Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 16 September 2009 - 07:12
perks: Scavenger: Full Resupply from dead bodies.
Bling: 2 Primary Weapon Attachments .
Copycat: Steal your killer's class in killcam (4 deaths without kill)
Painkiller: Big health boost when you spawn.
Confirmed equipment: throwing knife, frag grenade, shield.
Also confirmed: Sleight of Hand, Stopping Power, and Commando (increase melee distance) as perks. New perk called "hardline." Killstreaks take one less kill.
Care Package: Killstreak that supports a "random drop." You get random killstreak perk. Could be AC-130, could be predator missile.
Callsign Editor: Change title, emblem (rank, etc), and title. Each of these pages had 7 sub-pages and around 25 on each page. Nice.
från ign
Älskar bling perken
Ska väl även notera att det kommer en 360 med 250 gigs hårddisk
Redigerat av Unregistered710b3906, 16 September 2009 - 07:47.
Postad 16 September 2009 - 08:35
Lite nytt smått och gott:
Älskar bling perken
Ska väl även notera att det kommer en 360 med 250 gigs hårddisk
GRYMT!
Inga prisuppgifter på den?
Postad 16 September 2009 - 09:18
Men det såg najs ut iaf!
Fattade inte vad highrise gick ut på, inte heller vad som skiljer "CTF" från gamla Domination..
Postad 16 September 2009 - 10:18
inte heller vad som skiljer "CTF" från gamla Domination..
Det är Dominition de spelar. Inte CTF som videon påstod. CTF är det som spelades i multiplayer trailern som släpptes för nån vecka sen...
Highrise verkar vara att man ska hålla två platser från att fienderna planterar bomber på dem. Variant på Search and Destroy fast med fler objektiv + respawn.
Redigerat av Unregistered6810b893, 16 September 2009 - 10:43.
Postad 16 September 2009 - 10:44
Mindre än 2 månader kvar!!!
Edit: Heter spelsättet verkligen Highrise? En en av videona när de byter sidor så säger spelrösten "Demolition" strax innan man börjar.
Redigerat av Bergan, 16 September 2009 - 10:58.
Postad 16 September 2009 - 11:08
Med tanke på att de är på hustak....
Postad 16 September 2009 - 11:12
Är det inte banan som heter highrise?
Med tanke på att de är på hustak....
Heh, ja så borde det vara givetvis...
Kotaku har en fin genomgång över vad de såg på multiplayern...
Deathstreak låter som nått man kommer att använda.
Postad 16 September 2009 - 14:09
Så det är CS alltså? Fränt.Highrise verkar vara att man ska hålla två platser från att fienderna planterar bomber på dem. Variant på Search and Destroy fast med fler objektiv + respawn.
Postad 16 September 2009 - 14:19
Så det är CS alltså? Fränt.
Tyvärr så kommer Modern Warfare 2 aldrig komma upp i cs klass
Postad 16 September 2009 - 17:55
Tyvärr så kommer Modern Warfare 2 aldrig komma upp i cs klass
Man får väl verkligen hoppas att MW2 inte kommer NER till CS klass.
Postad 16 September 2009 - 18:06
Postad 16 September 2009 - 18:16
Rätt uppfattat. Det var en stor del av mitt liv en gång i tiden för, vad blir det, snart tio år sedan. Det var en speciell känsla i det, det måste jag faktiskt erkänna. Men den tiden har jag lämnat för länge sedan.Så uppfattar jag det iaf.
"Synd" bara att man gått och blivit Xbox-nörd på senaste åren. Tillbaks ner i spelträsket men dock den här gången med måtta (säger vi). Får hoppas att inte MW2 är för bra för då kanske man växer fast i soffan till slut.
Postad 16 September 2009 - 21:54
Vet inte om ni redan sett dessa bilder
Postad 17 September 2009 - 10:36
TwoFourZero: "I hate multiplayer achievements."
Olliee borde titta på den också.
Postad 17 September 2009 - 12:54
http://www.qj.net/25...g/49/aid/134544
Vet inte om ni redan sett dessa bilder(inte nyheten i sig utan just dom här bilderna på nyheten)
Jäpp, inte värst snygg. Inget jag kommer köpa.
Postad 17 September 2009 - 23:12
Det bästa med intervjun Giant Bomb gjorde med TwoFourZero:
TwoFourZero: "I hate multiplayer achievements."
Olliee borde titta på den också.
GIMME GIMME GIMME!!!
Fett att kunna plocka upp sina kastade knivar
Postad 19 September 2009 - 11:56
Postad 19 September 2009 - 12:00
Jisses! Love it!
Killstreaks:Bild_1.png 187.88K 1 Antal nerladdningar
Jo det där ser lite kul, att man verkar kunna välja.
Känns som man kan "specialdesigna" sin gubbe lite mer nu va?
Redigerat av genstruktur, 19 September 2009 - 12:02.
Postad 19 September 2009 - 12:14
Känns som man kan "specialdesigna" sin gubbe lite mer nu va?
Japp, verkar dock inte som man kan customisera kläderna ala Rainbow Six dock. Vilket jag saknade redan i ettan...
Gameplay videorna var ju underbara. Lite som när jag spelar. Blir skjuten ett par gånger i spawnen, sen när alla dragit vidare så springer man mest runt och letar i terrängen för att bara bli skjuten i ryggen.
Gillar också att hans kill är mest ett slumpskott ut mot horisonten.
Postad 19 September 2009 - 12:27
Japp, verkar dock inte som man kan customisera kläderna ala Rainbow Six dock. Vilket jag saknade redan i ettan...
Jäpp, saknar det lite jag med. Å andra sidan är det ju lättare att hålla reda på vilka som är vänner/fiender om varje lag har sina specifika kläder. Dock såg det ju i nån video ut att vara mixed factions lag. Så man kanske kan välja vilken faction man vill vara iaf?
Redigerat av bananplanta, 19 September 2009 - 12:28.
Postad 19 September 2009 - 13:38
Postad 19 September 2009 - 20:33
Jag stör mig på blodstänket som kommer upp på skärmen hela tiden. Man ser ju ingenting? Jag menar, hur troligt är det att det stänker upp blod när man hoppar ner från en lite för hög höjd
Undrar hur det ser ut när man hamnar i "second chance"...? Hoppas inte pistolen/vapnet man har då är lika överj*vla kraftigt som revolvern i COD:Waw bara och hoppas man ser sämre.
Om nu detta ens finns kvar?
Postad 19 September 2009 - 23:33
Undrar hur det ser ut när man hamnar i "second chance"...? Hoppas inte pistolen/vapnet man har då är lika överj*vla kraftigt som revolvern i COD:Waw bara och hoppas man ser sämre.
Om nu detta ens finns kvar?
Om det finns kvar hoppas jag på att man balanserat detta väldigt bra. Så pass bra att man fortfarande känner att det är en perk som är bra att ha, men ändå inte så bra att alla väljer den.
Men jag är säker på att IW har tänkt på det mesta när det gäller balansen bland de olika perks som kommer att finnas mm.
Postad 22 September 2009 - 09:40
Vaddå "The Rock" vibbar?!
Får ståpäls
Ja det var snott rätt av nästan.....
Postad 22 September 2009 - 09:40
Vaddå "The Rock" vibbar?!
Får ståpäls
- TELL YOUR MEN TO STAND DOWN!
- YOU KNOW I CAN NOT GIVE THAT ORDER!!
Så ###### bra.
Postad 23 September 2009 - 16:46
Joystiq Interview with IW Multiplayer Designer - Todd Alderman
Can anybody use that riot shield or is it just that class?
[..] It is a primary weapon. So you can choose to take an M4 or you can choose to take a riot shield. What you are giving up with that is your primary weapon. So when you have the riot shield out, you can't shoot. All you are doing is blocking. You can kill the other guy with melee, but it takes two hits. Like the knife is an instant kill; one hit, he dies. With the riot shield you bash him with the shield and then you bash him again. Then they die. So it is much harder to kill someone, but it is really satisfying.
Does that shield wear down after a while? Like if people are hammering it with bullets, does it eventually break up?
[..] No.
So you can't use the shield and a smaller secondary weapon like a pistol at the same time?
[..] You can swap to another weapon. But while you have the shield out, you can't fire. The shield has a slower swap because it is so big, which is another balancing factor of the shield. You can't just go up to the guy and "bam bam" kill them. You have to swap it out, and they see what you are doing. And depending on what your secondary is, how fast you swap. They can stick semtex to your shield and blow you up. There are different angles as well. I mean, to be truly effective with it you have to crouch because your feet aren't covered unless you are crouching. But then you are moving slower. You are more vulnerable. It definitely is a unique experience. And also, when it is taking hits you actually get the visual cracks on the shield. So eventually, if you are really good with the riot shield, eventually you can't seen anything anymore because there are nothing but bullet holes covering the shield.
Do you guys bring the snowmobiles into multiplayer?
[..] No, not that you can ride at least. They are there.
We saw a lot of problems not long ago appearing with the modders glitching in Call of Duty, and you guys were putting out patches to combat that. Are you guys going to implement any sort of team voting to kick a player out in the next one?
[..] No. There is no team voting. We tried to fix the problem and not just the symptom. So if there is something really messing with the game, we just jump right on top of it and try to fix it.
Will you be able to play multiplayer with two people on one console, going online together?
[..] No.
Have you guys announced how many multiplayer maps you're going to ship with it?
[..] No. There are lots.
Lots, okay. More than the original game came with?
[..] Yes. Bigger in every way.
The main things that this interview has confirmed are:
• At least one Snowy map (There will be non-ridable Snowmobiles' in it)
• There's no voting system to kick team killers
• There's no split screen online multiplayer
• There's more MW2 maps included with the game, than COD4 was shipped with
• Riot Shield melee requires two hits to kill
• The only way to destroy a Riot Shield is with explosives, or shooting the player from behind
Källa
Redigerat av MrSpokk, 23 September 2009 - 16:46.
Postad 23 September 2009 - 19:32
Redigerat av Scrapanatchi, 23 September 2009 - 19:35.
Postad 23 September 2009 - 19:34
Ingen som hört om den där limited edition 360n kommer till sverige? i såfall blir det att öppna plånboken och koppla upp en tv till i rummet
Edit: releasedatum hos webhallen 2009-11-10
Redigerat av Lias08, 23 September 2009 - 19:35.
Postad 23 September 2009 - 19:54
Postad 23 September 2009 - 21:30
Både prickskyttegevär och hagelbrakaren kan dessutom tystas. Något som såklart gör skarpskyttarna farligare än de någonsin varit.
Oh shit. Hoppas inte sniper med ljuddämpare kan ha UAV-jammer påslaget så man har någon rimlig chans.
Postad 23 September 2009 - 22:20
Är ju inga problem att avboka om det skulle dyka upp någon deal hos gamestop. Om så, hoppas det går att
byta in vanligt premium med 20gb hdd + spel. Annars säljer jag hellre mitt RE5 Elite på blocket och köper MW2-boxen
på webhallen.
Postad 24 September 2009 - 19:47
Videon är borta från tuben och nu är jag nyfiken.
Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Activision Games Inc.
Redigerat av Lias08, 24 September 2009 - 19:50.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
8 bilder
64 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?