Call of Duty 4 : Modern Warfare
3032 svar till detta ämne
Postad 15 november 2007 - 10:08
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2 231 inlägg
Var lite inne på att byta in spelet eftersom jag inte alls uppskattar singleplayer delen. Alldeles för linjärt och fiender som spawnas i oändlighet om du inte går till rätt ställe på banan. Kände dock att jag var tvungen att testa MP-delen innan inbyte och måste erkännaa att det var rätt underhållande. Har dock fortfarande inget vapen som jag trivs med riktigt i MP. Vad heter det med den röda pricken? Det verkar poppis.
För övrigt önskar jag bara att man kunde ändra kontrollerna så att de är precis som de i Halo. Blir så rörigt att byta mellan dem två nu.
Du kan få rödpunktssikte på alla vapen princip. Det gäller bara att man klarar lite utmaningar med det vapnet man använder, t ex dödar si och så många eller si och så många headshots mm. Själv tycker jag om M4:an med rödpunktsikte. Fungerar bra på hyftat tajta banor medans jag gärna kör M16 med Agoc-siktet på mer öppna banor. Men jag längtar efter G36:an med ett rödpunktssikte och det känns som jag har ett bra tag kvar tills jag får den...
Postad 15 november 2007 - 10:22
bono82
-
bono82
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Var lite inne på att byta in spelet eftersom jag inte alls uppskattar singleplayer delen. Alldeles för linjärt och fiender som spawnas i oändlighet om du inte går till rätt ställe på banan. Kände dock att jag var tvungen att testa MP-delen innan inbyte och måste erkännaa att det var rätt underhållande. Har dock fortfarande inget vapen som jag trivs med riktigt i MP. Vad heter det med den röda pricken? Det verkar poppis.
För övrigt önskar jag bara att man kunde ändra kontrollerna så att de är precis som de i Halo. Blir så rörigt att byta mellan dem två nu.
Du kan få rödpunktssikte på alla vapen princip. Det gäller bara att man klarar lite utmaningar med det vapnet man använder, t ex dödar si och så många eller si och så många headshots mm. Själv tycker jag om M4:an med rödpunktsikte. Fungerar bra på hyftat tajta banor medans jag gärna kör M16 med Agoc-siktet på mer öppna banor. Men jag längtar efter G36:an med ett rödpunktssikte och det känns som jag har ett bra tag kvar tills jag får den...
Hållet helt klart med om M4an, M16 upptäckte jag verkligen dess potential nyligen. Men G36 tycker jag inte är någon direkt höjdare än så länge..dock har jag bara ironsight..och vi vet hur kass de är på alla vapen
Postad 15 november 2007 - 10:32
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2 231 inlägg
Hållet helt klart med om M4an, M16 upptäckte jag verkligen dess potential nyligen. Men G36 tycker jag inte är någon direkt höjdare än så länge..dock har jag bara ironsight..och vi vet hur kass de är på alla vapen 
Ironsight är rätt kasst faktiskt. Igår tänkte jag få upp lite skills med en MP5 bara för att kunna få rödpunktssiktet till den. Men jag var tvungen att byta tillbaka till M4:an för jag träffade ingenting. Jag gillar G36:an skarpt. Det lilla man har kört med den i singelplayer samt när man "snor" det från en man har dödat precis och upptäcker att det sitter ett rödpunktssikte på den så är lyckan fullständig!
Postad 15 november 2007 - 10:36
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg
Jag kör och trivs bäst med en AK47 utan krusiduller, rödpunktsiktet är fult och rekylen är rejäl. Däremot tror jag att jag gör det svårare än vad jag behöver för när jag har plockat upp andras M4 med rödpunktsiktet upplever jag det som hyffsat mycket enklare att scora kills, men jag trivs inte med den och som det skrivs här ovan är det för mig viktigast att köra med ett vapen som jag trivs med än att vinna vinna vinna.
