* nu kanske man klickar ner ett par samtal mindre om dagen istället för alla . Skit tel är det har vart tvungen att använda min nu när min andra tel lagt av . Nä detta är rena skiten förstår inte hur folk kan gilla den alls .. Postad 13 September 2009 - 11:04
6. problemet med att telefonen svarar själv när du tar upp den avhjälps i ny firmware men du kan även låsa telefonens knappsats och skärm genom att hålla lägga på knappen nertryckt ett tag då kommer du garanterat inte lägga på eller svara när du inte vill.
Finns en bugg lås tel och tryck av skärmen sen trycker du på och kommer åt tiden då hoppar larm och tids inställningen i gång .Denna tel är full av skit och skit att använda duger som lerduva .
Kan inte mer än hålla med .. Förstår inte att folk förskönar skiten alls bara att erkänna att man blivit blåst när man köpt denna *L* Får snart höra vilken idiot man är igen när man sågar skiten med fotknölarna . Postad 13 September 2009 - 11:08 Nej den är inte bättre nu än tidigare min lägger av efter halva dagen och det är ett skämt när man gett närmare 5000 kr för skiten . Och nej tänker inte kosta på nytt större batteri till denna då den endast är som reserv tel just nu och till det duger den ju inte ens heller . Postad 17 September 2009 - 08:52
Jag har ett lustigt problem som uppstått.
När jag ska skriva tex ett sms så blir det hela tiden siffror. Ändrar jag tangentbordtyp till ex qwerty så hamnar jag hela tiden i symbolfältet och det händer inget när jag trycker på ABC knappen. Vad ska jag göra för att lösa detta?? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |