Visst är det Gustavsson?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 01 August 2015 - 22:21
Kollar på senaste Johan Falk (kommentarer på det undanbedes
![]() Visst är det Gustavsson? Postad 04 August 2015 - 14:53
aa de måste den vara! Men de var en sjuk halvminut Postad 04 August 2015 - 14:58 ![]() Här är en bild som inte är trixad med. Riktigt bra ben och rumpa på Bethe Correia som vi redan visste Någon som såg Palhares i helgen? Tyckte inte det såg så farligt ut med kimuran. Däremot för attackerna mot ögonen borde han ju bli avstängd på livstid för. Fy fan. Redigerat av Kamui, 04 August 2015 - 15:08. Postad 04 August 2015 - 15:01 Ja Paul Harris är fortfarande slö i skallen bevisligen.
Det blev ju även ett jäkla brawl mellan Diaz-bröderna och Nurmagomedov under galan. Business as usual helt enkelt. Postad 04 August 2015 - 15:10
Synd bara att han är så sjukt underhållande! Jo jag såg det... Lustiga filurer dom där två. Men det är nog inte rätt kille att bråka med om man inte gillar att bli nedtagen Postad 05 August 2015 - 06:45
Finns väl ingen? Rousey är ju rätt bra, men motståndet är ju horribelt. Kolla strikingen på damerna. Dom rör sig ju som att dom stod på skridskor Tror aldrig Cyborg-fighten blir av, eller att hon ens klarar 135. Lite märkligt att Rousey undviker den fighten samtidigt som hon snackar om att hon skulle kunna vinna över män? Postad 05 August 2015 - 10:06
Hon vinner nog över oss?! Postad 05 August 2015 - 17:04
Mm,men motståndet är ju under all kritik.
Skulle nog gå så långt att säga att jag är extremt tveksam till att kvinnor ens ska slåss i UFC än ..De skulle börja i nån lägre organisation. Postad 05 August 2015 - 17:37
Jag hade på riktigt velat testa mot henne, har brottats en hel del och är relativt stor (110 kg). Är ju såklart ingen grappler av hög nivå men efter att ha sett Mousasi-videon skulle jag vara villig att testa. Skulle inte vilja att det filmades dock (Med det sagt så vill jag bara påpeka att jag är medveten om att varenda manlig fighter i UFC hade slagit mig medvetslös på en sekund, men damerna är en annan femma. Styrkeskillnaden är enorm) Postad 05 August 2015 - 20:32 Om det stämmer det du skriver att du brottats och är så stor så tror jag ärligt att du hade krossat henne faktiskt !! Det är som att jämnföra herrfotboll och damfotboll .. Två helt skilda sporter ! På tal om mousasi videon så är den pinsam... Han går väl på typ 35% och hon kämpar som en kurig unge som inte fattar att hon ska lägga av! Redigerat av vinncent, 05 August 2015 - 20:39. Postad 05 August 2015 - 21:21
Hehe, krossa tvivlar jag ju på! Men det hade varit kul att testa som sagt. Var med på kusinens bjj-klasser när jag var i USA och tyckte inte att jag gjorde bort mig alltför mycket för att vara nybörjare. Trianglad blev jag ju såklart, men när man rullade med tjejerna gick det att muskla sig ur en hel del eftersom det skilde så mycket i vikt och styrka. De stora duktiga killarna var jag i stort sett chanslös mot, armbars och trianglar hela tiden Postad 15 August 2015 - 05:27
Någon som tagit sig tid att ta del av Andersons NSAC-förhör? Gör det isf. Herregud. Min reaktion var: Hahahahahahaha! Och då avgudar jag ändå Anderson.
Postad 15 August 2015 - 09:19
Lyssnade lite korta bitar igår. Circus. Postad 15 September 2015 - 08:34
Otroligt hårt straff för Nick Diaz: http://sports.yahoo....211401-mma.html
Postad 20 September 2015 - 07:48
Då har fedor signat med en organisation som inte har haft sin första gala än. Dock bara för två matcher, tråkigt för oss. Hade vart kul å se om han fortfarande har det. Men vi kanske får se pride 2.0 nu copromotat med Bellator.
Postad 20 September 2015 - 09:07
Blir kul! Jag gillar Bellator så det här har potential. Särskilt nu när UFC klantar sig med sponsorerna och det. Coker är grym, han fick ju Zuffa rejält oroliga med SF:s hw-turnering. Postad 03 October 2015 - 19:15
Jag har inte sett MMA sen jag var på galan i Stockholm när Alex torskade men ikväll ställer jag väckarklockan.
