Jadu känndes bättre i anfallet än på kanten i mittfältet allfall de funka inte alls,men men kommer väll igång där med snart.Verkar som om bitarna börjar falla på plats. Laget spelade riktigt bra idag. Vi har en grym anfallsduo i Zoiler & killerberra. Kul att fler o fler är med o lirar. Nu är 6-8 st för det mesta.
Postad 30 October 2010 - 00:41
Postad 30 October 2010 - 11:05
Stundtals ri ktigt bra spel också.
Känner att min gubbe(danlar) är lite dålig i luften för att spela på backen. Vad ska man göra åt detta? Vill ju inte göra han för stor så han blir seg som sirap.
Har ingen mic så kan inte snacka, men det är bra när andra gör det. Även om det är mest en go gubbe som sitter o snackar:)
Går det att ändra volymen på det förresten?
Postad 30 October 2010 - 11:49
Angående volymen så hade jag med problem i början, hörde i princip bara kommentatorerna. Men det går att sänka alternativt stänga av i settings.
Postad 30 October 2010 - 13:31
Sista matchen är bara att glömmaVerkar som om bitarna börjar falla på plats. Laget spelade riktigt bra idag. Vi har en grym anfallsduo i Zoiler & killerberra. Kul att fler o fler är med o lirar. Nu är 6-8 st för det mesta.
Första gången jag spelade med snabbeskabbe och du gav ett bra intryck
En grej dock som ni i mitt/anfall får tänka på: offsiden. Det var många gånger man hade bollen och inga passningsalternativ för de var 10 meter offside =P. Tänk på det, spring tillbaka efter hörnor och frisparkar.
Apropå frisparkar, kan man inte bestämma vem som sätter dem? No offense mot Pin men vi kan ju behöva någon som är van vid att spela ovanför mittplan nån gång ibland. Jag har rätt hyfsade frisparkar. Om du inte kan välja dock så är det ofta bättre att lobba in bollen Pin, om du inte är för nära.
Postad 30 October 2010 - 14:04
Det är som sagt våra två vändningar som fick en att både skratta & jubla på samma gång.
Vad jag gick igång på som mest ar vårt passningsspel. Riktigt kul å se hur bollen gick som på ett smörsnöre fram till målet. Mer sånt!
Offside är något vissa behöver ha lite mer koll på. Lätt att glömma bort sin gubbe & sen i panik se han flera meter offside.
Frisparkarna överraskar även mig. Inte min starkaste gren direkt. Men det ska väl gå att välja frisparksskytt innan själva matcherna. Kollar det i nästa omgång.
Har alla hittat sin plats, eller vill ni spela på andra positioner? Vi kan ju variera såklart.
Postad 30 October 2010 - 14:16
Om inte det går måste det väl fortfarande vara möjligt att ändra innan frisparken i spelet som man kan som vanligt? Inte för att jag sätter 100% men om någon är bra på frisparkar så speak now.Frisparkarna överraskar även mig. Inte min starkaste gren direkt. Men det ska väl gå att välja frisparksskytt innan själva matcherna. Kollar det i nästa omgång.
Meh, du blev ju blöt i byxan vid mitt mål sa du juVad jag gick igång på som mest ar vårt passningsspel.
Postad 30 October 2010 - 14:20
Postad 30 October 2010 - 14:22
Igår och igårHa ha, ja det är sant. Det var ett fint mål. Jag sa så mkt trams igår
Postad 30 October 2010 - 14:28
Roligast är nog ändå att trakassera motståndarna när chansen finns
Zoogi71 är ju den som jag annars pratar mest med. Men det verkar som om alla andra kan höra vad vi säger i alla fall. Och det är ju bra. Vore helt klart bra om fler kunde delta i taktiksnacket. Annars får ni helt enkelt vänja er...
Postad 30 October 2010 - 14:36
Har alla hittat sin plats, eller vill ni spela på andra positioner? Vi kan ju variera såklart.
Vi får väl rangordna vart det är viktigast att ha mänskliga spelare? Första matcherna igår så var vi väl 4-5 stycken. Då spelade jag på mittfältet. Sen när vi var 7-8 så spelade jag back.
Postad 30 October 2010 - 14:57
Vet inte om jag inbillade mig men det tycktes som om de flesta tog passningar från våra datorer, vilket är skitbra.
Kul å lira nu när det är lite lugnare på plan, om man säger så. Gôtt!
Postad 30 October 2010 - 17:27
Litet tips förresten, håller man in R1 så positionerar sig gubben där han ska vara, kan vara bra att hålla in när man inte orkar springa till sin position.
/P
Postad 30 October 2010 - 17:33
Jag trycker alltid så fort datorn har bollen, det är bättre att han drar upp den mot anfallet än att han bara springer vidare och blir av med bollen.Vet inte om jag inbillade mig men det tycktes som om de flesta tog passningar från våra datorer, vilket är skitbra.
Postad 30 October 2010 - 17:56
Datorn är lustig. Vanligtvis klarar den en gubbe för att sedan tappa direkt, eller så slår den bara iväg bollen. Går inte att lita på i vilket fall.
Japp, försvaret måste hålla sig på plats hela tiden. Men man ska kunna följa med upp i anfallet för att fylla på.
Postad 30 October 2010 - 19:07
Postad 30 October 2010 - 19:27
Vice kapten får väl kliva in så länge annars
Laddade ner Raptr häromdagen till datorn & där kan man se vilka som är online & vilka spel de lirar. Har inte utforskat det vidare än. Just nu är det enligt uppgift fyra i friendlistan som lirar FIFA.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 30 October 2010 - 19:27.
Postad 30 October 2010 - 19:32
Klart, skicka en förfrågan till Vikings FC så fixar vi in digDet här låter ju kul, får man joina???
Postad 30 October 2010 - 19:39
Går under namnet Filinus på PS3
Redigerat av Cristian, 30 October 2010 - 19:42.
Postad 30 October 2010 - 19:58
Goalkeeper
Traditional Solid handling, kicking & positioning
Acrobatic Excels when it comes to diving & reflexes
Defender Left/Right
Full Back Attributes lean towards the defensive side of the game
Wing Back Less defensive skill but more ability going forward
Defender Centre
Stopper A traditional tough tackling man marker
Sweeper Better distribution at the expense of defensive abilities
Defensive/Attacking Centre Midfielders
Ball Winner High tackling, heading & solid distribution
Box to Box A combination of defensive & attacking strengths
Playmaker Excels in all types of passing
Midfielder Left/Right
Winger High ball control & crossing ability
Box to Box More evenly distributed attributes across the board
Forwards Left/Right/Centre
Creator Excels in attributes that will assist team mates
Finisher Accurate shooting at the expense of playmaking abilities
Target Man Superior aerial strength & positioning
Postad 30 October 2010 - 20:31
Själv faller jag ju in under, "Stopper A traditional tough tackling man marker". Men vill gärna flytta upp när möjlighet finns, till defensiv midfielder och, "Ball Winner High tackling, heading & solid distribution". Dessutom där vi just nu saknar en gôbbe.
Postad 30 October 2010 - 20:34
Det kommer säkert någon back som kan ersätta dig snart, hur svårt kan det vaSjälv faller jag ju in under, "Stopper A traditional tough tackling man marker". Men vill gärna flytta upp när möjlighet finns, till defensiv midfielder och, "Ball Winner High tackling, heading & solid distribution". Dessutom där vi just nu saknar en gôbbe.
Vårt rykte stiger och stiger vettu så snart behöver vi inte leta med ljus och lykta efter killar längre.
Postad 30 October 2010 - 20:36
.... men fortsätt du leta efter killar
Hur går det för er annars, spelat några matcher?
Postad 30 October 2010 - 20:48
Jag går in när du går inDöh, jag e enna oersättlig som back vettu
![]()
.... men fortsätt du leta efter killar![]()
Hur går det för er annars, spelat några matcher?
Postad 30 October 2010 - 20:48
Postad 30 October 2010 - 20:50
Vi brukar inte få ihop ett fullt mittfält riktigt. Höger eller vänster brukar oftast vara ledigt. Vi behöver en snabb kantspringare med bra inlägg också (även om jag med mina 1.56 inte är en supernickare).hur ser det ut på mittfältskanterna? har en förkärlek till att servera fina inlägg och ta credd för assisterna
Redigerat av Zoiler, 30 October 2010 - 20:51.
Postad 30 October 2010 - 20:52
Postad 30 October 2010 - 20:53
Postad 30 October 2010 - 20:58
Antar att dom flesta som spelar låst upp en hel del bedrifter och har stabilare gubbar.
Ligger på stabila 75 med min
Låter bra Cristian. Kantspringare behövs som sagt. Har du tränat upp din gubbe eller befinner du dig på korpennivå?
Ja just för tillfället, men kör på som bara den för att öka på statsen
Postad 30 October 2010 - 21:00
Gött, träna på bara så blir det ju bra så småningom. Alla i laget har inte över 80 än.Ja just för tillfället, men kör på som bara den för att öka på statsen
Edit: Förresten Pin, den där Fredrik Holm eller vad han hette gick till ett annat lag tror jag. Stod iaf det när jag skulle accepta honom.
Redigerat av Zoiler, 30 October 2010 - 21:12.
Postad 30 October 2010 - 21:17
En suverän målvakt står väl annars högt på listan.
Postad 30 October 2010 - 21:33
Är förövrigt rätt vass på frisparkar så ni vet,som ja sa så skjuter min gubbe som en häst med skruv;)
Postad 30 October 2010 - 21:39
Postad 30 October 2010 - 22:50
Tack så mycket! Var kul att lira=)Välkomnar aguhi i laget som gjorde ett snyggt chipmål i sin första match med klubben.
Kommer in och lirar nu
Postad 31 October 2010 - 00:40
Du verkar bli en tillgång filinho eller vad f-n du hette
Att det ska vara så svårt att fylla ett helt lag dock ;(
Postad 31 October 2010 - 00:57
Klev upp på mittfältet en match men kände mig ganska vilsen. Bättre å backa lite.
Snabbeskabbe & Filinho gjorde ett bra intryck idag. Kul kul. Zoiler & Berra är giftiga framåt. danlar79 får finna sig i att lira back framöver. Du gör det riktigt bra.
I övrigt tycker jag EA SPORTS kan ta sig i brasan. Det här spelet krånglar mer än Modern Warfare 2. Ikväll blev alla utkastade för att serverna lade ner. Så skit på er EA Sports!!
Postad 31 October 2010 - 11:30
Har accepterat att jag(danlar79) ska hålla till på mittbacken nu:)
Men nåt vi måste bli bättre på är att spela de enkla bollarna till varandra. Lyckas få till några passningar inom laget och låta motståndarna springa bort sig. Vid avspark exempelvis kan det vara bra att skicka bollen bakåt så hela laget kan flytta fram.
Postad 31 October 2010 - 12:38
Matcher senare idag?
Postad 31 October 2010 - 13:07
Postad 31 October 2010 - 13:51
Brukar spela den upp eller ner för att folk där bak inte brukar vilja ha bollen med 4 rusande anfallsspelare men jag provar bakåtpassar idagMen nåt vi måste bli bättre på är att spela de enkla bollarna till varandra. Lyckas få till några passningar inom laget och låta motståndarna springa bort sig. Vid avspark exempelvis kan det vara bra att skicka bollen bakåt så hela laget kan flytta fram.
Är det du som är Berra? -_-Skitmål...3-3 målet? grym placeringsförmåga av mig ju!!
Postad 31 October 2010 - 14:46
Ska väg å storhandla å ikea med familjen sen natta jänta så lär väll va redo vid 1930 lagomt trött efter en hård söndag:)
Postad 31 October 2010 - 15:11
Postad 31 October 2010 - 15:18
När du stack så skrek alla efter skyttekungenHehe ja de ä jag som är den omtalade Berra;)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
FIFA 11
40 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?