flyger runt bladn massa lika party hela tiden..
någon måste ta kommmandot och bara bjuda in..
Eldoro du blir invitare!!!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 12 November 2007 - 20:09
Invite suger ju..
flyger runt bladn massa lika party hela tiden.. någon måste ta kommmandot och bara bjuda in.. Eldoro du blir invitare!!! Postad 12 November 2007 - 20:38
Jag fixar inte team death....jag vet ju fan inte vem som är vän och vem som är fiende....
Postad 12 November 2007 - 20:49 Håller med. Dom måste fixa det här. Dessutom blir det ju problem att hitta matcher där alla får plats... Postad 12 November 2007 - 20:52 Fiende är ju röda, men jag kan hålla med om att det är svårt att se. Men det spelar ingen större roll då det inte går att skjuta sina vänner. Förutom i Team Hardcore Postad 12 November 2007 - 23:03
Jag är färgblind så rött och grönt kan kvitta.. jätte jobbigt.. jag ser skillnaden genom att se om namnet på spelaren kommer upp bara när man siktar eller är där hela tiden.. enda chansen för mig.. Lasseman: Hur tål du så mycket skott? är det någon framtida Perk för min del.. lvl 17 e jag nu tror jag. Duktig är du ändå. fast du är himla svår att ta dö på också.. Postad 12 November 2007 - 23:43 Fiende är ju röda, men jag kan hålla med om att det är svårt att se. Jo fast folk blir nog rätt sura ändå om man springer runt och skjuter på dem...... Postad 12 November 2007 - 23:44
Så mycket lättare allt blev när man fick kikarsiktet till MP5:an.......nu är man ju lite småhyffsad......och MHB primare.......
Redigerat av Unregistered32f0b602, 13 November 2007 - 07:28. Postad 13 November 2007 - 06:18
Viking? Nä, skämt å sido.....det var nog mest flyt, jag kanske inte blev träffad i de mest vitala delarna. Det enda perk jag använder ibland är den där man får lite mer health, den man fick ganska tidigt i level. På tal om duktig var det tur för oss att inte bubukalas var med...jag spelade lite med honom tidigare igår kväll och han var helt skoningslös Postad 13 November 2007 - 07:42
Själv kunde jag inte vara med igår.. Hade nå fel på mitt nätverkt eller nått. För så fort jag skulle joina ett game så fick jag upp nått ERROR i spelet. Fick invites av er hela tiden men det gick ju inte att joina
Aja får väl bli en annan kväll. Hoppas de fixar nån update där det ska vara enklare att spela som en klan och tillsammans som det är i warhawk t.ex... Postad 13 November 2007 - 09:17
Har inte spelet men man blir mer och mer sugen på att lira det efter alla saker ni skriver om det.
Vill ni beskriva Level-system lite mer. Låser man upp vapen och gadgets när man ökar i level? Och hur många levels finns det? Edit: Det är såklart COD4 jag menar Redigerat av Unregisteredda254153, 13 November 2007 - 09:18. Postad 13 November 2007 - 09:24
Tror att max är level 55. När du börjar på level ett som "private" har du bara tillgång till ett fåtal vapen och inga "finesser". I takt med att du stiger i rank så låser du upp bättre vapen, tillbehör och "perks", perks är små intressanta tillägg där du t.ex kan ge dig själv lite mera health, ge dina skott mera kraft o.s.v.
Postad 13 November 2007 - 09:30
Man låser upp nya vapen och tillbehör till alla vapen som t.ex bättre sikten och ljuddämpare. Sen får man "Perks" som man kan välja att använda. Och det är saker som gör att man kan springa längre eller är osynlig på radarn, har fler extra granater osv. Och ju med man går upp i rang så låser man upp fler spellägen och challanges som man då kan få med exp av. Challages är ett jättebra sätt att få lite lättförtjänade poäng. Då ska du t.ex hoppa från en hög höjd utan att dö (base jump challage) eller skjuta någon genom en vägg. Finns säker saker jag glömt Postad 13 November 2007 - 10:29
Okej men det låter skoj! Blir det inte ojämt om man börjar med en liten ärtbössa och möter någon med femton uzis? Eller är det en viss rank på servern så att man möter någon som ligger nära en själv i level?
Jag har även läst på flera håll att singelplayerdelen är väldigt kort. Lirar man klart det på ett par dagar? Jag gilla att man kan skjuta någon genom en vägg Postad 13 November 2007 - 10:34
Servrarna balanserar lagen ganska bra och du behöver bara gå upp ett par levlar innan du låser upp ett rödpunktsikte till ditt assault-rifle och sedan går det lite lättare....Det går dessutom snabbt att gå upp i rank i början och sedan är det rätt lugnt. Bara man kommer igång, sedan spelar inte rankingen så stor roll tycker jag.
Postad 13 November 2007 - 10:36 Det blir lite ojämt när man som låg-level får möta level 50, men bra vapen kan man plocka upp från marken efter de döda. Singelplayerdelen klarar du på en dag, det är väl ca 15 korta banor, eller så kör du på veteran så får du hålla på ett tag. Postad 13 November 2007 - 10:37
Alltså jag tyckte inte det var så ojämt när jag började. Man lyckas faktist ha ihjäl en hel del folk och man kan ju plocka upp deras vapen om de råkar ha nått bättre. Det är ju inte ens viss lvl på en server, utan det är folk på lvl.1 som möter folk på typ lvl.33. Men sen är det ju så att väljer man ett spelläge man låst upp på lvl.12 så kommer man inte möta nån under den lvl heller. Singelplayer är som sagt kort, jag spelade ut det på en kväll. Men man kommer nog inte tröttna på multiplayer delen i första taget Postad 13 November 2007 - 12:53
Nu har jag fått hem CoD4
PSN id: seagal88 Postad 13 November 2007 - 14:54
till den det berör
skitbra jobbat med clanuppdateringen på första sidan... kul att ni gör de enkelt för oss andra... keep up the good work... mvh Postad 13 November 2007 - 18:02
Tack tack =) Postad 13 November 2007 - 18:52
sorry guys, vill jaga XP några dagar till..
lite för lite sånt med 4 på banan.. Postad 13 November 2007 - 21:00
joinar man någon av er andra så avbryts uppkopplingen.. så kass så kass så kass..
Postad 13 November 2007 - 21:05
jag kör nu.. o får assstryk-... fattar inte folk som får 30 kills på en omgångh... är de mutanter... var kör ni som köer nu??
Postad 13 November 2007 - 21:13
Jag och Badday spelade med några engelsmän som hade clantag UKE och de var fullständigt omöjliga.....förmodligen de bästa jag mött hittills....
Postad 13 November 2007 - 21:21
Blir inget online för mig ikväll, det tar ju sjukt lång tid att komma in på nån server. Och jag är för trött för att spela, men imorgon är jag redo.
Postad 14 November 2007 - 22:24
Addar alla som är med till min friendslista imorgon. Så vänta er en invite från mig!
Postad 15 November 2007 - 15:52
gött! spelade lite idag och man va ju inte helt lyckad Postad 15 November 2007 - 22:44
2:a gången man kör online, känner att det här går ju bra så kommer den där jäkla Ballybompa med kniven! Vet inte hur många gånger du fick mig, men många var det.
Postad 15 November 2007 - 22:55
RIKTIGT roligt spel.
Klarade ut spelet på cirka 7-8 timmar max.. dock var det på easy. Postad 16 November 2007 - 13:27
blir det något CoD4 ikväll eller? ni snackade ju om det i andra tråden. är riktigt sugen idag allså. hoppas ni har lagt till mig i klanen så man kan joina också
Postad 16 November 2007 - 13:31
Jag är på....kommer hem från jobbet vid 17.30 och därifrån och framåt natten är det COD 4........
Postad 16 November 2007 - 16:47
Förnedring är ordet! Jag är på att lira ikväll, Assassins Creed får vänta tills imorgon. Så ser ni mig online, tveka inte. Bjud in mig! Postad 16 November 2007 - 17:02 Jag spela lite idag och då blev jag snittad ett "par hundra gånger" av samma kille, kändes det som iaf. Det kommer väl någon "utamaning" vid 40-50 i rang som heter humilation, innefattar den backstabbing? Postad 16 November 2007 - 17:12
någon speciell tid vi ska spela idag eller? och glöm inte invite mig isåfall !! ID: Veloure
Postad 17 November 2007 - 01:20
Får vara med och lira någon gång, men jag har ingen xbox 360. Jag lirar hos farsan, men han har inte live.
Får skaffa mig en 360 och live någon gång Postad 17 November 2007 - 01:29
Du menar väl att du får köpa en PS3? För du skriver i Playstation3 tråden.
Postad 17 November 2007 - 13:22
Hmm, gör jag?
Haha, okej.. då är jag lite lost. Redigerat av Unregistered9282241e, 17 November 2007 - 13:23. Postad 17 November 2007 - 14:55
Jag är på.
Vad vill ni spela för spel om det är jag som lyckas dra ihop gänget? Search and destroy, TDM är väl dom jag gillar bäst. ska vi köra privat om vi är mer än 6 st? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |