Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Overwatch PC/XB1/PS4

459 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Overwatch - Origins Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9,29 (6) 399:-
Overwatch - Collector's Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Overwatch - Collector's Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 (0) Inga priser
Overwatch - Origins Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6,5 (1) 499:-
Overwatch - Origins Edition (PC) (PC-spel) 6 7,87 (7) 564:-
Overwatch - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 7 (0) Inga priser

#351

Postad 19 februari 2017 - 09:52

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Vad bra det gick igår :D


Haha, nä fyfan. 150SR ned från Season High :(

#352

Postad 19 februari 2017 - 10:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0

Haha, nä fyfan. 150SR ned från Season High :(


En av de sämre kvällarna på länge. Det verkar snabbt blivit irriterat även bland de vi spelade med hela tiden så det visade ju sig på spelet. Jag fick inget vettigt gjort alls, sen irriterar jag mig som fan på när nån spelar Mercy men koncentrerar sig 99,9% på EN spelare. Speciellt som tank då man vill kunna stå och mota.

#353

Postad 19 februari 2017 - 10:31

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

En av de sämre kvällarna på länge. Det verkar snabbt blivit irriterat även bland de vi spelade med hela tiden så det visade ju sig på spelet. Jag fick inget vettigt gjort alls, sen irriterar jag mig som fan på när nån spelar Mercy men koncentrerar sig 99,9% på EN spelare. Speciellt som tank då man vill kunna stå och mota.


Nä blev lite lagspel över huvud taget igår. Väldigt stor skillnad på matchutveckling igår jämfört med sista 2v vi spelat, trots samma nivå i SR

#354

Postad 20 februari 2017 - 10:14

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Urk vad dåligt det gått sista två gångerna vi spelat. Till och med jag som hållit humöret hyfsat började tappa det lite igår redan i första matchen :D.

 

Tänkte att säsong 3 måste väl vara slut snart och jepp, så är det: https://us.battle.ne...pic/20753177912

 

Season 3 will officially end on Tuesday, February 21 at 4:00 p.m. PST (or Wednesday, February 22 at 00:00 UTC). Season 4 is currently scheduled to launch one week later on Tuesday, February 28 at 4:00 p.m. PST (or Wednesday, March 1 at 00:00 UTC).
 


Redigerat av genstruktur, 20 februari 2017 - 10:19.


#355

Postad 20 februari 2017 - 14:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

in i kaklet! jag nådde mitt platina så jag är rätt nöjd. nu så spelar vi lite semitroll nästan. vår mercy mainar Torbjörn, vilket är lite knepigt om ingen väljer en lucio eller ana typ. jag har kört zen eftersom han är så sjukt op :D

 

på tal om OP, det är märkligt varför folk har så svårt att spela zarya. jag tycker att hon är en av de absolut lättaste karaktärerna att spela så länge man tänker på hur bubblorna används. den egna bubblan kan man pokea för att ladda upp, när man har skaplig laddning så brukar jag bara använda den defensivt. springa mitt framför fiender som matar på teammates och klämma upp den, så har man nästan alltid 40 i laddning.

 

det folk alltid gör fel är att använda bubblan man sätter på medspelarna fel. den ska man imo aldrig använda för att ladda chargen, den ska man använda på medspelare som overreachar. jag har märkt att den i långt över hälften av fallen räcker för att något reaper eller liknande ska överleva och hinna backa undan. när man använder den på utsatta teammates får man alltid 40 i laddning, och därför ska den aldrig slösas. att lägga den på en teammate som blivit chargead av en rein är bland det bästa som går att göra, eftersom teammaten inte tar 250 i skada och man själv får 40 i laddning.

 

finns det fler som spelar zarya här och vill dela med sig av sina tankar? jag kan tänka mig att jag i regel spelar som en deathball-zarya, mitt i smeten (där jag anser att hon, hennes bubblor och hennes strålvapen gör absolut bäst nytta).


Redigerat av Zartok, 20 februari 2017 - 14:11.


#356

Postad 20 februari 2017 - 14:37

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0
Kör en hel del Zarya och förutom att rädda livet på lagkamrater som blir hookade, chargade osv är ju hennes ulti den klart bästa att kombinera med andras typ Pharah, D.Va, Genji osv. Problemet är bara att man behöver vettiga healers bakom sig så man kan tanka som ett djur.

Annars har jag inga smarta tips, jag har kört henne lite mindre på sistone då jag alltid får spela support.

Märker ni en ökning av Roadhog-spelare nu sen hans hook blev fixad? Jag spelade han lite igår och **** vad stark han har blivit, allt man hookar dör ju nästan instant nu. Innan kunde ju den man hookade hamna på sidan, bakom osv. Nu hamnar dom nära och mitt framför...bye bye liksom. Man klämmer nästan en Zarya numera, oftast tar man henne på andra skottet.

Redigerat av La Cucaracha, 20 februari 2017 - 14:39.


#357

Postad 20 februari 2017 - 16:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Roadhog kommer bli nerfad snart, finns i ptr'en redan.

Kan säga att jag är riktigt orolig för Bastionbuffen som finns där, den är sjukt mycket för kraftfull!

Redigerat av Zartok, 20 februari 2017 - 16:11.


#358

Postad 20 februari 2017 - 18:19

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jo jag nådde också platinum och är nöjd med det. Gått väldigt mycket bättre för mig denna säsongen än de två tidigare. 

Har inga tips angående Zarya, jag kan henne inte alls.



#359

Postad 21 februari 2017 - 07:59

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Har inte haft tid att köra ranked på ett tag men igår drog jag av några matcher. Direkt i lobbyn i första matchen började medspelarna bitcha om att en spelare valde widow. Samtidigt hade vi bara en healer och ingen ville byta. Det gjorde att vi snabbt låg under med 2-0. Då bytte Zarya till healer och en annan plockade upp tank istället. Då vände det hela och vi vann med 3-2. De bitchade dock konstant om widow-spelaren och sa att de rapporterat den. Undra om inte det här är första matchen jag vinner där folk bitchar och beter sig. Försökte lugna dem men det gick inte alls.

 

Nästa match gick dock grymt bra för min del. Slutade på 51 elims och 5 deaths som Reinhardt. Jag hade 16-1 när de tog första punkten. Allt satt, träffade med mina fire strikes, missade nog inte en enda pin, vann Rein-fighten o.s.v. Konstigt nog gick matchen till overtime, men där vann vi relativt enkelt. 

 

Sista matchen var rätt trist. Vi höll första punkten på def och tog den sen direkt på attack. Extremt ojämn match, vilket inte är min grej. Motståndarna attackerade bara punkten en gång, i övrigt stod de i choken och petade.

 

Det blev +520 SR för mig den här säsongen (hann inte spela så mycket) och ärligt talat märkte jag ingen skillnad i kvalitén på matcherna. Hoppas att de får ordning på placement-matcherna nu då SR-fördelningen känns mer logisk denna sägong. Jag försöker inte säga att jag är någon über-spelare, men det känns väldigt märkligt att matchas med och mot spelare som inte ens greppat grunderna i Overwatch. 


Redigerat av Stefan - Ölsvammel, 21 februari 2017 - 07:59.


#360

Postad 21 februari 2017 - 09:21

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0
Det sistnämnda är väldigt märkligt då det händer tydligen på även över 3000SR. Vi börjar misstänka alkoholintag alternativt att någon kompis, bror eller helt enkelt att någon annan spelar på personens konto.

Förstår att folk bitchar om Widowmaker, skulle påstå att det är oerhört få som spelar henne såpass bra att det kan carrya laget mer än någon mer meta-hero.

Hade en skitusel widow i näst sista matchen häromdagen och och efter att sett widow-ikonen konstant blir dödad uppe i hörnet, vi förlorar snabbt som fan på Volskaya, ÄNDÅ väljer fanskapet Widow även på attack. Då tappade jag det och valde att skicka ett "ffs change" till personen i fråga. När man sen kollar personens info så ser man att människan knappt spelat widow, vi snackar alltså 25 min av ett helt lass timmar på säsongen. I dont get it? Personen valde iaf att fortsätta trolla vilket totalförstör hela matchen.

#361

Postad 21 februari 2017 - 09:39

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Ja visst är det märkligt. Jag misstänker att rankingsystemet är så svajjigt att det i vissa fall sätter folk lite varstans i rankingsystemet och det skapar dessa otroligt ojämna matcherna. 

 

Ja den här widowmakern spelade inte heller så bra. De började fråga i chatten hur folk låg med medaljer och de kom snabbt fram till att vår widow varken hade medalj i elims eller damage. Inte så konstigt när hon dog hela tiden. Jag förstår inte heller grejen med att folk måste spela sin hero. Hade jag varit widow-spelaren hade jag bytt även om jag kände mig trygg i karaktären. Enbart för att undvika att medspelarna blir sura och vi förlorar.

 

Håller med, man måste vara bra för att Widow ska funka. 



#362

Postad 22 februari 2017 - 07:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ja då verkar det som säsong tre är över? Kollade statistik igår och nummer tre är utan tvekan den säsong som gått bäst för mig, gjort en ordentlig uppryckning sedan säsong ett. Kul!:)



#363

Postad 22 februari 2017 - 10:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Samma här. Eller, jag spelade bara någon timme i season 2, men det har gått duktigt framåt!

Nu hoppas jag att de sköter sig och fixar problemet med folk som lämnar, det känner jag är det största enskilda problemet faktiskt.

#364

Postad 22 februari 2017 - 10:41

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0

Samma här. Eller, jag spelade bara någon timme i season 2, men det har gått duktigt framåt!

Nu hoppas jag att de sköter sig och fixar problemet med folk som lämnar, det känner jag är det största enskilda problemet faktiskt.


Lite synd att folk här spelar på olika plattformar. Har addat ett par utländska spelare som varit vettiga på senaste tiden men varken jag eller Genstruktur orkar sitta i partychat och behöva snacka engelska. Man tappar ju givetvis kommunikation men oftast så vet alla "sin roll" och det brukar funka ändå.

Ang leavers hade det varit väldigt trevligt att själv slippa bli straffad iom den troliga förlusten det innebär. Problemet är väl att större pre-mades kan sätta det i system att någon lämnar så fort det går dåligt osv och resten blir ostraffade. Så tyvärr lär man få dras med kids som "måste gå och äta" som vi brukar skoja om :D

#365

Postad 22 februari 2017 - 10:53

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Lite synd att folk här spelar på olika plattformar. Har addat ett par utländska spelare som varit vettiga på senaste tiden men varken jag eller Genstruktur orkar sitta i partychat och behöva snacka engelska. Man tappar ju givetvis kommunikation men oftast så vet alla "sin roll" och det brukar funka ändå.

Ang leavers hade det varit väldigt trevligt att själv slippa bli straffad iom den troliga förlusten det innebär. Problemet är väl att större pre-mades kan sätta det i system att någon lämnar så fort det går dåligt osv och resten blir ostraffade. Så tyvärr lär man få dras med kids som "måste gå och äta" som vi brukar skoja om :D

Ja synd att vi spelar på olika plattformar, annars hade vi haft ett lag här i tråden som sagt :).

 

Jo ofta som mamma ropar att maten är klar känns det som, rätt tröttsamt som ni redan sagt. Fast det är klart att om det inte var något straff så hade folk lämnat så fort det gått dåligt, och det hade varit ännu tråkigare. Förhoppningsvis jämnar det ut sig i längden det där.

 

Är det något som skall ändras till säsong 4, någon som vet?



#366

Postad 22 februari 2017 - 11:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Var rätt intressant, verkar inte som man är ensam om vissa tankar i alla fall:

https://www.youtube....h?v=_HZprjt1vWw

 

Han pratar mycket om "personlig MMR".

 

 

Var ju rätt intressant i placementsmatcherna inför säsong 3. La Cucaracha, hans bror och jag spelade exakt samma 10 matcher men blev placerade inom ett spann på 700-800 SR har jag för mig? Visst, de var nog lite bättre än mig absolut men så stor skillnad trots att vi spelade exakt samma matcher? Det har iofs jämnat ut sig under säsongen och nu ligger vi 250 SR ifrån varandra efter att vi nog spelat varenda competitevmatch ihop tror jag nästan?


Redigerat av genstruktur, 22 februari 2017 - 11:14.


#367

Postad 22 februari 2017 - 12:23

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Var rätt intressant, verkar inte som man är ensam om vissa tankar i alla fall:

https://www.youtube....h?v=_HZprjt1vWw

 

Han pratar mycket om "personlig MMR".

 

 

Var ju rätt intressant i placementsmatcherna inför säsong 3. La Cucaracha, hans bror och jag spelade exakt samma 10 matcher men blev placerade inom ett spann på 700-800 SR har jag för mig? Visst, de var nog lite bättre än mig absolut men så stor skillnad trots att vi spelade exakt samma matcher? Det har iofs jämnat ut sig under säsongen och nu ligger vi 250 SR ifrån varandra efter att vi nog spelat varenda competitevmatch ihop tror jag nästan?

 

Många bra och intressanta idéer där.

 

Jag har funderat en del kring MMR. Förutsatt att MMR är det som avgör vad man möter i placement-matcherna så borde man ju hamna med ungefär samma typ av personer i quick play. Men jag har den senaste tiden börjat kolla på folks rank när jag kör quick play och oftast ligger de betydligt högre än mig. Kollade i tre matcher igår och de flesta låg kring 300-900 SR över min nuvarande rank. Eller 800-1400 över om man ser från min placering vid starten av s3. Detta styrker min känsla av att jag möter och spelar med bättre spelare i quick play-matcherna kontra ranked. Jag ska fortsätta hålla koll på detta. 



#368

Postad 27 februari 2017 - 11:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Snart dags för säsong 4, är ni laddade? :)



#369

Postad 27 februari 2017 - 12:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

jag är lite avslagen på det här just nu, har blivit så j*vla många timmar. lätt över 100. jag är mer sugen på den nya hjälten som nog kommer att nå PTR nu i mars. om bastion inte blir nerfad från den extrema buff han fått så kommer jag lägga ner det här spelet...



#370

Postad 27 februari 2017 - 16:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0
Har inte läst något om Bastion alls, hur är han buffad i ptr? Ser ingen info på blizzards forum heller.

#371

Postad 27 februari 2017 - 16:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

jag är lite avslagen på det här just nu, har blivit så j*vla många timmar. lätt över 100. jag är mer sugen på den nya hjälten som nog kommer att nå PTR nu i mars. om bastion inte blir nerfad från den extrema buff han fått så kommer jag lägga ner det här spelet...

Äsch, släpp hörnflaggan nu :D.



#372

Postad 27 februari 2017 - 18:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0
Dessutom finns det nästan alltid heroes som är något för buffade. Det är ju därför dom konstant får ändra, måste vara skitsvårt att hitta den perfekta balansen i ett sånt spel. Soldier 76 tycker jag är lite väl buffad för tillfället, han är ju mer eller mindre ett obligatoriskt val i varenda match. Samma med Roadhog även om han varit något trasig tidigare.

#373

Postad 28 februari 2017 - 06:59

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Har inte läst något om Bastion alls, hur är han buffad i ptr? Ser ingen info på blizzards forum heller.

 

Jag har inte testat PTR än, men finns massor med youtube-filmer. En av dem:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Uz1l4RQbrgA



#374

Postad 28 februari 2017 - 07:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

PTR?

 

Jag hade inte förstått att Bastion kan laga sig själv samtidigt som han är i rörelse. Verkar lite OP ja.



#375

Postad 28 februari 2017 - 07:44

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

public test realm.



#376

Postad 28 februari 2017 - 07:48

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Han tar minskad skada i sentry mode också. En phara måste t.ex. träffa med 5 raketer för att ta ner han. De har tagit bort headshots och ökat hans spread men han kan samtidigt ta sig ner i sina former snabbare. Känns som att de buffade Bastion lite väl hårt, men vi får se hur det blir live. Vi lär få se mer Bastion hur som helst.



#377

Postad 28 februari 2017 - 11:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

public test realm.

Aha. Detta?

https://playoverwatc...s/blog/20157263

 

Något för PC-spelar bara verkar det som?



#378

Postad 28 februari 2017 - 13:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

bara på pc. men det är rätt tydligt att han är helt för op utan dess like. tidigare kunde han delvis kontras av long range, men nu, när han kan gå in och ut ur sentry på 66% av tiden det tog förr, han kan springa runt och heala sig själv, han har mindre spread på sitt maskingevär, han tar 35% mindre skada i sentry-mode... ja, han är så sjukt op just nu så att han inte finns. det är betydligt värre än någon annan karaktär någonsin varit.

 

och jag vägrar fasen spela om han skulle gå live i sitt nuvarande skick...



#379

Postad 28 februari 2017 - 22:42

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0

bara på pc. men det är rätt tydligt att han är helt för op utan dess like. tidigare kunde han delvis kontras av long range, men nu, när han kan gå in och ut ur sentry på 66% av tiden det tog förr, han kan springa runt och heala sig själv, han har mindre spread på sitt maskingevär, han tar 35% mindre skada i sentry-mode... ja, han är så sjukt op just nu så att han inte finns. det är betydligt värre än någon annan karaktär någonsin varit.

och jag vägrar fasen spela om han skulle gå live i sitt nuvarande skick...


Haha han är live nu kan jag lova :D
Ingen match längre utan en Bastion vad vi märkte. Otroligt märkligt att dom släpper den buffen precis när säsong 4 ska börja. Fattar inte varför dom måste överdriva buffen såpass? Att han kan hoppa runt och heala sig är lite väl mycket.

Stör mig lite på att jag kollat lite snabbt i Overwatch forumet och ser ingen info alls om ändringarna på Bastion.

#380

Postad 28 februari 2017 - 22:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Han är live! Jag spelade med och mot honom och... Jag måste nästan säga att det är inte fullt lika obehagligt som jag trodde att det skulle vara.

Nu kan han hoppa fram och vara i turret när han landar samt vika ihop sig rätt snabbt och springa iväg. Det jobbigaste tycker jag faktiskt är hans passive, då han tar så mycket mindre skada.

Å andra sidan, fyra-fem matcher räcker nog inte för att bedöma honom heller.

Men initialt... inte lika vidrigt som jag trodde.

#381

Postad 28 februari 2017 - 23:01

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0

Han är live! Jag spelade med och mot honom och... Jag måste nästan säga att det är inte fullt lika obehagligt som jag trodde att det skulle vara.

Nu kan han hoppa fram och vara i turret när han landar samt vika ihop sig rätt snabbt och springa iväg. Det jobbigaste tycker jag faktiskt är hans passive, då han tar så mycket mindre skada.

Å andra sidan, fyra-fem matcher räcker nog inte för att bedöma honom heller.

Men initialt... inte lika vidrigt som jag trodde.


Vet inte om du körde Quick play men på comp kommer han ju troligtvis bli 100 ggr värre med ganska stadig backup. I Quick play skiter ju lite i sånt.
Zarya, Reinhardt, mercy och Zenyatta med honom kommer inte vara festligt alls. Quick play som vi körde var också rätt lugnt.

#382

Postad 01 mars 2017 - 07:38

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Det här hade jag missat: https://www.youtube....h?v=DZqDy1p_nR8

 

Spawntimern ökar om attackerarna är fler än försvararna.



#383

Postad 01 mars 2017 - 08:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Hade jag inte heller sett. Förstod inte fullt ut exakt hur det fungerade men det verkar ta längre tid i alla fall :).

 

Idag så är väl säsong 4 igång! 



#384

Postad 01 mars 2017 - 09:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

det är något som behövs, verkligen. det går ju ibland att falla in en efter en på olika kartor. vem har inte varit och contestat en point B i tre minuter utan att ha fått en enda pizzabit, följt av att man dör och måste börja om? det här kommer att minska det eftersom det i runda slängar kommer ta mer tid för defence-sidan att respawna (ett par tre sekunder, men det behövs kanske inte så mycket mer). tycker att det låter som en bra ide.

 

undrar om någon data miner har funnit något om den nya hjälten ännu? finns säkert NÅGOT om det någonstans =)



#385

Postad 01 mars 2017 - 09:59

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

vem har inte varit och contestat en point B i tre minuter utan att ha fått en enda pizzabit,

:D

 

Jag vill ha en Calzone.


Redigerat av genstruktur, 01 mars 2017 - 10:00.


#386

Postad 01 mars 2017 - 10:11

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0
Håller med, vet inte hur många ggr man blivit fistad av Mei som kommit in i sista sekund, kört sin ulti och sen satt sig i sitt isblock och på så sätt förlängt matchen så försvararna hunnit spawna.

#387

Postad 01 mars 2017 - 10:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

det är ju pizzabitar! :D vad finns det annat som är runt och kan delas in i tre delar, med riktning mot mitten? cirkeldiagram? jo, just det, ta in sånt i ett spel, det gör säkert fler intresserade.

 

"jo såatte, nu ska vi ta denna del av detta monumentära cirkeldiagram. för att omhänderta denna del av diagrammet så behöfs samarbete och en stark ledare som kan rikta arbetsinsatsen dit den behöfs som mest."

 

tack. du förstörde just spelet för mig.

cirkeldiagram...

PIZZABITAR!!



#388

Postad 01 mars 2017 - 10:15

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0

:D

Jag vill ha en Calzone.


Du vill bara dö så du kan äta little candy

#389

Postad 01 mars 2017 - 10:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Du vill bara dö så du kan äta little candy

Jo jag kommer få mer tid att äta nu när jag dör. En anledning lika god som någon annan :).

Kostcirkeln skall jag börja kalla den. En del godis, en del dricka och en del....ehm ja vad skall det vara mer?


Redigerat av genstruktur, 01 mars 2017 - 10:42.


#390

Postad 01 mars 2017 - 10:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

en del godis, en del läsk och en del... pizza?



#391

Postad 01 mars 2017 - 11:00

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

en del godis, en del läsk och en del... pizza?

Låter som en magisk kombination, får köpa en pizza tills nästa session :). Kontrollen blir så flottig bara. För att hinna knöla i mig en pizzabit vill jag nog ha ännu mer tid innan jag spawnar med.


Redigerat av genstruktur, 01 mars 2017 - 11:00.


#392

Postad 01 mars 2017 - 11:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

mer tid än en respawn? riktiga overwatch-pros delar ju upp pizzan i tre bitar och tar de under respawns :D



#393

Postad 01 mars 2017 - 11:43

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

undrar om någon data miner har funnit något om den nya hjälten ännu? finns säkert NÅGOT om det någonstans =)

 

Har inte sett något säkert än. Men här är ett av de senaste klippen som lagts upp. Har sett flera liknande som släpptes ungefär samtidigt:

https://www.youtube.com/watch?v=7klZICOFSJ0



#394

Postad 01 mars 2017 - 13:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

mer tid än en respawn? riktiga overwatch-pros delar ju upp pizzan i tre bitar och tar de under respawns :D

La Cucaracha kanske kan hjälpa mig :P



#395

Postad 01 mars 2017 - 22:38

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Nä, usch vad tråkigt det är med Bastion. Har ju blivit ett Bastion-spel. Jag tror som Zartok att nerfar de inte honom snart blir det nog inte mycket spel för mig denna säsong.

 

På 2 av 6 placementsmatcher var det också folk i vårt lag som quita :(.


Redigerat av genstruktur, 01 mars 2017 - 22:41.


#396

Postad 01 mars 2017 - 22:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 782 inlägg
  • 0
Fan vad tråkigt det blir med "nya" Bastion i spelet. En som vet vad hen håller på med kan ju totalförstöra ett helt lag med hjälp av resten av laget. Jag körde han i attack på Route 66 och fick utan problem guld elims osv och då är jag långt ifrån bra med honom.

Edit: Haha du hann före

Redigerat av La Cucaracha, 01 mars 2017 - 22:40.


#397

Postad 02 mars 2017 - 09:34

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

https://us.battle.ne...pic/20753515360

 

Lets just recap on all the things they did to bastion

1.35% more armur for sentry mode
2.100 extra bullets in mag
3. can heal while moving
4. can heal while taking damage
5. less bullet spread in recon
6. more ammo in recon

This isn't a rework its literally just 6 individual buffs with the one caveat that

1. Can't headshot in turret mode.
 

 

Rätt märkligt måste man ju säga.

 

 

Känns rätt tråkigt just nu tycker jag, å andra sidan kanske man får tid att spela några andra spel istället :).
 


Redigerat av genstruktur, 02 mars 2017 - 09:39.


#398

Postad 02 mars 2017 - 10:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

stämmer inte.

35% moar armur, äh, vi säger att det stämmer. men det gör det inte. det är en damage reduction på 35%, vilket är MYCKET värre. Armor ger en damage reduction på halva skadan, upp till 5. mot pelletvapen så ger det rent praktiskt 50% mer hälsa. mot en av Pharahs raketer så minskas skadan från 120 till 115. Ingen hjälp alls.

 

så det är 35% damage reduction via hans nya passive, iron clad, eller vad det nu hette. och det är HUGE!!!

 

100% extra bullets in mag. nej, det stämmer inte heller. från 200 till 300 har jag för mig att det är. 50%. vilket är stort.

 

sen rörligheten och healandet, absolut, det stämmer helt och hållet. spelat en match med honom sedan uppdateringen och slog direkt egenhealingen.

 

hans nerfs är att han inte får fett med hälsa när han blir tank samt att han inte healas upp när han blir tank. det gör att han "bara" har sina vanliga 300, varav 100 är armor, plus att han tar 35% mindre skada, vilket gör att han har 400 i effektiv hälsa. 500 mot pelletvapen.


Redigerat av Zartok, 02 mars 2017 - 10:25.


#399

Postad 02 mars 2017 - 10:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

stämmer inte.

35% moar armur, äh, vi säger att det stämmer. men det gör det inte. det är en damage reduction på 35%, vilket är MYCKET värre. Armor ger en damage reduction på halva skadan, upp till 5. mot pelletvapen så ger det rent praktiskt 50% mer hälsa. mot en av Pharahs raketer så minskas skadan från 120 till 115. Ingen hjälp alls.

 

så det är 35% damage reduction via hans nya passive, iron clad, eller vad det nu hette. och det är HUGE!!!

 

100% extra bullets in mag. nej, det stämmer inte heller. från 200 till 300 har jag för mig att det är. 50%. vilket är stort.

 

sen rörligheten och healandet, absolut, det stämmer helt och hållet. spelat en match med honom sedan uppdateringen och slog direkt egenhealingen.

 

hans nerfs är att han inte får fett med hälsa när han blir tank samt att han inte healas upp när han blir tank. det gör att han "bara" har sina vanliga 300, varav 100 är armor, plus att han tar 35% mindre skada, vilket gör att han har 400 i effektiv hälsa. 500 mot pelletvapen.

Står ju 100 extra bullets in mag, inte 100%? :)



#400

Postad 02 mars 2017 - 10:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

aaaahahhaaaargh!





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.