SA-klubben! (System Audio).
653 svar till detta ämne
Postad 03 June 2015 - 14:18
Manjola
-
Manjola
-
Användare
-
-
117 inlägg
De finns än så länge hos Balance i Jönköping, HembioConsult i Stenkullen utanför Göteborg och hos AVD i Sundsvall. AVD borde ha uppdaterat sina nu men är det i Sundsvall du bor så bör du ringa och höra med dem först och har de inte modifierat dem än så får du ringa och säga att du är mycket intresserad av dem så löser det sig säkert. De är nu mycket öppna och klara och jag tro inte att du kommer att uppleva dem som snälla men inte heller vassa eller påträngande. De kommer att finnas i fler butiker efter sommaren!
Tackar så mycket för svaren. Ska ringa ner till Sundsvall och höra om de har några inne. Ska bli spännande att lyssna på dem.
Postad 03 June 2015 - 14:22
Unregistered4eb959ca
-
Unregistered4eb959ca
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
gillar dem mer och mer .. men ska ta en riktig lyssning till helgen, då kopplar jag in svarven :-D
Kul!
Ett tips till dig är att flytta isär dem något och vinkla in dem så att du precis ser insidan på vardera högtalare. Ljudet skall mötas strax bakom dig, ca. 0,5m bakom din sittposition. Se även i bruksanvisningen. Du bör få ett mer centrerat mellanregister och en mer dynamisk och "punchig" mellanbas, vilket ger ett mer "spelglatt" ljud. Du skall inte vinkla in dem så mycket så att diskanten spelar rakt mot dig, blir inte så bra då.
Fyll dem inte med sand förrän efter du spelat på dem i 150-200 timmar. Basen kommer nämligen att förändras en hel del under den tiden du spelar nu i början, den blir snabbare och mer dynamisk. Fyller du den med sand så kommer du få en ännu stramare, snabbare bas så vänta och hör ur resultatet blir efter några veckors spelande. I de flesta fall, beroende på kvm och akustik i ditt rum, blir det alltid enligt min mening bättre med sand i dem. Lycka till!
Postad 03 June 2015 - 14:38
Mr Floyd Pink
-
Mr Floyd Pink
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Kul!
Ett tips till dig är att flytta isär dem något och vinkla in dem så att du precis ser insidan på vardera högtalare. Ljudet skall mötas strax bakom dig, ca. 0,5m bakom din sittposition. Se även i bruksanvisningen. Du bör få ett mer centrerat mellanregister och en mer dynamisk och "punchig" mellanbas, vilket ger ett mer "spelglatt" ljud. Du skall inte vinkla in dem så mycket så att diskanten spelar rakt mot dig, blir inte så bra då.
Fyll dem inte med sand förrän efter du spelat på dem i 150-200 timmar. Basen kommer nämligen att förändras en hel del under den tiden du spelar nu i början, den blir snabbare och mer dynamisk. Fyller du den med sand så kommer du få en ännu stramare, snabbare bas så vänta och hör ur resultatet blir efter några veckors spelande. I de flesta fall, beroende på kvm och akustik i ditt rum, blir det alltid enligt min mening bättre med sand i dem. Lycka till!
Håller helt klart med dig. Ett klarare ljud över hela registret och tydligare röster med sand.
Ytterligare ett tips till fristil kanske kan va att använda en plastpåse i kammaren och fylla sanden i! Blir ju lättare att få ut all sand om man inte vill ha den kvar. Eller vad säger du, Audioactive?
Postad 03 June 2015 - 15:31
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Jag tror inte basen kommer vara annorlunda efter 200h dock, finns stora diskussioner om detta...
Postad 03 June 2015 - 16:37
Ochåäö
-
Ochåäö
-
Veteran
-
-
1667 inlägg
De finns än så länge hos Balance i Jönköping, HembioConsult i Stenkullen utanför Göteborg och hos AVD i Sundsvall. AVD borde ha uppdaterat sina nu men är det i Sundsvall du bor så bör du ringa och höra med dem först och har de inte modifierat dem än så får du ringa och säga att du är mycket intresserad av dem så löser det sig säkert. De är nu mycket öppna och klara och jag tro inte att du kommer att uppleva dem som snälla men inte heller vassa eller påträngande. De kommer att finnas i fler butiker efter sommaren!
Blir att försöka ta sig till hembioconsult för min del.
Postad 03 June 2015 - 17:49
Unregistered4eb959ca
-
Unregistered4eb959ca
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Håller helt klart med dig. Ett klarare ljud över hela registret och tydligare röster med sand.
Ytterligare ett tips till fristil kanske kan va att använda en plastpåse i kammaren och fylla sanden i! Blir ju lättare att få ut all sand om man inte vill ha den kvar. Eller vad säger du, Audioactive?
Det är faktiskt ganska enkelt att få ut sanden genom att sätt den i en HEL matplastkasse och skaka den fram och tillbaka. Gör egentligen inget om det är några sandkorn kvar. Men en plastpåse i sandkammaren kan nog fungera också om man vill ha den helt ren från sand, har aldrig provat.
Postad 03 June 2015 - 21:28
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Kul!
Tack för tipset .. har ca 220-230 cm mellan dem nu, ca 30 cm från bakvägg, lite invinklade .. låter de gå några dagar med TV ljud när jag e på jobbet. Rummet är väl ca 18-22 kvm skulle jag tro .. testar om några veckor med lite sand
Det ser ju riktigt bra ut! Vad är det för sub du har? Själv har jag en REL-T7 som funkar fint ihop med mina Mantra :-)
Det är en REL-T7 :-D
Redigerat av fristil, 03 June 2015 - 21:29.
Postad 04 June 2015 - 08:00
Mr Floyd Pink
-
Mr Floyd Pink
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
OK, då är allt i sin ordning, och som det bör vara! ;-)
Redigerat av Mr Floyd Pink, 04 June 2015 - 08:01.
Postad 04 June 2015 - 19:36
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
nu har de haft ljud dygnet runt sen jag köpte mina Mantra 50 .. ojojojoj nu börjar det likna nått och jag förstår varför folk älskar dessa
Postad 04 June 2015 - 20:25
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4885 inlägg
Ja de är starkt beroendeframkallande!!!
Postad 04 June 2015 - 22:14
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Jag var på Balance ljud och bild idag och lyssnade på runt 5 olika system. Det ena med Mantra 5, Primare I22 dac och Primare CD22. J..klar vilket varmt sound det var i dom även om jag gissar att John Fogerty skivan drog något åt det varma. Riktigt detaljerade också. Riktigt mysigt ljud i dessa. Jag lyssnade även på Dynaudio Contour S3.4 LE, med en Densen förstärkare + Primare CD32 och Dynaudio Focus 160 med Bladelius Tyr Mk2 Novitas. Bäst av allt var dock Peak Consult Princess XE och ATC som var en klass för sig. ATC lät gudomligt. Musiken var mestadels Clapton, hade med mig skivan Chronicles. Sen körde vi lite Yello på ATC och även Infected Mushroom på Scansonic. Jag var där i 3,5 timmar Hade ändå inget annat för mig idag 
Han hade även Scansonic MB 2.5 och dom var ruggigt snygga IRL. Hade jag inte redan beställt ett par andra högtalare så hade jag förmodligen köpt dessa + ett par ATC till sovrummet. När det gäller Scansonic så tyckte jag ändå att deras något billigare serie under lät bättre än MB-serien även om MB-serien var bra mycket snyggare. En riktig dröm-design IRL. Dom ville man ju bara ha. Något dyra dock 
Postad 04 June 2015 - 22:28
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
En sak som jag förundras lite över är när man säger att diskanten är för snäll. Jag tänker på Mantra 5. Det är ju lättare att uppskatta hela sitt musikbibliotek om diskanten just är lite snäll. Jag förstår inte varför man ska göra kliniskt ljud hela tiden. Det är inte bra ljud enligt mig. Bra ljud är när det är lite snällt. Givetvis kan man kombinera detta med bra elektronik men en bra högtalare för mig är inte den som drar för mycket åt det ljusa. Kanske därför jag gillar Mantra 5 precis som den är.... Jag tycker man försämrar mer än man förbättrar...men, men, det är mer vad jag tycker 
Postad 05 June 2015 - 03:31
Ochåäö
-
Ochåäö
-
Veteran
-
-
1667 inlägg
En sak som jag förundras lite över är när man säger att diskanten är för snäll. Jag tänker på Mantra 5. Det är ju lättare att uppskatta hela sitt musikbibliotek om diskanten just är lite snäll. Jag förstår inte varför man ska göra kliniskt ljud hela tiden. Det är inte bra ljud enligt mig. Bra ljud är när det är lite snällt. Givetvis kan man kombinera detta med bra elektronik men en bra högtalare för mig är inte den som drar för mycket åt det ljusa. Kanske därför jag gillar Mantra 5 precis som den är.... Jag tycker man försämrar mer än man förbättrar...men, men, det är mer vad jag tycker 
vet du om det var mantra 5 med snäll diskant eller inte du lyssnade på?
Hade varit bättre att även här ha två modeler aura 5 samt mantra 5 och låta diskanten vara olika mellan modellerna så vi konsumenter kunde välja.
Men vem vet kanske är på G.
Redigerat av urbjo, 05 June 2015 - 03:34.
Postad 05 June 2015 - 22:40
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
vet du om det var mantra 5 med snäll diskant eller inte du lyssnade på?
Hade varit bättre att även här ha två modeler aura 5 samt mantra 5 och låta diskanten vara olika mellan modellerna så vi konsumenter kunde välja.
Men vem vet kanske är på G.
Bra fråga. Jag har för mig att han beställde hem den med snäll diskant till butiken för det var precis när modellen släpptes så det är ju ett tag sen nu 
Redigerat av Unregistered2294, 05 June 2015 - 22:41.
Postad 06 June 2015 - 20:32
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
nu börjar det hända saker :-D .. basen låter bättre, inte lika bumlig som jag tyckte i början .. blir bara mer och mer nöjd.
Vad tror ni om en primare i22 till dessa? eller måste man gå upp på nått större?
Postad 06 June 2015 - 22:09
Mr Muskel
-
Mr Muskel
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
nu börjar det hända saker :-D .. basen låter bättre, inte lika bumlig som jag tyckte i början .. blir bara mer och mer nöjd.
Vad tror ni om en primare i22 till dessa? eller måste man gå upp på nått större?
Hallå fristil!
Kul att du är nöjd med högtalarna. Har du problem med bumlig bas kan jag tänka mig att en Hegel skulle hjälpa till lite.
Postad 07 June 2015 - 01:29
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Fristil: Primare I22 enligt mig: Något bättre än min förra I32. Jag gillar den mer då den går lite varmare i klangen men ändå med samma sound i övrigt. Ändå är den bra mycket billigare än I32. Rena rånet om du frågar mig, i jämförelse. 12k är ruggigt billigt när det gäller I22 med tanke på vad man får. Jag gillar den skarpt. En riktigt rolig förstärkare som är värd varenda krona. + också att den är otroligt snygg dessutom 
Redigerat av Unregistered2294, 07 June 2015 - 01:30.
Postad 08 June 2015 - 13:54
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Blir SA ägare igen i veckan efter ett litet uppehåll sen mina SA2k försvann ur mitt liv Kommer bli riktigt najs 
Blir ett par Aura 1 i vit satin som jag ska ha på mitt sideboard i sovrummet 

Redigerat av Unregistered2294, 08 June 2015 - 14:18.
Postad 08 June 2015 - 16:44
Ochåäö
-
Ochåäö
-
Veteran
-
-
1667 inlägg
hifi_perrra du behöver nog sub till aura 1. Aura 1 har mycket under 60hz. Vid prov lyssning tyckte jag den sakna lite bas och mättningen bekräfta. http://www.salonav.c...09/016-7raz.htm
Redigerat av urbjo, 08 June 2015 - 17:02.
Postad 08 June 2015 - 20:01
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Du jag ska säga dig att jag har inte hunnit lyssna ännu men givetvis måste jag höra hur det låter innan jag sätter in en sub. Det är inte MEGA-bas jag är ute efter. Jag ska enbart spela radio där inne på låg volym så sub vet jag inte om jag ens behöver men givetvis, dom ska få spela sina timmar. Sen får jag avgöra senare isf...men jag gissar på att sub bara blir too much där inne då det inte är det jag är ute efter helt enkelt 
Postad 08 June 2015 - 22:42
Ochåäö
-
Ochåäö
-
Veteran
-
-
1667 inlägg
Du jag ska säga dig att jag har inte hunnit lyssna ännu men givetvis måste jag höra hur det låter innan jag sätter in en sub. Det är inte MEGA-bas jag är ute efter. Jag ska enbart spela radio där inne på låg volym så sub vet jag inte om jag ens behöver men givetvis, dom ska få spela sina timmar. Sen får jag avgöra senare isf...men jag gissar på att sub bara blir too much där inne då det inte är det jag är ute efter helt enkelt 
Verkar som att du kommer klar dig. Härligt med folk som inte alltid behöver megabas. 
Postad 08 June 2015 - 22:44
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Verkar som att du kommer klar dig. Härligt med folk som inte alltid behöver megabas. 
Huvudsaken är att basen är hyffsat tajt. Med MEGA-bas får man bara bråkiga grannar och ont i öronen. Inge bra alls 
Postad 09 June 2015 - 07:18
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4885 inlägg
Nu har jag sandfyllt mina Mantra 50. Jag var beredd på att hälla i 20 dl i varje då de ska rymma 25, men jag fick bara i 18 sedan blev det fullt... Vad kan detta bero på?
Har i alla fall hunnit lyssna ett par timmar, och ljudet blev faktiskt ännu bättre. Framförallt är det basen som blivit tightare, men helheten blev också bättre. Högtalarna blev riktigt stabila nu, tidigare kändes de lite vingliga...
Summa summarum: Jag gick från supernöjd till supermeganöjd!!!
Postad 09 June 2015 - 07:37
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Nu har jag sandfyllt mina Mantra 50. Jag var beredd på att hälla i 20 dl i varje då de ska rymma 25, men jag fick bara i 18 sedan blev det fullt... Vad kan detta bero på?
Har i alla fall hunnit lyssna ett par timmar, och ljudet blev faktiskt ännu bättre. Framförallt är det basen som blivit tightare, men helheten blev också bättre. Högtalarna blev riktigt stabila nu, tidigare kändes de lite vingliga...
Summa summarum: Jag gick från supernöjd till supermeganöjd!!!
fyllde också mina med sand ... fick också bara i typ 18 dl
Postad 09 June 2015 - 07:43
Bulldog76
-
Bulldog76
-
Veteran
-
-
1524 inlägg
Jag har Mantra 50 och Primare i22 med Dac. Jag gillar det, har dock inte provat med något annat än en Hembioreceiver tidigare, (Marantz 6005)
Postad 09 June 2015 - 07:47
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
fyllde också mina med sand ... fick också bara i typ 18 dl
Det kanske är olika kammare där den ena är pluggad så man får öppna upp den? Endast en gissning. Annars kanske den som fanns redan var fylld med något lämpligt? 
Det tredje alternativet skulle nog vara att dom eventuellt har uppgett fel information 
Redigerat av Unregistered2294, 09 June 2015 - 07:50.
Postad 09 June 2015 - 07:48
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4885 inlägg
Det finns bara EN kammare och EN plugg, och kammaren var helt tom vid leverans (lyste in med en ficklampa).
Postad 09 June 2015 - 07:56
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Det var inte så att 18 dl var till Mantra 70 och att dom även råkade skriva detta i broshyren / manualen till Mantra 50?
Postad 09 June 2015 - 07:59
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4885 inlägg
Man behöver inget kärnkraftverk till Mantra, men det måste vara en medelstark förstärkare med påkostad nätdel i.a.f.
Har själv testat både Roksan Caspian M2 och Naim Nait XS till dem och båda räcker till, dessa är i i22 klass.
Har även kört dem med min Hegel H300 med gott resultat, men den är lite overkill. Man använder långt ifrån all kraft som finns i den.
Testade även med min nya hembioreciever, Marantz SR-7009, och den är ej bra nog att göra Mantrorna full rättvisa...
Postad 09 June 2015 - 08:16
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Jag har för mig att jag körde med min Kenwood KA-300 bland annat, och till dom Mantra 50 jag hade hemma den där veckan. Den är på 2x25 watt i 8ohm och har orkat med det mesta jag har kopplat in. Den är en riktig liten ulv Inget skräp där inte. Är nog riktigt bra komponenter i. Made In Singapore 1981 
Redigerat av Unregistered2294, 09 June 2015 - 08:20.
Postad 09 June 2015 - 08:25
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4885 inlägg
Ja Watt säger inte ett Skvatt! 
Naim XS var på 2 x 60W och fick inte ens att dra upp till en fjärdedel av max... Roksan Caspian M2 är på 2 x 85 och spelar på samma sätt med P.R.A.T. (Pace Rhythm And Timing) men med ännu bättre detaljer i toppen samt med hörbart mindre distorsion. Love it.
Hegel är neutral med mina Focaler men blir lite för kall till Mantra 50. Framförallt på låga ljudnivåer där den blir outhärdlig.
Postad 09 June 2015 - 08:43
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Har ifs beställt en ny Marantz förstärkare till mina Aura 1 men det beror mer på att jag kände att det kunde vara kul att testa något nytt. Sen är det rätt simpla terminaler på Kenwooden som inte tar varken bananer eller spadar längre då dom är rätt slitna så jag har tänkt att den ska renoveras och att jag ska sätta dit nya standard terminaler från 2015 istället om det går men det har inte blivit av 
Får se senare isf 
Marantzen jag beställde är en PM5005 på 2x40 watt i 8 ohm.
Det borde räcka för lite natt-musik innan man somnar på kvällarna 
Postad 09 June 2015 - 09:14
BoBBiS
-
BoBBiS
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Jag måste tyvärr gå ut ur SA klubben nu när först mina aura 50 och häromdan ''lånade ut'' mina Talent till brorsan på obestämd tid
Postad 09 June 2015 - 09:22
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Jag måste tyvärr gå ut ur SA klubben nu när först mina aura 50 och häromdan ''lånade ut'' mina Talent till brorsan på obestämd tid
Tråkigt! Säg att du snart vill ha dom tillbaka igen om du nu vill det vill säga Likadant med min brorsa. Han har mina Sa2k och mina Excite X14 och den andra brorsan har mina gamla X12 fast dom har jag ju gett bort så där blir det inget återseende direkt för min del 
Postad 11 June 2015 - 21:09
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
blir bara nöjdare och nöjdare med mina :-D grym närvaro .. behöver inte center .. blivit mycket TV bara .. får återkomma sen med musik
Postad 11 June 2015 - 21:21
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Har inte ens hunnit koppla in mina ännu 
J...kla mycket partaj och annat som kommer i vägen. Mer saker o göra än på vintern....Man blir inte klok på sommaren alltså 
Alla ska ju va hos alla typ...Ingen vila här inte 
Postad 11 June 2015 - 21:24
Bulldog76
-
Bulldog76
-
Veteran
-
-
1524 inlägg
Lyssnar på musik 🎶
Verkligen lyssnar, var länge sen man satt ner, höjde volymen och spelade gamla godingar. Shit vilket härligt ljud det är i dessa högtalare.
Postad 11 June 2015 - 22:12
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Någon som minns SA Explorer Master? 
Jag minns dom knappt. Är det någon här som är ägare till ett par Explorer och då Mastern...Ej förra enbart Explorern alltså så dela gärna med er av era intryck till mig 
Tack!
Mvh
Edit: Det går även bra om man har lyssnat senaste året tex 
Postad 13 June 2015 - 11:36
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
J..klar vilket gött sound i Aura-serien Dom passar mig faktiskt bättre än något högupplösta Mantra-serien 
Hörde nu att Aura-serien skulle läggas ner. Vilken miss 
Jag tycker att den är mer lättlyssnad och framförallt roligare att lyssna på än nya Mantra-serien..Jag blev faktiskt lite förvånad över hur pass välljudande dom faktiskt är. En kanon högtalare på alla dess sätt 
Är nog bland det trevligaste jag har hört här hemma. Passar som handsken med Primare I22 dessutom 
Betyg hittillls 9 av 10. Saknar lite bas med I22 men då är det ju bara en ensam 4.5 tummare i Aura 1 som spelar 
Annat blir det nog när jag kopplar in gamla bettan (Thor Mk3) 
Redigerat av Unregistered2294, 13 June 2015 - 11:45.
Postad 13 June 2015 - 12:09
laddie15
-
laddie15
-
Guru
-
-
4190 inlägg
Postad 13 June 2015 - 13:11
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Postad 13 June 2015 - 13:48
Ochåäö
-
Ochåäö
-
Veteran
-
-
1667 inlägg
Postad 13 June 2015 - 13:58
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Telemekano har ett par aura 70 på flyttrea. Har för mig att det är runt 16papp. Lyssnade på dom där ojojoj va bra.
Köp dom 
Postad 13 June 2015 - 13:59
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4885 inlägg
Skrev tidigare att Hegel H300 är för kall till Mantra 50. Detta är nu åtgärdat med andra högtalarkablar!
Bytte från Oehlbach med silver/koppar till Rega med ren koppar. Blev kanon. 
Postad 13 June 2015 - 14:09
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Skrev tidigare att Hegel H300 är för kall till Mantra 50. Detta är nu åtgärdat med andra högtalarkablar!
Du menar att det är skillnad på kablar ändå? 

Postad 13 June 2015 - 14:18
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Hur som helst så ska inte detta få vara nån höra skillnad tråd på kablar...ånej 
Edit: Klart att man ska få höra skillnad om man nu kan det...lika väl som andra inte hör ett skvatt...men nog om det 
Åter till ämnet! 
Redigerat av Unregistered2294, 13 June 2015 - 14:25.
Postad 13 June 2015 - 14:27
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Vänd på kontakten i väggen annars! 
Postad 13 June 2015 - 14:33
Mr Floyd Pink
-
Mr Floyd Pink
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Vänd på kontakten i väggen annars! 
Eller gör som sir Vääs,, slå en knut! ;-)
Ledsen men kunde inte hålla mig!
Postad 13 June 2015 - 14:49
Ochåäö
-
Ochåäö
-
Veteran
-
-
1667 inlägg
Köp dom 
Måste prova färdigt mina Totem mite först. Var inne på golvare... men men tillfället gavs och jag har alltid varit nyfiken på mite. Ska bli intressant hur min hälften så dyra sa-505 står sig mot mite.
Postad 13 June 2015 - 18:25
Unregistered2294
-
Unregistered2294
-
Mästare
-
-
2941 inlägg
Eller gör som sir Vääs,, slå en knut! ;-)
Ledsen men kunde inte hålla mig!
Lugnt... Kunde inte låta bli själv 
................................................................................................
Mina SA behövde nog bara lite speltid. Nu är basen riktigt bra. Har nu spelat på dom sen kl 12 nånting. Magiskt ljud i dessa 
Redigerat av Unregistered2294, 13 June 2015 - 18:26.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
→
Klubbar
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|