The Witcher 3
819 svar till detta ämne
Postad 30 May 2015 - 14:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Har kommit till andra kartan (glömt namnet) och där känns det spontant som man är sjukt underlevlad. Gjorde allt vad jag vet på första kartan och blev lvl 4 bara. Tänkte snabbt kuta ut och kolla lite frågetecken på nya kartan och fick väl en smärre chock när jag såg en lvl 15 water hag stå och vakta nån skatt, testade ett par nya frågetecken och såg en fet j*vla drake som flög runt en liten borg och på ett tredje ställe en Griffin som knalla runt.
Känns nu som man måste följa en hel del main quest i början eller är jag bara värdelös? Jag spelar även på näst lättaste och blivit våldtagen flertalet gånger av banditer och drowners.
Du är helt enkelt kass 
Nä men, det beror på var du är någonstans i Velen. Det finns ju lvl 4 och 5 och 6 etc fiender också, beror bara på vart du letar. Men jag gjorde en del huvuduppdrag för att få upp mig lite för det är inte kul att springa runt och inte ha en chans på många frågetecken, det är slöseri med tid. Oavsett hur bra man är på striderna så klarar man inte såna som är för hög lvl. Finns t.ex. fiender som regenererar hälsa mer än man skadar dem och då går det ju inte.
Postad 30 May 2015 - 14:48
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nu har första nudemodden kommit ut allihopa! Skynda!
http://techjeep.com/...rceresses-nude/
Postad 30 May 2015 - 17:59
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
då har jag varit och köpt det. eller, jag fick det i lite tidig födelsedagspresent. inklusive 16 dlc som kommer. det innebär... vadå, 1000 timmar singleplayer? *asg*
Postad 31 May 2015 - 11:27
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Ne det är nog så det fungerar, inte optimalt kanske med tanke på hur lång tid det tar att levla. Får ju inget av att döda fiender, bara av att göra huvuduppdrag. Det är nog medvetet för att man inte ska bli för mäktig för snabbt i och med att fienderna inte skalar. Annars hade man bara kunnat expa away, för varje level har ju samma nivå (1 000) för att gå upp.
Samtidigt har man ju fortfarande kvar alla förmågor man skaffar, men man får tänka på hur man ska utnyttja dem och ha 4 per färg åt gången. Det gör att allas Geralt blir lite annorlunda.
Böcker och lappar etc ska man ju göra sig av med efter man läst så man inte blir ett gående bibliotek.
Nja, har märkt att det är en viss trappstegseffekt på antal exp-points det tar att nå nästa level. Men det ökar inte efter varje nivå.
Det där om att någon hade spelat vissa timmar och klarat vissa procent, kan man se den siffran någonstans i spelet hur man ligger till eller var det bara en gissning denne hade gjort?
Postad 31 May 2015 - 14:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det där om att någon hade spelat vissa timmar och klarat vissa procent, kan man se den siffran någonstans i spelet hur man ligger till eller var det bara en gissning denne hade gjort?
Nej det var en bild där det stod. Ingen aning var någonstans. Kanske i menyn med stats man kan trycka fram? (Start + R2 eller nåt).
Postad 31 May 2015 - 15:02
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Nej det var en bild där det stod. Ingen aning var någonstans. Kanske i menyn med stats man kan trycka fram? (Start + R2 eller nåt).
Har inte sett något sådant och tycker man snokat runt i alla menyer man kan hitta. Lirar själv på PS4 kanske är olika mot PC?
Om någon kommer på vart så säg till. ..eller inte, vill nog inte veta hur mycket tid man lagt ner på det senaste veckan man varit ledig, lol. =)
Redigerat av HenkeEdge, 31 May 2015 - 15:03.
Postad 31 May 2015 - 18:09
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Kan sluta lira nu. Du har gjort allt bra med the Witcher 2 redan 
Klarade Witcher 2 igår. Sista kapitlet var väl inte dåligt?
Postad 31 May 2015 - 19:43
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10559 inlägg
Jo sista kapitlet var riktigt riktigt dåligt. Hoppas Witcher 3 håller en mer jämnbra kvalitet. Jag har absolut ingen tid att lira nu 
Postad 31 May 2015 - 21:53
Agaton
-
Agaton
-
Forumräv
-
-
670 inlägg
Jag spelar detta på PS4 och jag måste säga att detta spel tillsammans med Far Cry 4 är de absolut snyggaste spelen jag sett på PS4. Jag har också extremt roligt med detta spel och det finns många fantastiska uppdrag att ta sig an. Det enda som man kan klaga på är den lite fladdriga styrningen och ett onödigt rörigt inventory system. Annars är det full pott i min bok. En fantastisk och levande fantasyvärld målas upp i detta spel. En värld som jag uppslukas av totalt och jag ser fram mot många, många timmar av spelande. Vilket det säkerligen också blir då spelvärlden verkar vara enorm och det det finns mycket häftigt att uppleva.
Redigerat av Agaton, 31 May 2015 - 21:54.
Postad 31 May 2015 - 21:58
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det intressanta är att det finns rätt många olika sätt ett visst uppdrag kan utspelas på. Men spelet säger aldrig någonting om detta som många andra spel gör. T.ex, om du väljer detta alternativet så kommer detta hända, säger många spel. Men här har man ingen aning om att det kunde ha skett annorlunda, därför är det intressant att se folks reaktioner på hur olika de upplever vissa uppdrag.
Tyckte jag läste också att om man är 6 lvls över ett quest så får man ingen exp.
Edit: Nästa patch:
Hi everyone,
As you know we don't stop working to keep bringing you new updates - I just wanted to give you a heads-up of what to expect in the upcoming patch. The list below is a part of the change log for the 1.04/1.05. There will be a lot more fixes on the way - here's the breakdown of the most requested changes:
Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements. General stability and performance improvements Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC. Improved camera smoothness Performance improvements during some cutscenes. Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels. Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest. Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable. Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest. Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest
The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.
Sådär, då kom textstorleken. Och de j*vla ljusen haha, har vart rätt irriterande. Bra patch. De kommer patcha detta tills det är perfekt.
Redigerat av Zoiler, 31 May 2015 - 22:06.
Postad 31 May 2015 - 22:31
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Jo sista kapitlet var riktigt riktigt dåligt. Hoppas Witcher 3 håller en mer jämnbra kvalitet. Jag har absolut ingen tid att lira nu 
Spelade du båda grenarna? Jag har läst att det är sämre om man hakar på .
Postad 31 May 2015 - 23:21
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Jag trodde alltid att hästens namn hade med det att göra... Roach/Roache. Att det var något slags skämt, men han döper alla sina hästar till Roach tydligen, sedan böckerna.
Postad 01 June 2015 - 06:33
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Jag trodde alltid att hästens namn hade med det att göra... Roach/Roache. Att det var något slags skämt, men han döper alla sina hästar till Roach tydligen, sedan böckerna.
???
Hästar är inte uppfunna i Witcher 2, jag minns bara hundar och eventuellt höns. Bara en Roche och han var ingen häst.
Postad 01 June 2015 - 07:07
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10559 inlägg
Spelade du båda grenarna? Jag har läst att det är sämre om man hakar på .
Kommer inte ihåg. Måste googla Roche känner bara igen namnet svagt 
Postad 01 June 2015 - 10:30
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
???
Hästar är inte uppfunna i Witcher 2, jag minns bara hundar och eventuellt höns. Bara en Roche och han var ingen häst.
Ne jag pratar om W3, man har häst där. Och hästen heter Roach. Trodde de skojade om Vernon Roche men de har inget sammanband.
Postad 02 June 2015 - 06:29
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Det intressanta är att det finns rätt många olika sätt ett visst uppdrag kan utspelas på. Men spelet säger aldrig någonting om detta som många andra spel gör. T.ex, om du väljer detta alternativet så kommer detta hända, säger många spel. Men här har man ingen aning om att det kunde ha skett annorlunda, därför är det intressant att se folks reaktioner på hur olika de upplever vissa uppdrag.
Tyckte jag läste också att om man är 6 lvls över ett quest så får man ingen exp.
Edit: Nästa patch:
Hi everyone,
As you know we don't stop working to keep bringing you new updates - I just wanted to give you a heads-up of what to expect in the upcoming patch. The list below is a part of the change log for the 1.04/1.05. There will be a lot more fixes on the way - here's the breakdown of the most requested changes:
Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements. General stability and performance improvements Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Sådär, då kom textstorleken. Och de j*vla ljusen haha, har vart rätt irriterande. Bra patch. De kommer patcha detta tills det är perfekt.
Skönt att de tog tag i det direkt, kanske man kan börja spela på sin krysslåda snart då! 
Postad 02 June 2015 - 08:31
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Hur får man exp? Via uppdrag och visa monster plus minimalt om man slåss mot fiender? Jag slogs mot massa bybor igår och fick level upp medans fyra fortfarande levde. Var typ en exp från level upp. När en dog så fick jag level upp.
Plus, vad satsar ni på? Jag har kört igni och magiska rusningen rakt igenom
Postad 02 June 2015 - 10:14
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Antar att man får väldigt lite xp från vanliga fiender och betydligt mer från bossar eller andra lite svårare minibossar samt quests.
Har inte kommit så långt själv än (lvl 7) och har mestadels kört Igni, sen Yrden och Quen. Quen kändes otroligt bra på vissa bossar som tog mycket liv vid träffar.
Träffade på en giftspyende Gargoyle igår som var mindre kul tills jag upptäckte quen.
Magisk rusning antar jag är något på högre lvl?
Redigerat av La Cucaracha, 02 June 2015 - 10:14.
Postad 02 June 2015 - 10:56
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
själv är jag mäktiga... level 3! dock så var alla bybor level fem, och dom var typ sex pers, så sett från den synvinkeln så gjorde jag det skitbra. tog bara ett tag, en jävel fick jag tillslut slå sönder skölden på.
det enda sättet att få tillbaka hälsa är genom quen, äta och meditera va?
kan man reparera saker själv eller måste man alltid gå till olika personer som kan hjälpa en att fixa sånt?
kommer man att kunna bära mer än 60? det är lätt hänt att det blir packat nämligen 
Postad 02 June 2015 - 11:12
bkam
-
bkam
-
Forumräv
-
-
701 inlägg
själv är jag mäktiga... level 3! dock så var alla bybor level fem, och dom var typ sex pers, så sett från den synvinkeln så gjorde jag det skitbra. tog bara ett tag, en jävel fick jag tillslut slå sönder skölden på.
kan man reparera saker själv eller måste man alltid gå till olika personer som kan hjälpa en att fixa sånt?
kommer man att kunna bära mer än 60? det är lätt hänt att det blir packat nämligen 
du hittar/köper saker som gör att du kan reparera on the fly , sen kommer du kunna köpa större väskor till hästen som gör att du kan bära mer ,är lvl 21 nu och kan bära 130(kg) med min nyaste sadelväska
Postad 02 June 2015 - 11:21
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Får man liv av quen? Annars finns det ju en skill man kan ha från start så man regenar liv hela tiden.
Menar du magisk rustning btw? Eller magisk rusning? Jag kan då inte rusha
Postad 02 June 2015 - 11:39
Unregistered0e3a6535
-
Unregistered0e3a6535
-
Forumräv
-
-
692 inlägg
Personligen anser jag att Quen är överlägsen. Utan den vet jag inte hur jag skulle klara tex en Griffin level 27. 1-2 slag av den och godnatt. Då är quen en bra livförsäkring.
Vilken armor gillar ni bäst? Finns det nackdelar och använda sig av "heavy armor",blir man långsammare?
Redigerat av Unregistered0e3a6535, 02 June 2015 - 11:40.
Postad 02 June 2015 - 11:42
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Jag har hittat en 100-sadelväska så det går iaf att bära "160" totalt. Vet inte om man kan få tag på värre. Vinner man tävlingar på hästryggen så skall man visst kunna få hästrelaterade saker som pris. Om man inte hittar ställen som säljer.
Sen angående hälsan vet inte hur länge jag spelat och fyllt hela inventory med käk, innan man förstod att "Swallow"-portion genererar hälsa. Den återfylls även om man har någon sort av dom där alkoholflarrorna som alchemy-portions bygger på i inventory och mediterar minst en timme.
Redigerat av HenkeEdge, 02 June 2015 - 11:53.
Postad 02 June 2015 - 12:00
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Personligen anser jag att Quen är överlägsen. Utan den vet jag inte hur jag skulle klara tex en Griffin level 27. 1-2 slag av den och godnatt. Då är quen en bra livförsäkring.
Vilken armor gillar ni bäst? Finns det nackdelar och använda sig av "heavy armor",blir man långsammare?
Ja hur är det med armour? Jag har jämt kört light med kanske någon del typ handskar eller skor som medium. Märks det att man blir mindre smidig om man har Heavy-rustning?
Har klarat mig bra så men nu har jag nog faktiskt en medium-rustning är på level 20~någonting.
Bättre att koncentrera sig på svärden och köra så bra som leveln tillåter och så bra man kan hitta.
Redigerat av HenkeEdge, 02 June 2015 - 12:06.
Postad 02 June 2015 - 12:05
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Finns det nackdelar och använda sig av "heavy armor",blir man långsammare?
Du regenererar stamina lite långsammare iaf.
Postad 02 June 2015 - 12:09
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Man blir långsammare också, stamina drainar mycket snabbare. Testa en light armor och rolla runt fiender och testa samma sak med heavy armor 
Postad 02 June 2015 - 15:17
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Man blir långsammare också, stamina drainar mycket snabbare. Testa en light armor och rolla runt fiender och testa samma sak med heavy armor 
Aha, går det inte att "rolla" med medium armor också?
Blev förbannad sist jag lirade på att jag glömt bort hur fan man parerade undan när man mötte en svår fiende. Men då kanske orsaken var att jag bytt till "medium" rustning. Haha.
Redigerat av HenkeEdge, 02 June 2015 - 15:18.
Postad 02 June 2015 - 15:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Man ska bara rulla i nödfall eller om slagen man vill akta sig för når jättelångt, använd dodge istället, kortare men slösar ingen stamina.
Postad 03 June 2015 - 09:24
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1691 inlägg
I andra spel, som Skyrim och Fallout har jag beklagat mig över att fiender levlar med mig, så egentligen ska jag inte klaga alls nu.
Men, jag tycker att det borde finnas något lite tydligare system för var man hittar fiender och uppdrag med olika levlar. Olika regioner kanske? Eller olika färger på ikonerna på kartan? Är lite frustrerande att springa runt bland frågetecken, och 4 av 5 är helt omöjliga, Samtidigt som jag inte kommer hålla koll på vilka jag varit vid och ej, och därmed antagligen inte kommer att återvända,,,
Eller missar jag någon detalj som gör detta tydligare?
Postad 03 June 2015 - 09:56
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Jag brukar rulla för större fiender eller om jag snabbt behöver ta mig ifrån flera fiender samtidigt.
I andra spel, som Skyrim och Fallout har jag beklagat mig över att fiender levlar med mig, så egentligen ska jag inte klaga alls nu.
Men, jag tycker att det borde finnas något lite tydligare system för var man hittar fiender och uppdrag med olika levlar. Olika regioner kanske? Eller olika färger på ikonerna på kartan? Är lite frustrerande att springa runt bland frågetecken, och 4 av 5 är helt omöjliga, Samtidigt som jag inte kommer hålla koll på vilka jag varit vid och ej, och därmed antagligen inte kommer att återvända,,,
Eller missar jag någon detalj som gör detta tydligare?
Det står rätt ofta i loadingscreen att om du kommer till ett ställe med högre level fiender så får man levla upp och ge sig på dom senare
Postad 03 June 2015 - 15:30
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Varför bytar man svärd automatiskt till Silversword ibland, är det beroende på vilket väsen man möter..?
Har beslutsångest om jag ska köpa det till PC istället kanske... ser lite bättre ut på en motsvarnade pc jag har... men laddningstiderna tänker jag mest på, tar ju en jäkla tid att ladda senaste save på ps4 när man dör... 
Postad 03 June 2015 - 15:35
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Varför bytar man svärd automatiskt till Silversword ibland, är det beroende på vilket väsen man möter..?
Jepp, steel mot vanliga djur och människor, silver mot vålnader osv.
Postad 03 June 2015 - 16:23
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
men laddningstiderna tänker jag mest på, tar ju en jäkla tid att ladda senaste save på ps4 när man dör... 
Ja det är väl den stora skillnaden, går jättesnabbt på PC. Det och hårgrafiken.
Postad 03 June 2015 - 16:24
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Hårgrafiken xD Visst hade Nvidia något med det att göra?
Postad 03 June 2015 - 16:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Ja det heter ju Nvidia Hairworks så något har de nog med det att göra =P
Postad 03 June 2015 - 16:30
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Jepp, steel mot vanliga djur och människor, silver mot vålnader osv.
Ah, ok
Ja det är väl den stora skillnaden, går jättesnabbt på PC. Det och hårgrafiken.
Mmm... men grafiken på Ps4an är annars riktigt bra!
Postad 03 June 2015 - 16:37
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Mmm... men grafiken på Ps4an är annars riktigt bra! 
Det är vad du tror... tills du ser det på PC! 
Postad 03 June 2015 - 16:40
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Jag skulle gärna se stabilare/högre FPS på PS4an...har märkt mer och mer att t.ex Swamps inte är så kul att strida i då fpsen ligger kring 20
Postad 03 June 2015 - 16:44
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det lär patchas, X1 skulle patchas iaf.
Postad 03 June 2015 - 17:02
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Det är vad du tror... tills du ser det på PC! 
Spelat det på PC med! 
Iofs ingen värsting rigg, samma som min typ, AMD 280x, intel core i7 [email protected], 8 gig ram....
Testade på high, och nästan alla effekter som bloom eller allt vad det heter avstängt. i 1080p...
Är kluven om jag ska fortsätta spela i soffan vid tvn, eller köra det på pc istället...
Orkar inte dra lång HDMI kabel varje gång jag ska lira... 
Postad 03 June 2015 - 17:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Spelat det på PC med! 
Det är vad du tror.... tills du spelat det på en BRA PC! 
För att vara allvarlig så tjänar man rätt mycket med PC just i Witcher 3, laddningstiderna, flytet, hairworks... + alla moddar och snabbare patchstöd. Jag valde ju också mellan att recensera på PS4 och PC.
Redigerat av Zoiler, 03 June 2015 - 17:32.
Postad 03 June 2015 - 18:45
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
jag har grav brist på ability points. hur ofta stöter man på såna här stenar så att man får extra poäng? har just gått på min första sådana och det var väldigt välkommet =)
vidare så får man exp av fiender. eller, jag har fått en till level up mitt i en strid nu, så man måste få det. även om det är väldigt lite. kanske bara är en eller två exp eller något sånt. mördar man monster får man dock betydligt mer. 50 iaf 
Postad 03 June 2015 - 19:27
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Alltså laddtiderna när man dör....horribla
Postad 03 June 2015 - 19:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Alltså laddtiderna när man dör....horribla
Hur lång tid tar det på konsol egentligen? Det tar två-tre sekunder för mig.
Postad 03 June 2015 - 19:56
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Hur lång tid tar det på konsol egentligen? Det tar två-tre sekunder för mig.
Känns som flera minuter. Har aldrig tagit tid. Mrn tillräckligt länge för att ta upp telefonen och börja fippla innan det är dags att spela igen.
Postad 03 June 2015 - 20:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Undrar hur det kan vara så enorm skillnad.
Postad 03 June 2015 - 20:19
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Undrar hur det kan vara så enorm skillnad.
HDD vs SSD?
Postad 03 June 2015 - 20:36
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det hjälper förvisso att stoppa i en SSD i PS4 men PC är fortfarande klart snabbare.
Gissar på att det kommer att patchas, de är inte så vana vid att jobba med konsoler och inte heller ett jättestort team.
Postad 03 June 2015 - 21:02
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Det hjälper förvisso att stoppa i en SSD i PS4 men PC är fortfarande klart snabbare.
Gissar på att det kommer att patchas, de är inte så vana vid att jobba med konsoler och inte heller ett jättestort team.
Menade att många med pc sitter just med ssd och därför kan förklara den stora skillanden i laddtider jämfört med PS4?
Redigerat av masse70, 03 June 2015 - 21:03.
Postad 03 June 2015 - 21:07
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12482 inlägg
Ser man på tester med SSD vs HDD i PS4, så är inte skillnaden stor, vilket den borde vara. Jag tror att problemet är den långsamma AMD-processorn.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|