Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
1 054:- |
Postad 07 November 2011 - 11:54
Återstår att se om det ligger ett spel/avi på hallgolvet när man kommer hem.
Postad 07 November 2011 - 11:58
lite tidigt att säga nåt annat efter en match .
Postad 07 November 2011 - 12:02
Lika stor besvikelse som när man spelade MW2 för första gången?
Återstår att se om det ligger ett spel/avi på hallgolvet när man kommer hem.
Du är en besvikelse.
Postad 07 November 2011 - 12:07
Ja, jag bor i lägenhet.men bor du i lägenhet med minimalt brevinkast?
om det skickas som brev, förutsatt det inte är skrymmande - att du beställt hardened edition eller liknande,
så ska det ju alltid hamna i brevlådan (om inte bärarn är lat dvs) annars får du hämta ut det hos ditt ombud.
har du spårbar försändelse så är det ju inte 1a-klassbrev vi pratar om, utan då är det en annan form!
detta kan ju antagligen också resultera i fördröjd leveranstid..
självklart kommer det inte fram samma dag, men skickas det i helgen (fredag - söndag 13.00) så är det framme måndag! detta givetvis om posten sköter sitt, yttre faktorer kan ju också spela in till viss del.
först ut tydligen, s*tan att brevbärarn är så seg här
Men jag förstår inte riktigt resten av ditt inlägg förutom att det till stora delar är konstaterande av faktum.
Exakt vad discshop har för avtal med posten vet jag inte, men det klassas som brev så länge breven/paketen inte är jättelika (typ en konsol eller liknande).
DS garanterar leverans dagen efter om varan beställs innan 16.00 och den finns i lager.
Jag är inte säker på varför det skulle ta längre tid för brev som är spårbara att komma fram?
Postad 07 November 2011 - 12:08
Postad 07 November 2011 - 12:12
Ja, jag bor i lägenhet.
Men jag förstår inte riktigt resten av ditt inlägg förutom att det till stora delar är konstaterande av faktum.
Exakt vad discshop har för avtal med posten vet jag inte, men det klassas som brev så länge breven/paketen inte är jättelika (typ en konsol eller liknande).
DS garanterar leverans dagen efter om varan beställs innan 16.00 och den finns i lager.
Jag är inte säker på varför det skulle ta längre tid för brev som är spårbara att komma fram?
har själv aldrig varit med om att "dag ett - dag två" -brev är spårbara..
oftast brukar det ju inte heller gälla saker som skickas som skrymmande brev.
dock är ju detta från privatpersoner, företagen kanske har andra avtal med posten?
tänkte främst på spårbara, med kolli-id, såsom brevpostförskott etc.
just från discshop har jag själv kunnat hämta ut "skrymmande brev" med kolli-id,
men detta är ju inget kolli-id som går att spåra som privatperson tex. via postens hemsida,
utan endast ett nummer som är till för att personalen på posten skall kunna se vilken hylla försändelsen ligger på hos sig.
Postad 07 November 2011 - 12:15
intrycket är att det är COD känsla
Du får koppla upp dig med webcamen sen så ja kan lära mig banorna
Postad 07 November 2011 - 12:21
Du är en besvikelse.
Och vem är du?
Blir en vända om EG eller MM imorron så man får hem ett ex jag med.
Postad 07 November 2011 - 12:22
Du får koppla upp dig med webcamen sen så ja kan lära mig banorna
haha jag har världens sämsta lokalsinne så det tar typ 2 år för mig att lära en bana, så jag springer bara omkring som en full höna och vet aldrig var jag är
Postad 07 November 2011 - 12:27
känns som att det är T-22.5 timme tills brevbäraren anländer nästa tillfälle..
Postad 07 November 2011 - 12:31
vad tror ni om möjligheterna att norpa åt sig ett ex i butik redan idag? (norpa = köpa, självklart)
känns som att det är T-22.5 timme tills brevbäraren anländer nästa tillfälle..
Tja, jag ska göra ett försök efter jobbet, men jag har inga större förhoppningar....
Postad 07 November 2011 - 12:31
haha jag har världens sämsta lokalsinne så det tar typ 2 år för mig att lära en bana, så jag springer bara omkring som en full höna och vet aldrig var jag är
Haha ja känner igen de där
Postad 07 November 2011 - 12:37
intrycket är att det är COD känsla
Jag tycker ju faktiskt att du borde vänta in oss andra som antagligen inte kommer få spelet idag!
Postad 07 November 2011 - 12:38
Discshop har haft kolli-id kopplade till sina leveranser i flera år och man kan se kolli-id för de beställningar som är skickade (i alla fall mina beställningar) på sidan "Orderstatus - skickade beställningar".har själv aldrig varit med om att "dag ett - dag två" -brev är spårbara..
oftast brukar det ju inte heller gälla saker som skickas som skrymmande brev.
dock är ju detta från privatpersoner, företagen kanske har andra avtal med posten?
tänkte främst på spårbara, med kolli-id, såsom brevpostförskott etc.
just från discshop har jag själv kunnat hämta ut "skrymmande brev" med kolli-id,
men detta är ju inget kolli-id som går att spåra som privatperson tex. via postens hemsida,
utan endast ett nummer som är till för att personalen på posten skall kunna se vilken hylla försändelsen ligger på hos sig.
