Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny version av forumet

953 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 20 september 2011 - 10:19

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1 349 inlägg
  • 0
Jag har inte minskat storleken på det inlägget, det är ju bara photoshop hafsarbete, men när ändringarna är gjorda i kod så hade det inlägget varit mindre.

Man skulle ju kunna dölja bilder, filmer, annonser länkarna också om användaren ändå inte har något av detta.
Istället för att skriva ut:

Inga bilder
Inga filmer
inga annonser

Så döljer man alla 3 och sparar på det sättet ännu mer plats.

Postad 20 september 2011 - 10:22

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Är jag blind? Eller har sökfunktionen för att söka i tråden man läser borttagen?

Postad 20 september 2011 - 10:38

AC3
  • AC3
  • Forumräv

• 866 inlägg
  • 0

Jag har inte minskat storleken på det inlägget, det är ju bara photoshop hafsarbete, men när ändringarna är gjorda i kod så hade det inlägget varit mindre.

Man skulle ju kunna dölja bilder, filmer, annonser länkarna också om användaren ändå inte har något av detta.

Inga bilder
Inga filmer
inga annonser

Jag har bilder och en gammal filmlista men ändå är det grått?

Edit: Nu syns det :o
Edit igen: Nu syns inte länkarna längre??

Redigerat av AC3, 20 september 2011 - 11:02.

Postad 20 september 2011 - 10:51

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0

Nahaz, bra skrivet även om jag inte instämmer helt.
14 pt font tycker jag inte behövs,

Det kanske inte är alla som har din FalkSyn
Det är väl inte meningen att man skall behöva sätta på sig läsglasögon varje gång man loggar in på Minhembio ?
När man inte behöver det annars

Postad 20 september 2011 - 10:57

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Själv så gillar jag den nya layouten, det är dok en sak som jag saknar. Och det är den gardinen som var längst ner som man kunde använda sig utav för att komma till en annan forum-del snabbt och enkelt.

Postad 20 september 2011 - 11:05

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0

Är jag blind? Eller har sökfunktionen för att söka i tråden man läser borttagen?

Vet inte, hittar den inte heller.

Min dator gillar inte det här nya stilen

(du kan inte svara på detta -du är ej inloggad)

Va?

Jag har ju loggat in två gånger, men nej, måste numera uppdatera sidan genom gå ur forumet och klicka en gång till på forum delen och först då är man inne...lite crazy!

Och jo, lite 90-tals känsla återstår.

Postad 20 september 2011 - 11:06

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0

Inga bilder
Inga filmer
inga annonser

Det gillas! :)

Sen vill jag gärna ha tillbaka forumassistenten (Jag vet att detta tagits upp tidigare, men jag såg inget i listan du postade tidigare)

Postad 20 september 2011 - 11:08

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Det är väl inte meningen att man skall behöva sätta på sig läsglasögon varje gång man loggar in på Minhembio ?
När man inte behöver det annars

Okej, men inte är fonten mindre nu än den var förut?
mmh, test
Font, storlek, normal
Font, storlek, 12
Font, storlek, 14
mmh, editorn är storlek 14 men resultatet, inlägget är storlek 12.

men som sagt, det är väl inte mindre nu än förut, bara det att det blivit mer luft i inläggen, längre rader, som gör att det är svårare att läsa?

Redigerat av Monshi, 20 september 2011 - 11:09.

Postad 20 september 2011 - 12:15

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0
Monchi
Tror inte vi behöver dra mer i storleken på fonterna.
Det är en hel del som önskar större fonter och jag tror inte du tar någon skada av att vi får större fonter
Eller ?
Så låt oss få för oss läsbar text är du snäll :)

Du har helt rätt i att fonterna är 14 när man skriver, men blir 12 i sparat inlägg

Postad 20 september 2011 - 12:19

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Den har fallit bort i uppgraderingen men den kommer tillbaka!

Postad 20 september 2011 - 12:32

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0
Ta tillbaka gilla knappen, det var på tiden var det första jag tänkte när jag såg den.

Postad 20 september 2011 - 12:40

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Ta tillbaka gilla knappen, det var på tiden var det första jag tänkte när jag såg den.

Själv tycker jag det inte hör hemma här alls, ju mindre Facebooktrams desto bättre.

Våga vägra och stå emot säger jag.

Postad 20 september 2011 - 12:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Även om jag personligen också gillar den och fler andra också så väntar vi lite med den.
Fanns ju även ganska många som inte gillade den.

Dock tycker jag att någon skrev en klok sak angående detta tidigare, det var nåt i stil med:

"Hur många inlägg en person har säger egentligen ingenting om kvalitén på inläggen men om man däremot har en "Tack-knapp" eller liknande så kan man ju faktiskt lita ganska väl på att en person med många tack skriver bra och värdefulla inlägg".

Värt att tänka på tycker jag.

Postad 20 september 2011 - 12:46

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2 850 inlägg
  • 0

Lär inte ske, då den plockades bort ganska omgående p.g.a folk som gnällde över den(inklusive mig själv).

Men däremot kanske man kunde införa en "tumme upp" och en "tumme ner"-knapp? Behöver ju inte ta speciellt stor plats, bara att placera den till vänster om rapportera t.ex. "+1" kommentarerna däremot tar plats, vilket inte en "tumme"-knapp gör på samma sätt.

Postad 20 september 2011 - 12:47

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0
Ja mycket hellre en tack-knapp än det det andra alternativet (om man nu måste välja).

Dock tycker jag det vore skönare att slippa allt "onödigt" som skräpar ner i trådar och inlägg för att öka läsbarheten.

Redigerat av masse70, 20 september 2011 - 12:48.

Postad 20 september 2011 - 13:22

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Angående färger/tema och fonter:

Temat jag jobbar med är att få till något som liknar det som var förut, eftersom det är det som ni verkar ha. Det är dock inget jag kan veva ihop på 5 minuter. Alla ändringar som font, färg etc kommer inte att komma in förrän det är klart.
Det kan ta en till ett par dagar, beroende på om jag får nån hjälp eller inte.

Postad 20 september 2011 - 13:30

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Använd t ex Internet Explorers >>Visa>Textstorlek eller >>Visa>Zoom, det går att ställa in så den automatiskt ställer in din förvalda Storlek/Zoom för en viss sajt.

Mycket praktiskt.

Redigerat av anderswillhelmsson, 20 september 2011 - 13:31.

Postad 20 september 2011 - 13:34

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0
Tack knapp är definitivt ett bra alternativ om ni inte inför gilla knappen igen.

Dock blir det ju bara en funktion som kan användas av en person som fått hjälp, gilla knappen kan man använda om man håller med eller har fått hjälp tex.

Använd t ex Internet Explorers >>Visa>Textstorlek eller >>Visa>Zoom, det går att ställa in så den automatiskt ställer in din förvalda Storlek/Zoom för en viss sajt.

Mycket praktiskt.

Men det ser inte lika bra ut när man zoomar.

Postad 20 september 2011 - 13:54

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Den har fallit bort i uppgraderingen men den kommer tillbaka!

Åh så skönt! Får ju panik när man hoppar in i jättetrådar som det är nu :)

Postad 20 september 2011 - 15:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Själv så gillar jag den nya layouten, det är dok en sak som jag saknar. Och det är den gardinen som var längst ner som man kunde använda sig utav för att komma till en annan forum-del snabbt och enkelt.

den "rullgardinen" finns längst upp på sidan nu. en ikon brevid där det står "visa nytt innehåll"

jag har tagit upp detta två ggr redan att det vore bättre att ha den längst ner så man slipper bläddra upp igen.

men jag har inte fått någon respons på det så kanske dom har missat vid båda tillfällen eller så ignorerar dom det :)

Postad 20 september 2011 - 15:28

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3 967 inlägg
  • 0
Nej, vi har inte missat det utan det har tagits upp med de som fixar och donar i koden.
När det blir klart har jag ingen uppgift på, men de kikar på att fixa det.

Postad 20 september 2011 - 15:45

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0

Mycket praktiskt.

Tycker det är bättre att man sätter rätt fonter istället och sedan har jag inte Windows och kommer aldrig att ha. Men tack för omtanken

Men det ser inte lika bra ut när man zoomar.

Det har du rätt i
Jag kan ju Zooma med en fingerrörelse på min Mac, men det är sällan jag gör det på text
Det använder man bara i nödfall och när man vill studera en bild lite mer ingående.

Postad 20 september 2011 - 17:54

mats2442
  • mats2442
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

Angående färger/tema och fonter:

Detta ser jag varmt framemot.

Sen får ni ursäkta om jag återupprepar en sak och det är dynamisk bredd.
på en 30" blir det rätt löjligt när forumet är 1/4 av skärmen i bredd och resten är den beiga(i dubbel bemärkelse) utfyllnaden

Se tex www.byggahus.se/forum där det fungerar

Redigerat av mats2442, 20 september 2011 - 17:54.

Postad 20 september 2011 - 18:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Åsikten om dynamisk bredd framför, kommer att fixas. Kan dock inte säga när. Finns andra saker som har högre prio.

Postad 20 september 2011 - 18:32

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
Nu har jag inte läst exakt hela tråden, men kommer med en kommentar till ändå.
Kan man inte längre se underrubrikerna till trådar? Blir lite rörigt i t.ex. högtalarforumet där det nu finns fyra klistrade trådar med exakt samma namn, "Köpråd - Högtalare för stereo"

Redigerat av jaQoB, 20 september 2011 - 18:35.

Postad 20 september 2011 - 18:45

DLux
  • DLux
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Förlåt att jag inte orkar läsa alla inlägg i denna tråd, (detta kanske redan har avhandlats), men var ser jag nu när jag senast besökte forumet?

Postad 20 september 2011 - 19:32

Berggren
  • Berggren

• 3 967 inlägg
  • 0

Nu har jag inte läst exakt hela tråden, men kommer med en kommentar till ändå.
Kan man inte längre se underrubrikerna till trådar? Blir lite rörigt i t.ex. högtalarforumet där det nu finns fyra klistrade trådar med exakt samma namn, "Köpråd - Högtalare för stereo"

Detta är något som de har tagit bort från forumtillverkarens sida. Tydligen så var det inte så många som använde denna funktion även om vi nu gjorde det i stor utsträckning.
Det har ersatts med taggar istället men tyvärr så ser ju de äldre trådarna inte så roliga ut.

Citerar mig själv, så se svar ovan.

Postad 20 september 2011 - 19:40

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

Citerar mig själv, så se svar ovan.

Då behöver det nog göras nåt åt vissa gamla trådar. T.ex. de klistrade jag nämnde i högtalarforumet... Mer än lite förvirrande annars.

Postad 20 september 2011 - 19:43

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Det måste gå att göra manuellt, iaf på de klistrade trådarna. Max 5 min jobb

Postad 20 september 2011 - 19:46

ironsten
  • ironsten
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Skulle ge förra utseendet en 4:a på en femgradig skala, men den nya får 1.5.
Känns allmänt jobbig att titta på, som klumpigare på nåt sätt. Varför ändra? Var det många som klagade på gamla utseendet?

Postad 20 september 2011 - 22:00

Berggren
  • Berggren

• 3 967 inlägg
  • 0

Skulle ge förra utseendet en 4:a på en femgradig skala, men den nya får 1.5.
Känns allmänt jobbig att titta på, som klumpigare på nåt sätt. Varför ändra? Var det många som klagade på gamla utseendet?

Har du läst i denna tråden om vad som har skrivits tidigare? Om inte så kommer här lite grann om varför vi har bytt.
Anledningen till bytet är för att få en mer uppgraderad forummotor som möjliggör bättre, säkrare och mer "up to date" än vad vi hade innan. I den gamla forumversionen så fick man göra stora ändringar direkt i koden vilket gjorde det svårt att uppgradera på ett enkelt sätt till nya versioner med stöd för tex Tapatalk osv.
Detta finns nu möjlighet att göra på ett enklare sätt.
Säkerhetsmässigt så är det ett stort steg framåt också, de släpper precis som de flesta företag bugguppdateringar med jämna mellanrum. Dessa kan vi ta del av utan att skriva om koden själva för att få det att passa.

Ja, jag vet att vi inte är där än, men det jobbas febrilt i kulisserna med att åtgärda de saker som nämnts i denna tråd plus det som vi själva påpekat i moderatordelen av forumet.

Postad 21 september 2011 - 06:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Varför får jag, ibland, massa <p> och <div> tecken i mina inlägg (kör Chrome)?

https://www.minhembi...dpost&p=3386175

Redigerat av pacman, 21 september 2011 - 06:43.

Postad 21 september 2011 - 08:09

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
När får ni ordning på RSS-feeden? Oavsett sida/tråd så blir det alltid "Community calender"?????

https://www.minhembi...e=calendar&id=1

https://www.minhembi...lendar&cal_id=1

EDIT: Finns nu upptagen på buggfixlistan! /BrittBastard

Redigerat av BrittBastard, 21 september 2011 - 08:19.

Postad 21 september 2011 - 09:04

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
Det här va bedrövligt, trodde först det va nåt tillfälligt fel på sidan som gjorde att den såg konstig ut.
Men tydligen så ska den vara så här.
Den förra designen va rena mästerverket jämfört med det här.

Postad 21 september 2011 - 09:07

rickricaro
  • rickricaro
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Finns den där buggfixlistan någonstans så man kan läsa vad som är rapporterat/fixat?

Annars så saknar jag att man inte kommer tillbaka där man var i tråden efter att man klickat på en länk utan hamnar överst på den sidan.

Postad 21 september 2011 - 09:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
@tomtefiluren, kom igen nu. Ska du gnälla så kan du väl dels komma med konstruktiv kritik istället och så kanske du borde läsa igenom tråden? Då hade du sett att färger och utseendet kommer att fixas till.

Postad 21 september 2011 - 09:23

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
1. Jag skulle vilja se sedan när man är medlem.

2. Texten "Skickat idag, 00:00" kan man placera i den gråa fältet där användarnamnet och inläggets nummer syns. Bredvid nummret till exempel. Eller så placerar man numret centrerat och datum/tid till höger.

3. "+1" knappen vill jag gärna ha. Tänk inte på andra sidor som har "gilla" eller "+1" knappar. Här skriver man +1 för att vissa att man håller med dock skapar man samtidigt "onödiga" inlägg.

4. "Det här inlägget har ändrats..." kan flyttas till samma rad där "Svara" finns nu. Då sparar man ytterliggare plats.

5. Vill kunna välja sidnummer i långa trådar.

6. Notifiering verkar inte fungera för gamla prenumerationer. Annars hade det varit kanon om ni hade gjort det som på Garaget.org. Där klickar man på "Mina trådprenumerationer" och kommer till en lista över alla sina prenumerationer där de senast uppdaterade är högst upp och olästa är fetmarkerade. Så smidigt det bara kan vara. Detta skrev jag om tidigare. Då kan man skippa alla e-mail.

Postad 21 september 2011 - 09:25

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2 014 inlägg
  • 0

1. Jag skulle vilja se sedan när man är medlem.

2. Texten "Skickat idag, 00:00" kan man placera i den gråa fältet där användarnamnet och inläggets nummer syns. Bredvid nummret till exempel. Eller så placerar man numret centrerat och datum/tid till höger.

3. "+1" knappen vill jag gärna ha. Tänk inte på andra sidor som har "gilla" eller "+1" knappar. Här skriver man +1 för att vissa att man håller med dock skapar man samtidigt "onödiga" inlägg.

4. "Det här inlägget har ändrats..." kan flyttas till samma rad där "Svara" finns nu. Då sparar man ytterliggare plats.

5. Vill kunna välja sidnummer i långa trådar.

6. Notifiering verkar inte fungera för gamla prenumerationer. Annars hade det varit kanon om ni hade gjort det som på Garaget.org. Där klickar man på "Mina trådprenumerationer" och kommer till en lista över alla sina prenumerationer där de senast uppdaterade är högst upp och olästa är fetmarkerade. Så smidigt det bara kan vara. Detta skrev jag om tidigare. Då kan man skippa alla e-mail.

+1 ;)

Postad 21 september 2011 - 09:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Bra synpunkter. Tack!

1. Finns redan med på listan
2. Skriver upp den
3. Som jag nämnde tidigare, vi avvaktar lite med den då åsikterna verkar gå isär ca 50/50.
4. Skriver upp den
5. Det fanns inte tidigare heller men skriver upp den
6. Skriver upp den

Postad 21 september 2011 - 09:45

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Bra synpunkter. Tack!

5. Det fanns inte tidigare heller men skriver upp den

Tackar! Dock har jag för mig att vi hade en "rullista" där man kunnde välja exakt till vilken sida man ville gå.

Postad 21 september 2011 - 09:56

Gelmax
  • Gelmax
  • Forumräv

• 766 inlägg
  • 0
När man prenumererar på en tråd så har det blivit bättre då det i mailet även återges vad det nya inlägget handlar om - inte bara en länk. Dock blir det fel med å, ä och ö som ersätts med: å, ä och ö vilket gör texten svårläst.

Gillade inte nya upplägget från början mn nu börjar det ju ordna till sig - bl.a. har läsbarheten på iphone blivit bättre!

mvh
/Gelmax

Postad 21 september 2011 - 09:57

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0
Använder senaste Firefox, är det bara jag som får felet nedan?

Bifogad fil  you.jpg   163,11K   1 Antal nerladdningar

https://www.minhembi...c=207661&st=270

Postad 21 september 2011 - 10:11

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2 049 inlägg
  • 0
Jag har också senaste version (dock för MAC, 6.0.2) och har inga problem att se YouTube filmerna som är upplagda.

Postad 21 september 2011 - 10:23

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2 049 inlägg
  • 0
Sen, och detta kanske bara är jag, men vore det inte bättre om man placerade användarnamnet precis ovan avataren, istället? Som det är nu, så tar ju användarnamn samt "inläggsnumret" upp en hel del plats, och det blir för mycket tom yta vilket också innebär att man får skrolla väldigt mycket i onödan när väl trådarna drar iväg.

Samt, och återigen detta är bara min personliga åsikt, så tycker jag det blir lite tydligare ang. vem det är som skrivit inlägget om man gör på det här viset. Just nu, och nu överdriver jag givetvis lite lätt, så kan man ju få för sig att den som skrivit inlägget har sitt användarnam under nyss skrivna inlägg. Om man kopplar ihop avataren och användarnamnet bättre (intigrerar båda i själva inläggsdelen) så är det ju också lättare att se vem som skrivit vad.

Kanske ngt sådant här, kunde funka istället?

Bifogad fil  test.jpg   44,32K   2 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered52a88696, 21 september 2011 - 10:26.

Postad 21 september 2011 - 11:04

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
@multimedia: Tanken är att det kommer se ut ungefär så som ditt exempel gör.

Postad 21 september 2011 - 11:10

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2 049 inlägg
  • 0
Oki :)

Postad 21 september 2011 - 11:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Hmm, duger det inte med att man kan klicka på "Notifieringssymbolen" uppe till höger bredvid sitt namn?
Där kan man sedan välja "Alternativ" och då kommer man till kontrollpanelen där man bland annat kan välja om man vill ha e-mail eller inte.

Postad 21 september 2011 - 11:41

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2 014 inlägg
  • 0
Det hade varit bra med en knapp som tar en direkt till första olästa inlägg redan i trådöversikten. Som det är nu får man öppna en tråd och sen trycka på "första olästa inlägg" för att komma dit.

Finns det några planer på att minska ner minimihöjden på ett inlägg? Det går säker att trimma på olika sätt, t.ex. mindre avatar, mindre marginaler osv. För de användare som inte har någon avatar måste kanske inte ett lika stort utrymme reserveras för defaultgubben?
Även om inläggen bara är något enstaka ord får jag bara plats med 3-4 stycken samtidigt på skärmen. Det är lite synd tycker jag.

Postad 21 september 2011 - 13:03

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Jag använder ju nästan bara "Mina prenumerationer" och jag tycker det funkar dåligt med att komma till "första olästa inlägg",får det till att funka ibland och ibland inte,vet ej om det är jag som gör ngt fel eller vad det är. Men förut räckte det ju att trycka på trådnamnet så kom man ändå till sitt "första olästa inlägg". Det funkar inte nu för mig. Sorry om detta tagits upp förut

Postad 21 september 2011 - 13:06

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Det hade varit bra med en knapp som tar en direkt till första olästa inlägg redan i trådöversikten. Som det är nu får man öppna en tråd och sen trycka på "första olästa inlägg" för att komma dit.

Behövs ingen sån knapp. Det borde vara så att när man öppnar en tråd så kommer man automatiskt till "första olästa inlägg".

Antar att det är på G att fixas.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.