Lite synd att man inte får låsa upp några attachments i betan.
Jag tror inte att WW1-vapen hade några attachments, utan byggdes direkt från fabrik anpassade för högerhänta män i batchar om 10.000 st.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 02 September 2016 - 05:27
Jag tror inte att WW1-vapen hade några attachments, utan byggdes direkt från fabrik anpassade för högerhänta män i batchar om 10.000 st. Postad 02 September 2016 - 06:12
Möjligt, men attachments kommer det likväl att finnas enligt DICE själva.
"All weapon attachments will be authentic for the World War I era." Postad 02 September 2016 - 06:27
Känslan när man äntligen kommer in en match å råkar trycka på optionsknappen...
Ruskigt trasig Beta. Detta känns mer som en pre-alpha. Battlefront betan fungerade mycket bättre. Börjar bli lite orolig för releasen av BF1 faktiskt. Redigerat av beat_strandh, 02 September 2016 - 06:56. Postad 02 September 2016 - 06:49
+1
Jag blev ganska sugen på detta initialt, men efter betan har det svalnat en hel del. Jag gör inte samma misstag som i BF4 och köper vid release i alla fall. Vill avvakta och se hur det fungerar först, om det nu fungerar Redigerat av genstruktur, 02 September 2016 - 06:51. Postad 02 September 2016 - 06:58
ja hypen har svalnat för mig med men kommer köpa skiten vid release och spela sönder det första månaderna oavsett. Får se om det håller mig intresserad och sugen på att spela i flera år som BF4 trots sina problem gjort. Postad 02 September 2016 - 07:01
haha okej, många som skall spela sönder saker i denna tråden Redigerat av genstruktur, 02 September 2016 - 07:13. Postad 02 September 2016 - 07:16 Tycker det är grymt! Testat både ps4 och PC, men blir nog bara PC köp denna gång tror jag... känns stabilare där plus att flera av mina polare som spelat bf4 på ps4 äntligen skaffat spelPC... Igår råkade jag ut för den buggen att man inte har vapen när man spawna... fick hänga med teammates och plocka upp vapen när dom dog, va som i början i filmen Enemy at the gates Redigerat av Garrett, 02 September 2016 - 07:16. Postad 02 September 2016 - 07:36
Och så var det igång igen. Kan inte koppla upp sig mot EA's servers. Fantastiskt! Undrar om man kommer få spela en match innan betan tar slut?
Postad 02 September 2016 - 07:54 Sög något fruktansvärt på denna beta, försökte spela sniper och fick väl typ 3 kills och 12 deats.Inte blev det bättre av att samma kille dödade mig typ 7 gånger, han var redan level 41. Postad 02 September 2016 - 09:38
Går bra hör jag Postad 02 September 2016 - 09:46
Haha ja vi får väl se. Man fick ju inga indikationer heller på att partyt kraschade förrän man satt där och tjatade men ingen svarade I annat fall så är ju säsong 2 i Overwatch igång, det spelet fungerar ju iaf. Postad 02 September 2016 - 09:48
Nä
Är det? Fan vad fint, hoppar in i OW tråden! Postad 02 September 2016 - 09:54 Kanske tur att jag inte har tid att spela med tanke på alla problem i betan. Fullt upp med jobb, familj och inte minst CoD XP med World Champs. Postad 02 September 2016 - 11:07 Tråkigt att höra hur mycket problem folk verkar ha. För jag har inte haft ett enda problem. Eller ja visst, ljudet sprakade lite någon gång under första dagen. Har alltid kommit in och hittat bra matcher direkt. Väldigt olika upplevelser verkar vi ha.
Det där är att man blir utslängd från partyt när spelet "kraschar" eller dylikt. Det händer mig i alla spel. Så det är inget specifikt för betan. Postad 02 September 2016 - 11:28
Det är väldigt konstigt, jag kunde spela första dagen sen har jag inte fått kontakt med EA servrarna sedan dess. Jag gillade betan skarpt så tråkigt att inte kunna nyttja tiden. Postad 02 September 2016 - 12:31
har du provat trycka på options-knappen in-game? svarar det direkt och du kan röra dig i menyerna utan fördröjelse? Själv kom jag in igår utan problem men det var ett **** att hitta servrar när man satt i ett fullt party. sedan efter att jag blivit utkickad å försökte joina mina polare så hamnade jag som 18e i kön. inte så kul hahaha försökte hitta andra servrar men antingen var dem toma eller så var dem fulla med 15-21 personer i kö... och hitta server med matchmaking fungerade inte alls. Redigerat av beat_strandh, 02 September 2016 - 12:32. Postad 02 September 2016 - 12:55
blir random disconnectad nu på morgonen och kommer ej in på ea servern...
Postad 02 September 2016 - 13:12 Funkade bra när jag spelare på PS4, flöt på ganska bra faktiskt. Hörde också sprak i högtalarna, så något med ljudet får dom fixa. Postad 02 September 2016 - 16:08 Glömde bort menyn. Men det är endast den första som laggar lite. Störigt ja, men inte gamebreaking i en beta. Sen vet jag ju inte om vi har olika mycket lagg i den menyn. Nu är allt inställt som det ska, så behöver inte in där längre heller för den delen.
Att jag inte har haft några problem kan ju också ha o göra med att jag har spelat själv och runt kl 18 om kvällarna. Kan ju bli värre senare på kvällen. Postad 02 September 2016 - 17:15
Jag har testat kl 8-9 på morgonen själv också utan att det funkar.
Grym beta om det är connection till EA's servers som man ska betatesta. Postad 02 September 2016 - 21:41 Funkar till o från oavsett tidpunkt för mig,är det bara jag som tycker det är fult? Ja jag vet att det är beta men texturer ser ju ut som ps3 grafik,sen tycker jag det känns som sirap när man spelar,Bf4 har en helt annan respons. Postad 02 September 2016 - 21:46
Fult, är bland det snyggaste jag nånsin spelat?! Kör du konsoll eller Pc, och isåfall vad har du för settings? Sen måste jag säga att förutom den ddos attack som skedde kvällen vid releasedagen så har jag inte haft ett endaste problem med buggar eller att connecta. Postad 02 September 2016 - 22:44 Snyggt som tusan på PC och både idag och igår har det funkat kanon för mig iaf Postad 03 September 2016 - 10:54 Spelat varje kväll sen betan kom ut nu, senaste BF jag spelade var Vietnam på PC. Postad 03 September 2016 - 12:13
ja då får du din dogtag vid köp haha Postad 03 September 2016 - 12:52
jag/vi har haft endel pl, högre tickrate på konsoll hade ju vart najs om det gick ordna, dö runt hörn är alltid lika kul :-P
Postad 03 September 2016 - 20:39
Satt och spammade connect knappen i 30 sekunder sen kom jag online Postad 03 September 2016 - 21:20 Haha glömde säga vilket format jag mena ,spelar på Ps4 Redigerat av The 4 Rings, 03 September 2016 - 21:20. Postad 03 September 2016 - 21:36 om "dö runt hörnet" fenomenet har följt med från BF4 så blir det definitivt inget köp för min del. Postad 04 September 2016 - 11:47 high tickrate server kommer garanterat komma när dem släpper spelet. Allt jobb som bf4 cte har åstadkommit kommer ju implementeras i framtida titlar. Postad 04 September 2016 - 11:47 Tråkigt att de valde den här banan i den öppna betan. Jag avskyr stora och öppna banor. Kontrollen när man styr gubben är lite för slött för min smak och högsta sensitivity setting är för låg, 100% i bf1 motsvarar inte ens 80% på bf4. Hatar den nya "sweet spot"-zonen för snipers, enbart förvirrande och känns billigt att dö/döda någon med one shot på såna distanser.
Rush är horribelt, 24 players? varje team har oftast 2 fulla squads sen får man springa runt själv. Conquest är ju skräp nu när man får typ 1000 poäng för att ta en flagga. Jag förstår poängen med det, men det är ändå för mycket för något så enkelt.
Fov slider var ett stort plus iaf. Ljudet är som vanligt fantastiskt. Överlag så känns det som nånting fattas. Sen så ska EA alltid envisas med premium. Blir nog att skippa detta tyvärr. Postad 04 September 2016 - 21:59
Tur att man fått köra ett par matcher nu när betan väl funkar. Tröttnar ungefär på 5 minuter av detta, tråkig bana, op-stridsvagnar, dålig fps, långsamt, snipern verkar skjuta spikrakt över hela banan, man blir aldrig revivad, aldrig några ammolådor osv.
Hade rätt höga förväntningar på detta och såg riktigt schysst ut när man såg gameplay från alphan. Tyvärr införlivades ingenting av detta. Spelar på Xbox vilket säkert gör upplevelsen sämre prestandamässigt. Postad 04 September 2016 - 23:34
glöm inte det är bara en beta mycket kan ändras!!! Postad 05 September 2016 - 07:45
Har inte jättestort förtroende för att DICE/EA släpper ett fullt fungerande spel på release. Dessutom så hindrar inte det faktum att jag faktiskt tyckte spelet var tråkigt. Många saker kändes helt enkelt riktigt dåligt. Spottar du en fiende (vilket jag misstänker att typ 1% av medspelarna gjorde) så var denna spottad i ca 1-2 sekunder, dessutom ganska anonym markering överlag. Hela meningen med spotting försvann liksom. En annan intressant och idiotisk sak var att man kunde laga tanken utan att ens behöva gå ur den? Jahaja, oerhört svårt att åka runt och äga med den...speciellt när 75% av laget spelar snipers dessutom. Saker kommer säkert patchas och bli bättre men det är inte direkt jättelångt till release. Postad 05 September 2016 - 08:43 Körde ett par rundor på betan igår men blev inte sådär superövertygad att detta är något som jag kommer köpa och spela. Gillar dock att det är old school med vapen, singleshotbössor etc och inte en massa trams. Däremot föredrar jag mer intim MP så denna höst/vinter blir det nog MWR istället.
Frameraten var rätt usel emellanåt denna beta. Postad 05 September 2016 - 13:46
Glitches hehe i går då jag spelade så vart svärdet ett vapen roliga i det va att de såg ut som jag red runt o slåg pipan i skallen på alla
Postad 05 September 2016 - 16:40
Eller en zombie som rymt? 😁 Postad 05 September 2016 - 16:56
Ser ut som att han såg snipern och försöker springa irrationellt för att göra det svårare att träffa. Taktiskt smart! Postad 05 September 2016 - 17:08
Hahaha. Lite slappa nackmuskler där =D Postad 06 September 2016 - 01:05
Spela något annat än conquest då... rush är bättre, och tittar du på BF4, finns det ju även diverse mer intima MP lägen... och det kommer att finnas i BF1 också. Postad 06 September 2016 - 05:08 Sen kommer det ju finnas Domination med, och det meningslösa TDM SqDM... men för mig är BF QC! Sen märkte jag igår när jag spelade på ps4an lite istället för PC, att frameraten dippar rätt bra ibland... inga stabila 60fps när det är 64p... samma som bf4 på ps4... men dom kanske hinner optimera det lite innan släpp? Blir ju rätt stor kontrast när man kört 100-120 fps på PC precis... Redigerat av Garrett, 06 September 2016 - 05:10. Postad 06 September 2016 - 09:55
Amen! Provade igår (PC) och blev helt paff över hur snyggt det är. Längtar tills ikväll och det var läängesen jag gjorde (längtade efter att få spela något över huvudtaget). I like it! Postad 06 September 2016 - 10:05 Ja, det är riktigt snyggt, har texture high, Mesh ultra, effects high, resten low, eller av, men blir riktigt snyggt ändå, trots stängt av massa onödigt lövrunk!!
Edit: Ser bra ut på ps4a med! om man jämför med bf4 på detsamma! Redigerat av Garrett, 06 September 2016 - 10:07. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |