Är jag ensam om att tycka att Steven Seagal är bra?
Above the Law, Hard to Kill, Marked for Death, Out for Justice, Under Siege, On Deadly Ground, Fire Down Below och The Patriot gör han bra, restan...inte så bra.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Dåliga skådespelare som trots allt får roller.
Startad av
Unregistered254d1b1f
, Aug 18 2006 08:30
404 svar till detta ämne
Postad 06 December 2009 - 18:21
Above the Law, Hard to Kill, Marked for Death, Out for Justice, Under Siege, On Deadly Ground, Fire Down Below och The Patriot gör han bra, restan...inte så bra. Postad 06 December 2009 - 21:25 Dels finns det väl gradskillnader i ****t så om man gillade filmer som Nico och Under Belägring, men gett upp efter hans tio senaste som sög frystorkad jakpung så var DtK ett litet lyft. Jag tycker personlligen att hela ensemblen i Idol 2009 är pinsamt dåliga, men uppenbarligen finns det ett lass med folk som gillar det - skall TV4 lägga ner programmet för att jag inte gillar det? Sedan ber jag att få citera mitt egna inlägg från förra sidan i tråden: Alltså inte så konstigt att de får roller trots att de är dåliga skådisar. Läs den sista delen av inlägget du retar upp dig på. Leaving Las Vegas. För övrigt har jag väl aldrig påstått att Cage skulle vara bra överhuvudtaget? Postad 06 December 2009 - 21:28 Aldrig hört om karln, vad har han gjort? Postad 06 December 2009 - 22:17
Här finns info om karln. http://www.imdb.com/name/nm0136797/
Postad 06 December 2009 - 22:21 Han är totalt suverän i Wild at Heart och Raising Arizona Postad 06 December 2009 - 23:52
Scenen i "Bruce Allmighty" när han läser nyheter under Jim Carreys inflytande kan vara bland det roligaste jag sett.. men i övrigt är han inte mycket att hänga i julgranen Postad 07 December 2009 - 17:11
Reta inte upp mig på nåt, ursäkta om det lät så. Alla får ju tycka som dom vill. Postad 08 December 2009 - 14:18
HAHAAA!!! Chuckan e ju så dålig att han blir komisk!!! Har en egen hatfavvo: Micke Persbrant. Som de flesta "teaterskådisar" har han ett förflutet i Galeasen och Dramaten vilket har medför att han rent skådespelarmässigt och utan undantag alltid överspelar så förbannat. Utöver detta AARRTTIIKKUULLEEERRAARRRRRRRRRRR han så att öronen krullar sig. Så fort Persbrant är med i en film vänder det sig i maggen min, iofs arbetar de flesta andra svenska skådisar i samma anda, men Persbrant sticker ändå ut som den mest outhärdliga av dem alla! Skicka Persbrant tillbaka till nån obskyr teater så att vi vanliga dödliga slipper se fanskapet! Postad 10 December 2009 - 17:00
"Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you.
No standard web pages containing all your search terms were found. Your search - Chuck Norris - did not match any documents. Suggestions: Run, before he finds you Try a different person" Han är ju cult, men inte är han bra direkt. Postad 02 January 2010 - 11:56
Km på lite fler skådespelar som jag kan ha lite svårt för.
John Cusack (Ofta lite tråkiga filmer) Johnny Depp (varför älskar alla honom?) Will Ferrell (inte min humor) George Clooney (Han är kanske inte så dålig men kan han spela något annat en en kaxig smörcharmör? ) Tom Cruise (jag tål inte honom bara) Richard Gere Whoopi Goldberg Postad 02 January 2010 - 20:54 Cruise må vara en skum typ utanför duken, men tycker du verkligen att de här två är "dåliga skådespelare"? Postad 02 January 2010 - 21:02 Haha, för att han är sjukt bra och mångsidig kanske. Postad 02 January 2010 - 21:06 Egentligen är mitt inlägg kanske lite OT för dessa kan jag ha lite svårt för inte att jag tycker dom är så dåliga men, jag gillar dom helt enkelt inte så mycket. Svårt att förklara..... Dom är inga stora skådespelare i mina ögon. Postad 02 January 2010 - 22:32
Håller inte med, både Cruise och Depp är mycket duktiga. Men för att svara på din fråga om Clooney, har du sett på Syriana? Redigerat av pcch7, 02 January 2010 - 22:34. Postad 02 January 2010 - 22:37
Den jag stör mig mest på är Michelle Rodriguez. Allt jag har sett med henne gör mig mest bara förbannad.
