Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 21 december 2009 - 16:02

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

har gjort mig av med spelet "tyvärr" för längesen så ja kan iinte spela de

:) Det är ju ett sånt spel man ska spara till barn-barnen!

Redigerat av Unregistereda1381774, 21 december 2009 - 16:04.

Postad 21 december 2009 - 16:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

;)

nej barnbarnen ska spela lbp :)

Redigerat av andreassofus, 21 december 2009 - 16:06.

Postad 21 december 2009 - 16:23

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

COD 5?? kom igjen mannen!
:)

takk för spel i går grabbar! många roliga matcher.... synd man inte kan tvinga folk att stanna kvar i matcher, som dom störiga fjortis-norrmennen vi mötte och var tuffa som tusan i lobbyn men som drog när dom fick motstånd:-)

hur många vapen drar ni hela vägen(1000kills) på ett prestigevarv? eller brukar ni varva många vapen? jag håller mig till några stycken, scar, m4a1, barrett, ACR...pluss div shotguns:-)

Tack själv för roligt spel.
Kul när det är MHB spelare på bägge lagen och de är jämna matcher.

Joinade först Morlock och Co igår och hamnade som ensam MHB spelare tillsammans med ett gäng grodätare ;)
Först matchern var FFA (ta bort från Moshpit!) där Morlock gjorde rent hur. Fattar inte hur du/ni (ni övriga var inte kattskit heller) kan vara så säkra, imponerande!
Sedan gjorde ni slarvsylta av mig och grodätarna i nästa match. :P

Då fick de vara nog med förnedring så jag droppade ur och joinade CloudRabbit och och gäng andra MHB lirare och där hade vi en hel del roliga och jämna matcher.

Någon som tycker P90 med Akimbo är bra? Har försökt lira med den kombon på småbanorna men jag tycker nog att
akimbo på det vapnet blir sämre. Ingen träffsäkerhet alls med akimbo, förutom när man är väldigt nära.

Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 21 december 2009 - 16:24.

Postad 21 december 2009 - 16:24

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0

:) Det är ju ett sånt spel man ska spara till barn-barnen!

ska dock inte tvinga mina barn barn till att spela på en uråldrig ps3a

Postad 21 december 2009 - 16:29

Kunuki
  • Kunuki
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jaha då var man sjuk och hemma, vad jobbigt, måste man ju sitta och spela hela dagarna :)
Tryckte precis på Prestige första gången, riktigt kul att börja om igen tycker jag, det går ju ganska fort i början så det händer ju lite mer kan man ju säga..

Postad 21 december 2009 - 18:34

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Verkar ju ha gått bra för er när ni lirade Demolition (igår?), jag gillar nog Demolition bäst av alla spellägen och kan tänka mig att enbart lira det ikväll. Iallafall några timmar. Sugen?

Ja vi hade galet bra flyt, var bitvis väldigt klent motstånd iof. Håller med om att det är kul, både taktiskt och röjigt, och jag inbillar mig att man får mest XP i det läget.
Jag är lätt på att spela Demolition ikväll/natt nu måste jag tyvärr laga lite mat och sånt. Någon här hemma tycker visst inte att COD dygnet runt är acceptabelt för en arbetslös brottare :)

Postad 21 december 2009 - 18:58

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Bytt bort min kära SCAR nu när jag "kört" klart den. M16 fick ta dess plats. And I like it. I like it a lot. :)
Grym precision. Krävs oftast inte mer än 1-2 skott för att fälla en tomte. Dessutom sprayar den ju inte som nån vattenslang på vift. Däremot är jag inte kompis med den i närstrider. Ännu. Gôtt å ha en hagelbreaker i byxfickan...

Har ett gäng 10 000-challenges som väntar runt hörnet. Det tar sig ;)

Postad 21 december 2009 - 19:07

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Ja vi hade galet bra flyt, var bitvis väldigt klent motstånd iof. Håller med om att det är kul, både taktiskt och röjigt, och jag inbillar mig att man får mest XP i det läget.
Jag är lätt på att spela Demolition ikväll/natt nu måste jag tyvärr laga lite mat och sånt. Någon här hemma tycker visst inte att COD dygnet runt är acceptabelt för en arbetslös brottare :)

Ja HS gjorde ju sitt också ;)

Postad 21 december 2009 - 19:30

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Har ni justerat "sensen" på kontrollen jämfört med CoD4? I fyran körde jag 5 vilket gav snabba vändningar. Den inställning som motsvarar det i MW2 är Max (10). Om man körde med 10 i fyran så hade man snurrat gubben två varv innan man nått maxutslag med spaken :)

Postad 21 december 2009 - 19:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Körde på medium (standard) i fyran, och gjorde det i början på MW2 också, men nu detta prestigevarv har jag kört på high. Fungerar det också.

