Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption

573 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 May 2010 - 14:29

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Hornen...

En deer har inga horn.
Dom springer ofta i par har jag märkt så ser du den ena är den andra ofta inte långt borta.

Postad 27 May 2010 - 14:31

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

Kanske dagens dummaste fråga, men hur ser man skillnad på en "buck" och "deer"?

Skjut båda.

Postad 27 May 2010 - 14:32

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Skjut båda.

Skjut allt.

Postad 27 May 2010 - 15:18

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Nu ska det spelas!

449:- på Elgiganten i Uppsala är ett helt ok pris tycker jag. ;)

Redigerat av Johnnie, 27 May 2010 - 15:19.

Postad 27 May 2010 - 16:30

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0
Kul läsning:
http://www.svd.se/ku...hud_4775029.svd

Så till er som inte har skaffat spelet än... köp nu! ;)

Postad 27 May 2010 - 16:46

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0
ja det är nog bland det bästa sandlåde spel jag spelat.... har just nu höga förväntningar på gta5...när det kommer

/////peter

Postad 27 May 2010 - 17:06

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Gta 5!
Postad bild

Postad 27 May 2010 - 17:31

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Bästa WTF moment.
Blev tacklad i ryggen av ett vildsvin uppe på ett berg som satte mig i rullning neråt i över en minut.
bara i RDR!

...oooorr you just wanted to make a rip off from Hot Rod: Långt och smärtsamt fall ;)

Skjut båda.

Getting closer...

Skjut allt.

That a boy! ;)

Jag kommer nog online ikväll, 21-22 typ

Postad 27 May 2010 - 18:08

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Var håller de förbannade kaninerna hus?! Hanging rock ska de ju bo vid, men inte de senaste 2 timmarna...

edit. nu så

Redigerat av lenko, 27 May 2010 - 18:28.

Postad 27 May 2010 - 18:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Jag kommer nog online ikväll, 21-22 typ

Lyckades du döda pantern eller inte? Nu när vi är flera blir det nog enklare. ;)

Postad 27 May 2010 - 20:30

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Var håller de förbannade kaninerna hus?! Hanging rock ska de ju bo vid, men inte de senaste 2 timmarna...

edit. nu så

Haha på tal om galningar som jagar kaniner... Jag red helt fredligt och hörde helt plötsligt skott vina förbi... så såg jag en gubbe komma skjutande mot mig :) åh nej tänkte jag... Så jag drog upp min repeater och sköt honom i huvudet! Precis då såg jag att han jagade en kanin... stackarn xD

Haha helt underbart spel!! Älskar stämningen och miljöerna och allt! Inte ens kommit speciellt långt än.. knappt varit nånstans...

Postad 27 May 2010 - 20:59

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Lyckades du döda pantern eller inte? Nu när vi är flera blir det nog enklare. :)

Jodå, det var dock ingen panter, det var en riktig JAGUAR :D Gul med fläckar och allt, riiktigt cool var den, nästan synd att ha ihjäl han. Men vad gör man inte för 250xp :unsure:

Går online nu

Postad 27 May 2010 - 21:10

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Jag måste bli klar med SP-delen och fixa 100% sen kmr jag! :)
ligger på 45% nu.

Redigerat av lenko, 27 May 2010 - 21:10.

Postad 27 May 2010 - 22:28

Unregistered03303df7
  • Unregistered03303df7
  • Forumräv

• 640 inlägg
  • 0

Jag måste bli klar med SP-delen och fixa 100% sen kmr jag! :)
ligger på 45% nu.

WOW det var startkt jobbat att ligga på 45 % redan nu !

Hur jäkla många timmar har du spelat :D ?

Postad 27 May 2010 - 22:53

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

WOW det var startkt jobbat att ligga på 45 % redan nu !

Hur jäkla många timmar har du spelat :) ?

Tror det var 16h elr ngt, men jag jäktar knappast igenom ett sånt här roligt spel! :D
Hela första regionen av 3 är helt klar, mexico påbörjat.

Postad 27 May 2010 - 23:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Började spela idag, blev dryga 3.5 timmar straight away. Sprang på någonting runt och undrade vad fan det var sen bet den mig (ormen). DO I LOOK LIKE FOOD TO YOU??? BOOM! Heh. Kommer nog bli en del timmar med detta.

Postad 28 May 2010 - 07:07

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag spelade online för första gången igårkväll och trodde att alla mina vapen/häster följde med men nej, istället fick man se en borat liknanade snubbe som red på en åsna och hade en kass magnum revolver! :)

Hur fungerar free roam? Är det som FFA på MW2?

Igår blev jag klar med SP tror jag,
Spoiler

Postad 28 May 2010 - 07:52

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Underbart spel på alla sätt. Dock retar jag mig på att jag så enkelt dör...... som igår till exempel.

Gick på ett bountyuppdrag. Hittade killarna och rensade bort dem (har inte klurat ut hur jag fångar någon levande). Lootade målet och upp i sadeln. Då kommer fler fientliga på häst som jag försöker dra ifrån och eftersom de kom allt närmare klev jag av hästen och sköt den förste ur sadeln.

En kvar men då plötsligt blir jag anfallen av två pumor. DEAD.

Ungefär som när jag försökte tvätta fötterna vid en strandkant. DEAD.

Gäller att spara ofta............

Postad 28 May 2010 - 09:17

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
lirade några timmar igår, riktigt bra faktiskt, men jag blir inte klok på dead eye... det är ju "bara" en slow motion funktion vad jag kan se, men om man kikar på videos på nätet så har man sett andra markera vilka mål dom ska skjuta och sedan skjuter man dom när man går ur dead eye mode, men jag får inte till det alls, hur gör man det ?

annars, riktigt trevligt spel!

Redigerat av Unregistereda69d2a7a, 28 May 2010 - 09:17.

Postad 28 May 2010 - 09:19

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

Det är allmänt känt att cowboys inte kunde simma :) Kan alltid hoppas på en patch där han helt enkelt inte kan gå ut i vattnet.

Ut och tämj en häst, så blir det en autosave :D

Postad 28 May 2010 - 09:26

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

lirade några timmar igår, riktigt bra faktiskt, men jag blir inte klok på dead eye... det är ju "bara" en slow motion funktion vad jag kan se, men om man kikar på videos på nätet så har man sett andra markera vilka mål dom ska skjuta och sedan skjuter man dom när man går ur dead eye mode, men jag får inte till det alls, hur gör man det ?

Kanske bara gäller precis i början i Dead Eye. Jag kan markera mål när jag duellerar exempelvis. Kanske hjälper en del att jag har "Deadly Assassin Outfit". Dvs får längre tid på mig att markera målen.

Postad 28 May 2010 - 09:30

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

annars, riktigt trevligt spel!

Du markerar målen med en annan knapp än skjutaknappen, på ps3 så gäller sikta (L2), dead eye (R3), markera (R1) skjut (R2) :)

Postad 28 May 2010 - 09:36

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Du markerar målen med en annan knapp än skjutaknappen, på ps3 så gäller sikta (L2), dead eye (R3), markera (R1) skjut (R2) :)

får testa lite olika knappkombinationer då!

Postad 28 May 2010 - 09:46

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Igår blev jag klar med SP tror jag,

Spoiler

Nej, du är inte klar. Finns ett par uppdrag till.

Redigerat av ryst, 28 May 2010 - 09:46.

Postad 28 May 2010 - 09:48

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Angående Dead Eye. När jag trycker på RS så går allt i ultrarapid, dvs jag får fortfarande skott mot mig. Hur i hela världen skall jag i lugn och ro markera olika mål då? Och hur jag markerar mål har jag inte klurat ut heller.

Postad 28 May 2010 - 09:54

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Angående Dead Eye. När jag trycker på RS så går allt i ultrarapid, dvs jag får fortfarande skott mot mig. Hur i hela världen skall jag i lugn och ro markera olika mål då? Och hur jag markerar mål har jag inte klurat ut heller.

scrolla upp lite, jag frågade samma sak för en halvtimme sedan =)

Postad 28 May 2010 - 09:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Nej, du är inte klar. Finns ett par uppdrag till.

Jaha ok :)
Då ska jag försöka klara SP innan jag går till MP.

Jag tycker MP är lite rörigt, visste inte vem jag skulle skjuta i free roam. På vilken lvl får man en häst för jag springer fortare än den där j-vla åsnan.
Igår för första gången jag gick till MP free roam, visslade efter min krighäst men istället kom åsnan. :D

Postad 28 May 2010 - 09:59

eeman
  • eeman
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

För mig dröjde det tills ett uppdrag i början av mexico (man träningssköt fåglar med dead eye) innan jag fick funktionen med att låsa flera mål. När du väl är inne i dead eye så använder du dig av RB för att låsa skotten på de andra kobojsarna och när du känner dig nöjd med antalet mål trycker du bara RT som vanligt så smaskar han iväg en portion rättvisa :)

Postad 28 May 2010 - 10:04

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

scrolla upp lite, jag frågade samma sak för en halvtimme sedan =)

Jag såg det och frågan är inte besvarad när det gäller 360'n vad jag ser.

För mig dröjde det tills ett uppdrag i början av mexico (man träningssköt fåglar med dead eye) innan jag fick funktionen med att låsa flera mål. När du väl är inne i dead eye så använder du dig av RB för att låsa skotten på de andra kobojsarna och när du känner dig nöjd med antalet mål trycker du bara RT som vanligt så smaskar han iväg en portion rättvisa :)

Stort tack! Testar det ikväll, äntligen :D

Postad 28 May 2010 - 10:15

ljungberg_sthlm
  • ljungberg_sthlm
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Underbart spel på alla sätt. Dock retar jag mig på att jag så enkelt dör...... som igår till exempel.

Gick på ett bountyuppdrag. Hittade killarna och rensade bort dem (har inte klurat ut hur jag fångar någon levande). Lootade målet och upp i sadeln. Då kommer fler fientliga på häst som jag försöker dra ifrån och eftersom de kom allt närmare klev jag av hästen och sköt den förste ur sadeln.

En kvar men då plötsligt blir jag anfallen av två pumor. DEAD.

Gäller att spara ofta............

Använd lasson som du får i uppdraget när man skall hjälpa till att fånga hästar. Den får du sedan behålla. Så fånga personen med lasson och bakbind personen.

Redigerat av ljungberg_sthlm, 28 May 2010 - 10:17.

Postad 28 May 2010 - 10:18

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Använd lasson som du får i uppdraget när man skall hjälpa till att fånga hästar. Den får du sedan behålla. Så fånga personen med lasson och bakbind personen.

haha, där ser man, jag testade att skjuta en i benet, men det blev ingen glad av...

Postad 28 May 2010 - 10:25

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Gjorde jag med :)

Vid ett tillfälle gick han ned på knä och väntade på nackskott haha.

Postad 28 May 2010 - 10:32

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Angående dead eye så har den 3 levels:
Level 1 är slowmotion utan markeringsfunktion. (har man från början)
Level 2 är slowmotion med markeringsfunktion men den markerar automatiskt. (får man efter några missions)
Level 3 är slowmotion med markeringsfunktion men här får du markera målen själv med RB. (får man efter första i mexico)

Någon som fixat alla challanges till level 10? Är typ halvvägs nu.

Postad 28 May 2010 - 10:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Då ska jag försöka klara SP innan jag går till MP.

Skit i MP. Värdelösare än i GTAIV. Där fungerade MP iallafall...

Jag har spenderat lite tid i Private Free Roam, det är väl OK, även om det mest känns irriterande för det enda man gör är att man skjuter på varandra och sina hästar. Plockar även lite blommor och skit. Man tröttnar på det rätt fort, kan lika gärna spela singleplayer och snacka med kompisarna över LiveParty.

Jag lyckades övertala Olliee att åtminstonde gå över till Public Free Roam för att något skulle hända mer än att vi kastade knivar i varandras hästar stup i kvarten. Men där blev man skjuten randomly hela tiden av något miffo som pga att han hade högre level än oss och spawnade med en sniper.
Men skitsamma, låt oss testa de 'riktiga' multiplayer lägena istället.
Kom in i slutet av en Free for All. Gick sådär.
Nästa var nån form av Capture the flag. Gick skitbra i början, men när tiden var på väg att gå ner resettades min gubbe och jag tappade alla kills. WTF liksom?
Efter det var det Free for All igen, här gick det skitbra. Jag låg trea och sköt folk på raken. Äntligen började MP lossna. Tills jag helt plötsligt befann mig i Free Roam igen. Utan nån match-bonus. Buggigt skit. Stängde av spelet.

Så av det jag spelade så vart det 0% antal lyckade, icke buggiga spelomgångar igår.

De får fan patcha MP innan jag bryr mig om att spela det igen.

Postad 28 May 2010 - 10:37

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Fråga,
Jag har fångat många vilda hästar men va fan gör man med dom? Kan man sälja en häst levande på nåt sätt?
Kan man ha jakthund?

Edit: humming, jag märkte också att det va kalabalik i MP. Folk sitter o campar med sniper på andra sidan staden och är man färsking som jag utan några vapen eller en häst så MP är värdelös.
Med en magnum revolver och en snigel åsna kommer man inte långt.

Redigerat av Lias08, 28 May 2010 - 10:42.

Postad 28 May 2010 - 10:38

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Angående dead eye så har den 3 levels:
Level 1 är slowmotion utan markeringsfunktion. (har man från början)
Level 2 är slowmotion med markeringsfunktion men den markerar automatiskt. (får man efter några missions)
Level 3 är slowmotion med markeringsfunktion men här får du markera målen själv med RB. (får man efter första i mexico)

Där ser man, mer än jag visste :)

Postad 28 May 2010 - 11:05

ljungberg_sthlm
  • ljungberg_sthlm
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Gjorde jag med :)

Vid ett tillfälle gick han ned på knä och väntade på nackskott haha.

Haha, kanske inte det bästa :-) Använde själv lasson på en av bordelldamerna för att sedan springa iväg med henen på ryggen. Var föga populärt då man vart efterlyst på en gång.

Postad 28 May 2010 - 11:12

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

Fråga,
Jag har fångat många vilda hästar men va fan gör man med dom? Kan man sälja en häst levande på nåt sätt?
Kan man ha jakthund?

Skjut dom! :)

MP kan nog bli roligt om vi kan få ihop en hel server själva. Har inte kollat hur det funkar, men om man kan få in typ 16 pers härifrån kan vi ju själva bestämma vad vi ska göra, tex. 8vs8, jaga djur tillsammans. Jag kommer ta reda på mer sen när jag är klar med SP..

Postad 28 May 2010 - 11:54

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Haha, kanske inte det bästa :-) Använde själv lasson på en av bordelldamerna för att sedan springa iväg med henen på ryggen. Var föga populärt då man vart efterlyst på en gång.

Tål de inte skämt?? :) Känsliga bordelldamer det där.

Postad 28 May 2010 - 12:04

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Jag tycker ändå att mp är ok. Free roam kan kännas lite meningslöst och segt ibland, det håller jag med om. Men de vanliga Mp lägena tycker jag funkar bra. Dock är det lite tråkigt att man inte får välja vapen till dom, känns som att det är den med bäst vapen som vinner hela tiden.
En annan sak som däremot är helt kaos är när man ska bjuda in kompisar. Helt omöljigt att få ihop 3 kompisar i en public free roam ju!!

Postad 28 May 2010 - 12:06

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

Tål de inte skämt?? :) Känsliga bordelldamer det där.

Jag är polare med sherifferna, så de låter mig leka :D

Postad 28 May 2010 - 12:44

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Jag tycker ändå att mp är ok. Free roam kan kännas lite meningslöst och segt ibland, det håller jag med om. Men de vanliga Mp lägena tycker jag funkar bra. Dock är det lite tråkigt att man inte får välja vapen till dom, känns som att det är den med bäst vapen som vinner hela tiden.
En annan sak som däremot är helt kaos är när man ska bjuda in kompisar. Helt omöljigt att få ihop 3 kompisar i en public free roam ju!!

Vad är det som funkar dåligt med inbjudningarna? Har inte lirat online med nån polare än, men det kommer snart och jag är lite nyfiken.