Sen är det som jag sa tidigare, man får oftast inte ut så mycket info mer än att det är levererat till posten och sorterat i tomteboda. Om det delas ut i brevlåda så kommer ingen mer info från posten, men om det skickas till utlämningsställe så ser man att det är sorterat en gång till och sedan ankommit till utlämningsstället.
Detta verkar inte påverka leveranstiden alls mer än att man måste masa sig till utlämningsstället (som är i en del av den stadsdel där jag bor som jag aldrig rör mig i annat än när jag hämtar brev/paket).
Postad 07 November 2011 - 12:47
Jag tycker ju faktiskt att du borde vänta in oss andra som antagligen inte kommer få spelet idag!
![]()
lugn och fin nu
jag ska strax ge mig, måste till jobbet fram till 23.00 så jag får inte så långt försprång. sen suger jag på spelet och man år inga poäng när man dör
Postad 07 November 2011 - 13:00
Discshop har haft kolli-id kopplade till sina leveranser i flera år och man kan se kolli-id för de beställningar som är skickade (i alla fall mina beställningar) på sidan "Orderstatus - skickade beställningar".
Sen är det som jag sa tidigare, man får oftast inte ut så mycket info mer än att det är levererat till posten och sorterat i tomteboda. Om det delas ut i brevlåda så kommer ingen mer info från posten, men om det skickas till utlämningsställe så ser man att det är sorterat en gång till och sedan ankommit till utlämningsstället.
Detta verkar inte påverka leveranstiden alls mer än att man måste masa sig till utlämningsstället (som är i en del av den stadsdel där jag bor som jag aldrig rör mig i annat än när jag hämtar brev/paket).
aha det var nytt för mig, förvisso får jag oftast hem det direkt i lådan.. förutom idag då
Postad 07 November 2011 - 13:07
Postad 07 November 2011 - 13:11
Grattis, för mig var detta den mest obegripliga posten idag !Jävligt coolt att emblemet från BLOPS hänger med i MW3 klart snyggare och snabbare. Har ni en token att låsa upp double xp mm. ?
Men det verkar bara vara jag, det ------vvvvv
Redigerat av what17ever, 07 November 2011 - 13:17.
Postad 07 November 2011 - 13:13
Jävligt coolt att emblemet från BLOPS hänger med i MW3 klart snyggare och snabbare. Har ni en token att låsa upp double xp mm. ?
jepp såg också att man kunde låsa upp dubbel EX och liknande,, vet inte om det är nu i början för det är väl annars saker man måste förtjäna antar jag.
dock så valde jag ingen av dom eftersom jag inte skulle spela så länge,, kanske väljer nån ikväll om dom är upplåsta då med
Postad 07 November 2011 - 13:49
Du och jag soffan, du och jag...lol
Du är en besvikelse.
Snyft!
Postad 07 November 2011 - 13:54
Postad 07 November 2011 - 14:24
Jaha då får man se om BF3 skivan åker ur för gott idag då!...
Postad 07 November 2011 - 14:27
Har du monterat en webcam i brevlådan?Bokade via Game ligger hemma i postlådan nu medans man sitter på jobbet:(..
Jaha då får man se om BF3 skivan åker ur för gott idag då!...
Postad 07 November 2011 - 14:29
jepp såg också att man kunde låsa upp dubbel EX och liknande,, vet inte om det är nu i början för det är väl annars saker man måste förtjäna antar jag.
dock så valde jag ingen av dom eftersom jag inte skulle spela så länge,, kanske väljer nån ikväll om dom är upplåsta då med
Invitade ju dig men du ville inte leka med mig?;(
Ps. Tack Electroworld
Postad 07 November 2011 - 14:39
Hehe...,frugan tog in den nyss från lådan....Har du monterat en webcam i brevlådan?
Postad 07 November 2011 - 14:55
Postad 07 November 2011 - 15:10
Är precis vad jag kommer ihåg från dig med soffanhaha jag har världens sämsta lokalsinne så det tar typ 2 år för mig att lära en bana, så jag springer bara omkring som en full höna och vet aldrig var jag är
Postad 07 November 2011 - 15:32
Om någon ser bra pris på MW3 på MM eller EE i Stockholmsområdet får ni gärna skrika till. Tänkte plocka upp den i mitten/slutet av veckan.
Ska plocka upp det imorgon på Elgiganten kungsgatan så kan säga till om det inte är samma pris som på webben (499 Kr).
/Doope
Postad 07 November 2011 - 15:44
Fördelar: Få lira med grabbarna grus, så aproligt att timmarna flyger iväg, en del bira och sötsaker, ny tv, ny kontroll, ny konsol...
Nackdelar: För lite sömn, för många bira och sötsaker, många svordomar, ingen familj kvar, köpa in nya kontroller stup i kvarten, kanske ny tv som pajar när kontrollen "råkar" flyga in i den, ny konsol eftersom det är konsolens fel att man suger...
Grabbar, är det verkligen värt???
Redigerat av Ebola, 07 November 2011 - 15:51.
Postad 07 November 2011 - 15:52
Postad 07 November 2011 - 16:36
Postad 07 November 2011 - 16:43
Postad 07 November 2011 - 17:12
Ska jag vara ärlig tycker jag det är lite dåligt av er som får det i förtid att öva. Tycker gott ni kan vänta in oss andra!
+1
Postad 07 November 2011 - 17:15
Postad 07 November 2011 - 17:18
mw3 lever nog upp till de pengarna hoppas jag, några timmars mp så är pengarna väl spenderade
Postad 07 November 2011 - 17:42
Annars suger ju spelet faktiskt
Postad 07 November 2011 - 17:52
Har spelet 3D läge eller ej? verkar ju inte få några svar på detta.
Annars suger ju spelet faktiskt
Ja du, om du tycker spelet suger om det inte har 3D support så är du nog ensam om det.
Själv tycker jag det är totalt ointressant så inte heller jag vet om det stöder 3D eller inte.
Postad 07 November 2011 - 17:53
Ska jag vara ärlig tycker jag det är lite dåligt av er som får det i förtid att öva. Tycker gott ni kan vänta in oss andra!
Säger killen som får spela nästan varenda spel 2 veckor före alla andra
Postad 07 November 2011 - 17:58
Hur tidigt tror ni man måste vara på plats imon för att få ett ex? Köar folk nu tro??
Webhallen har väl något nattöppet så folk skulle väl köa där för att ta del erbjudanden eller tävlingar och sånt. Men jag har aldrig stött på att ett spel tagit slut i alla butiker vid release dagen, så ingen poäng att köa. Iaf i Stockholm.
Postad 07 November 2011 - 18:04
Ja du, om du tycker spelet suger om det inte har 3D support så är du nog ensam om det.
Själv tycker jag det är totalt ointressant så inte heller jag vet om det stöder 3D eller inte.
Ja jag hade väl heller inte brytt mig om jag inte haft en 3D tv osv men när man sitter med 65" 3D är det ganska intressant att veta om skiten har 3D eller ej, tycker du inte ?
De flesta nya spel som kommer har 3D stöd och med tanke på vilken grym upplevelse det är att spela i 3D mot 2D så klart som fan att det är av största intresse att veta INNAN KÖP!
Flera butiker har ju den i lager redan men ingen kan svara på frågan, konstigt
Postad 07 November 2011 - 18:09
UMPen verkar lite OP...surprise?
Roligt är det iaf och det är väl huvudsaken.
Ja jag hade väl heller inte brytt mig om jag inte haft en 3D tv osv men när man sitter med 65" 3D är det ganska intressant att veta om skiten har 3D eller ej, tycker du inte ?
De flesta nya spel som kommer har 3D stöd och med tanke på vilken grym upplevelse det är att spela i 3D mot 2D så klart som fan att det är av största intresse att veta INNAN KÖP!
Brukar vara en 3D logo/liten box på fodralet om det stöder 3D och det är det inte på detta fodral iaf.
Postad 07 November 2011 - 18:15
Spelat nån timme nu, svårt o bedömma hur bra det är men tycker att banorna håller inte lika hög klass (dom ja spelat), kan väl även kanske vara en vanesak.
UMPen verkar lite OP...surprise?
Roligt är det iaf och det är väl huvudsaken.
Brukar vara en 3D logo/liten box på fodralet om det stöder 3D och det är det inte på detta fodral iaf.
Ok tack, men på Black Ops är det ingen 3D logo heller så det finns ju en chans ändå, kan du kolla inställningarna om det finns 3D läge On/Off ?
Postad 07 November 2011 - 18:17
Håller verkligen inte med dig, har också en stor tv som klarar 3D och tycker verkligen inte det är en grym upplevelse att spela i 3D jämfört med 2D. Men, men...alla är vi olika och nu har du fått ditt svar av l2ickard också.Ja jag hade väl heller inte brytt mig om jag inte haft en 3D tv osv men när man sitter med 65" 3D är det ganska intressant att veta om skiten har 3D eller ej, tycker du inte ?
Postad 07 November 2011 - 18:30
Håller verkligen inte med dig, har också en stor tv som klarar 3D och tycker verkligen inte det är en grym upplevelse att spela i 3D jämfört med 2D. Men, men...alla är vi olika och nu har du fått ditt svar av l2ickard också.
samma för mig då, och när jag väl bytt till 3d-projektor från min optoma, så kommer jag fortfarande lira MW i 2d
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
46 filmer
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?