Postad 15 november 2007 - 11:32
bono82
-
bono82
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Jag kör och trivs bäst med en AK47 utan krusiduller, rödpunktsiktet är fult och rekylen är rejäl. Däremot tror jag att jag gör det svårare än vad jag behöver för när jag har plockat upp andras M4 med rödpunktsiktet upplever jag det som hyffsat mycket enklare att scora kills, men jag trivs inte med den och som det skrivs här ovan är det för mig viktigast att köra med ett vapen som jag trivs med än att vinna vinna vinna. 
Jag kör stenhårt på att låsa upp acog siktet på alla vapnen..tycker det är rätt skoj då man får köra med vapnet och lära sig det vare sig man vill eller inte  favoritvapen hittils är nog M4 med red dot, men jag gillar G3an (singleshoten) också..längtar till jag får acog sikte till den. Snipergevären trivs jag inte alls med dock, tycker det e lättare att få kills på avstånd med ett assault rifle nästan
Postad 15 november 2007 - 12:36
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1 363 inlägg
klarade labben så det blir till att spela ikväll för min del. Hoppas vi blir ett gäng
Postad 15 november 2007 - 13:12
iohan
-
iohan
-
Lärjunge
-
-
448 inlägg
Vad heter rödpunktsiktet i spelet och vilken challenge är det man måste fixa för att få det ? Vilka perks kör ni med förresten? Själv har jag inte låst upp så mycket ännu (lvl 6) så jag kör med: - Stadigare sikte
- Högre skada
Redigerat av iohan, 15 november 2007 - 13:14.
Postad 15 november 2007 - 14:55
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
klarade labben så det blir till att spela ikväll för min del. Hoppas vi blir ett gäng 
Jag och en polare skall köra ikväll, vill ni ha fler spelare så säg till. genstruktur, på live.
Postad 15 november 2007 - 16:47
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Tja, är inloggad nu men kommeratt lira vid niotiden, invita gärna då. eBoLa70 [SWE]
Postad 15 november 2007 - 17:31
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
By the way, Översiktskartorna till COD4 har kommit ut. Det är alltså inte fusk utan mer hjälp att hitta runt på banorna... Jag tänkte speciellt på er som står totempålar och fågelskådar i LIVEN Enjoy
Postad 15 november 2007 - 18:30
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Vad heter rödpunktsiktet i spelet och vilken challenge är det man måste fixa för att få det ?
Vilka perks kör ni med förresten?
Själv har jag inte låst upp så mycket ännu (lvl 6) så jag kör med:
- Stadigare sikte
- Högre skada
Heter det inte Red dot sight? Någon får gärna rätta mig om jag har fel. Är inte säker men känns som det är att få ex. antal kills eller om det är ex. antal headshots med det vapnet man vil ha Red dot sight till. Eller är det kanske båda?
Postad 15 november 2007 - 22:32
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1 040 inlägg
Det är antal kills för att få Red Dot Sight (75st). Headshots ger bara olika kamouflage.
Postad 15 november 2007 - 23:04
Baruba
-
Baruba
-
Användare
-
-
142 inlägg
nån fler som har problem att spela online just nu? jag har spelat hela dagen online o då har det funkat hur bra som helst, sen skulle jag köra lite PES ett tag med en kompis o försökte spela live där, men det gick inte pga nånting om att NAT-inställiningarna..
Och efter det så kan jag inte spela online på CoD4 igen!... Är det routern som har nån felinställning? Isf kan nån hjälpa mig med dessa NAT-inställningar som troligtvis är lite fel... Men varför gick det då bra tidigare idag? Nu när jag söker efter matcher så söker o söker boxen men till slut står det bara unable to join....
Om jag loggar in på routern o går in under NAT så kan man skriva in Trigger Port och välja trigger type (TCP/UDP) sen kan man skriva in nåt efter Public Port o sen välja TCP/UDP där också, sen kan man kryssa för en ruta som det står enable på.... Är detta nåt man ska skriva in eller?
Postad 16 november 2007 - 00:29
Yocke
-
Yocke
-
Forumräv
-
-
687 inlägg
nån fler som har problem att spela online just nu? jag har spelat hela dagen online o då har det funkat hur bra som helst, sen skulle jag köra lite PES ett tag med en kompis o försökte spela live där, men det gick inte pga nånting om att NAT-inställiningarna..
Och efter det så kan jag inte spela online på CoD4 igen!... Är det routern som har nån felinställning? Isf kan nån hjälpa mig med dessa NAT-inställningar som troligtvis är lite fel... Men varför gick det då bra tidigare idag? Nu när jag söker efter matcher så söker o söker boxen men till slut står det bara unable to join....
Om jag loggar in på routern o går in under NAT så kan man skriva in Trigger Port och välja trigger type (TCP/UDP) sen kan man skriva in nåt efter Public Port o sen välja TCP/UDP där också, sen kan man kryssa för en ruta som det står enable på.... Är detta nåt man ska skriva in eller? http://support.microsoft.com/kb/908874
Postad 16 november 2007 - 03:07
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Får tacka alla inblandade i kvällens livespelande,skitkul! Speciellt det där "big team battle" 9pers. i varje lag. Vilket röj  .
Postad 16 november 2007 - 03:23
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Om jag loggar in på routern o går in under NAT så kan man skriva in Trigger Port och välja trigger type (TCP/UDP) sen kan man skriva in nåt efter Public Port o sen välja TCP/UDP där också, sen kan man kryssa för en ruta som det står enable på.... Är detta nåt man ska skriva in eller? http://support.microsoft.com/kb/908874
Har öppnat de portarna själv och det fungerar inte felfritt ändå. Te.x om jag kör Halo 3 live får jag meddelande om att min NATsettings är fel. Men prova, värt ett försök.
Postad 16 november 2007 - 09:28
mcbain
-
mcbain
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Jisses va pisk man åkte på när man skulle tjuvtesta lite på Live..
Inte fungerar det där autosikte (när man "duttar" på LT och får in siktet på gubben) på LIVE.. kändes som det fungerade för alla när dom skjöt mig
Man får någ träna sig igenom Singleplayer delen först.
Postad 16 november 2007 - 10:25
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Vilket ös det var när vi körde 18 pers!!  Det bokstavligen regnade granater och kulor och det var ibland lite frustrerande att typ dö 6 gånger direkt vid respawn...Men jäklar vilket ös.
Jag vet inte om jag hinner köra idag men imorgon lördag går jag på från 10 eller 11.
Förersten är det bara jag som tycker att vi bör bilda en eller två MHB klan? Även fast det inte behöver vara "seriöst och på blodigt allvar". Vi har ju jäkligt sköj när vi kör...
Postad 16 november 2007 - 11:01
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg
Ja hörni, stort tack för igår. Ground War va riktigt coolt, speciellt hur det va helt knäpptyst de första tre minutrarna till precis när vi sagt "men var faan är de nånstans?" sen small det till och slutade inte smälla förän matchen var slut  Sen va det ju extremt varierande motstånd vi råkade ut för, ibland (oftast) blev vi så ägda att jag glömde bort vad jag heter, men ibland dominerade vi så hårt att våra motståndare faktist flydde när vi kom springande (jo det är sant, och det såg fruktansvärt roligt ut)
Postad 16 november 2007 - 11:33
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Var på kalas igår så jag kunde inte hänga med. Kan dock i kväll men inte i morgon pga. Sverige - Spanien.
Postad 16 november 2007 - 11:39
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2 231 inlägg
Ja hörni, stort tack för igår.
Ground War va riktigt coolt, speciellt hur det va helt knäpptyst de första tre minutrarna till precis när vi sagt "men var faan är de nånstans?" sen small det till och slutade inte smälla förän matchen var slut 
Sen va det ju extremt varierande motstånd vi råkade ut för, ibland (oftast) blev vi så ägda att jag glömde bort vad jag heter, men ibland dominerade vi så hårt att våra motståndare faktist flydde när vi kom springande (jo det är sant, och det såg fruktansvärt roligt ut) 
Jag ville verkligen lira igår men jag hade en polare över så jag kunde inte hoppa in!  Får se hur det blir ikväll om jag har någon tid över.
Postad 16 november 2007 - 11:50
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Postad 16 november 2007 - 11:59
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4 346 inlägg
Postad 16 november 2007 - 12:55
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Japp, jag tror många kommer att kolla på matchen imorgon men man kan ju alltid gå in och köra mitt på dagen eller efter.
Det finns egentligen ingen anledning för "någon" (regeringen) att säga nåt i stil med "Ska du sitta inne och lira när det är så fint väder?" It's winter and freakin cold outside damn it !!
Jag går in runt 11, 12 på dan, häng med vet ja!
Postad 16 november 2007 - 13:36
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Kartan Shipment är ju helt f******g skoningslös  Körde Headquarters på den inatt, alla hade minst 40 kills o 40 deaths, smäller på ganska så rejält.
Det lilla jag hann vara med i Ground Wars igår så tyckte jag det var grymt. Efter första matchen med er så blev jag överflyttad till fransoserna, inte alls lika kul.
Postad 16 november 2007 - 15:13
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg
Min nacke är fortfarande paj så jag lär sitta och kötta hela helgen
Pepparkakor ftw!
Postad 16 november 2007 - 16:32
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Jag kommer nog online senare ikväll, typ 20tiden eller nåt. Hoppas vi blir lika många som igår  .
Postad 16 november 2007 - 22:32
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
Jag tyckte detta spel var kalasbra under singleplayer, 5 av 5. Men idag körde jag in en 48-timmarskod för att testa lite live.
Började klockan 12 och kvickande till när frugan kom hem från jobbet vid 20 snåret. Enda gången jag lämnade TV:n var när jag kokade en kanna kaffe, och gick på muggen...
Jäääääklar vad skoj!
Detta spel får mig att ta klivet in i Gold-ligan.
Bli inte förvånade om jag börjar bomba er alla med friends requests nu. Måste samla på mig lite "Hembiogubbar" För att jämna ut med de elaka fransoserna...
Ni kan förvänta er en hälsning från Gamertag "Nichal" snart...
Postad 16 november 2007 - 23:43
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Jag tyckte detta spel var kalasbra under singleplayer, 5 av 5. Men idag körde jag in en 48-timmarskod för att testa lite live.
Började klockan 12 och kvickande till när frugan kom hem från jobbet vid 20 snåret. Enda gången jag lämnade TV:n var när jag kokade en kanna kaffe, och gick på muggen...
Jäääääklar vad skoj!
Detta spel får mig att ta klivet in i Gold-ligan.
Bli inte förvånade om jag börjar bomba er alla med friends requests nu. Måste samla på mig lite "Hembiogubbar" För att jämna ut med de elaka fransoserna...
Ni kan förvänta er en hälsning från Gamertag "Nichal" snart...
Trevligt, du är så välkommen så
Postad 17 november 2007 - 04:44
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg
Jaha, då va vi klara för igårkväll, inatt och en bit in på morgonen
Galet kul, fortsättning imorgon.
Postad 17 november 2007 - 04:46
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Grymt kul!
Postad 17 november 2007 - 05:19
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Ja ******** vad roligt det var ikväll/natt.  Jag är på imorgon också, skall se fotbollen men innan och efter den kommer jag pumpa folk med bly med er alla här på minhembio!
Redigerat av genstruktur, 17 november 2007 - 05:21.
Postad 17 november 2007 - 05:40
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Hur står det sig online gentemot Halo3 och GoW?
Få höra era djupaste tankar
Postad 17 november 2007 - 07:14
gonucku
-
gonucku
-
Forumräv
-
-
639 inlägg
Tjo!
Just köpt spelet, det ser jävligt snyggt ut. Provspelade mp lite igår kväll och det verkar vara bland de roligare spelen jag spelat. Ganska likt Rainbow 6: Las Vegas på ganska många punkter, fast bättre på allt. Dock är det jävligt trist att de släppt ett spel som bara är halvfärdigt, ######r vad mycket buggar det är då.
