Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.
5639 svar till detta ämne
Postad 17 June 2013 - 20:46
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
eller så kan det bero på att sony faktiskt har använt sig av någon ergonomiker som har arbetat med kontrollen. som jag skrev ovan, den är 15 år gammal (eller något sånt) och på 15 år hinner det hända mycket inom ergonomi vill jag utlova. det är lika självklart som att nog ingen någonsin säger att den hellre skulle vilja ha xbox-kontrollen framför 360'n.
Absolut, jag tror ingen av dem har sparat på krutet gällande formgivare eller ergonomer eller vad det heter? Jag menar bara att när drevet har satt igång så är det svårstoppat..... Men vi får se, detta är ju en smaksak som sagt. Finns ju till och med folk som föredrar ps3 kontrollen framför 360 vilket är oförståeligt för mig. Jag hoppas personligen på att den är fantastisk. Skulle göra mitt val så mycket lättare
Postad 17 June 2013 - 20:54
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Jag gillade Xbox kontrollen bäst. Men det slutade iaf att jag köpte spelen till ps3 pga att Xboxen låter jävligt illa. Men ett spel som jag köpte till ps3 som jag inte kunde spela med den handkontrollen var NHL, blev tvungen att sälja spelet och köpa det till xboxen istället
Redigerat av New Player, 17 June 2013 - 20:55.
Postad 17 June 2013 - 20:58
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
My bad, läste heeeelt fel  Absolut, jag tror ingen av dem har sparat på krutet gällande formgivare eller ergonomer eller vad det heter? Jag menar bara att när drevet har satt igång så är det svårstoppat..... Men vi får se, detta är ju en smaksak som sagt. Finns ju till och med folk som föredrar ps3 kontrollen framför 360 vilket är oförståeligt för mig. Jag hoppas personligen på att den är fantastisk. Skulle göra mitt val så mycket lättare
Jag kan bara inte låta bli: Ms har ju jobbat rakt igenom med formgivning av deras senaste alster, medans sony bara lagt krutet på kontrollen. Enheten ser så förj*vla ful ut i jämförelse med xbone så att det inte är sant!  *väntar på att ingen håller med mig*
Postad 17 June 2013 - 21:14
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10548 inlägg
lol njae nog tycker jag ps-4 ser bättre ut men jag hade hellre sett att de hade Xbox One lådan
Postad 17 June 2013 - 21:18
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
My bad, läste heeeelt fel 
Jag kan bara inte låta bli: Ms har ju jobbat rakt igenom med formgivning av deras senaste alster, medans sony bara lagt krutet på kontrollen. Enheten ser så förj*vla ful ut i jämförelse med xbone så att det inte är sant! 
*väntar på att ingen håller med mig*
Tycker nog att båda är bra fula egentligen. Kan man stänga av lampan i ps4 kontrollen? Sådant otyg vill jag inte ha
Postad 17 June 2013 - 21:46
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
fattar inte hur folk kan föredra xbox kontrollen. stor och klumpig med små urgröpta spakar!
Redigerat av beat_strandh, 17 June 2013 - 21:46.
Postad 17 June 2013 - 22:12
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
fattar inte hur folk kan föredra xbox kontrollen. stor och klumpig med små urgröpta spakar!
Då kommer du nog inte gilla ps4 kontrollen då för de skall ju också vara utgröpta. Jag tycker att man slinter oftare när de inte är det. Händer inte för mig på xbox och bevisligen tyckte ju Sony också att det var bättre...
Redigerat av Johan_i_burken, 17 June 2013 - 22:16.
Postad 17 June 2013 - 22:51
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Det jag framför allt gillar är att vänster analog och knappar på höger sida sitter på samma höjd. Känns mer "naturligt" när man spelar. Och knapparna framme på kontrollen fungerar bättre för mig. Men så har jag en xbox 360-handkontroll både till PC och Xbox 360 så jag är miljöskadad.
Postad 18 June 2013 - 06:42
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Då kommer du nog inte gilla ps4 kontrollen då för de skall ju också vara utgröpta. Jag tycker att man slinter oftare när de inte är det. Händer inte för mig på xbox och bevisligen tyckte ju Sony också att det var bättre...
Ja det är lite oroväckande. Jag var skitnöjd med ps3 sticksen. Det verkade ju även "Pro" spelare också då dem använde sig av ps3 spakarna till sina custom Xbox controllers. Aja, man vänjer sig oavsett vilken kontroll.
Postad 18 June 2013 - 06:43
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Nja dom var väl lite mer en hybrid mellan urgröpta och rundade.
Postad 18 June 2013 - 09:08
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Nja dom var väl lite mer en hybrid mellan urgröpta och rundade.
Är det så? Jaja, ingen mening att tjabbla om det förgångna. Hoppas som sagt att den är bättre än ps3.
Redigerat av Johan_i_burken, 18 June 2013 - 09:09.
Postad 18 June 2013 - 09:27
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jag tror att semiurgröpningen blir bättre, ävennom jag aldrig haft problem med dom vanliga spakarna. Blir mycket intressant. Inte minst med tanke på qtt övrig formgivning även den är förändrad. Dom borde skicka ut handkontroller till butiker som demograbbers
Postad 18 June 2013 - 09:41
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Argh. Varför fick ni E3 tråden stängd? Var ska jag nu posta den här sammanfattningen av E3 av Alex?!?
Postad 18 June 2013 - 10:13
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
det intressanta med att kräva internet osv är ju att om man nu inte har internet till sin ps4 kommer man ju ändå inte kunna spela så många spel, då alla kräver patch på releasedagen typ ( även xb1 lär kräva detta, men där måste man ju liks förbannat ha internet, som anses som en dålig grej?  ). Och om konsolen ( gud bevare mig ) måste uppdateras sitter man ju där ändå!
Postad 18 June 2013 - 10:33
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
det intressanta med att kräva internet osv är ju att om man nu inte har internet till sin ps4 kommer man ju ändå inte kunna spela så många spel, då alla kräver patch på releasedagen typ ( även xb1 lär kräva detta, men där måste man ju liks förbannat ha internet, som anses som en dålig grej? ). Och om konsolen ( gud bevare mig ) måste uppdateras sitter man ju där ändå! 
Helt fel. Ett spel kommer bara vilja ladda hem en patch om den vet att det finns en patch. Patchen söks efter på internet. Inget internet, ingen patch och du kan spela. Inget företag släppet ett spel som är så trasigt att de4 inte går att spela utan en patch. Så nej, du behöver aldrig någonsin ha internet till ps4. Även om det är föga troligt att folk inte har.
Postad 18 June 2013 - 11:15
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
det här spelet kräver systemuppdatering 1.20 för att fungera? Har hänt förrut, lär hända igen  Så jo, kommer krävas internetuppkoppling någon gång oavsett hur man vrider och vänder på det!
Och vem vill spela spel som inte är i funktionsdugligt skick? inte jag iaf
Postad 18 June 2013 - 11:21
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
vilket/vilka spel har släppts som inte varit i funktionsdugligt skick vid release? jag har då inte hört talas om något
Postad 18 June 2013 - 11:26
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
vilket/vilka spel har släppts som inte varit i funktionsdugligt skick vid release? jag har då inte hört talas om något
Google påstår bland annat Crysis 3 och Skyrim. Har inte ägt en PS3a själv och skulle jag gjort det hade jag laddat hem patcherna så jag kan inte vidimera sanninghalten i påståendena.
Postad 18 June 2013 - 11:31
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Google påstår bland annat Crysis 3 och Skyrim. Har inte ägt en PS3a själv och skulle jag gjort det hade jag laddat hem patcherna så jag kan inte vidimera sanninghalten i påståendena.
okej. så dessa spel gick inte att spela utan att man uppdaterade dem med en patch? om nu det var så och jag inte hade något internet hade jag gått till den affär där jag köpt spelet och bett dem ladda ner patchen på ett USB minne och då uppdaterat spelet på så vis. men vem har inte internet hemma idag?
Postad 18 June 2013 - 11:41
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10548 inlägg
Det finns sommarstugor ex och andra bostäder utan permanent internet. Båtar kanske inte bara ubåtar  . Jag har kört min Xbox 360 urkopplad 95 % av tiden för att den inte har wifi ex och strulande ethernet uppkoppling. Otrooooligt opraktiskt om den hade krävt on-line check var 24e timma. När Xbox Ones Wifi dör det är en microsoftbyggd konsol ändå så riskerar jag ju att hamna där igen fast värre.
Postad 18 June 2013 - 11:44
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
okej. så dessa spel gick inte att spela utan att man uppdaterade dem med en patch? om nu det var så och jag inte hade något internet hade jag gått till den affär där jag köpt spelet och bett dem ladda ner patchen på ett USB minne och då uppdaterat spelet på så vis. men vem har inte internet hemma idag?
precis, då är ju inte en validering var 24e timme så farligt heller  Om man nu prompt måste ha den i sommarstugan så får man väl köra mobilt internet liksom  Internetkrav är inte ett problem i dagens sverige, bara inse
Postad 18 June 2013 - 11:45
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
det här spelet kräver systemuppdatering 1.20 för att fungera? Har hänt förrut, lär hända igen Så jo, kommer krävas internetuppkoppling någon gång oavsett hur man vrider och vänder på det! 
fortfarande, nej. enda gången jag någonsin stött på ett spel som inte gått att spela från början till slut är zelda till wii. det fanns någon bugg som gjorde att spelet hängde sig och raderade sparfilerna eller något. säg ett enda spel som du köpt och som inte gått att spela utan att du först har laddat hem en uppdatering. du finner inget sådant spel, för det finns inte. däremot så kommer ett spel, som sagt, att söka efter en uppdatering automatiskt och kräva uppdatering om den hittar det. men det är två helt olika saker.
Postad 18 June 2013 - 11:48
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
säg ett enda spel som du köpt och som inte gått att spela utan att du först har laddat hem en uppdatering. du finner inget sådant spel, för det finns inte.
Googla 'day one patch'. Där hittar du rätt många exempel.
Postad 18 June 2013 - 11:50
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3989 inlägg
och som inte gått att spela utan att du först har laddat hem en uppdatering.
Finns massor till ps3 men i dessa fall har system update funnits med på skivan. Men om du har en ps3 som du inte uppdaterat på 2 år så kan du definitivt inte spela ett enda spel som kommit det senaste året utan att uppdatera firmware först (som man normalt gör via internet men går alltså via skiva). Så egentligen inget problem men uppdateringar krävs.
Postad 18 June 2013 - 11:59
rinten
-
rinten
-
Amatör
-
-
81 inlägg
säg ett enda spel som du köpt och som inte gått att spela utan att du först har laddat hem en uppdatering. du finner inget sådant spel, för det finns inte. däremot så kommer ett spel, som sagt, att söka efter en uppdatering automatiskt och kräva uppdatering om den hittar det. men det är två helt olika saker.
Själklart måste det finnas exempel på spel som släppts som kräver att konsollen har en viss version av programvara. Däremot spelet i sig tror ju att det är bästa någonsin så länge det inte fått kontakt med omvärlden.
Postad 18 June 2013 - 12:05
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
he löns int förklar för den som int begrip!
Postad 18 June 2013 - 12:30
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Googla 'day one patch'. Där hittar du rätt många exempel.
day one patch har väl inget med om spelet är spelbart eller inte utan att det kommit en uppdatering samma dag som det släppts för allmänheten. alltså förbättringar. inte att göra spelet spelbart. men för 99% av alla konsolspelare så kommer inte internetuppkoppling vara ett problem och därmed känns den här diskusionen lite onödig.
Postad 18 June 2013 - 12:45
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Skall du spela Uncharted 3 kräver det att du har en firmware som är 3.72 eller högre. Sedan behöver man inte ha internet för att uppdatera firmware, i varje fall inte till sin PS3:a. Du kan ladda ner det på din PC och installera. Men du kan inte köra nya spel på en PS3 som aldrig uppdateras sedan du köpte den 2007.
Postad 18 June 2013 - 13:38
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
Men du behöver ju fortfarande internet om du ska kunna ladda ner det till din pc, men ja behöver kanske inte direkt internet i stugan om du laddar ner det till din laptop och tar med den till stugan eller usb sticka etc
Postad 18 June 2013 - 13:47
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Skall du spela Uncharted 3 kräver det att du har en firmware som är 3.72 eller högre. Sedan behöver man inte ha internet för att uppdatera firmware, i varje fall inte till sin PS3:a. Du kan ladda ner det på din PC och installera. Men du kan inte köra nya spel på en PS3 som aldrig uppdateras sedan du köpte den 2007.
en firmware för systemet brukar ligga med på skivan så det är inget problem.
Postad 18 June 2013 - 14:02
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
men hur länge gör den det? kan den uppdatera från 0 till senaste i all framtid? eller kommer de, som MS moln att läggas ner om 10 år? Isåfall är det ju ett jättestort minus för sony!  ( sarcasm )
Postad 18 June 2013 - 14:09
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Vet inte hur du tänker där? Senaste firmwaren som spelet kräver ligger på disken. Oftast för att tvinga fram att playstations blir uppdaterade för att det upptäcks hål i säkerheten.
Samma spel kommer ju inte kräva en ännu nyare firmware i framtiden, så den som ligger där är den som behövs.
Samma system som på 360n idag.
Postad 18 June 2013 - 14:13
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
he löns int förklar för den som int begrip! 
nej, tydligen inte. men du, nästa gång du köper ett ps3-spel (om du har en ps3), sätt i spelet offline och se om det går att spela. gör så med ALLA spel du hädanefter köper, och säg om du hittar ett enda spel som inte går att spela från första dagen. du hittar inte ett enda sånt spel. så sluta ljuga.
Postad 18 June 2013 - 14:14
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Spel som inte går att spela lär inte vara vanligt, nej. Men du kommer ju att stöta på fler buggar om du inte uppdaterar, rimligen.
Postad 18 June 2013 - 14:23
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
men du, nästa gång du köper ett ps3-spel (om du har en ps3), sätt i spelet offline och se om det går att spela. gör så med ALLA spel du hädanefter köper, och säg om du hittar ett enda spel som inte går att spela från första dagen. du hittar inte ett enda sånt spel.
så sluta ljuga.
Sluta anklaga folk från att ljuga. Du har redan fått svaren du letar efter. Fast låt mig återigen upprepa mig, den här gången med quotes: There's a problem with Skyrim on the PS3, in that for many gamers, the bigger their save game file gets, the slower the game gets. It's so bad sometimes the framerate can drop to zero.
Crytek's official response, posted two weeks ago, reminds me of the way Bethesda treated PS3 gamers with its piss-poor release and support of The Elder Scrolls V: Skyrim. Here's what Crytek had to say on the matter: "Hi all, We are aware of and investigating the following issues, with an aim to include fixes for them in any future patches: -Crashes during the final boss fight in SP
Där har du två spel som behövde en patch för att fungera ordentligt. Hittar säkert fler om jag letar lite hårdare. Men eftersom jag hittat oändligt många fler än vad du påstår finns så ser jag inte det som nödvändigt...
Postad 18 June 2013 - 15:19
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
en firmware för systemet brukar ligga med på skivan så det är inget problem.
Ja men det är ju en smart lösning.
Postad 18 June 2013 - 15:47
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jag har spelat skyrim många timmar. Även långt innan 1.9-fixen. Jag var level 36. Hurnkunde jag bli level 36 utan patchen? Spelet måste ju uppenbarligen ha gått att spela eller hur? Alltså är det en lögn qtt påstå att spel kommer så ofullständiga att dom INTE GÅR att spela. Finns inte ett enda spel som släppts som inte gått att spela. Allvarliga fel som i zelda, ja. Men omöjligt att spela? Nej. Inte ens nästan.
Det är två helt olika saker. Ospelbart = går inte att interagera med. Buggigt = spelet kan hänga sig, fungera suboptimalt ect. Ser du skillnaden humming?
Igen, nämn ett spel som varit ospelbart från start. Ett enda.
Postad 18 June 2013 - 17:37
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Kojima tycker tydligen skillnaden är liten mellan de båda konsolerna, prestandamässigt. The difference is small, and I don’t really need to worry about it. When you come right down to it, the PS4 is cheap (laughs). Though, I wonder about the inclusion of the camera… http://www.dualshock...ne-and-cameras/
Postad 18 June 2013 - 17:46
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Alla multiformatsutvecklare är diplomater.
Postad 18 June 2013 - 17:47
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Även kojima måste vara pk i början 
Skämt åsido, jag tror inte att man kommer märka konsollernas skillnader förrän man börjar pressa dom mer med krävande spel
Postad 18 June 2013 - 18:59
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Det är två helt olika saker. Ospelbart = går inte att interagera med. Buggigt = spelet kan hänga sig, fungera suboptimalt ect. Ser du skillnaden humming? Igen, nämn ett spel som varit ospelbart från start. Ett enda.
Christ.  Så ett spel som krashar två minuter efter start är inte ospelbart enligt din definition? Då det faktiskt gick att spela i två minuter? Vart går gränsen? 30 sekunder? Att intro-scenen fungerar? Att man får se spel-omslaget i dashboarden? Nä, bry dig inte om att svara. Jag orkar inte fortsätta en sådan här konversation och får väl erkänna att jag är en enorm lögnare som kan påstå att ett spel någonsin varit ospelbart...
Postad 18 June 2013 - 19:18
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
skyrim kraschade aldrig efter två minuter. men om det hade gjort det så skulle jag också döma ut det som ospelbart. problemen i skyrim till ps3 prepatch började för mig när savefilerna nådde över 4300 kb ungefär, och det tog mig rätt många timmar. sen när filerna började bli ännu större, säg uppemot 8 mb, då ansåg jag att det var så pass ospelbart att det inte gick att spela längre. då var jag lätt 50 timmar in i spelet. det är mer tid än jag har spelat många av mina andra spel, och således så skulle jag aldrig någonsin kalla skyrim för ospelbart. det var däremot en jävligt stor bugg.
jag kan även tillägga att postpatch så fungerade skyrim dåligt på min ps3 iaf. efter en full formatering så började dock spelet att flyta på väldigt bra.
du är ingen lögnare. izikiel är det när hen försöker att försvara xbones konstanta internetkrav genom att påstå att det släpps spel som är ospelbara innan man patchat dom. hittills har inte ett enda sådant spel dykt upp. han (och du) är mer än varmt välkomna att motbevisa mig.
som slutkläm skriver jag även att det fanns något racingspel med lastbilar som blev kultförklarat för att det var så vansinnigt trasigt. när man backade så accelererade man konstant, man vann alltid loppet, oavsett om man kom etta eller tvåa. fanns massa sånt skit. men åter igen, det spelet var inte ospelbart. jo, på den sista banan var det det, spelet hängde sig då. men 3/4 banor gick att spela hur trasigt det än var, och således var inte ens det spelet ospelbart.
Postad 18 June 2013 - 20:47
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
izikiel är det när hen försöker att försvara xbones konstanta internetkrav genom att påstå att det släpps spel som är ospelbara innan man patchat dom. hittills har inte ett enda sådant spel dykt upp. han (och du) är mer än varmt välkomna att motbevisa mig.
Detta räknas antagligen inte per din definition, men jag hade gärna sett en patch till det eftersom det inte gick att spela som det var
Postad 18 June 2013 - 21:14
sinnes
-
sinnes
-
Veteran
-
-
2237 inlägg
Postad 18 June 2013 - 21:16
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Postad 19 June 2013 - 00:05
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Well... its a joke thatit is ugly, det vet vi ju iaf:)
Postad 19 June 2013 - 01:25
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1590 inlägg
Kojima tycker tydligen skillnaden är liten mellan de båda konsolerna, prestandamässigt.
http://www.dualshock...ne-and-cameras/
kanske för att han använde Xbox One som lead platform? Funderar på om Kojimas upplevelser av skillnaderna mellan konsolerna är pga att han använt Xbox One som lead platform.Har han gjort det?Känns så med tanke på att han var med på MS konferens. Isåfall så bör det inte kännas som någon större skillnad mellan konsolerna eftersom det inte bör vara svårt att få ett spel att fungera bra på bättre hårdvara med liknande arkitektur. Men om han skulle använda PS4 som lead platform och sen utifrån den göra en version för Xbox One... Skulle han då ha samma upplevelse av konsolerna?
Postad 19 June 2013 - 06:02
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Knappast. Tror snarare att ms buntade ihop massa pengar och köpte upp presentationen av mgs 5
Postad 19 June 2013 - 08:23
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
bing vs google.jpg
Lite samma tema och med tanke på trådens topic.... 
pswin.jpg 45.53K
0 Antal nerladdningar
Postad 19 June 2013 - 08:35
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
( bla blah ) izikiel är det när hen försöker att försvara xbones konstanta internetkrav genom att påstå att det släpps spel som är ospelbara innan man patchat dom. hittills har inte ett enda sådant spel dykt upp. han (och du) är mer än varmt välkomna att motbevisa mig. ( blah blah )
Precis som humming skriver, ospelbart i din värld verkar inte stämma överrens med de flesta andra. Bara för att du inte kraschat i skyrim betyder inte att andra haft problemet utan patch. Så länge spelet startar är det spelbart i din värld verkar det som. Så som sagt, ingen ide att försöka få dig att förstå något då du uppenbarligen är rätt fast vid din åsikt, även om den inte stämmer överrens med min. Men du kan lägga ner att kalla folk lögnare, den bitterheten klär dig inte speciellt väl. Ta av skygglapparna en stund och fundera lite
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|