Jag har inte sett Avatar än men jag kan tänka mig att hennes insats drar ner betyget på filmen. Redigerat av threnode81, 02 January 2010 - 22:38. Postad 02 January 2010 - 22:43 Helt klart är det så.... tyvärr Postad 02 January 2010 - 23:21 Va? Hon är ju helt okej, och även om hon var dålig så skulle det inte göra någon större skada eftersom hon har en ganska liten roll. Postad 03 January 2010 - 00:05
Du behöver inte hålla med mig, det är min åsikt bara. Jag såg syriana för några årsedan. Fast jag miss inte mer av den än att det inte var en film i min smak alls. Postad 03 January 2010 - 03:04
Tyckte hon var helt ok i den..
Nej jag menar inte att du måste hålla med.. Jag tänkte mer på hans insats i filmen snarare än filmen.. Du undrade om han kan spela nåt annat än en kaxig smörcharmör.. Tycker han är rätt övertygande i den filmen Postad 03 January 2010 - 11:58 Sen så finns det skådespelare som klarar sig bra även utan bra regi, tycker att Jack Nicholson är en sån. Kan lyfta vilken skitfilm som helst ibland, dock så är han ju en sån som är ganska så lik i alla filmer, spelar sig själv på nåt sätt men gör det bra. Pacino & De Niro däremot behöver regi för att vara bra, tycker att dom svajat mellan mästerliga till katastrof emellanåt... Redigerat av Unregistered29af8ed6, 03 January 2010 - 11:58. Postad 03 January 2010 - 15:54
Måste också försvara Michelle Rodriguez, då hon i Avatar gjorde rollen mycket levande. James har en tradition av att porträttera starka kvinnor(psykiskt) som hamnar i svåra situationer och val, och jag tyckte hon gjorde sin roll klanderfritt. Att hennes insats på 5 minuter skulle dra ner totalbetyget på filmen är väl att ta i, även om man inte gillar henne?
Hade Whoopi Goldberg fått rollen hade jag accepterat kritiken, haha... Postad 03 January 2010 - 21:35 En av få filmer jag somnat till, faktiskt. Ja! Bra exempel! Rodriguez är verkligen malplacerad överallt. Postad 03 January 2010 - 23:06 Dom borde filma henne mot en greenscreen i lite olika utstyrslar, sen är det bara att klippa in henne i valfri film. Enda hon spelar är nån matchobrud med vapen som tuggar tuggumi och har en dålig attityd Postad 03 February 2010 - 15:30
rör inte våran steven Postad 03 February 2010 - 23:37
Keanu Reeves... snacka om halkainpåettbananskal-skådis. Inte direkt så att han har lyft många filmer.
Han har dock varit med i rätt många sevärda filmer egentligen, men det är ju inte så att HAN gör filmen. ... 'we're gonna speed it up!' - Speed ... 'what is the matrix?' - Matrix ... 'no!(?)' - ungefär som leBoeuf's nonononononoonononono, finns i några filmer Keanu Reeves är ju väldigt sympatisk och avslappnad 'privat', varför gör han då till sig så vansinnigt i filmer? Det blir ungefär som Christian Bale som också passar in under denna topic. Batman-rösten är ju världshistoriens största skämt. Postad 03 February 2010 - 23:40
Tycker ungefär samma som dig ang keanu reeves. Men i Constantine är han tokbra. Klippt och skuren för den rollen!
