Singstar
832 svar till detta ämne
Postad 22 August 2008 - 12:29
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
Jo kostar mycket är precis vad det gör. Men tydligen hade jag fel när jag trodde att låtarna såg lika ut, tycker dock jag har läst "överallt" att Singstar ser precis lika ut på PS3 som PS2 så länge vi bara får SD-upplösning på låtarna. Är det inte widescreen på PS2??
det är sämre ljud, bild. mindre bild (inte fullskärm). definitivt värd 15kr för uppgraderingen. vill du köpa mina ps2 skivor billigt:-)
Postad 24 August 2008 - 19:06
Unregistered7c5139ba
-
Unregistered7c5139ba
-
Beroende
-
-
1310 inlägg
ja det va ju konstigt, skönt att spärren är är släppt dock, hoppas inte du behöver betala för låtarna igen dock 
Så, nu kan jag andas ut. Samtliga tidigare köpta låtar är nu hemtankade till den nya maskinen utan kostnad.
Postad 24 August 2008 - 19:49
infra73
-
infra73
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
kommer det trådlösa micar till singstar??
Postad 24 August 2008 - 19:58
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
kommer det trådlösa micar till singstar??
Det kommer men när det vet ingen..!! Vi får tacka xbox 360 med spelet lips att de kommer trådlösa mickar till ps3an inom en snar framtid...dvs 2009 säkert =).. För microsoft gick ju ut med att dem skulle släppa spelet lips som är typ singstar fast med trådlösa mickar och jag antar att inte sony vill vara sämre som vanligt...!! Det brukar bli så om ett företag släpper en sak så kommer det samma sak från det andra företaget...!! Ta buzz tex... microsoft har ju sitt scene it som ser precis lika dant ut fast med fulare kontroller tycker ja  . Sen läste ja på nå¨t forum om nåt med singstar.... Men vi får hoppas att de släpps och ja är nästan 99½ säker att de gör det men när det kommer är väl ingen som vet..
Postad 25 August 2008 - 08:18
Adamski
-
Adamski
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Ska handla singstar. Jag gillar låtar på vol. 1. Finns det några nya funktioner på vol. 2 som man missar?
Jag har förstått att både vol. 1 och vol. 2 har mickar med sladd.
Postad 25 August 2008 - 10:00
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Du missar inga funktioner från vol.2 då du kan uppdatera vol.1 gratis via nätet.
Postad 01 September 2008 - 00:39
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Så, nu kan jag andas ut. Samtliga tidigare köpta låtar är nu hemtankade till den nya maskinen utan kostnad. 
tjena du har du numret till supporten.. ja skall säja min 60 gb och köpa en 80 gb pga ja inte behöver en 60 gb har inga ps2 spel och behöver inte 4 usb samt kortläsare... ville göra en själ lycklig  . lr kan man göra på något annat sätt? typ kopiera låtarna på nån usb sticka lr nåt?...
Postad 01 September 2008 - 10:11
Unregistered7c5139ba
-
Unregistered7c5139ba
-
Beroende
-
-
1310 inlägg
tjena du har du numret till supporten.. ja skall säja min 60 gb och köpa en 80 gb pga ja inte behöver en 60 gb har inga ps2 spel och behöver inte 4 usb samt kortläsare... ville göra en själ lycklig . lr kan man göra på något annat sätt? typ kopiera låtarna på nån usb sticka lr nåt?...
Hej! Det står i manualen på sista sidan. Både mailadress och telnummer. Om du inte hittar det själv får du återkomma så kan jag rota fram min. Det finns ju ett alternativ i SingStar att ta bort låtar från hårddisken. En gissning är att det löser sig om du gör det, så att du sedan kan tanka hem låtarna till en annan maskin. Men kanske bäst att dubbelkolla med supporten först... Var för övrigt ett ganska syrligt svar jag fick från supporten. Typ detta är första och sista gången vi hjälper dig med detta... Så om PS3an brakar ihop igen vet i 17 vad som händer med låtarna.
Postad 01 September 2008 - 12:29
infra73
-
infra73
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
någon mer än jag som har problem när man ska handla låtar via sing store??? anger namn kontonr i den 3 sista siffrorna men sen store det att det inte funkar, vad kan jag tänkas göra för fel????
Postad 01 September 2008 - 18:25
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
någon mer än jag som har problem när man ska handla låtar via sing store??? anger namn kontonr i den 3 sista siffrorna men sen store det att det inte funkar, vad kan jag tänkas göra för fel????
Tänk på att de 3 sista siffrorna ska vara de som står på baksidan av kortet. Sen är det viktigt att namnet är exakt lika som på kortet. För mig har det funkat perfekt, de har väl fått debitera mig för sisådär en 30 låtar vid det här laget Spelar med brorsans spel och mikar, men om nu de trådlösa kommer i november så ska jag handla ett paket åt mig själv. Kanske blir några roliga nya låtar och lite nya funktioner om man har tur. Hoppas det löser sig och du lyckas handla!
Postad 01 September 2008 - 20:50
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Hej!
Det står i manualen på sista sidan. Både mailadress och telnummer. Om du inte hittar det själv får du återkomma så kan jag rota fram min.
Det finns ju ett alternativ i SingStar att ta bort låtar från hårddisken. En gissning är att det löser sig om du gör det, så att du sedan kan tanka hem låtarna till en annan maskin. Men kanske bäst att dubbelkolla med supporten först...
Var för övrigt ett ganska syrligt svar jag fick från supporten. Typ detta är första och sista gången vi hjälper dig med detta...
Så om PS3an brakar ihop igen vet i 17 vad som händer med låtarna.
Ohh!! läste detta innan jag tidigare idag och tänke göra det innan jag sålde min PS3:a men precis efter jag formaterat den kom jag på att jag glömde det
Postad 02 September 2008 - 03:52
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
tjena du har du numret till supporten.. ja skall säja min 60 gb och köpa en 80 gb pga ja inte behöver en 60 gb har inga ps2 spel och behöver inte 4 usb samt kortläsare... ville göra en själ lycklig . lr kan man göra på något annat sätt? typ kopiera låtarna på nån usb sticka lr nåt?...
Är bara lite nyfiken, varför ska du sälja din 60-modell med förlust bara för att köpa en snik-modell med bara lite större hårddisk??  Du kan ju enkelt trycka i en större hårddisk i din nuvarande PS3 om det är utrymme du behöver. Samt köpa Singstar-låtar för pengarna!
Postad 02 September 2008 - 15:15
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Jag sålde min för att jag ville ha en svalare och tystare maskin, känns lite mer välmående =) Sen va bara 20gb extra och 810kr man fick tillbaka ett plus.
Postad 02 September 2008 - 19:21
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Aha, ja jag har läst nu att 60-modellen verkar vara eftertraktad. Då är det ju en annan sak!
Jag har en 40-modell som inte låter och inte blir särskilt varm men jag förstår att somliga med 60-varianten vill göra sig av med den.
Postad 02 September 2008 - 22:11
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Här är en länk om Vol. 3. Det står inte releasedatum 5 nov tyvärr, utan 31 dec 2008. Inte så imponerande låtlista (som vanligt) men bara de langar med trådlösa mikar så... http://ps3.gamespy.c...singstar-vol-3/
Postad 03 September 2008 - 23:22
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Är bara lite nyfiken, varför ska du sälja din 60-modell med förlust bara för att köpa en snik-modell med bara lite större hårddisk?? Du kan ju enkelt trycka i en större hårddisk i din nuvarande PS3 om det är utrymme du behöver. Samt köpa Singstar-låtar för pengarna! 
Skall sälja min oxå för att ja vill ha en tystare och svalare maskin... Är nte i behov av ps2funktionen och 4 usb behöver ja inte ha eftersom ja laddar kontrollerna från datorn och har redan spelat time crisis med 2 usb kontakter + en till om man ahr 2 pistoler.. Sjukt roligt om ja får säga de själv =). sen kommer det inte bli en förlustaffär heller.. om ja säljer min 60 gb för 5500 och köper en 80 gb för 4000.. =) Kan du räkna ut själv att ja får en fin hacka till lite nya spel...=)
Postad 04 September 2008 - 09:29
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Hör gärna av er hur det går med singstarlåtarna om ni köper en ny PS3a
Postad 11 September 2008 - 07:44
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
So Guitar Hero gets Aerosmith, Rock Band gets The Who and SingStar gets ... ABBA? Sony Computer Entertainment Europe has just revealed SingStar ABBA. We don't know if we have to write any more to generate comments out of you.
"We are thrilled to be collaborating with ABBA to bring their tracks to SingStar this Christmas," said David Reeves, President, Sony Computer Entertainment Europe. "The popularity of this iconic band continues year after year, and we know SingStar fans will be delighted to add this selection of classics tracks to their SingStar collection."
Hopefully, fans that currently own SingStar will also be able to simply download tracks off the SingStore, instead of having to buy this retail disc. Y'know ... the SingStore? Sony, will you ever update it again?
Enligt ps3fanboy.com
Postad 11 September 2008 - 08:26
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Enligt ps3fanboy.com
Kan bekräfta! DN
Postad 11 September 2008 - 08:44
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Postad 11 September 2008 - 08:57
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
För oss rockers suger det ju, men för de flesta flickvänner, föräldrar m.m. kommer det här smälla högt, ge oss bara trådlösa ###### mickar nu för *CENSUR*!!!
Postad 11 September 2008 - 09:05
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Vi rockers får istället köpa Guitar Hero spelen
Men tippar på att den där kommer att sälja väldigt bra!
Postad 11 September 2008 - 09:18
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
Vi rockers får istället köpa Guitar Hero spelen 
Men tippar på att den där kommer att sälja väldigt bra!
Ja, svenska schlagers till PS2 låg på listorna ett bra tag, denna kommer göra samma. Bara överraskad att den släpps nu och inte lite senare när användarbasen är större? Eller så kör dom fram denna vid jul, släpper trådlösa mickar och stångas med X360 LIPS till jul...
Postad 11 September 2008 - 09:27
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Ja, svenska schlagers till PS2 låg på listorna ett bra tag, denna kommer göra samma. Bara överraskad att den släpps nu och inte lite senare när användarbasen är större? Eller så kör dom fram denna vid jul, släpper trådlösa mickar och stångas med X360 LIPS till jul...
I DNs artikel står det "lagom till jul".
Postad 11 September 2008 - 10:22
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
...och här har vi pressreleasen. Sony Computer Entertainment Europe, ABBA och Universal Music gör gemensam sak med SingStar™
SingStar™ ABBA släpps till julen, exklusivt för PlayStation®
Sony Computer Entertainment Europe tillkännager idag ett samarbete med supergruppen ABBA där bandets mest älskade låtar kommer att samlas i ett nytt SingStar för både PlayStation®2 and PLAYSTATION®3. Ägare till någon av dessa konsoler kommer snart att kunna sjunga med i några av historiens mest klassiska poplåtar, däribland ‘Mamma Mia’, ‘Gimme Gimme Gimme’, ‘Waterloo’ och ‘Dancing Queen’.
SingStar ABBA utvecklas i samarbete med ABBA och Universal Music Group i Sverige, som sköter rättigheterna kring varumärket ABBA. Avtalet som slutits innebär exklusivitet för skivbaserade PlayStation-titlar till och med December 2009.
ABBA har sålt uppskattningsvis 370 miljoner skivor över hela världen. Albumet “Gold” som släpptes 1992 är ett av tidernas mest populära album och har sålts i hela 26 miljoner exemplar.
SingStar-avtalet sluts i en tid då ABBA:s musik återigen i högsta grad är på tapeten, inte minst på grund av succén kring filmen “Mamma Mia!”. Den globala försäljningen av filmens soundtrack, som släppts av världsledande Universal Music Group, närmar sig i skrivande stund tre miljoner exemplar.
“För oss är det väldigt spännande att arbeta med ABBA och välkomnar deras låtar till SingStar-familjen nu i jul”, säger David Reeves, President, Sony Computer Entertainment Europe. “Detta ikoniska bands popularitet håller sig stark år efter år och vi vet att fans av SingStar kommer att bli förtjusta när de väl får utöka sitt SingStar-bibliotek med klassiska låtar ur ABBA:s låtskatt.”
Lucian Grainge, Chairman/CEO för Universal Music Group International, kommenterar: “ABBA är nu en del av ett ytterst exklusivt fåtal artister vars popularitet bara växer och växer i takt med att nya generationer upptäcker några av de mest minnesvärda låtarna som någonsin gjorts. Med SingStar ABBA kommer världen återigen att sjunga tillsammans.”
“Samarbetet med ABBA är unikt i sitt slag och vi är oerhört glada att nu kunna lansera SingStar ABBA. Vi har tidigare haft en stor efterfrågan på lokala SingStar-versioner. ABBA bidrar med ett starkt varumärke och fantastiska låtar som passar perfekt för SingStar Jag är övertygad att SingStar ABBA kommer att bli vår bäst säljande SingStar-produkt någonsin”, säger Erik Grohman, Sverige-ansvarig för PlayStation.
SingStar ABBA är det perfekta soundtracket till vilken fest som helst och kommer garanterat att få igång popälskare i alla åldrar när det släpps i vinter.
I Sverige har SingStar-serien hittills sålts i totalt cirka 580 000 exemplar. De två helsvenska utgåvorna – ”SingStar Svenska Hits” samt ”SingStar Svenska Hits Schlager” står för en stor portion av den totala försäljningen med drygt 220 000 sålda exemplar i Sverige.
Holy moly @ antalet sålda spel i sverige.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 September 2008 - 10:23.
Postad 11 September 2008 - 10:29
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
"Jag är övertygad att SingStar ABBA kommer att bli vår bäst säljande SingStar-produkt någonsin”, säger Erik Grohman, Sverige-ansvarig för PlayStation."
Det där tvivlar jag inte en sekund på...!
Postad 11 September 2008 - 10:30
Nitzer
-
Nitzer
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Ursäkta om jag är helt ute och cyklar men...
Igår är jag satte i min Singstar-skiva så vill den uppdatera sig till 2.20 tror jag det var.
Är det någon som vet vad den uppdateringen gjorde? Det är möjligvis inte patchen för att kunna lira PS2-skivor? Har tyvärr ingen PS-skiva att testa med.
Postad 11 September 2008 - 13:16
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Ursäkta om jag är helt ute och cyklar men...
Igår är jag satte i min Singstar-skiva så vill den uppdatera sig till 2.20 tror jag det var. Är det någon som vet vad den uppdateringen gjorde? Det är möjligvis inte patchen för att kunna lira PS2-skivor? Har tyvärr ingen PS-skiva att testa med.
Tror att den uppdateringen kommer senare. Hittade detta "SingStar PS3 game update - Thursday 04 September On Thursday 04 September, a small update will be available for SingStar PS3. The update is free of charge and will start automatically when you sign in to My SingStar Online.
Once the update is installed, you will be able to use a playlist of imported tracks as menu music; access these via your personal song collection saved in the Music folder of the Home menu. The update will also fix a problem that some of you have reported where thumbnail images in My SingStar Online do not display."
Postad 11 September 2008 - 15:08
Nitzer
-
Nitzer
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Tror att den uppdateringen kommer senare. Hittade detta
Tackar! Misstänkte att det var för bra för att vara sant att PS2-patchen redan skulle ha kommit.
Postad 16 September 2008 - 18:56
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Nån som fattar varför "Singstar ABBA" kostar 299 spänn till PS2 och 429 spänn till PS3?
Vad kan det vara för skillnader?
Det lär ju inte plötsligt bli HD-kvalitet på de där gamla musikvideorna från 70-talet...  Varken på bild eller ljud.
Sen får nån på Sony-fabriken gärna smuggla ut en trådlös mik så att nån får testa den och se vad den går för!
Postad 18 September 2008 - 08:55
NisseT1
-
NisseT1
-
Användare
-
-
209 inlägg
Har sökt lite på Singstar Online och hittat att det verkar finnas andra låtar i andra delar av världen.
Om man i Singstore trycker på L2 så kan man se massor med låtar på tyska, franska och framför allt spanska. Sedan hittade jag en låt i HD.
Men det jag såg var att jag hittade videos på Online med låtar som inte ens går att hitta med sökfunktionen. Tex: Amy Winehouse och The Proclaimers med låten I could walk 500 miles. Var kommer dessa låtar ifrån? Eller finns det en online på PS2?
Någon som vet?
Postad 20 September 2008 - 09:54
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Finns det barnlåtar/barnvisor till singstar nånstans?
Postad 21 September 2008 - 15:34
Chabrall
-
Chabrall
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
"Vi genomför för närvarande viktigt systemunderhåll". Kan detta betyda att vi äntligen kan föra över låtarna från ps2-versionerna till ps3:an?? Spekulationer...
Postad 21 September 2008 - 16:31
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Hejsan, fick Singstar för någon månad sen när jag fyllde år och har inte prövat det förns nu.
Upptäckte att det var jäkligt kul och var sugen på att köpa fler låtar... det var då mitt problem uppstod;
Jag kan inte connecta till Singstore, varken igår eller idag.
Det enda jag får är error code SS4, vilket dyker upp efter ca 1 minut av att den försökt connecta.
Att ladda hem speldemon från PSN funkar klockrent, köpte tekken 5 min efter jag prövat singstore och det gick gallant. Men det är lönlöst att försöka connecta till Singstore.
Kör wireless och prövat att köra resetta routern och köra utan inställning etc men det gjorde ingen skillnad.
Någon som har något tips?
Postad 21 September 2008 - 17:03
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
Hejsan, fick Singstar för någon månad sen när jag fyllde år och har inte prövat det förns nu. Upptäckte att det var jäkligt kul och var sugen på att köpa fler låtar... det var då mitt problem uppstod; Jag kan inte connecta till Singstore, varken igår eller idag. Det enda jag får är error code SS4, vilket dyker upp efter ca 1 minut av att den försökt connecta. Att ladda hem speldemon från PSN funkar klockrent, köpte tekken 5 min efter jag prövat singstore och det gick gallant. Men det är lönlöst att försöka connecta till Singstore. Kör wireless och prövat att köra resetta routern och köra utan inställning etc men det gjorde ingen skillnad. Någon som har något tips?
Kan det ha med detta att göra kanske?
Postad 21 September 2008 - 19:02
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Om den uppdateringen har pågått sen igår kväll vid 18:00 tiden så absolut.. Brukar det ta över 24 timmar att göra sådant?
och vart hittar man deras driftinformation?
Postad 13 October 2008 - 10:04
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Varför ligger inte samma låtar ute på US-Singstore som i Europa?
Jag brukar alltid handla från US eftersom det blir billigare. Men de har ju inte med Queen t ex!
Och när får vi sjunga och dansa som Michael Jackson egentligen???
Postad 13 October 2008 - 11:15
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Michael jackson skulle väl komma med vol.3, till jul eller någe
Postad 15 October 2008 - 05:59
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Michael jackson skulle väl komma med vol.3, till jul eller någe
Jaså?! Det var bra nyheter, var har du sett det? Kommer det samtidigt som Abba kanske? Och trådlösa mikar, är de på fortfarande tro? De får gärna släppa nån bundle med trådlöst+abba tycker jag...
Postad 15 October 2008 - 09:56
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Tror det va på discshop men kan komma ihåg fel
Postad 15 October 2008 - 10:05
Adamski
-
Adamski
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Tror det va på discshop men kan komma ihåg fel 
Discshop har både vol. 3 och abba i produktlistan för bokning. Men inte ett ord om trådlösa mickar. Syns inget på bilderna heller. Ska det komma trådlösa mickar eller är det bara ett rykte? Jag väntar gärna på trådlösa mickar fram till jul. Men ska det inte komma några så kan man lika gärna köpa Vol. 1 med trådade mickar idag.
Redigerat av Adamski, 15 October 2008 - 10:06.
Postad 15 October 2008 - 11:05
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Näe jag meande wacko jacko
Postad 15 October 2008 - 11:53
Adamski
-
Adamski
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Näe jag meande wacko jacko
Ok. Men min fråga kvarstår: Ska det komma trådlösa mickar eller är det bara ett rykte?
Postad 15 October 2008 - 14:20
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Fick ett mejl från SCEE idag  Dear Jimel,
I am writing to you on behalf of Sony Computer Entertainment Europe Limited, publisher of SingStar.
I am delighted to tell you that the My SingStar Online performance of Bonnie Tyler's Total Eclipse Of The Heart that you uploaded to the SingStar community via your PS3 has been selected from thousands of other videos to be used in a European-wide TV, Cinema and Online advertising campaign. A short clip from your performance will be used in the campaign which will be aired in the run up to Christmas 2008 in support of the launch of SingStar Volume 3. Your performance may also be used in the future in other marketing and advertising material for Sony Computer Entertainment worldwide.
A copy of the performance we would like to use is attached to this email. Please let us know if you can't open the attachment.
Please confirm that you are happy for us to use this performance in this way by signing and returning the attached consent form.
We also need a signed consent form from anyone else who appears in the video. Please check that these people are happy for us to contact them and then complete their details on the attached form. Please let us know if any of them are under 18. If we don't get everyone's consent, we won't be able to use the video.
Once we receive your signed consent form, we would like to send you - as a thank you - an advance copy of SingStar Volume 3 and the new SingStar Abba game. Please make sure that you give us the correct address so that we can send these to you. I and the rest of the PlayStation / SingStar team sincerely hope you enjoy these and continue to upload your videos to SingStargame.com and My SingStar Online.
Liam Quigley Sony Computer Entertainment Europe Limited
Såå akta er i jul om ni inte vill se mig i reklam tv
Postad 15 October 2008 - 16:26
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Ok. Men min fråga kvarstår: Ska det komma trådlösa mickar eller är det bara ett rykte?
Frågade han jag fick mejlet ovan om trådlösa mickarna men han jobbade inte med sånt så han kunde inte svara på det.
Postad 16 October 2008 - 10:22
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Bra fråga. Nu står det inte längre något om trådlösa mikrofoner på Megastore med fleras hemsidor. Så Sony har väl skjutit upp det igen. Men man tycker ju att det vore perfekt för dem att lansera dem till jul, inte minst med tanke på att Abba-skivan kommer ut då.
Postad 17 October 2008 - 08:41
Adamski
-
Adamski
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Bra fråga. Nu står det inte längre något om trådlösa mikrofoner på Megastore med fleras hemsidor. Så Sony har väl skjutit upp det igen. Men man tycker ju att det vore perfekt för dem att lansera dem till jul, inte minst med tanke på att Abba-skivan kommer ut då.
Skit. Verkar luta mot att inga trådlösa mickar kommer till jul. Det får bli vol. 1 nu.
Postad 03 November 2008 - 12:24
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Har du sålt 60giggaren å lyckats ladda ner låtarna igen?
Postad 03 November 2008 - 14:00
Parika
-
Parika
-
Lärjunge
-
-
369 inlägg
Har du sålt 60giggaren å lyckats ladda ner låtarna igen?
Jag har precis pratat med supporten i samma ärende. Har också sålt min 60gigare och ska beställa en 160gigare. Dom var väldigt tillmötesgående och sa att dom måste skicka in en "beställning" till Sony som låser upp låtarna till mitt konto, så jag kan ladda hem dom på nytt. Skulle ta ca 5 dagar att få det upplåst. Puh! Kollade i min mail och såg att jag hunnit köpa 68 låtar...så det blir ju en slant
Postad 03 November 2008 - 19:18
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
ok då kanske man ska lägga ut 60giggaren på annons då, har ju köpt låtar för närmare 2000 så man vill ju inte förlora dom.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|