Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 12 mars 2009 - 11:53

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Har sökt men ej funnet. Min fråga är...
Är det någon som testat koppla ihop sin Iphone med sin digigitala systemkamera, eller en vanlig digitalkamera.
Det sägs att det inte ska fungera. Men visst fan måste det gå med lite olika adaptrar från Iphone 3G's kontakt till en USB mini eller vad ni andra nu har för kontakt i er kamera. Om man fotat i JPEG förståss, inte RAW. Borde väl fungera.

Har ingen Iphone 3g själv, men om någon har möjlighet så får ni gärna testa att ta ett kort, få in bilden i Iphone 3g och sen maila bilden till whatever email för att se så den kommer fram.
(Den ska vara original från telia eller telenor, alltså ej jailbreaked eller nått annat.)

Hänger lite på det om man ska sätta upp den på "handla/önska" listan!

Mvh
Robert

iPhone är inte en mass storage device så det blir nog lite svårt.

Postad 12 mars 2009 - 12:47

fastball
  • fastball
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
koppla ihop kamreror, fattar nada

Postad 12 mars 2009 - 12:49

Falcon77
  • Falcon77
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Jag har lite problem med mina orginalhörlurar.

Min högra hörlur har börjat få något lägre ljudnivå än den vänstra, och det blir sämre och sämre. Jag misstänker att den kommer bli nästan helt död inom nån vecka om det fortsätter i samma takt. Jag har inte kunnat finna någon glapp, det hjälper inte att böja och bända, det sprakar inget utan är bra kvalitet i övrigt.
Jag har naturligtvis även provat med andra hörlurar, vilket fungerar bra, så felet sitter inte i iPhonen (jag trodde först jag kommåt åt nån Balance intställning, men någon sådan lär väl inte finnas i luren).

Är det någon som vet om garantin även gäller hörlurarna.

Postad 12 mars 2009 - 13:35

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Går det att låsa upp en telialåst Iphone (senaste firware 2.2.1)?

Postad 12 mars 2009 - 13:51

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

Går det att låsa upp en telialåst Iphone (senaste firware 2.2.1)?

Beror på vilket baseband det är, förmodligen är det högre än 02.28 och då går det inte att låsa upp den(så du kan använda en annan operatör). Du kan däremot jailbreaka den lika lätt som alltid.

http://www.quickpwn....windowsmac.html

Postad 12 mars 2009 - 13:53

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Beror på vilket baseband det är, förmodligen är det högre än 02.28 och då går det inte att låsa upp den(så du kan använda en annan operatör). Du kan däremot jailbreaka den lika lätt som alltid.

http://www.quickpwn....windowsmac.html

Antar att det är senaste baseband iomed att det sitter senaste fw i den. Inget att ha mao :D

Postad 12 mars 2009 - 15:44

fastball
  • fastball
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Gurra, om du köpte din iphone i somras så kan du snart låsa upp den utan gul snö..12 månader från köpetillfället är det som gäller

Postad 12 mars 2009 - 15:48

Unregistered863154f7
  • Unregistered863154f7
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Min högra hörlur har börjat få något lägre ljudnivå än den vänstra, och det blir sämre och sämre. Jag misstänker att den kommer bli nästan helt död inom nån vecka om det fortsätter i samma takt. Jag har inte kunnat finna någon glapp, det hjälper inte att böja och bända, det sprakar inget utan är bra kvalitet i övrigt.
Jag har naturligtvis även provat med andra hörlurar, vilket fungerar bra, så felet sitter inte i iPhonen (jag trodde först jag kommåt åt nån Balance intställning, men någon sådan lär väl inte finnas i luren).

jag råkade ut för samma sak.. jag fick köpa ett par nya.. för Telia o apple skyllde på varandra vem som skulle ta ansvar för det....
känns tyvärr som originalhörlurarna inte har nån vidare bra kvalité.. för mitt nästa par svajar också ibland på ljudbalansen...:D

Postad 12 mars 2009 - 16:07

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Vet ej hur garantin är för iPhone men när det gäller iPod så kunde man ju skicka in sina gamla hörlurar och få nya om de var dåliga. Det stod något om det på deras hemsida men det var länge sen jag kollade upp nåt sånt så jag vet inte länken.

Det brukade vara så att man anger serienumret på iPoden på deras sida och sedan skickar dom ett par nya hörlurar och ett kuvert där man lägger sina gamla lurar och skickar tillbaka.

Postad 12 mars 2009 - 18:28

Unregistered5f928f20
  • Unregistered5f928f20
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
fastball.

tänk såhär, du är frilansfotograf, står mitt ute på en åker i totalt mörker och har tagit en nyhetsbild med din feta blixt för att överhuvudtaget kunna ta en bild där den förfarade olyckan hänt.

du vet att det tar 40 min att köra hem och sen upp och in med bilden i datorn...

Istället bör du lugnt kunna sätta dig i bilen. Koppla in din feta systemkamera med en USB koppling.
Bläddra bland bilderna du nyss knäppt med din systemkamera inkl blixt, på din Iphone. Välja ut 4-5 stycken bra bilder från kameran i nått simpelt bildvisningsprogram inne i Iphone'n. Bifoga dom i ett mail till säg 4 olika tidningsredaktioner.

Hänger du med nu?

Postad 12 mars 2009 - 18:35

Unregistered204d2313
  • Unregistered204d2313
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

fastball.

tänk såhär, du är frilansfotograf, står mitt ute på en åker i totalt mörker och har tagit en nyhetsbild med din feta blixt för att överhuvudtaget kunna ta en bild där den förfarade olyckan hänt.

du vet att det tar 40 min att köra hem och sen upp och in med bilden i datorn...

Istället bör du lugnt kunna sätta dig i bilen. Koppla in din feta systemkamera med en USB koppling.
Bläddra bland bilderna du nyss knäppt med din systemkamera inkl blixt, på din Iphone. Välja ut 4-5 stycken bra bilder från kameran i nått simpelt bildvisningsprogram inne i Iphone'n. Bifoga dom i ett mail till säg 4 olika tidningsredaktioner.

Hänger du med nu?

Tom detta tar för lång tid för de stora tidningarna. De väljer att arbeta med www.livebloggen.se med vars lösning man direktpublicerar bild från kamera till websidan på ca 14 sekunder. Hårdvara från canon (kamera & wifi sändare) + mobiltelefon med wlan programvara alt 3g router i bakfickan.

Detta är dock professionella lösningar som kostar pengar. Hoppas det kommer semi-proffs grejjer med 3g inbyggt.

/martin

edit - stavfel

Redigerat av Unregistered204d2313, 13 mars 2009 - 12:30.

Postad 12 mars 2009 - 18:41

Unregistered5f928f20
  • Unregistered5f928f20
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
marca

jag efterfrågade denna lösning för jag har fotat frilans för ca 1 år sne slutade jag.
varit med i bla aftonbladet, skånskan punktSE osv.

tyckte den lösningen kunde passat för även annat än enbart press. Därav undrade jag om någon har testat det eller vill veta samma sak och har möjlighet att pröva. :D

Postad 12 mars 2009 - 19:45

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

marca

jag efterfrågade denna lösning för jag har fotat frilans för ca 1 år sne slutade jag.
varit med i bla aftonbladet, skånskan punktSE osv.

tyckte den lösningen kunde passat för även annat än enbart press. Därav undrade jag om någon har testat det eller vill veta samma sak och har möjlighet att pröva. :D

Teoretiskt borde det ju vara möjligt. Men det är definitivt inte möjligt utan att jailbreaka telefonen. Sen måste någon skriva ett program som gör att iPhonen uppfattas på rätt sätt av kameran. För det lär inte finnas i dagsläget.

Postad 12 mars 2009 - 21:11

Unregistered5f928f20
  • Unregistered5f928f20
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
okej endumen. Får bara kolla runt här och på apples hemsida då och hoppas någon släpper ett sådant program till Iphone 3g.

thx

Postad 12 mars 2009 - 22:48

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

okej endumen. Får bara kolla runt här och på apples hemsida då och hoppas någon släpper ett sådant program till Iphone 3g.

thx

Som sagt, via USB kommer det inte att fungera, utan jailbreak. Eventuellt om du kör via WiFi.

Postad 12 mars 2009 - 23:26

fastball
  • fastball
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

fastball.

Hänger du med nu?

jag måste ju svara så som situationen du beskriver..

om du nu är frilansfotgraf med feting kamera och feting blixt så har du väl en minipc med dig för att sortera, filtrera och organisera dina bilder...och i den har du väl ett 3 g modem..eller ?

..men i övrigt funkar iphone kameran alldeles utmärkt och om man dessutom skall dra några växlar på bildkvaliten på våra svenska websajter..så behövs det inte bättre grejer.

jag kan dessutom garantera dig att det problemet du stöter på först är att du saknar 3 g mottagning med iphonen alternativt den är så dålig att du måste skala ner bilderna till max för att kunna skicka dom.

men detta du tar upp ärju endast är intressant för en ytterst ytterst liten parasit grupp, men visst jag fattar :-)

Redigerat av fastball, 12 mars 2009 - 23:27.

Postad 13 mars 2009 - 11:20

Unregistered5f928f20
  • Unregistered5f928f20
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
det var ett beskrivet scenario. jag hade en enkel fråga som missförstogs. därför beskrev jag mycket bra hur jag menade. ni behöver inte försöka spela allan och vara smått otrevliga för det, right? : |

Postad 13 mars 2009 - 11:56

fastball
  • fastball
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
det går o tolka båda frågan och svaret på olika sätt

men om du skall få ett någorlunda konkret svar på frågan är det så att APPLE är ett riktigt polisföretag som EJ tillåter saker utanför vad de själva anser är OK..TEX i detta fall kunde man tänka sig att använda blåtand (om det nu finns i kameror har jag ingen aning om, använder inte BT och kommer aldrig att använda det) men Apple har valt att exkludera standarder för just blåtand, så det enda du kan göra med detta gränssnitt är att prata i telefonen (ev lyssna på musik, har inte kollat upp det)

På en o-jailbrjkad iphone måste du ha ett special program för att bara kunna browsa disken..det kunde man på de gamla ipodarna..Appleprylar skall ej inköpas om du vill göra saker på ditt eget sätt..och jag är glad att den enda appleprodukt jag har är en iphone (jailbrjkad) :-)

Redigerat av fastball, 13 mars 2009 - 11:56.

Postad 16 mars 2009 - 12:33

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Får vi se Firmware 3.0 snart?

Postad 16 mars 2009 - 12:46

Unregisteredf01a5c15
  • Unregisteredf01a5c15
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Nej. Juni. http://macworld.idg....-slappas-i-juni

Det de visar i morgon är bara en preview..

Redigerat av Unregisteredf01a5c15, 16 mars 2009 - 12:48.

Postad 16 mars 2009 - 14:14

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Oooh yeah! Ska köra halka med minibuss imorn fram till kl 15:00, hoppas på sköööna nyheter när jag kommer hem igen ;)

Nej. Juni. http://macworld.idg....-slappas-i-juni

Det de visar i morgon är bara en preview..

Mäh, då får vi ju visst se det snart. Surfa in på lexin och slå upp ordet PREVIEW så ska du få se att innebörden är detsamma som Zinned87 skrev.

Postad 17 mars 2009 - 23:28

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Oooh yeah! Ska köra halka med minibuss imorn fram till kl 15:00, hoppas på sköööna nyheter när jag kommer hem igen :)

Jisses vad många sköna nyheter det blev! Synd bara att de inte släpper MMS till iphone 2G och inte heller A2DP-stöd.. Får hoppas på att det släpps ny hårdvara i samband med iOS 3.0 releasen till sommaren då!

Postad 18 mars 2009 - 10:59

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
Halebops deal måste vara ganska bra, om jag inte missat något detalj.

218 kr i månaden i 24 månader (Halebop Vänner 59 kr, Mobilsurf Fastpris 59 kr, förhöjd månadsavgift 100 kr)
Då får man telefonen för 0 kr.

Postad 18 mars 2009 - 14:15

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0

Halebops deal måste vara ganska bra, om jag inte missat något detalj.

218 kr i månaden i 24 månader (Halebop Vänner 59 kr, Mobilsurf Fastpris 59 kr, förhöjd månadsavgift 100 kr)
Då får man telefonen för 0 kr.

Man får surfa obegränsat för 59kr men när du surfat upp 500mb så stryps uppkoplingen till 57kbit/s. Det kan man ju knappast hurra för :)

Postad 18 mars 2009 - 14:33

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

Man får surfa obegränsat för 59kr men när du surfat upp 500mb så stryps uppkoplingen till 57kbit/s. Det kan man ju knappast hurra för :)

Man får ju ligga i om man ska komma upp i 500 mb på en iPhone. Såvida inte det enda man gör är att kolla youtube dagarna i ända.

Postad 18 mars 2009 - 17:08

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Nu vart man sugen på att säga upp sitt nuvarande abbonemang!