Postad 04 February 2010 - 13:15
Skådisar som van Damme och Seagal hör inte hemma här, alla vet att de är dåliga skådisar, till och med de själva. Deras filmer görs ju lite med glimten i ögat.
Vad jag inte klarar av är skådisar med CRED som får runt 20 miljoner dollar per film trots att de SUGER... Nummer ett på min lista är Adam Sandler - alltid samma lätt mongolida utseende och sluddriga tal. Penelope Cruz kan jag heller inte titta på, kan inte riktigt förklara varför. Sveriges mest överskattade är annars Mikael Persbrandt, allt med den mannen är så utstuderat, högljudd dramatenskådis som jag bara spyr på. Postad 04 February 2010 - 14:56
Håller helt med om Adam Sandler....har inte en susning om karln har gjort något som är sevärt.
Michelle Rodriguez gjorde väl vad hon skulle i Avatar men i lost var hon ju helt lost... Postad 04 February 2010 - 16:54
Constantine är undantaget, ja. Kanske inte klippt och skuren, men grovstöpt iaf. Postad 04 February 2010 - 17:02 Nej - inte riktigt. Det var ett OT försök till humor. Funkade inte på dig. Men han är snygg Paolo. Klippen från åttitalet är ju "Suuuper". Postad 04 February 2010 - 17:09
nicholas cage är riktigt dålig tycker jag, sluta se så ledsen ut jämnt!!! sen har jag svårt för keira knightley även om hon är en bra skådis. sen vad heter han, nick nolte spyr jag åt...
sen finns ju många som man undrar hur de ens får roller ibland men som man aldrig kommer ihåg, eller de som jag bara inte kommer på nu mvh Postad 05 February 2010 - 00:16
Folk i denna tråd har ju praktiskt taget nämnt alla skådespelare som finns snart.
Postad 10 February 2010 - 14:34
Vill slå ett slag för Courtney Cox, riktigt urusel. Praktexempel på någon som gör mer skada än nytta.
Postad 13 February 2010 - 20:21
Tom Hanks, uff... han er jo helt uden talent!
Tom Cruise Kevin Kostner Harrison Ford Postad 14 February 2010 - 11:54 Indeed - kanske dags att stänga den, då folk mer eller mindre bara rabblar folk som de sett en eller två dåliga filmer med och förmodligen inte funderat på om det var filmens manus, regissörens direktiv eller skådespelaren i sig som var dålig. Redigerat av DevilGod, 14 February 2010 - 19:12. Postad 14 February 2010 - 12:07
Shit vad vi tycker olika Postad 25 October 2010 - 08:26
Herregudrun vad jag irriterar mig och totalt avskyr fåntratten Danny Dyer. Han försöker allt som oftast spela cool/tuff/häftig/hård men jösses vad han misslyckas och saboterar alla filmer han är med i.
Och hans totala oförmåga att säga bokstaven "R" gör det inte bättre, "drugs" blir "djugs" och då blir det bara komiskt konstigt. En total brittisk wanker som man bör hålla sig borta ifrån. Postad 25 October 2010 - 15:37 +1 på den. Ingen annan skådis (!??) ger mig ens tillstymmelse till så mycket irritation så fort han dyker upp. Postad 25 October 2010 - 16:05
David Caruso har jag också svårt för, det där att han tittar lite snett neråt när han för en dialog är sjukt irriterande faktiskt och kommer väl främst från CSI Miami, om ni inte redan sett det så gör Jim Carrey en bra imitation på just Caruso i ett av avsnitt av Letterman show. Finns att beskåda här
Postad 27 July 2017 - 08:38
Alexander Skarsgård. I alla fall i Tarzan. Men svårt att vara bra i en sådan skitfilm. Dock bra bild och fantastiskt bra Atmos ljud i denna kalkon.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |