Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Intresse av beställning från Catty/Coem - Skåne ?

649 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 August 2004 - 11:12

Unregistered3ef89cc7
  • Unregistered3ef89cc7
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Skicka ett PM till Joakim som är moderator så skickar han en länk till dig med prislistan.

Hade jag varit hemma så hade du kunat få min lista men nu är jag inte det så...försök med Joakim

https://www.minhembi...70

Postad 13 August 2004 - 12:04

Unregistereda5a5db56
  • Unregistereda5a5db56
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Skicka ett PM till Joakim som är moderator så skickar han en länk till dig med prislistan.

Hade jag varit hemma så hade du kunat få min lista men nu är jag inte det så...försök med Joakim

https://www.minhembi...70

någon som har info hur mycket embalge och de olika kablarna väger
uppskattningsvis

/roger

Redigerat av Unregistereda5a5db56, 13 August 2004 - 12:05.

Postad 13 August 2004 - 12:59

Unregisteredfdeb7cbf
  • Unregisteredfdeb7cbf
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Mitt rack och kabel väger runt en 11 kg typ sa vole till mig iaf!
Jag har ingen aning om va de väger var för sig bara :/

Edit: Ändrade om lite i meningen

Redigerat av Unregisteredfdeb7cbf, 13 August 2004 - 12:59.

Postad 13 August 2004 - 13:04

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Jag kan inte förstå varför inte alla fått prislistan med mailet jag skickade till alla deltagare.

De som inte fått mail/prislista, PMá mig så skickar jag över prislistan.
Ang. mailet så kan jag inte skicka över det nu, eftersom jag sitter på jobbet.

Postad 13 August 2004 - 13:41

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3956 inlägg
  • 0
Kablarna väger ca 1-2.5 kg beroende på vad det är för kabel. Emballage väger ju inte mycket, det är vanlig kartong. 0.5 kg till kablarna kanske. Ett par kilo till en cd-spelare, 3 kilo till en större förstärkare. Gissar jag..

Mer exakt information om vikten på kablarna finns i prislistan som jag kan skicka dig. PM:a mig så fixar jag det.

Redigerat av Joakim, 13 August 2004 - 13:46.

Postad 13 August 2004 - 14:18

Unregistereda5a5db56
  • Unregistereda5a5db56
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Det kanske är bäst vole räknar ut vad var o en ska betala, så blir det lixom inga missförstånd...Jag hade iaf tyckt det var bra och rättvist.
Surt om han får för lite betalt.
Kanske en jäkla massa job men du kanske kan sätta någon annan på det ?
Jag fick inte prislistan.
Kanske du joakim kan skicka den så vet jag på ett ungefär iaf..

/roger

Postad 13 August 2004 - 14:35

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
suntripper, det är det som är tänkt. Jag räknar ut vad ni ska betala och meddelar er detta. :D

Postad 13 August 2004 - 14:37

Unregistered3ef89cc7
  • Unregistered3ef89cc7
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Vole, vilken tid idag går deadline för beställningen..? Midnatt..?

Postad 13 August 2004 - 14:48

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3956 inlägg
  • 0

Det kanske är bäst vole räknar ut vad var o en ska betala, så blir det lixom inga missförstånd...Jag hade iaf tyckt det var bra och rättvist.

/roger

Givetvis måste vole räkna på det för att allt ska bli rätt, det var bara tänkt som lite allmän info.

Jag skickar prislistan.

Postad 13 August 2004 - 15:02

Unregistereda5a5db56
  • Unregistereda5a5db56
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

/roger

Givetvis måste vole räkna på det för att allt ska bli rätt, det var bara tänkt som lite allmän info.

Jag skickar prislistan.

tack för prislistan..det var "lite" mer info på den än den jag har :D
vole vad bra då behövar jag bara uppskatta sen är det bara å vänta på dej när du "förhandlat" (om det nu går att få bättre) om priset på alla sakerna.

ha en bra dag alla glada

Postad 13 August 2004 - 15:57

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Till er alla, deadline för tillägg/ändring är till 00.00 idag.

Postad 13 August 2004 - 16:31

TiGgR
  • TiGgR
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0
Är inte hemma och kommer nog inte hem förräns i morgon!
Vill inte göra ändringar i min beställning iaf!! :D

Vill även passa på att tacka Vole för det jobb han lägger ner, du är en riktig klippa!! ;)

/TiGgR'n från Västmanland!!

Postad 13 August 2004 - 17:47

Unregisteredbd57f672
  • Unregisteredbd57f672
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Instämmer fullständigt med övriga deltagare och tackar för alla timmar som detta jobbet tagit hittills.
Ska bli intressant och se vad priset blir :D
/OlaBero

Postad 13 August 2004 - 19:14

Unregistered42515d7b
  • Unregistered42515d7b
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Ja det ska bli intressant att se var det landar, har sett en del inlägg på andra trådar att Jungson är "fula", fattar inte :D

Postad 13 August 2004 - 19:49

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Alla som inte fått mailet jag skickade ut till er i gruppköpet, PMá mig så fort ni kan. Det verkar som det är lite strul med att skicka till er som har en hotmail adress.

Postad 13 August 2004 - 20:05

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Jag ska ge er en liten "hint" när det gäller den totala vikten. Den är ca. 756 kg, så jag kan nog inte ta komponenterna på cykeln :D

Postad 13 August 2004 - 20:06

Unregistered296f60b6
  • Unregistered296f60b6
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
pgmj!

Det är inget att bry sig om jag tycker i alla fall att dom är klart snygga.. :D

Postad 13 August 2004 - 20:09

Unregistered296f60b6
  • Unregistered296f60b6
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Vole!

En mindre lastbil kanske inte vore helt fel :D

Postad 13 August 2004 - 20:29

Unregistered94f939c2
  • Unregistered94f939c2
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Jag har hört att man ska akta sig för att köpa kinaprylar från lastbil... :D

Postad 13 August 2004 - 20:51

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3956 inlägg
  • 0

Jag ska ge er en liten "hint" när det gäller den totala vikten. Den är ca. 756 kg, så jag kan nog inte ta komponenterna på cykeln :D

Tjoi, 756 kg bilder och recensioner, härligt! Postad bild

Inte för att jag har med det att göra, men som någon nämde tidigare, vole är värd någon slags belöning för det enormt fina jobbet han gör. Tro mig, det är mycket mer jobb än man kan tro. Det tar kraft från en att svara på hundratals frågor, räkna x antal gånger, förhandla med Norman, räkna x antal gånger igen, svara på ännu fler frågor och hålla er ständigt informerad om läget. Sedan väntar ju en hel del slit när leveransen kommer, även om vole kanske får hjälp med det.

I det första officiella gruppköpet fick gruppledaren en CD-spelare som belöning. Det var en av de gratisgåvor vi fick från Cattylink. Vill inte Norman ge någon(ra) gratisgåvor så kanske alla som är med i gruppköpet kan ge en viss procent till vole som tack för hjälpen. 5% av den summa man själv kommer betala kanske vore rimligt. Det borde räcka till en CD-spelare eller något annat trevligt till vole.

Som sagt, jag her egentligen inte med det att göra, men jag ville bara förtydliga att det är grymt mycket jobb att hålla i större gruppköp (vilket man enkelt kan räkna detta som) och man är som gruppledare värd en belöning.

Postad 13 August 2004 - 22:04

Mullansson
  • Mullansson
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Joakim:

Som sagt, jag her egentligen inte med det att göra

Nä, det har du faktiskt inte

Givetvis lägger vole ner ett jäkla jobb och jag tror att alla som är med i gruppköpet inser detta. Dock tycker jag det är fel av någon utomstående att gå in och försöka påverka övriga i gruppköpet ang. ev återbäring till vole. Det ansvaret får faktiskt vi ta på oss själva i så fall.

Att rakt upp o ner föreslå en en siffra som 5% tillbaka till vole kan nog också diskuteras, jag antar att du inte riktigt har koll på vilka pengar detta köp rör sig om i köpet. Dessutom är det vissa personer som har beställt grejor för upp mot 15-20000 sek och 5 % av den summan blir en jäkla massa som du förstår. Förmodligen inte en utgift som personerna i fråga räknat med.

Som du kanske sett har MARULKEN redan tagit upp detta tidigare i tråden vilket var ett bra initiativ. Tyvärr har responsen inte varit något vidare i tråden. Trots detta tror jag att de flesta inser att vole absolut är värd något för arbetet han lägger ned, och många är nog beredda att hosta upp en slant.

Jag räknar definitivt med att vi fixar någonting till vole dock känns det fel att gå in och begära tusentals kronor (vilket 5% skulle motsvara), av någon enstaka gruppmedlem. Man kan heller inte begära att alla måste vara med på en sådan insamling, även om det naturligtvis vore det roligaste.

Ni som är intresserade av av fixa nån typ av återbäring till vole kan väl skriva en rad om detta i tråden så får vi snacka ihop oss om något lämpligt. Vi är ju trots allt 20 pers. (vole oräknad) så jag hoppas att det är en hel del till av er som är med på detta.

Postad 13 August 2004 - 22:13

Unregistereda5a5db56
  • Unregistereda5a5db56
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Joakim:

Som sagt, jag her egentligen inte med det att göra

Nä, det har du faktiskt inte

Givetvis lägger vole ner ett jäkla jobb och jag tror att alla som är med i gruppköpet inser detta. Dock tycker jag det är fel av någon utomstående att gå in och försöka påverka övriga i gruppköpet ang. ev återbäring till vole. Det ansvaret får faktiskt vi ta på oss själva i så fall.

Att rakt upp o ner föreslå en en siffra som 5% tillbaka till vole kan nog också diskuteras, jag antar att du inte riktigt har koll på vilka pengar detta köp rör sig om i köpet. Dessutom är det vissa personer som har beställt grejor för upp mot 15-20000 sek och 5 % av den summan blir en jäkla massa som du förstår. Förmodligen inte en utgift som personerna i fråga räknat med.

Som du kanske sett har MARULKEN redan tagit upp detta tidigare i tråden vilket var ett bra initiativ. Tyvärr har responsen inte varit något vidare i tråden. Trots detta tror jag att de flesta inser att vole absolut är värd något för arbetet han lägger ned, och många är nog beredda att hosta upp en slant.

Jag räknar definitivt med att vi fixar någonting till vole dock känns det fel att gå in och begära tusentals kronor (vilket 5% skulle motsvara), av någon enstaka gruppmedlem. Man kan heller inte begära att alla måste vara med på en sådan insamling, även om det naturligtvis vore det roligaste.

Ni som är intresserade av av fixa nån typ av återbäring till vole kan väl skriva en rad om detta i tråden så får vi snacka ihop oss om något lämpligt. Vi är ju trots allt 20 pers. (vole oräknad) så jag hoppas att det är en hel del till av er som är med på detta.

jag håller med ..och självklart ska han ha en slant eller något annat skoj

Postad 13 August 2004 - 22:17

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3956 inlägg
  • 0
(Edit) | Nej, jag har ingen exakt koll på vilka summor det rör sig om, men jag tror att jag är ganska nära om jag säger att det är en summa runt 100 tkr. 5% av den summan är 5'000, och det är precis så det räcker till hyffsad CD-spelare (eller liknande).
Handlar man för 20'000 så borde man ju ha råd att undvara en liten slant åt den person som svarar på dina frågor, håller dig uppdaterad om läget, förhandlar, sköter om betalningen, hämtar ut leveransen och slutligen skickar iväg den.

Jag inser att det kan bli en del sura miner när det ska betalas en liten slant extra, så det vore då kanske bättre om vole lyckades förhandla till sig en gratisgåva. |

Hur som helst, det var bara ett förslag, och mina personliga åsikter. Ingen behöver ta åt sig, ingen behöver känna sig snål om man inte vill ge något bidrag. Jag går min väg från denna diskution, jag förstår att jag inte blir omtyckt.

Alla glada och nöjda..

Ha en fin helg.

Redigerat av Joakim, 13 August 2004 - 22:29.

Postad 13 August 2004 - 22:23

Unregisteredfdeb7cbf
  • Unregisteredfdeb7cbf
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Det är ju självklart att han skall ha någon sorts kompensation tycker jag. Men det får vi väl diskutera de som vill "bidra" med något till Vole för det jobb han har gjort hittils och för det som han har framför sig!

/morgan

Postad 13 August 2004 - 22:57

Mullansson
  • Mullansson
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Joakim:

Nej, du är inte speciellt nära när du säger 100 000.

Att folk skulle bli sura när de behöver hosta upp en extra slant är väl självklart om det är påtvingat. Därför måste det hela vara frivilligt, och någon fast summa för var och en känns inte riktigt rätt, detta skulle i så fall gjorts tidigare, då beställningen inte var fastslagen.

Det är inte så att jag är sur på dig Joakim, bara det att jag tyckte ditt inlägg var lite märkligt. Om du vet att du inte har med saken att göra, så förstår jag inte varför inlägget görs överhuvudtaget.

