Ska vi ha en liten vadslagning om hur lång tid efter release det tar innan den delayen är hackad?Jepp, de har dock lagt in en delay på att få upp vapnet så man INTE ska kunna använda den som "drop shot".
![]() |
![]() |
![]() |
469:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 19 oktober 2010 - 23:21
Postad 19 oktober 2010 - 23:45

Att kunna se ration i ingame leaderboard kommer bli kul med

Hmm, eller hur lång tid det tar innan folk har unlimited ammo till "Death Machine" kanskeSka vi ha en liten vadslagning om hur lång tid efter release det tar innan den delayen är hackad?

Postad 20 oktober 2010 - 08:31
Allas vår humming har svaret på era funderingar:
Faktum är att jag tycker nog att ovan nämna person är till och med snäppet vassare. for real.
Tack Finnen, det värmer

Kollade på den där "Hd-kvalitet"
Såg rätt coolt ut, och som du sa Mikko det där med interaktiva banor, riktigt coolt. Jag väntade nästan på att en tågvagn skulle börja rulla också, och att folk som stod i vägen skulle bli överkörda

Jag tror nån superhacker kommer hacka in oändlig jetpack från Halo Reach

Postad 20 oktober 2010 - 08:40
Du menar
Spoiler? Vette tusan, men fräckt ser det ut
Lite coolt men tycker dom ska akta sig för och lägga till förmånga sådana extra-funktioner.... COD är ju bra just för att det är enkelt och okomplicerat.
Är det i Gears Of Wars de har så man kan sitta bakom en mur och ta skydd och sen titta fram?... Vet dom hade en del sånt i Rainbow Six också... det blev bara drygt i MP....
...men som sagt detta i filmen såg lite coolt ut

Postad 20 oktober 2010 - 22:34
Verkar ju faktiskt som att de lyssnat och tänkt till! I LIKE!
Postad 21 oktober 2010 - 09:15
Bah! The worst!
Spoiler
Kan faktiskt hålla med lite där, man hade kunnat få välja nästan

För en kombination man saknade från Cod4 är att köra shotgun + Desert Eagle

Postad 22 oktober 2010 - 20:39
David Vonderhaar, who is a major part of the Treyarch development team has confirmed that 'Call of Duty: Black Ops' has a whopping fifteen levels of Multiplayer Prestige, but the ranks are set at the lowest in comparison to all other Call of Duty titles with Prestige enabled.
Vonderhaar confirmed on CoD HQ:
"Ironically this wasn't supposed to be any sort of big secret.
However once a lot of people started trying to piece it together from the various videos it started to become fun. The more people that spammed me on Twitter and here, the longer I was going to wait.
However, I decided to spill the beans on Wednesday after reading a post by COD HQ user thePGTipsy where he suggested it was 15, but proceeded to give compelling (and largely accurate) evidence as to why he believed it.
Only 50 levels in the game, folks. If you work the math out (and some of you have) people who like to go to max Prestige will get more rewards along the way because of the extra 5 levels ... but this doesn't necessarily mean it will take you any longer or become any more of a grind than it has been.
David 'Vahn' Vonderhaar"
Call of Duty 4: Modern Warfare first set the Prestige levels for the franchise up to 10 and included 55 Ranks per Prestige. Call of Duty: World at War followed and raised the bar to 65 Ranks per Prestige, then finally, the latest title - Modern Warfare 2, knocking out 70 Ranks per Prestige.
Call of Duty: Black Ops will be released worldwide on November 9th, 2010.
Skönt att man slipper 70 prestige

Postad 22 oktober 2010 - 22:34

Hade dock för mig att Cod4 också hade 50 levels, men jag minns väl fel

Postad 23 oktober 2010 - 00:02
Tycker åtminstonde att man kunde fått behålla sin stats om man startar om, i MW2 så förlorar man ju allt förutom knappar o sånt. Vissa saker tar ju evigheter att ta, kul liksom att börja om på noll varenda gång man får ny prestige. Skippar jag hellre det hela.

Såg förresten att CDON lottar ut 24platser till träningsläger i utlandet om man förbokar hos dom.
http://cdon.se/spel/...ps...-_tävling/
Postad 23 oktober 2010 - 00:43
I MW2 kunde man göra det för att låsa upp lite fler challenges, men man vann ju inget på det direkt.
Postad 23 oktober 2010 - 09:14
Det där med prestige är jäkligt drygt.
Tycker åtminstonde att man kunde fått behålla sin stats om man startar om, i MW2 så förlorar man ju allt förutom knappar o sånt. Vissa saker tar ju evigheter att ta, kul liksom att börja om på noll varenda gång man får ny prestige. Skippar jag hellre det hela.
Såg förresten att CDON lottar ut 24platser till träningsläger i utlandet om man förbokar hos dom.
http://cdon.se/spel/...ps...-_tävling/
Man förlorar INTE sina stats av att gå Prestige.
Det du förlorar är sånt du låser upp beroende på level, såsom vapen, perks, killstreaks.
Titlar/emblem och stats följer med hela karriären mot 10th prestige

Postad 23 oktober 2010 - 12:02

Men jag tycker att det är lite tråkigt att man inte kunde få låsa upp ett nytt vapen för varje gång, då hade nog sånna som jag sporrats lite mer att gå prestige.
Men jag antar att du Ollie kommer löpa hela linan ut, den här gången med

Passar även på att uppa Gamertagtråden lite.
Postad 23 oktober 2010 - 16:53
Hmm, kommer nog satsa på att gå prestige EN gång iaf, det är ju kul att jaga challanges
Men jag tycker att det är lite tråkigt att man inte kunde få låsa upp ett nytt vapen för varje gång, då hade nog sånna som jag sporrats lite mer att gå prestige.
Men jag antar att du Ollie kommer löpa hela linan ut, den här gången med
Passar även på att uppa Gamertagtråden lite.
Haha vi får se Palle

I WaW gick jag bara prestige typ fyra eller fem gånger, sen gick många av oss tillbaks till Cod4 istället. Men lyckas Treyarch med detta spel så kanske man stannar lite längre.
Postad 23 oktober 2010 - 23:06
I WaW gick jag bara prestige typ fyra eller fem gånger,
Ja just det. "Bara".
Du är galen, på riktigt.

Postad 23 oktober 2010 - 23:09

Men man kan ju ha fel

Postad 24 oktober 2010 - 09:52
Postad 24 oktober 2010 - 10:19
Inte för att ha någon statistik att luta mig åt, men känns som dom flesta är mellan 23-35år här inne.
Mmm... Medelåldern här är nog högre än de flesta andra gamingrelaterade forum.
Dessutom MikkoK, du är född på 80-talet, så du är inte direkt gammal.

Postad 24 oktober 2010 - 10:32
Dessutom MikkoK, du är född på 80-talet, så du är inte direkt gammal.
Stämmer. Och nej, gammal är jag inte / känner jag inte mig men jag har svårt att tro att Audio Code 3 är närmare 50 år...?

Postad 24 oktober 2010 - 12:07
Men det är det jag gillar också

Postad 24 oktober 2010 - 21:17
man blir överraskad om hur många som ä runt 30 här på minhembio.com och i detta forum. Frugan tror bestämt att alla är runt 15 års åldern och förstår inte att jag kan sitta där i min ålder lång in på nätterna och spel.Vi är nog ett par stycken som hänger här som är runt 18-22 år. Men de flesta verkar vara lite över det.
Men det är det jag gillar ocksåBlir mycket mindre sandlåda över det hela.
Postad 25 oktober 2010 - 14:19
Jag är 18 år, och jag skulle gissa att jag kan vara en av de yngsta som är med i denna tråden. Men ja håller med Ollie, det känns mer seriöst när det inte bara är folk på 15-20 årVi är nog ett par stycken som hänger här som är runt 18-22 år. Men de flesta verkar vara lite över det.
Men det är det jag gillar ocksåBlir mycket mindre sandlåda över det hela.

Postad 25 oktober 2010 - 14:35
Kanske formulerade mig dåligt, men det var precis det jag menade...... Och jag är inte intresserad av det vilket gör att jag håller mig härTror sandlådan är pga 18-22 åringarna

Postad 25 oktober 2010 - 20:09
Står på deras sida att dom kommer ha den på lager 11-02.. kanske man kan hoppas på någon dag tidigare?
Postad 26 oktober 2010 - 01:45
Jag förhandsbokade GTA IV hos Elgiganten och fick spelet hem hela 5 dagar efter releasen. Jag åkte till Game och köpte spelet för 599kr på releasen istället och returnerade EG:s spel tillbaka till dom. Men jag känner folk som brukar förhandsboka spel hos EG och får på releasen, jag kanske hade otur den gången!!Jag förhandsbokade spelet på elgiganten, är det någon som har erfarenhet av dem och när man kan tänkas få spelet? kommer det på release dagen eller hur brukar dom sköta sig i sådana fall?
Står på deras sida att dom kommer ha den på lager 11-02.. kanske man kan hoppas på någon dag tidigare?
COD BO har jag förhandsbokat hos Mediamarkt som ligger 10min ifrån mig med bil, ska åka och hämta spelet på plats istället.
Postad 26 oktober 2010 - 07:07
Postad 26 oktober 2010 - 22:30
For those of you who pick up the Hardened or Prestige Edition, you’ll receive the original Zombies maps Nacht der Üntoten, Verrückt, Shi No Numa, and Der Riese from Call of Duty: World at War and its subsequent DLC map packs. The dev team went the extra mile to upgrade these maps with the amazing graphical and audio improvements that Black Ops brings to the Call of Duty franchise.
Källa.
Tror ni att vi snåljåpar som köper standard edition kan köpa zombiemode för MSP så småningom?
Postad 26 oktober 2010 - 22:34

Postad 26 oktober 2010 - 22:54
Källa.
Tror ni att vi snåljåpar som köper standard edition kan köpa zombiemode för MSP så småningom?
Det brukar ju vara standard och jag gissar på 1vecka efter storedate så kommer banorna ligga ute på Xbox Live. :-)
Postad 27 oktober 2010 - 06:59
So grab the Hardened or Prestige Edition to add 4 more Zombies maps to the full Black Ops co-op experience. And for those of you who missed out on the original World at War Zombies maps, this is your chance to see what all of the Zombies buzz is about.
Postad 27 oktober 2010 - 12:20
Tror jag med. Vore konstigt annars. Men jag antar att Zombie-mode finns i vanliga utgåvan också? Dessa 4 gamla banorna är väl bara extra?
Aha, du tänker så! Det har jag ingen aning om - nån annan som vet om det finns nya, moderna banor med såmmbiss?
Jag tolkar Treyarch som så att det är de gamla banorna som ingår i de dyrare utgåvorna, och inget annat?
Redigerat av MrSpokk, 27 oktober 2010 - 12:20.
Postad 27 oktober 2010 - 14:46
Postad 27 oktober 2010 - 15:44
Men Treyarch har även gjort så att man kommer kunna spela på banorna från cod 5, men dessa är separata bonusbanor, som tydligen ska ingå i hardened edition. För oss andra blir det väl till att ladda ner för en viss summa MS points. Typ som IW gjorde med MW1 banorna i MW2................eller?
Postad 28 oktober 2010 - 07:48
Ja, jo det kan ju faktiskt vara jag som är lite trög också
Ellerkanske har annat att tänka på?

Postad 28 oktober 2010 - 09:14
Ha! Tror du bebis går före CoD?
Ja, jag vet inte? Du har ju t.ex. helt missat att planera din 10 dagars föräldraledighet med släppet?!?

Postad 28 oktober 2010 - 10:07
Ja, jag vet inte? Du har ju t.ex. helt missat att planera din 10 dagars föräldraledighet med släppet?!?

Är bara T minus 4 days kvar nu till beräknat datum för övrigt

Postad 28 oktober 2010 - 14:45

Postad 28 oktober 2010 - 17:13

“The Premium Bundle delivers the perfect complement to Call of Duty: Black Ops,” said Michael Sportouch, General Manager, Call of Duty Business Unit, Europe. “We’re excited for the Call of Duty community to have such a great offering available to them. Fans will have the chance to play and experience the intense and epic action that Treyarch has created in Black Ops and be able to share the enjoyment on the newest and latest Xbox 360 console. This is a great match.”
The bundle includes the game, the new Xbox 360 S console with 250GB hard drive, an Xbox 360 black wireless controller and a one month Xbox LIVE Gold membership.
Webhallen
Redigerat av Audio Code 3, 28 oktober 2010 - 17:19.
Postad 01 november 2010 - 10:32
Fast Sisters of Mercy versionen av låten är bättre.
Icke! Rolling Stones is king!

Postad 01 november 2010 - 10:36
Icke! Rolling Stones is king!
Gillar faktiskt Stones version bättre också

Vet ju för övrigt någon här på forumet som har spelet installerat på sin box för tillfället, synd bara att han inte kan skriva av sig om intrycken förrän om en vecka

Redigerat av Unregistered78af1102, 01 november 2010 - 10:36.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar