Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Demon´s Soul

542 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Demon's Souls (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.3125 (15) 1 221:-
Demon's Souls - Deluxe Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Demon's Souls - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Demon's Souls - Black Phantom Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.5 (1) Inga priser
Demon's Souls (PS5) (PlayStation 5-spel) 2 8.249998 (3) 369:-
1 relaterade trådar

Postad 30 June 2010 - 18:39

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Satsa på att ta alla trofér

Går tyvärr inte. Black Phantom Edition är tydligen inte kompatibelt med min gamla save samt troférna. :-(

Postad 30 June 2010 - 18:41

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Går tyvärr inte. Black Phantom Edition är tydligen inte kompatibelt med min gamla save samt troférna. :-(

Fixa dubbla troféer!

Postad 30 June 2010 - 19:46

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Hmm efter ca 80 timmar i USA-versionen hade jag fixat 46%... :huh:

Postad 30 June 2010 - 21:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Fasen alltså, man känner att man vill ha magi. Melee känns inte så överlägset mot alla motståndare. Är det normalt att ha typ 300 liv som runt lvl 30 templeknight? Jag hade runt 600, sedan halverades helt plötsligt liven forever.

Postad 30 June 2010 - 21:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Magi gör det nästan för lätt :huh:

Men jag får erkänna att jag också gick mot magi för att iaf lära mig slunga eldbollar typ.. B)

Hmm...Har du plockat av dig ringen ?
Finns en ring som gör att du har 30% mer liv som död

Postad 30 June 2010 - 21:40

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Jag spelade igenom spelet utan magi. Hade dock en pilbåge som jag knappt kunde använda för nödfall. Typ de där irriterande stingrockorna i 4-1...

Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 June 2010 - 21:40.

Postad 30 June 2010 - 22:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
MdaG

Då är du nog i en helt annan division än mig B)

Nu körde jag som tjuv med en pyttedolk å en minisköld och dolken är nog inget vidare..
Jag är inte så bra på få ihop vapen til superduperlegendary :huh:

Postad 01 July 2010 - 08:20

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Jag spelade igenom spelet utan magi. Hade dock en pilbåge som jag knappt kunde använda för nödfall. Typ de där irriterande stingrockorna i 4-1...

Det är ungefär vad jag har planer på att göra. Vill inte måsta spendera en massa levels på magi-stats när jag lika gärna kan hugga ner folk.

Men vad jag kan se från wiki/guiden så verkar det ju som att det är just i 4-1 man hittar pilbåge? Ska visst finnas någon i 1-2 också som "treasure" vad nu det betyder. Men nöta genom den leveln i jakt på en båge för att ta sig genom 4-1 känns väl lite drygt..

Föresten, jag klarade bara 1-1 och av de vapen och rustningar jag är sugen på härnäst så verkar typ allt vara i just 4-1, är det möjligt att gå direkt dit eller ska jag satsa på att levla lite och ta mig an någon annan värld först? Funderar tillochmed på att plöja genom 1-1 igen, tror jag missat ett par saker där

Postad 01 July 2010 - 17:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Föresten, jag klarade bara 1-1 och av de vapen och rustningar jag är sugen på härnäst så verkar typ allt vara i just 4-1, är det möjligt att gå direkt dit eller ska jag satsa på att levla lite och ta mig an någon annan värld först? Funderar tillochmed på att plöja genom 1-1 igen, tror jag missat ett par saker där

Du kan köra direkt på 4-1. Är lite småtufft i början kanske men det ger sig. Mycket, mycket exp. Enda stället i spelet som ger exp verkar det som -_-

Hmm...Har du plockat av dig ringen ?
Finns en ring som gör att du har 30% mer liv som död

Det kan hända att det ringer någon klocka ang. detta ja, få se vad som händer om jag sätter på mig den igen :unsure:

Postad 01 July 2010 - 18:05

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Zoiler

Du vet att du kan sälja små soulstones som du hittar och få en hel del exp ?

Edit
Det du får av bossar bör du inte sälja...De kan behövas senare

Redigerat av moparman, 01 July 2010 - 18:08.

Postad 01 July 2010 - 20:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Zoiler

Du vet att du kan sälja små soulstones som du hittar och få en hel del exp ?

Edit
Det du får av bossar bör du inte sälja...De kan behövas senare

Jo har koll på det.

Nu när jag fick 30% mer liv (hade glömt ringen som du sa Moparman =P) så var det en barnlek att spöa 4-1 bossen, lite dumt att ha spelat större delen av spelet med för lite liv. Även fast mitt vapen gick sönder mitt i striden -_-. Men det krävs ju inte mycket för att undvika skada från honom. Lätt att spöa med bågen också.

Gick tillbaka till 1-1 för att hämta lite grejer där jag inte varit men...
Spoiler

Postad 02 July 2010 - 05:09

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Du kan köra direkt på 4-1. Är lite småtufft i början kanske men det ger sig. Mycket, mycket exp. Enda stället i spelet som ger exp verkar det som -_-

Vilken soul level var du då du körde 4-1? Jag provade igår och tyckte mig klara mig ganska bra, men sen klantade jag mig och dubbeldog och förlorade 3k souls :unsure:

Postad 02 July 2010 - 10:21

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5015 inlägg
  • 0

Jo har koll på det.

Nu när jag fick 30% mer liv (hade glömt ringen som du sa Moparman =P) så var det en barnlek att spöa 4-1 bossen, lite dumt att ha spelat större delen av spelet med för lite liv. Även fast mitt vapen gick sönder mitt i striden -_-. Men det krävs ju inte mycket för att undvika skada från honom. Lätt att spöa med bågen också.

Gick tillbaka till 1-1 för att hämta lite grejer där jag inte varit men...

Spoiler

Det är inte direkt "större delen av spelet" men jag förstår din frustration ;)

Spoiler

Postad 02 July 2010 - 10:48

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5015 inlägg
  • 0
Ni måste lämna ifrån er allt ni inte använder för tillfället till stockpile thomas.
Mycket saker som försvinner för alltid om man inte kan plocka upp dom.

Postad 02 July 2010 - 11:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag dog då flera ggr på bossen 4.1..
Innan jag ens han ta mig ner till han :)

Konstigt att vissa ggr man spelar går ingenting och man tror tamefasen att det är totalt omöjligt så man tar ett uppehåll och kör nån annan bana..Byter eller uppgraderar vapen..Expar lite och så helt plötsligt så var det inga problem ;)

Postad 02 July 2010 - 13:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Vilken soul level var du då du körde 4-1? Jag provade igår och tyckte mig klara mig ganska bra, men sen klantade jag mig och dubbeldog och förlorade 3k souls ;)

Inte hög soullvl alls. Hade bara spenderat expen från första ledaren. 4-2 är ännu bättre för exp.

Det är inte direkt "större delen av spelet" men jag förstår din frustration

Menade större delen av min speltid, kanske inte var klart. Och den där skölden du pratar om var nog just den jag missade -_-.

Sen har jag 27 på str, vilket är jäkligt onödigt tydligen. Skulle ha kollat upp det innan =/.

Postad 02 July 2010 - 16:31

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Är det f.ö. bara jag som har problem med "riposte"? ibland slår jag förbi fiendens vapen med min sköld, visserligen blir jag inte träffad av hans vapen, men jag får inte göra riposte-attacken ;)

Postad 02 July 2010 - 16:46

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5015 inlägg
  • 0
Jag använde aldrig riposte. Jag rollade aldrig heller eller hoppade bakåt.

Jag tycker det funkar att ta deras slag med skölden och sen slå tillbaka.
När man har fått bra svärd så kan man tajma och slå dom innan man får smäll själv.

Postad 02 July 2010 - 16:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag använde aldrig riposte. Jag rollade aldrig heller eller hoppade bakåt.

Du rollade inte under hela spelet en enda gång? Märkligt. Det behöver man ju göra om man blir staggered som sista utväg, dvs om de slår sönder endurance.

Postad 02 July 2010 - 17:00

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5015 inlägg
  • 0
Angående skölden du missade:
Spoiler

Jag skulle gärna ge dig en likadan som du missade, jag har 3 tror jag, men vet inte om det fungerar
med våra olika versioner av spelet.

Du rollade inte under hela spelet en enda gång? Märkligt. Det behöver man ju göra om man blir staggered som sista utväg, dvs om de slår sönder endurance.

Asså, jag sprang iväg och åt en herb.

Jag säger inte att det är ett bra sätt, jag bara fick aldrig in just rollandet utan
var mer aktiv och sprang runt lite tills jag fick ett bra svärd.

Postad 02 July 2010 - 23:55

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Jag rollar stup i kvarten. Som wanderer började jag med wooden shield, har visserligen uppgraderat till soldiers shield, men fortfarande så tar det ju 10% damage då jag blockar, och det gillas inte, får jag in en riposte så är det, vad jag har märkt, bästa sättet att sänka skeletten i 4-1 på. Har grindat lite souls och styrt upp basic magic, magic är riktigt kasst på den här leveln (magic 10).

Hur som helst, riposte är ju the shit då man väl får in dem. Guld-move.

Postad 03 July 2010 - 15:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

bästa sättet att sänka skeletten i 4-1 på.

Great Club hittar man rätt tidigt. Den tar ut, hos mig iaf, skeletten på 1 slag tvåhändat efter en block.

Hur som helst, riposte är ju the shit då man väl får in dem. Guld-move.

Vad är egentligen riposte? Man blockar, de blir staggrade, och sedan slår man direkt efteråt?

Postad 03 July 2010 - 19:09

Dariush
  • Dariush
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Man parerar (L2) och slår direkt efter för att göra en riposte. Man märker om det görs rätt eftersom det blir en speciell animation.

Postad 03 July 2010 - 19:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
1 slag :)

Hm...Jag kanske skulle satsa på nått annat vapen :D

Blir nästan sugen att ta upp kampen igen

Postad 03 July 2010 - 19:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Har börjat ett tredje varv med en helt ny karaktär (eftersom mina gamla saves inte fungerar i PAL-versionen och min bror tagit min NTSC-version). Valde en pure mage (Royalist) och jäklar vad beefad man blir som mage. Soul Arrow äter upp ALLT som första banan har att kasta mot mig. Gjorde även en ansenlig skada på tutorialbossen innan jag klantade mig och han fick in en träff.

Kanske ska skapa en tjuv istället och se om jag fixar det. ;-)

Postad 03 July 2010 - 19:50

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm..Magi är ju nästan fuskigt bra..Iaf i början..

Tjuv tycker jag inte var nån lek som första karaktär.
Eller så är jag bara dålig :D

Den ska väl gå att döda..har för mig jag sett det på tuben

Postad 03 July 2010 - 21:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Den ska väl gå att döda..har för mig jag sett det på tuben

Måste gå, om man vet hur man ska göra kan han inte skada en så då kan man ju hålla på hur länge som helst.

Postad 04 July 2010 - 11:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

... Men grafiken.. eh. Hackar ganska mycket trots medioker, ja nästan dålig, grafik.

Hackar det mycket? Var är du i spelet när det hackar?
Har spelat ett par timmar in nu efter ett par månaders uppehåll. GTA4 - Episodes of Liberty City kändes riktigt grovhugget efter Uncharted 2, men Demon's Souls tycker jag står sig riktigt bra.

*edit*
Angående tutorialsbossen,
Spoiler

Redigerat av Unregisterede32cf070, 04 July 2010 - 11:13.

Postad 04 July 2010 - 11:53

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Har spelat ett par timmar in nu efter ett par månaders uppehåll. GTA4 - Episodes of Liberty City kändes riktigt grovhugget efter Uncharted 2, men Demon's Souls tycker jag står sig riktigt bra.

*edit*
Angående tutorialsbossen,

Spoiler

Spoiler

Hur är den europeiska spelarbasen? Sugen på att införskaffa spelet igen men bara om det är gott om mutliplayer action.

Postad 04 July 2010 - 13:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det har hänt på flera ställen. Oftast flyter det såklart men spelet ser ju inte direkt sååå bra ut. Prova att slå sönder många objekt och fysiken tär på spelet en hel del.

Sen var det ett ställe på 4-1 där jag gick upp på taket ovanför det (andra) röda skelettet. Då gick frameraten ner under 10 och höll sig så i en 20 minuter. Någon slags bugg, har inte vågat mig upp på taket igen. Det fixade sig innan jag mötte bossen dock men jag var rätt sur för det var en bra runda.

Postad 04 July 2010 - 14:53

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Spoiler

Hur är den europeiska spelarbasen? Sugen på att införskaffa spelet igen men bara om det är gott om mutliplayer action.

Mer aktiv än NTSC-versionen i mars 2010 iaf.Men det kan bero på att vi är samma tidszon nu...

Redigerat av Unregisterede32cf070, 04 July 2010 - 14:53.

Postad 04 July 2010 - 23:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Idag öppnade det upp sig lite, har haft sånt skitsvärd att ja... ledaren på 5-1 som jag klarade med nöd och näppe gick inte att ta ut såvida han inte missade att regenerera en gång. Men nu hittade jag iaf Hiltless så jag kan ta mig an 3-1 utan problem. Klarade även hela bana 4 så nu bör det rinna på hoppas jag.

Hittade också Broken Sword. Ska man göra fegsvärdet kanske?

Postad 05 July 2010 - 07:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du vet att du kan använda soulstone från bossar och material du hittar till att göra mäktigare vapen ?
Och även köpa magi/mirakel

Vill du veta hur läs spoiler
Spoiler

Postad 05 July 2010 - 11:37

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Jag själv har nyligen införskaffat Crescent Flachion +1, wooden catalyst (provade lite magi, det var lagom kasst med 10 i magic osv) och köpt mig en Heater Shield. Tänkte ta mig an 2-1, öppnade upp genvägen innan jag fick pisk och förlorade 4k souls. Har upptäckt att jag är betydligt mer försiktig första svängen genom en bana. Borde fortsätta vara försiktig efter det också, blir dyrt i längden :)

Och är det bara jag som är klantig eller är de där små ödlorna helt omöjliga att döda? Jag råkade se en runt hörnet i 2-1, första jag sett f.ö., och jag var bra långt ifrån den men hann inte ens ta upp catalysten för att skjuta den med en fire toss innan den sprang iväg och hoppade/ramlade ner från där den stod. Förstår inte hur en meleekaraktär ska kunna sänka dem, tvivlar på att min fire toss hade dödat den i vilket fall som helst

Redigerat av Unregisteredbdbbb6aa, 05 July 2010 - 11:38.

Postad 05 July 2010 - 14:56

Unregisteredc69b3e54
  • Unregisteredc69b3e54
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Och är det bara jag som är klantig eller är de där små ödlorna helt omöjliga att döda? Jag råkade se en runt hörnet i 2-1, första jag sett f.ö., och jag var bra långt ifrån den men hann inte ens ta upp catalysten för att skjuta den med en fire toss innan den sprang iväg och hoppade/ramlade ner från där den stod. Förstår inte hur en meleekaraktär ska kunna sänka dem, tvivlar på att min fire toss hade dödat den i vilket fall som helst

Du får inte vara för försiktig när du ser en ödla, fullt löp mot den är det som gäller. Magi brukar jag aldrig köra på dem, melee funkar bäst, när du väl har fått in första slaget på den så landar den på rygg och ligger o sprattlar en stund så du kan lugnt timea in nästa slag.

Edit: Bra sida http://demonssouls.w...crystal-lizards

Redigerat av Unregisteredc69b3e54, 05 July 2010 - 14:59.

Postad 05 July 2010 - 15:47

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Precis börjat med en Hunter som karaktär. Fler som kör hunter?

Tycker spelet är skitkul och ganska svårt men inte onödigt svårt, hur använder man sina souls för att levla? Har bara hittat hur man köper prylar för dom. Eller levlar man automagiskt?

Gillar hunter, sätter ett par pilar på avstånd och går sen in i melee. Funkar mot många fiender men lite sämre med de som blockerar med sköld.

Postad 05 July 2010 - 15:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du snackar med en tjej i Nexus ..
Då får du välja vad du vill lvla ...Tex styrka..
Det dras från samma själar som du köper grejor för så man får tänka efter innan man blåser allt på prylar :)

Postad 05 July 2010 - 20:33

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Har den redan utgått!? :)

Postad 05 July 2010 - 20:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Oj vad lätt bana 3 var att klara idag =P. Alla ledare på första försöket och fienden är cannonfodder. Jag trodde 3-3 ledaren
Spoiler

Har den redan utgått!? :)

Måste vara något fel eller så sålde det ASdåligt :)

Postad 05 July 2010 - 21:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Webhallen får in en ny batch om två veckor står det, men det blir utan guide, art book och soundtrack. :)

Spoiler

Postad 05 July 2010 - 22:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Webhallen får in en ny batch om två veckor står det, men det blir utan guide, art book och soundtrack. :)

Vad speciell min utgåva känns helt plötsligt ;)

Spoiler

Spoiler

Var är den j-veln som dödar alla NPC i Nexus förresten? Jag hittar honom inte men har redan sett två döda :)

Hade gärna kört online men min trådlösa uppkoppling suger numera och kan inte hålla konstant uppkoppling. Har beställt kabel, hoppas det fungerar.

Postad 05 July 2010 - 22:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du har inte brytit sönder skivan än iaf Zoiler :)

Postad 05 July 2010 - 23:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5015 inlägg
  • 0

Var är den j-veln som dödar alla NPC i Nexus förresten? Jag hittar honom inte men har redan sett två döda :)

Spoiler

Postad 05 July 2010 - 23:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Nej, det värsta är nog över nu :)

Men de gånger jag har haft problem så har det berott på dålig utrustning, mörker, och seg kontroll (har fallit till min död oftare än jag kan räkna). Det som försvårar för spelaren är att spelet är så fritt och informationsfattigt.... så utrustning, vilken ordning du tar banorna i, vad för skills + stats du väljer spelar mycket större roll än hur du egentligen spelar. Typexempel när jag mötte Leechmonger med Crescent Falchion. Urenkel boss egentligen, inte svårt att dodga attackerna och han står ju helt stilla, men med mitt vapen var jag tvungen att ha tur för att vinna eftersom han regenererade snabbare än jag fick ned hans liv.

Inte som i Ninja Gaiden där det är pure skill och alla har samma förutsättningar :)

Inte som i Diablo där du får exp och blir starkare ju mer du spelar. I DS kan man spela jättelänge men dö och förlora allt och inte komma någon vart, många som gjort så säkerligen. Så lägligt då att det finns en
Spoiler
. Tänk om de hade gett mer exp för vanliga fiender också.

Griffin: Hur många trappor upp =P?

Redigerat av Zoiler, 05 July 2010 - 23:25.

Postad 06 July 2010 - 07:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 06 July 2010 - 08:15

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Själv fick jag pisk av Armoured Spider, tur det är lätt att gå dit igen så man kan nöta, men det verkar småsvårt att komma nära nog som melee utan att få stryk. Spindeln verkar ju snabb som ett as och spottar både det ena och det andra efter en.

Jag struntade i spindeln och tog mig an en bit av 4-1, sänkte den fete fan, om än rätt fegt, men efter han slagit ihjäl mig på ett slag så blev jag nervis och ville inte förlora för mycket själar så jag tog det säkra före det osäkra. Och så fick jag mig en massa smått och gott. Min Kilij som jag verkligen vill uppgradera, men måste jag sänka Flamelurker för att göra den sharp? Eller det kanske inte är han i Nexus som uppgraderar med bladestones?

Om jag får tid ska jag försöka knäcka spindeln ikväll iaf. Hoppas det går bättre än igår.

Postad 06 July 2010 - 09:40

Alex81
  • Alex81
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Ett litet tips som jag upptäkte häromdan. Man behöver inte springa runt med alla shards och liknande man använder för uppgradera vapen. Lägg alla hos stockpile vad han nu heter. kan använde dom därifrån.

Det kan vara lite irriterande när man blir invaderad lite då och då av andra spelare som slaktar mig :o

Postad 06 July 2010 - 10:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
skoll

Läs inlägg 383 :o

Postad 06 July 2010 - 10:26

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5015 inlägg
  • 0

Griffin: Hur många trappor upp =P?

Spoiler

Postad 06 July 2010 - 10:49

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

skoll

Läs inlägg 383 :o

Se där. :wub:

Måste f.ö. bara nämna en sak, jag höll på göra på mig igår då jag just hade hittat compound long bow, åkte in till the Nexus och equippade den, sen tänkte jag kika hur "siktningen" funkade, så jag la en pil och sen tänkte jag "uhm, hur gör jag för att inte slösa en pil här" och så råkade jag skjuta iväg den, i riktning mot stockpilern och smeden.. Som tur var gick bara någon låda sönder, men jag trodde i en halv sekund att jag hade gjort alla mina items hos stockpilern oanvändbara fram till NG+. Härligt med spel som har konsekvenser ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.