Postad 28 May 2010 - 12:48

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Det däremot känner jag inte igen. Tycker det fungerar rätt bra. Det som är svårt är att få ihop 8 pers så vi kan fylla en posse. :/
Såg att du hoppade in i vår Free Roam igår. Du skulle requestat att gå med i vår Posse. Olliee är för lat för att skicka invites. :)

Postad 28 May 2010 - 13:12

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
En fråga om man ska köpa limited edition eller ej. Är ju 170krs skillnad mellan dom olika versionerna.
Vilket av det som följer med i Limited Edition kan man låsa upp i vanliga?
*The Deadly Assassin Outfit - John Marstons "Deadly Assassin" outfit får din Dead Eye mätare att återskapas dubbelt så snabbt.
*The War Horse - Av alla hästar i Red Dead Redemptions värld är The War Horse den starkaste, snabbaste och mest överlägsna av alla i så gott som alla situationer.
*The Golden Guns Weapon Pack - Den spelare som innehar The Golden Guns Weapon Pack får mer "Fame" för varje avrättning.

El-giganten är ju jäkla arslen som har det för 499kr, men varken i nån butik eller på internet. :)

Postad 28 May 2010 - 13:17

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

El-giganten är ju jäkla arslen som har det för 499kr, men varken i nån butik eller på internet. :)

Köp limited edition, det är inte så mycket prisskillnad dessutom får du bra betalt senare om du ska sälja spelet på tradera/blocket.
Mediamarkt i Järfälla har limited edition för 499 också, va där i torsdags.

Redigerat av Lias08, 28 May 2010 - 13:17.

Postad 28 May 2010 - 14:27

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
nu, efter snart en hel arbetsdag, märker man hur bra spelet verkligen är... jag sitter och läser tråd efter tråd om spelet för att vara "redo" att spela igen....

Postad 28 May 2010 - 14:44

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Vad är det som funkar dåligt med inbjudningarna? Har inte lirat online med nån polare än, men det kommer snart och jag är lite nyfiken.

Jag har haft väldigt mycket problem med att få in kompisar i free roam iaf. Antingen så kan inte kompisarna joina session, varken jag eller någon annan. Eller så blir någon alltid kickad pga connection problems eller liknande. Det kanske bara är jag som stött på problemet men jag hoppas verkligen det blir bättre :/

humming: hoppade jag in i er session? :D det var jag inte medveten om. Kanske råkade komma in i samma free roam som er i mina desperata försök att komma in i samma session som 4 andra kompisar, vilket jag självklart inte lyckades med under hela kvällen :unsure: men hade ni skickat invite hade jag gärna joinat. Hur går det med jakten förresten? :) vilken challenge har ni kommit till?

Postad 28 May 2010 - 15:38

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Det däremot känner jag inte igen. Tycker det fungerar rätt bra. Det som är svårt är att få ihop 8 pers så vi kan fylla en posse. :/
Såg att du hoppade in i vår Free Roam igår. Du skulle requestat att gå med i vår Posse. Olliee är för lat för att skicka invites. :)

Tror snarare att jag inte uppmärksammade att han kom in i lobbyn. Sen är det väl klart folk måste FRÅGA om invites, kan ju inte verka billiga och skicka invites hit och dit :D

Postad 28 May 2010 - 15:40

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

humming: hoppade jag in i er session? ;) det var jag inte medveten om. Kanske råkade komma in i samma free roam som er i mina desperata försök att komma in i samma session som 4 andra kompisar, vilket jag självklart inte lyckades med under hela kvällen B) men hade ni skickat invite hade jag gärna joinat. Hur går det med jakten förresten? :unsure: vilken challenge har ni kommit till?

Jag har inte gett mig på jaguaren / pantern. Han verkar farlig. :)

Ska nog ge mig på mer MP (utanför free roam) ikväll. Måste ju levela så jag får nya brudar. ;)

Men om du har 4 polare, varför inte bjuda in dem till oss så vi kan få den där j-a åtta-manna-posse achievementen. :D

Postad 28 May 2010 - 16:09

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Jo, det kanske skulle gå. Det finns ju många att plocka i gamertagtråden också :D jag är gärna med och fyller upp en av de 8 platserna iaf :)
Kan inte du sätta upp ett "event" istället? Tex att på lördag kl. 20.00 så kör vi en private free roam, då tror jag att du skulle få ihop mer än 8 till och med :unsure: Två fulla lag med sammanlagt 16 spelare kanske.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.