Den stora Kult/B-films tråden!
3302 svar till detta ämne
Postad 09 november 2009 - 20:41
Unregistered8282627d
-
Unregistered8282627d
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Kollade Living dead at the Manchester morgue från Blue Underground ikväll.
Bilden var riktigt bra, såg inga spår av DNR eller EE, bakgrunden och vissa scener var dock oskarpa men jag skulle tro att det beror på original materialet, skulle ge den 7 av 10 för bilden om NY ripper är 8,5.
Ljudet var bra, och bakhögtalarna bidrog till den underbara stämningen! Kanske hade önskat lite mer bas. Har enbart lyssnat på DTS MA spåret.
Postad 09 november 2009 - 20:45
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Angående Martial art, Finns Ong-Bak? Tror jag frågat de nånstans förut men tappade bort vart och hittar därmed inte svaret. Sen om The Protector är en bra film eller om de bara är massa dravel? Tom Yong ska då oxå vara någon film som heter, och om de är samma film som Warrior King? Och finns den eller dom på BD? Nämligen hört mycke om just Ong-Bak, The Protector, Tom Yong (om den nu heter så) och Warrior King? Även om nån vet om Super Cop Och Rumble in Bronx med Jackie Chan kommit?
Här finns din fråga https://www.minhembi...s...353&st=6480
Postad 09 november 2009 - 22:35
Binks
-
Binks
-
Forumräv
-
-
739 inlägg
Här finns din fråga https://www.minhembi...s...353&st=6480
åå där va den ja. Tackar! Då bara frågan om ni tycker att The Protector är en bra film som är värd 99:-? Fått ett presentkort skickat till mig på 50:- på discshop så hade funderingar på just The Protector eller Tropa De Elite.
Postad 10 november 2009 - 06:18
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Då skulle jag nog hellre ta och välja "The Haunting In Connecticut" istället... kuslig historia det där..!
Åter till topic.. såg att den gamla godingen Saló finns med på dvd.co.uk's 2 för 18£ kampanj... har väl för mig att den hade fått fina rescensioner på bildfronten...??
Postad 11 november 2009 - 17:45
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
"Triple Impact!" Teaser Trailer: http://www.youtube.c...h?v=gH_SL928SvAÄnnu ett filmprojekt från oss på "NinjaVision". Påbörjades sommaren 2008 men blev rejält försenad pga diverse problem. Nu börjar den komma till liv igen i ny skepnad, och den kommer att filmas färdig back to back med bl.a. "Mad Bad Motherfucker 2: Mutant Attack" sommaren 2010 för Blu-Ray release Nov/Dec nästa år.
Postad 11 november 2009 - 17:52
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Och även i dessa fall så vet du vart de första signerade exen ska ta vägen...
Postad 11 november 2009 - 21:03
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Jajjemänsan!
Postad 14 november 2009 - 23:19
Unregistered8282627d
-
Unregistered8282627d
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Postad 15 november 2009 - 01:15
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
HELL YEEEAAAHHH....!
Postad 15 november 2009 - 01:48
DragonZilla
-
DragonZilla
-
Användare
-
-
247 inlägg
Vilken fantastisk tråd!!!
Jag undrar om Condorman kommer till Blu ray?
En film jag älskade när jag var 14
Postad 15 november 2009 - 03:07
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Postad 17 november 2009 - 21:24
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Ännu ett projekt som blir klart till våren efter en låååååång försening http://www.youtube.c...h?v=ZJQtg48FIokBörjar få så många bollar i luften nu att det snart ballar ur  haha Men kan Lloyd Kaufman så kan banne mig vi
Redigerat av Svante Skoog, 17 november 2009 - 22:36.
Postad 17 november 2009 - 23:34
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
12 Januari släpps Halloween II
Postad 18 november 2009 - 00:11
DragonZilla
-
DragonZilla
-
Användare
-
-
247 inlägg
Kanske fel forum men måste ställa en filmfråga här i o med att många verkar ha koll på gamla filmer.
Jag har en halvt sedd film från när jag var bra mycket yngre.
Den svenska titeln på betamax utgåvan var Zacharias lag..osäker på stavning.
Hjälten Zacharias jagar nån kille med rånarhuva som mördar tjejjer..Har för mig att båda är kampsportskillar..
Vill så gärna ha den filmen sedd då jag var för host host (viskar rädd) o se klart den 
Ha det
Postad 18 november 2009 - 07:29
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
12 Januari släpps Halloween II
Bara hoppas att den är lika bra som hans första Halloween... och med ett bra soundtrack...! Jag gissar att det blir samma bolag som ger ut den och att den kommer få den fina regionskodningen med ett stort A....??
Postad 20 november 2009 - 18:57
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Night of the Creeps recension för er som ännu inte upptäckt denna Zombie klassiker  Sony släpper levererar även denna gång när det gäller kvalité! http://horrordvds.co...p?articleid=799En av de absolut bästa skräckfilmerna från 80-talet. Hur skön som helst. Den som inte håller med mig och INTE blir underhållen av denna film behöver DIREKT söka medicinsk hjälp  lol
Postad 20 november 2009 - 21:31
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
TROMA!!!!!!!!
POULTRYGEIST: Night of the Chicken Dead
poultrygeist.jpg 38,41K
0 Antal nerladdningar
Denna löjligt suveräna film (i samma klass som Toxic Avenger och Terror Firmer) släpps den 23:e februari!
Enligt Lloyd så ska dom sen släppa en ny katalog titel varje månad
HAPPY DAYS!!!!!!!!!
Redigerat av Svante Skoog, 20 november 2009 - 21:47.
Postad 21 november 2009 - 06:23
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
TROMA!!!!!!!!
Enligt Lloyd så ska dom sen släppa en ny katalog titel varje månad 
HAPPY DAYS!!!!!!!!!
ABSOLUT... dock blir det inga happy days för plånboken framöver...
Postad 21 november 2009 - 07:57
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3 166 inlägg
Den där studio S debatten är vansinnigt kul 
Extra kul när det kom fram senare att ungarna inte alls hade sett filmerna. Producenterna mutade ungarna med Mc Donalds mat om dom ljög framför kameran om detta 
Hur kom det fram att ungarna var mutade, det är ju iofs ganska självklart eftersom ungarna inte har en aning om vad dom pratar om när dom ska berätta om filmerna men kom det ut till allmänheten att dom var mutade?
Postad 21 november 2009 - 11:11
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Ja det kröp fram några år senare, vet inte om det var genom nån av teamet eller av de nu uppväxta ynglingarna  Speciellt kul i intervjun är när reportern frågar ungarna "Har ni alla sett motorsågsmassakern?" och en av ungarna kommenterar till sin kompis "Men du har ju inte sett den.", "Jo det har han." Svarar reportern  lol Jag är inte en våldsam person, men efter att ha sett dessa hysteriska och överbeskyddande (säkert överkristna) hippie förälders flippa ur i studion och agera smått psykotiskt över filmerna, så fick jag lust att, likt Arnold i Terminator, åka tillbaks i tiden och öppna eld i studion  lol Ännu en klassiker i underhållande recut: http://www.youtube.c...h?v=SzHS0QP7broOriginal version: http://www.youtube.c...h?v=iNCDUAsg03oSiewert Öholm bor numera i närheten av Arvika vilket jag fick uppleva när han stapplade in och hyrde film hos oss när jag jobbade i videobutiken. Jag var bra sugen att rycka honom i öronen och ge honom en bitchslap pga hans inblandning i häxjakten efter stackars W.A.S.P. på 80-talet
Postad 21 november 2009 - 12:50
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3 166 inlägg
Det var fint att programmet avslutades med en dikt
Postad 21 november 2009 - 13:25
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Jag var bra sugen att rycka honom i öronen och ge honom en bitchslap pga hans inblandning i häxjakten efter stackars W.A.S.P. på 80-talet 
Springer du på honom igen så lovar jag att betala hälften av böterna enbart pga ovanstående...
Postad 21 november 2009 - 15:14
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Det var fint att programmet avslutades med en dikt 
Ja det är ju helt sinnessjukt  lol Springer du på honom igen så lovar jag att betala hälften av böterna enbart pga ovanstående... 
Bra då åker jag och letar upp honom  haha
Postad 21 november 2009 - 20:17
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Fist of Dragon: http://bdforum.se/vc/fist-of-dragonNy HK film från teamet bakom kommande "Ip-Man 2". Stilmässigt påminner det starkt om 80-tals perioden  Kul att det dyker upp nya talanger som kan kicka röv där borta nu, speciellt som Jackie Chan m.m. börjar bli lite för gamla för att orka skutta runt över hustaken och spöa 50 pers i sekunden
Postad 21 november 2009 - 21:37
bahama
-
bahama
-
Forumräv
-
-
977 inlägg
Jag äger den. Skillnaderna på US utgåvan är att dom mixat om ljudet från original 2.0 spår till 5.1, något som aldrig blir bättre på dessa lågbudget filmer 
Sen är det en ny dokumentär på skivan som saknas på den engelska. När det gäller bilden och resten av extra materialet så är US och UK utgåvan identiska. Följer iofs med en Booklet i UK utgåvan med serien som filmen är baserad på, som saknas i US utgåvan.
