Postad 27 June 2009 - 00:34
Postad 27 June 2009 - 09:09
Tror att lesnar fixar sin match och gsp
Farligt att räkna bort Henderson tror jag
Blir nog mitt Bet
Postad 27 June 2009 - 18:14
Farligt att räkna bort Henderson tror jag
![]()
Blir nog mitt Bet
Ja det är livsfarligt räkna bort Henderson, jag bara vill att Bisping ska vinna
Postad 27 June 2009 - 20:46
Mm men.....Bisping har ju mycket högre odds..Kanske satsar på han istället så man får upp oddset..
Inte omöjligt att han vinner
Postad 27 June 2009 - 23:52
GSP tror jag kommer fixa det där, men skulle vara skönt att se han få storpisk också.
Henderson vs Bisping, så hoppas jag verkligen att blomkålsörat Henderson vinner, jag tror han gör det.
Det är dom matcherna man inriktat sig på... Hoppas hoppas Lesnar får spö!
Postad 29 June 2009 - 10:06
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre - Tror på en fullständig dominans av GSP. Han kommer använda brottningen till att trötta ut Alves
Paulo Thiago vs. Jon Fitch - poängseger för Fitch
Michael Bisping vs. Dan Henderson - lätt match för Dan, Bisping borde inte ens få möta honom
Alan Belcher vs. Yoshihiro Akiyama - Kvällens huvudmatch, äntligen gör Akiyama UFC-debut
Mark Coleman vs. Stephan Bonnar - Coleman är slut, visst kan han få ner Bonnar. Men antagligen blir han submittad eller så kommer han bli för trött senare i matchen
Mac Danzig vs. Jim Miller - Miller är nog för ung och stark brottare för Danzig
Jake O'Brien vs. Jon Jones - Jones är verkligen intressant och bra
CB Dollaway vs. Tom Lawlor - CB kommer nog dominera
Matt Grice vs. Shannon Gugerty - vet ej
Postad 30 June 2009 - 19:38
Frank Mir vs. Brock Lesnar - Mir såg faktiskt bra ut mot Nogueira (även om han hade jättehög feber och var knäskadad). Tror att Lesnar kommer ta ner Mir och försöka att vara väldigt försiktig, men tror ändå att han blir submittad i rond 1. Förhoppningsvis en rejäl inverted heelhook, Mirs submissions är brutala och han gör dom verkligen med full kraft tills domaren stoppar honom.
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre - Tror på en fullständig dominans av GSP. Han kommer använda brottningen till att trötta ut Alves
Paulo Thiago vs. Jon Fitch - poängseger för Fitch
Michael Bisping vs. Dan Henderson - lätt match för Dan, Bisping borde inte ens få möta honom
Alan Belcher vs. Yoshihiro Akiyama - Kvällens huvudmatch, äntligen gör Akiyama UFC-debut
Mark Coleman vs. Stephan Bonnar - Coleman är slut, visst kan han få ner Bonnar. Men antagligen blir han submittad eller så kommer han bli för trött senare i matchen
Mac Danzig vs. Jim Miller - Miller är nog för ung och stark brottare för Danzig
Jake O'Brien vs. Jon Jones - Jones är verkligen intressant och bra
CB Dollaway vs. Tom Lawlor - CB kommer nog dominera
Matt Grice vs. Shannon Gugerty - vet ej
Är också inne på att Fitch tar hem matchen på poäng, eller möjligtvis på submisson...
Håller med om att Coleman är slut, men Bonnar visade inte specielt mkt vinnaranda sist heller, känns också rätt slut, skulle inte förvåna mig om det blir galans bästa match ha ha..
Ska bli riktigt intressant se vad Akiyama kan åstakomma i octagonen
Är inget stort fan av CB så bara av den anledningen så hoppas jag på Lawlor, även om jag tror jag får fel..
GSP är jäkligt bra o kan mkt väl dominera matchen men jag har en bild i huvet om en blodig GSP, vore väl trevligt...
Är inte helt säker på att Henderson vinner så lätt, inte alls så säker...tummarna håller jag helt klart för Bisping i alla fall..
Postad 30 June 2009 - 19:59
Mir
Gsp
Jon F
Bisping
Bonnar
Miller
En satsad 100 ger 2685 spänn...
Känns inte helt omöjligt men Mir å Bisping tror jag är mest svårtippad...Kan lika gärna bli förlust
Postad 01 July 2009 - 02:44
GSP
Fitch
Henderson
Akiyama
Bonnar
Danzig
Vart spelar ni om matcherna btw?
Redigerat av Unregistered639c6a9b, 01 July 2009 - 02:44.
Postad 01 July 2009 - 06:40
En satsad 100 på din rad skulle ge 928.50
Danzig som drar in pengarna i ditt bet
Edit
Vad tror ni om Forrest VS Anderson Silva ?
Tror Forrest får råpisk
Kan inte se nått sätt Forrest kan vinna på tyvärr
Redigerat av moparman, 01 July 2009 - 08:36.
Postad 01 July 2009 - 08:58
Bonnar tror jag inte är slut, han mötte ju trots allt en av dom mest spännande och explosiva i viktklassen senast. Bonnar har bra cardio och började ta över i tredje ronden senast.
Den mest intressanta matchen i sommar är ju ändå Fedor-Barnett. Skall bli skoj att se om Barnett kan vara ett hot. Jag tror att han kan ta ner Fedor på marken och köra lite GnP, Fedor har ju väldigt bra submissions från ryggen men jag tror inte han kan submitta Josh. Men jag tror ändå att det blir en klar seger för Fedor, men matchen kanske går hela tiden eller åtminstone till dom senare ronderna. Andra toppenmatcher på Affliction-Trilogy är Babalu-Mousasi och Belfort-Santiago, skall bli kul att se. Det är ju ganska precis en månad kvar till Affliction-galan, så det är ju ett bra tag kvar.
Postad 01 July 2009 - 09:06
Jag tror att Forrest har en hygglig chans, han är ju trots allt en av dom största 205 poundarna. Andersons takedown-försvar ær inte tillräckligt bra och jag tror att Forrest kan ta ner honom och köra GnP. Andersons BJJ är inte tillräckligt bra för att hota en duktig stor 205 poundare med subs. Men för mig är ändå Anderson en knapp favorit i den matchen.
Bonnar tror jag inte är slut, han mötte ju trots allt en av dom mest spännande och explosiva i viktklassen senast. Bonnar har bra cardio och började ta över i tredje ronden senast.
Den mest intressanta matchen i sommar är ju ändå Fedor-Barnett. Skall bli skoj att se om Barnett kan vara ett hot. Jag tror att han kan ta ner Fedor på marken och köra lite GnP, Fedor har ju väldigt bra submissions från ryggen men jag tror inte han kan submitta Josh. Men jag tror ändå att det blir en klar seger för Fedor, men matchen kanske går hela tiden eller åtminstone till dom senare ronderna. Andra toppenmatcher på Affliction-Trilogy är Babalu-Mousasi och Belfort-Santiago, skall bli kul att se. Det är ju ganska precis en månad kvar till Affliction-galan, så det är ju ett bra tag kvar.
erm, hans takedown och BJJ är inte tillräckligt bra? Förlåt, men har du sett hans matcher? Han kommer att dominera Forrest. Inget snack om saken. Forrest har utvecklats något sjukt mycket sedan TUF och jag tycker han har en grymt skön sti ocksål. Gillar killen skarpt men mot Anderson har han inte mycket att hämta tyvärr.
Vet inte hur många matcher Bonnar har kvar på sitt kontrakt men det blir nog väldigt svårt för honom att överleva i UFC. Som bäst skulle han kunna fungera som gatekeeper men även det är ett nummer för stort för honom.
Postad 01 July 2009 - 09:20
Skulle inte förvåna mig om det är över väldigt snart för Bonnar.
Men nog borde han klara av Coleman utan större problem..
Men som alltid är det ju väldigt svårtippat..
Matcher går sällan som det är tänkt :-)
Är fortfarande grymt imponerad av förra galan ..Tror fasen ja ska se om den
Postad 01 July 2009 - 09:42
erm, hans takedown och BJJ är inte tillräckligt bra? Förlåt, men har du sett hans matcher? Han kommer att dominera Forrest. Inget snack om saken. Forrest har utvecklats något sjukt mycket sedan TUF och jag tycker han har en grymt skön sti ocksål. Gillar killen skarpt men mot Anderson har han inte mycket att hämta tyvärr.
Vet inte hur många matcher Bonnar har kvar på sitt kontrakt men det blir nog väldigt svårt för honom att överleva i UFC. Som bäst skulle han kunna fungera som gatekeeper men även det är ett nummer för stort för honom.
Hmm, jag har sett hans matcher de senaste 8 åren. Hans matcher i UFC, Pride, Cage Rage och även äldre matcher från smågalor i Brasilien. Silva har haft problem med större starkare motståndare som kan ta ner honom och han har ju förlorat ett par gånger på submissions. Han dominerades ju ganska kraftigt av den överviktiga Travis Lutter i en rond, sedan tog ju Lutter helt slut och la sig frivilligt i en triangel för att få gå hem. Men annars de senaste åren har han ju sett ganska dominant ut. En fighter som borde haft en riktig bra chans var ju Hendo, men det blev ju lite utklassning efter rond 1. Anderson är en otrolig standup-fighter med riktigt bra markfighting, men hans markfighting är inte i närheten av dom bättre och han använder marktiden defensivt i väntan på att dom skall börja stående igen.
Man skall inte underskatta storleksbetydelsen i matchen mot Forrest, där Forrest nästan kommer väga 230 pounds i matchen. Tror att Forrest taktik blir nedtagningar som han kommer få pga att storleksskillnaden. Men som sagt var Anderson knapp favorit för mig, 60 % kanske. Oerhört imponerande om Anderson vinner mot en så stor och duktig fighter.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 01 July 2009 - 11:22.
Postad 01 July 2009 - 14:48
Postad 01 July 2009 - 20:57
Med det sagt så tror jag att Forrest kommer att springa ifrån buren till omklädningsrummet igen efter förlusten
Postad 01 July 2009 - 21:15
Ska ta och se alla hans matcher..Ska bli riktigt kul.
Men personligen så hoppas jag på Forrest...Han ger bra med pengar också men jag tror inte ja törst betta på han :-)
Postad 01 July 2009 - 21:29
I min mening är Anderson nummer tre efter Fedor och GSP, som jag anser är 2 mer kompletta fighters.
Postad 02 July 2009 - 07:17
Anderson Silva har svartbälte i BJJ, precis som många andra tex Wanderlei Silva. Det behöver inte betyda så mycket. han är standup fighter, hans fysik är gjord för standup. Det är klart att han klarar sig på marken, men mot en fysiskt starkare grappler får han svårt. Många tror att Anderson är oslagbar bara för hans senaste år i UFC, men när man har sett honom testas på marken har inte jag i alla fall imponerats. Om Maia skulle få ner honom på marken i en framtida match tror jag Anderson ligger väldigt illa till, där kan man snacka om elit-svartbälte.
I min mening är Anderson nummer tre efter Fedor och GSP, som jag anser är 2 mer kompletta fighters.
Precis, Silva är inte på långa vägar lika vass som Maia på marken - däremot tvivlar jag på att Maia är tillräckligt explosiv för att hinna förbi 1000 sparkar och slag och få ner Silva innan han själv blir knockad. Men det vore en jävligt intressant fight att se!
I Silva - GSP (som i så fall borde ske i MW eftersom Silva knappast kommer längre ner än vad han gör nu) så tvivlar jag lite på GSP faktiskt. Han känns lite för liten för att kunna handskas med en taggad Anderson, han kommer bli träffad ett antal gånger innan han får ner Silva... Men det vore en ännu mer spännande fight än Silva - Maia, helt klart.
Först ska han ju möta Griffin vilket kommer bli nog så tufft.
Postad 02 July 2009 - 08:42
Åså Affliction i sommar
Postad 02 July 2009 - 17:56
Strikeforce är verkligen på gång, Carano-Santos galan senare i sommar. Några riktigt grymma matcher i den galan, helt suveränt att dom har en kvinnlig match som huvudmatch också.
Förra helgen såg jag Ultimate Chaos galan. Wrestling-stjärnan Lashley mot Bob Sapp. Lashley är ett riktigt muskelmonster och borde passa perfekt in i UFC, han har ungefär samma meriter som Lesnar med brottarbakgrund. Dom amerikanska fansen gillar ju wrestling, så han borde vara väldigt attraktiv för UFC och övriga organisationer. Han utklassade som väntat Bob Sapp, matchen var så ojämn att den var tråkig. Yvel-Rizzo matchen däremot var riktigt kul. Yvel verkar ha lärt sig lite mer markfighting och han är fruktansvärt stark och vild i stående fighting. En annan match som jag tyckte var överraskande bra var Tom Atencio-matchen (afflictions VD), Atencio gjorde sin andra MMA-match och han är 42 år gammal. Jag tyckte han var riktigt bra i både stående och på marken, blev väldigt överraskad. Han blev dessutom nedslagen i rond 1 1-2 ggr och han hade ett riktigt fighter-hjärta som kom tillbaks och vann.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 02 July 2009 - 17:57.
Postad 03 July 2009 - 21:29
Och sedan har vi ju Strikeforce också. Riktigt bra gala sist, lite oväntat att Arlovski förlorade. I efterhand kan man konstatera att det var korkat att ta en match med kort varsel, nu har han inte fått förlängt med Affliction. Hoppas Arlovski får kontrakt med Strikeforce, så att man får se mer av honom. Nick Diaz var grym när han för andra galan i rad fightades mot en 185 poundare. Scott Smith och Frank Shamrock är 2 imponerande namn att ha på sin meritlista. För den som inte har sett på förra Strikeforce-galan kan jag verkligen rekomendera den i väntan på UFC 100.
Strikeforce är verkligen på gång, Carano-Santos galan senare i sommar. Några riktigt grymma matcher i den galan, helt suveränt att dom har en kvinnlig match som huvudmatch också.
Förra helgen såg jag Ultimate Chaos galan. Wrestling-stjärnan Lashley mot Bob Sapp. Lashley är ett riktigt muskelmonster och borde passa perfekt in i UFC, han har ungefär samma meriter som Lesnar med brottarbakgrund. Dom amerikanska fansen gillar ju wrestling, så han borde vara väldigt attraktiv för UFC och övriga organisationer. Han utklassade som väntat Bob Sapp, matchen var så ojämn att den var tråkig. Yvel-Rizzo matchen däremot var riktigt kul. Yvel verkar ha lärt sig lite mer markfighting och han är fruktansvärt stark och vild i stående fighting. En annan match som jag tyckte var överraskande bra var Tom Atencio-matchen (afflictions VD), Atencio gjorde sin andra MMA-match och han är 42 år gammal. Jag tyckte han var riktigt bra i både stående och på marken, blev väldigt överraskad. Han blev dessutom nedslagen i rond 1 1-2 ggr och han hade ett riktigt fighter-hjärta som kom tillbaks och vann.
Herregud, är det verkligen nån som vill se Sapp fortfarande? jag tror helt seriöst att jag skulle ha en chans mot han i en ring. Karln är ju verkligen ingen talang. Han skulle ha satsat på wrestling istället.. då behöver han iaf. inte oroa sig för sin mild sagt glaskäke.
BTW jag trodde UFC 100 var den 4:e, alltså imorgon och var laddad som fan. Men det är ju nästa helg. Och då ska man iväg på båtsemester. Känns ju sådär.
Postad 03 July 2009 - 21:33
Postad 03 July 2009 - 21:50
Ett smärre mirakel att Mir överevde nog länge å lyckades med ett flaxlås på Lesnar..
Helv*te vad hård Lesner slår..Ingen lek...
Som funderat på att betta på Mir men jag är duktigt osäker...Farligt att ränka bort Mir också..
Men jag kan inte se att Mir ska ha nån chans så länge Lesnar tränat lite Sub def
Redigerat av moparman, 03 July 2009 - 21:51.
Postad 04 July 2009 - 08:43
Jo, han brukar ju börja gråta när han har fått några slag på sig. Hans ansiktsuttryck i matchen mot Crocop var ju ganska komiskt.Bob Sapp har ingen glaskäke men han ger upp så fort han får ont dvs. ett par slag.
Postad 05 July 2009 - 19:04
Postad 05 July 2009 - 20:17
Har ingen jätte koll på UFC men gillar att titta
Jag hörde att det skulle vara någon final eller nått nästa helg, stämmer det? Vilken dag, tid/kanal?
Ingen final, utan den hundrade UFCgalan...
Kolla in lite teasers på http://100.ufc.com/
För övrigt riktigt bra sida, mycket video och snygg flash.
Postad 05 July 2009 - 20:44
Alla helst kolla WWW.mma-tv.net Stream Live k-1, M1, Ufc, strikeforce , Dream m.m
Många video än Youtube.com !!
kräv medlem
Redigerat av bertoni, 05 July 2009 - 20:45.
Postad 05 July 2009 - 23:43
Ibland sänds galorna live gratis från http://anytime.tv4.s.../?treeId=909193
Men personligen så tycker jag de är värt 69/månaden eller vad de nu var ja betalade för sportpaket med tv4 sport..
Nackdelen är ju att det oftast sänds så grymt sent....Tugnt när man ska börja jobba 0700 vissa ggr :-)
Postad 06 July 2009 - 07:40
Postad 09 July 2009 - 11:16
Jag blir mer och mer övertygad om att GSP kommer mangla Alves rejält, om inte Alves har det bästa nedtagningsförsvaret i mannaminne så kommer han vara rökt.
Bisping är lika jobbigt gapig och dryg som vanligt i programmet (eller är det bara jag som kände så?), hoppas Hendo skadar honom allvarligt....
Postad 09 July 2009 - 16:55
Någon som har sett Countdownen än? Jag tycker det med råge var det bästa införprogrammet till någon UFC-gala. Det känns som att Lesnar riskerar att komma in lika övertänd som senast och gå bort sig igen.
Med det sagt så hoppas jag att Mir sätter en Inverted heelhoolk på Brock och tar med sig hans korsband hem och pensionerar honom!
Postad 09 July 2009 - 17:35
Spoiler
Med det sagt så hoppas jag att Mir sätter en Inverted heelhoolk på Brock och tar med sig hans korsband hem och pensionerar honom!
Det är ju precis samma önskan (inverted heelhook) som jag hade längre upp i tråden, hehe. Jag tror i och för sig Brock inte spelade så mycket. Det han verkade mest förbannad över i första matchen var ju Mazzegattis sena stopp av matchen och där tycker jag att Brock har helt rätt. Han klappade flera gånger och domaren stod brevvid och såg Brock i ögonen, han borde ha avbrutit matchen tidigare. Dåligt försvar av kneebar av Brock, han var ju nästan fri och försökte inte ens trycka ut benet.
Storleksskillnaden är inte så stor, men Brock är mycket starkare. Blir en intressant match som kan sluta hur som helst, även om jag hoppas på Mir.
GSP är en jättefavorit för mig. Alves har tydligen tränat hårdare än någonsin, så han kan nog skapa lite problem. Tydligen har han tränat så hårt att han har gått ner i vikt, han vägde bara 183 pounds tidigare i veckan enligt hans tränare. Normalt sett väger han 190 pounds veckan innan matchen, jag tror han hade behövt storleken och styrkan för att klara av GSP.
