Call of Duty: Black Ops II (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(8)
|
1 290:- |
Postad 31 October 2012 - 15:22
Kul reklamfilm med lite kändisar.
http://www.youtube.com/watch?v=LpDFMR7fa3E
hm slutet = evil dead? ;D
ash + shotgun + groovy?
Postad 31 October 2012 - 16:48
Postad 31 October 2012 - 20:59
Haha, den enda "kändisen" som saknas i den där videon är Pewdiepie. Kände igen 2 stycken i alla fall, så helt nerd är man ju inte tack och lov.
hm undrar hur många jag kände igen måste kika (:
är det inte jack black, Iron man, Ijustine, rober downey jr, FpsRussia, dom andra vettefasen?
Postad 01 November 2012 - 21:01
Postad 01 November 2012 - 21:16
soulie: Ska du köpa BO2 eller håller du dig kvar med BF3? Jag ska i alla fall testa spelet och se om det är min kopp kaffe, men det vore lite skönt att ha en gammal BF3-vän som håller handen när man med ostadiga bambiben kliver in på COD-mark igen...
Welcome back little wabbit! We've been expecting you!
Postad 01 November 2012 - 21:59
Postad 01 November 2012 - 23:25
Kan man förhandsboka det någonstans i Stockholm utan att binda upp sig? Jag menar alltså hämta i butik på releasedagen.
Funkar så på media markt.........
Postad 02 November 2012 - 08:01
Elva dagar kvar nu. fasen så nära vi är...
Med risk för: hackad konsoll = PSN pausar i ett par månader
Postad 02 November 2012 - 08:25
Elva dagar kvar nu. fasen så nära vi är...
Har samma nedräkning tills jag och frugan flyttar in i huset...tog "bara" 5 mån från att vi flyttade från Sthlm! Så dubbel lycka om 11 dagar :-)
Dessutom lär jag hitta mitt head-set då oxå, så man kan fylla norrlands kvoten ;-)
Postad 02 November 2012 - 09:32
Har samma nedräkning tills jag och frugan flyttar in i huset...tog "bara" 5 mån från att vi flyttade från Sthlm! Så dubbel lycka om 11 dagar :-)
Dessutom lär jag hitta mitt head-set då oxå, så man kan fylla norrlands kvoten ;-)
Med andra ord så lär du knappast spela på releasedagen.
Postad 02 November 2012 - 09:36
Med andra ord så lär du knappast spela på releasedagen.
Lutar åt det
Postad 02 November 2012 - 10:04
Postad 02 November 2012 - 10:15
Postad 02 November 2012 - 10:25
Postad 02 November 2012 - 21:28
Redigerat av andreassofus, 02 November 2012 - 21:29.
Postad 02 November 2012 - 21:44
Postad 02 November 2012 - 22:14
får damma av mw3 nån dag nu och träna upp mina tummar lite tror jag,, det var ett tag sen
Postad 02 November 2012 - 22:58
Har ni sett om dom haft några konstiga vapen likt armborsten? Gillar knepiga vapen som resulterar i one-shot-one-kill.... om man lyckas träffa. Typ armborst, kastkniv etc.
/G
Postad 03 November 2012 - 08:02
http://www.youtube.c..._twpTfUM&sns=em
Sista klippet är ifs nice. Armborsten var fan det bästa med BO! Vad sägs om armborst only lobbys i BO2?
Postad 03 November 2012 - 19:06
EDIT: Vilket jag redan tänkt att göra visserligen, kan dock vara bra att veta för de som "bara" maxar första levlen...
Redigerat av Johnsson1975, 03 November 2012 - 19:08.
Postad 03 November 2012 - 20:56
Sony VPL-VW1000ES! 4K!
Sony 1000es.jpg 2.53K
1 Antal nerladdningarMW3´s prestige 10 emblem ser ju som sagt ut som en rymdraket på TV´n/projjen!!
MW3 prestige 10.jpg 2.68K
2 Antal nerladdningar
Postad 03 November 2012 - 21:06
Postad 03 November 2012 - 21:07
Jag hoppas dom har klivit upp ett par tre hundratusen steg vad gäller ljudet.
Strandh: JAG ÄR PÅ!!
/Knugen
Postad 03 November 2012 - 21:20
Håller med dej morlock. COD4, det va tider det, både va de gäller emblemen men oxå själva spelet!Tacka vet jag emblemen från COD4. För plottriga de nya (antar jag när de är i miniatyr i spelet...)
Rickard, birka och solo... Bara för att nämna några....Inte för att vara den, men vem bryr sig om emblem?
/Knugen
Postad 03 November 2012 - 21:49
Postad 03 November 2012 - 21:53
Inte för att vara den, men vem bryr sig om emblem?
/Knugen
Alla riktiga gamers som vågar trycka på prestigeknappen....
Postad 03 November 2012 - 23:44
Det hoppas jag med. Ljudet i Black Ops var ju vedervärdigt. Handgranaterna lät ju som små kattfjärtar och automatvapnen lät som att de skjöt små ihoprullade pappersbollar. Fast när man ser diverse in game-trailers och liknande från BO2 så låter det i alla fall bättre.Jag hoppas dom har klivit upp ett par tre hundratusen steg vad gäller ljudet.
Postad 04 November 2012 - 16:31
Jag ska genast leta upp mitt Playstation 1gen och köra igång mitt 56K modem så är jag redo att ta mig ann detta spel.
Skämt och sido...
Det är fem år sedan CoD 4 släpptes och sedan dess har tiden stått still när det kommer till CoDs utveckling. Grafik, ljud, spelset och allt man kan tänka sig är mer eller mindre oförändrat/outvecklat.
Har tillverkarna vaknat upp och avancerat från målningar på grottväggarna till att använda modern teknik?
Vad kommer BO2 få för stora uppdateringar jämförelse med tidigare cod spel?
Som jag förstått det hela så är det år 2025 i spelet. Något mellan framtid och nutid. Unreal Tournament Vs CoD?
Kommer man kunna ta del av fordon eller är killstreaken uppbyggda på samma sätt som tidigare spel?
Har de sett till att det inte låter som om man sitter i en konservburk och spelar samt att TVn behöver mer än 5 pixlar så är ju det ett stort steg framåt.
Och om det ser så bra ut som videoklippet jag nyss såg så tror jag faktiskt att det här kan bli riktigt lovande.
Treyach (om de heter så) misslyckades sist men har goda chanser att visa vad de egentligen går för.
Det kan vara skönt att spela ett mer oseriöst spel som cod för omväxlings skull.
Jimmie, Kommer du skaffa det så överväger jag alternativet att skaffa det jag också. Känslan att sätta kniven dig är euforisk..
Postad 04 November 2012 - 16:44
Redigerat av Pip, 05 November 2012 - 05:53.
Postad 04 November 2012 - 16:56
ja, fan, jag måste då få skriva att när jag väl spelade bf3 så var det bara vedervärdigt rent utsagt. nej tack till det. ingen action alls. dog man så fick man vänta en minut på spawn och sen ytterligare tre minuter innan man var framme där det smällde.
Postad 04 November 2012 - 17:01
muahahaha!
ja, fan, jag måste då få skriva att när jag väl spelade bf3 så var det bara vedervärdigt rent utsagt. nej tack till det. ingen action alls. dog man så fick man vänta en minut på spawn och sen ytterligare tre minuter innan man var framme där det smällde.
Jag undrar vad för usel server du spelade BF3 i med 1 min spawn och ingen strid. Det kan inte alls vara roligt som du säger. :-/
Och om jag tolkade Pipens inlägg rätt så ska detta BO2 gå att jämföra med det BF du är missnöjd med. Hoppas att Pipen har fel.
Jag ser i alla fall fram i mot att testa BO hos någon så man får en egen uppfattning om spelet.
Som sagt. BO videon jag tittade på såg bra ut. Hoppas spelet också är lika bra.
Postad 04 November 2012 - 20:25
Har du sand i vaginan?Dä var det dags igen. Call of Duty Black Ops nummer två.
Jag ska genast leta upp mitt Playstation 1gen och köra igång mitt 56K modem så är jag redo att ta mig ann detta spel.
Skämt och sido...
Det är fem år sedan CoD 4 släpptes och sedan dess har tiden stått still när det kommer till CoDs utveckling. Grafik, ljud, spelset och allt man kan tänka sig är mer eller mindre oförändrat/outvecklat.
Har tillverkarna vaknat upp och avancerat från målningar på grottväggarna till att använda modern teknik?
Vad kommer BO2 få för stora uppdateringar jämförelse med tidigare cod spel?
Som jag förstått det hela så är det år 2025 i spelet. Något mellan framtid och nutid. Unreal Tournament Vs CoD?
Kommer man kunna ta del av fordon eller är killstreaken uppbyggda på samma sätt som tidigare spel?
Har de sett till att det inte låter som om man sitter i en konservburk och spelar samt att TVn behöver mer än 5 pixlar så är ju det ett stort steg framåt.
Och om det ser så bra ut som videoklippet jag nyss såg så tror jag faktiskt att det här kan bli riktigt lovande.
Treyach (om de heter så) misslyckades sist men har goda chanser att visa vad de egentligen går för.
Det kan vara skönt att spela ett mer oseriöst spel som cod för omväxlings skull.
Jimmie, Kommer du skaffa det så överväger jag alternativet att skaffa det jag också. Känslan att sätta kniven dig är euforisk..
Hoppas att dom har lite nytänkande killstreaks så som radiobilarna var i Bo1
Ljudet och lite starkare vapen så blir det säkert grymt. Vad är det för spelmotor?
/G
Postad 04 November 2012 - 23:07
Mjo, jag ska väl i alla fall prova spelet och se om man får tillbaka någon form av COD-glädje som jag tycker att endast COD4 har bjudit på (nåja, när det inte laggade sönder dvs). Men troligtvis lär man väl bli galen på alla killstreaks, campande snorungar och sönderlaggande matcher och då blir det fort tillbaka till BF3 igen.Jimmie, Kommer du skaffa det så överväger jag alternativet att skaffa det jag också. Känslan att sätta kniven dig är euforisk..
Men den där kniven kan du ju ta och fetglömma.
Har du sand i vaginan?
Postad 04 November 2012 - 23:10
Var är ogilla-knappen?De spelen de släpper är åtminstone bra jämfört med Battlecrap 3.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
10 bilder
350 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?