Sen vart jag väldigt besviken när jag och en polare skulle köra multiplayer/splitscreen över Xbox Live!, Nej men då har de tagit bort den funktionen, som kanske var bland det bästa med Co´d3, så bedrövligt att jag bara ville bryta sönder skivan.
Aja, köra Live! själv är iofs ganska roligt det med, så nu ska jag kämpa för att komma upp lite i rang. Adda gärna mig, så vi kan lira!
Postad 17 november 2007 - 10:05
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Jag minns mina dagar som pappaledig, när jag under en period skolade in lillan på dagis, och därför kunde vara hemma själv och spela Cod 2 och Cod 3 flera timmar varje dag. Vilka tider! Jag blir grymt avundsjuk på er som har tid till att spela så mycket Cod 4. Lärarjobb och dotter+ en till på väg = spela 1h efter timme/kväll...max! Om jag orkar, vilket inte är så vanligt.
Riktig tid till spelande blir det nog först efter pension...och en sak säger jag: Inget ålderdomshem utan tv-spel!
Postad 17 november 2007 - 10:19
made_4
-
made_4
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Jag minns mina dagar som pappaledig, när jag under en period skolade in lillan på dagis, och därför kunde vara hemma själv och spela Cod 2 och Cod 3 flera timmar varje dag. Vilka tider! Jag blir grymt avundsjuk på er som har tid till att spela så mycket Cod 4. Lärarjobb och dotter+ en till på väg = spela 1h efter timme/kväll...max! Om jag orkar, vilket inte är så vanligt.
Riktig tid till spelande blir det nog först efter pension...och en sak säger jag: Inget ålderdomshem utan tv-spel!
Hähä, där är jag nu. Är pappaledig med grabben på 16 månader, i nuläget sover han middag ca 2h / dag = minst 2h CoD4  Nackdelen är ju att det är på lunchtid och då är oftast det inga MHB folk inne o spelar. Dock har jag svårt att spela på kvällen, jo - jag är väl en toffel...
Postad 17 november 2007 - 14:00
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Tjo!
Just köpt spelet, det ser jävligt snyggt ut. Provspelade mp lite igår kväll och det verkar vara bland de roligare spelen jag spelat. Ganska likt Rainbow 6: Las Vegas på ganska många punkter, fast bättre på allt. Dock är det jävligt trist att de släppt ett spel som bara är halvfärdigt, ######r vad mycket buggar det är då.
Sen vart jag väldigt besviken när jag och en polare skulle köra multiplayer/splitscreen över Xbox Live!, Nej men då har de tagit bort den funktionen, som kanske var bland det bästa med Co´d3, så bedrövligt att jag bara ville bryta sönder skivan.
Aja, köra Live! själv är iofs ganska roligt det med, så nu ska jag kämpa för att komma upp lite i rang. Adda gärna mig, så vi kan lira!
Jag bara älskar RB4 Vegas! så var precis och köpte COD 4... Inte spelat så mycket än så lite tidigt att ge recension men jobbigt det är när man lirat vegas i all evighet och nu ska spela cod och man får fram kikarsiktet med LT istället för att hålla inne högra sticken och går ner på huk när man ska slänga granater
Postad 17 november 2007 - 16:54
Xunder
-
Xunder
-
Användare
-
-
137 inlägg
Nu har man varit och köpt detta härliga lir. Köpte det på Expert stormakrnad i växjö idag. Bra pris tycker jag, 450:- Aja bara hunnit testa lite över live men måste påstå att jag älskar det. Jag spelade mycket på betan, och nu när man äger det fullständiga spelet så är det bara underbart. Tråkigaste nu är att man måste gå upp i level för att få de "coola" vapnen  Det är lite surt, men ändå ett rätt bra koncept om jag ska vara ärlig. Betyder ju att man måste spela på och på. Det andra tråkiga är att det är fotboll ikväll  så tvn är inte ledig  haha Ska testa lite SP imorgon med. Har höga förväntningar på det. Men adda gärna mitt GT om ni vill lira GT: Xunder90// Alex
Postad 17 november 2007 - 19:01
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg
Nu sitter jag och bananplantan och kör, jag lär sitta hela kvällen. Det är bara att hojta till, jag försöker dra ihop så många som möjligt i vårt party så om ni vill vara med så är ni välkommna.
Postad 17 november 2007 - 19:20
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Nu sitter jag och bananplantan och kör, jag lär sitta hela kvällen. Det är bara att hojta till, jag försöker dra ihop så många som möjligt i vårt party så om ni vill vara med så är ni välkommna.
Hade tänkt att köra efter fotbollen men ********, detta spel har förstört mitt liv  . Måste köra lite innan också, skall bara duscha så kommer jag Lifter!!!
Postad 17 november 2007 - 19:46
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1 040 inlägg
Jag hänger på efter fotbollen...
Postad 18 november 2007 - 05:45
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg

Allancito, boomol, moowlie, TheWiz, SmellyMarq, GeNstRukTuR och pxpxpx (fotografen avled strax efter fotoögonblicket)
Postad 18 november 2007 - 06:03
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg

Allancito, boomol, moowlie, TheWiz, SmellyMarq, GeNstRukTuR och pxpxpx (fotografen avled strax efter fotoögonblicket) Grymt!
Postad 18 november 2007 - 09:13
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
sådär.. då har man tagit oskulden på detta spel! Hamnade på näst svåraste efter att ha kört första "test" banan. Ska dock försöka få det fortare, har en ny taktik jag ska testa!
Kan tänka mig att det kommer vara sjukt kul att spela MP! Prepare for the Major!
Lifter: som jag skrev i meddelandet så var d ju som sagt första gången igår, så därför hoppade jag inte in å körde me dig.
Edit: Jag skrev det tidigare i köptips tråden.. men skriver det här nu med: COD4 på Expert i Bromma kostar bara 449:-!
Redigerat av Majorglenn, 18 november 2007 - 09:14.
Postad 18 november 2007 - 10:18
Unregisteredaa73c0e8
-
Unregisteredaa73c0e8
-
Forumräv
-
-
911 inlägg

Allancito, boomol, moowlie, TheWiz, SmellyMarq, GeNstRukTuR och pxpxpx (fotografen avled strax efter fotoögonblicket)
Cool bild ! Mvh
Postad 18 november 2007 - 11:44
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
cool bild
såg att jag fick en invite igår men det sket sig med spelande för mig, gissa om jag var glad...NOT!
Sen var man inte så uppåt efter den pinsamma fotbollsmatchen.
Jag hoppas kunna lira idag, invite gärna om ni ser mig online. Är jäkligt sugen på att peppra och salta, besticken är vässade "Let's do this"  .
Postad 18 november 2007 - 11:53
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1 542 inlägg
Eller "lätts fackin doodis" som genstruktur hade sagt
Jag skickar en invite sen. Kommer online framåt e.m
Postad 18 november 2007 - 14:17
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1 194 inlägg

Fan va grym... jag står precis till höger om statyn... har inte haft så kul på länge. Specielt när vi börja peppra sönder alla bilar:) Det här måste göras igen
Postad 18 november 2007 - 15:12
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Eller "lätts fackin doodis" som genstruktur hade sagt 
Jag skickar en invite sen. Kommer online framåt e.m
Ahh min skolengelska är exemplarisk! Skulle gått till gymet idag, det var planen men är seg som en tibetansk stäppget. Funderar dock på att gå på bio en sväng ikväll så jag har gjort NÅT annat än spelat COD4 hela helgen. Hur som helst kommer jag nog online efter det i så fall. So long boys!
Postad 18 november 2007 - 16:08
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg

Grymt!
Vem är det som är blyg inför kameran och vänder bort blicken då?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|