Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Ericsson K800i

764 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 juli 2006 - 13:22

Nebo80
  • Nebo80
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
någon som vet var man kan köpa billigt minne på ca 1-2 gig till k800i

Postad 25 juli 2006 - 15:53

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
köpte mitt 1 GB micro på http://www.minnesmedia.se/ fick det dan därpå i brevlådan

Postad 25 juli 2006 - 20:00

Hampan90
  • Hampan90
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
1. Jag tänker köpa den som olåst på elgiganten, någon som vet vad dom tar för pris IRL (i butiken)

2. Jag har ett 3kontant kort, är det bara att jag kör in den i telefonen?

/ Hampan90

Postad 25 juli 2006 - 23:15

finiCaL
  • finiCaL
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
hm vet nån hur man fixar så att det inte kommer sån grön streck längst ner när man filmar ? d ser lite fult ut dock ite när man uppspelar sen..

Postad 26 juli 2006 - 00:17

Jonaas
  • Jonaas
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
hampan : 4490kr har jag för mig att dom tar.

Ja, det är bara o stoppa i tre-kortet. Det var det för mig när jag köpte min ialalfall (olåst)

Postad 26 juli 2006 - 16:45

oherone
  • oherone
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej hej!

Jag fick min k800 igår och är nöjd hittils!

Men jag har problem då jag ska koppla den med datorn eftersom att när ja ska lägga in musik på den från disc2phone så står det att jag måste koppla in minneskort eller telefon. så det går inte o få in musik.

så jag provade att göra via Den här datorn, men då säger den bara att ja ska koppla in nån "enhet K" väldigt frustrerande.

Nån som kan hjälpa mig med detta? om man kanske intalerat telefonen fel när man första gångne kopplade in den till datorn?

Tack på förhand!!

Postad 26 juli 2006 - 17:21

Unregistered908f6ab1
  • Unregistered908f6ab1
  • Lärjunge

• 387 inlägg
  • 0

1. Jag tänker köpa den som olåst på elgiganten, någon som vet vad dom tar för pris IRL (i butiken)

<{POST_SNAPBACK}>

4288kr tar dom för den på Elgiganten, Skellefteå

Postad 26 juli 2006 - 21:57

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
det är inet någon som kan hjälpa mig med inställningarna för mail på telefonen. vill kunna titta på mitt Gmail-konto i mobilen. vet att det borde gå men har inte lyckats själv. PM eller skriv i tråden...

tack på förhand!

Postad 26 juli 2006 - 22:03

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Kul att dom sa sist jag ringde att det skulle ta max 3 arbetsdagar att få simkortet. Det har alltså blivit något fel någonstans men nu har dom skickat ett nytt....

Vad kan man förvänta sig för hastigheter i jämförelse med wap om man surfar ?

Postad 27 juli 2006 - 01:09

mellw
  • mellw
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Någon som har fått bloggfunktionen att fungera? Min stannar på cirka 20% i en evighet (när den ska skapa bloggen verkar det som). Hittar inte vart man kan göra inställningar för bloggen, finns det i någon meny (som jag ännu inte hittat)?

Postad 27 juli 2006 - 10:17

Magne
  • Magne
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Bloggen fungerade direkt för mig. (Jag köpte min på 3.) En varning dock, det är alldeles för lätt att blogga. Märkte det dan efter en redig fest. B)
Jag har ett annat problem som någon kanske kan hjälpa mig med. Jag ser inte mitt minneskort i explorer utan bara själva telefonminnet. Med PC-Suite hittar jag minneskortet. Det spelar ingen roll vilket läge jag sätter telefonen i.

Postad 27 juli 2006 - 22:00

oherone
  • oherone
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Skulle gärna vilja ha hjälp med mitt problem.. Kan det ha med att jag inte instalerade alla grejjer då jag kopplade in mobilen första gången o de poppade upp massa rutor? jag genomförde inte alla dom? och hur får ja tillbaka dom så jag kan instalera allt rätt?

Postad 27 juli 2006 - 22:48

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1 462 inlägg
  • 0
edit: tog bort en fråga som jag hittade svar på.

Är den värd att lägga de extra pengar som det är jämfört med K750i?

Redigerat av Loud, 27 juli 2006 - 23:04.

Postad 27 juli 2006 - 22:52

juan
  • juan
  • Forumräv

• 823 inlägg
  • 0

Skulle gärna vilja ha hjälp med mitt problem.. Kan det ha med att jag inte instalerade alla grejjer då jag kopplade in mobilen första gången o de poppade upp massa rutor? jag genomförde inte alla dom? och hur får ja tillbaka dom så jag kan instalera allt rätt?

<{POST_SNAPBACK}>

Du måste installera alla mojenger som dyker upp, den hittar ny maskinvara kanske 5-7 gånger (kommer ej ihåg exakt hur många gr det var) bara förlja med och köra på tills det tar slut sen funkar det.

Mvh Johan

Postad 28 juli 2006 - 00:31

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Sålde min, den är inte vård dom extra pengarna, visst displayen är underbar men det är också allt enlig min mening.
Blev grymt besviken på denna SE lur... ;)

Trodde SE kunde mer än så.....

Postad 28 juli 2006 - 09:20

znorc
  • znorc
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Sålde min, den är inte vård dom extra pengarna, visst displayen är underbar men det är också allt enlig min mening.
Blev grymt besviken på denna SE lur... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Vad exakt är det du är besviken på?

Postad 28 juli 2006 - 11:40

Unregistered34f60d33
  • Unregistered34f60d33
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Är verkligen sugen på denna mobil men har ej råd att betala hela direkt. Har alla har köpt en direkt eller tagit den med någon abbonemang? Funderar på att köpa den med någon abbonemang, vilket abbonemang har ni valt? Är det Tre?

Postad 28 juli 2006 - 12:26

nikliz
  • nikliz
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
jag har redan ett abonnemang hos Telia som jag tyvärr inte kan lägga på mer
bindningstid och därmed få telefonen billigare, utan jag köpte den helt ren och olåst
i Telias butik för drygt 4500:-

visst, det känns rätt bra i plånboken efter det, men man får äta nudlar en månad
och sitta och titta på mobilen istället ;)

men om jag skulle tipsa dig så finns det bra kampanjer från Telia iallafall,
kika på deras hemsida t ex, så står det olika prisalternativ på K800i, med
rätt bra abonnemang.

Anledningen till att jag rekommenderar Telia är att jag tycker dem funkar bäst, alla
tjänster fungerar klockrent, outstanding på täckning osv.

JA, jag har jaft Comviq/Tele2 tidigare, min bror har 3, båda två operatörerna
verkar lite sådär, så kom inte och säg att jag favoriserar Telia för att jag har det just nu.

Du får vad du betalar för..

Postad 28 juli 2006 - 12:43

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
tre med musikpaket för 49kr månaden (plus abbonemangsavgift såklart) använder jag. skitbra. har inte ens ett minneskort i min telefon men lyssnar med hjälp av 3playern på mycket musik som man streamar genom 3g nätet. väldigt prisvärt och billigt....

för mig verkar 3 det enda vettiga alternativet om man vill ha maximal 3g upplevelse iaf...

Postad 28 juli 2006 - 15:31

Magne
  • Magne
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nästa gång du kopplar in telefonen mot datorn bör de drivrutiner du inte installerade komma upp igen.

Postad 28 juli 2006 - 16:49

Unregistered34f60d33
  • Unregistered34f60d33
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Tack för svaren grabbar, vart lite väl mycket stavfel i första inlägget.

4500 är en väldigt hög summa för mig då jag är arbetslös just nu så abbonemang är den ända lösningen om jag ska köpa denna mobil. Funderar på tre eller telia. Har haft 3 förut och hade aldrig problem med det. Kanske tar det igen.

På 3's hemsida har dom ett erbjudande nu om man köper mobilen så kostar den 139 kr + abbonemangsavgiften. Funderar på att ta 3 bomben friends där det bara blir 49 spänn till så 188 i månaden som minst blir det tror jag + en minidebitering på 69 kr varje månad men dom pengarna får man ringa för tror jag?

Känns surt att binda sig i 18 månader igentligen, lär ju komma massa nya mobiler som man vill ha under den tiden.

Postad 28 juli 2006 - 17:03

oherone
  • oherone
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
mm men dom drivrutinerna kommer inte upp igen?!
nån som vet hur man kan få fram dom på nått sätt?

Tack på förhand!

Postad 28 juli 2006 - 17:56

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
byt usb port

Postad 28 juli 2006 - 20:09

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Vet någon vad det kostar att skicka upp en blog? (1 bild + lite text)
Har Telia som operatör....

//Micke

Postad 28 juli 2006 - 21:01

o´74`ö
  • o´74`ö
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Kommer förmodligen köpa en på katshing och då portera mitt lastgamla comviq-abonnemang till ett telia med surfport då det ger rätt skaplig rabatt.
http://www.katshing....040/67&code=789

Av någon anledning ger telia inga rabatter för portering i sina butiker utan man får betala bra mycket mer.

Visst är det lite surt att sitta med telefonen i 18 månader om det kommer nån man mycket hellre vill ha, för min del räknar jag dock inte med att det ska vara några större problem då jag inte byter lur så ofta och kör med en 6510:a nu. På den tiden uppfyllde den kraven jag hade med radio och wap i ett mycket smidigt format jämfört med 3210:an jag hade innan som var tung som en tegelsten.

Det är först k800 och kanske föregångarna k750 och w800 som är nog bra (och går att få föt hyfsat pris/prestanda) för att jag ska bry mig om att byta upp mig, dvs 2-3MP kamera m. autofokus, mp3-spelare med utbyggbart minne och en rejält tilltagen och skarp skärm utan att formatet blir allt för stort och klumpigt(även om k800 känns lite gränsfall när det gäller storlek). Ska inte heller vara några viktelefoner eller annat jox.

Nästa steg för att byta upp mig från k800 kräver nog ytterligare storlek på minne och skärm, bättre kamera(videokamera) och wi-fi (UMA) plus kanske en del andra funktioner, typ gps inbygggt. Ja, eller att man tappar den hårt i golvet eller super bort den då förstås. ;)

Postad 28 juli 2006 - 21:18

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Har upptäckt en bugg i telefonen (eller iaf i min telefon)

Det är nämligen så att använder jag ett 3GP videoklipp som ringsignal så fortsätter vibratorn att vibrera om man missar samtalet tills dess att man trycker på en knapp. Någon som har samma problem med sin telefon ? Kör jag med 3gp ljud så uppstår inte problemet. Var inne på Aircall och frågade om dom hört nått men det hade dom inte. Fast å andra sidan verkade hon bakom disken inte ha stenkoll precis eftersom hon tittade frågande på mig när jag sa "bugg i telefonen" ;)

Skulle någon kunna testa och se om samma fenomen uppstår. Det känns ju faktiskt mer som en bugg än att det skulle vara fel på telefonen....

Tycker förövrigt att videoringsignal är en grymt rolig funktion. Kanske inte för en själv utan mer om man har telefonen liggandes någonstans och nån annan kollar vem det är som ringer.

Postad 28 juli 2006 - 22:54

finiCaL
  • finiCaL
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
hehe ja köpte min för 3900+ 1gb minnes kort blev 4500kr allt som allt men första dan så skulle ja sätta klockan på 06:30 för ja skulle till jobbet och det stod att den var på 06:30 hehe e ite blind om nån tror d men så väckte den mig 7:30 istället hehehe var bara så första dagen vet inte varför hehe men älskar telefonen ;)

Postad 29 juli 2006 - 03:03

oherone
  • oherone
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Nej det funkar itne om jag byter USB.. kan det bero på att jag inte har nyaste USB uttagen ?

Postad 29 juli 2006 - 11:41

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Har nu äntligen fått mitt 3G simkort. Det märkliga är att när jag ringde för att aktivera det igår så sa snubben på Comviq att det skulle aktiveras först på måndag morron runt 5-6. Döm om min förvåning när det sedan står SIM Inaktivt i displayen lite senare på natten. Stoppar in 3G kortet för att testa och visst funkar kortet redan nu.

Nu till min fråga. Hur vet man att man använder 3G nätet för att surfa ? För just nu känns det som om jag fortfarande använder GPRS. Jag har en 3G ikon och det står 3G Sweden - Tele2Comviq på telefonen. Det går ju fortfarande lika segt att surfa som tidigare. Testade att ladda ner ett videoklipp ifrån Tele2's wap portal men det kom bara upp i 3-4kb/s. Har raderat dom gamla inställningarna och fått nya skickade till mig men det verkade inte hjälpa.

Postad 29 juli 2006 - 12:13

nikliz
  • nikliz
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
det verkar på det du säger att du har 3G kontakt, du skall ha lilla vita 3G ikonen,
samt att det står 3G Sweden högst upp.

Prova att se om du kan få tag i ngn wap sida med streamad TV, då kan du
rätt snabbt avgöra om du har 3G eller GPRS, antingen kan du se vad som visas, eller inte ;)

Postad 29 juli 2006 - 12:27

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Surfade in på mobil.svt.se och kunde utan problem köra streamade videoklipp ifrån den sajten så de körs det mao 3G på telefonen. Märkligt att det gick så segt på det andra stället då....