Kollat runt på halebop.se och tyvärr så har dem inga återförsäljare.. Vill helst knalla in i en butik på fredag och ta en!

Ni tror inte att man kan köpa en iPhone med Halebops abbonemang i en Telia-butik ?

Postad 18 mars 2009 - 19:00

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Nu vart man sugen på att säga upp sitt nuvarande abbonemang!

Kollat runt på halebop.se och tyvärr så har dem inga återförsäljare.. Vill helst knalla in i en butik på fredag och ta en!

Ni tror inte att man kan köpa en iPhone med Halebops abbonemang i en Telia-butik ?

Det går inte.

Postad 18 mars 2009 - 19:00

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Om jag vill ha ett mp3 ljud som sms signal, hur gör jag då.
Samma sak om jag vill ha mp3 som ringsignal??
Har provat en massa, men får ingen ordning på det.
???

Postad 18 mars 2009 - 19:50

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Det går inte.

Smått tråkigt. Men det blir nog att beställa en!

Slår telias priser ganska rejält.. En fråga bara, efter de 500 mb, betalar man något för dem eller är det helt enkelt att hastigheten stryps?

Postad 18 mars 2009 - 20:13

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

???

hag brukar använda http://audiko.net/ för att göra ringsignaler till iphone, funkar skitbra

Postad 18 mars 2009 - 20:46

macmic
  • macmic
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0

???

Om du har en Mac så drar du bara in låten i GarageBand, markerar den del av låten som du vill ha som ringsignal och väljer att exportera den som ringsignal, då hamnar den i iTunes och du kan sen välja att synkronisera den med din iPhone.

På PC har jag ingen aning hur man gör, men det finns nog andra som vet :)

Postad 19 mars 2009 - 00:57

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
För att byta sms-signal måste du jailbreaka...

Postad 19 mars 2009 - 08:04

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

???

Enklaste sättet jag har hittat på PC är följande:

Efter lite egen forskning kom jag fram till följande:
Ringsignaler och alarmsignaler är samma, alltså lägger man till en ny ringsignal finns den även med som alarmsignal, precis som du säger.
Sen hittade jag ett relativt enkelt sätt att skapa nya ringsignaler utan att gå via andra program.
1) Högerklicka på mp3 låten i itunes (den du vill skapa ringsignal från)
2) Välj "Skapa version för AAC", vänta till nya "m4a" filen är skapad
3) Högerklicka (i itunes) på den nya filen och gå till fliken "alternativ"
4) Skriv in "stoptid" på "0:40" eller mindre, tryck sedan "ok"
5) Högeklicka på den nya filen igen och välj "Skapa version för AAC" igen och vänta tills den är skapad
6) Du kan nu kasta den första "m4a" filen som du skapde i början
7) Leta upp den nu skapade "m4a" filen i windows (inte i itunes!)
8) Byt namn på den så att den heter "m4r" istället i filändelsen (OBS du måste ha filändelser synliga i windows)
9) Gå till fliken "ringsignaler" i itunes och importera filen dit och synka sen med din iphone
...

Däremot vet jag inte hur man kan ändra sms-signalen.

Redigerat av Termos, 19 mars 2009 - 08:05.

Postad 19 mars 2009 - 08:18

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
Ni som använder er iphone ganska mycket, har ni någon uppfattning om hur mycket data som går åt varje månad?
Är 500 mb mycket eller lite egentligen?

Postad 19 mars 2009 - 09:35

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Dubbelpost!

Redigerat av Termos, 19 mars 2009 - 09:36.

Postad 19 mars 2009 - 09:37

123456
  • 123456
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

mitt ute på en åker i totalt mörker och har tagit en nyhetsbild med din feta blixt för att överhuvudtaget kunna ta en bild där den förfarade olyckan hänt.

Vad var det för sorts olycka?

Postad 19 mars 2009 - 09:39

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Ni som använder er iphone ganska mycket, har ni någon uppfattning om hur mycket data som går åt varje månad?

Jag klarar mig på 100Mb i månaden, men då undviker jag youtube streaming om jag inte har wlan koppling. Jag surfar en del och läser en del mail, kör även msm ibland och skickar lite bilder genom msm också. Jag undviker även att ladda ner applikationer via 3G, däremot är ju applikationerna inte på så många mb.
Personligen tycker jag 500 räcker ett bra tag.

Postad 19 mars 2009 - 09:59

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0
fråga1:
om man har halebop vänner är det gratis inom halebop, menas det bara inom halebop eller gäller det även till telia iochmed att dem använder deras nät.

fråga2:
Har det hörts något om hur långt bort nästa iphone är?

Postad 19 mars 2009 - 10:17

Unregisteredf01a5c15
  • Unregisteredf01a5c15
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

fråga2:
Har det hörts något om hur långt bort nästa iphone är?

http://www.computerw...tsrc=hm_ts_head

http://buyersguide.m...ors.com/#iPhone

100MB/månad var på tok för lite för mig i alla fall så 500MB kanske är lagom. T.ex bara att surfa in på dn.se tar 2MB.
Om man använder RSS och är allmänt sparsam klarar man sig nog bra med 500MB.
En oändlig data plan är nog enda alternativet om man ständigt är "on the fly"

Redigerat av Unregisteredf01a5c15, 19 mars 2009 - 10:28.

Postad 19 mars 2009 - 12:24

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

hag brukar använda http://audiko.net/ för att göra ringsignaler till iphone, funkar skitbra

Fortfarande lättaste sättet att göra ringsignaler.....

Postad 19 mars 2009 - 12:43

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

500 mb räcker väl för normalanvänder. Det som händer efter dina 500 mb är att hastigheten stryps rejält ner till 57kb/s. Men ja, du kan ju fortfarande surfa!

Postad 19 mars 2009 - 13:03

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

500 mb räcker väl för normalanvänder. Det som händer efter dina 500 mb är att hastigheten stryps rejält ner till 57kb/s. Men ja, du kan ju fortfarande surfa!

57kbit/s... Som gamla 56k modemen. Visst går det att surfa, men lär vara oändligt segt.
Tyvärr...

Postad 19 mars 2009 - 13:51

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Vad var det för sorts olycka?

Men hur är det relevant i denna tråd?
Och hur är det relevant för den diskussionen överhuvudtaget?

Redigerat av shapic, 19 mars 2009 - 13:52.

Postad 19 mars 2009 - 15:17

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Skulle börja med att tacka för all hjälp som jag fått här.
Nu har jag en ny fråga!
Hur gör man om man vill filma?
Eller går det bara att fota?????

Postad 19 mars 2009 - 15:22

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Skulle börja med att tacka för all hjälp som jag fått här.
Nu har jag en ny fråga!
Hur gör man om man vill filma?
Eller går det bara att fota?????

Det går bara att fota!!!!!!!! (om man inte jailbreakar)

Postad 19 mars 2009 - 17:45

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0

100MB/månad var på tok för lite för mig i alla fall så 500MB kanske är lagom. T.ex bara att surfa in på dn.se tar 2MB.
Om man använder RSS och är allmänt sparsam klarar man sig nog bra med 500MB.
En oändlig data plan är nog enda alternativet om man ständigt är "on the fly"

Finns det ingen möjlighet att snålsurfa, tex inte ladda flash, dra ner på bildkvalité osv.?

Postad 19 mars 2009 - 17:51

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Finns det ingen möjlighet att snålsurfa, tex inte ladda flash, dra ner på bildkvalité osv.?

Flash behöver man ju inte bry sig om iaf då det inte finns på iPhone. 500MB tycker jag borde räcka ganska bra om man inte streamar massa film. Dock kan det ju bli problem när 3.0 kommer och man kan börja använda iPhonen som modem (om nu inte Telia fular sig).

Postad 19 mars 2009 - 17:58

Unregisteredf01a5c15
  • Unregisteredf01a5c15
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
.

Redigerat av Unregisteredf01a5c15, 19 mars 2009 - 18:01.

Postad 19 mars 2009 - 19:28

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0
jag bytte från fri surf (5gig 199:-) till 500mb (99:-) på 2 telefoner och jag sparar 200 i månaden då;) å jag har en normal surfning på 400mb i månaden, varit på 1gig nån gång under sommaren när man surfade ute och mobilen var ny:)

Postad 19 mars 2009 - 20:28

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
http://www.mobil.se/...191345-478.html

Man kanske ska avvakta och se vad telenor kommer med för deal först...
Jäkla halebop att snåla med datan ;)

Edit:
Nu finns priser med... Dyrare, men ingår mer... Fyra gånger mer datatrafik, och om man går över gränsen så går det sex gånger snabbare än hos halebop.
Men 469 i månaden för en telefon, det svider.

Redigerat av jaQoB, 19 mars 2009 - 21:09.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.