Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 19 mars 2009 - 22:11

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0
IPhone kommer att säljas utan abonnemang i USA från den 26:e

Då kommer vi nog snart att kunna köpa hur många sådana som helst på Ebay och Blocket....

Postad 19 mars 2009 - 23:21

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Tur att man bestämde sig för att inte teckna abbonemang imorgon! Köpte istället en iphone 2g för 1800 kr på blocket för att ha fram till sommaren då alla "nyheter" ska komma.

Postad 19 mars 2009 - 23:24

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Då kommer vi nog snart att kunna köpa hur många sådana som helst på Ebay och Blocket....

Fast med den kolossalt svaga kronan just nu så är det nog inte lönsamt att köpa importerade iPhones just nu och för ett tag framöver...

Postad 20 mars 2009 - 08:33

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Tycker det är lite otydligt, men det verkar som om man måste vara kund hos AT&T för att få köpa den...

Fast med den kolossalt svaga kronan just nu så är det nog inte lönsamt att köpa importerade iPhones just nu och för ett tag framöver...

Kronan har ju återhämtat sig ganska bra de senaste dagarna, den har stärkts med 1.60:-. Hoppas verkligen det fortsätter i denna riktningen för nu börjar det ju snart löna sig igen. Allt under 8SEK/1$ ser jag som "lönsamhet".

Postad 20 mars 2009 - 11:44

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

500 mb räcker väl för normalanvänder. Det som händer efter dina 500 mb är att hastigheten stryps rejält ner till 57kb/s. Men ja, du kan ju fortfarande surfa!

Vad bubblar du om? Om du går över dina 500 MB så betalar du max 9kr per dag, om du sedan går över 5 GB så stryps din uppkoppling tills fakturan skickats iväg, det är öht inga problem med att surfa på sålänge du är beredd att betala den extrakostnad som uppkommer.

Postad 20 mars 2009 - 12:31

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

Vad bubblar du om? Om du går över dina 500 MB så betalar du max 9kr per dag, om du sedan går över 5 GB så stryps din uppkoppling tills fakturan skickats iväg, det är öht inga problem med att surfa på sålänge du är beredd att betala den extrakostnad som uppkommer.

Det är inte sant. Snackade med halebop senast igår där de bekräftade att det inte går att kombinera "fri surf" och 9 kr per dag.
Efter 5 gb så stryps det till 57Kib/s.

Postad 20 mars 2009 - 14:42

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Jaha, halebop, sorry, trodde du menade telia :D

Postad 20 mars 2009 - 16:18

Kungagravar i Mesopotamien
  • Kungagravar i Mesopotamien
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Med risk för att någon redan postat denna information...

"I sommar släpps iPhone OS 3.0-programvaran med 100 nya funktioner. Några exempel är att du kommer kunna klippa ut, kopiera och klistra in, skicka MMS, visa liggande vy för e-post, SMS och anteckningar, använda stereo-Bluetooth, synkronisa anteckningar, blanda musik genom att skaka, använda föräldrakontroll och ett nytt röstmemoprogram. Till registerade utvecklare har Apple även släppt ett uppdaterat programutvecklarpaket med fler än 1000 nya programmeringsgränssnitt. ”Nya iPhone OS 3.0 är en omfattande programuppdatering med helt nya fantastiska funktioner för iPhone-användare och -utvecklare. Med den ligger vi flera år före i utvecklingen”, sa Philip Schiller, vice VD på Worldwide Product Marketing."

Postad 20 mars 2009 - 16:44

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Det är inte sant. Snackade med halebop senast igår där de bekräftade att det inte går att kombinera "fri surf" och 9 kr per dag.
Efter 5 gb så stryps det till 57Kib/s.

Direkt draget ur halebops sida:

"Datatrafik via 3G/edge ingår 500 MB och för överskridande datatrafik gäller maxtaxa med 9 kr/dygn. "

Nu vet vi det!

Beställde ett abbonemang idag, längtar redan efter telefonen! SMSar mycket, ringer lite, surfar endast på prisjakt/google. Då passar det väl bra med Halebop Vänner + 500mb fri surf? Tankar apps m.m @ WiFi hemma.

Postad 20 mars 2009 - 20:56

Unregisteredad5e4575
  • Unregisteredad5e4575
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Dåligt av telenor at inte sälja Iphone med andra abbonnemang! Tveksamt om de kommer att få sålt så mycket med de abbonnemangen eller?

Postad 21 mars 2009 - 15:13

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0
Det blev en svart 16GB från Telia till slut. Några hundralappar dyrare än Halebop i kontantpris men det känns bättre att faktiskt kunna gå in i en butik än att vara beroende av telefon och e-mail support när det gäller garantiärenden.

Postad 21 mars 2009 - 18:58

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

"I sommar släpps iPhone OS 3.0-programvaran med 100 nya funktioner. Några exempel ...klippa ut, kopiera och klistra in, skicka MMS, visa liggande vy för e-post, SMS och anteckningar, använda stereo-Bluetooth, synkronisa anteckningar, blanda musik genom att skaka...helt nya fantastiska funktioner...Med den ligger vi flera år före i utvecklingen..."

;) Slutklämmen gör det där till årets roligaste citat alla kategorier...

Innan ni hoppar på mig: Jag är inte anti-apple. Jag kommer snart att köpa en iphone.

Postad 21 mars 2009 - 20:34

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Hur gör jag en backup på iphonen?
Tänkte att det kunde vara bra att ha om datorn crashar.

Postad 21 mars 2009 - 20:49

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Ännu en fråga.
Om jag lägger till en ny kontakt, läggs den då in automatiskt på sim kortet?
Om inte, hur fixar jag det då?????

Postad 21 mars 2009 - 22:40

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

Hur gör jag en backup på iphonen?
Tänkte att det kunde vara bra att ha om datorn crashar.

Du synkar den med iTunes på en dator till, dock måste du ha auktoriserat datorn.

Redigerat av endumen, 21 mars 2009 - 22:41.

Postad 22 mars 2009 - 11:33

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Du synkar den med iTunes på en dator till, dock måste du ha auktoriserat datorn.

tror han undrar om man kan säkerhetskopiera iphoens säkerhetskopia, den filen finns nånstans på datorn, bara ta en backup på den när du hittar den:P

Postad 22 mars 2009 - 18:17

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14 172 inlägg
  • 0
Vit 16 blev det för mig nu tillsist. P1an dog så nu blir det att läsa igenom hela denna tråden :P

Postad 22 mars 2009 - 18:40

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Hej alla,

Om det är någon som går i köpestankar av en iPhone 3G hos Telenor, så har jag möjlighet att erbjuda er följande:

http://www.telenor.se/vanerbjudande

PM'a om intresse finnes!

Mkt nöje!

Redigerat av kaki02, 23 mars 2009 - 00:43.

Postad 23 mars 2009 - 03:13

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Hej alla,

Om det är någon som går i köpestankar av en iPhone 3G hos Telenor, så har jag möjlighet att erbjuda er följande:

PM'a om intresse finnes!

Mkt nöje!

Vad tjänar du på detta?

Postad 23 mars 2009 - 09:28

Hilton
  • Hilton
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Vad tjänar du på detta?

Han får använda en iPhone som arbetstelefon.

Postad 23 mars 2009 - 09:38

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

:) Slutklämmen gör det där till årets roligaste citat alla kategorier...

Innan ni hoppar på mig: Jag är inte anti-apple. Jag kommer snart att köpa en iphone.

Alltså, det har aldrig handlat om grundläggande funktioner i iphonen, utan att de integrerar allt i en kraftfull men lättanvänd produkt. iphonen ligger före andra smartphonetillverkare, men inte för att de lägger till skitfunktionen mms, utan för att de med nya affärsformer och användarapproach gör telefonen till ngt man kan inte kan vara utan.

De funktioner som kommer i 3.0 kommer att höja telefonen förbi konkurrensen, oavsett om det är sånt som alla andra haft i åratal eller inte.

Postad 23 mars 2009 - 09:44

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

Ännu en fråga.
Om jag lägger till en ny kontakt, läggs den då in automatiskt på sim kortet?
Om inte, hur fixar jag det då?????

Iphonen sparar inget på simkortet, du kan importera kontakterna från sim:et, men inte skriva till det, allt synkas genom itunes om du vill det.
Skulle du behöva byta telefon så är det bara att koppla in den och föra över senaste backup och presto, den nya ser exakt ut som den gamla.

Postad 23 mars 2009 - 09:46

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Han får använda en iPhone som arbetstelefon.

Precis så, med lite tur i allafall!

Postad 23 mars 2009 - 19:57

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Va fasen!
Nu när jag skall lägga in prog på min iphone, via itunes, så säger programmet att jag inte är auktoriserad för det??
Hur fasen ändrar jag på det??
Kör vista, o en icke jailbreakad mob!!!!

Postad 23 mars 2009 - 22:34

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
mrsavage >>

Ta och vårda ditt språk nu, att använda massvis av utropstecken och frågetecken är inte normalt språkbruk och det får du tagga ner på. Dessutom, google är din vän - sök först, fråga sedan. Du kan även söka inom denna tråden, vilket du också ska göra innan du frågar.

Postad 25 mars 2009 - 11:30

Picanto207
  • Picanto207
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Hejsan allihopa!

Tänkte bara passa på nu när Telenor har släppt Iphone att ge er lite extra. Jag jobbar på telenor som nättekniker och har ett litet specialerbjudande.

Kolla www.telenor.se/vanerbjudande där ni får vid tecknande av abonnemang gratis anslutningsavgift och en högtalardocka till er Iphone om ni anger mig som referens.

PMA mig eller maila mig på [email protected] så får ni referenskoden ni ska använda.

Ja jag har lite vinning av detta, säljs det 5 såna paket med mig som referens får jag en Iphone som jobbtelefon men tjänar alltså inga extra pengar eller nåt sånt :-)

Postad 25 mars 2009 - 12:06

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3 037 inlägg
  • 0
Skaffade mig en Iphone i Lördags och jag är förbluffad. Fantastisk lite pryl som går att ringa med :P
Jag är toknöjd!

MVH Kribban

Postad 25 mars 2009 - 17:56

Johan82
  • Johan82
  • Beroende

• 1 352 inlägg
  • 0
Köpte mig en Vit 16GB i går, verkar onekligen riktigt grym om man får ordning på allt.

Nu till mitt problem, jag vill ha MSN på telefonen. Jag begriper mig inte på hur jag ska göra, finns det någon vänlig själ här på forumet som kanske skulle kunna hjälpa mig med en ganska ingående beskrivning? Jag är ganska novis på detta. Har sökt förklararingar på nätet och här i forumet men lyckas inte hitta något som hjälper mig.

Vill även kunna koppla mitt hotmailkonto om det skulle kunna gå på ett vettigt sätt?

Mycket tacksam för svar! :P

Postad 25 mars 2009 - 18:53

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Köpte mig en Vit 16GB i går, verkar onekligen riktigt grym om man får ordning på allt.

Nu till mitt problem, jag vill ha MSN på telefonen. Jag begriper mig inte på hur jag ska göra, finns det någon vänlig själ här på forumet som kanske skulle kunna hjälpa mig med en ganska ingående beskrivning? Jag är ganska novis på detta. Har sökt förklararingar på nätet och här i forumet men lyckas inte hitta något som hjälper mig.

Vill även kunna koppla mitt hotmailkonto om det skulle kunna gå på ett vettigt sätt?

Mycket tacksam för svar! :(

Det finns ett antal klienter för IM. Mina favoriter är IM+ och Fring. Bägge klarar av MSN och finns på app store. Efter FW 3.0 till iPhone så kommer säkert båda klara av att köra med pushtjänsten så att du får meddelanden även om du inte har programet aktivt.

Postad 25 mars 2009 - 19:08

Johan82
  • Johan82
  • Beroende

• 1 352 inlägg
  • 0
Ja jag hade gärna provat det men efter att jag stängde av 3G i inställningarna för att bara köra 2G ett tag för att få längre batteritid så kan jag inte få igång 3G igen, kan inte surfa eller nånting?? Jag har alltså satt igång 3G igen och när jag försöker välja SWEDEN 3G som operatör så står det bara att den inte är tillgänglig. Jag vet att jag borde ha täckning....
Fattar nada... :(

Postad 25 mars 2009 - 19:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Va fasen!
Nu när jag skall lägga in prog på min iphone, via itunes, så säger programmet att jag inte är auktoriserad för det??
Hur fasen ändrar jag på det??
Kör vista, o en icke jailbreakad mob!!!!

Aauktorisera ditt itunes.

Postad 25 mars 2009 - 19:51

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Aauktorisera ditt itunes.

Ahh!
Lysande, tack för hjälpen.
Fungerar kanon.

Var språket vårdat nog nu!
Jisses :(

Postad 25 mars 2009 - 20:22

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Mycket tacksam för svar! :(

Hej Johan82,

Palringo är också ett program som klarar dom flesta IM-protokoll, kan starkt rekommendera detta program. Snyggt GUI och bra funktioner!