Postad 29 juli 2006 - 15:16

zerotolerance
  • zerotolerance
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Om man köper denna telefon med ett TRE abbonnemang, hur är då denna utsmyckad ni som haft TRE som operatör förr ? Har hört att det är massa smäck och menyer och massa sådant man absolut inte vill ha där.

Eller är det ngt annat abb. man borde sikta in sig på...för både Telia & Comviq har väl motsvarigheten för att kunna utnyttja 3G fullt ut ?

Hur bra är egentligen kameran ?

Tacksam för svar

Redigerat av zerotolerance, 29 juli 2006 - 15:17.

Postad 29 juli 2006 - 15:52

nikliz
  • nikliz
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Surfade in på mobil.svt.se och kunde utan problem köra streamade videoklipp ifrån den sajten så de körs det mao 3G på telefonen. Märkligt att det gick så segt på det andra stället då....

<{POST_SNAPBACK}>

Då låter det som att du har 3G täckning, du kan ju prova om du har någon polare
som har en 3G telefon, testa ringa ett videosamtal, fungerar det, då har du 3G :)

Postad 29 juli 2006 - 16:52

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Blev grymt besviken på denna SE lur... :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

He he he AAALLLLTTT!!!! Den är plastig så det bara smäller om det.. plastigare mobil får man leta efter, kameraluckan är ju helt värdelös, den repade linsen, usch jag orkar inte skriva allt som jag tycker om denna mobil.
Grymt besviken blev jag iallafall, sorry

Postad 29 juli 2006 - 17:25

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Blev grymt besviken på denna SE lur... :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

He he he AAALLLLTTT!!!! Den är plastig så det bara smäller om det.. plastigare mobil får man leta efter, kameraluckan är ju helt värdelös, den repade linsen, usch jag orkar inte skriva allt som jag tycker om denna mobil.
Grymt besviken blev jag iallafall, sorry

<{POST_SNAPBACK}>

Allt? plastig och kameraluckan, det klagar alla på, och ja håller mer om kameraluckan. Men du måste nog specifiera dig ännu mer, annars är det onödigt att skriva hur missnöjd du är. vad saknas? vad är sämmre än någon annan mobil (specifiera mobil, skriv bara inte Nokia)

Postad 29 juli 2006 - 17:48

nikliz
  • nikliz
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
men gocketocke..

du kan ju som sagt inte bara häva ur dig att du är grymt besviken,
och sen svara ALLT. jag hoppas iallafall att du är äldre än 8 år, annars
förstår jag ditt sandlåderesonemang.

du sa plastigaste mobilen? du vet det finns en telefon från SonyEricsson som
heter K700i, har du sett den? Förmodligen inte verkar det, men jag kan iallafall
berätta för dig, jag har äger en sådan, och där kan man prata om plast, hela knappsatsen
är total plastig, pajjar mer eller mindre. Det squeakar om batteriluckan på 700an osv.

men jag tog ett bra beslut att köpa K800, jag förstår inte vad alla menar med att linsen repas
utav kameraluckan, den ligger ju utanpå kameran, eller?? Har iallafall inte fått ett dammkorn
på min lins, och jag tar rätt mycket kort.

Det ända är väl att den väger lite mer och är lite större, men allt är en vanesak???

Orka såga en telefon bara för att..

Kom med konstruktiv kritik, eller åtminstone befogad kritik.

Men i slutändan handlar det ju om vad den enskilde användaren tycker om produkten.
Jag är iallafall supernöjd.

Postad 29 juli 2006 - 18:14

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Min k800i ersätter utan problem min Ipod Mini (inkl. iTripen) och min NoN digital kamera, och påtal om plastig så erstätter den ganska enkelt en silvrig LG u880

Postad 29 juli 2006 - 20:38

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

men gocketocke..

du kan ju som sagt inte bara häva ur dig att du är grymt besviken,
och sen svara ALLT. jag hoppas iallafall att du är äldre än 8 år, annars
förstår jag ditt sandlåderesonemang.

du sa plastigaste mobilen? du vet det finns en telefon från SonyEricsson som
heter K700i, har du sett den? Förmodligen inte verkar det, men jag kan iallafall
berätta för dig, jag har äger en sådan, och där kan man prata om plast, hela knappsatsen
är total plastig, pajjar mer eller mindre. Det squeakar om batteriluckan på 700an osv.

men jag tog ett bra beslut att köpa K800, jag förstår inte vad alla menar med att linsen repas
utav kameraluckan, den ligger ju utanpå kameran, eller?? Har iallafall inte fått ett dammkorn
på min lins, och jag tar rätt mycket kort.

Det ända är väl att den väger lite mer och är lite större, men allt är en vanesak???