Ruggigt fin bild kvalla på den, utan DNR, och PCM 2.0. spåret låter riktigt bra 
Edit: original 2.0. spåret fanns visst även med på US utgåvan 
Skummade igenom denna tråden lite och hittade denna komentaren angående Hardware. Vad har du för källa för bilduppgifterna? Enligt vad jag läst har man i US utgåvan använt en annan master och det är ett mindre bolag som jobbat med den endast för US. Vill gärna veta mer om skillnaderna/likheterna på utgåvorna. Undrar för övrigt om det finns någon utgåva med dir. cut av filmen.
Postad 21 november 2009 - 23:43
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Dom använde samma master, men dom hade tydligen putsat den lite extra och gjort lite color correction ändringar. Om detta är bra eller dåligt vet jag inte då jag inte sett slutresultatet. Men jag är lite orolig att dom DNR putsat, då i allafall den engelska utgåvan har redigt med härligt filmgrain
Förhoppningsvis har dom behållit grainet även i US utgåvan och bara putsat bort smuts m.m.
US utgåvan innehåller även en lång dokumentär som inte finns med på UK discen.
Bägge skivorna har den helt oklippta versionen (jämfört med den R-rated version som fanns tidigare i USA) och nån längre version än så finns inte, om nu inte nåt bootleg bolag släppt nån version av filmen på DVD med alla deleted scenes billigt in klippta och falskt kallat den för en "Director´s Cut"
Redigerat av Svante Skoog, 21 november 2009 - 23:49.
Postad 22 november 2009 - 12:38
bahama
-
bahama
-
Forumräv
-
-
977 inlägg
Dom använde samma master, men dom hade tydligen putsat den lite extra och gjort lite color correction ändringar. Om detta är bra eller dåligt vet jag inte då jag inte sett slutresultatet. Men jag är lite orolig att dom DNR putsat, då i allafall den engelska utgåvan har redigt med härligt filmgrain 
Förhoppningsvis har dom behållit grainet även i US utgåvan och bara putsat bort smuts m.m.
US utgåvan innehåller även en lång dokumentär som inte finns med på UK discen.
Bägge skivorna har den helt oklippta versionen (jämfört med den R-rated version som fanns tidigare i USA) och nån längre version än så finns inte, om nu inte nåt bootleg bolag släppt nån version av filmen på DVD med alla deleted scenes billigt in klippta och falskt kallat den för en "Director´s Cut" 
Nice. Enligt http://www.blu-ray.c...e-Blu-ray/6356/har man inte "putsat" bort grainet. Fast jag vet inte riktigt vilken nivå recensenterna där håller. Hade en gång i tiden en kulkopia på vhs som jag inte kommer ihåg källan på. Den hade en betydligt längre version. Vad jag blivit informerad om så väckte denna filmen en väldigt censur debatt i usa bl.a. Man hade tydligen väldiga problem med hur man skulle hantera visst material i filmen. Har US utgåvan här hemma men inte hunnit/orkat titta på den än.
Postad 22 november 2009 - 14:06
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Enligt screenshotsen där så är allt filmgrain intakt 
Tycker även att färgerna är lite finare än på UK discen, så tillsammans med den nya dokumentären så är US discen isåfall att föredra.
Jepp, MPAA klippte ner filmen rätt hårt för att få ner den till en R-rated version.
Det intressanta var att trots att censuren fortfarande gick hårt på filmerna i sverige runt 1990, så lyckades Sandrew ibland släppa igenom filmer UTAN att dom granskades av censuren, vilket man kunde se på baksidan vid åldersgränsen, och just Hardware var en som slank undan i sin helt oklippta version 
Den sönderspelade hyr VHS:n ligger fortfarande i garderoben
Postad 25 november 2009 - 12:22
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
den 30:e mars släpps den gamla sleaze rullen "Vampyres" från Blue-Underground
vampyresbrd.jpg 32,3K
0 Antal nerladdningar
Snott från "DigitalBits":
Blue Underground has set Vampyres for Blu-ray release on 3/30/10 (SRP $29.95). Extras will include audio commentary with director José Ramón Larraz and producer Brian Smedley-Aston, the Return of the Vampyres featurette, and the film's international and U.S. trailers.
Postad 25 november 2009 - 12:33
outdoor_miner
-
outdoor_miner
-
Beroende
-
-
1 470 inlägg
My Bloody Valentine ser ut att ha fått en riktigt lyckad utgåva, och trevligt pris också ($12 direkt efter release kan man ju knappast klaga på). beställd!
Postad 25 november 2009 - 13:25
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Jepps jag har den också på ingång nu
Jag såg denna oklippta version på DVD för ett halvår sen och filmen blev MYCKET bättre då Paramount hade saxat LÖJLIGT mycket för att sno åt sig sin R-Rating.
Samma behandling fick Fredagen den 13:e del 2 till 8. Men dom lär vi tyvärr ALDRIG få se oklippta då Paramount verkar ha skrotat materialet för länge sen. HÄDELSE!
Var beredd på att de inklippta gore scenerna i My Bloody Valentine är av lite sämre kvalla än resten av filmen. Men det ökar bara den där lite förbjudna grindhouse videovålds känslan när det oklippta materialet dyker upp med lite repor och smuts  hehe
Postad 27 november 2009 - 14:35
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Uppdaterad "Mad Mad Motherfucker" trailer nu i NÄSTAN officiell version, lite mer fin puts bara, men vi ville testa och se responsen. hehe http://www.youtube.c...h?v=uz1hUj7buYcJäkla youtube som mörkar ner och grötar HD klippen man lägger upp bara  Till er här på forumet kommer jag att slänga ihop en speciell limiterad utgåva med lite extra godis som T-shirts m.m.. Återkommer med mer info om denna "minhembio" specialare närmre releasen i februari  Cheers!!
Postad 27 november 2009 - 16:22
bahama
-
bahama
-
Forumräv
-
-
977 inlägg
Uppdaterad "Mad Mad Motherfucker" trailer nu i NÄSTAN officiell version, lite mer fin puts bara, men vi ville testa och se responsen. hehe 
http://www.youtube.c...h?v=uz1hUj7buYc
Jäkla youtube som mörkar ner och grötar HD klippen man lägger upp bara 
Till er här på forumet kommer jag att slänga ihop en speciell limiterad utgåva med lite extra godis som T-shirts m.m.. Återkommer med mer info om denna "minhembio" specialare närmre releasen i februari 
Cheers!!
Verkar riktigt nice det där. Undrar om någon sett en hong-kong action film med motorsågs duell i? Där hade sågarna mycket längre svärd dock:) Kommer tyvärr inte ihåg vilken film det var i dock.
Postad 27 november 2009 - 19:08
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Jajjemänsan, det var i HK filmen "Tiger on the Beat" med bl.a. Chow Yun Fat 
En suverän fight som vi var tvugna att göra en lite mindre akrobatisk hyllning av  hehehe
I bl.a. "In the Line of Duty 3" så hade även slutskurken en motorsåg som han försökte snitta hjältinnan med.
Också en suverän film!
Synd att man får se så lite motorsågs dueller nu förtiden
Postad 07 december 2009 - 11:02
Unregistered8282627d
-
Unregistered8282627d
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Postad 07 december 2009 - 15:39
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
oh sweet!!
Var länge sen jag såg den
Ska bli intressant att se vad Arrow kommer med för fler kultfilmer framöver.
Kan vi hoppas på House by the Cemetery som dom har rättigheterna till?
Postad 08 december 2009 - 01:06
Yocke
-
Yocke
-
Forumräv
-
-
687 inlägg
Har nån sett den brittiska utgåvan av Donnie Yen-filmen Flashpoint (Flash Point i USA)? Vet att det finns en Hong Kong-utgåva också, men den är tydligen grymt förstörd med DVNR och edge enhancement.
Postad 08 december 2009 - 01:27
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Cine-Asia brukar ofta använda samma master och extras som HK discarna så bild och ljud är nog samma.
HK bolagen använder sig tyvärr ofta av EE. Men jag tycker ändå att t.ex. Ip-Man ser bra ut trots detta. Även där samma master på UK utgåvan.
Postad 08 december 2009 - 09:14
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
IP Man har ju ohyggligt bra bild.... och jag har även den asiatiska utgåvan av Flashpoint, nu var det ju ett tag sen jag såg den men vad jag kan komma ihåg så var det riktigt bra bild och ljud på även den...!!
Postad 16 december 2009 - 00:56
outdoor_miner
-
outdoor_miner
-
Beroende
-
-
1 470 inlägg
lite goda nyheter för oss som tycker det är ör mycket tjat om hober och dylikt bråte - herr jackson har bättre saker på gång: In a recent interview for Reel Time (a programme on the CineMagic XM radio channel), Peter Jackson said he is currently restoring his "early films" for release on Blu-ray. No specific titles were mentioned, but Jackson was probably referring to his three first movies, which have become cult favorites in their own right: 'Bad Taste', 'Meet the Feebles' and 'Braindead' (also known as 'Dead Alive'). http://www.blu-ray.com/news/?id=3886
Postad 16 december 2009 - 12:07
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
YES!!! ÄNTLIGEN så kanske vi kan få en riktigt fin master av Braindead då alla DVD utgåvor har varit hyffsat mediokra. Med tanke på hur bra Bad Taste såg ut på Anchor Bays DVD så har jag höga förväntningar på kommande BD
Önskar att Peter Jackson kunde lägga ner allt dravel med Sagan om Ringen tjafset och likt Sam Raimi gå tillbaks till rötterna med en redig skräckfilm igen
Vad världen behöver är en Bad Taste 2 på lågbudget istället för ännu fler filmer med fjolliga alver och hober
Postad 16 december 2009 - 12:16
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
Weee! Braindead och Bad Taste har man ju verkligen sett fram emot
Postad 24 december 2009 - 01:52
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Det 6:e april släpps den Roger Corman producerade Joe Dante kultfilmen "Piranha"!! http://bluray.highde...n_Blu-ray_/3963Nu vill jag banne mig se "Death Race 2000", "Humanoids from the Deep" och "Galaxy of Terror" härnäst från Herr Corman på formatet  Från Dante så skulle jag även vilja ha "The Howling"
Postad 24 december 2009 - 10:27
outdoor_miner
-
outdoor_miner
-
Beroende
-
-
1 470 inlägg
Det 6:e april släpps den Roger Corman producerade Joe Dante kultfilmen "Piranha"!! 
http://bluray.highde...n_Blu-ray_/3963
Nu vill jag banne mig se "Death Race 2000", "Humanoids from the Deep" och "Galaxy of Terror" härnäst från Herr Corman på formatet 
tyvärr är det väl förmodligen bara pga att remaken går upp då i dagarna om vi får se en sån film på BD. vilket iofs gör det ännu underligare att ingen passade på att ge ut DR2K när dess "remake" kom härom året.
Postad 24 december 2009 - 11:23
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Death Race 2 är under inspelning, så förhoppningsvis tajmar dom kanske en release av originalet då istället om vi har tur
Postad 24 december 2009 - 20:07
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3 680 inlägg
Ja kommer dom där 3 på BD så är det banne mig den näst bästa julklappen i år... HALLELUJA....!!
Postad 02 januari 2010 - 14:47
bahama
-
bahama
-
Forumräv
-
-
977 inlägg
Läst igenom hela tråden nu.
Någon som läst något om releaser av
Battle Royal och Demons på BD??
Detta är 2 (3 om man räknar med Demons2) som jag verkligen skulle vilja se i HD format.
Postad 08 januari 2010 - 15:48
outdoor_miner
-
outdoor_miner
-
Beroende
-
-
1 470 inlägg
Original Toolbox Murders släpps den 25 januari nästa år av Blue Underground. Hade hoppats på en roligare titel från dem...men men..
Toolbox Murders
snart här! och den får helt hyfsad kritik: The transfer sports strong, well-balanced contrast and brightness levels, which give the picture a nice rejuvenated characteristic to really show off the 1970s feel of the movie. The thin layer of film grain adds to its cinematic quality and only becomes distractingly noticeable in a few interior shots. While blacks are consistently deep and stable, some objects in the background tend to disappear within the shadows. Colors are very strong and satisfying -- particularly reds and greens -- and flesh tones appear warm and healthy
Postad 08 januari 2010 - 16:45
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Mums! Ännu en fin disc från Blue-Underground
Scenen med Kelly Nichols i badet och spikpistolen är high-art
En bra start på 2010!!
Och jag hoppas att Blue-Underground ökar växeln nu och snart släpper två titlar i månaden
Postad 08 januari 2010 - 18:38
tomtefiluren
-
tomtefiluren
-
Forumräv
-
-
658 inlägg
Den finns snart att införskaffa för en billig penning. Det är bara att hålla tummarna för att den är reg fri? http://www.axelmusic...ls/827058702393
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|