Postad 21 december 2009 - 19:39

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Kör ett snäpp över medium, precis som jag gjorde på 4:an.

Funderar dock på att höjja, dock inte till max.

Postad 21 december 2009 - 20:03

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Kör med Medium
Bytte precis till en större tv och blev så j**la snurrig i början, även om det bara var på medium sensitivity . ;)
Men har vant mig nu :)

Edit: Kanske ska testa att höja sensitivityn litegrann ändå. Känns som att man vänder sig så segt på medium.

Redigerat av Axxident, 21 december 2009 - 20:04.

Postad 21 december 2009 - 21:01

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

ska dock inte tvinga mina barn barn till att spela på en uråldrig ps3a

Tänker mig att det blir som med stenkakor typ, kidsen lirar dom med ett litet smajl och undrar hur i h-vete nån kunnat spela med så kass grafik och dåligt ljud!

Postad 21 december 2009 - 21:07

Tiva73
  • Tiva73
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Tack själv för roligt spel.
Kul när det är MHB spelare på bägge lagen och de är jämna matcher.

Joinade först Morlock och Co igår och hamnade som ensam MHB spelare tillsammans med ett gäng grodätare ;)
Först matchern var FFA (ta bort från Moshpit!) där Morlock gjorde rent hur. Fattar inte hur du/ni (ni övriga var inte kattskit heller) kan vara så säkra, imponerande!
Sedan gjorde ni slarvsylta av mig och grodätarna i nästa match. :P

Då fick de vara nog med förnedring så jag droppade ur och joinade CloudRabbit och och gäng andra MHB lirare och där hade vi en hel del roliga och jämna matcher.

Någon som tycker P90 med Akimbo är bra? Har försökt lira med den kombon på småbanorna men jag tycker nog att
akimbo på det vapnet blir sämre. Ingen träffsäkerhet alls med akimbo, förutom när man är väldigt nära.

jepp du inte så lätt mot morlock hippo 2ikard o co ....var själv på den sidan och kan väll säga att det inte är en annan s förtjänst att vi vinner de har typ två och tredubbelt med kills när spelet är slut....får en att känna sig kass men dock glad att man får vara med.....tror att vi smackade på varandra ett antal ggr i går :)

Postad 21 december 2009 - 21:42

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som bara vill spela med folk från MHB? Inte många matcher jag kört med random folk. =)

Postad 21 december 2009 - 21:48

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2 625 inlägg
  • 0
När jag kör mot random folk så vill ja vara bland dom bättre (ligga +1,00 i k/d).
När ja kör med MHB så är det lungt att jag inte är bland dom bästa eftersom man kan ta en death för laget samtidigt som man springer runt och snackar lite skit :)

Postad 22 december 2009 - 00:08

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

När jag kör mot random folk så vill ja vara bland dom bättre (ligga +1,00 i k/d).
När ja kör med MHB så är det lungt att jag inte är bland dom bästa eftersom man kan ta en death för laget samtidigt som man springer runt och snackar lite skit :)

Det är pga såna som dig som ingen vill spela med randoms. ;)

*inget illa menat, men tänker du KD spela förfan Deathmatch och inget annat.

Redigerat av relg, 22 december 2009 - 00:12.

Postad 22 december 2009 - 00:40

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2 625 inlägg
  • 0
Förstår vad du menar, men spelar mest TDM och FFA när ja kör ensam och då går det ju mest ut på att döda motståndarna. Alltså ha så högt k/d som möjligt :)

Sen kanske jag uttryckte mig lite klantigt, men vad jag menade var att om jag kommer in på en server där jag blir fullständigt köttat så stannar jag inte kvar till nästa match, finns liksom ingen anledning.

@Morlock: Tycker det är oansvarigt av dig att springa runt och kniva folk när du är infected. Tänk på oss som inte är vaccinerade, nu är det försent för mig ;)

Postad 22 december 2009 - 01:08

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Andra rundan på Favela SD den du :). Trodde inte att jag kunde göra sånt(Spela bra) xD

Redigerat av Hampuz, 22 december 2009 - 01:22.

Postad 22 december 2009 - 02:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Kul spel ikväll med mycket MHB-folk. :)

Men dåligt med micar som är igång, skärpning grabbar!! ;)

Postad 22 december 2009 - 07:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Kul spel ikväll med mycket MHB-folk. :)

Men dåligt med micar som är igång, skärpning grabbar!! ;)

ja vi stötte ju på er i några matcher.. ni var ju rätt överlägsna men det var kul en stund i alla fall.
sen vet jag inte om vi har något otalt med varann,, vet inte hur många gånger du dödade mig med javelinen, mycket irriterande :P

Redigerat av andreassofus, 22 december 2009 - 07:58.

Postad 22 december 2009 - 08:21

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
Tyckte det var rätt gott om micar igår.

Fantastiskt kul å slumpas mot ett gäng MHB så det blev MHB-MHB å nästan bara "gamla" MHBare från Warhawk tiden.

Tänk att vi snart spelat ihop i 3 år, snyft snyft. Börjar bli sentemental såhär kring Jul.

Postad 22 december 2009 - 08:55

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Fantastiskt kul å slumpas mot ett gäng MHB så det blev MHB-MHB å nästan bara "gamla" MHBare från Warhawk tiden.

Tänk att vi snart spelat ihop i 3 år, snyft snyft. Börjar bli sentemental såhär kring Jul.

När du säger så får du mig att känna mig som en färsking, lirade aldrig WarHawk! ;)

Köpte det dock strax efter att jag köpt min PS3:a pga. av medföljande headset, men tyckte spelet
var skit och sålde det kort efter...
Antar att det berodde på att jag precis blivit hoockad på CoD4 och då blev det ju svårt att bli imponerad av WarHawk? :)

Ang. MHB mot MHB så är det skoj, men det jag inte gillar är att man inte själv kan välja.
Att spela MED MHB vill jag ALLTID, men mot vill jag inte ALLTID.
Ibland vill man ju lira MHB mot random/andra klaner och röjja, men oftast så slutar det inom kort med att
det blir MHB-MHB.

Är det bara jag som känner så ibland?

Dock så var det ju rätt skoj när vi slumpades ihop igår, det jag syftade på var joinsystemet.

Postad 22 december 2009 - 09:12

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

När du säger så får du mig att känna mig som en färsking, lirade aldrig WarHawk! ;)

Köpte det dock strax efter att jag köpt min PS3:a pga. av medföljande headset, men tyckte spelet
Antar att det berodde på att jag precis blivit hoockad på CoD4 och då blev det ju svårt att bli imponerad av WarHawk? :)

Ang. MHB mot MHB så är det skoj, men det jag inte gillar är att man inte själv kan välja.
Att spela MED MHB vill jag ALLTID, men mot vill jag inte ALLTID.
Ibland vill man ju lira MHB mot random/andra klaner och röjja, men oftast så slutar det inom kort med att
det blir MHB-MHB.

Är det bara jag som känner så ibland?

Dock så var det ju rätt skoj när vi slumpades ihop igår, det jag syftade på var joinsystemet.

Ja det skulle vara kul om det var slumpade MHB lag vs MHB.

Har nog laggt ner max 1 timme på warhawk så jag är väl också en färsking :P

Postad 22 december 2009 - 10:14

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Gott om micar från början när "gamla" gänget lirade. Byttes dock ut folk hela tiden mot andra "nya" MHBare och ett tag där hade vi två fulla lag (-1 el liknande) och det var bara jag och l2ickard som hade mic...

öpte det dock strax efter att jag köpt min PS3:a pga. av medföljande headset, men tyckte spelet
Antar att det berodde på att jag precis blivit hoockad på CoD4 och då blev det ju svårt att bli imponerad av WarHawk?

Du ratar ju alla bra spel för att de inte är som COD. :)

Postad 22 december 2009 - 10:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Igår skrev jag att jag gillade spelet mer och mer...

