Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 02 december 2009 - 15:02

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

En liten rolig bugg jag märkt är att då jag kikat på stats har jag varit rank 14-15 eller något, men på Leaderboardsen (och "på riktigt") är jag rank 19. Har vapen osv upp till Rank 19 men det syns inte på statsen. Knäppt.

Samma här, Rank 24 och när jag tittar så står det 20 eller 21 kommer ej ihåg just nu. För övrigt så spelas det ikväll 22:00 kanske tidigare om jag hinner med allt som ska göras innan.

//Ola

Postad 02 december 2009 - 19:17

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1 076 inlägg
  • 0

Sridsvagnsminorna är ju guld! :) Blir uppåt 300p ibland när de tar en stridsvagn, det svåra är att hålla sig vid liv tills de smäller av.
Blir många poäng av att spotta fiender också, raketskjutaren på bron kan verkligen röja samtidigt som man spottar alla man kommer åt.

Det där med minor, du kan dö hur mycket du vill efter att ha lagt ut dem, de försvinner inte ;)
Häromdan lyckades jag lägga ut ca 20 minor här och där , efter att ha dött ett antal ggr ;)
Blev en hel del kills !

Postad 02 december 2009 - 19:37

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
bästa buggen ever!.
säg att ni har planterat C4a på en stridsvagn som lyckas döda dig innan du hinner smälla av dom....
spawna som vanligt,ta fram detonatorn å tryck...BOOOOM!,stridsvagnen kaputt å typ 300p rikare. :)
har funkat för mig varje gång ;)

Postad 02 december 2009 - 20:11

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

bästa buggen ever!.
säg att ni har planterat C4a på en stridsvagn som lyckas döda dig innan du hinner smälla av dom....
spawna som vanligt,ta fram detonatorn å tryck...BOOOOM!,stridsvagnen kaputt å typ 300p rikare. :)
har funkat för mig varje gång ;)

Märkte även detta.. dock vet jag inte om det är bugg eller feature.. minor ligger ju kvar rejält länge också, så förstår inte varför man inte skulle kunna spränga sina c4:or även efter död.

Postad 02 december 2009 - 20:15

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Funkar ju likadant i Battlefield 1943

Postad 02 december 2009 - 20:30

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0

Det där med minor, du kan dö hur mycket du vill efter att ha lagt ut dem, de försvinner inte :)
Häromdan lyckades jag lägga ut ca 20 minor här och där , efter att ha dött ett antal ggr ;)
Blev en hel del kills !

Ja, jag har märkt det nu.
Kan bli en hel del minor utlagda ;)
Dock så detonerar dom inte, eller du får iaf inga poäng om de körs över medans man väntar på att spawna.
Och när man väntar ser man naturligtvis stridsvagnskolonner åka på rad där man har lagt ut 20 minor... :D

Postad 03 december 2009 - 11:17

Unregisteredc75356f1
  • Unregisteredc75356f1
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Har fått en extra betakod.

Först till kvarn.

GPCL-JHBM-MLB9

Postad 05 december 2009 - 02:52

latsius
  • latsius
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Börjar tröttna litet nu efter iaf någon timme eller tvås spelande de flesta kvällar sedan jag fick betakoden, (tror jag är på level 19). Spelet som sådant är fortfarande jättekul i grund och botten. Dock börjar banan kännas gammal, men framförallt - spelet balanserar nyinkomna spelare åt h-vete för dåligt. Detta märktes inte av så mycket i början, då alla vara på ungefär samma nivå, men nu när vissa ligger runt level 30 och kan banan som sin egen bakgård blir det i nio fall av tio numera frågan om matcher med given utgång. Spelet tycks nämligen inte bry sig ett dugg om vilken level spelare ligger på lagen emellan, vilket som sagt ofta(st) resulterar i otroligt ojämna matcher som i princip inte "kan" vinnas av det laget som haft otur i spelarlotteriet.

Nu senast t ex kommer jag ifrån en match som faktiskt började ganska jämnt, både "på papperet", samt i matchen som sådan, men det slutade med att vårat lag hade tre spelare över level 23, (men under 26), medans det andra hade sex spelare av tolv som var över level 23, varav tre av dessa över level 30, (två var t om på level 34!). Inget extremexempel, utan ungefär såhär tycker jag matcherna tyvärr oftast ser ut. Tråkigt är det hursomhelst, hoppas på något liknande system som det i KZ2 när spelet väl släpps för att dela in spelarna bättre.

Dessutom - tycker mig se betydligt mer lagg än förut.

Postad 05 december 2009 - 18:16

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Börjar tröttna litet nu efter iaf någon timme eller tvås spelande de flesta kvällar sedan jag fick betakoden, (tror jag är på level 19). Spelet som sådant är fortfarande jättekul i grund och botten. Dock börjar banan kännas gammal, men framförallt - spelet balanserar nyinkomna spelare åt h-vete för dåligt. Detta märktes inte av så mycket i början, då alla vara på ungefär samma nivå, men nu när vissa ligger runt level 30 och kan banan som sin egen bakgård blir det i nio fall av tio numera frågan om matcher med given utgång. Spelet tycks nämligen inte bry sig ett dugg om vilken level spelare ligger på lagen emellan, vilket som sagt ofta(st) resulterar i otroligt ojämna matcher som i princip inte "kan" vinnas av det laget som haft otur i spelarlotteriet.

Nu senast t ex kommer jag ifrån en match som faktiskt började ganska jämnt, både "på papperet", samt i matchen som sådan, men det slutade med att vårat lag hade tre spelare över level 23, (men under 26), medans det andra hade sex spelare av tolv som var över level 23, varav tre av dessa över level 30, (två var t om på level 34!). Inget extremexempel, utan ungefär såhär tycker jag matcherna tyvärr oftast ser ut. Tråkigt är det hursomhelst, hoppas på något liknande system som det i KZ2 när spelet väl släpps för att dela in spelarna bättre.

Dessutom - tycker mig se betydligt mer lagg än förut.

Gå gärna in och diskutera dina problem på ea forumet då och hoppas dem tar upp det... Har ju sett att dem gör en del uppdateringar på spelet hela tiden som man märker efter ett tag...!!

Postad 06 december 2009 - 16:43

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Finns det inget ställe där man kan få tag på en kod nu? :unsure:

Postad 06 december 2009 - 20:01

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
På deras officiella twitter-sida dyker det upp koder titt som tätt,vet inte om alla är tagna.

http://twitter.com/OfficialBFBC2

Postad 06 december 2009 - 20:23

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Hoppas att dom släpper fler, alla verkar vara tagna :)

Postad 07 december 2009 - 12:27

geneS
  • geneS
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
alla ni som vill ha beta koder varför förhandsbokar ni inte spelet på webhallen? då får ni ju en betakod.

Postad 07 december 2009 - 16:22

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

alla ni som vill ha beta koder varför förhandsbokar ni inte spelet på webhallen? då får ni ju en betakod.

Ska nog göra det :)

EDIT: Får man med beta kod även om man köper den vanliga versionen? (Ej Limited)
EDIT 2: Såg att det bara fanns Limited ;)

Redigerat av Axxident, 07 december 2009 - 16:27.

Postad 08 december 2009 - 00:34

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
om ni undrar vad som krävs för att köra Bad company2 på PC

Igår skrev herr Van Dyke på blogs.battlefield.ea.com om de prestandakrav som Bad Company 2 och Battlefield 1943 kommer att ställa på våra kära vänner som står i hemmet och lyser som en julgran. Den som vill ha något gott måste ha en quadcore. Eller nåt.

A lot of you have been asking for the minimum hardware specs to run Frostbite games, more specifically for Battlefield Bad Company 2 & Battlefield 1943's minimum requirements, and today is the lucky day. Below, you likely skipped ahead and read them already, are the minimum and recommended hardware specs for running BFBC 2 and BF1943.

Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)

Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Quadcore
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce GTX 260
Graphics memory: 512MB
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)

So after reading this some of you might feel the need to update your list to Santa Claus or celebrating the power of your PC and e-manhood. Either way we hope this helps you prepare for the release of these epic Battlefield games

klistrat från BFHQ.se

Postad 08 december 2009 - 14:43

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2 254 inlägg
  • 0
känns ju inte som det var alltför hårda krav på pc versionen egentligen..

fick för övrigt beta koder automatiskt via psn häromdagen så nog går de fortfarande att få tag på :D

Postad 08 december 2009 - 15:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
22:00 - 02:00 Ikväll igen. PSN: thomasson

Postad 08 december 2009 - 15:48

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

känns ju inte som det var alltför hårda krav på pc versionen egentligen..

fick för övrigt beta koder automatiskt via psn häromdagen så nog går de fortfarande att få tag på ;)

Hur fick du tag på den? Anmälde du dig eller för något eller?
Har letat över hela WorldWideWeb efter en Kod men inte hittat :D

Postad 09 december 2009 - 07:38

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2 254 inlägg
  • 0

Hur fick du tag på den? Anmälde du dig eller för något eller?
Har letat över hela WorldWideWeb efter en Kod men inte hittat :P

hmm trodde det var psn jag fått det från men var tydligen battlefield newsletter subscriber random/lotto kod ^^

You are one of an exclusive number of selected Battlefield newsletter subscribers invited to join the Playstation 3 Beta for Battlefield: Bad Company™ 2.

dock kom jag inte in i playstation store igår så har inte kunnat testa än :lol:

Postad 10 december 2009 - 10:21

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2 254 inlägg
  • 0
ok.. det här var ju helt sjukt underhållande :unsure: iofs rätt så väntat.

Postad 10 december 2009 - 17:37

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

ok.. det här var ju helt sjukt underhållande ;) iofs rätt så väntat.

Ja helt otroligt, man kan liksom inte sluta. Och ännu roligare blir det om man kan snacka med folk man spelar med. Snart uppe i 50 timmar men inte tröttnat det minsta trots endast en bana och ett mode.
Ska spela hela kvällen och lite till så bara adda PSN: MadAbility om ni spelar detta underbara spel.

Postad 10 december 2009 - 20:59

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Har förbokat på Webhallen nu, men har inte fått någon kod än ;) Har bara fått bekräftelse mail änsålänge, så det kanske kommer ett separat med koden.
Eller någon som bokat på webhallen och vet?

EDIT: Fick koden mailad 15 min efter beställning ;)

Redigerat av Axxident, 10 december 2009 - 21:08.

Postad 10 december 2009 - 21:06

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Har heller inte fått någon kod

;)

;)

Postad 10 december 2009 - 21:08

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Har förbokat på Webhallen nu, men har inte fått någon kod än ;) Har bara fått bekräftelse mail änsålänge, så det kanske kommer ett separat med koden.
Eller någon som bokat på webhallen och vet?

Har heller inte fått någon kod

;)

:D

Tjena!

De skickar koderna separat, det är en manuell hantering utav betakoderna.

Postad 10 december 2009 - 21:26

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Tjena!

De skickar koderna separat, det är en manuell hantering utav betakoderna.

Ja, märkte det :)

Postad 10 december 2009 - 23:52

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
usssch va kul ja hade idag fast de gick som de gick hahaha har nog hittat våran klanledare om mhb ska bilda klan allt :).

Neee hoppas de blir lite lir imorgon kväll för några av oss... Man har ju rätt mkt roligare med mick och squad mates :unsure:....Hoppas mästaren kommer in igen för han var ju grym.

Ne nu ska ja nynna vidare på I can feel your halo halo haloI can see your halo halo halo "beyonce" om ni inte redan visste de :D

Postad 11 december 2009 - 08:14

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
mm det blir bra mycket roligare med mick o squad,jag känner ju att jag tappat en del med mitt siktande..har knappt lirat nåt på ett tag för att inte bli trött på det utan vara taggad till releasen.
Men som sagt squad+mic it is..

Postad 11 december 2009 - 11:28

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

usssch va kul ja hade idag fast de gick som de gick hahaha har nog hittat våran klanledare om mhb ska bilda klan allt :unsure:.

Neee hoppas de blir lite lir imorgon kväll för några av oss... Man har ju rätt mkt roligare med mick och squad mates ;)....Hoppas mästaren kommer in igen för han var ju grym.

Ne nu ska ja nynna vidare på I can feel your halo halo haloI can see your halo halo halo "beyonce" om ni inte redan visste de :D

HAHA riktigt skön kille! :D

Jag addade han men han har inte svarat ännu :) :D

Remember those walls I built
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make up a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now!

Klockren första 2 stycken som handlar så perfekt om vår allas lilla räddare!

Redigerat av Unregistered7da62804, 11 december 2009 - 11:32.

Postad 11 december 2009 - 12:30

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

HAHA riktigt skön kille! :D

Jag addade han men han har inte svarat ännu :) :unsure:

Remember those walls I built
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make up a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now!

Klockren första 2 stycken som handlar så perfekt om vår allas lilla räddare!

Han måste jag träffa känner jag, vad är det för en skön typ?

Postad 11 december 2009 - 13:17

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Han måste jag träffa känner jag, vad är det för en skön typ?

var en kille som lät så rolig när han snackade så vi satt och gapskrattade allihopa och han fattade ingenting... "What's so funny guys..." :)
riktigt roligt att spela när man är några stycken som snackar, så vi kör väll ikväll igen
PSN: MadAbility

Postad 11 december 2009 - 13:25

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

var en kille som lät så rolig när han snackade så vi satt och gapskrattade allihopa och han fattade ingenting... "What's so funny guys..." :)
riktigt roligt att spela när man är några stycken som snackar, så vi kör väll ikväll igen
PSN: MadAbility

Lekande lätt! Jag kör igång vid 22:00 kanske tidigare, ska se lite film med frun i huset också hade jag tänkt. Men jag laddar med energidryck ikväll. Ska inte klappa ihop kl 02:00 som igår. Men sedan betan släpptes så har jag sovit ca 3-4h per dygn med undantag för 1 eller 2 nätter. Tur att man inte behöver så mycket sömn nu för tiden.

Jag har ju så roligt att man nästan skäms för att man är i den övre ålderskalan :unsure:

Postad 11 december 2009 - 16:57

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Jag är med på lite gött lir hela kvällen&natten. Lägg gärna till mig - Nyluh :D

Redigerat av Nyluh, 11 december 2009 - 16:58.

Postad 11 december 2009 - 17:41

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Jag kan nog spela ett tag till runt 9.
Sedan är det Dricka öl - Förfest - Dricka öl - Förlora något äckligt vad - dricka en äcklig grogg (förmodlingen består den av något med rått ägg och chili) - Skölja ner med vodka - dricka öl - Ut - In på klubb - Dricka shot - Kolla på Hoffmaestro - Hoppa som om man vet vad man gör - Strula - Dricka öl - Hem - Spela BFBC2 (dåligt) - Snacka med haloman14!!! - Sov.

Postad 16 december 2009 - 10:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
finns fler US beta koder på http://www.fileplane...d-bad-company-2 nu om någon känner för att testa detta underbara spel. glöm inte att man måste använda en US proxy för att få ut koderna. Passa på nu för den 21 dec stänger dom betan.

Postad 16 december 2009 - 11:33

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Nej ska dom stänga betan så snart! Vad ska man då göra i 3 månaders tid?

Postad 16 december 2009 - 11:52

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Nej ska dom stänga betan så snart! Vad ska man då göra i 3 månaders tid?

Spela demot till PC i januari? Det ska iaf jag göra! :)

Postad 16 december 2009 - 11:55

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Det blir isåfall en dyr beta, eftersom jag jobbar som konsult inom IT och är väldigt teknikintresserad så har jag ingen egen dator hemma då det bara påminner mig om jobb. Har ju iofs med mig min/a bärbara burkar men det är ju ingen succé att spela på dem. Kostar ju en slant att köpa en redig stationär dator.

Postad 16 december 2009 - 13:04

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Det blir isåfall en dyr beta, eftersom jag jobbar som konsult inom IT och är väldigt teknikintresserad så har jag ingen egen dator hemma då det bara påminner mig om jobb. Har ju iofs med mig min/a bärbara burkar men det är ju ingen succé att spela på dem. Kostar ju en slant att köpa en redig stationär dator.

Ah, ok... lite dumt att slänga ut pengar på en PC för en beta, om du ändå ska ha det till Ps3... :)
För mig blir det ganska dyrt med... ska ha det till både PC och ps3...

Postad 17 december 2009 - 02:28

latsius
  • latsius
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Totalt ospelbart ikväll...lagg och nätverkskrångel ggr 10. Lite för många släppta betanycklar tro... ;)

Synd, för man vill ju passa på före den 21:förste då.

Postad 17 december 2009 - 08:26

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Va äre den 21 då?

Postad 17 december 2009 - 10:13

Unregisteredc75356f1
  • Unregisteredc75356f1
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Va äre den 21 då?

Betan slutar då.

Postad 17 december 2009 - 15:51

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
December? :S

Postad 17 december 2009 - 16:52

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

December? :S

JA, 21 december

lägg gärna till mig om ni spelar
PSN:MadAbility

Postad 18 december 2009 - 08:53

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Amen vafan ska man då göra fram till mars då :)

Postad 18 december 2009 - 08:58

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Amen vafan ska man då göra fram till mars då :)

Jag satt och funderade på Assassins Creed 2, alternativt att jag återvänder till Battlefield 1943 men det kommer att kännas tomt! Alla nya människor man börjat surra med pga battlefield, inte bara spelet som är bra, det är extremt roliga och trevliga människor man fått börja lära känna också. Tänker på vvv (madability) och voldoo främst då. Dom jag lirar absolut mest ihop med.

Postad 18 december 2009 - 09:25

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Jo de får ju bli lite offlinespel plus Battlefield 1943.
Tur ja fastnat i Fallout 3 träsket igen, trots över 100h i spelat så
har ja inte tröttnat sjukt nog :)

Postad 18 december 2009 - 09:38

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Jag satt och funderade på Assassins Creed 2, alternativt att jag återvänder till Battlefield 1943 men det kommer att kännas tomt! Alla nya människor man börjat surra med pga battlefield, inte bara spelet som är bra, det är extremt roliga och trevliga människor man fått börja lära känna också. Tänker på vvv (madability) och voldoo främst då. Dom jag lirar absolut mest ihop med.

Blir nog att lira bf1943 en del igen för mej med,polaren köpte nyss ps3 och ja tipsa han om 1943 för 70 kr på storen :)... Men men har en hel del spel ja vill spela innan BC2 kommer,tänkt varva dirt2,tekken6,uncharted2 m.m.... Men vi får ta o lira lite i helgen och sen får vi längta till mars

Postad 18 december 2009 - 09:56

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Ja är på o lira lite på lördag då ja endå inte har några övriga planer!
PSN: AandiOne

Postad 18 december 2009 - 18:56

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
en walkthrough av det nya gamemodet Squad Deathmatch http://www.gametrail...field-bad/60101
ser riktigt häftigt ut faktiskt

kör lite beta nu om en stund om någon känner för att lira
PSN:MadAbility

Postad 18 december 2009 - 20:14

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
och när man får se Panama Canal Gameplay http://www.youtube.c...player_embedded så blir ju inte väntan nå lättare,det här spelet kommer att äga allt :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.