Postad 16 February 2016 - 20:23
"Once in a lifetime doesn't apply to Ronda Rousey. It's once EVER in human history."
Postad 20 February 2016 - 12:27
Postad 20 February 2016 - 12:31
Kimbo vs dada5000..... Herregud vilken sketmatch! Har de ens tränat inför denna fight! Orkade nästan en rond! Kimbo är ett skämt för att inte tala om dada.... Inte konstigt kimbo att inte får möta de bästa ! De hade dödat honom '
Att Kimbo inte är bra har ju varit känt sedan dag 1
Postad 20 February 2016 - 12:36
.... Å vad hände Ken ? Snacka strunt om att han blev slagen i nötterna! Såg inte jag ialla fall!
Redigerat av vinncent, 20 February 2016 - 12:37.
Postad 20 February 2016 - 12:59
Postad 20 February 2016 - 13:08
Knät tar på suspen iaf. Inte helt cleant men känns nog.
Va!! Han knäar ju honom på örat! Kollat reprisen 10 ggr nu
Han hade iaf två proffsmatcher innan Kimbo-fighten...
Och...
Redigerat av vinncent, 20 February 2016 - 13:07.
Postad 20 February 2016 - 13:20
Knät innan. Om jag nu inte kollar på fel fight iofs.
http://espn.go.com/v...d=espn:14810766
Postad 20 February 2016 - 13:22
Och...
Du förstår säkert själv att konkurrensen inom professionell mma gör att någon som är ett proffs generellt är ett betydligt svårare motståndare än en slusk från gatan. Gör du inte det kan jag bara beklaga
Postad 20 February 2016 - 15:01
Jaha så smärtan kommer en timme efter? ... Nä Ken är en looser!Knät innan. Om jag nu inte kollar på fel fight iofs.
http://espn.go.com/v...d=espn:14810766
Ja och jag kan bara beklaga om du inte fattar att fighting blivit en cirkus där två personer som inte är fighters kan göra upp i ringen! Det har blivit patetiskt ! Tänk vad Tyson hade gjort med dessa töntar! Så underbart det hade varit att se!Du förstår säkert själv att konkurrensen inom professionell mma gör att någon som är ett proffs generellt är ett betydligt svårare motståndare än en slusk från gatan. Gör du inte det kan jag bara beklaga
Redigerat av vinncent, 20 February 2016 - 15:07.
Postad 20 February 2016 - 15:14
Kimbo ÄR en fighter. Dock inte en bra sådan. Däremot är han en enligt många intressant figur och han får därför mycket uppmärksamhet. Det kan man ju såklart ha sina tankar om...Jaha så smärtan kommer en timme efter? ... Nä Ken är en looser!
Ja och jag kan bara beklaga om du inte fattar att fighting blivit en cirkus där två personer som inte är fighters kan göra upp i ringen! Det har blivit patetiskt !
Förstår inte riktigt vad vi tjafsar om? Du hävdar att Kimbo var bättre förr vilket jag inte håller med om då han snarare blivit avslöjad såfort han stötte på bra motstånd. Kimbo har utvecklats en hel del sedan den tiden, exempelvis hans nedtagningar och gnp (cardion är väl däremot lika j*vla kass som alltid). Att träna heltid under flera år gör skillnad.
Hur som helst, onödigt att fortsätta den här diskussionen här eftersom vi inte kommer någon vart - skicka gärna PM om du vill fortsätta. Tack för mig.
Redigerat av Kamui, 20 February 2016 - 15:18.
Postad 20 February 2016 - 19:18
Bajs. Moget nej, men ordet beskriver matchen perfekt. Sen glodde jag på dessa herrar förr innan jag började intressera mig för riktig fighting och tyckte det var tufft. Men i riktig fighting hör ingen av dom hemma.
Postad 20 February 2016 - 19:25
Jaha så smärtan kommer en timme efter? ... Nä Ken är en looser!
Ja och jag kan bara beklaga om du inte fattar att fighting blivit en cirkus där två personer som inte är fighters kan göra upp i ringen! Det har blivit patetiskt ! Tänk vad Tyson hade gjort med dessa töntar! Så underbart det hade varit att se!