Orka såga en telefon bara för att..

Kom med konstruktiv kritik, eller åtminstone befogad kritik.

Men i slutändan handlar det ju om vad den enskilde användaren tycker om produkten.
Jag är iallafall supernöjd.

<{POST_SNAPBACK}>

Men nikliztocke

Jag tycker den är plastig, hur kan jag förklara detta TYDLIGARE så att du ska förstå... Du tycker den inte är plastig, det är ju ditt tycke eller !!!!!!

Jo jag har haft både k700i och k750i så jag vet hur de funkar, och jag kan säga att den är mycket mer kompakt och mer välbyggd än denna K800i, knappsatsen sitter ju inte i mitten så belysningen lyser inte jämt, hela knappsatsen går att flytta, detta kallar jag inte kvalitet iallafall. Men smaken är som baken vissa gillar prototyper andra inte... he he skämt och sido.
Sen ditt sandlåderesonemang köper inte jag heller.
Jag har inte tid att sitta här framför datorn och skriva Typ en uppsats om varför jag inte gillar denna mobil.
Jag svarade en kille som undrade om det var värt pengarna mellan en k750i och k800i och eftersom att jag haft en k750i i över ett år så tyckte JAG att det inte var värt pengarna..
Fatta att alla får svara på frågor här, lägg ner den tråkiga attityden ni håller på med alla får tycka som dom vill.

Jag svarade bara en som ville veta..... är det förbjudet eller.....

Postad 29 juli 2006 - 21:06

klappa
  • klappa
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Har just köpt ett silikon fodral till min k800i på ebay och skyddsfilm för skärmen på ScreenGuard.se.

Så telefonen kommer iaf inte få repor i första taget.

Postad 30 juli 2006 - 16:00

andwi
  • andwi
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

För att få rutorna igen koppla mobilen till datorn och gå till enhetshanteraren och välj uppdatera drivrutin.

Postad 30 juli 2006 - 19:38

skepnaden
  • skepnaden
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

Har just köpt ett silikon fodral till min k800i på ebay och skyddsfilm för skärmen på ScreenGuard.se.

<{POST_SNAPBACK}>

Hur fungerar skyddsfilmen? Är den bra? Funderar på att köpa en själv. Hur lång tid tar leveransen?

Postad 30 juli 2006 - 21:12

klappa
  • klappa
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Hur fungerar skyddsfilmen? Är den bra? Funderar på att köpa en själv. Hur lång tid tar leveransen?

<{POST_SNAPBACK}>

jag hör av mig så fort jag fått sakerna :)

Postad 30 juli 2006 - 21:55

MixMasterMook
  • MixMasterMook
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag skulle ha köpt en K800i idag, men jag råkade sova lite länge idag så det sket sig :) .
Försöker imorgon igen! :D

Fridens.

Postad 31 juli 2006 - 19:46

[dKT]
  • [dKT]
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej alla K800i ägare! ;)

jag undrar om det finns Flight Mode på mobilen? för jag har beställt en så jag bara undra? ;)

Postad 31 juli 2006 - 20:48

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
ja, tryck på powerknappen som när man ändrar profil så finns den där

Postad 31 juli 2006 - 21:04

Jimbo_
  • Jimbo_
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
fråga: vad betyder den lilla symbolen uppe i displayen som ser ut som en telefon med ett rött kryss brevid?

-edit-
en fråga till, går det att ändra tiden för knapplåset? det går på lite för snabbt tycker jag.. gick på min gamla nokia....

Redigerat av Jimbo_, 31 juli 2006 - 21:14.

Postad 31 juli 2006 - 22:11

[dKT]
  • [dKT]
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Okej tackar! ;)

Postad 01 augusti 2006 - 00:35

zvedberg
  • zvedberg
  • Beroende

• 1 469 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Va? Jag måste stänga av min och slå på den igen för att kunna ändra till flight mode. Om jag trycker på powerknappen finns bara alternativen "Ljud av", "Knapplås" plus alla profiler.

Postad 01 augusti 2006 - 02:31

mellw
  • mellw
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Då provar vi igen... någon som fått kombinationen Comviq/Tele2 + Bloggfunktionen på K800i att fungera?

Postad 01 augusti 2006 - 06:41

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Va? Jag måste stänga av min och slå på den igen för att kunna ändra till flight mode. Om jag trycker på powerknappen finns bara alternativen "Ljud av", "Knapplås" plus alla profiler.

<{POST_SNAPBACK}>

jo, du har rätt, vet inte vad ja tänkte med.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.