Postad 03 October 2015 - 23:52 Hur ser man denna match hemma i soffan? Har inga kanaler hemma utan kör enbart via datorn. Postad 04 October 2015 - 05:52
SD... Bara jag som inte höll med? Jag hade 49-46 till DC. Så jämnt var det inte ändå.
Postad 04 October 2015 - 06:16
Delar din mening, dina siffror stämmer bättre och som du säger så var det inte jämnt! Postad 04 October 2015 - 06:23
Håller med, var inte jämnt. Dock en härlig fight, med en ödmjuk värdig vinnare:)
Postad 04 October 2015 - 17:26 Tyckte det kändes som Alex inte ville vara där och var väldigt passiv. När han var mer offensiv så fick han ju bra utdelning och såg ut som en vinnare. Fast vem kan klandra honom han fick ju ett par rediga smällar. Och upercutsen som han åkte på gav resultat precis som DC sa. Postad 15 November 2015 - 07:16
Finns det något härligare än skadeglädje?
![]() Hade inte tänkt kolla egentligen så wmma inte intresserar mig, men nu måste jag se för att höra Rogan gråta. Edit: Har sett den nu. Faktiskt en riktigt j*vla bra fight. Visste inte att det fanns såna bra damer! Visserligen har Rousey svinkass striking, hon bara klampar framåt som en arg bebis - men Holm var ju RUSKIGT grym. Utklassning! Hatten av! Trodde för övrigt Rogan skulle gråta men han var inte alls så Rousey-kåt som i podden. Redigerat av Kamui, 15 November 2015 - 07:51. Postad 15 November 2015 - 09:34 Haha, jag hade inte heller tänkt se denna från början men nu är jag rätt glad att jag gjorde det. Postad 15 November 2015 - 11:48
Alla borde gå in på Sherdog/The Underground och bara njuta av det som komma skall. Väldigt många har väntat på det här... http://forums.sherdo...-ronda-3099293/
Postad 16 November 2015 - 00:06 Jag är helt övertygad om att Misha Tate hade slagit henne också om hon gett fan i att börjat brottas och fortsatt sin striking. Hon åt ett par rejäla smällar helt klart men såg ju nästan desperat ut nu i denna match. Va fan det har ju gått 30sek och jag har inte vunnit vad ska jag göra nu. Postad 16 November 2015 - 18:18
Kommer bli ett roligt JRE nu när Dana White ska vara med. Blir nog mycket gråtrunkande...
Tror inte att Tate slagit henne för övrigt, hennes striking är ju enormt mycket sämre än Holms. Postad 13 December 2015 - 07:09
Två nya mästare nyss, det trodde jag verkligen inte! Min gissning innan var Aldo via domslut och Weidman via TKO. Inte så bra tippat med andra ord
Postad 13 December 2015 - 09:31
Säger bara wow. Trodde Aldo skulle ta det och Weidman som förra postaren. Shit, värt att gå upp
Postad 13 December 2015 - 19:03 Aldo föll som en fura mohahahaha! Weidman var verkligen inte på topp men klart en ny värdig champ och matchen borde stoppats innan ronden tog slut. Postad 13 December 2015 - 19:32
Synd att Jacare-Romero var så trist, den hade jag högst förhoppningar på av alla matcher på hela galan... Hur som helst, som Anderson-fan är det skönt att han slutat - fy fan vad brutal 185 är nu. Rockhold-Silva hade jag inte velat se.
Någon som följer Tim Kennedy på Twitter? Älskar den killen https://twitter.com/...903251305263104 Postad 26 December 2015 - 14:26 Hehe sitter och kollar på UFC on Fox 17 nu. Fan vad skön Nate Diaz är. Postad 12 February 2016 - 15:10
Randleman är död. Fan vad tråkigt. Större fysisk talang har ju inte funnits inom mma.
Postad 12 February 2016 - 15:22 Vi har ju dock rafael dos anjos vs Connor Mcgregor att se fram imot och senare Daniel Cormier vs Jon jones.
Så skulle inte se det som ett skit år. Postad 12 February 2016 - 15:32 Syftade mer på alla personer som dött hittills. Inte bara MMA folk då. Postad 12 February 2016 - 15:39
Det måhända.
Men man får inte glömma bort att det även finns små ljuspunkter där ute också =) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |