Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.549998 (19) 1 054:-
1 relaterade trådar

Postad 07 November 2011 - 11:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
första TDM matchen avklarad :D

Postad 07 November 2011 - 11:52

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

• 569 inlägg
  • 0
Betyg eller intryck?

Postad 07 November 2011 - 11:54

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Lika stor besvikelse som när man spelade MW2 för första gången? :rolleyes:

Återstår att se om det ligger ett spel/avi på hallgolvet när man kommer hem.

Postad 07 November 2011 - 11:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
intrycket är att det är COD känsla :)
lite tidigt att säga nåt annat efter en match .

Postad 07 November 2011 - 12:02

ZaXxx
  • ZaXxx
  • Lärjunge

• 471 inlägg
  • 0

Lika stor besvikelse som när man spelade MW2 för första gången? :rolleyes:

Återstår att se om det ligger ett spel/avi på hallgolvet när man kommer hem.

Du är en besvikelse.

Postad 07 November 2011 - 12:07

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

men bor du i lägenhet med minimalt brevinkast? :)

om det skickas som brev, förutsatt det inte är skrymmande - att du beställt hardened edition eller liknande,
så ska det ju alltid hamna i brevlådan (om inte bärarn är lat dvs) annars får du hämta ut det hos ditt ombud.

har du spårbar försändelse så är det ju inte 1a-klassbrev vi pratar om, utan då är det en annan form!
detta kan ju antagligen också resultera i fördröjd leveranstid..

självklart kommer det inte fram samma dag, men skickas det i helgen (fredag - söndag 13.00) så är det framme måndag! detta givetvis om posten sköter sitt, yttre faktorer kan ju också spela in till viss del.

först ut tydligen, s*tan att brevbärarn är så seg här :)

Ja, jag bor i lägenhet.

Men jag förstår inte riktigt resten av ditt inlägg förutom att det till stora delar är konstaterande av faktum.

Exakt vad discshop har för avtal med posten vet jag inte, men det klassas som brev så länge breven/paketen inte är jättelika (typ en konsol eller liknande).

DS garanterar leverans dagen efter om varan beställs innan 16.00 och den finns i lager.

Jag är inte säker på varför det skulle ta längre tid för brev som är spårbara att komma fram?

Postad 07 November 2011 - 12:08

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Gahhh, får inte dit bilden, men jag har mitt ex med konstant kroppskontakt nu. Kommer inte släppa den fysiska kontakten med det innan skivan åker i PS3an... Kan bli svårt på träningen men det är det värt. :D

Postad 07 November 2011 - 12:12

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Ja, jag bor i lägenhet.

Men jag förstår inte riktigt resten av ditt inlägg förutom att det till stora delar är konstaterande av faktum.

Exakt vad discshop har för avtal med posten vet jag inte, men det klassas som brev så länge breven/paketen inte är jättelika (typ en konsol eller liknande).

DS garanterar leverans dagen efter om varan beställs innan 16.00 och den finns i lager.

Jag är inte säker på varför det skulle ta längre tid för brev som är spårbara att komma fram?

har själv aldrig varit med om att "dag ett - dag två" -brev är spårbara..
oftast brukar det ju inte heller gälla saker som skickas som skrymmande brev.

dock är ju detta från privatpersoner, företagen kanske har andra avtal med posten?

tänkte främst på spårbara, med kolli-id, såsom brevpostförskott etc.

just från discshop har jag själv kunnat hämta ut "skrymmande brev" med kolli-id,
men detta är ju inget kolli-id som går att spåra som privatperson tex. via postens hemsida,
utan endast ett nummer som är till för att personalen på posten skall kunna se vilken hylla försändelsen ligger på hos sig.

Postad 07 November 2011 - 12:15

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Du får koppla upp dig med webcamen sen så ja kan lära mig banorna :D

Postad 07 November 2011 - 12:21

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Du är en besvikelse.

Och vem är du?

Blir en vända om EG eller MM imorron så man får hem ett ex jag med.

Postad 07 November 2011 - 12:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Du får koppla upp dig med webcamen sen så ja kan lära mig banorna :D

haha jag har världens sämsta lokalsinne så det tar typ 2 år för mig att lära en bana, så jag springer bara omkring som en full höna och vet aldrig var jag är :P

Postad 07 November 2011 - 12:27

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
vad tror ni om möjligheterna att norpa åt sig ett ex i butik redan idag? (norpa = köpa, självklart) ;)

känns som att det är T-22.5 timme tills brevbäraren anländer nästa tillfälle..

Postad 07 November 2011 - 12:28

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Mitt Hardened Edition kom idag tack Electroworld :)

Postad 07 November 2011 - 12:31

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

vad tror ni om möjligheterna att norpa åt sig ett ex i butik redan idag? (norpa = köpa, självklart) ;)

känns som att det är T-22.5 timme tills brevbäraren anländer nästa tillfälle..

Tja, jag ska göra ett försök efter jobbet, men jag har inga större förhoppningar....

Postad 07 November 2011 - 12:31

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

haha jag har världens sämsta lokalsinne så det tar typ 2 år för mig att lära en bana, så jag springer bara omkring som en full höna och vet aldrig var jag är :P

Haha ja känner igen de där :o

Postad 07 November 2011 - 12:37

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Jag tycker ju faktiskt att du borde vänta in oss andra som antagligen inte kommer få spelet idag! :angry: ;)

Postad 07 November 2011 - 12:38

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

har själv aldrig varit med om att "dag ett - dag två" -brev är spårbara..
oftast brukar det ju inte heller gälla saker som skickas som skrymmande brev.

dock är ju detta från privatpersoner, företagen kanske har andra avtal med posten?

tänkte främst på spårbara, med kolli-id, såsom brevpostförskott etc.

just från discshop har jag själv kunnat hämta ut "skrymmande brev" med kolli-id,
men detta är ju inget kolli-id som går att spåra som privatperson tex. via postens hemsida,
utan endast ett nummer som är till för att personalen på posten skall kunna se vilken hylla försändelsen ligger på hos sig.

Discshop har haft kolli-id kopplade till sina leveranser i flera år och man kan se kolli-id för de beställningar som är skickade (i alla fall mina beställningar) på sidan "Orderstatus - skickade beställningar".
Sen är det som jag sa tidigare, man får oftast inte ut så mycket info mer än att det är levererat till posten och sorterat i tomteboda. Om det delas ut i brevlåda så kommer ingen mer info från posten, men om det skickas till utlämningsställe så ser man att det är sorterat en gång till och sedan ankommit till utlämningsstället.
Detta verkar inte påverka leveranstiden alls mer än att man måste masa sig till utlämningsstället (som är i en del av den stadsdel där jag bor som jag aldrig rör mig i annat än när jag hämtar brev/paket).

Postad 07 November 2011 - 12:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag tycker ju faktiskt att du borde vänta in oss andra som antagligen inte kommer få spelet idag! :angry: ;)

lugn och fin nu :)
jag ska strax ge mig, måste till jobbet fram till 23.00 så jag får inte så långt försprång. sen suger jag på spelet och man år inga poäng när man dör :)

Postad 07 November 2011 - 13:00

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Discshop har haft kolli-id kopplade till sina leveranser i flera år och man kan se kolli-id för de beställningar som är skickade (i alla fall mina beställningar) på sidan "Orderstatus - skickade beställningar".
Sen är det som jag sa tidigare, man får oftast inte ut så mycket info mer än att det är levererat till posten och sorterat i tomteboda. Om det delas ut i brevlåda så kommer ingen mer info från posten, men om det skickas till utlämningsställe så ser man att det är sorterat en gång till och sedan ankommit till utlämningsstället.
Detta verkar inte påverka leveranstiden alls mer än att man måste masa sig till utlämningsstället (som är i en del av den stadsdel där jag bor som jag aldrig rör mig i annat än när jag hämtar brev/paket).

aha det var nytt för mig, förvisso får jag oftast hem det direkt i lådan.. förutom idag då :unsure:

Postad 07 November 2011 - 13:07

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Jävligt coolt att emblemet från BLOPS hänger med i MW3 klart snyggare och snabbare. Har ni en token att låsa upp double xp mm. ?

Postad 07 November 2011 - 13:11

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Jävligt coolt att emblemet från BLOPS hänger med i MW3 klart snyggare och snabbare. Har ni en token att låsa upp double xp mm. ?

Grattis, för mig var detta den mest obegripliga posten idag ! :)
Men det verkar bara vara jag, det ------vvvvv

Redigerat av what17ever, 07 November 2011 - 13:17.

Postad 07 November 2011 - 13:13

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

jepp såg också att man kunde låsa upp dubbel EX och liknande,, vet inte om det är nu i början för det är väl annars saker man måste förtjäna antar jag.
dock så valde jag ingen av dom eftersom jag inte skulle spela så länge,, kanske väljer nån ikväll om dom är upplåsta då med

Postad 07 November 2011 - 13:49

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Du och jag soffan, du och jag...lol

Du är en besvikelse.

Snyft! :(

Postad 07 November 2011 - 13:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ska jag vara ärlig tycker jag det är lite dåligt av er som får det i förtid att öva. Tycker gott ni kan vänta in oss andra!

Postad 07 November 2011 - 14:19

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Någon som bokat via Webbhallen som fått sitt redan
idag?

Postad 07 November 2011 - 14:24

RompeT
  • RompeT
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Bokade via Game ligger hemma i postlådan nu medans man sitter på jobbet:(..
Jaha då får man se om BF3 skivan åker ur för gott idag då!...

Postad 07 November 2011 - 14:27

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Bokade via Game ligger hemma i postlådan nu medans man sitter på jobbet:(..
Jaha då får man se om BF3 skivan åker ur för gott idag då!...

Har du monterat en webcam i brevlådan? :blink:

Postad 07 November 2011 - 14:29

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

jepp såg också att man kunde låsa upp dubbel EX och liknande,, vet inte om det är nu i början för det är väl annars saker man måste förtjäna antar jag.
dock så valde jag ingen av dom eftersom jag inte skulle spela så länge,, kanske väljer nån ikväll om dom är upplåsta då med

Invitade ju dig men du ville inte leka med mig?;(

Ps. Tack Electroworld :) Synd bara att man måste jobba nu.

Postad 07 November 2011 - 14:39

RompeT
  • RompeT
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Har du monterat en webcam i brevlådan? :blink:

Hehe...,frugan tog in den nyss från lådan....

Postad 07 November 2011 - 14:55

rico90
  • rico90
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0
Om någon ser bra pris på MW3 på MM eller EE i Stockholmsområdet får ni gärna skrika till. Tänkte plocka upp den i mitten/slutet av veckan.

Postad 07 November 2011 - 15:10

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Är precis vad jag kommer ihåg från dig med soffan :P :D

Postad 07 November 2011 - 15:23

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
:) Kanske blir en tur in till Webhallen i natt då....... :)

Postad 07 November 2011 - 15:32

doope
  • doope
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Om någon ser bra pris på MW3 på MM eller EE i Stockholmsområdet får ni gärna skrika till. Tänkte plocka upp den i mitten/slutet av veckan.

Ska plocka upp det imorgon på Elgiganten kungsgatan så kan säga till om det inte är samma pris som på webben (499 Kr).

/Doope

Postad 07 November 2011 - 15:44

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Jahopp, då var det dags för ett beslut igen då... Ska man eller ska man inte slå till?!?!

Fördelar: Få lira med grabbarna grus, så aproligt att timmarna flyger iväg, en del bira och sötsaker, ny tv, ny kontroll, ny konsol...

Nackdelar: För lite sömn, för många bira och sötsaker, många svordomar, ingen familj kvar, köpa in nya kontroller stup i kvarten, kanske ny tv som pajar när kontrollen "råkar" flyga in i den, ny konsol eftersom det är konsolens fel att man suger...

Grabbar, är det verkligen värt???
Spoiler

Redigerat av Ebola, 07 November 2011 - 15:51.

Postad 07 November 2011 - 15:52

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Hoppas de har gjort ngn karta som är liten a la Rust, så vi får lite nya sniper-only och andra mysko matcher! Eller kanske nya försök att kasta kniv på helikopter kill-streaks :P Gick ju sådär med det! :lol:

Postad 07 November 2011 - 16:36

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Inte för att det egentligen spelar någon roll, men bör det inte dyka upp recensioner nu?

Postad 07 November 2011 - 16:43

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Vissa releaser kommer de först på releasedagen. Verkar vara de som på PC är steam relaterade...

Postad 07 November 2011 - 17:12

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Ska jag vara ärlig tycker jag det är lite dåligt av er som får det i förtid att öva. Tycker gott ni kan vänta in oss andra!

+1

Postad 07 November 2011 - 17:15

lappen69
  • lappen69
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0
Hur tidigt tror ni man måste vara på plats imon för att få ett ex? Köar folk nu tro??

Postad 07 November 2011 - 17:18

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
egentligen är det väl inget snack om saken, hur många här kastar inte bokstavligen bort en femhundring på skit?

mw3 lever nog upp till de pengarna hoppas jag, några timmars mp så är pengarna väl spenderade :)

Postad 07 November 2011 - 17:42

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Har spelet 3D läge eller ej? verkar ju inte få några svar på detta.
Annars suger ju spelet faktiskt ;)

Postad 07 November 2011 - 17:52

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Har spelet 3D läge eller ej? verkar ju inte få några svar på detta.
Annars suger ju spelet faktiskt ;)

Ja du, om du tycker spelet suger om det inte har 3D support så är du nog ensam om det.
Själv tycker jag det är totalt ointressant så inte heller jag vet om det stöder 3D eller inte.

Postad 07 November 2011 - 17:53

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Säger killen som får spela nästan varenda spel 2 veckor före alla andra :P.

Postad 07 November 2011 - 17:58

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Hur tidigt tror ni man måste vara på plats imon för att få ett ex? Köar folk nu tro??

Webhallen har väl något nattöppet så folk skulle väl köa där för att ta del erbjudanden eller tävlingar och sånt. Men jag har aldrig stött på att ett spel tagit slut i alla butiker vid release dagen, så ingen poäng att köa. Iaf i Stockholm.

Postad 07 November 2011 - 18:04

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Ja du, om du tycker spelet suger om det inte har 3D support så är du nog ensam om det.
Själv tycker jag det är totalt ointressant så inte heller jag vet om det stöder 3D eller inte.

Ja jag hade väl heller inte brytt mig om jag inte haft en 3D tv osv men när man sitter med 65" 3D är det ganska intressant att veta om skiten har 3D eller ej, tycker du inte ?
De flesta nya spel som kommer har 3D stöd och med tanke på vilken grym upplevelse det är att spela i 3D mot 2D så klart som fan att det är av största intresse att veta INNAN KÖP!
Flera butiker har ju den i lager redan men ingen kan svara på frågan, konstigt

Postad 07 November 2011 - 18:09

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Spelat nån timme nu, svårt o bedömma hur bra det är men tycker att banorna håller inte lika hög klass (dom ja spelat), kan väl även kanske vara en vanesak.

UMPen verkar lite OP...surprise? :)

Roligt är det iaf och det är väl huvudsaken.

Ja jag hade väl heller inte brytt mig om jag inte haft en 3D tv osv men när man sitter med 65" 3D är det ganska intressant att veta om skiten har 3D eller ej, tycker du inte ?
De flesta nya spel som kommer har 3D stöd och med tanke på vilken grym upplevelse det är att spela i 3D mot 2D så klart som fan att det är av största intresse att veta INNAN KÖP!

Brukar vara en 3D logo/liten box på fodralet om det stöder 3D och det är det inte på detta fodral iaf.

Postad 07 November 2011 - 18:15

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Spelat nån timme nu, svårt o bedömma hur bra det är men tycker att banorna håller inte lika hög klass (dom ja spelat), kan väl även kanske vara en vanesak.

UMPen verkar lite OP...surprise? :)

Roligt är det iaf och det är väl huvudsaken.

Brukar vara en 3D logo/liten box på fodralet om det stöder 3D och det är det inte på detta fodral iaf.

Ok tack, men på Black Ops är det ingen 3D logo heller så det finns ju en chans ändå, kan du kolla inställningarna om det finns 3D läge On/Off ?

Postad 07 November 2011 - 18:17

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
WW3 blir MW3, lite roligt faktiskt :)

Postad 07 November 2011 - 18:17

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Håller verkligen inte med dig, har också en stor tv som klarar 3D och tycker verkligen inte det är en grym upplevelse att spela i 3D jämfört med 2D. Men, men...alla är vi olika och nu har du fått ditt svar av l2ickard också.

Postad 07 November 2011 - 18:30

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Håller verkligen inte med dig, har också en stor tv som klarar 3D och tycker verkligen inte det är en grym upplevelse att spela i 3D jämfört med 2D. Men, men...alla är vi olika och nu har du fått ditt svar av l2ickard också.

samma för mig då, och när jag väl bytt till 3d-projektor från min optoma, så kommer jag fortfarande lira MW i 2d :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.