Om du pratar mma i allmänhet nu och inte specifika fighters så har du en ganska grav missuppfattning om hela grejen eller så kan det vara så att du bara inte har kunskap nog om ämnet, jag själv som tränat en ganska stor del av mitt liv och följt MMA länge skulle väll våga påstå att Tyson inte hade haft en chans i MMA om han inte tränat grapling eller något som helst groundgame, i MMA är det flera parametrar som spelar in för en fighter tillskillnad från tex boxning där det bara är händer att ta hänsyn till, sedan skall vi inte glömma bort att Tyson hade väldigt bra pulver i armarna det säger jag inget om, men tex så skulle Daniel Cormier ätit upp Tyson ifall de möttes.
så att säga att MMA är en j*vla cirkus är fel tycker jag, därimot är hela grejen runt om kring "Hypen och dramat mycket skitsnack tycker jag."
Men att påstå att de som är top 10 i varje viktklass är dåliga eller så håller jag verkligen inte med om.
Postad 20 February 2016 - 19:59
Min oerhörda kunskap och näst intill oändliga erfarenhet inom mma ska ni ta i minnet när jag kör denna review av denna match. Här kommer det
Bajs. Moget nej, men ordet beskriver matchen perfekt. Sen glodde jag på dessa herrar förr innan jag började intressera mig för riktig fighting och tyckte det var tufft. Men i riktig fighting hör ingen av dom hemma.
Helt korrekt analys av matchen! Pinsamt att se och att det finns folk som betalar för att se sån skit! De är nog de mest utskrattade "fighters" idag när man kollar kommentarer på nätet! Folk hånar dem överallt ! Hoppas båda lägger av nu.
Om du pratar mma i allmänhet nu och inte specifika fighters så har du en ganska grav missuppfattning om hela grejen eller så kan det vara så att du bara inte har kunskap nog om ämnet, jag själv som tränat en ganska stor del av mitt liv och följt MMA länge skulle väll våga påstå att Tyson inte hade haft en chans i MMA om han inte tränat grapling eller något som helst groundgame, i MMA är det flera parametrar som spelar in för en fighter tillskillnad från tex boxning där det bara är händer att ta hänsyn till, sedan skall vi inte glömma bort att Tyson hade väldigt bra pulver i armarna det säger jag inget om, men tex så skulle Daniel Cormier ätit upp Tyson ifall de möttes.
så att säga att MMA är en j*vla cirkus är fel tycker jag, därimot är hela grejen runt om kring "Hypen och dramat mycket skitsnack tycker jag."
Men att påstå att de som är top 10 i varje viktklass är dåliga eller så håller jag verkligen inte med om.
Jag pratar verkligen inte om mma i allmänhet! Har jag skrivit det? Älskar mma men det vi såg i går var inte mma ! Fyra pensionärer som inte har i ringen att göra!
Postad 20 February 2016 - 23:27
Helt korrekt analys av matchen! Pinsamt att se och att det finns folk som betalar för att se sån skit! De är nog de mest utskrattade "fighters" idag när man kollar kommentarer på nätet! Folk hånar dem överallt ! Hoppas båda lägger av nu.
Jag pratar verkligen inte om mma i allmänhet! Har jag skrivit det? Älskar mma men det vi såg i går var inte mma ! Fyra pensionärer som inte har i ringen att göra!
Nej då förstår jag, då var det ett missförstånd från min sida, jag ber om ursäkt.
Postad 28 February 2016 - 16:05
Ha ha ha... Nu kan det gå hur som helst resten av året, INGET kan toppa Bispings seger över spindelfxxxxn ![]()
I övrigt en rätt sömnig gala...
Postad 28 February 2016 - 16:14
Ha ha ha... Nu kan det gå hur som helst resten av året, INGET kan toppa Bispings seger över spindelfxxxxn
I övrigt en rätt sömnig gala...
Extremt motbjudande resultat! Men jag är inte lika irriterad över det som jag befarade. Mest pga att han redan fått stryk på riktigt. Det här var ju inget
Postad 28 February 2016 - 20:57
Postad 06 March 2016 - 08:18
Postad 06 March 2016 - 08:26
-Större
-Southpaw (blir ju kamp om bästa jabben då)
-Bättre/likvärdiga händer
-I princip omöjlig att stoppa via KO
-cardiokung
-har bjj
Det enda Conor hade är väl fotarbetet och en mycket fin vänster som blir lite vingklippt mot en annan southpaw. Dessuyom funkar den väl inte så bra mot en träskalle utan hjärna.
Tror han passar bättre i 145 just nu. Nu vill vi se Edgar-fighten istället
Redigerat av Kamui, 06 March 2016 - 08:27.
Postad 06 March 2016 - 08:33
Redigerat av vinncent, 06 March 2016 - 08:33.
Postad 06 March 2016 - 08:37
Ja det är konstigt då han är bättre på allt och lekte med Diaz i 1 1/2 rond....men att McGregor fick gå upp så mkt i vikt påverkade honom för mkt ...
Lekte vet jag inte... En 10-9 till MacGregor. Det kan hända att vi har olika syn på när någon leker med en annan.
Snarare Diaz som hade nackdel då han bara hade två veckor på sig. "Gå upp i vikt" i det här fallet handlade om att inte behöva gå ner i vikt för MacGregor. Han väger inte 145 normalt sett. Så det påverkade knappast negativt.
Postad 06 March 2016 - 08:44
Redigerat av vinncent, 06 March 2016 - 08:50.
Postad 06 March 2016 - 08:56
Ja ja... McGregor fick sina $10 miljoner och har ju kvar sitt bälte så han är nog rätt nöjd ändå!😀
Alltid något för dig att glädjas över!
Postad 06 March 2016 - 09:01
Alltid något för dig att glädjas över!
Jajjemen.. Det och dina inlägg skrattar jag gott åt ofta!
Postad 06 March 2016 - 09:34

Synd att inte Nick var med hela tiden. 209 WUT!
Conor var oerhört snabb på att klappa iaf, det måste man ge honom - kommer inte på någon annan som varit så snabb med att ge upp! (Northcutt kanske?) Ser ändå fram emot att han försvarar sitt bälte i 145 nu, tror Edgar-fighten kan bli spännande och eventuellt också en Aldo II.
Nu kan vi iaf släppa den här hypen och se fram emot Jones banka skiten ur DC. Det ska bli riktigt kul. Vore kul med Rumble efter det. Då är ju lhw ett avslutat kapitel skulle jag tro. Jones i tungvikt vore intressant.
Postad 06 March 2016 - 15:34
Det var en bra match. Dock tycker jag inte synd om Conor, det blir lite väl mycket Silva. En sänkt gard lite ala allan ballan, spelar inte någon roll hur snabb man är. En väl placerad jabb kan få vem som helst att bli groggy, precis vad som hände. Jag tror verkligen att Conor skulle kunna vunnit om han inte fått
lite för mycket hybris.
Postad 06 March 2016 - 15:44
Connor sammanfattade ju väldigt bra varför han förlorade och det stämmer enligt mig ganska bra överens med hur fighten gick.
Sedan så tyckte jag dock att Connor var lite för självsäker och körde dålig guard och tog lite för mycket onödiga smällar.
Postad 06 March 2016 - 15:57
Postad 07 March 2016 - 03:55
Fan va nöjd jag blev med slutet på Holm vs Tate!
Satt och var riktigt grinig men det gick ju bra! ![]()
Postad 07 March 2016 - 09:11
Postad 07 March 2016 - 15:22
Holm var ju fan pinsam och hade nog den fegaste gameplan jag nånsin sett!
Hur fan kunde hon slå Ronda började man ju undra!
Postad 07 March 2016 - 15:25
Ja ja... McGregor fick sina $10 miljoner och har ju kvar sitt bälte så han är nog rätt nöjd ändå!
Det var 1M$ ![]()
Postad 07 March 2016 - 15:28
$10milj enligt telegraph.co.uk men såg nu att det var galet!Det var 1M$
Redigerat av vinncent, 07 March 2016 - 15:32.
Postad 07 March 2016 - 20:37
Fakking lav et!
Oerhört kul! Inget jämfört med Bisping eller Rousey, men ändå väldigt härligt
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

49 bilder
1481 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?