Idag skriver jag att jag hatar det mer och mer! Beror väl i o f s mest på gårdagen.

1. Troligen den största orsaken, jag hade en dålig dag helt enkelt
2. Idioter som bara samlar på sig kills och skiter totalt i uppdragen, vi mötte ett lag där alla i laget körde den stilen. Jag måste säga att trots att dom är idioter så beror det ju på spelet, d v s killstreak awardsen.
3. Som morlock skrev förut, nätkoden är inte alltid min bästa vän. Känns så ###### frustrerande när man matar 6st skott med magnumen mot fi varav minst 5 är träffar och han står med nån liten slangbella och träffar 2st skott och man dör. Fy fan.
4. Återigen, trots allt berodde det nog mest på att jag hade en dålig dag. Men ändå ger man sig inte utan man SKA spela, och det går bara sämre och sämre. Hahaha!

Postad 22 december 2009 - 11:24

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0
Döden, vart är den där skryt-tråden?? :D
Jag kan helt ärligt säga att jag vann några Demolitionmatcher, körde med random folk, helt på egen hand igår. Hade en K/D ratio på 4-5 medans mina lagkamrater hade ration på max 0. Det var jaekligt kul, men kan ju avslöja att det inte var folk med höga prestigesymboler :)
Sen fixade vi ihop ett lag och efter det gick inte så värst bra...

Redigerat av jarre008, 22 december 2009 - 11:25.

Postad 22 december 2009 - 11:44

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Igår skrev jag att jag gillade spelet mer och mer...

Idag skriver jag att jag hatar det mer och mer! Beror väl i o f s mest på gårdagen.

1. Troligen den största orsaken, jag hade en dålig dag helt enkelt
2. Idioter som bara samlar på sig kills och skiter totalt i uppdragen, vi mötte ett lag där alla i laget körde den stilen. Jag måste säga att trots att dom är idioter så beror det ju på spelet, d v s killstreak awardsen.
3. Som morlock skrev förut, nätkoden är inte alltid min bästa vän. Känns så ###### frustrerande när man matar 6st skott med magnumen mot fi varav minst 5 är träffar och han står med nån liten slangbella och träffar 2st skott och man dör. Fy fan.
4. Återigen, trots allt berodde det nog mest på att jag hade en dålig dag. Men ändå ger man sig inte utan man SKA spela, och det går bara sämre och sämre. Hahaha!

Åja, så dåligt gick det väl inte??

Postad 22 december 2009 - 12:04

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Kul spel ikväll med mycket MHB-folk. :D

Men dåligt med micar som är igång, skärpning grabbar!! :)

Riktigt kul var det igår! Första gången jag spelat med ett renodlat MHB lag, som samtidigt vart Mot ett renodlat MHB lag till slut :D

Lite lustigt att l2ickard och morlock hamnade i samma lag varje gång och vann nästan varje gång? :lol:
Sen när det vart FFA tänkte jag nu ######r, så kommer de 2 först och även de 2 på killcamen!

Hoppas på många fler sånna här matcher, heter w3rsting på PSN.

Edit*
Mikrofron kommer under/efter julafton :lol:

Redigerat av w3rsting, 22 december 2009 - 12:08.

Postad 22 december 2009 - 12:31

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Var skoj att lira med er igår på dagen, även om det inte gick helt optimalt. :D
Tyckte det var FFA och sabotage mest hela tiden.

Ang sens så klarar jag bara av att spela med Medium, har provat höja men då går det inte att sikta för fem öre.
"utväxlningen" på dual shockens rattar är lite alien för mig.

Postad 22 december 2009 - 12:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Har ni justerat "sensen" på kontrollen jämfört med CoD4? I fyran körde jag 5 vilket gav snabba vändningar. Den inställning som motsvarar det i MW2 är Max (10). Om man körde med 10 i fyran så hade man snurrat gubben två varv innan man nått maxutslag med spaken :D

Som vi pratade om igår Benny, det kan inte vara samma skala.
Här kör jag på 7 eller 8, i 4:an körde jag på 5 och det känns ungefär lika.

Postad 22 december 2009 - 12:47

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Gott om micar från början när "gamla" gänget lirade. Byttes dock ut folk hela tiden mot andra "nya" MHBare och ett tag där hade vi två fulla lag (-1 el liknande) och det var bara jag och l2ickard som hade mic...

Du ratar ju alla bra spel för att de inte är som COD. :D

Haha, ja lite så är det nästan, men erkänn, om du nyligen köpt din PS3 och precis börjat lira CoD4, inte fan hade du hoppat av glädje över WarHawk?

Jag var dessutom färsk på moderna spel via modern konsol, vart lääänge sen innan dess som jag spelade nämnvärt, är 33år och lirade en del PC när jag var typ 15-20.

Har även PS2 och X-Box som knappt blev använda.. (förutom PS2:an som fick tjänstgöra som DVD-spelare)

Postad 22 december 2009 - 12:53

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Måste berömma bl.a mig och celtanic (plus ngn mer,kommer inte på vem) som kämpade tappert och inte hoppade ur igår när vi mötte de lite "tyngre" mhb laget. Vet inte hur många matcher vi fick spö :D men tillslut så vann vi en och då kunde ja gå lägga mig! :)

Skoj är de iallafall,provade en ny taktik igår efter att jag blivit kallad "campare"!, vilket gick ut på att springa absolut hela tiden. Var ett annorlunda spelsätt för mig...lite jobbigt tyckte ja men med det positiva att man ofta lyckade komma upp bakom folk.

Ja tycker det är så jäkla jobbigt att de analoga spakarna inte är urgröpta,har för mig att ngn sagt att man kunde köpa ngt tillbehör till den så de får en grop att lägga tummarna i...ngn som vet?

Postad 22 december 2009 - 13:00

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Riktigt kul var det igår! Första gången jag spelat med ett renodlat MHB lag, som samtidigt vart Mot ett renodlat MHB lag till slut :D

Lite lustigt att l2ickard och morlock hamnade i samma lag varje gång och vann nästan varje gång? :)
Sen när det vart FFA tänkte jag nu ######r, så kommer de 2 först och även de 2 på killcamen!

Hoppas på många fler sånna här matcher, heter w3rsting på PSN.

Edit*
Mikrofron kommer under/efter julafton :lol:

Inte ett dugg lustigt att de kom i samma lag hela tiden då de båda varit med i partyt från start, folk som sen joinar kan hamna lite hur som helst.

Men om sen folk från "orginalpartyt" hoppar av så kan folk i motståndarlaget hamna i orginallaget lite slumpmässigt mellan matcherna.

Antar att morlock och l2ickard var de enda "orginalen" som var kvar, då blir det så, medans resten(10man) kan hamna lite hur som helst.

Men om tex. l2ickard varit partyleader och morlock lämnat och sen joinat igen direkt efter så hade det blivit HELT
slumpmässigt efter det.

Måste berömma bl.a mig och celtanic (plus ngn mer,kommer inte på vem) som kämpade tappert och inte hoppade ur igår när vi mötte de lite "tyngre" mhb laget. Vet inte hur många matcher vi fick spö :D men tillslut så vann vi en och då kunde ja gå lägga mig! :lol:

Skoj är de iallafall,provade en ny taktik igår efter att jag blivit kallad "campare"!, vilket gick ut på att springa absolut hela tiden. Var ett annorlunda spelsätt för mig...lite jobbigt tyckte ja men med det positiva att man ofta lyckade komma upp bakom folk.

Ja tycker det är så jäkla jobbigt att de analoga spakarna inte är urgröpta,har för mig att ngn sagt att man kunde köpa ngt tillbehör till den så de får en grop att lägga tummarna i...ngn som vet?

Du menar en x-box? :D

Redigerat av Dr. Death, 22 december 2009 - 12:58.

Postad 22 december 2009 - 13:03

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2 097 inlägg
  • 0

Måste berömma bl.a mig och celtanic (plus ngn mer,kommer inte på vem) som kämpade tappert och inte hoppade ur igår när vi mötte de lite "tyngre" mhb laget. Vet inte hur många matcher vi fick spö :) men tillslut så vann vi en och då kunde ja gå lägga mig! :lol:

Ja det är bra, det måste vara mest tonåringar som jagar stats som ger upp när dom inte vinner. Själv kämpar jag så hårt jag kan om man är pressad för man hjälper inte laget genom att ge upp, eller hur? Så tänker jag iallafall. Det är när man möter på hårt motstånd som man själv blir bättre också. :D

Postad 22 december 2009 - 13:04

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Wow!
Grattis kerren! :D
Tadadtataaaaa (fanfar)

http://www.ps3blogge...are-2-turnering

Postad 22 december 2009 - 13:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Wow!
Tadadtataaaaa (fanfar)

http://www.ps3blogge...are-2-turnering

Jaha, jag vill minnas att herr kerren sa att han endast besökte Playstation-3 delen på DETTA forum så det där måste vara någon annan. Eller hur kerren? :)

Postad 22 december 2009 - 13:09

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Grattis akerren!

Postad 22 december 2009 - 13:12

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Grattis Akerren! Jag är inte förvånad dock :D

Postad 22 december 2009 - 13:17

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Funderar också på att skaffa något liknande, hittade http://www.kontrolfreek.com/

Inte ett dugg lustigt att de kom i samma lag hela tiden då de båda varit med i partyt från start, folk som sen joinar kan hamna lite hur som helst.

Bra där :)
Jag vart inbjuden och spelade fram till 1 eller något liknande. Går bra nu när man är ledig i princip alla dagar fram tills den 18e januari då man får skjuta med ak5a på riktigt, lumpen nalkas och kocka julbord är historia :D

Redigerat av w3rsting, 22 december 2009 - 13:18.

Postad 22 december 2009 - 13:33

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Grattis akerren!

Vad har han gjort?...ja kommer inte in på den sidan här på jobbet! Vunnit turnering eller nått??

Grattis iallafall...vad de än är du gjort kerren :D

Postad 22 december 2009 - 13:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Vad har han gjort?...ja kommer inte in på den sidan här på jobbet! Vunnit turnering eller nått??

Grattis iallafall...vad de än är du gjort kerren :)

Han har h*rat runt på en annan sida den lilla gynnaren. Inget att gratulera för! :D
Skämt åsido; han vann en 1 on 1 turneringen i MW2 på PS3bloggen.se.

Postad 22 december 2009 - 13:46

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Tror inte jag ens hört något om den turneringen innan idag?

Postad 22 december 2009 - 13:48

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Måste berömma bl.a mig och celtanic (plus ngn mer,kommer inte på vem) som kämpade tappert och inte hoppade ur igår när vi mötte de lite "tyngre" mhb laget. Vet inte hur många matcher vi fick spö :lol: men tillslut så vann vi en och då kunde ja gå lägga mig! :lol:

W3rsting spelade i ert lag och var det någon jag blev trött på igår så var det han. :D Lyckades på något sätt möta honom hela tiden och dessvärre så gick han allt för ofta vinnande ur striderna.

Kul att vi var så många igår. "Det är nästan inflation på MHB:are" som någon sa under kvällen. Det var kul att spela fram tills de två sista matcherna när vi mötte den där klanen som "gav lite väl mycket motstånd" om vi säger så... :D Sista matchen dödade jag 6-7 stycken och dog själv 30 gånger. Tur att jag inte längre orkar bry mig om K/D-ration för annars hade jag fortfarande legat som ett kolli i min säng.

EDIT: Grattis kerren! Hoppas du använde MHB-clantagen i den turneringen så vi MHB;are får mer respekt ute på slagfältet. Man kan ju aldrig få för mycket av det goda. :D

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 22 december 2009 - 13:57.

Postad 22 december 2009 - 13:55

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

W3rsting spelade i ert lag och var det någon jag blev trött på igår så var det han. :D Lyckades på något sätt möta honom hela tiden och dessvärre så gick han allt för ofta vinnande ur striden.

Kul att vi var så många igår. "Det är nästan inflation på MHB:are" som någon sa under kvällen. Det var kul att spela fram tills de två sista matcherna när vi mötte den där klanen som "gav lite motstånd" om vi säger så... :lol: Sista matchen dödade jag 6-7 stycken och dog själv 30 gånger. Tur att jag inte längre orkar bry mig om K/D-ration för annars hade jag fortfarande legat som ett kolli i min säng.

Hehe...

Många mhb:are var det. Du & jag skickade ett antal invites till varandra under kvällen och ingen ville lämna "mhb-lobbyn".
Det var alltså minst två nästan fulla mhb-lobbys igång igår kväll :lol:

De jag lirade med var ekaa, zdaarlight, inzane, britt och en till (kommer inte ihåg vem :D ) som var i samma party som jag, sen dök det upp i alla fall 4-5 under kvällen till innan jag gav upp.

Ingen risk att behöva spela ensam verkar det som...

/patgu995

Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 22 december 2009 - 13:56.

Postad 22 december 2009 - 14:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

De jag lirade med var ekaa, zdaarlight, inzane, britt och en till (kommer inte ihåg vem :) ) som var i samma party som jag, sen dök det upp i alla fall 4-5 under kvällen till innan jag gav upp.

/patgu995

Det var nog Nastycrew, fraztheman eller BennySlyden.
Nej, gårdagen är det bara att glömma.
Får se hur det kommer funka att lira hemma hos morsfarsan under julhelgen ( ja, självklart tar man med sig PS3:an! ).
Deras internetuppkoppling ligger ju en bra bit ifrån 100/100, vet i ärlighetens namn inte ens vad dom har...borde jag kanske uppgradera deras hastighet som en julklapp? :D

Postad 22 december 2009 - 14:30

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3 073 inlägg
  • 0
Kör i dagsläget en hastighet på 10/5 (stadsnätet)

Hur pass mycket bättre blir pingen (och minskningen av lagg) om jag istället uppgraderar till 50/50 ?

Postad 22 december 2009 - 14:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Kör i dagsläget en hastighet på 10/5 (stadsnätet)

Hur pass mycket bättre blir pingen (och minskningen av lagg) om jag istället uppgraderar till 50/50 ?

Tror i ärlighetens namn att det inte spelar så stor roll om du har 10/5 eller 50/50, i teorin ska det räcka med t ex "bara" 2Mbit för att kunna spela online. Det är andra saker som är "flaskhalsen".
Det som dock skulle hjälpa avsevärt är ju om ALLA PS3-spelare hade, låt oss säga, 50/50. :D
Då har man ju ALLTID en host som har en upphastighet (och ner) som räcker till och blir över.
Men återigen är det ju då andra saker som är flaskhalsen, t ex nätkoden, servar, PS3:ans hårdvara o s v.

Redigerat av BrittBastard, 22 december 2009 - 14:37.

Postad 22 december 2009 - 14:39

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Grattis Kerren till vinsten, har dock inte hört så mycket av den å ingen har nämnt den här inne iaf (rädd för konkurrens?) :D :)
Får jag fråga varför du har tagit bort mig från psn listan? Vet att jag inte har tagit bort dig å du saknas på min lista...

Gick sådär igår, har inte spelat på ett par dar å kommer ta det rätt lugnt framöver.. tappat suget sen alla losers fuskat sig till döskallen å IW sabbar hela spelet med sina kassa uppdateringar...

Gårdagens höjdpunkt var iaf då primören vart min 25 raka kill å man fick avsluta matchen med en nuke...

Postad 22 december 2009 - 14:40

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3 073 inlägg
  • 0

Tror i ärlighetens namn att det inte spelar så stor roll om du har 10/5 eller 50/50, i teorin ska det räcka med t ex "bara" 2Mbit för att kunna spela online. Det är andra saker som är "flaskhalsen".
Det som dock skulle hjälpa avsevärt är ju om ALLA PS3-spelare hade, låt oss säga, 50/50. :D
Då har man ju ALLTID en host som har en upphastighet (och ner) som räcker till och blir över.
Men återigen är det ju då andra saker som är flaskhalsen, t ex nätkoden, servar, PS3:ans hårdvara o s v.

Okej i see..

satt igårnatt, kring 01 - 03, och då försökte den joina matcher på TDM och liknande..
men den fick hela tiden "no games found", var det fler som fick detta eller var det lokalt för just mig?

försökte i säkert 30min. innan jag fick en invite till ett game!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Baffelvägg
    Anton
    2025-05-24 08:28:29
  • JBL 4309 vs 708i
    Anton
    2025-05-23 13:58:22
  • Botten av lådan limmas.
    Anton
    2025-05-23 13:48:01
  • Seas L26roy Nr2
    Anton
    2025-05-22 21:14:10
  • Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.