Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 25 October 2010 - 11:50
Postad 25 October 2010 - 12:14
I like it! Men jag antar att man, precis som med Sentry Gun, kan förstöra den.
Kommer vara sjukt välkommen i domination matcher. I SnD kommer jag dock förbanna den om jag precis smällt upp en UAV som åker ner efter 2 sekunder
Postad 27 October 2010 - 21:08
Får man då börja spela online dagen innan eller riskerar man någon typ av avstängning eller liknande då?? Är det samma releasedag över hela världen??
Borde väl bara vara att köra igång om man kommer över spelet tidigare?
Postad 27 October 2010 - 21:11
Ponera att man får tag i spelet dagen innan release (en förbokning som råkar vara extra snabb med posten eller en kontakt i branchen som kan sälja en dag innan etc).
Får man då börja spela online dagen innan eller riskerar man någon typ av avstängning eller liknande då?? Är det samma releasedag över hela världen??
Borde väl bara vara att köra igång om man kommer över spelet tidigare?
ja om dom nu har öppnat servrarna dagen innan, men det har dom kanske, tror inte det spelar så stor roll. det är ju inte första gången någon får spelet dagen innan och börjat spela, och jag tror inte dom sitter i fängelse nu
Postad 28 October 2010 - 07:19
ja om dom nu har öppnat servrarna dagen innan, men det har dom kanske, tror inte det spelar så stor roll. det är ju inte första gången någon får spelet dagen innan och börjat spela, och jag tror inte dom sitter i fängelse nu
Värre på 360:n där spelet redan finns ute och där piratkopiering förekommer.
Som sagt var, lyckas man få spelet tidigare till PS3:an är det bara in och prova om dom har startat servrarna eller inte.
Postad 28 October 2010 - 15:00
Postad 28 October 2010 - 15:17
Men du borde kanskeJag lyckades få RDR dagen innan release och jag sitter inte inne, än...
Skulle inte ha något emot att få det ngn dag tidigare heller
Postad 29 October 2010 - 12:18
Postad 29 October 2010 - 12:23
S&D Gameplay.
Så där ja, då vet man exakt var man ska dra granater och tuba.
Den där ###### kniven kommer sabba mycket. "Vi tar bort commando och ersätter detta med en kniv som man kan skjuta iväg."
Skulle inte förvåna mig om man kommer kunna snipa över hela banan med skiten.
Postad 29 October 2010 - 14:24
S&D Gameplay.
Scorpion e tebax!! YEAAAHH!!
Redigerat av BennySlyden, 29 October 2010 - 14:24.
Postad 29 October 2010 - 16:59
http://www.blackopsz...g/2010-10-29-39
@Kimvas: SMG ja.
Redigerat av BrittBastard, 29 October 2010 - 17:00.
Postad 29 October 2010 - 19:07
Den var grym!
VISSTE att det skulle komma ett inlägg inom kort från dig morlock!
Ville minnas att du diggade den stenhårt mot slutet.
Postad 31 October 2010 - 22:05
Verkar som Herr Adolf kommer joina Benny och Frasse och bli "tubare".
![]()
http://www.blackopsz...g/2010-10-29-39
@Kimvas: SMG ja.
Bra att dom tar bort fusket. Fast det var ganska väntat känns det som. Varför göra samma misstag licksom.
Postad 01 November 2010 - 17:59
S&D Gameplay.
Nån som har lust att hjälpa mig lite? Jag blev grymt besviken när jag såg den videon. Hur kan två mp videos skilja sig så mycket?
Jag sitter just nu och kolla på denna:
http://www.youtube.c...h?v=dBVoQ3zoY2w
Och jag tycker det ser ut som två helt olika spel. Nån som vet varför dom ser så olika ut?
Då menar jag alltså alla skumma färger och det i S&D gameplay videon. Den snorgröna portföljen var ju ingen höjdare direkt, färgerna påminner lite om LEGO-spelen
Kanske bara jag som tycker det.
Redigerat av FireSpirit, 01 November 2010 - 18:00.
Postad 01 November 2010 - 20:48
En vecka kvar sen vet varje gubbe/gumma själv vad han/hon tycker...
Redigerat av TheBadlands, 01 November 2010 - 20:48.
Postad 01 November 2010 - 21:09
hippo, soffan, döden här är lite godis för era ögon
WOHOOO! ska bli riktigt roligt med ny zombiemode igen,
Postad 01 November 2010 - 21:40
Postad 02 November 2010 - 10:20
One In The Chamber ser ju riktigt trevligt ut! 33 minuter in i filmen för den som vill snabbspola
Postad 02 November 2010 - 10:39
One In The Chamber ser ju riktigt trevligt ut! 33 minuter in i filmen för den som vill snabbspola
Ja det känns som att de har gått rätt väg med alla dessa lite annorlunda game modes. 1 vecka kvar nu
Postad 02 November 2010 - 12:06
Postad 02 November 2010 - 12:30
Jag har beställt det därifrån 479:- Vad ligger det på nu? (Orkar/hinner inte kolla)Hmm, nån annan som förbokat detta spel på elgiganten.se? Såg att dom sänkt priset något sen jag gjorde beställningen iaf, undrar om man får pengar tillbaka lr nåt eftersom jag redan betalat?
Postad 02 November 2010 - 12:35
Hmm, nån annan som förbokat detta spel på elgiganten.se? Såg att dom sänkt priset något sen jag gjorde beställningen iaf, undrar om man får pengar tillbaka lr nåt eftersom jag redan betalat?
Asså, kan man inte förboka och plocka upp i butik på releasedagen ?
Det suger ju mask-pung, om de ska skicka på post lär det ju aldrig komma fram på releasedagen ?!?
Postad 02 November 2010 - 12:39
Det suger ju mask-pung, om de ska skicka på post lär det ju aldrig komma fram på releasedagen ?!?
Nu vet jag inte hur Elgiganten gör men Webhallen GARANTERAR att du har spelet på releasedagen, d v s nu på tisdag. Ibland får man det t o m före, så använder man sig av Webhallen är det sämre att hämta ur butik för då får man knappast köpa det dagen före.
När det gäller Elgiganten och köpa i butik så tror jag inte det behövs, lär nog finnas tillräckligt många ex.
Postad 02 November 2010 - 12:43
" Fråga: Får jag spelet på releasedagen om jag förbokar det?Nu vet jag inte hur Elgiganten gör men Webhallen GARANTERAR att du har spelet på releasedagen, d v s nu på tisdag. Ibland får man det t o m före, så använder man sig av Webhallen är det sämre att hämta ur butik för då får man knappast köpa det dagen före.
När det gäller Elgiganten och köpa i butik så tror jag inte det behövs, lär nog finnas tillräckligt många ex.
Svar: Webhallen målsättning är att alltid skicka ut förbokade produkter så att de anländer samma dag som spelet släpps i butikerna. I undantagsfall kan spelet komma dagen efter release om tillverkaren själv inte haft möjlighet att skicka ut produkterna till Webhallen i tid. "
Tackar för det, bokat hos webhallen......
Postad 02 November 2010 - 12:46
Tackar för det, bokat hos webhallen......
Bra val.
Webhallen är inte billigast men jag har aldrig fått något spel efter releasdag och då får det gärna kosta ca 100:- mer för min del.
Postad 02 November 2010 - 12:51
Blir verkligen same exakt shit different name detta spel
Postad 02 November 2010 - 12:57
Håller med, tycker grafiken ser lite over-the-top, på ett negativt sätt.Ju mer MP-filmer jag ser från black ops desto mer B känns det, när det gäller grafik+animationer+ljud.
Postad 02 November 2010 - 13:36
Jag beställde när priset låg på 499:-, så 20 kr hit lr dit kvittrar välJag har beställt det därifrån 479:- Vad ligger det på nu? (Orkar/hinner inte kolla)
Hoppas det blir lika laggfritt som MW2 varit senaste dagarna
Redigerat av jarre008, 02 November 2010 - 13:37.
Postad 02 November 2010 - 13:59
Hoppas det blir lika laggfritt som MW2 varit senaste dagarna
Tror att Benny håller med dig om det där, lagg + allt annats skit med spelet +utan snus igår var riktigt intressant
Små skrattade när jag gick å la mig igår,hade fortfarande kvar bilden i huvut på när Benny ringer sin Bredbandsleverantör och skäller ut dom för att han tubande gick åt helskotta!
Postad 02 November 2010 - 14:24
HAHAHA!Tror att Benny håller med dig om det där, lagg + allt annats skit med spelet +utan snus igår var riktigt intressant
![]()
Små skrattade när jag gick å la mig igår,hade fortfarande kvar bilden i huvut på när Benny ringer sin Bredbandsleverantör och skäller ut dom för att han tubande gick åt helskotta!
Hoppas han ringde idag och spelade in det där,
en garanterad youtube klassiker ffs!
Postad 02 November 2010 - 15:49
Redigerat av BennySlyden, 02 November 2010 - 15:50.
Postad 02 November 2010 - 16:31
Haha.. Har inte ringt än.. Måste vänta in det värsta snussuget som infinner sej vid niosnåret så att jag får maximal inlevelse i samtalet
Lägg upp det på Youtube sen, PLEASE!
Postad 03 November 2010 - 00:31
Jag skickade ett mejl och dom svarade att det ska komma på reales dagen, om inte något annat hände
Postad 03 November 2010 - 01:13
Verkar som alla vapen kommer i guld. Eller är det där soft airguns?
Postad 03 November 2010 - 09:56
Vad som krävs för Pro Perks:
Redigerat av BrittBastard, 03 November 2010 - 09:59.
Postad 03 November 2010 - 09:57
hahahahaha detta gjorde min morgonTror att Benny håller med dig om det där, lagg + allt annats skit med spelet +utan snus igår var riktigt intressant
![]()
Postad 03 November 2010 - 10:06
www.cod7blackops.com
Tror jag kommer använda mig en hel del av "Decoy-granaten". Iallafall på S&D. Hehe, den verkar kul.
Redigerat av BrittBastard, 03 November 2010 - 10:07.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
46 filmer
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?