Jag kan inte förstå hur Bisping skall kunna ha en chans mot Hendo och programmet förändrade inte min tro på Hendo.
Håller med om att Countdown för UFC100 var riktigt bra.
Postad 09 July 2009 - 22:05
Postad 09 July 2009 - 22:07
Jag blir nog ensam om att sitta o hålla på Bisping framåt morgontimmarna ha ha..
Visst är han stöddig, kaxig o lite till, o rent privat så ogillar jag sånna typer men kan ändå inte tycka allt för illa om honom..Tycker Bisping utvecklats en hel del sen TUF men frågan är om han håller för de "stora" namnen, Dan Henderson är onekligen ett utav dom..
Jag hoppas i alla fall att han inte är så chanslös som en del här tror...
Postad 10 July 2009 - 07:31
Kan bara hålla med, Countdownen för UFC 100 vara kanon..
Jag blir nog ensam om att sitta o hålla på Bisping framåt morgontimmarna ha ha..
Visst är han stöddig, kaxig o lite till, o rent privat så ogillar jag sånna typer men kan ändå inte tycka allt för illa om honom..Tycker Bisping utvecklats en hel del sen TUF men frågan är om han håller för de "stora" namnen, Dan Henderson är onekligen ett utav dom..
Jag hoppas i alla fall att han inte är så chanslös som en del här tror...
Jag har inte några problem med kaxiga fighters - tvärtom! Men då ska dom fan ha presterat något eller vara en grym talang som manglar allt motstånd och som är påväg mot titeln. Detta stämmer inte in på Michael "The Cunt" Bisping. Dessutom vet ju alla utom just Bisping själv att anledningen till att han har nått dit han har nått är för att UFC ville komma in på den engelska marknaden (Youtube-klippet med Gilligan's Island-låten är ju klockrent). Jag blir illamående av att se och höra Bisping, hoppas Hendo skadar honom allvarligt!
Redigerat av Kamui, 10 July 2009 - 07:31.
Postad 10 July 2009 - 09:41
Jag har inte några problem med kaxiga fighters - tvärtom! Men då ska dom fan ha presterat något eller vara en grym talang som manglar allt motstånd och som är påväg mot titeln. Detta stämmer inte in på Michael "The Cunt" Bisping. Dessutom vet ju alla utom just Bisping själv att anledningen till att han har nått dit han har nått är för att UFC ville komma in på den engelska marknaden (Youtube-klippet med Gilligan's Island-låten är ju klockrent). Jag blir illamående av att se och höra Bisping, hoppas Hendo skadar honom allvarligt!
Antar att han själv intalar sig att han är just den fightern, det måste han väl göra???
Och i så fall så är det väl rimligt att han försöker "låta" därefter
Tror han är väl medveten om hur mkt han "retar" folk, en del av strategin tror jag..
Henderson fighten är den klart tuffaste hitills för hans del även även fast han mött Rashad tidigare o förlorat..Men jag tycker ändå han har några rätt bra utförda matcher i bagaget..
Visst, på lördag är det verkligen upp till bevis för Bisping, kanske har han befog för sin kaxighet, kanske inte...köper dock inte för en sekund argumentet att han nått dit han nått är för att Dana vill komma in på den engelska marknaden, men det är min högst personliga åsikt..
Själv önskar jag att Alves ska se till så dom får bära ut GSP på bår, men det lär inte ske men man får väl önska
Postad 10 July 2009 - 12:10
Antar att han själv intalar sig att han är just den fightern, det måste han väl göra???
Och i så fall så är det väl rimligt att han försöker "låta" därefter
Tror han är väl medveten om hur mkt han "retar" folk, en del av strategin tror jag..
Alltså anledningen till att han är så avskydd av många, iaf är det så i min umgängeskrets, är just att han inte har något som backar upp sin kaxighet med. Killar som Zlatan, Ovetjkin även Mir och BJ Penn tycker jag bara är sköna när dom är kaxiga och snackar mycket. Men om en killar som Daniel Andersson ("sidleds-Danne"), Patrik Kristiansson (Klüft) eller Bisping skulle vara kaxiga och gapiga så tycker jag mest det är jobbigt och patetiskt. Ser du skillnaden mellan Zlatan och Sidleds-Danne, i potential och vad dom har presterat?
Henderson fighten är den klart tuffaste hitills för hans del även även fast han mött Rashad tidigare o förlorat..Men jag tycker ändå han har några rätt bra utförda matcher i bagaget..
Visst, på lördag är det verkligen upp till bevis för Bisping, kanske har han befog för sin kaxighet, kanske inte...köper dock inte för en sekund argumentet att han nått dit han nått är för att Dana vill komma in på den engelska marknaden, men det är min högst personliga åsikt..
Själv önskar jag att Alves ska se till så dom får bära ut GSP på bår, men det lär inte ske men man får väl önska
Hur har han nått dit då? Om du tittar på vilka killar han har mött så är det absolut inte märkligt att många har dragit den slutsatsen. Captain Miserable, Elvis Sinosic (ett record på 8-11-2), Haynes (0-3 i UFC). Dessutom mötte han ju Evans innan denne blivit så hypad. Låt mig understryka, det är inte hans meriter i sig jag stör mig på - det är att han helt grundlöst blivit haussad av UFC bland annat genom sin coachroll i TUF. Han är inget stornamn (än i alla fall) och har till skillnad från guldkalven Lesnar inte fått några riktigt tuffa fighter. MEN, i 185 passar han bättre och kan säkert bli en av dom där som är strax under toppskiktet. Jag tvivlar på att han någonsin kommer ha något med titeln att göra, det funkar inte att backa och slå som en tjej i alla evighet...
Det hade varit lite intressant att se GSP slagen sönder och samman precis som du säger, men han är på tok för bra för att det ska ske. Även om han fick sig en omgång i första halvan av GSP- BJ I....
Postad 10 July 2009 - 17:58
Ser du skillnaden mellan Zlatan och Sidleds-Danne, i potential och vad dom har presterat?
Sidleds-Danne...grymt bra namn
Postad 11 July 2009 - 12:43
De visade även en teaser på nästa säsong av TUF... Såg riktigt intressant ut, heavyweights! Coaches är Rashad och Rampage. Kimbo Slice is in da house oxå, kommer att bli underhållande
http://www.youtube.c...h?v=MJpZSMftjXY
Postad 11 July 2009 - 13:11
Kollade precis på Weigh-ins inför UFC100 inatt, tusentals fans som inte fick plats i arenan för att se invägningen som stod utanför. Den här gången såg Frank Mir ut att verkligen vara i form! wohooow!
De visade även en teaser på nästa säsong av TUF... Såg riktigt intressant ut, heavyweights! Coaches är Rashad och Rampage. Kimbo Slice is in da house oxå, kommer att bli underhållande
http://www.youtube.c...h?v=MJpZSMftjXY
Själv börjar jag känna lite "pirr" i magen inför nattens gala, ska bli jäkligt intressant se hur det går...
Har laddat upp med kolhydrater o annat nyttigt o onyttigt, sätter nog uret på runt 03:00 så man hinner med lite morgongympa innan det drar igång
TUF 10 kan bli kul, på tiden dom kör lite tungvikt igen, dock har dom en tendens att vara lite väl sega ibland..Undra hur Kimbo kommer att klara sig, svårt tro han ska gå hela vägen...
Postad 12 July 2009 - 02:46
EDIT: Riktigt bra fighter!
Redigerat av Timpolanen, 12 July 2009 - 04:51.
Postad 12 July 2009 - 05:56
Några riktigt trevliga tekniska matcher..
Kul höra andras åsikter så småningom..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?