Postad 25 mars 2009 - 20:52

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0

Dåligt av telenor at inte sälja Iphone med andra abbonnemang! Tveksamt om de kommer att få sålt så mycket med de abbonnemangen eller?

Kunde inte hålla mig undan längre ,blev en vit rackare .
Men jag tycker jag fick en bra deal med Telenor ..
579/mån..får ringa för 400kr(19öre/min)...fri turbo-surf HELA bind tiden, iphonen 16gb 0kr.

Nu får HTC åka ut ..varit nöjd med tidigare modeller ,men diamonden har varit en besvikelse.

Postad 25 mars 2009 - 21:30

Johan82
  • Johan82
  • Beroende

• 1 352 inlägg
  • 0

Ja jag hade gärna provat det men efter att jag stängde av 3G i inställningarna för att bara köra 2G ett tag för att få längre batteritid så kan jag inte få igång 3G igen, kan inte surfa eller nånting?? Jag har alltså satt igång 3G igen och när jag försöker välja SWEDEN 3G som operatör så står det bara att den inte är tillgänglig. Jag vet att jag borde ha täckning....
Fattar nada... :(

Helt plötsligt började det fungera igen, tråkigt att man inte ska kunna byta mellan 3G och 2G som man vill tydligen...

Hej Johan82,

Palringo är också ett program som klarar dom flesta IM-protokoll, kan starkt rekommendera detta program. Snyggt GUI och bra funktioner!

Parlingo fick det bli, funkar helt ok! Lite jobbigt bara att kontakterna inte är grupperade som dom brukar utan ligger huller om buller :D Men det får man väl leva med :D

Tack för hjälpen iaf!

En liten fråga till. Det går inte att få tangentbort med å ä ö utan att jaibreaka eller? Sen tycker jag det är riiiiktigt irriterande att man måste trycka på knappen "123" för att få fram punkt och kommatecken? Det använder man ju hela tiden? Hur genomtänkt är det?

Postad 25 mars 2009 - 21:38

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Helt plötsligt började det fungera igen, tråkigt att man inte ska kunna byta mellan 3G och 2G som man vill tydligen...

Parlingo fick det bli, funkar helt ok! Lite jobbigt bara att kontakterna inte är grupperade som dom brukar utan ligger huller om buller :D Men det får man väl leva med :D

Tack för hjälpen iaf!

En liten fråga till. Det går inte att få tangentbort med å ä ö utan att jaibreaka eller? Sen tycker jag det är riiiiktigt irriterande att man måste trycka på knappen "123" för att få fram punkt och kommatecken? Det använder man ju hela tiden? Hur genomtänkt är det?

Byta mellan 2G och 3G fungerar fint för mig. Gjorde det mycket i början. Orkar inte längre :(.

Palringo var iaf dumt iom att man var tvungen att ge dem sitt lösenord...

ÅÄÖ kommer i 3.0.

Postad 25 mars 2009 - 21:40

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
"dubbelklick" på mellanslag när du skriver ,så får du ju en punkt och ett mellanslag direkt !

Postad 25 mars 2009 - 21:42

Johan82
  • Johan82
  • Beroende

• 1 352 inlägg
  • 0

"dubbelklick" på mellanslag när du skriver ,så får du ju en punkt och ett mellanslag direkt !

Ahh, tack! :(

Postad 26 mars 2009 - 01:28

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
BeejiveIM är iofs det bästa IM-programmet som finns til iphonen, men så kostar det ett par kronor oxå...

Postad 26 mars 2009 - 07:53

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

...En liten fråga till. Det går inte att få tangentbort med å ä ö utan att jaibreaka eller? Sen tycker jag det är riiiiktigt irriterande att man måste trycka på knappen "123" för att få fram punkt och kommatecken? Det använder man ju hela tiden? Hur genomtänkt är det?

Ett litet trick jag lärde mig för ett tag sedan, om man skall skriva en siffra eller ett specialtecken för att sedan fortsätta skriva vanliga tecken kan man hålla ner fingret på 123-knappen dra fingret till tecknet man vill ha och släppa. På detta viset slipper man klicka 3ggr för att skriva ett tecken. Detta tricket kan man även använda när man skriver vanlig, om man inser att man inte träffat på rätt tangent, håll kvar fingret och dra det till rätt tangent och släpp.

åäö finns väl på tangentbordet? håll ner A dra fingret till det tecken du vill ha, o för ö. Men du kanske mena dedikerade knappar för åäö?

Postad 26 mars 2009 - 16:11

Johan82
  • Johan82
  • Beroende

• 1 352 inlägg
  • 0

Ett litet trick jag lärde mig för ett tag sedan, om man skall skriva en siffra eller ett specialtecken för att sedan fortsätta skriva vanliga tecken kan man hålla ner fingret på 123-knappen dra fingret till tecknet man vill ha och släppa. På detta viset slipper man klicka 3ggr för att skriva ett tecken. Detta tricket kan man även använda när man skriver vanlig, om man inser att man inte träffat på rätt tangent, håll kvar fingret och dra det till rätt tangent och släpp.

åäö finns väl på tangentbordet? håll ner A dra fingret till det tecken du vill ha, o för ö. Men du kanske mena dedikerade knappar för åäö?

Ok, tack för tipset med 123-knappen. Funkar bra.

Ja jag menade dedikerade knappar.

Postad 27 mars 2009 - 10:34

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Ok, tack för tipset med 123-knappen. Funkar bra.

Ja jag menade dedikerade knappar.

det kommer i juni när 3.0 versionen lanseras

Postad 27 mars 2009 - 13:49

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlägg
  • 0
Worldwide Developers Conference (WWDC) 2009 hålls mellan den 8 och 12 juni. Då släpps förmodligen uppföljaren till iPhone 3G. Lagom till OS version 3.0 släpps. Men jag är sugen på en iPhone nu. Får se om jag orkar vänta. En iPhone med Halebop känns ganska prisvärt just nu..

Postad 27 mars 2009 - 18:39

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Problemet är väl att det är nu när nästan hela världen har iphone som de verkligen uppdaterar den hårdvarumässigt, det är ju inte en så fantastisk skillnad mellan iphone och iphone 3g...

Postad 27 mars 2009 - 22:18

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1 000 inlägg
  • 0

Problemet är väl att det är nu när nästan hela världen har iphone som de verkligen uppdaterar den hårdvarumässigt, det är ju inte en så fantastisk skillnad mellan iphone och iphone 3g...

Det är en fantastisk skillnad på att surfa med UMTS/HSDPA jämfört med GPRS/EDGE.

Postad 28 mars 2009 - 00:53

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Det är en fantastisk skillnad på att surfa med UMTS/HSDPA jämfört med GPRS/EDGE.

Hehe, där fick du till det! Kan inte annat än hålla med...

Postad 28 mars 2009 - 18:10

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Hej alla,

PM'a om intresse finnes!

Mkt nöje!

Hejsan,

Ni som valt att ta erbjudandet får jättegärna höra av er när ni fått era saker, alltid trevligt att få höra så att allt gått bra!

/ P

Postad 29 mars 2009 - 14:16

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

Öh, nu talade jag hårdvarumässigt och inte användarmässigt.
Om det kommer en ny iphone i sommar så kommer den nog ta med sig lite mer nytt till bordet än vad iphone 3g gjorde, det är ngt de MÅSTE göra eftersom iphonen redan har alla de balla funktionerna, jag kan inte komma på en enda grej förutom LTE som kan få icke mactalibaner att springa till en applestore och köa i 2 veckor.

Vill de uppdatera iphone i år så måste de göra det REJÄLT, och det har inget med att det går snabbare att surfa med umts att göra.

Redigerat av simulacra, 29 mars 2009 - 14:19.

Postad 29 mars 2009 - 14:38

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0

Öh, nu talade jag hårdvarumässigt och inte användarmässigt.
Om det kommer en ny iphone i sommar så kommer den nog ta med sig lite mer nytt till bordet än vad iphone 3g gjorde, det är ngt de MÅSTE göra eftersom iphonen redan har alla de balla funktionerna, jag kan inte komma på en enda grej förutom LTE som kan få icke mactalibaner att springa till en applestore och köa i 2 veckor.

Vill de uppdatera iphone i år så måste de göra det REJÄLT, och det har inget med att det går snabbare att surfa med umts att göra.

som tex en bättre kamera, det skulle få mig att köpa en iphone :)

Postad 29 mars 2009 - 15:21

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

som tex en bättre kamera, det skulle få mig att köpa en iphone :)

Jag har funderat på det där med kameran, och visst vore det trevligt med en bättre kamera, men faktum är att till det jag använder kameran så fungerar den som finns i för mig, det är egentligen mjukvarumässigt som har fått mig att inte köpa en iphone, men med 3.0 så har jag faktiskt klart börjat fundera på ett köp.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.