Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 22 december 2009 - 14:45
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Grattis Kerren till vinsten, har dock inte hört så mycket av den å ingen har nämnt den här inne iaf (rädd för konkurrens?) Får jag fråga varför du har tagit bort mig från psn listan? Vet att jag inte har tagit bort dig å du saknas på min lista...
Gick sådär igår, har inte spelat på ett par dar å kommer ta det rätt lugnt framöver.. tappat suget sen alla losers fuskat sig till döskallen å IW sabbar hela spelet med sina kassa uppdateringar...
Gårdagens höjdpunkt var iaf då primören vart min 25 raka kill å man fick avsluta matchen med en nuke...
Man kanske skulle ge sig på lite SP?  Själv har jag även UC2 och AC2 liggandes, fast UC2 är jag nog nästan klar med. AC2 har jag inte ens påbörjat. Hahaha, ja ######r vad arg han var när vi lirade Demolition (?) på Terminal. Han lämnade väl ganska snabbt också...
Postad 22 december 2009 - 14:53
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2 625 inlägg
Grattis kerren, lustigt att första pris var NBA 2K10 eftersom du var väldigt skeptisk mot mig när jag köpte det
Postad 22 december 2009 - 15:01
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Grattis Kerren till vinsten, har dock inte hört så mycket av den å ingen har nämnt den här inne iaf (rädd för konkurrens?) Får jag fråga varför du har tagit bort mig från psn listan? Vet att jag inte har tagit bort dig å du saknas på min lista...
Gick sådär igår, har inte spelat på ett par dar å kommer ta det rätt lugnt framöver.. tappat suget sen alla losers fuskat sig till döskallen å IW sabbar hela spelet med sina kassa uppdateringar...
Gårdagens höjdpunkt var iaf då primören vart min 25 raka kill å man fick avsluta matchen med en nuke...
Nuke:n kommer jag ihåg. Det var en sabotage eller demolition på underpass om jag inte minns helt fel. Det var alltså du som var den jag inte kom ihåg  edit: mindes fel
Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 22 december 2009 - 15:14.
Postad 22 december 2009 - 15:03
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Kul spel ikväll med mycket MHB-folk. 
Men dåligt med micar som är igång, skärpning grabbar!! 
Får ta åt mig av mickritiken Bor lite för trångt för att kunna ha mic och snacka skit med er på sena kvällar/nätter. Tjejen gillar inte direkt att man tjoar och svär (vilket de ofta blir när man spelar..  ) när hon försöker sova... Försöker har igång mic när tillfälle till det ges. Ang pingtiden, eller snarare delay En stor källa till problem med dålig delay är om man har en anslutning från en mindre ISP som i regel inte har så bra peeringavtal med andra operatörer. Visst, de har säkerligen peering via s k publik peering men merparten av trafiken mellan operatörer brukar gå via s k privat peering. Mao så brukar det oftast vara bäst att vara ansluten till en större operatör då peeringen mot andra operatörer är bättre, eller t om i bästa fall så är servrarna också ansluta via den operatören vilket ger bättre svarstider.
Postad 22 december 2009 - 15:06
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Nuke:n kommer jag ihåg. Det var en s&d-match på underpass om jag inte minns helt fel. Det var alltså du som var den jag inte kom ihåg 
Jag har svårt att tro att det var en s&d-match faktiskt.  Får ta åt mig av mickritiken Bor lite för trångt för att kunna ha mic och snacka skit med er på sena kvällar/nätter. Tjejen gillar inte direkt att man tjoar och svär (vilket de ofta blir när man spelar.. ) när hon försöker sova... Försöker har igång mic när tillfälle till det ges.
Tjoar och svär gör man väl även när man inte har mic eller? Kanske bara är jag...
Postad 22 december 2009 - 15:07
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
En amatörs fråga!:
Hur skjuter man med javelin på marken? vet att man kan låsa på flygande mål, men rätt vad det är så skjuter någon en raket som slår i backen nånstans? Hur gör man?
De skjuter alltså på mål som de inte kan se därifrån de skjuter. Typ tvärs över banan.
Redigerat av Besterman, 22 december 2009 - 15:08.
Postad 22 december 2009 - 15:08
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
hade de varit en sd match hade jag blivit imponerad. döda alla motstånade själv i alla 4 rundor plus en i sitt eget lag
Postad 22 december 2009 - 15:11
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Grattis kerren
Postad 22 december 2009 - 15:11
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
hade de varit en sd match hade jag blivit imponerad. döda alla motstånade själv i alla 4 rundor plus en i sitt eget lag 
Det är dock inte omöjligt, det kan ju faktiskt bli totalt 7 rundor soffan så nu får du nog tänka om.  Säg att man dödar 5 i det andra laget men den 6:e överlever, då räcker det med 5 rundor så har man en nuke. Men det är i terorin det, mycket som måste "falla på plats" för att man ska lyckas, att göra det i praktiken är nog fn svårare än svårt!
Redigerat av BrittBastard, 22 december 2009 - 15:12.
Postad 22 december 2009 - 15:12
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Jag har svårt att tro att det var en s&d-match faktiskt. 
Helt rätt! Sabotage eller demolition var det. Jag kommer bara ihåg att han funderade på hur många sekunder det skulle vara kvar på matchen när han detonerade. Då stod jag och vaktade en "target". Vilket kasst minne jag har idag... Den nuke:n tog värre än vad jag trodde
Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 22 december 2009 - 15:13.
Postad 22 december 2009 - 15:14
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
ja de har du ju faktiskt rätt i brittan, tänkte aldrig så långt. tänkte att lyckas man få in nuken på en sd match så räknade jag med att man vann alla rundor 
får skylla på att jag är nyvaken.
nej ju ska jag sticka och köpa julklappar fort som fan så jag kan spela lite sista dagen innan jag tar lite julledigt från spelandet
Postad 22 december 2009 - 15:16
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Det är dock inte omöjligt, det kan ju faktiskt bli totalt 7 rundor soffan så nu får du nog tänka om.  Säg att man dödar 5 i det andra laget men den 6:e överlever, då räcker det med 5 rundor så har man en nuke. Men det är i terorin det, mycket som måste "falla på plats" för att man ska lyckas, att göra det i praktiken är nog fn svårare än svårt!
Där har du en utmaning Får se hur lång tid det tar innan det dyker upp i skryttråden (jag kommer inte göra det inlägget i alla fall).
Postad 22 december 2009 - 15:17
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Förresten, när man har nått level 70, måste man fylla XP-mätaren där nere på skärmen för låsa upp Prestige Mode?
Postad 22 december 2009 - 15:35
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Som frasse skrev tidigare har jag oxo lagt spelet på hyllan. Ibland är det helt ospelbart med den kassa pungen jag ligger inne med. Nästintill omöjligt att vinna 1vs1. Kör lite demon souls nu.
Postad 22 december 2009 - 15:37
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Som frasse skrev tidigare har jag oxo lagt spelet på hyllan. Ibland är det helt ospelbart med den kassa pungen jag ligger inne med. Nästintill omöjligt att vinna 1vs1. Kör lite demon souls nu.
Postad 22 december 2009 - 16:06
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Jag har svårt att tro att det var en s&d-match faktiskt. 
Tjoar och svär gör man väl även när man inte har mic eller? Kanske bara är jag... 
Ha ha...jo, de är ju sant Du skulle se hur jag ser ut när jag lirar, slutna hörlurar på skallen och silvertejp över munnen så jag inte tjoar och svär....
Postad 22 december 2009 - 16:19
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Måste berömma bl.a mig och celtanic (plus ngn mer,kommer inte på vem) som kämpade tappert och inte hoppade ur igår när vi mötte de lite "tyngre" mhb laget. Vet inte hur många matcher vi fick spö men tillslut så vann vi en och då kunde ja gå lägga mig!
Skoj är de iallafall,provade en ny taktik igår efter att jag blivit kallad "campare"!, vilket gick ut på att springa absolut hela tiden. Var ett annorlunda spelsätt för mig...lite jobbigt tyckte ja men med det positiva att man ofta lyckade komma upp bakom folk.
Ja tycker det är så jäkla jobbigt att de analoga spakarna inte är urgröpta,har för mig att ngn sagt att man kunde köpa ngt tillbehör till den så de får en grop att lägga tummarna i...ngn som vet?
Haha! ja vafan jag gav mig fan på att vi skulle visa att vi med kan vinna!  Jag tänkte varje gång det var ny map och ny start så tänkte jag nu är det fan vår tur! nu ska vi vinna! syn som fan att jag var tvungen att dra (###### jobb!) annars hade jag gejmat vidare resten av natten  blir nog ingen gaming idag tyvärr  ska se Avatar i 3D! kommer bli nice i hope. avslutar detta med en ###### kommentar som summerar hela gårdagens matcher med "GENUINT HAT RICKARD!!!!"  //Cel
Postad 22 december 2009 - 16:22
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Grattis kerren!
Tror inte jag ens hört något om den turneringen innan idag?
ville ju inte fördärva mina chanser
Postad 22 december 2009 - 17:24
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Det är likadant med min pung. Ibland går det helt enkelt inte att spela med den.
Postad 22 december 2009 - 17:34
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Det är likadant med min pung. Ibland går det helt enkelt inte att spela med den.
Ha ha ha
Postad 22 december 2009 - 18:05
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Nu har jag äntligen fått tillbaka min PS3, så nu ska jag försöka spela ikapp. Inte för att jag kommer lyckas med det, men jag ska väl försöka bli duglig till annat än kanonmat i alla fall. Än så länge har jag bara spelat några TDM-matcher och det kanske är var femte match som slutat med positiv k/d-ratio. Men kul är det!
Jag har nått lvl 6, men vågar inte använda MHB-taggen riktigt än. Finns det fler som gärna spelar med andra MHB:are men känner att de inte riktigt platsar bland de som spelar mest, så är det bara att lägga till mig så kan vi jobba oss uppåt tillsammans. Eller är det en dum idé att göra en sådan "klassindelning"?
PSN ID: VincentVegaSWE
Postad 22 december 2009 - 18:10
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2 625 inlägg
Såder ja, då var story-mode avklarat på Veteran. Trodde aldrig att jag skulle klara det, men efter en genomspelning på Medium och över ett dygn i multiplayer så var det inte så svårt. Det är klart att man dog rätt många gånger på vissa partier men eftersom det inte (turligt nog) är endless spawn på fienderna så kunde man ju ta god tid på sig och plocka ut dom en efter en
Tänkte bara höra med er som vet:
Sen var ju slutbossen väääldigt lik slutbossen i Bionic Commando , bara en iaktagelse
Nu blir det MP...
Postad 22 december 2009 - 18:29
Kunuki
-
Kunuki
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Förresten, när man har nått level 70, måste man fylla XP-mätaren där nere på skärmen för låsa upp Prestige Mode?
Ja så är det, annars har jag gjort det i onödan
Postad 22 december 2009 - 18:55
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Nu har jag äntligen fått tillbaka min PS3, så nu ska jag försöka spela ikapp. Inte för att jag kommer lyckas med det, men jag ska väl försöka bli duglig till annat än kanonmat i alla fall. Än så länge har jag bara spelat några TDM-matcher och det kanske är var femte match som slutat med positiv k/d-ratio. Men kul är det!
Jag har nått lvl 6, men vågar inte använda MHB-taggen riktigt än. Finns det fler som gärna spelar med andra MHB:are men känner att de inte riktigt platsar bland de som spelar mest, så är det bara att lägga till mig så kan vi jobba oss uppåt tillsammans. Eller är det en dum idé att göra en sådan "klassindelning"?
PSN ID: VincentVegaSWE
Ingen dum idé egentligen.. har själv långt kvar till nasty, döden ekaa m.fl..'' bra initiativ om inte annat  har nått level 25 - 30 tror jag, men så har det ju tagit ett tag också! Såder ja, då var story-mode avklarat på Veteran. Trodde aldrig att jag skulle klara det, men efter en genomspelning på Medium och över ett dygn i multiplayer så var det inte så svårt. Det är klart att man dog rätt många gånger på vissa partier men eftersom det inte (turligt nog) är endless spawn på fienderna så kunde man ju ta god tid på sig och plocka ut dom en efter en 
Tänkte bara höra med er som vet:
Sen var ju slutbossen väääldigt lik slutbossen i Bionic Commando , bara en iaktagelse 
Nu blir det MP...
Om jag inte minns fel spelar man väl endast som Soap MacTavish i COD4?
Postad 22 december 2009 - 19:08
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Ingen dum idé egentligen.. har själv långt kvar till nasty, döden ekaa m.fl..''
bra initiativ om inte annat 
har nått level 25 - 30 tror jag, men så har det ju tagit ett tag också!
Om jag inte minns fel spelar man väl endast som Soap MacTavish i COD4? 
Captain Price också, och nån tjock Amerikan.
Postad 22 december 2009 - 19:30
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Man måste tömma den ibland, det är det som är tricket. Jag hade inte tömt min igår, se så illa det gick. Så kul det kan bli bara genom att någon råkar skriva ett u istället för ett i. Hahaha!
Redigerat av BrittBastard, 22 december 2009 - 19:30.
Postad 22 december 2009 - 20:09
sumpan77
-
sumpan77
-
Användare
-
-
170 inlägg
GRRRRR.....jag blir banne mig bara sämre och sämre för var dag som går....inget funkar längre......dör hela tiden och när jag väl har en motståndare på kornet kommer det nån annan bakifrån och knäpper mig....TRÖTTSAMT VÄRRE.... tycker även att jag helt har tappat känslan i styrningen, det går inte lika smooth längre kanske behöver byta handkontroll
Redigerat av sumpan77, 22 december 2009 - 20:11.
Postad 22 december 2009 - 20:20
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
GRRRRR.....jag blir banne mig bara sämre och sämre för var dag som går....inget funkar längre......dör hela tiden och när jag väl har en motståndare på kornet kommer det nån annan bakifrån och knäpper mig....TRÖTTSAMT VÄRRE.... tycker även att jag helt har tappat känslan i styrningen, det går inte lika smooth längre kanske behöver byta handkontroll
Appropå handkontroll.. nån som vet vad det är för skillnad på vanliga DS3 och den "speciella" utgåvan av MW2-kontrollen?
Postad 22 december 2009 - 20:32
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2 532 inlägg
Appropå handkontroll..
nån som vet vad det är för skillnad på vanliga DS3 och den "speciella" utgåvan av MW2-kontrollen?
MW2-kontrollen suger enligt recensioner ganska kraftigt.
Postad 22 december 2009 - 20:35
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
prövar igen med mig amatörs fråga
Hur skjuter man med javelin (stavning) på marken? sett en del som skjuter på någon punkt tvärs över hela banan, en punkt som dom omöjligt kan ha sett där ifrån de stod. Någon som vet hur man gör?
Postad 22 december 2009 - 20:42
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
MW2-kontrollen suger enligt recensioner ganska kraftigt.
Då borde det med andra ord vara relativt stora skillnader mellan dessa båda? nån som har en och kan jämföra med vanliga DS3?
Postad 22 december 2009 - 20:59
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Då borde det med andra ord vara relativt stora skillnader mellan dessa båda?
nån som har en och kan jämföra med vanliga DS3?
Inte för att låta som co cky men googla efter recensioner på MW2 dosan....
Postad 22 december 2009 - 22:12
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Lirade off line med några polare via splitscreen. Jisses vilken skillnad det är jämfört med online. Tänker då givetvis på obalansen i spelet som uppstår pga lagg, uppkopplingar osv. Offline svarar kontrollen precis som önskat. Tänkte lira några timmar nu i natt men det var mindre kul helt enkelt. Man får helt enkelt bara hålla tummarna för att man "hamnar rätt" när det ska liras online. Surt. Upplever aldrig dessa online-problem med andra spel. Surt igen. Mkt gnällande? Säkerligen, men det ändrar inte faktum. Antar man får börja lira full eller nått för att "uppskatta" kaoset
Postad 22 december 2009 - 23:11
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2 625 inlägg
Under kvällen har jag inte kunnat joina vänner som har spelat under flera timmar pga. "they have to restart and update the playlist".
Ngn som vet ngt om detta?
Postad 22 december 2009 - 23:30
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Ja så är det, annars har jag gjort det i onödan 
Ok, tack!
Postad 22 december 2009 - 23:53
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Trevligt att lira & snacka skit ikväll (ekaa, kerren, hippo m fl).
Blev utkastad från psn när vi körde domination på derail. Det tog ca 1 ninut innan mw2 fattade det. Sen har jag inte kunnat logga on igen.
/patgu995
Postad 23 december 2009 - 04:03
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Under kvällen har jag inte kunnat joina vänner som har spelat under flera timmar pga. "they have to restart and update the playlist".
Ngn som vet ngt om detta?
Fick så när spelet kom, bara att logga ut i menyn och in online igen så ska de funka
Postad 23 december 2009 - 07:53
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Jag vart också utkastad från PSN igår och kunde inte logga in igen...
Sista dagen för spel, får se om man hinner med något lir över huvudtaget idag. Det blir iaf ett långt brejk på ca 6-7 veckor
När man kommer tillbax så är det väl ett gäng fullblods proffs man får lira med
Postad 23 december 2009 - 08:04
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Tack för spel igår
Det var kul ett tag, men jobbigt i längden att spela mot ett fullt MHB-lag med kerren, hippo, döden, eka, kajoh och fraz..
Så jag spelade färdigt sista matchen med 6-20 och sen drog jag
Men vi vann ett par rundor och matcher när matte_swe var med, haha... han var kaxig den unga killen
"hur känns det nu då?, hur känns det nu då?"
Men han var ju duktig också, ni svor bra över honom hörde jag.
Annars så verkar matchmakingen bättre efter sista uppdateringen
Förut hamnade jag alltid "helt fel" och var level 5-25 så var alla alltid minst dubbelt så erfarna, nu är det jämt fördelat och ibland är jag t.o.m. högst level. Nu på 43.
Postad 23 december 2009 - 09:03
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Gratz KERREN!
AVATAR var riktigt oustanding, en visuell explosion för sinnet och ögat. förutsägbar film men fortfarande en underbar film. 3Deffekterna var inte perfekta men jävligt nära.
anyway  game on 2nite! ikväll är det prestige som gäller!
Postad 23 december 2009 - 09:08
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Tack själv Jocke! Hade väldigt roligt igår kväll! Kudos till dig och några till som kom i fel lag och hade modet att stanna kvar  Tror det var Henkebenke också.
Det bästa igår var när MHB-party # 1 mötte MHB-party # 2! Helt slumpmässigt para matchmakingen ihop våra lag 
Det blev en god fajt och det var ganska jämt om jag kommer ihåg rätt!
Postad 23 december 2009 - 09:08
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Grattis Kerren!
Jag hoppas att du inte blir sur på mig för att jag kallar dig en massa dumt när du skjuter ihjäl mig?!
I så fall är det inget illa menat!
Vi har spelat så länge ihop att det känns som om jag borde ha vissa förmåner, eftersom jag aldrig lyckas ha i hjäl dig när vi spelar, menar jag :-)
Postad 23 december 2009 - 09:24
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Tack själv Jocke! Hade väldigt roligt igår kväll! Kudos till dig och några till som kom i fel lag och hade modet att stanna kvar Tror det var Henkebenke också. Det bästa igår var när MHB-party # 1 mötte MHB-party # 2! Helt slumpmässigt para matchmakingen ihop våra lag  Det blev en god fajt och det var ganska jämt om jag kommer ihåg rätt!
Det tyckte inte Merger som drog direkt sur som F***n.... Kul att det slumpas men det är inte så kul å spela hela kvällen mot MHB även fast man är några i det andra laget. Roligare med 6 MHB mot randomsnubbar.
Postad 23 december 2009 - 09:48
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Grattis Kerren!
Jag hoppas att du inte blir sur på mig för att jag kallar dig en massa dumt när du skjuter ihjäl mig?! I så fall är det inget illa menat! Vi har spelat så länge ihop att det känns som om jag borde ha vissa förmåner, eftersom jag aldrig lyckas ha i hjäl dig när vi spelar, menar jag :-)
haha nädå du får kalla mig vad f'n du vill man är ju lite uppeldad när man lirar
Postad 23 december 2009 - 09:52
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
haha nädå du får kalla mig vad f'n du vill man är ju lite uppeldad när man lirar
Hahaha, ja precis. Du brukar ju kalla oss som dödar dig ett och annat...hahaha!
Postad 23 december 2009 - 09:54
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Va bra, fick lite dåligt samvete i går! Jo, man blir ju lätt det speciellt när det är spelare från MHB som jag har träffat IRL och ju faktiskt har spelat med i några år nu :-)
Postad 23 december 2009 - 10:08
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Det tyckte inte Merger som drog direkt sur som F***n....
Kul att det slumpas men det är inte så kul å spela hela kvällen mot MHB även fast man är några i det andra laget. Roligare med 6 MHB mot randomsnubbar.
Håller med, känns inte bra att skjuta mot bröder från MHB
Postad 23 december 2009 - 10:23
Rocketeer
-
Rocketeer
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Finns det någon ny glitch till MW2? Jag spelade Domination en timme igår och i två av matcherna hände något märkligt.
I den första matchen var mitt lag ganska överlägset och vi höll två av flaggorna i stort sett hela tiden och dominerade alla flaggor stundtals. Vi vann matchen. Kills var det däremot sämre med, När matchen var slut så hade en av motståndarna 27-0 i kills och en annan 21-1.
I den andra matchen som var lite märklig så dominerade mitt lag alla flaggor från start. Matchen slutade dock ganska snart med en nuke då en motståndare hade 41-0 i kills (efter nuken).
I båda matcherna fick motståndarna upp "chopper gunner(?)" ganska kvickt och det hjälpte såklart deras kill/death ratio men att ha så höga siffror utan att göra några misstag är lite misstänkt. Eller kan det vara så att de bara var extremt bra och struntade i att ta baser?
Postad 23 december 2009 - 10:26
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Finns det någon ny glitch till MW2? Jag spelade Domination en timme igår och i två av matcherna hände något märkligt.
I den första matchen var mitt lag ganska överlägset och vi höll två av flaggorna i stort sett hela tiden och dominerade alla flaggor stundtals. Vi vann matchen. Kills var det däremot sämre med, När matchen var slut så hade en av motståndarna 27-0 i kills och en annan 21-1.
I den andra matchen som var lite märklig så dominerade mitt lag alla flaggor från start. Matchen slutade dock ganska snart med en nuke då en motståndare hade 41-0 i kills (efter nuken).
I båda matcherna fick motståndarna upp "chopper gunner(?)" ganska kvickt och det hjälpte såklart deras kill/death ratio men att ha så höga siffror utan att göra några misstag är lite misstänkt. Eller kan det vara så att de bara var extremt bra och struntade i att ta baser?
Ja det verkar som om dom bara var ute efter att få Nuken
Postad 23 december 2009 - 10:46
Bang o Olufsen
-
Bang o Olufsen
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Önskar mig cod6 i julklapp
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|