Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lg KU990 va tror ni om denna?

1146 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG Viewty KU990 (Mobiltelefoner) 4 8.013888 (71) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 20 December 2007 - 20:05

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

hmm genomtänkta programvaror på SE? haha jo det är det ju verkligen,segare och buggigare får man ju leta efter :P

Har bara haft problem med min z1010 men efter det hade jag 2 budget telefoner som brukar vara rätt stabila vad gäller det mesta.SE:s kvalite verkar vara nere på 0 just nu.Med tanke på alla problem de har haft me de lanserade telefonerna
de senaste 6månaderna. :)

Postad 20 December 2007 - 21:15

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
har haft en T68,K700,K750,K800 med samma symptom seg som faen,menyerna låser sig telefonen stänger av sig själv,bryter samtal,hittar inte minneskort,kopplar inte fram samtal....
K800 är nog värst har haft den på service 3 ggr nu,är inte våldsam med den,har aldrig tappat den i golvet.

Postad 20 December 2007 - 21:35

longfo
  • longfo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
kanske en VÄLDIGT dum fråga men eftersom man ska formatera minneskortet (4 gb micro SDHC i detta fall) i datorn och inte i telefonen, kan man formatera den på olika sätt eller är det bara att koppla in och be datorn formatera kortet?

Ingen fena på varken datorer eller mobiltelefoner men undrar om man kan göra fel då man formaterar i datorn eftersom man kan köra NTFS och FAT32 eller vad det heter på hårddiskar :P !?

Tack för att ni delar med er vetskap om denna lur som verkar riktigt grym :)

Postad 20 December 2007 - 21:39

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

hmmmm......vad var det jag sa ?!? (inte menat till jimmypojken)

Så 2 styckens omdömen ska alltså ändra mitt tyckande? Eller vad syftar du på? Bara för att 2 tycker mobilen inte är genomtänkt (Vilket jag tycker den intill är) så har man inte rätt.Det enda jag anser vara lite dumt är inget linsskydd och ingen Eq.Alla har vi olika åsikter.Nej Minhembio börjar bli fullt med ungdomar som bara är ute efter att ha rätt?

Ska man söka sig till ett annat forum tro?(Detta inlägget var inte enbart menat till dig trifix utan överlag.)

Du försöker ju få MIG att ändra mitt tyckande. Du lägger ju dessutom till två ytterliggare saker som jag hade glömt, inget linsskydd och och ingen EQ. Många bäckar små som man brukar säga och ja sådant står jag inte ut med i slutändan när det gäller prylar jag använder ofta. Jag försöker absolut inte ändra din uppfattning utan det var ju du som började med att hoppa på mina kunskaper om telefonen och vilka "skitforum" jag hänger på. Sen anser jag mig själv knappast som ungdom längre då jag nyss passerat 30-sträcket....

I övrigt vill jag bara tillägga att jag inte accepterar saker och ting bara för att jag har lagt en massa pengar på den. Jag har stora svårigheter för att köpa grisen i säcken när det gäller sådana här saker. Det är mycket därför jag har hållt mig till SE för jag gillar deras menyer/kan dom och man vet vad man får. Jag gjorde en avstickare med en Motorola V6 Maxx förra vintern (grisen i säcken) och det slutade med att jag sålde telefonen efter en månad. Den slog både Nokia och SE i många avseenden, speciellt hastighet i menyerna som var helt underbart men sen var det många små bäckar som blev för mycket till slut. Jag är absolut ingen ****** men när jag fick prova polarens N73 när jag hade K800 så undrade man lite stilla vad dom pysslade med på Nokia för segare telefon får man leta efter....ja kanske SE P1 då :)

Jag håller definivt med inlägget här ovan om att SE har stora problem med kvaliten. Min K800 och W800 har båda haft falerande joysticks bland annat. Hur många har inte glapp i fastporten på SE ? osv osv....

kanske en VÄLDIGT dum fråga men eftersom man ska formatera minneskortet (4 gb micro SDHC i detta fall) i datorn och inte i telefonen, kan man formatera den på olika sätt eller är det bara att koppla in och be datorn formatera kortet?

Ingen fena på varken datorer eller mobiltelefoner men undrar om man kan göra fel då man formaterar i datorn eftersom man kan köra NTFS och FAT32 eller vad det heter på hårddiskar :P !?

Tack för att ni delar med er vetskap om denna lur som verkar riktigt grym :lol:

FAT32 ska du välja

Postad 20 December 2007 - 21:49

mope
  • mope
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Börjar tycka om telefonen mer och mer, dock stör man sig på vissa saker:

* Den måste uppdatera låtlistan (?) i tid och otid. "Musikfil nedladdad. Uppdatera låtlista" Que? Nej jag har inte lagt till några nya låtar, du behöver inte stå och tugga igenom detta i flera minuter.

* id3-taggarna funkar inte på vissa låtar, man förstår inte varför, man har skapat dem i samma program som de som funkar och det är samma id3-version (2.3). Vad gör man för att fixa det?

Postad 20 December 2007 - 22:04

longfo
  • longfo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

hmmmm......vad var det jag sa ?!? (inte menat till jimmypojken)

Så 2 styckens omdömen ska alltså ändra mitt tyckande? Eller vad syftar du på? Bara för att 2 tycker mobilen inte är genomtänkt (Vilket jag tycker den intill är) så har man inte rätt.Det enda jag anser vara lite dumt är inget linsskydd och ingen Eq.Alla har vi olika åsikter.Nej Minhembio börjar bli fullt med ungdomar som bara är ute efter att ha rätt?

Ska man söka sig till ett annat forum tro?(Detta inlägget var inte enbart menat till dig trifix utan överlag.)

Du försöker ju få MIG att ändra mitt tyckande. Du lägger ju dessutom till två ytterliggare saker som jag hade glömt, inget linsskydd och och ingen EQ. Många bäckar små som man brukar säga och ja sådant står jag inte ut med i slutändan när det gäller prylar jag använder ofta. Jag försöker absolut inte ändra din uppfattning utan det var ju du som började med att hoppa på mina kunskaper om telefonen och vilka "skitforum" jag hänger på. Sen anser jag mig själv knappast som ungdom längre då jag nyss passerat 30-sträcket....

I övrigt vill jag bara tillägga att jag inte accepterar saker och ting bara för att jag har lagt en massa pengar på den. Jag har stora svårigheter för att köpa grisen i säcken när det gäller sådana här saker. Det är mycket därför jag har hållt mig till SE för jag gillar deras menyer/kan dom och man vet vad man får. Jag gjorde en avstickare med en Motorola V6 Maxx förra vintern (grisen i säcken) och det slutade med att jag sålde telefonen efter en månad. Den slog både Nokia och SE i många avseenden, speciellt hastighet i menyerna som var helt underbart men sen var det många små bäckar som blev för mycket till slut. Jag är absolut ingen ****** men när jag fick prova polarens N73 när jag hade K800 så undrade man lite stilla vad dom pysslade med på Nokia för segare telefon får man leta efter....ja kanske SE P1 då :lol:

Jag håller definivt med inlägget här ovan om att SE har stora problem med kvaliten. Min K800 och W800 har båda haft falerande joysticks bland annat. Hur många har inte glapp i fastporten på SE ? osv osv....

Ingen fena på varken datorer eller mobiltelefoner men undrar om man kan göra fel då man formaterar i datorn eftersom man kan köra NTFS och FAT32 eller vad det heter på hårddiskar :) !?

Tack för att ni delar med er vetskap om denna lur som verkar riktigt grym :lol:

FAT32 ska du välja

Har minneskortet men ingen telefon ännu :P
När jag sätter i kortet (SanDisk micro SDHC 4gb) i datorn så frågas inget om att formatera eller så !?

Dock så står det att det är 3.78 gb ledigt och att det är FAT32, funkar även att föra över filer ? ?

Postad 20 December 2007 - 22:27

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

I övrigt vill jag bara tillägga att jag inte accepterar saker och ting bara för att jag har lagt en massa pengar på den. Jag har stora svårigheter för att köpa grisen i säcken när det gäller sådana här saker. Det är mycket därför jag har hållt mig till SE för jag gillar deras menyer/kan dom och man vet vad man får. Jag gjorde en avstickare med en Motorola V6 Maxx förra vintern (grisen i säcken) och det slutade med att jag sålde telefonen efter en månad. Den slog både Nokia och SE i många avseenden, speciellt hastighet i menyerna som var helt underbart men sen var det många små bäckar som blev för mycket till slut. Jag är absolut ingen ****** men när jag fick prova polarens N73 när jag hade K800 så undrade man lite stilla vad dom pysslade med på Nokia för segare telefon får man leta efter....ja kanske SE P1 då :P

Nej men ditt uttryck lät precis som en barnsligt sådant vilket jag brukar störa mig på är jag rädd och alla dessa bäckar (förutom somliga där flera har helt olikriktade åsikter så som menysystemet) kommer fixas troligtvis med en update iaf om lg inte vill förlora kunder.Hoppa på kanske jag inte gjorde men lite "emot" kan jag nog medge att jag var.Inte lätt alla dagar liksom om du förstår hur jag menar? Vissa dagar är man sur..

Min åsikt angående Viewty är att dem har tagit ett stort steg framåt iaf.Sen så skulle jag i vanliga fall see 1.2 blåtand som ett minus men Viewtyn är ju lika snabb som en med 2,0!

Håller också med om det du säger Se:s menyer men kvaliten är som sagt inge vidare.Iaf inte nu för tiden.Både mjukvara- och hårdvaraproblem.

Mvh

Postad 20 December 2007 - 23:43

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Det där med linsskydd är väl ganska dumt ändå se på k850 den har linsskydd visst men glasrutan utanför då? blir väl repig och smutsig den med....

Postad 20 December 2007 - 23:55

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Det där med linsskydd är väl ganska dumt ändå se på k850 den har linsskydd visst men glasrutan utanför då? blir väl repig och smutsig den med....

Den ska väl vara reptålig? Sen så är den nog lättare att få bort smuts ifrån :)

Postad 21 December 2007 - 00:15

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
mjo iofs men dom kunde ju satt linskyddet utanför istället tycker jag

Postad 21 December 2007 - 01:23

Artifaction
  • Artifaction
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
många negativa tankar här, visst telefonen är ju inte felfri, men så länge det handlar om mjukvara har jag stort hopp. hur många se och nokia telefoner har jag inte haft som inte funkat tillfredställande förräns efter ett par uppdateringar, det är ju tyvärr alltid så, nu ville dom få ut telefonen lagom innan jul, inte konstigt och då pressas utvecklingstiden till max, jag tror lg, med flera redan vet om vissa brister i mjukvaran, men vill hinna få ut luren innan jul och sen slänga ut en uppdatering senare. visst detta kan man ju tycka vad man vill om men det är nog tyvärr den bistra sanningen, dom har ju redan nämt att nån typ av temaredigerare skulle komma nu vid nyår och en firmwareuppdatering ska redan ha kommit till japan (vet iofs inte vad den fixar till för utom minneshanteringen) men jag skulle tro (hoppas) på att vi har den här i början av januari nån gång.

Postad 21 December 2007 - 02:26

Unregistered9bae0dbb
  • Unregistered9bae0dbb
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag läste just att en grupp franska Viewty-fans har lyckats hacka Viewty, så nu dröjer det inte länge förrän vi har en massa nya teman att ladda ner. B) Tittade på några halvfärdiga teman och flash-bakgrunder, och det ser väldigt lovande ut...

Länk till video som visar det halvfärdiga temat.

En annan sak som kanske kan vara av intresse är att jag idag gjorde ett eget litet program till min Viewty, nämligen ett tidtagarur. Men det verkar som att Viewty's klocka inte räknar med millisekunder, för jag har än så länge bara lyckats få den att räkna sekunder. :blink: Om någon av er har lyckats göra ett program som kan räkna med millisekunder så får ni hemskt gärna höra av er. :)

Redigerat av Unregistered9bae0dbb, 21 December 2007 - 02:37.

Postad 21 December 2007 - 08:13

fredacler
  • fredacler
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Jag läste just att en grupp franska Viewty-fans har lyckats hacka Viewty, så nu dröjer det inte länge förrän vi har en massa nya teman att ladda ner. B) Tittade på några halvfärdiga teman och flash-bakgrunder, och det ser väldigt lovande ut...

Länk till video som visar det halvfärdiga temat.

En annan sak som kanske kan vara av intresse är att jag idag gjorde ett eget litet program till min Viewty, nämligen ett tidtagarur. Men det verkar som att Viewty's klocka inte räknar med millisekunder, för jag har än så länge bara lyckats få den att räkna sekunder. :blink: Om någon av er har lyckats göra ett program som kan räkna med millisekunder så får ni hemskt gärna höra av er. :)

Det där ser ju inte så dumt ut nej!! :lol::D

Nån som har hört om när ev. en uppdatering utav mjukvaran kommer? Skulle gärna se
att dom fixa så att man kan återuppta musikspelandet från den punkt man där man avslutatde. Det är ju lite irriternade att behöva spola fram till det stället man var varje gång man ska börja lyssna på en 60min mix t ex.

Postad 21 December 2007 - 23:17

foppa212
  • foppa212
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tjoo.
Sluta gnälla på denna lur. I regel ska man köpa en telefon ett halvår efter den är släppt då buggar och andra viktiga uppdateringar är släppta. Det gäller ALLA märken, och inte minst SE & Nokia! Viewtyn är inte seg som SE och har bättre menyer än Nokia!
Life is good!

Postad 21 December 2007 - 23:37

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Fan....även fast jag hittar små "fel" här och där så kan jag verkligen inte låta bli att vara extremt sugen på telefonen...

VARFÖR skulle jag pilla på telefonen i en butik ??!?!?!?!?!

*kollar kontot*

*trummar med fingrarna*

*återkommer*

:)

Postad 22 December 2007 - 01:52

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
tror jag köper en imorrn!
ja återkommer...... :)

Postad 22 December 2007 - 08:31

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Gahh telefonen är leverarad av 3 nu men den hann inte komma före jul, men men.. Blir ju innan nyår iallafall då !! LäNgTaR ihjäl mig nu.. Inte ofta jag köper en telefon utan att ha provat den, men man får hoppas man blir nöjd !

Postad 22 December 2007 - 09:48

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
hej! det står på postens hemsida att jag kan få mobilen tidigast 22 dec. men idag jobbar väl inte dom så den kommer väl efter jul? eller har jag fel?

Postad 22 December 2007 - 10:51

Unregisteredcf98335e
  • Unregisteredcf98335e
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
det beror ju på om posten finns i en ica butik till exempel, ring och hör med ditt utlämmningställe om dom har den och uppge ditt kolli id, lycka till

Postad 22 December 2007 - 12:56

Artifaction
  • Artifaction
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

hej! det står på postens hemsida att jag kan få mobilen tidigast 22 dec. men idag jobbar väl inte dom så den kommer väl efter jul? eller har jag fel?

Har du en jäkla tur så kanske, jag fick vanlig post i brevlådan idag. de är väl tvugna att jobba idag med med tanke på alla julkort som ska ut.

Postad 22 December 2007 - 14:56

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Ja jag fick också paket i posten idag så :)

Postad 22 December 2007 - 15:09

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
det står att paketet är i alvesta å jag bor i växjö ca 1 mil ifrån! så det är tvekamt om den kommer!

Postad 26 December 2007 - 16:38

Patabata
  • Patabata
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Hade varit skoj om man kunde lägga in divx och xvidfilmer utan att konvertera om de till mobilstorlek så att man kan se filmer på tv med bra kvalité. Någon som testat om det går att köra upp de i mobilen? När släpps förresten tv-outsladden?

Postad 26 December 2007 - 17:41

Unregistered9bae0dbb
  • Unregistered9bae0dbb
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Hade varit skoj om man kunde lägga in divx och xvidfilmer utan att konvertera om de till mobilstorlek så att man kan se filmer på tv med bra kvalité. Någon som testat om det går att köra upp de i mobilen? När släpps förresten tv-outsladden?

Man behöver inte ändra upplösningen på filmerna, det går bra att spela upp filmer med "normal" upplösning, men om man vill få så små filer som möjligt utan kvalitetsförlust så är det bra att göra det förstås. Viewty spelar förresten bara divx-filmer, inte xvid.

TV-out kabeln (och andra tillbehör) ska komma i början av nästa år. Vilken upplösning det blir med tv-out vet jag inte.

Redigerat av Unregistered9bae0dbb, 26 December 2007 - 17:42.

Postad 26 December 2007 - 18:12

Karja
  • Karja
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Kan man använda qwerty tangentbordet när man chattar på MSN?

Redigerat av Karja, 26 December 2007 - 18:13.

Postad 26 December 2007 - 18:17

Patabata
  • Patabata
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Man behöver inte ändra upplösningen på filmerna, det går bra att spela upp filmer med "normal" upplösning, men om man vill få så små filer som möjligt utan kvalitetsförlust så är det bra att göra det förstås. Viewty spelar förresten bara divx-filmer, inte xvid.

TV-out kabeln (och andra tillbehör) ska komma i början av nästa år. Vilken upplösning det blir med tv-out vet jag inte.

Ah, okej. Tackar för svaren!
Spelar den både divx 5 och 6?
Tråkigt att den inte spelar Xvid för den är väl lite mer populär.. eller har jag helt fel?

Postad 26 December 2007 - 20:26

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

• 883 inlägg
  • 0
Hur är det med GPS ? Det måste ju moderna telefåner ha idag!

Postad 26 December 2007 - 20:29

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Hur är det med GPS ? Det måste ju moderna telefåner ha idag!

Jag anser inte det som ett måste.Då gps:en i mobilen bara slukar batteri och är väldigt segt.Nej då skaffar jag hellre en vanlig gps och "syncar" den med mobilen.

Postad 26 December 2007 - 20:33

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Ja GPS i mobil är jag tveksam till om det kommer för att stanna. Kanske i Highend-modeller men inte mer.....

Postad 27 December 2007 - 12:28

Patabata
  • Patabata
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Har problem med att sätta fast skyddsplasten som medföljer viewtyn. Får nämligen runt 25.000 luftbubblor under plasten. får det bara inte bättre! Tips?

Postad 27 December 2007 - 14:02

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Har problem med att sätta fast skyddsplasten som medföljer viewtyn. Får nämligen runt 25.000 luftbubblor under plasten. får det bara inte bättre! Tips?

Jag har min på och har haft ett tag.Har också en del luftbubblor.Omöjligt att inte få med den dem skickar med tydligen :)
köp nytt och bättre skyddslins/plast.(Prada:s skydd fungerar lika bra till viewty)

Postad 27 December 2007 - 15:16

bartender76
  • bartender76
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Lite orolig över min lur här, låter skit när jag pratar med folk men volymen satt på något av dom övre 3-4 ljudnivåerna. skorrar/låter som en sprucken högtalare då. Undrar om andra också har så och lg bara ställt in mera volym än högtalarna klarar, eller om min är trasig? I handsfreen så låter det såklart ok.

Postad 27 December 2007 - 15:36

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Lite orolig över min lur här, låter skit när jag pratar med folk men volymen satt på något av dom övre 3-4 ljudnivåerna. skorrar/låter som en sprucken högtalare då. Undrar om andra också har så och lg bara ställt in mera volym än högtalarna klarar, eller om min är trasig? I handsfreen så låter det såklart ok.

Min med lite men har bara ringt ett samtal än så länge!återkom när du vet mer!

Postad 27 December 2007 - 16:37

Unregistered691556c0
  • Unregistered691556c0
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Jag har satt på skyddsplasten för touchskärmen och det var inga problem..jag fick typ 3 minibubblor och de är knappt synliga. Gör man enligt medföljande anvisning och ser till att skärmen är helt smutsfri så är det inga problem alls enligt mig.

Postad 27 December 2007 - 16:43

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
hur konverterar jag filmer å serier jag anväder divx converter men det tar ju sån jäkla tid.. ska det göra det eller?

Postad 27 December 2007 - 17:36

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

hur konverterar jag filmer å serier jag anväder divx converter men det tar ju sån jäkla tid.. ska det göra det eller?

Hur lång tid tar det? Går ju snabbare ju bättre dator :)

Postad 27 December 2007 - 17:46

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Vart hittar man egentligen uppgraderingar till sin lg!!! har letat på svenska lg sidan o blivit vidare skickad till deras amerikanska sida men lyckas inte hitta något till luren.. vore gött med mera teman o sånt, trodde också att det där coola spelet skulle vara med telefonen som jag sett på vissa recensioner men inte med 3 iallafall.. har någon några länkar så pasta gärna in dom här till lite godis / upgrades !!

Postad 27 December 2007 - 17:51

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

1,5 h typ men jag hade 1000 kb/s eller vad det är men väljer.. inställt det kanske ska vara mindre?

Postad 27 December 2007 - 18:36

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

1,5 h typ men jag hade 1000 kb/s eller vad det är men väljer.. inställt det kanske ska vara mindre?

Bitraten på 1000kb/s? Du kan nog sänka lite utan att märka någon skillnad på kvaliten.Filen blir mindre --> Snabbare tid att convertera.

Vart hittar man egentligen uppgraderingar till sin lg!!! har letat på svenska lg sidan o blivit vidare skickad till deras amerikanska sida men lyckas inte hitta något till luren.. vore gött med mera teman o sånt, trodde också att det där coola spelet skulle vara med telefonen som jag sett på vissa recensioner men inte med 3 iallafall.. har någon några länkar så pasta gärna in dom här till lite godis / upgrades !!

http://www.ku990.co.uk/
Sidan är gjord för viewty.

Postad 27 December 2007 - 19:12

Karja
  • Karja
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Uppar min fråga, kan man använda qwerty-tangeterna när man chattar på msn?

Postad 27 December 2007 - 21:44

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Uppar min fråga, kan man använda qwerty-tangeterna när man chattar på msn?

Tror inte det finns något msn som stödjer den funktionen i viewty men kan tänkas komma

Postad 28 December 2007 - 10:29

Karja
  • Karja
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
så man får med andra ord sitta och använda det "numeriska" tangetbordet när man chattar på msn i sin viewty? Uselt om det stämmer.

Postad 28 December 2007 - 12:27

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
är det ngn som vet om man kan byta saker i snabbmenyn?

Postad 28 December 2007 - 13:29

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

så man får med andra ord sitta och använda det "numeriska" tangetbordet när man chattar på msn i sin viewty? Uselt om det stämmer.

Det har ingenting med telefon att göra utan tjänsten isf.

är det ngn som vet om man kan byta saker i snabbmenyn?

Det går inte än tyvärr :)

Postad 29 December 2007 - 01:11

Patabata
  • Patabata
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
När jag kopierar filer genom LG PC Suite tar det verkligen grymt lång tid. säkert 5 min för 50mb. Vad ska jag göra för att de ska gå snabbare? :S

Postad 29 December 2007 - 03:46

longfo
  • longfo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Läste nånstans att ett FPS spel skulle finnas med men då jag köpte min hos tre så fanns inget spel med :)
Kan man få tag på det spelet spelet jag syftar på ? Är det skoj ?

Postad 29 December 2007 - 09:01

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
såg också nånstans att det spelet du nämner skulle vara med (fick dåligt betyg) men såg ju rätt kul ut ändå! På tal om telefonen från 3 så är det rätt synd med deras brandning i mjukvaran.. Jag kör nämligen fisktemat i mobilen och 3-s extra "program-block" är ju inte ens samma färg som dom andra blocken där nere + att det blir en extra rad också ju, det var nog bra stressat det där, ingen som vet om man kan debranda luren ännu?

Postad 29 December 2007 - 11:33

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

När jag kopierar filer genom LG PC Suite tar det verkligen grymt lång tid. säkert 5 min för 50mb. Vad ska jag göra för att de ska gå snabbare? :S

Sätt telefon i masslagringsläge under inställning-anslutning istället för datatjänst

Postad 29 December 2007 - 12:05

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Sätt telefon i masslagringsläge under inställning-anslutning istället för datatjänst

För att förklara lite extra ..
Efter att du ändrat till masslagringsläge kommer den dyka upp som en enhet på "den här datorn".När du är klar var noga med och mata ut enhet först istället för att bara dra ut sladden på en gång.

Postad 29 December 2007 - 12:41

Patabata
  • Patabata
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Jag måste vara blind... eller inte helt klar där uppe men vart hittar jag dessa inställningar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.