Nåväl, nog snacket om den saken, och trevlig helg på dig själv och alla andra

mvh Mullansson

Postad 13 August 2004 - 23:05

Unregistered42515d7b
  • Unregistered42515d7b
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Jaha, då är listan spikad........... :D

Postad 13 August 2004 - 23:12

Unregisteredceaaac32
  • Unregisteredceaaac32
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
TJENARE

Vill inte att det ska bli några sura miner nu ang det jag drog igång

Beakta att Vole överhuvudtaget inte nämnt något om en belöning

Jag har erbjudit Vole med familj att om dom skulle ha vägarna förbi så är dom välkomna in på mat&logi
(vole jag är kock och frugan kallskänka :D )

Tror och hoppas att vi kommer överens om en ev ersättning till vole
om inte så tror jag inte han blir ledsen för det

Vill att alla som känner sig manade att ge vole en slant mailar till mig så kan vi fortsätta att diskutera lite mer privat

Vill man inte bidra med en slant så garanterar jag att det inte kommer till allmän kännedom från mig och inga SURA miner för den delen heller

mvh
MARULKEN

Postad 13 August 2004 - 23:15

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
japp, smög in ett cayin 1205 slutsteg 23:30 idag:=) Hoppas det funkar bra ihop med mina B&W 604:or nu bara

Postad 13 August 2004 - 23:16

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Då var tiden ute för att göra tillägg/ändring !!

Jag kommer att göra så att jag sammanställer era beställningar under helgen och mailar därefter det till er. Titta efter så att allt stämmer med mina uppgifter och återkom om något vore fel.
I sammanställningen kommer det att finnas det totala priset (nuläget), samt vikten på produkterna, ni alla ska ju ha fått prislistan med i mailet så dubbelkolla gärna med den.

Det kanske inte kommer precis imorgon (min son fyller 1 år), men någon gång under helgen, det lovar jag.

Jag hoppas ni alla har fått det mail jag skickade till er, om inte så meddela mig så fort ni kan !

Jag har meddelat Norman ikväll ang. att beställningslistan kommer att vara sammanställd under morgondagen. Tog även med i mailet att han skulle skriva ner värdet på produkterna till oss (större delen av deltagarna ville detta). Jag tog även upp att han skulle skriva att det var han som stått för frakten (slipper moms på den), samt att jag vill börja förhandla om priset på ordern (enskilda produkter).
Norman kommer först att vara tillbaka på Måndag och då kommer föhandlingen starta.

Ha en trevlig helg och ni som bor i Malmö/skåne hoppas jag, tar del av den underbara musik som är på den årliga festivalen.

Postad 15 August 2004 - 14:33

Unregistered35d0fa0b
  • Unregistered35d0fa0b
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

...samt att jag vill börja förhandla om priset på ordern (enskilda produkter).

Vole:
Är det inte bättre (och lättare för dig också) att bara fråga hur mycket rabatt av den totala summan (i %) han kan ge oss? Du kan kanske tom kräva en viss procent rabatt direkt, t.ex. 20 %. Sedan kan man gå ner till 10-15 %. Och vi alla får sedan samma rabattsats.
Förhandlar du bara med COEM eller med flera leverantörer?
Var det inte också bättre att vi kom överens om hur mycket värdet av beställningen ska skrivas ner och inte låta Norman göra det? Det är ju vi som kommer att få smällen om det händer något på vägen. Jag tycker att 40-50 % är rimlig. Jag tycker att de andra också borde uttala sig kring de här frågorna så att det inte uppstår missförstånd i framtiden.

Postad 15 August 2004 - 16:28

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Jag har allt under koll, Proceed :D när det gäller nedskrivning så har även den % getts till Norman. (bett honom att skriva ner den med 40%)

Proceed, det ska nog gå bra det här :D

Postad 15 August 2004 - 17:11

Unregistereda5a5db56
  • Unregistereda5a5db56
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
kan vi inte låta vole sköta affärerna?
ska alla komma med förslag så blir det bara en jäkla soppa

/roger

Postad 15 August 2004 - 17:48

Unregistered35d0fa0b
  • Unregistered35d0fa0b
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Proceed, det ska nog gå bra det här

Det göt det säkert, Vole.
Jag har redan handlat två gånger hos Norman och jag var på väg göra en tredje beställning, men hoppade på det här tåget istället. Jag ville bara att du indirekt tog del av mina erfarenheter i fall du inte handlade hos honom tidigare.

Postad 15 August 2004 - 21:03

Unregistered296f60b6
  • Unregistered296f60b6
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Vole!

Jag tycker oxå det är lagom med en nedskrivning med 40%
tack en en gång för allt jobb du lägger ner :D

Postad 16 August 2004 - 11:07

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Hej alla glad !
Jag hoppas ni alla fått mailet med er beställnings uppgifter som jag skickade ut igår.

Jag har fått mail av Norman !

Beslöt mig för att ändra inlägget ang. detta

Skicka mig mail eller PM, så meddelar jag er vad som står i mailet !

Redigerat av Unregistered74764db1, 16 August 2004 - 16:49.

Postad 16 August 2004 - 15:39

TiGgR
  • TiGgR
  • Lärjunge

• 352 inlägg
  • 0
Med andra ord så ska vi som beställt betala tull & moms på 60% av värdet på de beställda produkterna och på frakten betalar vi inte tull/moms??

/TiGgR

Postad 17 August 2004 - 13:36

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Jag har fått meddelat av Norman att han för tillfället håller på att kika på vår order och kommer att meddela rabatt så fort det är klart.

jag har även fått vikt info ang. vissa produkter som saknade detta i listan.

Det gäller :

Xindak A-200B: 22.5 kg
Jungson JA-99 Delux: 27.5 kg
Cayin/spark 860 monoblock: 28X2 kg

Alla får ha det så bra så länge !!

Postad 17 August 2004 - 15:52

Unregistered296f60b6
  • Unregistered296f60b6
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Bra då kan jag räkna ut frakten .

Vole!
du får ha det så bra du med !

Postad 18 August 2004 - 08:30

Unregisteredb39db7e1
  • Unregisteredb39db7e1
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Ok, tänkte bara säga att jag far utomlands nu i en vecka så nu kommer jag inte att kunna följa förhandlingen men lycka till vole! :blink:

Postad 18 August 2004 - 17:10

Unregisteredbae051a1
  • Unregisteredbae051a1
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Några framsteg?

Mvh

Postad 18 August 2004 - 21:37

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
stef, inget från Norman gällande rabatter

Postad 18 August 2004 - 21:45

Unregistered42515d7b
  • Unregistered42515d7b
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Vole, hur många dagar har du gett Norman att räkna ut rabatten, om det nu
blir någon.

Postad 18 August 2004 - 23:14

Unregisteredbae051a1
  • Unregisteredbae051a1
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
ok vole, bara nifiken :unsure:

antar att du meddelar oss när det händer något... :(

Postad 19 August 2004 - 05:34

Unregisteredfdeb7cbf
  • Unregisteredfdeb7cbf
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag ringde till vole igår o pratade lite med honom :(
Han sa att han skulle få besked ifrån Norman inom kort så ta de lilla lugna så kommer det lite mer information snart skulle jag tro.

Postad 19 August 2004 - 19:02

Unregistered74764db1
  • Unregistered74764db1
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Förhoppnigsvis ska vi ha en klar order med rabatt etc. imorgon. Detta beror iofs på hur den ser ut och om jag är villig till att ta det bud som ges :(

Jag meddelar er alla så fort jag fått svar från honom ang.detta

Postad 19 August 2004 - 19:08

Unregistered42515d7b
  • Unregistered42515d7b
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Ja, det här är spännande, vilken dollar kurs gäller, nu är den på väg neråt
igen :( .

Fy fan vad det kliar i hifitarmen nu.......................

Postad 19 August 2004 - 19:27

Unregistered296f60b6
  • Unregistered296f60b6
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
pgmj!
ja visst tusan kliar det.
Hoppas det bara går fort som attan att få hem prylarna när allt sedan är spikat och klart så det inte drar ut på tiden allt för mycket.

Oavsett ev rabbat ser det ju ut att bli ett bra pris i allafall
så blir det någon rabbat får väl det närmast ses som ett plus :(

Postad 19 August 2004 - 19:35

Unregistered42515d7b
  • Unregistered42515d7b
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Helt rätt, Kondensatorn, de pengar som man ska betala för de saker man beställt
är ju inte så farligt, ev. rabatt är ren bonus. Men ju mindre man behöver hosta upp
nu innebär att desto snabbare kan man komplettera med ett par JA-100 monoblock,
ifall Jungsongrejorna nu är så bra som man tror :(

Postad 19 August 2004 - 19:52

Unregistered296f60b6
  • Unregistered296f60b6
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Ja det tror jag säkert att dom är bra! så att du kan uppgradera
med monoblocken senare.
Min nästa uppgradering blir nog högtalarna
iofs så låter Oa12orna faktiskt riktigt bra.
Men jag är lite sugen på att bygga något oxå kan ju va kul med ett sådant projekt
nu till vintern kanske? :(

Postad 19 August 2004 - 19:55

Unregistered42515d7b
  • Unregistered42515d7b
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Kond. håller på att planera ett par transmissionline, att bygga högtalare är
en synnerligen trevlig sysselsättning.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.